Autor: Novosti, 021

Novi Sad
07.09.2017.
08:39 > 09:15
Prvi, manji luk novog Žeželjevog mosta dovučen je do centralnog stuba na sredini Dunava.
  • nssss

    09.09.2017 07:47
    nsss
    sledeca polovina za 17 god
  • Дођош

    08.09.2017 19:56
    @Микица
    Све је боље од рата.
    Не би били порушени, народ изгинуо, а имали би и боље услове за народ на Косову и даље преговоре. Са Рамбујеом би имали далеко више него сада.
    Наравно, ми морамо да се инатимо. Тако је било и око Книнске крајине и неприхватања "капитулације" у виду плана Z4.
  • Meni

    08.09.2017 13:17
    je
    Meni je jako drago što je izvođač na primeru Žeželjevog mosta, počeo da uči kako se postavljaju lukovi. FANTASTIČNO!
  • Funk

    08.09.2017 07:23
    Cemu zurba da se spojimo sa Sremcima? Sad kad navale
  • Predlog.... s posla

    07.09.2017 18:07
    @ Tetris
    Hvala Vam, odličan je snimak dronom!
    Toplo mi oko srca...
  • brane

    07.09.2017 16:00
    @Микица

    Ne bi me cudilo da uzmes puskomitraljez i krenes po ulazima da trazis izdajnike.
  • tetris

    07.09.2017 15:01
    @Predlog
    Evo ga i sjajan video.
    https://www.youtube.com/watch?v=L71rPeqsksQ
    © Feri K. - Aerodron
  • Микица

    07.09.2017 14:57
    @ZLObodan m
    А шта је требао да уради? Потпише капитулацију земље коју су му потурили у Рамбујеу? Можда би то урадио Квинслинг и кукавица као ти и слични. Нико нормалан не би, био он Слоба или неко трећи. Али правдати Нато злочин, напад на суверену државу без објаве рата је равно правдању напада Хитлера на Пољску. Убијање цивила касетним бомбама, рушење цивилних објеката нема оправдања. Квинслинзима то не вреди причати. Зна се шта се са њима ради...
  • AVAV

    07.09.2017 14:17
    Meni licno je daleko vaznije sto cemo uskoro imati puteve bolje od Nemacke.
  • ZLObodan m.

    07.09.2017 14:08
    @мики
    "Нови железнички мост треба да се зове "мост 23. априла", да никад не заборавимо рушење од стране наших Нато "пријатеља"."

    Za rusenje se zahvali svom voljenom ZLObodanu koji se drsko inatio celom svetu preko ledja sopstvenih gradjana .
  • Zoran

    07.09.2017 13:32
    @prof. , @neko

    Ovde se mogu videti originalne fotografije sa izgradnje Golden Gate-a : goldengatebridge.org/projects/maincablephotos.php
  • Predlog

    07.09.2017 12:56
    Posao - kuća
    Mogla bi koja fotografija sa obale, za nas koji nemamo priliku da odemo do Keja?
  • мики

    07.09.2017 12:49
    Нови железнички мост треба да се зове "мост 23. априла", да никад не заборавимо рушење од стране наших Нато "пријатеља".
  • prof.

    07.09.2017 12:19
    @neko

    Na vas odlican komentar jos bih dodao : dva glavna kabla na Golden Gate-u koja spajaju vrhove stubova su dugacka svaki po 2860 metara , svaki ima debljinu od 0,91 metara i u sebi sadrzi 27572 paralelno uvijene celicne zice . Ukupna duzina svih zica na ovom mostu iznosi 80000 milja (!)
    https://www.google.rs/search?dcr=0&q=Length+of+golden+gate+cables&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjWoMW86pLWAhWLOBQKHfPSDssQvwUIICgA&biw=360&bih=615
  • deda

    07.09.2017 11:56
    kako se kilavilo, prepucavalo i pod..bavalo cudo i ovo da su uradili, a sad ajd od pola pa ako i nekrenu vozovi bar da lici
  • anno domini

    07.09.2017 11:55
    "..u novembru prvi pešaci i biciklisti trebalo da pređu preko mosta, u januaru da krenu vozovi, a tokom proleća i automobili, .."

    Koje godine ?
  • PERICA

    07.09.2017 11:38
    #######KADA POLITIĆARI GRADE
    Ne moj slućajno da se neko HVALI sa "BRZIM MOSTOM"i BRZOM PRUGOM!!!
    Sve "Demokratske" Partije su se izređale na NJEMU i u PENZIJU OTIŠLI!!!
  • posmatrač

    07.09.2017 11:30
    Oće biti neko svečano presecanje trake?
  • pera

    07.09.2017 11:24
    @neko
    i ovaj navodno Zezeljev most ce biti zapamcen kao najskuplji, najkraci, koji se najduze pravio, iznad reke prosecno duboke 7m uz svu tehnologiju i tehniku 21 veka
  • B54

    07.09.2017 10:45
    '''
    @ Živan
    Tačno, to bi bilo tako da je u pitanju uža Srbija, a ne VOJVODINA
  • dragana

    07.09.2017 10:43
    Pravi Žeželjev most!
    Previ žeželjev most građen je od 1957. do 1961. godine, kao jedinstven primer gradnje uz korišćenje prednapregnutog betona. U prvoj fazi su izgrađeni lukovi, a zatim je izgrađen most koji je "visio" na čeličnim sajlama zakačenim za lukove mosta. Projekat je uradio naš poznati građevinski inženjer Branko Žeželj. Zbog izraženih sumnji u bezbednost mosta Žeželj se prilikom probe koja se sastojala od prelaska najtežeg teretnog voza preko mosta vozio čamcem ispod mosta kako bi svima pokazao kako veruje u svoje delo.
  • Serif Konjevic

    07.09.2017 10:29
    Dunav premošten do pola...

    ...i zivot u ovoj drzavi je polovan.
  • zz

    07.09.2017 10:23
    " .. Radovi trenutno kasne .. "

    Radovi kasne skoro sest godina.
  • fimozni

    07.09.2017 10:22
    Ta ne vazi se ako prevuces do pola.
  • Zivan

    07.09.2017 10:05
    Žeželjev most je ključan za pružni Evrokoridor 10 i morao je biti prvi saobraćajni objekt obnovljen obnovljen posle 2.000.- te godine...
  • neko

    07.09.2017 10:04
    Pre 80 godina pusten je u saobracaj most Golden Gate cija je gradnja pocela 05.01.1933. da bi se svecano otvorio 27. maja 1937. godine (4 godine izgradnje i to sa ondasnjom tehnologijom). Most se i dan danas smatra graditeljskim cudom.
    Visok je 227 metara i premoscuje istoimeni moreuz gde je dubina u proseku 110 metara.
    Najveci brodovi mogu nesmetano prolaziti ispod njega pri najvisljoj plimi ( to govori kojiko su konstruktori unapred razmisljali).
    Dnevno preko mosta pređe oko 110.000 automobila.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Golden_Gate_Bridge
  • Sar

    07.09.2017 09:56
    Kazam
    Vec???

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna