Preko novog Žeželjevog mosta danas su, iz Novog Sada u Petrovaradin, prvi peške prešli predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i šef Misije Evropske unije u Srbiji, ambasador Sem Fabrici.
Sada će se ovi radnici sa petrovaradinske strane, koji nisu imali tamo gde da odu po burek, moći da prošetaju do odsečenog megamarketa i uvere se da im je pekara super i šta su čekali sve ove godine !
da ste ga od shibica pravili bio bi gotov pre deset godina ali ne to je vojvodina odugovlachi bojkotuj sabotiraj tako autoput tako i mostovi tako i sve u srbiji jedino je josh vojvodina ostala da je muze srbije svi ostali su nekako pobegli
cuj sad ovo, otvaraju neasto sto ce da proradi na prolece i to bez pristupnih puteva
SRAM DA IH BUDE, stvarn misle da su ljudi tliki ijdijti da veruju u sve te budalastine?!
cuj sad ovo, otvaraju neasto sto ce da proradi na prolece i to bez pristupnih puteva
SRAM DA IH BUDE, stvarn misle da su ljudi tliki ijdijti da veruju u sve te budalastine?!
Zašto vređate časnog i poštenog inženjera? Žeželj je , od nule , za četiri godine završio most koji je služio svrsi ( i narodu ) i o kome se učilo u srednjim školama i fakultetima u Jugoslaviji i van nje. Ovo je bleda senka koja još i nije završena ( .. a kad će , nezna se ) i ne zaslužuje njegovo ime . To nije čast nego UVREDA !
Istina je Žeželjevom mostu nije ni blizu. A kada ćemo mi sa sremske strane moći da pređemo na bačku stranu kolima, to se ne zna, za godinu, dve. Dotle ćemo čekati da prođe voz, upali se zeleno na semaforu i podigne rampa na željezničkom mostu pozajmljenom iz Mađarske. Pešice ne idemo na bačku stranu.
Čujem da se govori da je gradnja koštala 50 miliona evra a od toga 34 milina dala je EU pa se sad pitam zar se nije moglo u zemlji skupiti 14 miliona da se tako jedan važan objekat završi. Mi Novosađani ali i brojni tranzitni saobraćaj se skoro 2 decenije muči prolazeći tuda.
Most Slobode sa prilazima je koštao u ono doba oko 80 miliona dolara i glavninu sredstava je skupio grad Novi Sad a sad nije mogao 5 puta manje.
Ne da nisam protivnnik vladajuće koallicije već njihov simpatizer ali moram da primetim da se putni objektiu Vojvodini grade samo ako se povezuju sa Beogradom pa i sad najavljen put Borča Zrenjanin Novi sad čiji će se prvi deo sigurno napraviti a onaj ka Novom Sadu ćemo tek videti.
Analitičari očekuju da će član SNS Igor Mirović dati sve od sebe da se više brine o Vojvodini i mislim da njegovo strpljenje treba da se završi i posle zavreštka sadašnjih koridora da se krene i u Vojvodini mada ja opet ponavljam da zemlje koje su privukle strane koncesionare su se daleko brže razvijale a mi to uopšte ne činimo. Ne razumem zašto od Kineza uzimamo kredite umesto da ih pustimo neka grade te puteve za koje su nam pozajmili pare pa eto im Novi Sad-Bačka Palanka gde je zemljište već otkupljeno. Vrbas - Sombor pa do granice sa Mađarskom bi trebalo graditi jer imamo česte gužve oko Subotice pa bi to znatno rasteretilo te graničen prelaze. Ima jako puno toga.
Toliko su mi se ogadili presvuceni radikali i sam sam se sebi toliko zgadio sto zivim u njihovoj kloaci od drzave-da bi mi se povracalo sve i da su most do Marsa napravili, a ne ovo plekano govno.
Most je stao sa gradnjom jer je naprdnjačka vlast u republici i gradu bila prestala da finansira preuzeti deo, da na bi bio završen za vreme vlade Pajtića.
Interesantno kako svi sada vide krivicu spore gradnje u trenutno vladajućoj partiji, a ne u pilotu crnkinji, članici američkih nato snaga koja je srušila most, niti u partijama koje su započinjale gradnju.
Takvi smo mi.
Čestitam graditeljima na završetku! Bolje ikad nego nikad.
Ovo je sramota! Kažu nam da se neće osvrtati na probleme. Zbog političkih čarki i pronevera gradnja je kasnila skoro pet godina. Skoro 10 godina je zatvoren put od keja ka slobodnoj zoni i dalje ka Zrenjaninu. Ovaj most treba da pređu svi političari od '99. ali na svoju sramotu.
Na nas građane se niko nije osvrtao a baš smo propatili išavši obilaskom i zaobilazeći most jer je imao semafor...
"bo vas most ! I majice - tatatiiivvaaaaa !!!
Zašto niste isprojektovali i napravili po 2 trake u oba smera !!!!!
Još nije u funkciji , već je zastareo i za železnicu i za drumski saobraćaj - B.Žeželj se u grobu okreće , a nama živima ostaje da se patimo sa vama ubogima i nesposobnima ....
:(
U januaru 2004 pocela je izgradnja najvise zgrade na svetu Burdz Kalife (829 m).
U januaru 2010 zgrada je bila zavrsena.
http://m.burjkhalifa.ae/en/the-tower/construction.aspx
Garišoni, valjda bi vam bilo bolje u srcu i duši da tog mosta ni nema. Ne znam koji je to nivo svesti kada pišete da ljudi preko njega tek sad mogu da pređu, iznosite samo ružne i krajnje neljudske komentare. Pa što niste do sada nešto uradili?!!! Ko vam je smetao? Što ne izađete iz tih svojih udžerica i nabijača od uma i ne odete bilo gde, zatucani? Sram vas bilo, ima li nešto što može da se uradi, a da vi to ne oskrnavite? Ko ste vi? Iz koje ste vi dimenzije? Neverovatno! Budite srećni zbog života, zbog mosta, idute negde, prišetahte, divite se danu, uživajte u onime što imate, a ako niste zadivoljni, radite!
Gotov,al godine ( izgradnje ) učiniše svoje ! Iduće godine skidanje rđe,pa ponovno farbanje.Ne čudi me,koliko puta smo mi prefarbani,pa smo još u upotrebi.Jedino što mi nemamo nikakvu garanciju i upotrebnu dozvolu !
Hoće li Bajatović sad ispuniti svoje javno dato obećanje i skočiti sa mosta u Dunav? Za neupućene, onomad je obećao da će to uraditi ako se uopšte i nastave radovi na mostu. Evo, sad ima priliku u velikom stilu i sa završenog mosta, da se skoči!
Donacina EU je bila u " osiromasenom" uranijumu, unistavanju zivota i natastaja, rusenju infrastrukturw, otimanju Kosova... hvala njima na donaciji !
Bog im platio !
Trebalo im je 28 je***ih godina da naprave jedan pisljivi most i sada se jos kezace i slikaju, kao da je u pitanju Golden Gate koji je inace sagradjen za 3 godine i zavrsensa tehnologijom iz kraja 19 veka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Preko Žeželja konačno peške, bez osvrtanja na probleme
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.10.2017.
•12:51 > 23:23
Komentari 55
Semtex
gospodjica x
Marija Kefa
m
Sale NS
boco
sledi 2A Pa B1 B2
C1 C2
i na kraju ce ga otvoriti AV
grbavi
pitalac
SRAM DA IH BUDE, stvarn misle da su ljudi tliki ijdijti da veruju u sve te budalastine?!
pitalac
SRAM DA IH BUDE, stvarn misle da su ljudi tliki ijdijti da veruju u sve te budalastine?!
Mirko Malinov
Ismet Krcic
proka
Miloš
Ns 49
Most Slobode sa prilazima je koštao u ono doba oko 80 miliona dolara i glavninu sredstava je skupio grad Novi Sad a sad nije mogao 5 puta manje.
Ne da nisam protivnnik vladajuće koallicije već njihov simpatizer ali moram da primetim da se putni objektiu Vojvodini grade samo ako se povezuju sa Beogradom pa i sad najavljen put Borča Zrenjanin Novi sad čiji će se prvi deo sigurno napraviti a onaj ka Novom Sadu ćemo tek videti.
Analitičari očekuju da će član SNS Igor Mirović dati sve od sebe da se više brine o Vojvodini i mislim da njegovo strpljenje treba da se završi i posle zavreštka sadašnjih koridora da se krene i u Vojvodini mada ja opet ponavljam da zemlje koje su privukle strane koncesionare su se daleko brže razvijale a mi to uopšte ne činimo. Ne razumem zašto od Kineza uzimamo kredite umesto da ih pustimo neka grade te puteve za koje su nam pozajmili pare pa eto im Novi Sad-Bačka Palanka gde je zemljište već otkupljeno. Vrbas - Sombor pa do granice sa Mađarskom bi trebalo graditi jer imamo česte gužve oko Subotice pa bi to znatno rasteretilo te graničen prelaze. Ima jako puno toga.
Đuro Mile Petrova
neću glasati za lečene radikale ... ni ostale preletače ...
Novosadjanin
gospodja
Nervirach
/
Boro Čorbo
White Power
Bole
AVAV
Dole nato
Takvi smo mi.
Čestitam graditeljima na završetku! Bolje ikad nego nikad.
Zoran
Na nas građane se niko nije osvrtao a baš smo propatili išavši obilaskom i zaobilazeći most jer je imao semafor...
Jeremija
Zašto niste isprojektovali i napravili po 2 trake u oba smera !!!!!
Još nije u funkciji , već je zastareo i za železnicu i za drumski saobraćaj - B.Žeželj se u grobu okreće , a nama živima ostaje da se patimo sa vama ubogima i nesposobnima ....
:(
Vojvođanka
dobrotvorka
Posle 18 godina, dobijamo most i to je za ponos?!
pitam
Tirla
Ko se seća zna da je to bio baš dobar cirkus.
A selfy:)
Xaxaxaxaxa
Tugo jesenja
Era Ojdanic
nebojeb
odusevljeni
Mermer
Zvezde Granda
U januaru 2010 zgrada je bila zavrsena.
http://m.burjkhalifa.ae/en/the-tower/construction.aspx
Nikola
@maxa
Ja pa ja
majica
Steva-NS
Milos
мики
IQ
TrT
av
Zikina sarenica
Ja
PGS
Obećanje
zekonja
Moralo je jednom doc
Nindža Kornjačleone
Moralo je jednom doc
dr Petrovic
Bog im platio !
Maxa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H