U sređenom gradu Stokholmu i osyalim skandinavskim gradovoma ne postoje kruž i tokovi,fontane su isključivo i parkićima jer služi za pešake,nemaju ni signalizaciju uslovnog skretanja.Jednostavnl lad je crveno crveno je za sve i nema trake za skretanje, nemaju parkinge oko zgrada.I naj srećniji narod u Evropi.
Jedna stvar je da li na toj lokaciji treba kružni tok.
A sasvim druga je kada se tako nešto iskusi. Imao sam priliku voziti kroz ovako uređenu raskrsnicu. Utisak je dobar. Prvi put je bio šok jer su trake u jednom delu fizički odvojene i nemaš mesta za ispravljanje (prestrojavanje) u kružnom toku.
Posle je bilo ok. Bitno je da znaškud si krenuo i iz koje trake se uključuješ. Što je nama i najteže.
Kazna za NEUKLJUČIVANJE migavca prilikom izlaska iz kružnog toka u Švajcarskoj je 100 CHF.
U srbiji je kružni tok enigma za ogroman broj vozača,jer je njihovo znanje veoma skromno,a primitivizam ogroman. Drzava mora da edukuje građane i prisili ih da postupaju po pravilima,da shvate da je ulica javno dobro koje pripada svima i da ne mogu raditi sta žele.
Prelaz na nove tehnologije je veoma brz u srbiji,zbog nepismenog stanovništva i deluje kao prelaz sa wc čučavca na wc najnovije
svemirske geberit tehnologije.
Ukoliko narod ne izađe na ulicu da se suprotstavi gradnji okretnice, biće izgrađena. Komentari na netu neće ništa sprečiti.
Pričajte s komšijama, prijateljima, poznanicima, rodbinom. Zamolite ih da se solidarišu s vama, i da izađu da podrže borbu protiv urbanističkog nasilja.
Po komentarima ovde su svi zavrsili saobracajni fakultet i voleli bi da mogu po gradu da voze 100 na sat da postoji samo jedna prodavnica iz vremena austro ugarske i da u gradu zive samo domorodci koji su opet dovedeni da bi cistili stale austro ugarima a o ovima sa limana da i ne pricam tek su oni mrzitelji svega i svacega .
Dve saobracajne trake u kruznom toku, dok je na Bulevaru po tri za svaki smer, ako se jos uzme u obzir de se brzina u kruznom toku spusta ispod 40 km/h... Znaci pravi se usko grlo, koje trenutno nece praviti probleme, ali u buducnosti (s obzirom na trend povecanja saobracaja)...., tu ne pomaze nikakav turbo fensi dizajn.
Deda, crtac je sramota. Taj koji je to uradio ne bi imao sta da jede da nema ovih prevara. Ta rasksnica je ok kakva je sada. Da se ukljucis u kruzni saobracaj svejedno moras malo sacekati. Ima drugih precih stvari na koje treba dati pare. Ali ne, mora se overiti i ovaj grad i da mu se pljune u lice (opet) i to sa fontanom sa Alija. Cudi me kako na sredinu nece natakariti dinosaurusa. Bote.
@Deda
Svakog dana prelazim tu raskrsnicu kao pešak ili biciklista - bez ikakvih problema.
Uključenje automobilom iz Fruškogorske levo u Cara Lazara - apsolutno bez ikakvih problema.
Jedino je tačno za polukružno okretanje, ali cimanje oko odlaska do sledeće raskrsnice nije baš dovoljan razlog za ovoliko ulaganje, pa je razumljivo što moraš da lažeš.
Za sadašjnu raskrsnicu mogu da tvrde da je dobra, samo oni koji nisu u životu prešli ovu raskrsnicu kao pešak ili biciklista. Ili da se uključe kolima iz Fruškogorske levo na Cara Lazara. Ili da posmisle da naprave polukružno okretanje iz bilo kog pravca.
Sa druge strane, svaki dan sa prozora gledam kako pešaci prelaze Bulevar cara Lazara prema Univeru kod betonskih žardinjera.... užasno nebezbedno i rizično, a ima mnogo više pešaka nego na pešakom na samoj raskrsnici (prema i od česme).
Ne uzimajući u obzir fontanu, odlično saobraćajno rešenje, a sviđa mi se i crtać kojim je to lepo objašnjeno.
Novosađani, nemojte postavljati fontanu u raskrsnicu, nije joj tu mesto.
Turbo kružna je interesantno rešenje, ali nisam iz NS da bih mogao komentarisati da li je opravdano.
Simulacija-animacija je urađena profesionalno, ne verujem da je rađena u Srbiji.
Alo namćori, ta raskrsnica, vapi za kružnim tokom već decenijama!
Jedna jedina ulica se "ubada" u bulevar, i sada imamo 7 - 8 semafora!
Ovi na vlasti su takvi kakvi su, to nam je realnost :(.
NIje ovo njihova ideja, projekat je star ohoho. Njihov je samo amater koji je radio video simulaciju.
I zato, nemojte odmah ići uzočin...
Po pocetnoj oceni od strane, predpostavljam, dobronamernih sugradjana i sugradjanki, drugi deo mog prvog komentara je upotrebljiviji. Umesto pogoditi metu, lepse je metuti pogodno.
Ne postoji vest koja na ovom portalu nije popljuvana, ali takođe nema i najgore od njih a da se ne javi nekakva poltronska neznalica da je brani. Saobraćajne gužve na toj raskrsnici nisu ni izbliza tolike da zavređuju bacanje para na kružni tok, kao ni maltretiranje pešaka izmeštanjem prelaza; mnogi ih jednostavno neće poštovati, što će dovesti do novih nezgoda. Takođe, svako s gramom mozga ko je ikada bio u tom kvartu kapira koliko vetar duva s reke, ta fontana će stalno stajati ugašena da ne ometa saobraćaj.
Svi prelazi koji su udaljeni podstiču ubrzanje motornog saobraćaja, a i dizajn samog kružnog toka. Tek će da bude udesa sa pešacima i biciklistima i to sa daleko težim posledicama nego do sada...
Zaista ne postoji vest na ovom portalu da nije popljuvana. Negativan stav-mrznja, "strucnost" u svim oblastima i vecito osudjivanje drugog, docarava kakvi smo postali. Nadam se ne svi, nadje se 10% kvalitetnih komentara.
Mislim da fontani tu nije mesto i da je pomeranje pesackog odlicna ideja. Svakodnevno kao pesak na toj raskrsnic,i da bi presao jednu ulicu, moram 4 puta da se ukrstim sa kolovozom. Tako je i na Fruskogorskoj i na Cara Lazara. Postojeca raskrsnica je projektovana iskljucivo da udovolji automobilima.
iz pravca Merkatora i svih ostalih sem sa Keja do novog bunkera trgovinskog kod stadiona nece ni moci da se stigne bez da se provrti na ringispilu .Bice premali ringispil subotm i petkom popodne kad krene soping.
@eu emigrant
Smanji dozivljaje! Kanda si ti tu nemacku u nekim slikovnicama o kruznim tokovima video.
Imaju ih ali nisu 90 % raskrsnica kruzni tokovi!!!
Po napaljenosti za vladajuci rezim rekao bih da si samo nei ovdasnji pripadnik esenesOVACA
Fascinantno!!!A kako doći do ulice Teodora Mandića (slepi deo ulice) a da se ne prelazi Temerinski most i ne pravi polukružno kod prvog semafora, pa opet vraća preko Temerinskog mosta?Zvuči neverovatno ali u stvarnosti je tako.Već 10 godina. Ko ne veruje neka proveri.......pa možda to reši i neki kružni tokkkkkkk..
Ko kod da je ovo osmislio taj niti ide peške niti vozi bicikl. Gde će ovde pešaci da prelaze? 200 m levo i desno? A tu je nova zgrada FTN-a! Izgleda da će studenti morati da pretrčavaju. Umesto fontane, koja je očigledno naprednjačka opsesija, uložiti pare u podzemne prolaze.
pozdravljam konstruktora dosadasnje raskrnice zbog remekdela. Uhvati te frka kad joj prilazis a onda sve ispadne izuzetno lako i uzivancija.Genijalno.Ono behu stručnjaci.
A videti cete tek troskove, Cekaj kad se opet,kao u Beogradu , neka zvinja doseti da fontanu od 100 000 eura sa Alibabe naplati 10 miliona eura. Biti ce interesantno videti kome je ili ce -SNSekta dodelit radove.
Nisu baš uvek ni ti tvoji Nemci baždareni kako treba a nekada su u stanju da ispolje neverovatan nedostatak inteligencije. Jedno vreme sam živeo u gradu koji se zove Ofenbah. Kroz taj Ofenbah prolazi pruga koja grad deli na dva dela. Tom prugom na svakih 15-20 minuta prolaze vozovi iz i za Frankfurt. Kada se spusti rampa, grad prestane da funkcioniše, ostanu dugačke kolone vozila zarobljeni sa jedne i druge strane. Veoma često ostanu vozila hitne pomoći zarobljena, ne mogu iz bolnice po pacijenta a ne mogu u bolnicu sa pacijentom. Postoji statistika koliko im ljudi poumiralo samo zbog tog pružnog prelaza jer im na vreme nije pružena hitna medicinska pomoć. Svake godine se sastajala skupština grada i za preko 50 godina nisu uspeli da izglasaju budžet za izgradnju nadvožnjaka. Preko 50 godina su njima umirali ljudi, ni vatrogasci nisu mogli na vreme da stignu na intervenciju. Imali su neviđen problem. Puno sam putovao, nema gde nisam sve bio, ali takav debilizam nigde nisam video kao što sam video u tom Ofenbahu, u prebogatoj Nemačkoj. Oni su tek pre par godina izgradili nadvožnjak preko pružnog prelaza. Zato kada mi neko krene hvaliti koliko su Nemci pametni, ja se samo setim Ofenbaha.
Meni je ok da se ukine taj jedan postojeći pešački i aktivira dole niže, ali fontana mislim da je suvišna. Lepa zelena oaza je bolje rešenje, i lepše i jevtinije.
Retko gde se u svetu prave fontane na kruznim tokovima, ali sad kad SNS krene da ih pravi, ima da ih bude ko mrava. Isto kao sto prave one 'urbane dzepove', sto vise to bolje, samo da se hapa.
Divota, imace preglupi srba, napaljeni sumaher po vokaciji, jos jednu glupost od raskrsnice da se voza u krug, iako ne zna. Ali voli. Pun krug posebno i to spoljnom trakom.
A dje je cesma sa izvorom kod te raskrsnice...
Bolje nju turite, da prostite, u srediste fontane...Pa cemo imati artersku fontanu prvi put u novijoj istoriji...
1. Fontana je glupost ako joj se ne može prići. Bolje da srede fontanu na platou između studentskih domova.
2. Umesto jedne treba izdvojiti dve trake od centra ka Merkatoru. Ovako će se bespotrebno stvarati gužva u kružnom toku.
3. Treba da postoje dve trake od centra ka Štrandu zbog velikog broja linija JGSP-a (1, 4, 8, 11). Sada se dešava da se kolona na levom skretanju za Liman proteže skroz do pešačkog semafora između Spensa i menze.
Fruskogorska ulica pod hino mora da se prosiri u smeru ka strandu na dve trake a ne jednu kako je uradjeno trenutno usko grlo . Cak i na animaciji ukljucenje iz Cara Lazara ka strandu koci kompletan kruzni tok. A gde je sto se parkiraju na skretanje u Fruskogorsku , o tom necemo ni da pricamo.
Ovo je strašno! Pa ko će Vama ugoditi? Ovde u Nemačkoj 90% saobraćaja ide preko kružnih tokova da bi se izbegle gužve. Kakve veze ima Vučić (ni ja ga ne volim) sa ovim? Treba da ste sretni što se jedan moderan projekat ostvaruje, semafori izbacuju a saobraćaj ubrzava. Seljaci jedni nije za Vas Evropa. Vi ste dobacili samo do Segedina po kobasice ili eventualno Banja Luke na ćevap. Na kraju ćete sa SNS-om i Vučićem povezati i Most na proleće. Pa što ga Tadić i Pajtić nisu završili? Radnički Univerzitet? Zašto to nisu odradili? Nego ovi "intelektualci" su se za jedan dan dogovorili i krenuli u projekte.
Ovo ce biti kolaps, narocito ako sada niko u NS ne koristi levilu traku, vec se svi pred kruznim tokom prestroje u desnu i odvozaju skoro celi krug, a leva traka zvrji prazna.
Odlično saobraćajno rešenje zbog:
- turbo kružne raskrsnice su najbezbedniji tip raskrsnica (minimalni broj konfliktnih tačaka);
- postojeca raskrsnica je katastrofalna za pesake i bicikliste, a ima i ogromne vremenske gubitke (pogotovo van vršnog sata);
- pesacko-biciklisticki prelaz na Bul c. Lazara se izmesta napram Univera, gde svakako ima više prelazaka nego na postojecem koji ne vodi nigde (pardon, vodi do javne cesme);
- omogućavaju se polukružna skretanja, što sad nije moguće;
- ima još, ali da ne davim.
Fontana je totalna glupost, komplikacija i trošenje našeg novca
Odlična raskrsnica. Nikada nisam video nešto lepše.
Živela jedna traka na svim bulevarima!
Živela Alibaba Grupa!
Živela... Aj sad stvarno, ovo ne funkcioniše i tačka. Limanci ovo neće prihvatiti!
Na animaciji se jasno vidi da ovaj kružni tok nije samo kružni tok, nego ima po jednu saobraćajnu traku pored iz svakog od tri pravca.
To, praktično, znači da će svi koji idu iz pravca keja Bulevarom C Lazara ići pored kružnog toka, a da će u njega ulaziti samo oni koji skreću levo u Fruškogorsku ili prave polukružno. Teško da će neko ko hoće da ide pravo ulaziti u kružni tok jer ovo je Novi Sad. Oni koji se kreću iz pravca Bulevara ka keju će ulaziti u kružni tok jer nemaju drugu opciju.
Oni koji idu iz Fruškogorske desno će ići pored kružnog, a u njega će ulaziti samo oni koji idu levo prema Bulevaru oslobođenja.
To sve znači da će se kružni tok koristiti na isti način na koji se sada koristi raskrsnica, s tim što će protok zavisiti od količine vozila, a ne od semafora. Sa druge strane, semafor je izmešten nešto dalje od kružnog toka, kod budućeg tržnog centra.
Nije tema ali je vezano. Da li tapsaci Dino parka ujutru pljunu ogledalo? Gde su vase hiljade posetilac koje ckaju u redu? Govorili smo da je to sranje ali ne, mi ovdasnji smo ovakvi i onakvi. Vi patriJote znate najbolje. U qrcu znate. Ziteljima Bloka cestitam a vi Limancani ste zlo ovog grada. Lizali ste dupe rezimu odvajkada.
"Rome has fifty monumental fountains and hundreds of smaller fountains, over 2000 fountains in all, more than any other city in the world.[1]"
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fountains_in_Rome
Meni se najvise svidja na ovoj simulaciji, sto vidim da je istok na Vosi pokriven i stadion doveden u red. Ostalo...pa, s' obzirom da nije konacna verzija, aj da sacekamo pa da vidimo.
Ova simulacija pokazuje da je u pitanju nepravilan krug koji usporava saobracaj. Posebno autobuski a nije konforan ni za veca vozila,veliku ce muku imati zglobni autobusi ali mora se misliti i na velike kamione, koji mozda u budicnosti moraju tuda neki gabaritni teret preneti. Nemojte opet da pravimo tesan kolovoz na velokom prostoru, zarad zelenih povrsina koje to nisu,jer im presudi letnja vrelina i nebriga. Imamo primer tesne ulice 1300 Kaplara, koja vodi do tri kapije vojne kasarne i brodogradilista. Tesna je za punicka vozila a tek za veca teretna je neutrebljiva .
Ajde za pocetak SINHRONIZUJTE semafore na bulevarima pa onda pravite kruzne tokove sa seljackim fontanama bagro primitivna. Klasicno pljackanje i "resenje" koje ce doneti vise zla nego koristi.
Ali sta bagra iz uprave zna, bitno je da svira i da se sareni. Jos ako bi moglo janje da se okrene na istoj......pa joooj.
PS. Kruzni tok treba da ima oblik kruga ako niste znali.
Parada kiča i neukusa vladajuće vrhuške.
Radiće par dana dok ne prođe svečano otvaranje uz pompu i slikanje a onda će otići u zaborav.
Bolje da su zasadili drvo na sredini sa prelepim cvećem i ukrasnim žbunjem ali pošto su to radikali a oni isključivo veruju u beton onda je ova jadna fontana bačen novac.
Prvo, neverovatan projekat koji ceo Bulevar Cara Lazara pretvara u ulicu sa jednom trakom. Od Centra ka Telepu ostavljate jednu traku, Od Telepa ka Limanu se ne skreće na toj raskrsnici skoro uopšte, svakih 5 minuta jedno vozilo, a za to pravite celu jednu traku i zatvarate je za pravo. Isto tako ćete zaustaviti saobraćaj sa Bulevara prema Fakultetu. Prema crtežu na prikazu ostavljate samo jednu traku ka Limanu, gde je najveća gužva na celoj raskrsnici. Ako ne napravite još jedan kružni tok na Bulevaru oslobođenja, nećete ništa uraditi jer kada krene kolona sa semafora kod Merkatora gužva će biti do Limanske pijace, a zakrčen će biti i Bulevar oslobođenja. Isto tako opet se stvara čep ka Štrandu jer će ostati jedna traka do okretnice. Veoma loša i jedna ideja na ivici opštenarodne bolesti. Nismo opterećeni bolestima velegrada, nama ne treba rušenje starog limana i pravljenje Novog Sada na oku. Ne interesuje nas on ni njegov lični interes. A tu Alibaba fontanu turite u Limanski park, tamo ionako fali i hlada i svega od sve vaše sposobnosti. Ove godine je čak bilo više poljskih miševa i korova od ruža i hrastova.
Siguran sam, da će u nekim budućim godinama, svakom ko pomene izgradnju fontane automatski biti suđeno, kao za krivično delo.
A videćemo kasnije, i zašto.
Нови Сад би са оваквим унапређењима и новим потребним садржајима попут музичке фонтане коначно могао почети личити на прави град. Ако се сви, наравно, довољно потрудимо. Јер, потребно је само мало воље да свима буде боље.
Diletanti urnisu grad a vi clanovi im tapsete. Sve pare ste oplevili. Eto nema ni za posten render.Ovo prolazi u glavama vas patriJota. Zato ste vi za izolaciju jer nigde ne bi dobili posao sem u skrnavezu koji ste napravili. Ovi nije moglo proci ni pre 30 godina. Posao se dobija kada pokazete sta znate da radite. Kreteni, jebale vas veze. Crknucete necete nauciti da radite sem da kradete.
1. nema pešačkih prelaza tik uz kružni tok
2. još važnije, na simulaciji je predstavljen TURBO KRUŽNI TOK... da se malo neki nauče kako se kružni tok koristi...
Drago mi je zbog fontane. Ovakve stvari su nama, mladima najbolji dokaz kolko je dobro u ovoj zemlji i zato ce nam i biti lakse da zapocnemo porodicu u ovom nistavilu. Pomracina zahvatila nase dane...
Ova raskrsnica ovakva je sada, savršeno dobro funkcioniše i jedna je od retkih koja funkcioniše kako treba, bez problema i koliko mi se čini bez udesa. Ako ih je do sada i bilo to je verovatno bilo neko sitno čukanje, češanje, grebanje, bez velikih materijalnih šteta i povreda učesnika. Ne znam kome je ovo čudo palo na pamet. Pogotovo što će odmah posle kružnog toga biti postavljen semafor za pešake koji dolaze i odlaze iz Promenade. U špicu saobraćaja to znači da bi moglo da se desi da bude i velikih zastoja u samom kružnom toku. Sam oblik kružnog toka je debilan. Nije čist krug, napravili su nekakvu kerefeku gde ćeš u samom kružnom toku morati na par mesta da motaš i levo i desno pa ponovo levo da bi ga prošao. To zbunjuje, odvlači pažnju, neko će seći te male krivinice pa će u nekim trenucima voziti i jednom i drugom trakom. Biće tu i idiota koji će u kolima praviti selvi sa fontanom a o idiotima koji će tu pretrčavati kros sam kružni tok da bi se slikali da i ne pričam. Šta ćemo sa vetrom. Neko će leti, po vrucini, ući u tok sa otvorenim prozorom, dunuće vetrić i poprskaće vozača a ovaj će možda instiktivno reagovati naglim cimanjem volana kao kada beži od nečega. Dok do mozga stigne informacija da su to samo kapljice vode može već da bude kasno. Ako bude muzička fontana, predviđam nagli pad cene kvadrata u obližnjim zgradama. Ko će da živi na 50 metara od bučne muzike. U početku može biti zanimljivo imati muziku pod prozorom, vremenom počne da te iritira.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Ovako će izgledati kružni tok sa fontanom na Limanu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.11.2017.
•13:44 > 11:40
Komentari 85
Dragan
nije Mile veverica
A sasvim druga je kada se tako nešto iskusi. Imao sam priliku voziti kroz ovako uređenu raskrsnicu. Utisak je dobar. Prvi put je bio šok jer su trake u jednom delu fizički odvojene i nemaš mesta za ispravljanje (prestrojavanje) u kružnom toku.
Posle je bilo ok. Bitno je da znaškud si krenuo i iz koje trake se uključuješ. Što je nama i najteže.
Banderaš
U srbiji je kružni tok enigma za ogroman broj vozača,jer je njihovo znanje veoma skromno,a primitivizam ogroman. Drzava mora da edukuje građane i prisili ih da postupaju po pravilima,da shvate da je ulica javno dobro koje pripada svima i da ne mogu raditi sta žele.
Prelaz na nove tehnologije je veoma brz u srbiji,zbog nepismenog stanovništva i deluje kao prelaz sa wc čučavca na wc najnovije
svemirske geberit tehnologije.
Rastrojivač
Pričajte s komšijama, prijateljima, poznanicima, rodbinom. Zamolite ih da se solidarišu s vama, i da izađu da podrže borbu protiv urbanističkog nasilja.
Rade
pesak
London
Strucnjak
Nervirach
Vlada
Svakog dana prelazim tu raskrsnicu kao pešak ili biciklista - bez ikakvih problema.
Uključenje automobilom iz Fruškogorske levo u Cara Lazara - apsolutno bez ikakvih problema.
Jedino je tačno za polukružno okretanje, ali cimanje oko odlaska do sledeće raskrsnice nije baš dovoljan razlog za ovoliko ulaganje, pa je razumljivo što moraš da lažeš.
Deda
Sa druge strane, svaki dan sa prozora gledam kako pešaci prelaze Bulevar cara Lazara prema Univeru kod betonskih žardinjera.... užasno nebezbedno i rizično, a ima mnogo više pešaka nego na pešakom na samoj raskrsnici (prema i od česme).
Ne uzimajući u obzir fontanu, odlično saobraćajno rešenje, a sviđa mi se i crtać kojim je to lepo objašnjeno.
Zoran BG
Turbo kružna je interesantno rešenje, ali nisam iz NS da bih mogao komentarisati da li je opravdano.
Simulacija-animacija je urađena profesionalno, ne verujem da je rađena u Srbiji.
vslv
TAP3AH
Jedna jedina ulica se "ubada" u bulevar, i sada imamo 7 - 8 semafora!
Ovi na vlasti su takvi kakvi su, to nam je realnost :(.
NIje ovo njihova ideja, projekat je star ohoho. Njihov je samo amater koji je radio video simulaciju.
I zato, nemojte odmah ići uzočin...
Zar je bitno
I tako je ... iako nešto radi AJ POPRAVI ga.
Stvarno su talenti ...
gari
jedan od plavih na 1:49 se nije prestrojio na vreme i ovde cini prekrsaj "
To su ubacili jednog Beograđanina da simulacija bude realističnija. :D
Peca
Peca
/
PERICA ###
ILI DIPLOMA SA PIJACE!!!
Pitanje
JJ
/
Aleksandar Vučic
pedja
Mastodont
Ne postoji vest koja na ovom portalu nije popljuvana, ali takođe nema i najgore od njih a da se ne javi nekakva poltronska neznalica da je brani. Saobraćajne gužve na toj raskrsnici nisu ni izbliza tolike da zavređuju bacanje para na kružni tok, kao ni maltretiranje pešaka izmeštanjem prelaza; mnogi ih jednostavno neće poštovati, što će dovesti do novih nezgoda. Takođe, svako s gramom mozga ko je ikada bio u tom kvartu kapira koliko vetar duva s reke, ta fontana će stalno stajati ugašena da ne ometa saobraćaj.
Problem
Antihej
Mislim da fontani tu nije mesto i da je pomeranje pesackog odlicna ideja. Svakodnevno kao pesak na toj raskrsnic,i da bi presao jednu ulicu, moram 4 puta da se ukrstim sa kolovozom. Tako je i na Fruskogorskoj i na Cara Lazara. Postojeca raskrsnica je projektovana iskljucivo da udovolji automobilima.
zakljucak
Kerefeke
Smanji dozivljaje! Kanda si ti tu nemacku u nekim slikovnicama o kruznim tokovima video.
Imaju ih ali nisu 90 % raskrsnica kruzni tokovi!!!
Po napaljenosti za vladajuci rezim rekao bih da si samo nei ovdasnji pripadnik esenesOVACA
/
jaka ova ns akademija kakvi li tek ispadaju sa ftna
saobracajci
SalajkaNS
tasholi
Nebitno zapažanje
sa Sajlova
ana
a ja o
Krajina Banjaluka
Predragg
@ EU emigrant
Zivković
Orwell Vegan
DonJuan
Bot
Bolje nju turite, da prostite, u srediste fontane...Pa cemo imati artersku fontanu prvi put u novijoj istoriji...
zekonja
Nikola
2. Umesto jedne treba izdvojiti dve trake od centra ka Merkatoru. Ovako će se bespotrebno stvarati gužva u kružnom toku.
3. Treba da postoje dve trake od centra ka Štrandu zbog velikog broja linija JGSP-a (1, 4, 8, 11). Sada se dešava da se kolona na levom skretanju za Liman proteže skroz do pešačkog semafora između Spensa i menze.
ponja
Horhe
Hahahahah Nije te blam da pises takve gluposti zbog sendvica?
EU emigrant
Žare & Goci
ja
Kolaps
Bojan
- turbo kružne raskrsnice su najbezbedniji tip raskrsnica (minimalni broj konfliktnih tačaka);
- postojeca raskrsnica je katastrofalna za pesake i bicikliste, a ima i ogromne vremenske gubitke (pogotovo van vršnog sata);
- pesacko-biciklisticki prelaz na Bul c. Lazara se izmesta napram Univera, gde svakako ima više prelazaka nego na postojecem koji ne vodi nigde (pardon, vodi do javne cesme);
- omogućavaju se polukružna skretanja, što sad nije moguće;
- ima još, ali da ne davim.
Fontana je totalna glupost, komplikacija i trošenje našeg novca
Marijana
Zivan
Marko
Radojica
Živela jedna traka na svim bulevarima!
Živela Alibaba Grupa!
Živela... Aj sad stvarno, ovo ne funkcioniše i tačka. Limanci ovo neće prihvatiti!
Dinosaurus
Semafor
Na animaciji se jasno vidi da ovaj kružni tok nije samo kružni tok, nego ima po jednu saobraćajnu traku pored iz svakog od tri pravca.
To, praktično, znači da će svi koji idu iz pravca keja Bulevarom C Lazara ići pored kružnog toka, a da će u njega ulaziti samo oni koji skreću levo u Fruškogorsku ili prave polukružno. Teško da će neko ko hoće da ide pravo ulaziti u kružni tok jer ovo je Novi Sad. Oni koji se kreću iz pravca Bulevara ka keju će ulaziti u kružni tok jer nemaju drugu opciju.
Oni koji idu iz Fruškogorske desno će ići pored kružnog, a u njega će ulaziti samo oni koji idu levo prema Bulevaru oslobođenja.
To sve znači da će se kružni tok koristiti na isti način na koji se sada koristi raskrsnica, s tim što će protok zavisiti od količine vozila, a ne od semafora. Sa druge strane, semafor je izmešten nešto dalje od kružnog toka, kod budućeg tržnog centra.
Poboljšanje?
sima
profesorka
Nervirach
citat wiki
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fountains_in_Rome
Zakleo se bumbar
Marko
Maxa
Ali sta bagra iz uprave zna, bitno je da svira i da se sareni. Jos ako bi moglo janje da se okrene na istoj......pa joooj.
PS. Kruzni tok treba da ima oblik kruga ako niste znali.
Magnum PI
Radiće par dana dok ne prođe svečano otvaranje uz pompu i slikanje a onda će otići u zaborav.
Bolje da su zasadili drvo na sredini sa prelepim cvećem i ukrasnim žbunjem ali pošto su to radikali a oni isključivo veruju u beton onda je ova jadna fontana bačen novac.
Radojica
/
Perica
A videćemo kasnije, i zašto.
Dacha
Богољуб
/
jedan od plavih na 1:49 se nije prestrojio na vreme i ovde cini prekrsaj
Marko
Nervirach
Dokoni kum
Samo pitam
Dragan
aero casper
2. još važnije, na simulaciji je predstavljen TURBO KRUŽNI TOK... da se malo neki nauče kako se kružni tok koristi...
fontanamen
grbavi
holo
Nećedamože
evgenije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H