I dotičnih 300, odnosno 500m je mnogo veće cimanje za stotine ljudi dnevno nego da se lepo postave dva pandura i da mesec-dva razvaljuju nemarne vozače od kazni dok se svi ne naviknu da staju pešacima. Ali ako to neće da se uradi, onda pozdravljam semafor, opet je mnogo bolja varijanta nego da ljude maltretirate pasarelama i obilascima.
A za 'nesmetano odvijanje saobraćaja' kako ga ti shvataš me baš zabole, sama činjenica da ljudi redovno udaraju pešake usred grada pokazuje da se tu saobraćaj treba još više usporiti, pa kome smeta nek ne ide tuda, ili nek ne ide autom.
Vidi majstore od tog prelaza do onog kod pijace ima 150 metara a do onog na uglu Maksima Gorkog 250 metara. Samo idiot ne moze da shvati koliko se povecava zagadjenje i koliko se vremena i novca gubi u bespotrebnom cekanju na semaforima.Ako pesaci ne mogu da protegnu noge onda im napravite pasarele ali verujte nesmetano odvijanje saobracaja je mnogo vaznije od postavljanja semafora na svakom mestu gde raja misli da treba da prelazi ulicu.
Kad vidim koliko likova koji ne izlaze iz automobila misle da je ok da se prelaz ukine i da drugi ljudi idu okolo 500m dok se oni vozaju, iskreno se nadam da će ovaj semafor izazvati tolike gužve da ćete godine provesti na bulevaru.
Фантастичних 36 хиљада евра град плаћа за три стуба и 20 сијалица. Није ни чудо што ћемо од нове године плаћати и акцизу на кафу. Срећна нам нова напредна година.
Posto je ovo semafor samo za pesake (a ne raskrnica) logicno bi bilo da bude sa aktivacijom na taster. Tako nece moci svaki pesak koji naidje da da zaustavlja saobracaj kao do sad. Tako je jedino i moguce i uskladiti neki zeleni talas na bulevaru. Nadam se da je neka dovoljno strucna i odgovorna osoba razmisaljala o ovome. Mada, kako kod nas sve ide....
Pesak na pesackom ni ne treba da razmislja vec samo da predje. Vozaci su duzni da ga primete (izdaleka) i propuste.
A pesak van pesackog nema sta da trazi, mada ako vec prelazi onda je dobro sto pazi.
U svakom slucaju, iz komentara se vidi da pesaci nisu problem i da vozaci ne znaju svoje obaveze tj. da su na diskutabilan nacin dosli do dozvole.
unistili su bulevar sa tim semaforima.
zasto se ne napravi podzemni prelaz za pesake?
zasto pesaki prelaz na bulevaru gde ima 6 traka? koliko treba vremena pesaku da predje bulevar?
imate mesta za jos dva semafora u brace ribnikar pa ih i tu postavite.
pesaci su postali gospoda i mora im se svaka precica obeleziti pesackim prelazom.
ko je odgovoran za regulisanje semafora? da li je to neka strucna osoba? da li ima vozacku dozvolu?
ili je samo stranaci postavnjen na to mesto
Da li se zna ko ce sve biti na otvaranju semafora.Mislim da bi trbalo da ga otvori Nasa Maja,ona ima velike zasluge za razvoj saobracaja u Novm Sadu. Setimo se samo nove autobuske stanice koje ne bi bilo bez nje.
Ja vozim 50km/h koliko je i propisano i od pocetka pa do kraja bulevara stanem na jedan semafor, a ponekad ni na jedan nego predjem ceo buelvar bez problema, sto je za mene ekstra. E sad ako vozis vise od 60+ onda naravno da ti nije uskladjen "zeleni talas"...
Svi samo negde jure, zure, trube se koriste samo tako bez razmisljanja, ljudi nervozni, samo bi da stignu kuci, ma, mi nemamo kulturu kao vozaci, to je ono na cemu treba raditi, treba nas svakih par godina poslati na obuku voznje i psihijatrijsku obuku, pa ako ti smeta sto neko ide propisanom brzinom, pa mu jos i trubis i pokazujes prst i kao u neverici se drzis za glavu, onda ni ne treba da vozis.
Pesak kad prelazi van pesackog pazi kad ce da prodje,ali kad prelazi na pesackom onda ne razmislja dali auto moze da zakoci da bezbedno predje.zato vise ima nesreca na pesackom nego van
Svestan da moj upis ne mogu da razumeju ni clanovi vlade ( mnogo pametni / inače)
Gospodo. braćo i sestre, pešacima se ne staje na semaforu zato što ste slabiji, već zato što je to normalno, jer će vas svejedno dočekati semafor za 100m, pa ćete kočiti.
Braćo pešaci, sačekajte malo, grupišite se, nemojte bezglavo - nije samo vaše!
A što se tiče ovog maestralnog ad-hok rešenja, to bi kao kad bi posle nesreće u kojoj se neko utopi u Dunavu poslali odred vojnika da bičuju Dunav.
A najtragičnije je što su ovaj proces koji traje 15 dana, preprečili ceo prelaz, a ljudima su ostavili da okolo skaču ko divokoze. A vozači posebna priča ni 10m dalje neće ni da razmisle, a kamoli da stanu. Klasična priča - udri dok možeš.
Da postoji država, grad, inspekcija ili koji već organ, da utvrdi da to gradilište i inače vrlo frekventan prelaz nije bio obezbeđen treptečim semaforom i da su svi bili izloženi JOŠ većoj opasnosti... nemam reči.
Čestitam samo treba na koleno lomiti i tako donositi odluke.
Besmislen prelaz, nema raskrsnice, semafor na 100m. Bolje ukinuti, pa postaviti dva pandura da naplacuju kazne za prelazenje van obelezenog mesta. Za mesec dana svi bi se opametili, samo po dzepu pomaze. Rasteretiti bulevar, a ne dodatno gusiti!
Na bulevaru Oslobodjenja postoji zeleni talas, ali je prilagodjen za brzinu od 60 na sat, koliko je nekada iznosilo ogranicenje. Vise puta provereno...
Nadam se da ce se uskladiti ovaj semafor sa onim kod futoske i da pesaci nece skakati na kolovoz kao manijaci kada vide zebru.
Setite se samo koliko puta ste procitali da je neki pesak udaren dok je prelazio van pesackog. Ja se ne secam ni jednog puta. S druge strane, pesaci stradaju na pesackom skoro svaki dan. To govori nekoliko stvari, a najvise o saobracajnoj nekulturi i sa strane pesaka i sa strane vozaca.
Vidim da većina nabrušenih vozača nije svesna kako će raditi taj semafor.
A radiće kao što radi onaj na Bulevaru Cara Lazara.
Pešak stisne dugme. Cvrc da će mu dati zeleno.
Pešak čeka da pocrveni najbliži semafor, kod Futoške pijace.
Tek kad on zaustavi, pešak dobija zeleno kod Daltonke.
Ništa tu neće biti usporavanja saobraćaja.
Sve u svemu, budu li poštovali svetla, automobilisti će manje morati da paze, a pešaci će imati siguran prelaz.
Osim ako neka nekulturna budala ne doluči d ana crveno ipak pokosi pešaka.
No, to neće zaustaviti životinje koje vozeći siluju pešake po malim uličicama, gd enema kontrole i kamera. Kultura se zakonom ne uteruje.
Saobraćajcima preporučujem Gogoljevu sa okolnim ulicama - za hvatanje automobilista.
Ako se nema novaca za pasarelu, neka barem semafor bude tu.
Ja sam jedan od onih koji poštuju propise, ali Bulevar treba da bude bulevar, tj. brzi prolaz sa jednog na drugi kraj grada. Ukoliko ovaj semafor bude usklađen sa onim na Futoškoj, sve će biti u redu. Trenutna situacija je da pešak nailazi na pešački, a automobili mu staju, ruši se zeleni talas, i sve se usporava svakim narednim pešakom. Ovako, pešaci će imati izbor, ili na Futošku, ili na ovaj prelaz, ali sačekajte 1 minut na zeleno.U automobilima i autobusima je mnogo više ljudi koji staju i možda zakasne zbog tog Vašeg jednog minuta.
Ukoliko stave onaj taster/pešački semafor, samo će još više usporiti grad...
A otvaranje? A ovi sto idu samo do Morahakoma i Paralije. Ima jos negde semafora na manje od 400 metara. Ali tu postoji zeleni talas i OGRANICENJE brzine kojim se uhvati taj talas.
A zasto moroni nisu podbusili za instalacije, sto seku i kopaju Bulevar? Ako je u pitanju pravdanje izvlacenja para iz budzeta, pa mogli su reci da je to "napredna, skuplja i ekoloska metoda" a ne ovo klasicno "dugo i naporno rade pa mnogo kosta".
Ili podbusivaci nisu drugovi clanovi pa nema ko?
Za sve bulevare sveta (pa i ovaj naš) - rešenje je pasarela (sa svim što ide uz nju , i za invalide ...) ,
... gde god i koliko ih treba ( a bul.Oslobodjenja bi trebao da ih ima minimum 5)
Naravno da bi ovaj pešački trebalo ukinuti. Ali pošto od toga nema ništa (stoji tu već ko zna koliko godina) ovo je sledeće najbolje realno rešenje.
Inače, za one kojima nije jasno ovaj semafor će ubrzati saobraćaj, sad postoji barem neka teoretska šansa da se u jednom pravcu uspostavi zeleni talas (ili barem nešto približno).
Eti opet lepe provizije. A tek će se uzimati kada se svi ti silni semafori budu uklanjali.
Tu je trebalo napraviti podzemni ili nadzemni prelaz (pasarelu).
Kako ove sto trase pare iz gradske kase nije sramota?! Tu sam svakodnevno u tom kraju, pa vec dve nedelje rade!!! 50 radnika, 2 kiper kamiona, zauzeli po dve trake, 2 icb-a, a kopaju kanal od 30cm sirine..bavim se izvodjenjem radova, pa moram da kazem da je ovo sramota i za izvodjaca i za investitora. Pre desetak dana (tj subota) napravili kolaps, zbog kopanja kanala za semafor
Zalili ste grad semaforima i pešačkim prelazima toliko da se ne isplati ići kolima nigde.Pa da vam otkrijem topli vodu, ja bez kola mogu a vi bez mog novca od akcize na benzin ne! I šta ćete sada prepametni?
Pešački prelaz apsolutno ne treba ukinuti, ali ne treba ni semafor. Treba postaviti patrolu da dan i noć lupa po ušima svakoga ko iskulira pešake, pa kad se za mesec-dva vozači kaznama dovedu u red, da vidiš kako će svi stajati.
40,000 eura da se postavi semafor koji je na nivou domaceg zadatka iz tehnickog. To je ono kada ne znas da maznes pare na perfidan nacin onda kreces da izmisljas semafore. Bas kao sto je izmisljen pesacki prelaz kod Daltonke. Neverovatno kako nam grad uredjuju ljudi iz garsonjera sa egzistencijalnim problemima ali zato smo glasali, da njima bude bolje dok oni dizu ruke u skupstini da se odvratne zgradurine zidaju tik do puta. Pa onda krece pretrcavanje, pa sudari, pa semafori i papazjanija.
@Ja .... Podsetimo, juče oko 9 ujutro na devojku i mladića je na pešačkom naleteo "mercedes" austrijskih registarskih tablica kojim je upravljao Duško K. (37) iz Loznice.....bila je na intenzivnoj ..ak neko zna nek postavi
Prvo, radovi ne POCINJU, jer svaki dan idem tuda, i vec minimalno dve nedelje rade na tome.
Drugo, ako ce proci nekoliko dana dok ne zavrse, a zatim nekoliko nedelja dok ne prodju tehnicke pripreme, kako ce proraditi tek 2019? Mislim... cak i za SRBIJU to je malko previse!
Taj pešački prelaz treba ukinuti, a ne koristiti se nečijim nesrećnim slučajem da se pred kraj godine izvuku novci iz gradskog budžeta. Dovoljno blizu su dva pešačka prelaza u kom god smeru da se krene Bulevarom, ovako se samo besmisleno usporava saobraćaj. Taj semafor svakako neće disciplinovati one pešake koji pretrčavaju Bulevar na nepropisan način (ovde ne mislim na ovu nesretnu devojku).
Od ugla Vrsacke i bulevara nema nijedan semafor sve do GRAS-a. Ljudi se zalete i retko kada stanu na 3 pesacka koja postoje usput. Dve ili tri osobe su smrtno stradale. Tu ne treba nijedan semafor, a ovde zbog 200 metara treba. Logika. U svakom slucaju, nadam se da su ljudi zadovoljni ovim i da ce sledeci put glas javnosti(cega god) biti tu za nesto iole korisno i potrebno.
Ovo postaje totalno besmisleno i totalno obesmisljava postojanja bulevara. Kao i sve Srbi su uspeli da obesmisle i bulevar.
Sad na 3 km bulevara imate sa ovim 9 semafora, sto mu dodje semafor na svakih 300 m. Ovi sa raskrsnicam se nemogu izbeci ali ovi pesacki se lako resavju pasarelama.
Vidim da je kampanja da se otme pušačima još koji dinar kako bi se ljudi lečili. Mogli su da ne postave ovaj bespotrebni semafor i te pare da uplate u fond za lečenje. Na primer.
Svaka čast lenčugama na istrajnosti da dobiju semafor. Sledeće će tražiti da ih neko prenese preko puta jer su umorni. Sa 40 će da zakucaju u bolnice da kukaju na visok pritisak i neko čudno lupanje srca. Vozali se kolima do prodavnice koja im je ispred nosa i kukali jer ne mogu 5 koraka da naprave do semafora, pa su baš tu de im odgovara morali da popodu još jedan.
021, ajde molim vas prodjite oko 13:30 / 14 h na raskrsnici Partizanska i Temerinska,
da uslikate putare kako igraju karte i pusedu cigarete.
Ono je haos i izivljavanje. Ceka se da otkuca 15h i da se odmagli jer je kraj smene.
Prelaz nije opasan nego neobeležen. Izguljena horzontalna signalizacija i stari znak zaklonjen drvećem i žbunjem bili su glavni razlog zašto većina vozača nema pojam da je tu aktuelni pešački prelaz. Umesto semafora samo je trebalo dobro obeležiti prelaz. Inače "izgradnja" ovog semafora traje kao da prave zgradu a ne semafor... već 2 nedelje kopaju, zaustavljaju saobraćaj, svinjac od blata pa je "prelaz" postao još opasniji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počelo postavljanje semafora na opasnom prelazu kod "Daltonke"
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•06.12.2017.
•12:31 > 13:57
Komentari 48
KLF
I dotičnih 300, odnosno 500m je mnogo veće cimanje za stotine ljudi dnevno nego da se lepo postave dva pandura i da mesec-dva razvaljuju nemarne vozače od kazni dok se svi ne naviknu da staju pešacima. Ali ako to neće da se uradi, onda pozdravljam semafor, opet je mnogo bolja varijanta nego da ljude maltretirate pasarelama i obilascima.
A za 'nesmetano odvijanje saobraćaja' kako ga ti shvataš me baš zabole, sama činjenica da ljudi redovno udaraju pešake usred grada pokazuje da se tu saobraćaj treba još više usporiti, pa kome smeta nek ne ide tuda, ili nek ne ide autom.
Nik
hemodroid
Vidi majstore od tog prelaza do onog kod pijace ima 150 metara a do onog na uglu Maksima Gorkog 250 metara. Samo idiot ne moze da shvati koliko se povecava zagadjenje i koliko se vremena i novca gubi u bespotrebnom cekanju na semaforima.Ako pesaci ne mogu da protegnu noge onda im napravite pasarele ali verujte nesmetano odvijanje saobracaja je mnogo vaznije od postavljanja semafora na svakom mestu gde raja misli da treba da prelazi ulicu.
Više pešak no vozač
Albert Ajnstajn
KLF
Elita
Недељко
Zoran
@P
A pesak van pesackog nema sta da trazi, mada ako vec prelazi onda je dobro sto pazi.
U svakom slucaju, iz komentara se vidi da pesaci nisu problem i da vozaci ne znaju svoje obaveze tj. da su na diskutabilan nacin dosli do dozvole.
Nole
zasto se ne napravi podzemni prelaz za pesake?
zasto pesaki prelaz na bulevaru gde ima 6 traka? koliko treba vremena pesaku da predje bulevar?
imate mesta za jos dva semafora u brace ribnikar pa ih i tu postavite.
pesaci su postali gospoda i mora im se svaka precica obeleziti pesackim prelazom.
ko je odgovoran za regulisanje semafora? da li je to neka strucna osoba? da li ima vozacku dozvolu?
ili je samo stranaci postavnjen na to mesto
Liman l
Zoran
Tamara
Svi samo negde jure, zure, trube se koriste samo tako bez razmisljanja, ljudi nervozni, samo bi da stignu kuci, ma, mi nemamo kulturu kao vozaci, to je ono na cemu treba raditi, treba nas svakih par godina poslati na obuku voznje i psihijatrijsku obuku, pa ako ti smeta sto neko ide propisanom brzinom, pa mu jos i trubis i pokazujes prst i kao u neverici se drzis za glavu, onda ni ne treba da vozis.
P
Milenko
Gospodo. braćo i sestre, pešacima se ne staje na semaforu zato što ste slabiji, već zato što je to normalno, jer će vas svejedno dočekati semafor za 100m, pa ćete kočiti.
Braćo pešaci, sačekajte malo, grupišite se, nemojte bezglavo - nije samo vaše!
A što se tiče ovog maestralnog ad-hok rešenja, to bi kao kad bi posle nesreće u kojoj se neko utopi u Dunavu poslali odred vojnika da bičuju Dunav.
A najtragičnije je što su ovaj proces koji traje 15 dana, preprečili ceo prelaz, a ljudima su ostavili da okolo skaču ko divokoze. A vozači posebna priča ni 10m dalje neće ni da razmisle, a kamoli da stanu. Klasična priča - udri dok možeš.
Da postoji država, grad, inspekcija ili koji već organ, da utvrdi da to gradilište i inače vrlo frekventan prelaz nije bio obezbeđen treptečim semaforom i da su svi bili izloženi JOŠ većoj opasnosti... nemam reči.
Čestitam samo treba na koleno lomiti i tako donositi odluke.
maja
pawlle
Brm brm
:/
Nadam se da ce se uskladiti ovaj semafor sa onim kod futoske i da pesaci nece skakati na kolovoz kao manijaci kada vide zebru.
Setite se samo koliko puta ste procitali da je neki pesak udaren dok je prelazio van pesackog. Ja se ne secam ni jednog puta. S druge strane, pesaci stradaju na pesackom skoro svaki dan. To govori nekoliko stvari, a najvise o saobracajnoj nekulturi i sa strane pesaka i sa strane vozaca.
gradjanin F
Pešak
A radiće kao što radi onaj na Bulevaru Cara Lazara.
Pešak stisne dugme. Cvrc da će mu dati zeleno.
Pešak čeka da pocrveni najbliži semafor, kod Futoške pijace.
Tek kad on zaustavi, pešak dobija zeleno kod Daltonke.
Ništa tu neće biti usporavanja saobraćaja.
Sve u svemu, budu li poštovali svetla, automobilisti će manje morati da paze, a pešaci će imati siguran prelaz.
Osim ako neka nekulturna budala ne doluči d ana crveno ipak pokosi pešaka.
No, to neće zaustaviti životinje koje vozeći siluju pešake po malim uličicama, gd enema kontrole i kamera. Kultura se zakonom ne uteruje.
Saobraćajcima preporučujem Gogoljevu sa okolnim ulicama - za hvatanje automobilista.
Ja
ZdravkoNS
Ja sam jedan od onih koji poštuju propise, ali Bulevar treba da bude bulevar, tj. brzi prolaz sa jednog na drugi kraj grada. Ukoliko ovaj semafor bude usklađen sa onim na Futoškoj, sve će biti u redu. Trenutna situacija je da pešak nailazi na pešački, a automobili mu staju, ruši se zeleni talas, i sve se usporava svakim narednim pešakom. Ovako, pešaci će imati izbor, ili na Futošku, ili na ovaj prelaz, ali sačekajte 1 minut na zeleno.U automobilima i autobusima je mnogo više ljudi koji staju i možda zakasne zbog tog Vašeg jednog minuta.
Ukoliko stave onaj taster/pešački semafor, samo će još više usporiti grad...
Nervirach
XO
Ili podbusivaci nisu drugovi clanovi pa nema ko?
Jeremija
... gde god i koliko ih treba ( a bul.Oslobodjenja bi trebao da ih ima minimum 5)
dule
Inače, za one kojima nije jasno ovaj semafor će ubrzati saobraćaj, sad postoji barem neka teoretska šansa da se u jednom pravcu uspostavi zeleni talas (ili barem nešto približno).
/
niste u stanju srediti tu cigan malu oko pijace a sve ostalo rusite
Iva 33
Комша
XXXL
Tu je trebalo napraviti podzemni ili nadzemni prelaz (pasarelu).
Nixon
Anti semaforista
Vlada
Mile
Semafor
A kružni tok?
deda
Bbbbb
Zivan
Slenderman
Prvo, radovi ne POCINJU, jer svaki dan idem tuda, i vec minimalno dve nedelje rade na tome.
Drugo, ako ce proci nekoliko dana dok ne zavrse, a zatim nekoliko nedelja dok ne prodju tehnicke pripreme, kako ce proraditi tek 2019? Mislim... cak i za SRBIJU to je malko previse!
Darko
Nindža Kornjačleone
:)
Sad na 3 km bulevara imate sa ovim 9 semafora, sto mu dodje semafor na svakih 300 m. Ovi sa raskrsnicam se nemogu izbeci ali ovi pesacki se lako resavju pasarelama.
Kokakole
Svaka čast lenčugama na istrajnosti da dobiju semafor. Sledeće će tražiti da ih neko prenese preko puta jer su umorni. Sa 40 će da zakucaju u bolnice da kukaju na visok pritisak i neko čudno lupanje srca. Vozali se kolima do prodavnice koja im je ispred nosa i kukali jer ne mogu 5 koraka da naprave do semafora, pa su baš tu de im odgovara morali da popodu još jedan.
Marko
da uslikate putare kako igraju karte i pusedu cigarete.
Ono je haos i izivljavanje. Ceka se da otkuca 15h i da se odmagli jer je kraj smene.
ns
Ja
I da li se zna KO ih je pregazio?????
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H