Gradsko veće odobrilo je GSP-u da od Nove godine poveća cenu karte na gradskim linijama za 10 dinara, odnosno cenu markica za 17 odsto, saznaje 021.rs.
Sve ste u pravu. I penzioneri ne idu nigde ( po logici lika iz GSP) pa dobijaju besplatnu kartu.
Čak i oni sa penzijama od 30.000-90.000 dinara mesečno.
Nema logike da GRADJANSKA markica koju kupuju nezaposleni bude skuplja od markice koju plaćaju zaposleni koji imaju i platu i poslodavca!
E, baš je dosta! Nezaposlena, moram ili da plaćam pojedinačne karte ili najskuplju markicu! Novi Sad je jedini grad sa javnim gradskim prevozom koji nema nikakve povlastice za nezaposlene! Dakle, svi koji imaju kakve-takve prihode, imaju i povlastice za prevoz! Da ne govorim o besplatnim penzionerskim kartama! Slažem se da treba da postoje neke povlašćene kategorije, čak i oni koji ne plaćaju prevoz (bolesni, hendikepirani, socijalni slučajevi), ali zaista nema logike da nezaposleni, znači jedina kategorija bez ikakvih primanja, plaćaju najskuplju kartu!
Ja sam, pre izvesnog vremena zvala JGSP i pitala da li nezaposleni imaju prava na neke povlastice u prevozu, a neki čudni lik mi je odbrusio "A gde pa to idete?"
E, pa idem, i iči ću. Od 1. januara - besplatno! I neće me biti sramota što se švercujem!!!
Nakotilo se onoliko u administraciji a ja da im zarađujem platu! Neće moći!
Sve sto si napisao znam. Pisao sam o tome i sefu GSPa M. A., da danas ima manje autobusa nego pre 5 godina, da je interval u spicu nekad bio 7 minuta , a danas od 10-12. Njegov odgovor je isti kao sto pise u ovom dokumentu, da se broj putnika smanjio zbog individualne motorizacije, da je uvedena 13 i da su se putnici prerasporedili, da GSP non stop prati saobracaj i tako pravi red voznje. Plus kad god se preskoce polasci kaze da je u pitanju kvar i da GSP cini sve da se takve situacije ne desavaju
Znam da su to sve njihove politicke price.
Ne moze niko normalan da kaze da se broj putnika u gradskom saobracaju smanjuje u gradu koji neprekidno raste.
Polako više s to plaćanje i dotiranje pokaznih markica za tamo neke "zaposlene".
Zašto mi kao gradjani plaćamo skuplju kartu od "zaposlenih" i dotiramo ih?
Neka im plati POSLODAVAC, a ne gradjani novosadski.
Nemaju obavezu gradjani novosadski da dotiraju karte tamo nekijh"zaposlenih" koji očigledno imaju POSLODAVCA ,a i PLATU.
Ako si pezos i imaš više od 65 godina kartu u GSP NE PLAĆAŠ, bez obzira na visinu penzije koju primaš.
Udji u bus i videćeš da se gomila pezosa voza džabe svakog dana, a mi ostali plaćamo za njih.
gradjanine ne moze penzionerioma da se ukida a nezaposlienima daje nije fer da stalno placam i kad ne radim a i ako dozivimim penziju.Guzva u busu samo ja placam na l mestu.U kojigod red stanem baš onda svega nestane.
Ukinuti BESPLATNE karte svima koji nisu socijalni slučajevi : penzionerima starijim od 65 godina koji imaju penziju veću od 35.00 dinara mesečno, zaposlenim po raznim JP,miliciji,vojsci, raznim sportistima, deci iz porodica sa troje i više dece koji nisu socijalno ugroženi i slično...
Besplatnu kartu podeliti samo SOCIJALNO UGROŽENIMA koji primaju SOCIJALNU POMOĆ.
Ostali neka kupuju mesečne karte.
Djacima i studentima dati da plaćaju trećinu cene koji plaćaju ODRASLI (jedna cena za zaposlene,gradjane i pezose -odnosno svi da kupouju gradjansku markicu)
Baš interesantna ova podela na zaposlene i GRADJANE koji plaćaju NAJSKUPLJU POKAZNU KARTU.
Ko su ti gradjani?
Očigledno nisu ni iz kategorija koje PLAĆAJU POKAZNU kartu : zaposleni, djaci , studenti
ni iz kategorija kojima se KARTA POKLANJA : penzioneri ,nezaposleni, socijalno ugroženi.....
Molim da mi neko objasni ko kupuje gradjanske markice?
I zbog čega ova kategorija plaća najskuplju mesečnu markicu, skuplju od lica koja imaju prihode ZAPOSLENI i PENZIONERI?
Pa manje kradite u GSP-u. Koliko ukradete goriva, akumulatora, guma tako da direktno nanosite štetu preduzeću. Vozači redovno u prigradskim naseljima puštaju "zemljake" bez karte a ostali putnici plaćaju/neplaćaju. I dok je firma svačija i ničija GSP će na žalost propasti. I onda dolaze privatnici sa svojim krševima jedno vreme, a na kraju ćemo ići peške. I dok se navika i kultura svih nas ne promeni, biće gore.
Svake godine se od strane poslanika izglasa da JGSP izda 16 vrsta besplatnih godisnjih karata.A to je broj od 38000 korisnika.*2000 din.*12 meseci= 912.000.000,00 din./119,00 euro=7.662.865 eura. Grad ni približno ne izdvaja ta sredstva kako bi nadoknadio, jer ništa nema džabe.Naprotiv.Grad nanosi direktnu štetu JGSP, tako što: izdaje besplatno karte bez nadoknade, dozvoljava rad divljih prevoznika, postavlja nesposobne direktore, zaposljava ljude bez škole sa kupljenim diplomama i starlete koje nemaju nikakvih dodirnih tačaka vezane za saobraćaj.Ako se nastavi ovim tempom, GSP-u do kraja 2018.god.sledi bankrot.
Koliko se može utvrditi iz skenirane i priložene Odluke u tekstu- čak 47,65% ukupnih troškova u 2017 u GSP potrošeno je na na BRUTO PLATE ZAPOSLENIH!!!!
Ovo znači da GSP neće moći da investira u kupovinu novih autobusa i stajališta ni u narednoj godini jer skoro 50% prihoda potroši na BRUTO PLATE ,bez obzira na ovo povećanje. I plate od Nove godine povećavaju se 10%!!!
Ukoliko se ne otpusti višak zaposlenih U GSP, Novosadjani će plaćati sve skuplje karte,a voziće se u sve starijim i rashodovanijim autobusima.
Kao radnik pomenute firme slažem se da sa ovom cenom ne može da se opstane ali isto tako sa ovim platama u Srbiji ne može da se živi. Ruku na srce treba da otpuste bar 300 radnika koji čine administraciju.
Na Istoku stare priče,na Zapadu nista novo..65din im ne dam vozicu se bajsom.Uzgred Novi Sad je grad kome itekako fali alternativni oblik gradskog saobraćaja.Za metro ne dovoljno velik i finansiski tanak,međutim tramvaj može i treba da se vrati.
Nemoze se podici cena karte koliko ovi mogu ukrasti, ovo vise nije ni krada ovi uzimaju javno. Od kada su za sefa SUK-a poslali, i pstavili penzionisanog ispektora SUP-a od tada pocinju malverzacije, otimacina, pljacka. Rasturio kontrolu ostavio posliusnike radi sta hoce. Taj odlucuje ko moze dase vozi besplatno kome da se poveca cena karte. Pa tako zahvaljujuci istom besplatnu voznju imaju zaposleni u policiji, zaposleni u "PARKIN SERVIS" sanjima pravi dil oni neplacaju kartu za prevovz a on naplaca parkiranje po gradu zlouptrebljavaju sluzbene firme i nanose milionske stete preduzecima. Pre cetiri godine isti je zajedno sa bivsim direktorom izdao vise od 2000 hiljade clanskih karata sportskog drustva novac od idatih karata nije usao u kasu GSP-a iste te se koriste kao godisnje karte za prevoz pune cetiri godine.
.
@Kaja: Kravić nema uticaja na rad JGSPa. Zaduženje za saobraćaj u gradu i zaduženje za saobraćajno preduzeće nema veze. Npr saobraćajno preduzeće je i Autovojvodina.
JGSP sada vode SNS kadrovi.
Premda se ne slažem sa politikom Kravića jednostavno se ovde zamenjuju pojmovi.
Za cega poskupljenje,za krševe koji se raspadaju,seju otrovne crne dimove iz auspuha,za to sti nam je glava u vrecucim udjes u gradski autobus,kakva bagra kako ih nine sramota
Cena karte od 65din je realna, ali ne može da bude po vožnji po liniji, nego bi morala da bude validna recimo sat vremena. Takođe bi morali da uvedu grupne/porodične karte (možda postoje ali se nedovoljno promovišu).
Takođe trase nisu menjane 100 godina i nisu efikasne. Nema poente da jedna 9ka ide od Novog naselja do Petrovaradina ili 3ka od Detelinare do Petrovaradina. Delovi grada treba da budu povezani relativno kratkim linijama koji bi mogao da pokrije manji broj autobusa sa većom gustinom polazaka. Naravno, ovo bi značilo češća presedanja, a za to karta mora biti vremenska (kao što sam napisao). GSP se zaglavio u vremenu kao partijski mehanizam i to mora da se promeni. Mora da se modernizuje.
Koja stajališta i busevi?
Pogledaj Odluku o poskupljenju sa obrazloženjem troškova u tekstu.
Najveći su troškovi za PLATE ZAPOSLENIH!
Čak 47,65% od ukupnih troškova!
Pola rashoda GSP u 2017 otišlo na plate. Od NG plate u GSP povećavaju se 10%, neće biti za stajališta i buseve i pored poskupljenja karte. Biće taman da pokrije povećanje plata.
U poverenju,od malih nogu sam radije pesacila od bivse"Hladnjace",do stadiona
i nazad,samo da ne udjem u gradski autobus.Nek je fobija,ne marim.Svim silama sam se trudila da naucim da vozim bicikl.Mislim da je karta skupa za korisnike gradskog prevoza.
Da bi imali nova stajališta i sve ostalo treba:
1 . Opustiti višak zaposlenih u GSP , njihove bruto plate koštaju
2. Solidarnu pomoć deliti samo socijalno ugroženima,
3. Penzionerima koji imaju penziju VEĆU od prosečne zarade naplatiti kartu, mogu da je kupe
4. Smanjiti cenu pokaznih karti gradjanima , zaposlenima, studentima i učenicima i cenu i karte u vozilu kako bi svi kartu kupili i smanjili broj onih koji se voze bez karte tzv "švercera"
5.Sve dok je isplativije ići svojim kolima ili taksijem, cena karte u GSP je preskupa
Mi ne volemo poskupljenja.
Bez obzira dal smo opozicija ili pozicija.
I ne mislimo da posle 4 godine karta MORA da poskupi.
Mi hoćemo da karta POJEFTINI.
Ti slobodno plaćaj u Subotici 90 dindži ,da se voziš dve stanice. Novosadjani će za 65 dinara da kupe gorivo i da se vozaju sa porodicom ili sami svojim kolima.
Ko nema auto, vozaće se taksijem ili biciklom ili ići peške.
GSP u NS koristiće samo pezosi iznad 65 godina.
Oni imaju fraj kartu....
Kontrola i da hoće da uđe u autobus, ne može zbog gužve koja je posledica najgoreg reda vožnje u istoriji JGSP-a. Ovih dana se dešava da na četvorci i osmici voze solo autobusi usred špica. Pritom, četvorka je redukovana na 11–12 minuta, što je nekad bi interval za vikend. Da ne pričam da je postalo uobičajeno da se petkom petica u špicu čeka po pola sata iako ide na 9-10 minuta.
A broj polazaka će, pogađam, biti smanjen za 17%? Tako redukovan red vožnje se neće poštovati? Pojedinačne karte će se i dalje izdavati na mašinicama koje su prestale da se proizvode još pre Drugog svetskog rata? Mreža linija će biti ista kao pre 30 godina? Novim zglobnim autobusima će se prevoziti radnici Lira i ostalih inostranih spasitelja dok će se ostali Novosađani gurati u solo autobusima?
Grad u kojem nema mesta za parkiranje podiže cenu karata u gradskom prevozu. Bravo, gradonačelniče i ostala svito iz Gradskog veća i Skupštine grada!
Povećana cena karte zbog smanjanja broja putnika... Treba izračunati koliko bi koštala karta da uopšte nema putnika i prihvatitit tu cenu, a ne da se zamajavamo sa prevozom putnika u stvarnosti.
Opozicijo prepoznali smo vas jer ocigledno se vasa borba svodi na komentarisanje vesti.
Izadjite na ulicu ako smete da popricate sa narodom, ah da 5% podrske.
Elem 4 godine nisu menjane cene, pametnom dosta.
Proredjeni raspored voznje, neuredna prljava vozila (prvo zbog nekulture ljudi to mi je jasno), busevi kasne i vi jos podizete cenu karte. Od kad sam video kakvo je stanje, cepam samo peske ili u slucajevima kad je duze kolima. Na gsp se vise ne mozes osloniti. Toliko.
Dosla sam iz Subotice gde nam je cena gradske karte 90 dinara, a koliko sam cula u Beogradu je 150 dinara. Ovo je opet ubedljivo najjeftiniji prevoz ne u drzavi vec u celoj Evropi! Ne znam sta se bune ovi zuti botovi, neka idu peske ili bajsovima ako im je i to puno.
Pa naravno da se cena prigradske karte ne menja.Sudbinu Novog Sada odavno uređuju brđani iz Fjutoga, Vjeternika, Bjudisave... Oni su glasačko telo, njima se komunalno opremaju nelegalno izgrađeni objekti, jer su struju ,,sami doveli" kao i vodu, i put bi doveli ali nije hteo sa njima da pođe.
Zasto u ovom obrazlozenju ne napisu da je preko 1200 radnika previse za GSP i da jedno od resenja bude smanjenje broja radnika koji nista ne rade. Jos od nasih para dele sebi pomoc od 22000 din po radniku.
Red voznje su proredili, a cena veca 17%. Kad bi pare od ovog poskupljenja islo na prave stvari ne bih se bunio. Nazalost GSP prednjaci po malverzacijama i losem rukovodjenju tako da ce sve ove pare od nas putnika otici na pogresnu stranu.
Kakav nestrucan zvanicni dokument preduzeca koje postoji vise od 100 godina. Ovi nisu u stanju da sastave ni izvestaj sa podacima. Pominje se prodaja markica za 2016 i 2017, a za prodaju pojedinacnih karata pise procena 500000 dnevno. Kako mozete da procenjujete? Koji je tacan broj prodatih karata u autobusima u poslednjih 5 godina od kad je ovo rukovodstvo?
Broj putnika se nije smanjio nego broj onih koji kupuju kartu. Kontrole nema dovoljno, pa ljudi razmisljaju zasto bi se kupovala karta.
Misle da ce im se prihodi srazmerno povecati procentu posklupljenja. Niko ozbiljan i skolovan ne bi pravio takvu procenu prihoda.
Da odem do grada da obavim nesto i nazad, to je 130din, sto je ista cena kao i 1l goriva, sto znaci racunica je jasna da cu pre sesti u svoj automobil za istu cenu... nazalost, tako nam je gsp ponudio opciju. Prava slika svakog dobro uredjenog evropskog grada je njegov efikasan gradski prevoz (vremenske karte, dobra povezanost linija), u cilju smanjenja upotrebe sopstvenog vozila
Dragi Novosadjani platićete preko povećanja cene karte iznos solidarne pomoći od 22.600 dinara koji je velikodušno podeljen svim zaposlenim u JP u Novom Sadu, pa i GSP.
Znaci vozaci otisli iz zemlje, stranke napunile administraciju svojim clanovima da nema mesta za vozace i sad povecajte karte na gotovo cenu taksija da bi isplatili administraciju koji su politicki clanovi?
Da taj novac ide na plate vozacima, majstorima, gorivo, odrzavanje autobusa generalno, na funkcionere koji su zapravo potrebni za rad GSP-a ne bih imao nista protiv, ali on ce ici na gomilu partijskih zaposlenika koji dzabalebare po GSP-u i nista ne rade. Ali naravno, kao i ostali, kupicu markicu u januaru i ovaj komentar ce biti sve od moje pobune.
Skoro 400 dinara mi ide plata gore!
Živeo nam GSP!
Vožnju im ne koristim, ali firma mi da novac za markicu.
Da vam pojednostavim, to su mi jedina povećanja plate u poslednjih 10 godina.
Zahvaljujem GSP-u!
Dizite do nebesa ako hocete, i tako se ne vozim smrdibusom vec duze vreme. Sami ste odgovorni sto se sopstveni prevoz vise isplati i sto ko god ima mogucnosti izbegava ovo ponizavanje, dok se u normalnim zemljama gradjani podsticu na koriscenje javnog prevoza.
Da su u JGSP otpustili višak od 250 partijskih aparatčika zaposlenih u administraciji, moglo bi se prihvatiti povećanje cene vozne karte, i to ciljno, ,za nabavku novih autobusa na gas...
Pravi nacin da se spase ovaj umiruci gigant: oterati korisnike cenom i kvalitetom usluge? Ma sigurno nije problem u prenaduvanoj menadzerskoj strukturi. Plasim se da nam vidim samo zakrcene ulice u buducnosti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od Nove godine skuplji prevoz u Novom Sadu, za prigradska naselja cene ostaju iste
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•08.12.2017.
•14:38 > 15:33
Komentari 73
muki
Podbarac
Čak i oni sa penzijama od 30.000-90.000 dinara mesečno.
Nema logike da GRADJANSKA markica koju kupuju nezaposleni bude skuplja od markice koju plaćaju zaposleni koji imaju i platu i poslodavca!
Limanka
Ja sam, pre izvesnog vremena zvala JGSP i pitala da li nezaposleni imaju prava na neke povlastice u prevozu, a neki čudni lik mi je odbrusio "A gde pa to idete?"
E, pa idem, i iči ću. Od 1. januara - besplatno! I neće me biti sramota što se švercujem!!!
Nakotilo se onoliko u administraciji a ja da im zarađujem platu! Neće moći!
Marko
Darko
Znam da su to sve njihove politicke price.
Ne moze niko normalan da kaze da se broj putnika u gradskom saobracaju smanjuje u gradu koji neprekidno raste.
Gradjani novosadski
Zašto mi kao gradjani plaćamo skuplju kartu od "zaposlenih" i dotiramo ih?
Neka im plati POSLODAVAC, a ne gradjani novosadski.
Nemaju obavezu gradjani novosadski da dotiraju karte tamo nekijh"zaposlenih" koji očigledno imaju POSLODAVCA ,a i PLATU.
Gradjanin
Udji u bus i videćeš da se gomila pezosa voza džabe svakog dana, a mi ostali plaćamo za njih.
Maneken - starleta
misa
Dragan London
srecatackacrta
Uvodjenje reda
Besplatnu kartu podeliti samo SOCIJALNO UGROŽENIMA koji primaju SOCIJALNU POMOĆ.
Ostali neka kupuju mesečne karte.
Djacima i studentima dati da plaćaju trećinu cene koji plaćaju ODRASLI (jedna cena za zaposlene,gradjane i pezose -odnosno svi da kupouju gradjansku markicu)
/
Gradjanin
Ko su ti gradjani?
Očigledno nisu ni iz kategorija koje PLAĆAJU POKAZNU kartu : zaposleni, djaci , studenti
ni iz kategorija kojima se KARTA POKLANJA : penzioneri ,nezaposleni, socijalno ugroženi.....
Molim da mi neko objasni ko kupuje gradjanske markice?
I zbog čega ova kategorija plaća najskuplju mesečnu markicu, skuplju od lica koja imaju prihode ZAPOSLENI i PENZIONERI?
Čiča
Dje Ge vara
Sve potroši
Ovo znači da GSP neće moći da investira u kupovinu novih autobusa i stajališta ni u narednoj godini jer skoro 50% prihoda potroši na BRUTO PLATE ,bez obzira na ovo povećanje. I plate od Nove godine povećavaju se 10%!!!
Ukoliko se ne otpusti višak zaposlenih U GSP, Novosadjani će plaćati sve skuplje karte,a voziće se u sve starijim i rashodovanijim autobusima.
RADNIK NA PREDUZEĆE
pitanje
Zbog cega ?
Los omlatos
patriJota
Nervirach
Pićuka
Ivan
.
Aleksandar
JGSP sada vode SNS kadrovi.
Premda se ne slažem sa politikom Kravića jednostavno se ovde zamenjuju pojmovi.
Ivan
Vozim se autobusom
Takođe trase nisu menjane 100 godina i nisu efikasne. Nema poente da jedna 9ka ide od Novog naselja do Petrovaradina ili 3ka od Detelinare do Petrovaradina. Delovi grada treba da budu povezani relativno kratkim linijama koji bi mogao da pokrije manji broj autobusa sa većom gustinom polazaka. Naravno, ovo bi značilo češća presedanja, a za to karta mora biti vremenska (kao što sam napisao). GSP se zaglavio u vremenu kao partijski mehanizam i to mora da se promeni. Mora da se modernizuje.
Kaja
Taman za plate
Pogledaj Odluku o poskupljenju sa obrazloženjem troškova u tekstu.
Najveći su troškovi za PLATE ZAPOSLENIH!
Čak 47,65% od ukupnih troškova!
Pola rashoda GSP u 2017 otišlo na plate. Od NG plate u GSP povećavaju se 10%, neće biti za stajališta i buseve i pored poskupljenja karte. Biće taman da pokrije povećanje plata.
Jasmina
i nazad,samo da ne udjem u gradski autobus.Nek je fobija,ne marim.Svim silama sam se trudila da naucim da vozim bicikl.Mislim da je karta skupa za korisnike gradskog prevoza.
Ja
Narod iz pozicije
SMANJI cenu svih karata, imaćeš putnike koji KUPUJU karte .
jo
Novosadjanin
Narod
1 . Opustiti višak zaposlenih u GSP , njihove bruto plate koštaju
2. Solidarnu pomoć deliti samo socijalno ugroženima,
3. Penzionerima koji imaju penziju VEĆU od prosečne zarade naplatiti kartu, mogu da je kupe
4. Smanjiti cenu pokaznih karti gradjanima , zaposlenima, studentima i učenicima i cenu i karte u vozilu kako bi svi kartu kupili i smanjili broj onih koji se voze bez karte tzv "švercera"
5.Sve dok je isplativije ići svojim kolima ili taksijem, cena karte u GSP je preskupa
Mirko
Ko voli povecanja, naravno niko niti je to popularna mera ali mi nismo socijalisticka drzava.
/
onih koji su unistili tramvaj u novom sadu
Narod
Bez obzira dal smo opozicija ili pozicija.
I ne mislimo da posle 4 godine karta MORA da poskupi.
Mi hoćemo da karta POJEFTINI.
Nostradamus
Ko nema auto, vozaće se taksijem ili biciklom ili ići peške.
GSP u NS koristiće samo pezosi iznad 65 godina.
Oni imaju fraj kartu....
Nikola
Putnik
Grad u kojem nema mesta za parkiranje podiže cenu karata u gradskom prevozu. Bravo, gradonačelniče i ostala svito iz Gradskog veća i Skupštine grada!
Natali
Aleksandar
Miško, praktični eko
Mirko
Izadjite na ulicu ako smete da popricate sa narodom, ah da 5% podrske.
Elem 4 godine nisu menjane cene, pametnom dosta.
nina
Micko NS
Marko
Realno
Realista
Glas razuma
Cccc
Darko
Red voznje su proredili, a cena veca 17%. Kad bi pare od ovog poskupljenja islo na prave stvari ne bih se bunio. Nazalost GSP prednjaci po malverzacijama i losem rukovodjenju tako da ce sve ove pare od nas putnika otici na pogresnu stranu.
Darko
Broj putnika se nije smanjio nego broj onih koji kupuju kartu. Kontrole nema dovoljno, pa ljudi razmisljaju zasto bi se kupovala karta.
Misle da ce im se prihodi srazmerno povecati procentu posklupljenja. Niko ozbiljan i skolovan ne bi pravio takvu procenu prihoda.
nuka kola
ekonomska logika
Bobe
ziz
SOLIDARNA POMOĆ
Teča
Shimmy
Vladan
Bl
nerko
Novosadjanin
mile
loš gls
NVV
URAAA!
Živeo nam GSP!
Vožnju im ne koristim, ali firma mi da novac za markicu.
Da vam pojednostavim, to su mi jedina povećanja plate u poslednjih 10 godina.
Zahvaljujem GSP-u!
DonJuan
Zivan
Osoba M
/
aj sad hvalite kao sbb
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H