@ Liman 3
Vozac Astre 06.01.2018 • 11:28
@100%taksista
Gospodine taksisto, prvo proverite sta se zaista dogodilo pa onda prosipajte mudrosti.Prvo, dete uopste nije bilo pesak, bilo je u vozilu koje je udareno, u ausedistu, vezano, a drugi auto je naleteo na nas iz sporedne ulice, dr Zorana Djindjica i udario bas u njena vrata. Srecom, prosle smo sa laksim povredama.
...samo dete od 2 godine na prelazu jednog bulevara??? Da se kojim slucajem nije otrglo pametnim roditeljima koji ne ispustaju telefone iz ruku ne bi li catovali i postavljali slike po Facebooku istrcalo na bulevar i sta je mogao tu vozac pa da je i 10 na sat isao kad vam neko istrci ispred kola tu samo cista sreca pomaze kao sto je i ovog puta dete imalo da je ostalo zivo al zato dozivotna trauma za vozaca kola! Tu najvise treba kazniti starateljsko lice a vozac je najmanje kriv ako je postovao propise saobracaja pak ako nije onda i njega kazniti!
Nije dobra ideja da se saobraćaj učini manje efikasnim (semaforom) na mestima veće opasnosti za pešake, bicikliste i vozače... već da svi učesnici u saobraćaju poštuju pravila ZOBS, kao i civilizacijska pravila ponašanja u saobraćaju.
Kružni tok jeste bolje rešenje, jer će većina vozača koji trenutno ne razumeju logiku kružnog toka, vremenom i to da nauči.
Što se tiče skretanja levo iz ulice Z. Đinđića... ili prolaska pravo u S. Musića... malo oštrija propisna vožnja rešava problem.
Stavite lezece pandure na bulevaru Cara Lazara 15 metara pre raskrsnice i resili ste problem. Stavite semafor i imacete dodatne guzve po gradu. Novi Sad je preterao sa semaforima. Prvo bi trebalo kaznjavati propisno i vozace i pesake koji izlecu sto van pesackih, sto gledajuci u telefon.
Na toj i susednoj raskrsnici bi prvo trebalo kažnjavati studenta koji gledaju u telefone sa slušalicama u ušima ,pa tek onda vozače.Vozača ima bahatih možda 10% ,a ovih drugih najmanje 90%
Takođe vidim da mnogi ne razlikuju saobraćajna pravila od kulture vožnje.
Znači, po saobraćajnim pravilima, vozač sme da napravi i 360 i 720 stepeni u spoljnoj traci. A da li je to ok, naravno da nije!
Isto je i sa kamionima na putevima sa 2 trake. Da li on krši pravila što vozi sporije. Ne. Da li je ok što pravi kolonu i ne pomeri se kada ima uslova? Nije.
Tako da ne budite besni i bahati.
Vidim da niko ne spominje žmigavce.
Po pravilu, svi u kružnom toku moraju da uključe levi žmigavac dok kruže. Pri izlasku moraju da uključe desni. Zašto? Pa upravo zbog sečenja putanje kada ima više traka. Vozač u unutrašnjoj traci ako u desnom retrovizoru vidi vozilo sa uključenim levim žmigavcem mora da ga propusti, pa izađe.
Jako mi je drago što komentarima vidim neznalice koji su agresivni, a pojma nemaju!
Ljudi,ja i baba se zajedno ukjlucujemo u kruzni tok.ja u levoj traci sa namerom da idem pravo odnosno na drugi izlaz.ona sa moje desne strane(desna traka)sa namerom da ide levo odnosno na treci izlaz.i vi sad kazete da je ona u pravu ako ja nemogu da se iskljucim zbog nje?
@100%taksista
Gospodine taksisto, prvo proverite sta se zaista dogodilo pa onda prosipajte mudrosti.Prvo, dete uopste nije bilo pesak, bilo je u vozilu koje je udareno, u ausedistu, vezano, a drugi auto je naleteo na nas iz sporedne ulice, dr Zorana Djindjica i udario bas u njena vrata. Srecom, prosle smo sa laksim povredama.
Svima pametnim, koji bi se vozali u kružnom toku, a u desnoj (spoljnoj) traci:
https://www.youtube.com/watch?v=J_Bz9X4vFgk
Da li vam je palo na pamet zašto negde na izlazu iz kružnog toka postoje dve (izlazne) trake, kao i na ulasku (ulazne) u kružni tok?
I još nešto. Probajte se tako (kako ovde zagovarate) vozikati bilo gde izvan Srbije, pa ćete videti kako ćete se provesti!
Naravno, velik problem predstavlja nepostojanje ovakve regulative u našem Zakonu o bezbednosti saobraćaja. Što i ne čudi. Ko sve sedi tamo…
Evo ja preporucujem ovim agresivnim ludacima koji ne mogu normalno ni da razgovaraju preko interneta bez hiljadu uzvicnika i uvreda, kao i zelje za fizickim obracunom da testiraju svoje znanje i urade tako kako misle i da sacekaju policiju. Posle nam ispricajte kako se zavrsilo. Hvala i jedan zagrljaj veliki, nemojte se toliko jediti, nastradace neduzni bezveze.
Meni kazes da li imam mozga, a kazes da je to pravilo pisano kada je postojala samo jedna traka u kruznom toku, medjutim, u tekstu lepo objasnjava kako se vozi u kruznom toku sa vise traka. Sta dalje uopste sa tobom pricati. Ajde idi slomi nekom kosti leba ti. Pa pa mozgicu.
Баба не сме да улази у кружни ток, ако се тамо већ налазе возила, а ако се то не може доказати, онда баба неће да фасује, него онај који сече линију, у намери да изађе.
@seljo opet
Idi cuvaj ovce na nekom brdu za drugo nisi!
baba se moze ukljuciti ali ti si vec u kruznom toku i izaces pre nje a ako baba ulazi posle tebe pa nije valjda luda da te isece!? posto ionako nema pravo prvenstva jer jos nije usla u kruzni tok
Naravno svako se pri prestojavanju i secenju traka prvo treba proverit da li ce nekog iseci, ostali takodje prilagodjavaju brzinu kako bi sto manje smetali!
Ali retardima koji znaju da voze ko muve bez glave ovo je sve prekomplikovano
Mozda je @cuvar i u pravi sa svinje nisu biseri!
Ulazis u kruzni iz Somborskog bul, a izlazis na Bul Cara Lazara, znaci DRUGO iskljucenje. Ulazis u levu unutrasnju traku. Ok. Ukljucuje se BABA iz Cirila i Metodija u spoljnu desnu traku. Ide na DRUGO iskljucenje tj Bul Evrope. Isto dozvoljeno. Kod tvog iskljucenja na Bul Cara Lazara se isecete i polupate posto bi ti iz unutrasnje da se iskljucis, a BABA iz spoljasnje nastavlja pravo. Sta mislis, ko ce da fasuje po zakonu, TI ili BABA??!
@Tja
I prestani da natucavas neke clanove koje ne razumes i drzes se nedorecenog ko pijan plota kao da si u osnovnoj skoli!?
Zato smu tu gde je jesmo sve streberi sa IQ 65! nastrebali gluposti pa sad seru gde stignu vec 50 godina pa su dosli da pola zemlje krimpuje kablove!
Koliko moron treba biti pa nekom reci da se u kruznom toku sa vise traka uvek krece spoljnom jer mu TU ZAKONOM niko nista ne sme!!!!
Od 1000 videa po netu svuda se vidi da ljudi masovno idu ka centru kruznog toga i da niko osim nekim ludih balkanace ne kruze spoljnom!
@Tja
Da li vi u galvi uopste imate mozga?!
To glupavo pravilo je napisao neko kad je kruzni tok svaki bio sa jednom trakom i kad je za izlaz bila samo jedna traka, dok se sad u NS vecinski izlas dupli i iz spoljne i iz unutrasnje trake direkt!?
Covece svi kad bi vozili ko debili ko vi retardirani balkanjerosi pa NIKO ne bi uospte mogao da ide unutrasnjom trakom!
Tacno je da ne smes nikog seci i to vazi za sve trake, ali ISTO tako NE SMES KRUZITI izlaznom trakom!
Zar je stavrni to toliko komplikovano da kad ides 240+ stepeni se prestojis u unutrasnju traku!? pa i ako zelis da budes siguran vratis se u spoljnu iako ni to nema smisla da radis jer izlazi barem u NS skoto svi imaju dupli za obe trake!
Pojašnjenje. U kružnom toku, isto kao i na bulevaru sa više traka, prvenstvo ima onaj koji zadržava pravac kretanja. Onaj koji menja traku, nebitno iz koje u koju, mora da ustupi prednost onom koji već ide tom trakom. Posto kod nas, za razliku od npr Segedina, trake nisu odvojene, mnogi koriste samo spoljašnju, jer će tako izaći iz toka, bez menjanja traka. U slučaju sudara u toku, u 99 posto će biti kriv onaj iz unutrašnje trake. Nije ni logično ni korektno da praviš 3/4 kruga ili pun po spoljašnjoj traci, ali nažalost zakon to ne samo da omogućava već i podržava. Resenje su znakovi kojima bi se formulisalo kretanje u toku u odnosu na tačku izlaza.
Pravilo br. 1: Onaj ko je u kružnom toku ima prednost u odnosu na onoga ko je van kružnog toka, a to je regulisano saobraćajnim znacima.
Pravilo br. 2: Auto u unutrašnjoj traci kružnog toka nema prednost u odnosu na auto u spoljašnjoj traci kružnog toka (kada je u pitanju kružni tok sa više traka)!
Da pojasnimo - ne smeš iz krajnje unutrašnje trake (uz ostrvo) da isečeš sve ostale u kružnom toku da bi izašao tamo gde ti odgovara. Dakle, onaj ko izlazi iz kružnog toka nema prednost u odnosu na one koji takođe kruže u spoljašnjim trakama kružnog toka.
Naglašavamo - prednost uvek ima vozilo koje nastavlja kretanje trakom u kojoj se nalazi!
Tako da Dejane, ne znam ko te je ucio, a jos je veca sramota da se sa tobom slazu drugi "vozaci" i ucesnici u saobracaju. Ne cudi uopste, kakva nam je kultura u saobracaju, to pokazuje jasno kakvi smo i ljudi. Evo, ovaj rusofil_iq0 jedva ceka da nekog iz neznanja namlati, kako sam veli. Sretno ti bilo junace placanje odstete.
Alo ljudi jel ste vi normalni?da li je to stvarno pravilo kod nas?desnom trakom ko se krece,taj izlazi nsla prvom ili drugom izlazu.s levom trakom ko se krece,taj izlazi na drugi i sve ostale izlaz(osim prvog)
Ajde da pitam ove pametnjakovice onda zasto kad prilazis kruznom toku,imas cak i strelice koje ti ukazuju na to kako se krecas
Познато је да саобраћај у НС гуше семафори. Још мало па ће град моћи погасити уличну расвету и бит ће довољни само семафори и град ће бити осветљен. Поменута девојчица, ако је била сама, родитељи су неодговорни и треба да се о детету брине Центар за Социјални рад. Ако је била са родитељима, како се могло десити да буде повређена. А што се тиче пешака, иза онога што пише да имају предност на пешачком прелазу, пише да на пешачки прелаз ступе онда када се увере да је прелаз преко улице БЕЗБРДАН. Поменута раскрсница јесте оптерећена, али МОЛИМ ВАС ПЕШАЦИ, размишљајте да сте и ви учесници у саобраћаји који је сваким даном све оптерећенији.
Ova raskrsnica ima sasvim dovoljno gabarita da se napravi veliki kružni tok sa usporavajućim trakama i zebrama. Znate kako to rade Hrvati (verovatno su i oni videli od nekoga) - probno postave plastične barijere u sredinu i eto ga kružni tok, čisto da vide kako će se ljudi snalaziti i tako par meseci analiziraju da li usporava i ugrožava saobraćaj i kada vide da nije tako onda sagrade da blješti sa sve katadiopterima i zelenilom (bez fontane).
ako samo malo primenite logiku i zdrav razum, skontacete da onaj ko se ukljuci u spoljnoj traci i ne izadje na prvom izlazu i nastavi dalje ka drugom izlazu, direktno sece onog koji zeli iz unutrasnje trake da izadje iz kruznog toka.
razumem ja da tom iz unutrasnje trake, onaj iz spoljasnje dolazi sa desne strane i da po pravilu treba da ga propusti ali eto. malo zdravog razma i osnova za uvodjenje pravila da se MORATE iskljuciti na prvom izlazu ako ulazite u kruzni tok sa spoljasnje strane.
Molim 021 da opet objavi kakav je propis kod nas i kako se koristi kružni tok kod nas, a potom postaviti ilinkove na francuskom, nemačkom, mađarskom, češkom, engleskom i tako dalje da vidite kako se tamo predlaže vožnja kružnim tokom, a ovde kod nas možda neko i ma onaj pamflet što su delili kada su otvarali kružne tokove po ns-u... baš zbog raznoraznih koji sebi daju za pravo da prave ceo krug spoljnom trakom se po zapadu i prave "turbo" kružni tokovi... kod nas da bi to radilo mora malo da se poradi i na signalizaciji gde kaže leva traka za pravo i levo, desna traka za desno i eventualno pravo, ovako kada nema tih oznaka, na žalost uvek je u pravu onaj u spoljnoj traci, makar pravio i 7 krugova.... tako to kod nas funkcioniše...
Dejane sine, nije tebe baba isekla nego ti nju. Baba je ostala u svojoj traci a ti si usao u njenu, da li ti to nesto govori? Kako baba moze da te isece iduci trakom u kojoj se vec nalazi, da li je ona usla u tvoju ili ti u njenu. Ne moze se naprasno iz unutrasnjih prstenova izlaziti iz kruznog toka. Da li mozete iz krajnje leve trake na bulevaru da naprasno namotate desno i izadjete sa bulevara u neku sporednu ulilcu? Ne mozete! Ako se neko zadesi u trakama desno od vas jos da izjavite da su oni isekli vas, alo bre, ko je vas ucio da vozite???
Evo vam jos jedan link na kome je jasnije objasnjeno sta je kruzni tok u stvari. To je kolovoz sa vise traka i sa vise prikljucnih puteva sa desne strane. Nije bitno da li je taj put smotan u krug, vaze ista pravila saobracaja kao kada vozite pravo. Nije tesko shvatiti kako se treba ponasati u kruznom toku, pogledajte, kao boga vas molim, pogotovo Vi Dejane.
A tako je prosto…
U desnoj traci si samo onda kada skrećeš i izlaziš iz kružnog na prvoj sledećoj desno! Tada ne sečeš nikoga.
Ako skrećeš u neku drugu (treću, četvrtu…) ideš levom trakom i kada izlaziš iz kružnog, onaj desno takođe izlazi i ne seče te. Iz leve u desnu možeš ući samo neposredno pre skretanja, tj. izlaska, kada izlaziš na prvu desno.
I šta je tu teško za shvatiti?
Ovako, po shvatanjima da oni u desnoj imaju prednosti, imate mogućnost, ako se već nađete u levoj traci, a u desnoj imate desetak onih koji se voze u krug, dočekate penziju u levoj traci…
Leva noga je potpuno u pravu i zadovoljstvo mi je procitati redak komentar koji ima smisla. To da je u manjini mi je potpuno jasno. Dobri vozaci su manjina, ne samo u NS vec u celoj Srbiji. Ko je imao prilike da se provoza malo po Evropi, mogao je da vidi sta znaci brza ali sigurna i kulturna voznja. Ja cu evo da se neskromno, samouvereno i samozaljubljeno da se pohvalim da isto tako vozim i to jos od 1992, da sam ukupno presao skoro milion km od tada (dodatno jos i svaki dan putujem na posao NS-BG poslednjih 8 godina) i NIIKADA nisam imao nijedan incident, ni svojom ni tudjom krivicom. Stajem pesacima ali ne kilavim i ne teglim se u saobracaju. Jer sam 100% koncentrisan na saobracaj, ne blejim u mobilni, ne razgovaram sa saputnicima... Uzivam u voznji, volim i znam to da radim, jer kako mozes biti dobar u necemu sto ne volis da radis? Ali mi je voznja po NS mucna zbog ogromne vecine koja ne zna gde se nalazi kad sedne za volan.
@cuvar
Ma ti da se pitas ceo svet bi bio u kamenom dobu a ne samo ovaj brljog od srbistana zbog takvih kojima je tesko da pogledaju jeban video kao sto je neko ovde okacio, zivimo ko smradovi!!!!
U kruznom toku se prestrojavas a to je vecini tesko pa icu spolja jer su retardirani sa fintom mi imamo prednost, napravi kruzni tok sa 4 trake us?ali bi se u gace!
@seljo
Nije desna traka samo za prvo iskljucenje mozes i na drugo... ali NIKAKVE logike nema da odes na 3 i 4-to+ ako kruzni tok ima vise od 1 trake, kao sto neki OVDE NESPOSOBAN rece on bi sve kruzne tokove napravio sa jednom trakom
eto ko kod nas vozi, ma rupa evrope ma NE rupa afrike smo!!!! koliko smo zaostali i zatucani!!!!!
Pricam covekom koji profesionalno vozi kamion u rusiji i kaze da kruzis sponjom trakom namanje 2-3 autova bi te u moskvi izbacilo iz toka jer ima kruznih sa 4+ trake!
Znate sta je resenje za saobracaj u ns-u, policija na svakom koraku, kao u usa. Kada popijete kaznu za nevezivanje, kada popijete kaznu za "rolling stop", kada popijete kaznu za pretrcavanje ulice, kada popijete kaznu za prelazak na crveno, kada popijete kaznu za prekoracenje brzine, e onda ce ovde saobracaj da se unormali. Dotle ce saobracaj u NS-u da izgleda kao dzungla
Totalna glupost je da vozila iz unutrasnjeg prstena imaju prvenstvo.Da se ja pitam bila bi samo jedna traka i ne bi bilo saobracajki.Nazalost,ne pitam se...
He, he 16 godina vozi. Au! Nisi isao sa Najlona i na kruznom togu prema Rumenci tip sa Novog Naselja krene u suprotnom smeru, odma levo prema Rumenci. U cuvenom patriJotskom Golfu. Nego oladi od pasarele, grad i ovako lici na govno od silne nove arhitekture. Samo jos to fali. Nego treba cela nacija reset u glavi. Pesaci, biciklisti i vozaci, ni autobusom ne znate da se vozite. Zabraniti eskurzije po Srbiji i svako pod obavezno svako da provede koji dan u civilizaciji, tj u mrskim zapadnim zemljama. Mora svako da vidi da postoji alternativa ove sprdnje od zemlje . Zbog ponasanja.
Za ove doktore i vrsne poznavaoce kružnog toka, ako je desna traka SAMO ZA PRVO ISKLJUČENJE, na Somborskom bul. iz smera Telepa NIKO ne bi trebao da ulazi u desnu tj spoljašnju traku pošto je prvo isključenje u ulicu Ćirila i Metodija (s druge strane Prezident zgrade), dok je Bul Cara Lazara DRUGO isključenje (a tu se isključuje većina vozila).
U toku radnog vremena taj deo je prenatrpan vozilima a stanari iz Radničke ulice su tražili da se napravi direktan izlan na bulevar sa 3 velika i veća parkinga koja ima ta ulica ali ne dozvoljavaju već ih teraju da prave gužve na dva izlaza pa se mnogi odlučuju na Stevana Musića pa desno prema Limanima pa eto gužve na raskrsnici gde je mnoštvo studenata.
Tu bi jedino rešenje bio ili most ili podzemni prolaz.
Molim Portal 021 da pod hitno prenese pravilo prvenstva u kružnom toku!
Dok nisam pročitao ove komentare, nisam bio ni svestan, koliko ljudi ne poznaje prvenstvo kružog toka i što je najgore, oni su ubeđeni da su u pravu?!?
Ovo je strašno!!!
Kad idem od Ffaxa prema Limanu skrecem levo jedino ako je bas prazno. U suprotnom idem na Kej pa u Radnicku. Duze ali bezbednije i ne pravim kolaps. Stajem svakom pesaku mada ih ima koji ne stoje na pesackom vec mu prilaze pa kad vide kola jure da prvi utrce na prelaz. Kao i vozac i pesak tvrdim da su i jedni drugi budale. Tu treba kruzni tok, ali budale ne postuju pravilo leve trake. A nije se jednom desilo da se neko iza umalo nije zalepio u mene kad stanem na pesacki.
@Jogi letac Druze, ne postoji mesto u Novom Sadu, gde se i u teskom spicu i po kisi, ceka na ukljucenje pri skretanju levo, duze od 30 sekundi. I tu je najkriticnije ukljucenje iz Vardarske na Bulevar Evrope. Ako se koncentrises na voznju, drzis auto u brzini i nogu na gasu. A pri tom te neko obucio da si se ispravno ukljucio ako onaj iza tebe nije zbog tvog ukljucivanja morao da koriguje sopstvenu brzinu. Evo ja tako "bahato" vozim 16 godina po Novom Sadu bez i jedne kriticne situacije, osim sto me udario neki lik iz Vrbasa u potpunosti u zadnji deo, jer sam stao na pesackom na Keju da propustim babu sa infarkt staze. I meni je jako zao sto, za razliku od pre 16 godina kada sam poceo da vozim, svaka kuca ima po dva vozila, obicno frizidera na tockovima tipa Ksara Pikaso 2003, Fiat Multiplu na metan ili Daciju orman. I smatra da je to vozilo. Te da drugi ucesnici treba da se prilagode cinjenici da je on polozio sa 34, da vozi taj sporet kad je kisa a deca moraju na trening i da nije dva puta u zivotu presao peske duplu traku na bulevaru. Ali to je vec siri drustveni problem.
Zanemarimo levo, to je valjda ocigledno, ali pravo! Saberite se ljudi i naucite, pravo se ide iskljucivo levom trakom a ne desnom ili iz obe, desna traka je iskljucivo za prvo iskljucenje tj, desno, sve drugo zestoko usporava kruzni tok i stvara ovakve opasne situacije koje si spomenuo (ako je desna uvek za iskljucenje, situacije da neko ide pravo spoljasnjom trakom i sece ti put dok napustas kruzni tok su nepostojece!). A kad god vidim da neko nesigurno vozi, po pravilu biraju desnu traku gde god da izlaze, a time samo prave problem. Ili naucite da vozite ili se drzite autobusa.
to sto stenapsiali jednostavno nije istina. ja sam voznju polozio oktobra 2002 a u ns sam prvi put vozio januara 2003 dolazeci na ftn maminim stojadinom na pripreme iz matematike. znaci sa 4 mesece nekog jadnog iskustva, mene nije bio strah voziti kroz ns. sad posle 15 godina vozackog staza ja frasove dobijam od novosadskog saobracaja. neko se tu doselio ko nije bio a svi znamo ko je to.
Spoljni krug ima prvenstvo nad unutrašnjim.
Ako si u unutrašnjem krugu i ne možeš da izađeš od onih u spoljnom krugu, u nastavku kruga pređi u spoljni i tako izađi.
@aero casper
Molim te baci dozvolu u smece i zaboravi voznu, kako mozes da napises takvu neboluzo da srbija ima pravila u kruznom tok van sveta?!?
Kruznim tokom sa vise traka NE SMES KRUZITI SPOLJNOM TRAKOM, ako si usao u nju i zelis da odes levo MORAS se prestrojit u unutrasnju traku a ne seci ljudima izlazak iz toka!
Ma koji usporivaci(lezeci policajci) ,imamo ove zive sedece(ne izlaze iz kola).
Ma koje pasarele , semafori?
Problem je , kao i u drugim sferama zivota , u KULTURI odnosno NEKULTURI.
Strasan je problem biti dzentlmen i pustiti nekoga da se ukljuci , mada si na prioritetu( Potvrdjuje "Leva noga".Bolji je "rezon":
"neka ga propusti onaj iza,ja zurim."
Velika vecina je u tripu da je njihovo vreme najskuplje ,a njihove obaveze naj prece.Dok ne povecamo nivo kulture,ne shvatimo da pored "prava" imamo i obaveze , dek ne shvatimo pravo znacenje tolerancije , bice tako kako je a mozda i gore.
Ovo napisah kao ucesnik u saobracaju(vozac,pesak,biciklista)
@Dejane
Eto vidis dobio si 8 minusa od 8 ili 30% idiota koji ne znaju da idu kruznim tokom, pa ulaze u desnu traku a kruze 240 ili cak 360 stepeni kao da je ceo kruzni tok njihov!?
Ja se licno spremam kad me neko tu udari da ga namlatim posteno a namerno ljudima iz desne trake ako vidim da kruze secem puta i sviram jer mi je dosta nesposobnih vozaca koji se prave ludi!
Obozavam kad pada kisa pa pozdravim studente talasom iz bare na pesackom kod Buda bara :) Pa to su generacije i generacije studenata koje su ukazivale na taj problem , pa eto ja i dalje talasam po njima :D
"Najveću opasnost predstavljaju vozači koji se zaleću kada idu iz pravca Keja, a zbog nepregledne krivine pred raskrsnicom teško im je da zakoče na vreme."
budi bog s nama... u toj krivini ograničenje brzine je 40, posle ima još oko 300 metara ravnog puta i raskrsnicu koja je POTPUNO pregledna već sa oko 100 metara. više nego dovoljno da neko ko ide 50 na na sat stane i propusti pešaka... ako mu ne staje sad, neće ni sa kružnim tokom.
Novi Sad nema vozacku kulturu kao ni cela Srbija. Vozi se brzo, blesavo i bahato,nema puno razlike sa onim videima na youtubu iz rusije i kazahstana. O biciklistima,pesacima,motoristima ni da i ne govorim...
Za bahate vozace jedino visoke kazne i novo polaganje ali tek nakon isteka zastitnog perioda od godinu dana. Zakon mora preciznije da definise ptednost pesaka ali i da izricito kaze kada pesak nema pravo prolaza u odnosu na vozilo.Dosta je nedoumica.
kako si ti samo, Vozaču, pametan! Ja sam baš pomislio da su ulice živa bića, sa karakterom i ličnošću, pa kao takve mogu biti problematične! Tvojom logikom ni semafori ni znakovi nisu potrebni jer ako bi svi izuzetno bili pažljivi tvrdim da bi se i bez tih uređaja moglo.
Ako je neka raskrsnica ili deonica takva da na njoj dolazi do učestalih nezgoda valjda nam to sugeriše da bi nešto trebalo preduzeti da se to ubuduće spreči ili makar znatno smanji. Šta konkretno neka kažu saobraćajni stručnjaci.
Ja se danas vracam iz Srbobrana, preko centra do kuce, gde usput ima milion pesackih prelaza, prikocio sam kod svakog setivsi se one nesrecne bake kako je nastradala, stao na svako zuto. Epilog: 3 puta zamalo da mi zavrse u gepeku, jedan sa ML-om mi blicao i skoro izasao da se bije, jedan mi pokazao srednji prst kad me preticao preko pune.... E to vam je nas Novi Sad, grad kulture.
Strahovito me nervira nesnalazljivost NS vozaca. Zato se slazem sa "levom nogom" :)
Pretpostavimo da zelite da izadjete od Univerziteta ka Limanima. I pretpostavimo da je stvarno guzva na Bulevaru (nikad nije takva da je ukljucivanje nemoguce ali ajde, pretpostavimo).
Sta je problem da se skrene DESNO ka keju, potom levo u Radnicku i potom nazad u S.Musica pa opet DESNO ka Limanima? To je manje od 800 m dodatnog puta a moze da ustedi 5 minuta (ako je stvarno tacno da toliko cekate na raskrsnici ali ponavljam - ne verujem).
Najkraci put nije uvek i najbrzi, a NS je takav da se uz malo vise mozga i snalazljivosti vrlo lako mozete probiti i kroz najgore guzve ali zato ne treba robovati sablonskom razmisljanju i "stazama slonova". Slican primer je raskrsnica Temerinske i Partizanske gde se slicnim manevrom stedi i do 10 min ako je guzva na skretanju za levo iz Partizanske u Temerinsku (ulaz iz NS).
Ljudi su lenji da misle, lenji da zive.
Pa šta je vama ljudi? Društvo je toliko raspušteno i bahato da na Somborskom bulevaru ne staju na pešačkim prelazima nego se zaleću od GSP-a prema Limanima iako je patrola veoma često odmah iza prvih pešačkih prelaza kada idete od GSP-a. Samo po džepu lupati, oduzimati dozvole i vraćati na ponovno polaganje vožnje i vozačkog ispita.
Ako negde ima dovoljno mesta za kružni tok, onda je to tu. I da, saobraćaj treba usporiti, sa semaforima, ležećim policajcima, kružnim tokovima... i policajce na ulice, ne u kafiće, da zaustavljaju i kažnjavaju bahate i nadobudne egomanijake.
@Leva noga, ja se eto ne slažem sa tvojim komentarom. Probaj ti da se na istoj raskrsnici uključiš levo krećuči se od Univerziteta u vreme saobraćajnog špica. Čim se očisti s leve strane, eto se stvori kolona s desne strane i tako naizmenično. Ako se slučajno otvori prostor, eto ti nekog i S. Musića koji ide pravo pa čekaj njega. Dotad se opet odnekud stvori kolona. Semafor ili kružni tok bi ovde dobro došli. Što se pešaka tiče, ovde su vozači uglavnom disciplinovani i puštaju pešake. Ali opet zbog pešaka nekad ne možeš izaći sa Univerziteta, jer su ovi što idu od keja stali da propuste pešake.
Najbolji su ovi ovde sto komentarisu kruzni tok, a ni sami ne znaju kako se u njemu vozi..cuj ona tebe da propusti... Al bi letele dozvole i ponovno polaganje da se ja pitam..
pa kad je takvo pravilo kod nas... uveki ma prednost onaj u spoljnom prstenu... znam, obrnuto od svih ostalih država koje instaliraju kružne tokove, bar po evropi, ali što mi ne bi smo imali nešto drugačije...
Bravo za komentar! bahatim gradjanima naseg grada ne pomaze ni 1000 semafora. Ukinimo saobracaj, ili, neka se svi voze u riksama koje vuku drugi ljudi, za bolje nismo a i to nam je iznad realnog nivoa.
Sve se ovo resava zestokim kaznjavanjem 1000 e ako ne propustis pesaka a ako ga udaris placas komletno lecenje ako nemas uzima ti se sa racuna dok ne ptplatis i zbog toga na zapadu staju pre pesackog za svaki slucaj i stvar bi se resila odmh .Naravno da bi bilo olosa koji bi kukao da mu drzava ne dozvoljava da zivi ali i oni bi se smirili kad bi svvatili da ce ih njihova bahatost i bezobrazluk kostati gomilu novca .
To nije za nas.jutros na kruznom (nije bitno kojem)levom trakom idem napred.pored mene(u desnoj traci)gospodja u puntu ide skroz levo.znaci sece mene prilikom izlaska.da nisam uzeo u obzir sta gospodja namerava eto saobracajka i guzva.inace ovo mi se desilo mali milion puta.ljudi ako idete levo na kruznom,obavezno u levu traku.pa jel to toliko tesko?
Bukvalno pešak se oseća kao da pretrčava avionsku pistu, kola lete sa svih strana, nefermajući pešački, jedina opcija je da se neko umilostivi da stane.
A onda moliš Boga da onaj u susednoj traci isto tako stane.
Priče o zakonu, b%&ch, please, ovo je Srbija.
Raskrsnica nije nepregledna, problem je kad divljaci moraju da voze kao sumanuti, umesto da postuju mesta gde prelaze pesaci. Samo kad bi ljudi bili normalni, ovo bi bila sasvim ok raskrsnica. Problem je i ukljuciti se kad neko dolazi od filozofskog fakulteta, ali opet i to je problem samo zato sto vozaci nekontrolisano jure. Mislim da bi najjeftinije resenje bile patrole koje nadgledaju kriticne raskrsnice i nemilosrdno kaznjavaju sve prekrsioce (brze vozace, vozace koji ne propustaju pesake, pesake koji ne gladaju ispred sebe i nose slusalice i mobilne, pesake koji caskaju s poznanicima pred prelazom...) otprilike kompletnu retardiranu populaciju ovog grada. A to je i najjeftinije resenje, s obzirom da je u ovom naopakom sistemu radna snaga najjeftinija, a ionako ih ima i ne rade nista. Naravno, tu se namece problem da bate i slicni ne mogu da se ugrade, kao npr. u pravljenje semafora ili novog puta. Sve u svemu - mrka kapa. Puno problema i losa resenja zbog kojih ce problema biti sve vise, a narod sve ludji. Tuzna vremena.
Raskrsnica je normalna, kao i svaka druga. Ljudi u NS se lose snalaze u saobracaju. Velika vecina. Prestrojavaju se 10 minuta i onda prodju kroz crveno, staju na raskrsnicama gde imaju pravo prvenstva "da propuste", trube kad neko ide pravo iz trake za desno i pravo i tome slicno. Ali zato da lepe na kola besmislene i beznacajne nalepnice tipa " dete u autu" "hocu ne znam koji zakon" "pas u autu" tu smo sampioni. Nemojte nas maltretirati sa jos jednim semaforom. Gradjanima je svaka raskrsnica nebezbedna jer su uglavnom sakati i ne znaju da voze. A saobracaj je opasan, uglavnom zato sto s'vremena na vreme, neko negde pogine. Zasto ne ukinemo saobracaj uopste, umesto sto ga ovako obesmisljavamo?
Nece biti da je dvogodisnja devojcica sama prelazila ulicu, ajte istrazite s kim je bila i gde je gledala odrasla osoba koja ju je najverovatnije vodila?! Ja kad prelazim ulicu s decom kao prvo cvrsto ih uhvatim i kao drugo cekam i tri sata ako treba dok ne bude skroz bezbedno za prelaz!
Prema naslovu i tekstu sam shvatio da je devojcica povredjena u svojstvu pesaka, a tek kada sam na drugom mestu video vest, sam skontao da je devojcica, ustvari, bila putnik u vozilu koje je imalo udes sa drugim vozilom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Devojčica povređena u udesu na raskrsnici na čiju opasnost građani godinama ukazuju
Zoran Strika
strika@021.rs
Novi Sad
•05.01.2018.
•16:52 > 17:55
Komentari 87
Zzz
Vozac Astre 06.01.2018 • 11:28
@100%taksista
Gospodine taksisto, prvo proverite sta se zaista dogodilo pa onda prosipajte mudrosti.Prvo, dete uopste nije bilo pesak, bilo je u vozilu koje je udareno, u ausedistu, vezano, a drugi auto je naleteo na nas iz sporedne ulice, dr Zorana Djindjica i udario bas u njena vrata. Srecom, prosle smo sa laksim povredama.
Liman3
admin
Posmatrač
Kružni tok jeste bolje rešenje, jer će većina vozača koji trenutno ne razumeju logiku kružnog toka, vremenom i to da nauči.
Što se tiče skretanja levo iz ulice Z. Đinđića... ili prolaska pravo u S. Musića... malo oštrija propisna vožnja rešava problem.
semafor
Cale
ste
mda
NS66
Koliko bi bio manji i lepši...
Vozim se autobusom
Znači, po saobraćajnim pravilima, vozač sme da napravi i 360 i 720 stepeni u spoljnoj traci. A da li je to ok, naravno da nije!
Isto je i sa kamionima na putevima sa 2 trake. Da li on krši pravila što vozi sporije. Ne. Da li je ok što pravi kolonu i ne pomeri se kada ima uslova? Nije.
Tako da ne budite besni i bahati.
Vozim se autobusom
Po pravilu, svi u kružnom toku moraju da uključe levi žmigavac dok kruže. Pri izlasku moraju da uključe desni. Zašto? Pa upravo zbog sečenja putanje kada ima više traka. Vozač u unutrašnjoj traci ako u desnom retrovizoru vidi vozilo sa uključenim levim žmigavcem mora da ga propusti, pa izađe.
Jako mi je drago što komentarima vidim neznalice koji su agresivni, a pojma nemaju!
Dejan
Cocco
https://www.google.rs/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.filintomota.pt%2FFiles%2FPortalReady%2Fv000%2FImg%2FBlog%2Fcomo-contornar-rotundas-para-totos.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.filintomota.pt%2Fblog-ler%2F2017-06-28%2F4644%3Fcomo-circular-em-rotundas-de-forma-correta&docid=Q_RHfVZwy8CYOM&tbnid=YaGdBvT_X_pWoM%3A&vet=10ahUKEwiOyOeh_sLYAhWLiCwKHTogDWIQMwhPKBIwEg..i&w=900&h=585&bih=607&biw=1366&q=kru%C5%BEni%20tok%20hrvatska&ved=0ahUKEwiOyOeh_sLYAhWLiCwKHTogDWIQMwhPKBIwEg&iact=mrc&uact=8#h=585&imgdii=AQYekbWLWJ3zgM:&vet=10ahUKEwiOyOeh_sLYAhWLiCwKHTogDWIQMwhPKBIwEg..i&w=900
Cocco
https://www.google.rs/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.filintomota.pt%2FFiles%2FPortalReady%2Fv000%2FImg%2FBlog%2Fcomo-contornar-rotundas-para-totos.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.filintomota.pt%2Fblog-ler%2F2017-06-28%2F4644%3Fcomo-circular-em-rotundas-de-forma-correta&docid=Q_RHfVZwy8CYOM&tbnid=YaGdBvT_X_pWoM%3A&vet=10ahUKEwiOyOeh_sLYAhWLiCwKHTogDWIQMwhPKBIwEg..i&w=900&h=585&bih=607&biw=1366&q=kru%C5%BEni%20tok%20hrvatska&ved=0ahUKEwiOyOeh_sLYAhWLiCwKHTogDWIQMwhPKBIwEg&iact=mrc&uact=8#h=585&imgdii=DwO_c_mE8tu6LM:&vet=10ahUKEwiOyOeh_sLYAhWLiCwKHTogDWIQMwhPKBIwEg..i&w=900
Vozac Astre
Gospodine taksisto, prvo proverite sta se zaista dogodilo pa onda prosipajte mudrosti.Prvo, dete uopste nije bilo pesak, bilo je u vozilu koje je udareno, u ausedistu, vezano, a drugi auto je naleteo na nas iz sporedne ulice, dr Zorana Djindjica i udario bas u njena vrata. Srecom, prosle smo sa laksim povredama.
Cocco
https://jerrymoz.wordpress.com/2014/01/25/teste-de-codigo-gratuito-e-online/
Cocco
https://www.youtube.com/watch?v=J_Bz9X4vFgk
Da li vam je palo na pamet zašto negde na izlazu iz kružnog toka postoje dve (izlazne) trake, kao i na ulasku (ulazne) u kružni tok?
I još nešto. Probajte se tako (kako ovde zagovarate) vozikati bilo gde izvan Srbije, pa ćete videti kako ćete se provesti!
Naravno, velik problem predstavlja nepostojanje ovakve regulative u našem Zakonu o bezbednosti saobraćaja. Što i ne čudi. Ko sve sedi tamo…
Tja
Tja
Meni kazes da li imam mozga, a kazes da je to pravilo pisano kada je postojala samo jedna traka u kruznom toku, medjutim, u tekstu lepo objasnjava kako se vozi u kruznom toku sa vise traka. Sta dalje uopste sa tobom pricati. Ajde idi slomi nekom kosti leba ti. Pa pa mozgicu.
Обсервер
rusofil_iq0
Idi cuvaj ovce na nekom brdu za drugo nisi!
baba se moze ukljuciti ali ti si vec u kruznom toku i izaces pre nje a ako baba ulazi posle tebe pa nije valjda luda da te isece!? posto ionako nema pravo prvenstva jer jos nije usla u kruzni tok
Naravno svako se pri prestojavanju i secenju traka prvo treba proverit da li ce nekog iseci, ostali takodje prilagodjavaju brzinu kako bi sto manje smetali!
Ali retardima koji znaju da voze ko muve bez glave ovo je sve prekomplikovano
Mozda je @cuvar i u pravi sa svinje nisu biseri!
cuvar
seljo opet
rusofil_iq0
I prestani da natucavas neke clanove koje ne razumes i drzes se nedorecenog ko pijan plota kao da si u osnovnoj skoli!?
Zato smu tu gde je jesmo sve streberi sa IQ 65! nastrebali gluposti pa sad seru gde stignu vec 50 godina pa su dosli da pola zemlje krimpuje kablove!
Koliko moron treba biti pa nekom reci da se u kruznom toku sa vise traka uvek krece spoljnom jer mu TU ZAKONOM niko nista ne sme!!!!
Od 1000 videa po netu svuda se vidi da ljudi masovno idu ka centru kruznog toga i da niko osim nekim ludih balkanace ne kruze spoljnom!
rusofil_iq0
Da li vi u galvi uopste imate mozga?!
To glupavo pravilo je napisao neko kad je kruzni tok svaki bio sa jednom trakom i kad je za izlaz bila samo jedna traka, dok se sad u NS vecinski izlas dupli i iz spoljne i iz unutrasnje trake direkt!?
Covece svi kad bi vozili ko debili ko vi retardirani balkanjerosi pa NIKO ne bi uospte mogao da ide unutrasnjom trakom!
Tacno je da ne smes nikog seci i to vazi za sve trake, ali ISTO tako NE SMES KRUZITI izlaznom trakom!
Zar je stavrni to toliko komplikovano da kad ides 240+ stepeni se prestojis u unutrasnju traku!? pa i ako zelis da budes siguran vratis se u spoljnu iako ni to nema smisla da radis jer izlazi barem u NS skoto svi imaju dupli za obe trake!
Zivković
Tja
Pravilo br. 1: Onaj ko je u kružnom toku ima prednost u odnosu na onoga ko je van kružnog toka, a to je regulisano saobraćajnim znacima.
Pravilo br. 2: Auto u unutrašnjoj traci kružnog toka nema prednost u odnosu na auto u spoljašnjoj traci kružnog toka (kada je u pitanju kružni tok sa više traka)!
Da pojasnimo - ne smeš iz krajnje unutrašnje trake (uz ostrvo) da isečeš sve ostale u kružnom toku da bi izašao tamo gde ti odgovara. Dakle, onaj ko izlazi iz kružnog toka nema prednost u odnosu na one koji takođe kruže u spoljašnjim trakama kružnog toka.
Naglašavamo - prednost uvek ima vozilo koje nastavlja kretanje trakom u kojoj se nalazi!
https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/kruzni-tok-pravila-voznje.php
Tako da Dejane, ne znam ko te je ucio, a jos je veca sramota da se sa tobom slazu drugi "vozaci" i ucesnici u saobracaju. Ne cudi uopste, kakva nam je kultura u saobracaju, to pokazuje jasno kakvi smo i ljudi. Evo, ovaj rusofil_iq0 jedva ceka da nekog iz neznanja namlati, kako sam veli. Sretno ti bilo junace placanje odstete.
:)
:))
Судећи по броју плусева и минуса на коментар @Kružni tok (+/- 50%), на жалост,
ПОТПУНО СИ У ПРАВУ!!!
:)))
Tja
Vidis da deckonja nema pojma, dzaba ti da pricas.
Dejan
Ajde da pitam ove pametnjakovice onda zasto kad prilazis kruznom toku,imas cak i strelice koje ti ukazuju na to kako se krecas
100%Таксиста
misa avokado
Arch Stanton
mrk
ako samo malo primenite logiku i zdrav razum, skontacete da onaj ko se ukljuci u spoljnoj traci i ne izadje na prvom izlazu i nastavi dalje ka drugom izlazu, direktno sece onog koji zeli iz unutrasnje trake da izadje iz kruznog toka.
razumem ja da tom iz unutrasnje trake, onaj iz spoljasnje dolazi sa desne strane i da po pravilu treba da ga propusti ali eto. malo zdravog razma i osnova za uvodjenje pravila da se MORATE iskljuciti na prvom izlazu ako ulazite u kruzni tok sa spoljasnje strane.
aero casper
VP
Evo vam jos jedan link na kome je jasnije objasnjeno sta je kruzni tok u stvari. To je kolovoz sa vise traka i sa vise prikljucnih puteva sa desne strane. Nije bitno da li je taj put smotan u krug, vaze ista pravila saobracaja kao kada vozite pravo. Nije tesko shvatiti kako se treba ponasati u kruznom toku, pogledajte, kao boga vas molim, pogotovo Vi Dejane.
https://www.youtube.com/watch?v=ZnJJwe6z--k
Cocco
U desnoj traci si samo onda kada skrećeš i izlaziš iz kružnog na prvoj sledećoj desno! Tada ne sečeš nikoga.
Ako skrećeš u neku drugu (treću, četvrtu…) ideš levom trakom i kada izlaziš iz kružnog, onaj desno takođe izlazi i ne seče te. Iz leve u desnu možeš ući samo neposredno pre skretanja, tj. izlaska, kada izlaziš na prvu desno.
I šta je tu teško za shvatiti?
Ovako, po shvatanjima da oni u desnoj imaju prednosti, imate mogućnost, ako se već nađete u levoj traci, a u desnoj imate desetak onih koji se voze u krug, dočekate penziju u levoj traci…
Talac
sva sreca
Uf, tebi bas nista nije jasno oko kruznog toka.
Sva sreca pa najveci kruzni tok u Novom Sadu vise lici na poligon za luna park, inace ko zna sta bi bilo.
U prevodu
rusofil_iq0
Ma ti da se pitas ceo svet bi bio u kamenom dobu a ne samo ovaj brljog od srbistana zbog takvih kojima je tesko da pogledaju jeban video kao sto je neko ovde okacio, zivimo ko smradovi!!!!
U kruznom toku se prestrojavas a to je vecini tesko pa icu spolja jer su retardirani sa fintom mi imamo prednost, napravi kruzni tok sa 4 trake us?ali bi se u gace!
rusofil_iq0
Nije desna traka samo za prvo iskljucenje mozes i na drugo... ali NIKAKVE logike nema da odes na 3 i 4-to+ ako kruzni tok ima vise od 1 trake, kao sto neki OVDE NESPOSOBAN rece on bi sve kruzne tokove napravio sa jednom trakom
eto ko kod nas vozi, ma rupa evrope ma NE rupa afrike smo!!!! koliko smo zaostali i zatucani!!!!!
Pricam covekom koji profesionalno vozi kamion u rusiji i kaze da kruzis sponjom trakom namanje 2-3 autova bi te u moskvi izbacilo iz toka jer ima kruznih sa 4+ trake!
ns
cuvar
Nedorasli Kvazilider
https://goo.gl/images/n3RtKf
Nervirach
Vojvosadjan
seljo
Ns 49
Tu bi jedino rešenje bio ili most ili podzemni prolaz.
Molim Portal 021
Dok nisam pročitao ove komentare, nisam bio ni svestan, koliko ljudi ne poznaje prvenstvo kružog toka i što je najgore, oni su ubeđeni da su u pravu?!?
Ovo je strašno!!!
@Leva noga
Branislav
Leva noga
@Dejan
mrk
Kružni tok
Ako si u unutrašnjem krugu i ne možeš da izađeš od onih u spoljnom krugu, u nastavku kruga pređi u spoljni i tako izađi.
..
rusofil_iq0
Molim te baci dozvolu u smece i zaboravi voznu, kako mozes da napises takvu neboluzo da srbija ima pravila u kruznom tok van sveta?!?
Kruznim tokom sa vise traka NE SMES KRUZITI SPOLJNOM TRAKOM, ako si usao u nju i zelis da odes levo MORAS se prestrojit u unutrasnju traku a ne seci ljudima izlazak iz toka!
ns
ex Pezos
Ma koje pasarele , semafori?
Problem je , kao i u drugim sferama zivota , u KULTURI odnosno NEKULTURI.
Strasan je problem biti dzentlmen i pustiti nekoga da se ukljuci , mada si na prioritetu( Potvrdjuje "Leva noga".Bolji je "rezon":
"neka ga propusti onaj iza,ja zurim."
Velika vecina je u tripu da je njihovo vreme najskuplje ,a njihove obaveze naj prece.Dok ne povecamo nivo kulture,ne shvatimo da pored "prava" imamo i obaveze , dek ne shvatimo pravo znacenje tolerancije , bice tako kako je a mozda i gore.
Ovo napisah kao ucesnik u saobracaju(vozac,pesak,biciklista)
rusofil_iq0
Eto vidis dobio si 8 minusa od 8 ili 30% idiota koji ne znaju da idu kruznim tokom, pa ulaze u desnu traku a kruze 240 ili cak 360 stepeni kao da je ceo kruzni tok njihov!?
Ja se licno spremam kad me neko tu udari da ga namlatim posteno a namerno ljudima iz desne trake ako vidim da kruze secem puta i sviram jer mi je dosta nesposobnih vozaca koji se prave ludi!
xx
varenje
budi bog s nama... u toj krivini ograničenje brzine je 40, posle ima još oko 300 metara ravnog puta i raskrsnicu koja je POTPUNO pregledna već sa oko 100 metara. više nego dovoljno da neko ko ide 50 na na sat stane i propusti pešaka... ako mu ne staje sad, neće ni sa kružnim tokom.
/
pa u krug kao na ringispilu
a u ono malo jednosmernih ulicacje ukinut jedan smer zbog vas kojima je ispod casti da postuju znakove
Lkl
Marko
mrva
kako si ti samo, Vozaču, pametan! Ja sam baš pomislio da su ulice živa bića, sa karakterom i ličnošću, pa kao takve mogu biti problematične! Tvojom logikom ni semafori ni znakovi nisu potrebni jer ako bi svi izuzetno bili pažljivi tvrdim da bi se i bez tih uređaja moglo.
Ako je neka raskrsnica ili deonica takva da na njoj dolazi do učestalih nezgoda valjda nam to sugeriše da bi nešto trebalo preduzeti da se to ubuduće spreči ili makar znatno smanji. Šta konkretno neka kažu saobraćajni stručnjaci.
mrk
Talac
Pretpostavimo da zelite da izadjete od Univerziteta ka Limanima. I pretpostavimo da je stvarno guzva na Bulevaru (nikad nije takva da je ukljucivanje nemoguce ali ajde, pretpostavimo).
Sta je problem da se skrene DESNO ka keju, potom levo u Radnicku i potom nazad u S.Musica pa opet DESNO ka Limanima? To je manje od 800 m dodatnog puta a moze da ustedi 5 minuta (ako je stvarno tacno da toliko cekate na raskrsnici ali ponavljam - ne verujem).
Najkraci put nije uvek i najbrzi, a NS je takav da se uz malo vise mozga i snalazljivosti vrlo lako mozete probiti i kroz najgore guzve ali zato ne treba robovati sablonskom razmisljanju i "stazama slonova". Slican primer je raskrsnica Temerinske i Partizanske gde se slicnim manevrom stedi i do 10 min ako je guzva na skretanju za levo iz Partizanske u Temerinsku (ulaz iz NS).
Ljudi su lenji da misle, lenji da zive.
Vozač
Postoje samo problematični vozači, suludog uma i bahatog ponašanja.
Njih 95% u Srbiji.
Teča
Bora
Jogi Letač
shabanotti
aero casper
Talac
Dzej Ramadanovski
Rade
Dejan
dULE
A onda moliš Boga da onaj u susednoj traci isto tako stane.
Priče o zakonu, b%&ch, please, ovo je Srbija.
paaa
VB
Ns
Leva noga
Pitanje
:/
Limano
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H