Novi Sad će ove godine dobiti na korišćenje novi železničko-drumski most na mestu nekadašnjeg Žeželjevog mosta, dok će izgradnja drugih prelaza preko Dunava i Kanala DTD uslediti nekih narednih godina.
Nakon 2 decenije obnavljanja ( 5x duže nego što je građen) Žeželjev most će biti ponovo u funkciji. Novi Sad će imati isti broj mostova kao u periodu od 23. oktobra 1981. do 1999.
A da će se graditi neki mostovi, verovao bih da je izjavio Tito ili neko od njegovih. Ovi novi ni da okreče a kamoli da poprave ono što je Tito gradio. A da izgrade nešto je naučna fanatastika.
A sta je sa Banatskim Karlovcem ..ovde jad i beda do Bele Crkve!! Dali predsednik Vojvodine ima predstavu da je ovde jad i beda ...a zida mostove !! Podelite pare za sirotinju ..a ne da zidate gde prolaze bogatasi ...Sve vise i vise bede i sirotinje a vi nista !!!
Sta ce biti sa zaobilaznicom kroz Petrovaradin... Projekta postoji 30 god, i kada ce se to realizovati???
Da ste iole pametni naplatna rampa kod Zezeljevog mosta eko -taxa pa da vidim da li ce dnevnom kroz Petrovaradin prolaziti 200 kamiona ili 10?!
Nigde nema veceg brljavljenja, nego u Novom Sadu sa dunavskim mostovima. I most Slobode i Varadinski su na razlocite nacine pogresni, prvi je predimenzionisan i u nastavku sa Miselukom ne vodi nigde, a na drugom treba ukinuti saobracaj, odnosno treba ukinuti motorni saobracaj u gradicu, pa samim tim i na mostu. Jedini normalan most ce nakon Zezelja, biti taj novi Zezelj. Po meni je greska vuci autoput kroz grad, pa samim tim potpuno sam protiv povezivanja autoputa E75, pa Bulevara Evrope i mosta i buduceg autoputa, odnosno tunela kroz Frusku. Ta veza treba da se uradi posebno, ne vezano za gradske ulice, nego autoput van grada, ili ako mora negde da ga sece onda autoput da bude ispod ili visoko iznad zemlje.
U svakom slucaju sem onog pesacko-biciklistickog mosta na pocetku kanala, planovi su nam "dno dna" :)
Napravili most preko šranda, ubogaljili najlepšu plažu na Dunavu. Sad još preko Ribarca, da se i to i Kamenički park ubogalje, onda idemo na Kamenjar, i to treba uništiti. Zar ne može nešto u Novom Sadu, pobogu, zemo, da se izgradi a da se priroda i ono što je još ostalo vreno ne uništi? Šta bi o tome rekao direktor Zavoda za zaštitu NS, koji je tvrdio da će oterati EXIT s tvrđave, kako se ona ne bi uništavala? Idemo, Novosađani, u odbranu onoga što je ostalo posle Pečurke, starih zgrada, presecanja ulica, uništavanja zelenila, behatoniranja i asfaltiranja, osvetljavanja i konačnog zamračenja!
Koliko vidim ni u snu nema gradnje još jednog mosta na Dunavu u produžetku Buolevara Evrope ka Sremskoj Kamenici kioji je preko potreban a po mojem mišljenju ne treba ni obezbeđivati naš novac za taj most već dati koncesiju Kinezima koji su već dolazili zbog toga ili nekoj domaćoj akcionarskoj firmi a postoje zakonske uslovi da se tu mostarina naplaćuje 30 do 40 god.a svima bi se to isplatilo.
Građani drže novac u bankama za bednu ili nikakvu kamatu a nismo sposobni taj taj novac stavimo u funkciju kao da nismo gledali kaubojske filmove kako su se iz akcionarskog novca pravile pruge po SAD.
Nismo mi još na nivou SAD u pogledu akcionarstva, brzine železnice i funkcionisanja pravosuđa kao što su oni bili za vreme Džeronima a siguran sam da bi smo mogli samo ne umemo ili pre da nećemo.
Zamolio bih za malo razjašnjenje.Vidim da se dosta ljudi ovde bolje snalazi nego ja po ovom pitanju.Ako je ovo produžetak bulevara Evrope onda most prolazi kroz kasarnu i brodogradilište i negde na ulazu na Ribarac prelazi preko Dunava?Ako na ovom mestu kao na slici prolazi preko Dunava onda produžetak bulevara Evrope negde mora da skrene dosta levo.Verovatno prolazi tu gde je sada okretnica za autobus pošto levo ne može od zgrada.Kada ide dalje nailazi na kasarnu.Da bi se uklopio u ovu putanju kao na slici on mora negde kod kasarne ili brodogredilišta da skrene levo i da ide kroz kasarnu ili brodogradilište da bi se nastavio na most?Da li može razjašnjenje.
mislim da je na ovoj slici Ribasko ostrvo levo i ne vidi se na slici .Ovo je put ulaska za Ribarsko ostvo desno od bivseg Brodogradilista i tacno je u produzetku B Evrope koji će se posle već zvati nekako drugačije.
Ja sam cuo da ce se Tesla automobili sklapati u Srbiji. I to u Novom Sadu. Na Trgu ce biti staklena hala,da svi vide koliko smo jaki i pametni.I Hyperloop u Veterniku i Futogu.
Opet cu o pametnijem komsiluku. U Temisvaru parkovi se protezu duz nasipa. Drvece je ono sa dubokim korenom, ima zasto. Bas onakvo sto je ko nas poseceno. Dunavac je predivan, ima labudova i divljih pataka, zar od toga ne moze da se napravi park? Jer mora da se unisti? Antihristi.
Da je pamet niko ne bi izneo predlog da se neuslovnim metalnom konstrukcijom od 400m premosti Dunav kod Palanke, koji je na tom toku širok između 750 i 1200m.
Upeco lala zlatnu žabu.
Kaže njemu žabac:"Lalo, ta pusti me ispuniću ti jednu želju"!
Kaže lala da bi volo da mu žaboni uradi jedan most da ne bi moro svaki put ići preko reke čamcem.
Žabac ga upita:"Samo most"?
Lala potvrdno kaže:"ta samo most"!
Žabac se izvije ko gimnastičar unazad i uradi "most" pa skoči nazad u vodu.
P.S.
Ne dajte ljigavcima da vam grade most.
Да је памети монтажно-демонтажни мост би се лепо скинуо, средио и поставио преко Дунава код Бачке Паланке и Нештина. И уложити у саобраћајнице од Босне, Хрватске и Шида ка Паланци, Сомбору и Суботици и даље ка Мађарској. Тиме би се смањио теретни саобраћај који иде преко Руме, Ирига и Новог Сада, а предвиђен је да иде у правцу Сомбора, Апатина и даље. Овако цео Срем, Мачва и Бачка гравитира према Новом Саду и тако се стварају велике гужве у граду и око њега.
Али изгледа да је Војводина последња рупа на свирали за ове напредне стручњаке. Важнији је њима аутопут до Хашима Тачија и Едија Раме.
Uklapa se most savršeno, imaš na sajtu Urbanizma i planove regulacije za ovaj deo grada gde se vidi kako će novi most ići (Bul Evrope se nastavlja od kružnog toka pa malo polukružno). I mogao bih da se kladim da će od svih ovih mostova ovaj biti najbrže realizovan, pošto je već svima poznato da je GALENS kupio parcelu (poluostrvo) Brodogradilišta i da se tu planira izgradnja tzv "Novog Sada na vodi". Kladim se da će ovde dozvoljena spratnost otići u nebo, a kako bi se obezbedila visoka cena tih nekretnina u najužem interesu je sređivanje infrastrukture ovog dela grada ;) Poguraće to sve čika Galens kao i do sada...našim parama naravno.
Živi bili pa videli!
I mi salajčani čekamo već 10 godina da se završi spajanje kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom ulicom... i ništa se ne događa. Ajte ljudi pogledajte to "ruglo" koje je ostalo nedovršeno i završite.Malo para treba a puno će značiti.Ako rekonstruišete Sentandrejski most to vam je u blizini pa uradite i ovaj posao.
Hvala ako ste i pročitali ovaj komentar.
I meni je trebalo malo vremena da shvatim o čemu se radi na slici. Navoz na most je zapravo sadašnji prilaz Ribarcu, a stub je na Kameničkoj adi, tj. poluostrvu između Ribarca i Kamenjara. Druga stvar je što je to poluostrvo trenutno skroz pod šumom, a po planu su kanda opet rešili da sve poseku i izbe(ha)toniraju.
Nešto mi se ne uklapa ovaj mosta na slici sa situacijom na terenu.Ako je most ustvari produžetak bulevara Evrope onda taj most ni u kakvom slučaju ne može da prođe preko Dunava na mestu na kojem ga prelazi na slici.Možda i grešim ali most bi trebalo da bude desnije nego što je na slici.
Da neko plače zbog neprofitabilne firme, koja nije mogla da opstane u uslovima tržišne ekonomije.... i jesi za plakanje. Sedi i isplači se dobro. Bolje bi i bilo da si ronzala devedesetih, kada je propušten poslednji voz za modernizaciju Titove industrije.. ali ajde, lakše je sedeti i plakati, nego zasukati rukave i pogledati istini u oči.
Najavise Oni prelaz preko mosta mnogo puta ali nista od toga, pitam se dali ce doci na otvaranje tog mosta i pocrveneti.Mislim da je naj vernije ime za ovaj most, MOST LAZI .Koje ce ime poneti ostali najavljeni mostovi,valda uspemo da saznamo za zivota.
Au, ala se klepa na mostovima ovoe tu dsns kombinacija. Sa obzirom na navedeno zavrsene mostove cemo videti u mesecu kada se majmuni sisaju. Nego sto 4? Moze 8, 16, pa vi ste nezasiti kleptomani.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad ove godine dobija jedan most, a u planu izgradnja bar još četiri
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•10.01.2018.
•12:05 > 12:59
Komentari 49
Boba
MK
Profesor
A da će se graditi neki mostovi, verovao bih da je izjavio Tito ili neko od njegovih. Ovi novi ni da okreče a kamoli da poprave ono što je Tito gradio. A da izgrade nešto je naučna fanatastika.
Ana cicvaric
sanja
Da ste iole pametni naplatna rampa kod Zezeljevog mosta eko -taxa pa da vidim da li ce dnevnom kroz Petrovaradin prolaziti 200 kamiona ili 10?!
Lala
Vuk
U svakom slucaju sem onog pesacko-biciklistickog mosta na pocetku kanala, planovi su nam "dno dna" :)
deda
Vase Stajića
NS mama
Aca
Ns 49
Građani drže novac u bankama za bednu ili nikakvu kamatu a nismo sposobni taj taj novac stavimo u funkciju kao da nismo gledali kaubojske filmove kako su se iz akcionarskog novca pravile pruge po SAD.
Nismo mi još na nivou SAD u pogledu akcionarstva, brzine železnice i funkcionisanja pravosuđa kao što su oni bili za vreme Džeronima a siguran sam da bi smo mogli samo ne umemo ili pre da nećemo.
Šiki
Đura
Đura
komentar
Pawlle
Predragg
Nervirach
@Комша
Ja
bivis i bathed
Kaže njemu žabac:"Lalo, ta pusti me ispuniću ti jednu želju"!
Kaže lala da bi volo da mu žaboni uradi jedan most da ne bi moro svaki put ići preko reke čamcem.
Žabac ga upita:"Samo most"?
Lala potvrdno kaže:"ta samo most"!
Žabac se izvije ko gimnastičar unazad i uradi "most" pa skoči nazad u vodu.
P.S.
Ne dajte ljigavcima da vam grade most.
Konte
Dragi bulat
комша
Али изгледа да је Војводина последња рупа на свирали за ове напредне стручњаке. Важнији је њима аутопут до Хашима Тачија и Едија Раме.
zekonja
Isto Djura
To je preko sodrosa, samo nisu dobro napisali
aaaaaa
paja
Živi bili pa videli!
Perica
Biciklista
Salajka NS
Hvala ako ste i pročitali ovaj komentar.
Lala
odliveni mozak
Sale NS
Ivan
Liman3
Đura
lala
@Nana
Kiseli
jsemafore
Joca
Vlada
NANA
Nervirach
Ja
Vojvodjanin
bum bam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H