Nezadovoljni radnici GSP-a uz podršku sindikata Nezavisnost održali su juče skup na kojem su odlučili da zatraže od vrha novosadske vlasti smenu rukovodstva i preduzimanje hitnih mera da se reši sve teža situacija u tom preduzeću, saznaje 021.rs.
Živim ceo svoj život na zapadu. Vidim da ovde mnogi pricaju o stvarima o kojima su slusali ili gledali tv. Jedno je sigurno, nigde nema obecane zemlje. Zlatna vremena su prohujala nepovratno. Pljačkaški zapad je toliko u dugu da se to nikada ne može otplatiti. Pljačkali, ratovali, otimali i opet problem. Prevoz je sigurno očajan ali šta je u Srbiji još dobro. Riba smrdi od glave, državu vode nekvalifikovane priucene zanatlije sa kupljenim diplomama i prostitutke koje se danas zovu starlete, pevačice, dizajnerke, politicarke. Šta bre ljudi vi očekujete? Ko da vam uredi zemlju? Moje mišljenje, uvek će ovako biti jer je jednostavno to naša kultura, nivo, znanje. ..i koliko god se trudili i napravili bolje, čistije, lepše docice ovi sa kantama crne farbe i prekrecice to vaše.
Otići ili ostati, nema univerzalnog rešenja za sve. Svako neka gleda a dotle borba neprestana za mesto pod suncem
Mene samo zanima da li Gradonacelnik cita ovo? Da li vidi koliko su glasaci nezadovoljni njegovim kadrovima? Svi radnici pa i clanovi sns se zale na miloseve direktore arcija egica bocaru zohigijenu informatiku a nas gradonacelnik cuti i gleda u zvezde
Samo kada sam otišao iz GSP-a, NS, Srbije. Vozim bus po EU, rasterećen, plata dobra i redovna, putnici kulturni, raspored rada prilagođen odmorima i pauzama, gazda korektan. Dobro je da sam učio nemački godinu dana pa ih razumem. Autobusi svi 2016. godište, sasvim druga planeta. Kolege, ne odustajte od svojih zahteva. Tek kada se ode iz Srbije, vidi se gde je Srbija. Ma kakva EU, još sto godina neće ući u EU. Ako ste odlučili da ostanete, sretno! Uz Vas sam. Ali za svoja prava ako se sami ne izborite, niko neće. Ako planirate kofere, što pre, posla ima, ali se mora znati nemački. Neka Vas Bog čuva!
I za kraj : Rajko Pejiću, vrati se, sve ti je oprošteno!!!!
Aaa,promeno sam više Državnih Štamparija,jer sam bio tražen!
O,PRIVATNIM DA NE GOVORIM,TU SU GAZDE RAZNIH PROFESIJA
SAMO PO KOJI GRAFIČAR!??TEŠKO je POŠTENOM OTVORITI ŠTAMPARIJU!?
ZATO sam ZARAĐIVAO na NJIHOVOM NEZNANJU!?
OTKAZE sam ja DAVAO NJIMA!? JER sam ZNAO KOLIKO VREDIM!
... postovani gospodine Fff (ili gospodjo), primecujem da ste neobavesteni, sistemska pljacka nije pocela 5. oktobra 2000., vec 5. oktobra 1988. !
A svima samo da porucim - a sta ste mislili da ce biti sa GSP-om, kao i sa svim ostalim javnim preduzecima? Namerno se to unistava, bilo od ovih ili onih. I dzaba nam.
Radiš u JP , sva prava iz radnog odnosa zagarantovana, bolovanje kad hoćeš, ako odeš u inostranstvo dobiješ neplaćeno odsustvo i radno mesto zagarantovano ostaje tvoje, sigurica.
Plus ako te otpuste, otremnina će da kapne.
Plata i nije mala. Dobio si i povećanje i solidarnu pomoć u visini minimalca.
U Srbiji 500.000 ljudi radi privatno za manje plate i pod težim uslovima.
A ti i dalje živiš u samoupravljanju kao da je Tito živ.
Članovi komunističke partija plaćali su članarinu u % od svoje plate. Ko nije bio član partije nije plaćao.
Pitaj , plaćalo se sve do kraja osamdesetih, ima ko se seća. Uostalom, plaćanje članarine je legalno finasiranje rada partije.
Članovi Komunisti su plačali do 2% a ostali radnici nisu!? ..BOTE!
A,Šoferi su uglavnom Učili i Polagali Vozački ispit za sve kategorije u JNA!?
NISU MORALI DA BUDU KOMUNISTI!?
A,u GRAS SU IH PRIMALI ODMAH po ODSLUŽENJU V.R.
STANOVE SU DOBIJALI MEĐU PRVIMA!..BOTE u glavu!
Sve te razumemem Mico da si jednostavno primorana da se učlanjuješ u sve partije redom , kako koja dodje na vlast, ti se iz prethodne ispišeš i u novu učlaniš.
Obrni ,okreni ti tako primorana i jadna godinama heklaš na radnom mestu i pljuckaš sa visoka na sirotinju Novosadsku koja radi ko privatnika i plaća namete za tvoju platu.
Čim neko razuman zapreti da će da te otpusti ili smanji platu za tvoje nepotrebno radno mesto, kukaš na sav glas i jaučeš kako su ti ugrožena ljudska prava i mobinguju te na radnom mestu sve zbog politike .
To davanje obaveznog % od plate stranci je po starom još uvek neprevazidjenom sistemu. Komunističkom.
I Titu i komunističkoj partiji davao se % od plate. Samo se to onda zvalo ČLANARINA.
Ovi što kukaju bi da imaju posao i da budu ČLANOVI,a da ne plaćaju ČLANARINU.
Evo, ja nisam drug član, nije mi partija našla posao i ne plaćam članarinu, niko mi ne traži....
Plaćajte drugovi članovi, članarinu dobili ste posao jer ste članovi. Šta bi VI? Sva zagarantovana samoupravna prava po osnovu rada, a na račun svih ostalih Novosadjana i da ne platite članarinu? Pa čak ste i solidarnu pomoć dobili i paketić za decu za NG.....a za članarinu nemate?
Ovo je posledica stranačkih direktora koji su dovođeni sa strane, a ne iz samog preduzeća. Mogu da se kladim da se ovaj direktor (kao i prethodni stranački direktori) godinama nije vozio gradskim prevozom i da ne zna ni koje linije postoje, a kamoli sa kakvim se problemima svaki dan susrećemo mi putnici, ali i vozači.
Istina je da je u prethodne dve godine nabavljeno više autobusa nego od 2011. do 2015, ali to nije dovoljno čak ni da se održi prosek starosti voznog parka. Problem je i što se novi zglobni autobusi kupljeni 2016. koriste za prevoz radnika u privatnim firmama (Lear i ostale), dok se za javni prevoz (što je osnovna delatnost JGSP-a) koriste stara, pa čak i po strukturi neadekvatna vozila (solo umesto zglobnih na linijama 4, 7 i 8).
Poštovani gospodine direktore, uspeh vašeg preduzeća nije samo da poslujete u plusu i da kupujete desetak autobusa godišnje, već da Novosađanima obezbedite čiste i tehnički ispravne autobuse koji će imati dovoljan broj polazak i biti tačni. Takođe, dužni ste i da nam ponudite razgranatu mrežu linija i efikasan sistem naplate uz dodatne informacije o prevozu (kada autobus dolazi na stajalište, kako najbrže stići od tačke do tačke B itd.).
Dakle, ako meni autobusom treba 65 minuta od Klise do Novog naselja (što se desilo 19. decembra predveče), a automobilom 15 minuta, onda su uzalud i novi autobusi i pozitivno poslovanje. Ukoliko niste sposobni da obezbedite gore navedeno, bolje prepustite direktorsko mesto nekome sposobnijem.
Radnik sam jkp zelenilo i samo da kazem da je kod nas ista prica,ljude dele na sindikate i ucenjuju te da se uclanis u stranku hteo ti to ili ne,jednostavno si primoran.Tako da vrlo dobro znam o cemu pisu ljudi koji se bore za svoju firmu jer taj isti Gsp je potreban celom gradu.Direktore treba menjati dovesti prave da rese stanje u firmama.Velika podrska ljudima koji hoce da urade nesto po pitanju svoje firme Gsp-a.
Puno je konentara i ZA i PROTIV. Situaciha he takva kajva je, ko može on pobeže pa će se i vratiti, a ko ne može neka ćuti i radi(ako neće neka napusti pa nađe novu firmu). Nije samo fora olajavati, Arči zna zasto je tu, i šta može! Sindijat je prica za sebe i oni svakako gledaju svoj a ne interes radnika(TAKO JE 100%)
Sve ih treba otpustiti, zatvoriti firmu, pohapsiti lopove (ovoga nece biti), spaliti buseve. Dati sve privatniku koji ce nqbaviti i nova vozila. I cao.
Ja kao putnik vidim da firma Gsp polako ali sigurno propada.Sto se tice polazaka katastrtofa svako drugo jutro placam taksi da bi se doslo do posla.Radnici su u pravu i u potpunosti ih Podrzavam.Moj komsija radi i kaze svaki mesec 8 posto daje stranci.A ovamo kao nema korupcije i lopovluka.Treba sva drzavna preduzeca da se dignu i organizovati radnicki strajk upozorenja.Ljudi samo hrabro putnici su uz Vas.
Svakom ovom koji je komentarisao protiv vozaca,treba im dati samo jedan krug da provozaju bus ali i direktor i gradonacelnik kroz najveci spic u gradu,pa onda da vudimo komentare.ovi putnici ne znaju ni dali su posli ili dosli.dragi putnici u Nemackoj vozac samo vozi i svakom se putniku nasmesi,a nas vozi naplacuje kartu,sto njih mu sve po spisku sto nije otvorio srednja vrata...a kad otvori onda 10 posto od plate,dodje na okretnicu nema vremena da ode u wc a kanoli da zapali cigaru,zar nije normalno da vozac i vozilo imaju pauzu bar da se izluftiraju.Sto ne odete kod direktora i pitate zasto jasni autobus,zasto nema delova za autobus,zasto su prljavi autobusi.pa naravno da necete jer vam je najlakse po vozacu.I sta trabunjate o platama doktora u vozaca.kakva je razlika? I oni beze odavde!To je problem drzave sto doktor nema 200000 a vozac 100000 platu.kako zavrsi doktor koji izgubi pacijenta a kako vozac koji ubije nekog?gledam vas samo kako istrcavate pred njih,pa koliko samo vas se udari malo u autobusu odmah trcite po odstete,a tek da ne govorim o nekulturi u saobracaju treba da se gura da bi izasao sa stajalista.stidite se svi putnici,kad vam se privatizuje placacete kartu ne 65 nego 650 din.ai ne cete ga cekati 5,6 min nego 56.pa cete onda debelo razmisliti za sta se ovi vozaci bore,ne samo za njih,nego i za vas da imate dobre vozace i uslugu i da firma ne propada da ne ode u privatnike sto je u cilju ovoj vlasti.NAPRED VOZACI!
Ima jos preduzeca kojima treba spas od direktora zelenilo zohigijena stan
Ali nas lepi gradonacelnik mirno gleda sta rade njegovi direktorcici kako unistavaju i cuti
Pa vise cemo te postovati ako ih sam smenis svoje nego sto ih cuvas i cutis
1.istina : "Da imam 55 .000 din "ali zato moram da radim preko 200 sati mesecno . Da li je to po zakonu?
2.Istina : Da nema vozaca ,da odlaze ,istina je da niko ne
odlazi od neceg sto je "odlicno"
3. Istina : Da direktor umesto smiruje vatru on baca ulje na vatru svojim biltenom i govori iz svoje kozne foteljice da je sve "odlicno"
4. Istina : da putnici sami vide koliko cekaju na autobus jel nema ko da ih vozi. Da vozaci su mrzovoljni bas zbog situacije kada putnik ceka 45 min i kada stigne napokon dobije napusavanje zasto kasni a ustvari nisu isla 2 busa pre njega
5. Istina: da treba nam podrška putnika da kazu ono szo vide . I da znaju da vozac nije kriv sto 45 min nema busa
6.istina : cena karte skocila gorivo pojeftinilo zbog? Vozaca NE . Zbog administracije DA
7.istina : zbor radnika nezadovoljnih nije zbog politike nije rušilački veslc samo poziv za upomoc kako od gradjana a prvestveno od GRADONACELNIKA .
8.ISTINA NE DAMO DA NAM SE URUSI GSP
Neki vozači neka ćute i pokriju se ušima. Treba prvo da nauče da na stanicu treba STATI, zato se i zove STANICA. Takve oterati govnjivom motkom, a normalnim vozačima dati platu što i zaslužuju za naporan rad. Po zasluzi, ne svima. Pa nek idu u Nemačku, a mi nek imamo i pola vozača, bar ćemo plaćati ljude.
Vidi paore ostani paor,ja za verovatno za razliku od tebe sam radio ,od 22g staza 13 imam kod privatnika i dobro znam sta je raditi, ali cu pre otici raditi za svabu opet 12-13sati,nego za srpskog gazdu, a necu ni ovde vise da radim za botove i starlete, imam ja decu o kojoj treba da mislim.A ljudi se ne dele po obrazovanju nego ko je covek a ko nije,najvise volim one umisljene sa faksom misle da su svu pamet ovog sveta pokupili,svaka cast izuzetcima.Ovu drzavu i ceo ovaj narod na rub egzistencije su i doveli ti nadobudni "experti".Ja recimo nisam otisao na fax,a upisao sam ga jer su bile 90-te i bilo je biti ili
ne biti.Tako da paoru moj postuj tudj rad da bi sutra neko postovao tvoj a ne da se sprdas sa drugima a u istom si loncu kao i svi mi i verovatno si od zapada i zivota i rada tamo video i procitao na internetu.
Nisam primetio da neko od kolega spominje putnike u negativnom kontekstu,al aj..verovatno nisi procitala ni jedan nas komentar,imas ti preca posla.Sve mi liči da ti radiš kod nas i da ti ovakvo stanje u firmi odgovara,da primas platu za svoj nerad i da te bas briga sto se firma raspada,lutko,ja cu za koji mesec otici iz ove firme al tamo gde cene rad a ne sedenje po kancelarijam.Kao sto sam napisao ranije,ja volim ovu firmu za razliku od Vas.I krivo mi je zbog kolega koji će ostati,zato sam uz njih do kraja.Dragi putnici,dobro razmislite kada sedmicu,četvorku...u špicu,budete čekali po pola sata,a vec Vam se to dogadjalo u zadnjih godinu dana,zar ne?
Svi radnici u ovoj državi su napaćeni i rade u užasnim uslovima i za bedne plate. Podržavam svaki vid borbe za dostojanstven život i rad, odavno je trebalo da se pobunimo.
Ja sam nezadovoljna javnim prevozom, za koji uredno plaćam kartu. Mom nezadovoljstvu vrlo doprinose upravo vozači. Naravno ne svi, ima onih koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao, ali na žalost sve ih je manje.
Red vožnje se često ne poštuje iz čistog hira vozača koji kreće ranije bez ikakvog razloga ili kreće kasnije jer se zapričao na telefonu. Na početnim stanicama pojedini vozači puše u autobusu pa je ceo autobus ispunjen dimom. Neretko sam viđala i kucanje poruka u toku vožnje. Dok god imate ovakve u svojim redovima, a u poslednje vreme ih ima mnogo više nego ranije, građani neće stati na vašu stranu.
Pored tih bahatih, tu su i ovi neki novi vozači koji kao da su prvi put seli za volan. I mi građani jasno vidimo da su zaposlili neke nove ljude koji samo glume vozače. Nisu obučeni. Za neke nisam sigurna ni da li znaju da voze uopšte, a kamoli da voze gradski autobus!
Uz loša vozila (danas se npr broj 6 pokvario i samo nas izbacio na keju jer dalje nije mogao) i ovakve vozače, meni sa Detelinare treba 25 minuta do Bazara, što je zaista sramotno.
A imam dovoljno godina i pamtim ona vremena kad su vozači nosili košulje, bili pristojni i znali svoj posao.
Svi radnici u ovoj državi su napaćeni i rade u užasnim uslovima i za bedne plate. Podržavam svaki vid borbe za dostojanstven život i rad, odavno je trebalo da se pobunimo.
Ja sam nezadovoljna javnim prevozom, za koji uredno plaćam kartu. Mom nezadovoljstvu vrlo doprinose upravo vozači. Naravno ne svi, ima onih koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao, ali na žalost sve ih je manje.
Red vožnje se često ne poštuje iz čistog hira vozača koji kreće ranije bez ikakvog razloga ili kreće kasnije jer se zapričao na telefonu. Na početnim stanicama pojedini vozači puše u autobusu pa je ceo autobus ispunjen dimom. Neretko sam viđala i kucanje poruka u toku vožnje. Dok god imate ovakve u svojim redovima, a u poslednje vreme ih ima mnogo više nego ranije, građani neće stati na vašu stranu.
Pored tih bahatih, tu su i ovi neki novi vozači koji kao da su prvi put seli za volan. I mi građani jasno vidimo da su zaposlili neke nove ljude koji samo glume vozače. Nisu obučeni. Za neke nisam sigurna ni da li znaju da voze uopšte, a kamoli da voze gradski autobus!
Uz loša vozila (danas se npr broj 6 pokvario i samo nas izbacio na keju jer dalje nije mogao) i ovakve vozače, meni sa Detelinare treba 25 minuta do Bazara, što je zaista sramotno.
A imam dovoljno godina i pamtim ona vremena kad su vozači nosili košulje, bili pristojni i znali svoj posao.
Otvorite još PET ODELJENJA u saobraćajnoj školi PINKI i za redovne i vanredne djake, i omogućite prekvalifikaciju srednjoškolcima i fakultetlijama bez posla-ne treba se za vozača autobusa školovati kao za hirurga, a plaćeni su jednako!
Ima dece koja nemaju nikakav posao, prekvalifikovaće se i radiće za neto redovnu platu 55.000 + porezi i doprinosi 68%-38.000 što je ukupno 93.000 dinara redovno mesečno plu solidarna pomoć i razni dodaci i besplatna karta za prevoz za celu familuju...
Samo raspišite javni konkurs...ima vozača u Srbiji
Велика је то плата за оне са средњом школом, мада је ОК, да се запосли још 40-50 возача.
Плате им не би подизао, али рад за славу бих обуставио.
Што се тиче празника, и рада током њега, морам да кажем да да то мора да се обавља, јер је то градски превоз, као што и угоститељи раде празником, али мора да се плати у складу са законом.
У иностранство ће увек ићи људи, јер би тамо за већом зарадом ишли и да овде имају 1.000 еврића.
Само тамо се много више ради, а куће не видиш поприлично.
То је цена.
Моје пријатеље који су отишли да возе камионе у Аустрију, Холандију и Немачку на пример шаљу у Ирак, преко Турске, па ако одбијеш, добијеш шут карту, док Аустријанци, Холанђани и Немци, не морају да иду у та ризична подручја.
Ми смо тамо "потрошна роба"..
Naprednjačka bajka polako ali sigurno puca. Nemaju vozača da naprave smene a ovamo preduzeće stabilno. Ne može se više skrivati istina. Ko je lud da radi za taj novac uz toliki rizik.
Meni je apsolutni hit bio kada sam usao u jednu od kancelarija (ozbiljne sluzbe u firmi) a po zidovima izlepljeni spiskovi sta moze da se kupi od zimnice, na odlozeno placanje preko sindikata :-D
Iskreno rečeno, gadi mi se dok čitam šta izjavljuju zaposleni u GSP. Oni su nezadovoljni, kako kažu, nepristojnim putnicima...da neće još i da biraju, kao što su to radili pre 25 godina, koga će da puste u NJIHOV autobus? Nezadovoljni su i platama, jer kako kažu, neradnici imaju duplo veće plate! Nisu zadovoljni sa platama od 55.000, a da li znaju da lekari opšzte prakse imaju 60.000, a lekari specijalisti 75.000 do 80.000 (koliki je minimalac za zaposlene u Zoohigijeni-čitaj šintera). Ako doktori ćute, bilo bi pametnije da i sami ćute. Dobili su preko stranke posao, pa nek im otplaćuju za uslugu. Što se sada bune? Ako su sposobni naći posao bez stranke,nek daju otkaz, pa rade kod privatnika...ako misle da je tamo bolje i da se tamo manje radi za veće pare. Nekima očigledno treba otvoriti oči.
Da 55000 plata za 200 sati rada i jos mi ostane +40 koje necete da platite ili date slobodne dane,zato sto nema vozaca pa terate ljude da rade cak i na svoju slavu.A gospoda po kancelarijama rade skraceno do 12 jer je njima recimo nova godina.Kada bi njima rekli da dodju u Subodu pa oni bi zapalili firmu.Ja jesam za to da se postuje npr. doktor covek spasava zivote dajte mu 200000 platu a meni platite rizik koji moj posao nosi "jedna noga u grobu a druga u zatvoru"svaki put kad sednem za volan.
Nije bilo bolje ni u vreme prethodnih direktora. Isto je. Sada je najveći pritisak iz stranke. Direktoru kažu ko hoce da radi smeš da ga primiš (uprkos zabrani) ali... E sad, da li je trač ili istina, uglavnom ceo grad priča da se mora dati za ulaz. Vozači - ako ste ozbiljni, stupite u štrajk. Manite se novina, portala...u Srbiji nažalost jedino tako se može nešto ostvariti...Istina je da u svim JKP ima više ljudi u kancelarijama nego radnika (fizičkih, vozača,...).
Ja već 20 godina pričam kako je za sve te propale rodjačko-brdsko-partijske firme jedino rešenje katanac i svi na biro bez žute banke otpremnine.U svim tim firmama nema 5% koji su se na regularan način zaposlili.Kad je direktor primao rodbinu,kumove,svastike,decu,unučiće onda je valjao a sad je " upropastio " firmu.Svi ste godinama ćutali jer je svaki od vas uvalio nekog svog u firmu i to preko tih istih direktora koja vas " pokradoše ".Što sad ne idete kod vaše maje po pare jer zbog vas i i vaših sindikalaca nije preseljena stanica a sad se plaćaju penali zbog toga iz " naše " a ne vaše kase.Niko iz tih firmi nije solidarno odbio pre mesec dana pare iz kase " svih nas " i rekao evo pare da svi gradjani NS kupe kilo mesa za doček gde su bili ti čuveni " sindikalci " iz javnih preduzeća da odu kod Vučevića i da vrate pare pa da se podele najsiromašnijima i svoj deci NS da grad kupi paketić.Nego ste alavi brže bolje pokupili lovu a sad kuknjava.Ko je sledeći na redu za kukanje
Vozac sam ,,D" kategorije i nezaposlen. Tri puta su me zvali iz GSP-a na razgovor za posao i tri puta me odbijaju. Razlog za odbijanj je : Nisam hteo da potpisem da mi se odbija 8% od plate za? nznam koga. A ovo sto napadaju ovi kroz komentare direktora i rukovostvo nisu u pravu. Diktator je van kruga stim sto svremena na vremenavrati po potrebi.
Svaki put primetim , da kad god se pise o GSP-u prosek komentara je 100, sto se ne desava ni na jednu vest na 021 portalu. To znaci da su ljudi nezadovoljni i da im je stalo i da se tamo nesto ozbiljno lose desava. Ali ne mozemo nista preduzeti, jer drugi odlucuju o onome sto je nase.
Bolovanja, pauze, izmišljene povrede, lažni bolovi i tako gomila vas, godinama -
Mislite da može firma da živi na grbači vozača, dok vas gomila parazitira, svi se ubacili preko stranaka i veza, a sada kao "folirate" da imate nešto protiv političara - NAVEDITE JEDNOG ZAPOSLENOG KOJI SE POŠTENO ( bez veze ) ZAPOSLIO U GSP u zadnjih 15 godina ? NEMA !
I onda opet novi red bolovanja, lažnih povreda, izmišljenih bolova - pa za to vreme dok ste na lažnom bolovanju da se odradi nešto u provatnom biznisu, da se pooru njive i oberu voćke.
A firma neka živi na grbači vozača, pa znate šta lažni bolesnici - i nama je DOSTA VIŠE !
Ja sam otišao, vozim preko, sređujem našima da i oni odu a vi lažni bolesnici i kancelariski moljci uživajte dok traje, jer neće još dugo - ima svi da odemo pa posle neka vam ovi iz kopirnice i turističke agencije ( EJ TURISTIČKA AGENCIJA !!!!! ) voze autobuse ! ! ! !
U nekadašnjoj Jugoslaviji GSP Novi Sad je bilo preduzeće za primer, poput gradskog saobraćaja u Ljubljani, Mariboru i Zagrebu. Danas, odkako smo postali "napredni", zaostajemo u svim segmentima, pa i u gradskom saobraćaju, niti je red vožnje dobar, niti se poštuje, autobusi neprimereni evropskoj prestonici kulture, a mladi vozači bahati.
Tačno, i putnici su nezadovoljni, ali kao i sa svim ostalim nezadovoljstvima u ovom sistemu, u ovoj državi, većina je inertna, spava i čeka da to reši neko drugi, a da oni samo dođu na gotovo. U međuvremenu - svoj bes i nezadovoljstvo iskaljuju na vozačima. Svakog dana koristim GSP prevoz i česte su takve situacije.
Umesto otkaza ultra prekobrojno zaposljenih parazita u administraciji rukovodstvo GSP-a povecalo cenu karte sa 55 na 65 dinara od 1.januara 2018-e kako bi obezbedili sebi nesmetani priliv plata i svega ostalog sto ide sa plata.Bunt je osnovno ljudsko pravo u demokatskim drzavama.Ako drzava dozvoljava demokratiju i glasanje ti isti gradjani po Ustavu imaju i pravo bunta.Pitanje je samo koliko ce bunt istrajatati.To je vec pitanje morala nacije koja se buni.U normalnim drzavama gde zive narodi sa dostojanstvom bunt ide dok odgovorni ne podnesu neopozivu ostavku za primer i opomena sledecem ko ce od drzavnih para i para poreskih obveznika voditi takvu firmu.U Srbiji na primeru FIAT-a se da radnicima neka sica 2-3 hiljada dinara povecanje za 2-3 meseci unapred i oni se ucute.Tako ce biti i sa GSP-om u Novom Sadu.Mi jednostavno kao narod nemamo "moralnu kicmu".Svako nas kupuje za litar jestivog ulja i dvesta grama kafe na izborima i za 20 eura jednokratnog povecanja plate u slucaju strajka kako bismo prekinuli bunt i strajk i nastavili sa radom.To je problem sa nama.Ovi pametniji kada to shvate uce strane jezike i beze odavde glavom bez obzira kada shvate sa kim zive i kome treba da ostave i mladost i znanje i vreme.
Када би Градоначелник водио мало више рачуна о предузећима у НС, а мање о лочним интересима, ГСП би могао да цвета. ГСП је почела да уништава још Маја Гојковоћ. Пустила је у рад 4000 Такси возила са малом ценом превпза, све уз помоћ Тајкуна и мафије Такси је постао доступан и просјацима, а радничка кчаса уместо ГСП-а на посао одлази Такси превозом. Када таксисти траже изједначење цене са Београдом, његов одговор је да мора чувати Социјални ђир и не може повећавати цену Такси превоза. ГСП користе пензионери и ћаци, па од њих не може просперирати. Пошто нас уништава, гласамо опет за њега.
Nije mi jasno zasto sindikati ne postave kao prvi uslov , a mogao bi da bude i jedini, da firmu proceslja i inspekcija rada?! Pola radika u firmi ima ko zna kakve i cije ugovore o radu, ja licno imam ugovor jednog radnog mesta a radim potpuno drugi posao, sto nekad nije bio slucaj a danas je postalo potpuno normalno. Druga i jos bitnija stvar koja je po meni stvar za dugu robiju a to je da radnici zaposleni od strane sns stranke daju 10% sekretarici na ruke i tako se oduzuju na neki nacin stranci dok sa su sa druge strane dobili ugovore majstora prve grupe prvog radnog dana iako neko za prvu grupu radi deset godina, kako ne bi bili osteceni i kako bi dobijali vecu platu od radnika koji radi tu decenijama? A skoro su skinuli grupe nekim starim radnicima verovatno da bi imali da daju svojim botovima! Pa to je direktno pranje narodnog novca i svi to znaju ali se svi sindikati ponasaju kao da je to potpuno normalna stvar! Zato i nisam clan nijednog sindikata jer ni oni nisu cvecke i u dilu su do odredjene mere sa rukovodstvom firme, samostalni to vise i ne krije!
Strasno!!!Danas je 365 dan racun Amb Grafike u blokadi ,a gazdurine na Karibima sa jahticama,meckama i evricimaZakon o licnim dohodcima da je poslodavac obavezan svaki mesec da placa platu,a ne ovako plati drzavi porez i sve o.k....Drzavo jadna si kad dozvoljavas da olos ovako fino prolazi.Podrska grasovcima!!!!
Administracija mnogo veca od izvrsioca!!!Privatizacija i stranacki botovi napolje!!!
Taj sinidikat i kojekakvi Mitrovici vise rade privatno nego za firmu...
Pitanje za one koji normalno i realno razmisljaju(ostale na svrhe pitati):Zar se preduzecu koje, kako kaze doticni direktor,posluje stabilno,radnici zadovoljni,plate velike,situacija odlicna,zar se takvom preduzecu isplacuje solidarna pomoc od 22600 din ili je po sredi nesto drugo.Isto je i u drugim firmama koje su to dobile.Izvinite nismo odbili to jer smatramo da smo zasluzili ali se necemo prodati ni za mnogo vece pare dobijene solidarno kao pomoc.Ucutacemo i nastaviti da radimo kao i do sada odgovorno i pozrtvovano onda kad nam vratite dostojanstvo koje ste nam oduzeli smanjenjem plata i neodgovornim rukovodstvom,Saberite 2 i 2 i videcete ko govori istinu,hvala svim gradjanima i lolegama iz drugih firmi na podrsci
Sedimo nas 10 na jutarnjoj kafi u firmi i pricamo bas kako niko od nas nema ovaj prosek zarada firme, cak su dvojica blizu tog proseka dok su ostali 5-6000 daleko... Po tome je jasno koliko partijski poslusnici i starlete imaju plate kad toliko dizu prosek, ali oni imaju obavezu da daju 10% u kasu stranke sto je takodje pljacka naroda!!! A o direktoru ne treba trositi reci, koristi se Vucicevim metodama vredjanja zdravog mozga, on je dosao tu da upropasti firmu i radi covek odlicno svoj posao!
Kad su se zapošljavali preko partije, nije im smetalo, a sada kukaju da plaćaju procenat od plate za SNS? Ovo je dokaz više, da država nije sposobna da vodi firme Oni su dobri samo u sankcionisanju. Mnogo su bolja vozila korišćena u međugradskom prevozu, a po daleko nižim cenama, pa su zatvorili te linije iz "brige za bezbednost putnika". Pitam se zašto milicija ne zabrani korišćenje ovako loših autobusa, što bi uradili da je u pitanju privatni prevoznik? Zašto se zakon ne primenjuje na one koji su ga doneli? Konstatujem da se radnici bune upravo posle podizanja cena transporta. Možda bi im više odgovaralo da cene karata podignu na hiljadarku, pa da im se isplaćuje po 100.000 mesečno? Samo će privatizovanje doneti poboljšanje korisnicima njihovih usluga. Nikada njima bezbednost i komfor putnika nisu bili prioritet, niti će ikada biti.
Odmorite malo prste botovi, vidim jedne te iste komentare samo drugo ime. Provozajte se nekada autobusom, nemojte samo za kompom da sedite i pljuckate sta vam se kaze. Svakodnevno koristim prigradsku liniju i to nekoliko puta poslednjih 20 godina, za ovih 20 godina mozda se svega 3 puta desilo da autobus nije dosao, dva puta je sneg bio u pitanju i jednom se tokom leta pokvario kada su bile velike vrucine, a vi ovde pisete o nekim silnim nepolascima. Cesto koristim 5, evo ne pamtim kada sam je cekala duze od 5,6 minuta, ljudi moji nekada treba sagledati stvari onakve kakve jesi. Odliv ljudi iz svih struka imamo nazalost i to nije kriva ni ova vlast, niti ce biti sledeca, to je takav trend, nasi ljudi radije idu da peri wc u Nemackoj za 2000e i ovde dodju da glume baju nekog, a tako iz kuce nisu smeli izaci, jer bi potrosili sve to u roku od odmah. Dr bre tamo rade za 2500evra, dok plate stan i rezije ostanem im manja plata nego sto su ovde imali, ali komsije pricaju kako si ti dr u Nemackoj. Presmesno sta mi sebi radimo
Ja sam pre mesec dana razgovarao sa jednim vozačem GSP-a, sreli smo se slučajno na ulici. Nisam ga ništa ni pitao, sam počeo da mi priča kako je loše, kako im je otišlo puno vozača, plata mala, niko novi neće da vozi za toliku platu, putnici su navodno nepristojni. I na kraju samo kaže: "Odoh i ja u Nemačku". A ja lično baš išao kući sa A2 kursa nemačkog.
Upravo zbog svih vec prethodno navedenih propusta GSP-a sve manje koristim njihove usluge....imamo svi srece da je Novi Sad mali grad..pa skoro se sve moze peske stici..
Zao mi je vozaca... onih starih...koji su jos uvek ostali da rade i svojim trudom i mukom zaradjuju plate za silikonuše koje se po kancelarijama gsp-a puće i slikaju za FB i instagram...i pri tom naglasavaju kako se smaraju i glume blogerke u pokusaju a pri tom su polupismene... eto zasto propadaju sve firme u nasoj drzavi...zbog sveopsteg rasula... oni koji zapravo rade su u manjini i ne mogu zaraditi za neradnike koji su u vecini...
Kao svakodnevni korisnik usluga GSP-a moram da kazem da sam uzasnuta i zgranuta trenutnom situacijom u nekadasnjoj jednoj od najacih firmi u nasem gradu! Ne znam od cega prvo da pocnem, da li od toga sto svako jutro moram da krecem na posao minimum pola sata ranije jer se red voznje ,koji je nama gradjanima dostupan, ne postuje nikako! U prethodnim mesecima ne znam da li sam usla u 3 autobusa koja su isla po redu voznje. O stanju autobusa ne zelim ni da pricam, dno dna kao i o novopecenim vozacima koji nas voze kao krompire, jer su i sami juce prvi put seli za volan iako imaju godine za penziju. Oni pravi vozaci su nazalost otisli trbuhom za kruhom, a ova nekolicina sto je ostala itekako ima pravo i treba da se buni i trazi svoja prava i vece plate jer je sramota za koju mizernu platu i u kakvim uslovima rade, a svakodnevno odgovaraju za zivote svih nas, dok se vucibatine i strlete setkaju po gradu u toku radnog vremena! Imate punu podrsku vecine gradjana za to sto zahtevate i samo hrabro! Istrajte do kraja! Svi zelimo bolje uslove za prevoz, i mi koji se vozimo par puta u toku dana, a pogotovo vi, dragi vozaci, koji provodite po vise od 8 sati dnevno u tom istom autobusu...
JASNO SMO REKLI DA TRAŽIMO VEČE PLATE I OD TOGA NE ODUSTAJEMO! U GRADSKOJ KUĆI SEDE NERADNICI I IMAJU DUPLO VEĆU PLATU OD NAS U RADIONCAMA I VOZAČA NAŠIH!
Eto, svi smo zajedno konstatovali da nismo lideri regiona, ali ćemo skrušeno posmatrati pobedu Vođinih pulena u Beogradu, i nastavak ove noćne more - do istrebljenja, na opšte zadovoljstvo naših zapadnih prijatelja.
Citam pojedine komentare i ne verujem,sta mi hocemo kada nam je super i tako to..Dragi botići "iskrenog" direktora,vama je super u grasu jer nista ne radite a primate platurine zbog zavrsenih sega-mega fakulteta.Verovatno se više umorite vikendom i praznicima kada ste slobodni nego na "poslu". Evo,ja sam vozio danas takvog krša od busa da i posle dva sata mi tutnji u glavi,ne rade stop svetla,zadnji levi migavac ne radi,prednja svetla ko dve sveće,jedno krilo zadnjih vrata se ne otvara,vozim tehnicki neispravan bus na svoju odgovornost a ne moram(nema rezervnog busa).U ovoj firmi je radio moj otac 40godina(vozac,otpravnik,kontrolor),ja nekih 17godina i volim ovu firmu jer me je othranila a sad ja druge hranim.Vozači sa ogromnim iskustvom odlaze,a direktor prima ljude bez iskustva ili penzionere tako da dragi putnici,otvorite dobro oči i čvrsto se drzite.Ovakvo stanje u firmi ne pamti ni moj otac.I na kraju,prosto receno...UŽAS
slicna situacija je i u drugim gradskim firmama i u gradskoj upravi.a i vecini privatnih firmi.plate male,a poslodavci zasticeni zakonom,sindikati svedeni na produzenu ruku vlasti.aj da vidimo koji sindikat sme povesti radnike u strajk,odmah otkaz i sindikalcima i radnicima koji su oznaceni kao kolovodje.sve vise radnika na lizing i privremeno povremene poslove koji nemaju nikakva radnicka prava,rade vec 5 i vise godina ...kao povecan obim posla.zbog malih plata I bez prava radnika sve vise ljudi napusta zemlju,skolovani i kvalitetni radnici ce uskoro biti deficitarna roba.isti problem je i u gsp,male plate najvise teraju vozace.uskoro ce ostati samo administracija koju cini vecina u gsp. i sam sam blizu odlike o odlasku napolje da radim bar da mi porodica moze dostojanstveno ziveti.pre 10 godina sam imao vecu platu nego sada a evro bio 75.
Zamolio bih redakciju da u sto skorije vreme postavi na sajt anketu o tome koliko su gradjani zadovoljni uslugom gradskog prevoznika , jer po saopstenju direktora preduzeca sve je u najboljem redu. Putnici se toliko raduju kad treba da koriste usluge prevoznika da prosto sijaju od srece.
Molio bih da mi neko objasni zasto nocu u autobusu svetli samo jedna sijalica pa su putnici u mraku , jel mozda nije prosao tender.
Vozaci, znamo mi da su GRAS namerno unistili. Ceo grad se unisava po tom sistemu. Na primer centar, na mesto parkinga dignu radijator, na mesto parkinga kod poste opet sranje od zgrade. I kada predje u krizu onda kao nude resene, jos rusi da opet zidamo, i to parking.Tako je sa Cistocom, Stanom, Apotekama...sada se vi na redu. Generisu problem da bi sami nudili resenje. Trebalo bi da izadjemo kolektivno na ulicu kao sto su u Riu uradiili kada su cacnuli prevoz. Ali ovo je ipak Srbija i verovatno Dodik, zema ...mora da se utali i izvuce pare.
Po gospodinu direktoru Gsp posluje kao u naj bolja vremena. A kad čekam bus koji naravno nedodje nego tek sledeći polazak pojavi se krsina i 90 godina prošlo veka. Sad neznam da verujem njemu ili svojim očima?
Sve sve ali nikad da se jave te cuvene starlete i ti punoglavci koji su visak u kancelarijama neki komentar sa potpisom ili ce samo minuse da lupaju ???? Igore ziveo poz sa detelinare !!!
Ju ju ju! Pa čitam ovaj odgovor direktora i sve se trzam da li sanjam da sam spiker na TV pink i čitam izjave našeg predsednika! Da li je moguće da svi kadrovi imaju isti tekst samo menjaju objekat priče! Neverovatno. Prosto ne mogu da verujem kako taj GSPNS dobro radi! Izgleda samo da sam ja u nekom drugom Novom Sadu gde je gradski prevoz mnogo lošiji. Prosto još uvek ne znam da li sanjam ili ne.
Neka pitaju malo novinari gospon direktora,koliko slobodnih dana mesečno imaju vozači,koliko je penzionera vraćeno za volan,koliko ima tehnički ispravnih autobusa,koliko klimatizovanih vozila ima a u koliko ta klima i radi,u koliko vozila postoji grejanje a u koliko i radi,koliko preduzeće ima zaposlenih a koliko se gradonačelniku prikazuje,koliko procenata od plate radnici na određeno plaćaju članarinu SNS,koliki je dug preduzeća bio kada je postavljen a koliki je sad,koliko je polazaka na mesečnom nivou gubljeno letos a koliko 19.12.2017.,....eto
Najbolji znaju ko je u pravu oni koji koriste javni prevoz. Red vožnje se ne poštuje, često se desilo da zakasnim na posao zato što nije došao autobus, nešto mora da se promeni! Ja podržavam ove radnike.
Draga gospodo putnici.
Lako je optuživati i pljuvati po vozačima koji samo rade svoj posao.
Mislite da je nama lepo da celu smenu radimo u jaknama u po dvoje pantalona na sebi da se nebi smrzli.
Dotičnu Gospodu u kancelariji to ne interesuje njima je toplo i njih vozi kući službeni auto a ne autobus.
I nama bi bilo mnogo lakše i lepše da vozimo novija i tehnički ispravna vozila a ne ovo što ni odpad neće pošto ga toliko pojela korozija.
Razmisliti ako dodje privatnik po kojoj će ceni on da vozi i dali će biti predplatnih karata ili svaki put gotov novac . Sad su radnici krivi što pokušavaju da spasu što se još spasiti može.
To je nekad bila firma za primer a sad nemam reči kako da je opišem.
Kao sto rekoh desava se da u smeni u radionici bude po jedan mehanicar,jedan limar,jedan elektricar i po dva tri peraca,sto nije ni priblizno dovoljno da bi se mogao redovno i valjano odrzavati vozni park koji sadrzi priblizno oko 250 vozila. Sledece sto zelim da kazem je to da sa ovakvim pristupom poslu kakav ima sadasnja garnitura rukovodstva ovo preduzece nece jos dugo moci da funkcionise,na stetu vas koji tu uslugu koristite,a i na stetu nas radnka koji prehranjujemo porodice obavljajuci te poslove.Ne zelim nista i nikog po politickoj osnovi da prozivam,jasno sam rekao da ovo rukovodstvo nije dovoljno strucno da bi moglo da valjano vodi jedno ovako veliko preduzece koje je od javnog znacaja za Novi Sad i nase drage zitelje Novog Sada i okoline.Zasto to tako smatram,vidite i sami sta se desava sve je jasno,resenja ima ali nema sluha od strane rukovodsta.Jasno je da preduzece koje se bavi uslugama prevoza mora da ima vozila,vozace,i sluzbu tekuceg odrzavanja tih vozila,jasno je da mora da ima i ljude koji vode logisticki deo i kadrovski deo ali nigde u svetu ne postoji preduzece u kojem ima vise administracije od samih nosioca posla pa i jedna Svajcarska koja je bogatija nekoliko puta od Srbije bi propala kada bi se tako ophodila prema svojim preduzecima. Resenje nije u odpustanju ljudi,vec o njihovoj prekvalifikaciji za neko drugo radno mesto u nasoj firmi gde smo u deficitu sa ljudima.
Sta ste se svi okomili na gsp pa svi zaboravljate u kakvom stanju je bilo preduzece pre nego sto je doslo ovo poslednje rukovodstvo.Gospodine Stanivukovicu izdrzite ove pritiske....
Napiši, brate nešto i o Ovima
Znao si foru da se stih očeliči
Napiši nešto, makar sitnim slovima
Ne budi jaje, to na tebe ne liči;
Provali rimu za notornu laž, za dubok uzdah posustalog sna
Rimu za tminu i tišinu na dnu dna.
Neko je izgleda naumio da sedne u fotelju direktora GSP a.....mmmm...ko bi to mogao biti???Ajmo kladionice....Vozaci instrumenti,pred.sindikata provodnik...a na dobitku ce jedino biti...Pogadjajte!!!!
Koliko ste skole završili, osnovnu ili srednju 3 stepen, imate više nego što zaslužili.Ne boj se ti nista, ima puno ljudi koji hoće da rade, samo se skidajte sa lažnih bolovanja i, oslobodite radna mesta, pa ces videti koliko ima zainteresovanih..
Ako dotični radnik a ne sindikalac kaze da se ovo rukovodstvo uspesno izborilo sa nedostatkom vozaca, zasto onda dispeceri svaki dan zovu vozace da ih angazuju da rade na slobodan dan? I tako svaki dan!
Dragi nasi korisnici usluga,drage kolege,niko od vas ne moze da kaze da u zadnjih nekoliko godina nije primetio ozbiljne poteskoce u funkcionisanju javnog gradskog saobracajnog preduzeca.Mi radnici smo ipak malo upuceniji u te probleme od samih korisnika nasih usluga.Korisnici usluga gradskog saobracaja su se uverili sami da se red voznje ne postuje,znaci ljudi vi placate te predplatne karte ali niste ni sami sigurni kada izadjete na stajaliste i cekate da se obavi neki polazak u odredjeno vreme da ce se taj polazak zaista i obaviti cime ne retko kasnite na posao i td,a na poslu trpite i odredjene sankcije zbog kasnjenja,za koje zaista i niste vi krivi...Druga stvar koja pokazuje na postojanje problema su sve cesci kvarovi vozila zbog kojih se ne retko desava da se usluga ne obavi do kraja tj da se na pola puta putnici u najboljem slucaju prekrcaju u drugo vozilo,a vrlo cesto ostanu primorani da cekaju sledeci autobus koji cesto bude pun pa moraju kao rode da stoje na jednoj nozi do izlaska iz vozila.Treci problem je necistoca u vozilima koja umeju da budu masna prasnjava prljava,iskidana sedista,propali patos i td koji umeju da ostete,uprljaju garderobu nasih dragih putnika.E sada sa druge strane, mi zaposleni smo svega svesni,sve vidimo hteli mi to ili ne da priznamo ali nasi magacini delova su prazni,nase hale u kojima se vrsi remont su prepune posla ali radnika nema dovoljno,ni priblizno,desava se da u smeni u radionici NASTAVICU DA PISEM OVDE NEMA MESTA VISE
Читајући саопштење директора имао сам утисак да слушам Председника државе, толико лажи и замена теза... Што не каже да је позвао пррдседнике два синдиката и два удружења возача у своју канцеларију да напишу билтен у ком не подржавају скуп возача? Што не каже колико се полазака губи на дневном и месечном нивоу? Коме су то плате 55000? Како је могуће да радници имају већу плату док су на боловању него кад раде? Има још доста тога...
ПС. Ово нема везе са политиком!
Ja kao korisnik usluga primećujem da red vožnje NEPOSTOJI. Da svaki dan autobusi GSP učestvuju u saobraćajkama. Da su vozači daleko od uniformisanosti. Da se stariji ljudi zapošljavaju. I da klime leti ne rade. I ko sad može da kaže da je u Novom Sadu odličan gradski prevoz? Samo onaj koji usluge ne koristi. Uništava se naš GSP na očigled svih nas!
SVA PODRŠKA ZA RADNIKE I POZIV SVIM JAVNIM PREDUZEĆIMA DA SE PROBUDE KAKO NEBI DOŽIVELE SUDBINU ZIG-A!
Za platu vozač i bonusi koji nepostoje lažeš za MEDALJU i to zlatnu i sve to je lako proverljivo pošto po zakonu o dostupnosti inf.može podatke za istu tražiti u obračunskoj u GSP Novi Sad.Da mogu da se kače slike okačio bih ovde jednu od svog LD da se vidi da je osnovna plata vozača/konduktera 39000 +topli obrok 400 din po danu plus regres (po zakonu obavezan) a pošto si izneo tako gnusne laži evo poruke svima SVI KOJI MISLE DA VOZAČI TAKO DOBRO ZARAĐUJU I DA JE RADNO MESTO VOZAČA TAKO LAGODNO NEKA ODMAH DOĐU U GSP i mogu očekivati brzo angažovanje pošto je deficit jako velik -ljudi rade sa samo jednim slobodnim danom a ni to nije dovoljno pa opet ostanu polasci koji se ne obave jer nema ko da vozi taj isti autobus.E sad možda tu gore navedenu platu zarade SVE TE SILNE STARLETE IZ STRANKE KOJE STE NAGURALI PO KANCELARIJAMA A RADE PO UGOVORU O RADU ZA RADNO MESTO VAOZAĆ/KONDUKTER.
A tebi Mujo definitivno pamet jaca strana?!
Ha ha ha Pa sta mislis ko popravlja,cisti,pere autobuse?!Preko 300 ljudi...a gde su kontrolori i pratece saobracajno osoblje....Dakle u administraciji je manje od 200 ljudi...tek da znas...
Direktor navodi "preduzeće finansijski sigurno i stabilno"!E pa pitajte gosp.Radmilu I gosp.Ljilju,ako smiju da vam kazu...Naravno da ce drzati jezike za zubima...
Uporedite red vožnje iz 2017 sa redom vožnje iz 2012 pa vidite kolika je razlika u polascima tj. koliko polazaka i na kojoj liniji je ukinuto tj. proređeno a kad se tome još doda da letos na nedeljnom nivou nije obavljano između 500 i 1000 polazaka sa terminala u lokalu dobija se prava slika situacije u kojoj se GSP nalazi informacije vezane za gore navedeno su lako dostupne svakom građaninu koji hoće do njih da dođe jer otpravnici na terminalima moraju da vode evidenciju o obavljenim i otkazanim polascima i razlogu otkazivanju polaska.
Kao radnik i to dugogodišnji, mogu samo pohvaliti rukovodostvo koje je uspelo da nadoknadi odlazak preko 100 vozača samo prošle godine uprkos zabrani zapošljavanja i nije nas dalo u ruke privatnika kao što su želeli mnogi dušebrižnici koji se sada javljaju! Takođe svaka čast za redovne i stabilne plate.
O kakvoj on stimulaciji prica,koga laze,nekada je br vozaca bio 630 a sada 580 sa tendencijom opadanja,po njemu u firmi cvetaju ruze a zasto se nigde neobjavljuje da se svaki dan izgubi od 20 do 30 polazaka i da gradjani cekaju autobus u lokalu po 30 min,To je zato sto nema ko da vozi pa se ti transporti ukidaju,ljudi nervozni i skacu po neduznim vozacima koji samo obavljaju svoj posao.
Valjda bi prvo mi, korisnici usluga i građani trebalo da se pobunimo jer preduzeće živi od naših novaca, što iz budžeta, što od prodatih karata.
Autobusi su krševi koji se svako malo kvare. Nove (čini mi se) stavljaju u saobraćaj samo nedeljom i praznicima, s tim da su novi kupljeni za vožnju u civilizovanijim zemljama, gde svi putnici sede, jer nema mesta za stajanje (a da mogu dva čoveka da se mimoiđu.
Redovi vožnje su besmisleni, vidi se da ih je napravio neko nestručan i to za pola sata, bez razmišljanja.
Cene karata su previsoke, naročito u odnosu na to šta se zauzvrat dobija.
Ne bih dalje, i ovo je previše.
Iako se najčešće slažem sa Vašim komentarima na temu GRASA, ovaj put debelo grešite: rukovodstvo GSP-a je APSOLUTNO NESPOSOBNO za bilo šta!!! Čak i za plansko uništavanje preduzeća.
Urušavanje GRASA je sticaj nesretih okolnosti: odlazak vozača, zabrana zapošljavanja, višak kadrova iz DSS faze... Jedini posao koji im dobro ide je nameštanje nepotrebnih nabavki i davanje miliona i miliona NAŠEG novca na punjenje svojih džepova.
#Vozac
Postovani vozac, da li se stidis svog komentara? Busevi su cisti onoliko koliko smo mi gradjani kulturni, nazalost malo nas je kulturnih, a kako vozite te autobuse, dobro je da nisu svi izlupani, nekada se osecam kao dzak krompira dok me vi vozite. Kazes mala ti plata, ne znam kako se ne stidis to reci, isao si 3 godine u srednju skolu za 54000dinara, a ja cuvam tvoje dete sa fakultetom za 34000din. Sledeci put malo razmisli kada pocnes da pricas tako o poslu i firmi koja te hlebom hrani
Ovo je klasična politička borba između starog režima LSV i DS sa novim rukovodstvom.Od 1200 ovaj nereprezentativni sindikat skupio 150 ljudi koje manipuliše zbog kako kaze malih plata., a plata vozača je 55.000neto plus bonusi od 22000, plus peekovremeni, a rade 6 sati u 2 dana. Svih 150 otpustiti, pa nek rade ko i drugi po 12 sati dnevno za 25000 po pekarama i apotekama.
U GSP-u se već neko vreme priča da gradska vlast namerno urušava tu firmu kako bi dobila razlog da privatnicima da najbolje linije. Sad se pročulo i to da je jedan privatni prevoznik povezan s vlašću poručio gradske autobuse, mada trenutno nigde ne obavlja gradski prevoz!? Kažu da je informacija proverena i potvrđena. Radnici su onda sabrali dva i dva...
Pa samo vi dizite glas, kako su unistili ZIG, koji je bio pojam u gradu, zasto ne bi GRAS. LJudi iz ZIGa izmanipulisani, svi inzenjeri preleteli, a ostao partijski sljam neradnici i obicni smrtnici radnici... sta reci... do ovoga je dovelo priznavanje kupljenih diploma, partijsko nenormalno zaposljavanje. U ZIG je u jednom danu Jelic doveo 30 ljudi na neodredjeno vreme i nikom nista, pa su onda ZIG likvidrali... UZAS UZAS UZAS
Sistem kakav imamo mora da dovede do urušavanja javnih preduzeća.Nije to samo u GSP-u.Vodovod,toplana,JKP Put,Stan,Tržnica,Čistoća,Informatika,Urbanizam itd.U sve te firme se zapošljavaju politički kadrovi,nestručni ljudi na izmišljenja radna mesta...Oni primaju velike plate a praktično i nisu potrebni preduzeću.Ja znam primer da je u GSP primljena osoba koja je diplomirani ekonomista u pravnu službu.Čini mi se da je SPO tada bio rukovodeći kadar u GSP-u.Posle svakih izbora se broj partijskih kadrova sve više i više povećavao.I sada smo došli u ovu situaciju.Mada smo i mi sami krivci.Kako reče neko....nije nam se svidjalo kada je u autobusu osim vozača bio i prodavac karata i kada je vozač bio poštovan i gospodin čovek pa smo imali jogurt revoluciju.E sada taj jogurt skupo plaćamo.Bojim se da ćemo ga još dugo plaćati i da će mu cena biti sve veća i veća.Sendviče ćemo takođe skupo platiti.Ali možda i nismo bolje zaslužili .
Vaš Sindikat Vozača treba da je Najači u GSP!
Metlu u ruke i očistite svoje "dvorište"!
A,ja mogu za pola sata peške gde sam naumio,
a verujem i mnogo Novosađana!Moju Podršku imate!
Da Radi,taj ili je Lud ili je došao na Praksu!?
Par ili koliko god meseci vozi u GSPu,
još mu i plate za to, koliko toliko!
Pa lepo, kada sakupi dovoljan broj sati,PRELETI!
Kada mogu političari,mogu i vozači!
Samo mi kazite kada je ranijih godina misljeno o voznom parku i gde je sve te godine bio Tepic!? Poslednjih godina je uzeto 20 autobusa, a ranijih godina se mislilo samo kako uhlebiti nekog dokonog rodjaka. Sram vas bre bilo
Sramota me je i stidim se. Sto zivim u drzavi gde vise verujes poruci u novinama nego svojim ocima. Moja plata i nije toliko bitna. Jeste li videli kako su cisti autobusi ili da cekas po 45 min na bus? Da li ste primetili da cena karte raste a gorivo sve jeftinije? Da mozda niste culi da u firmi koja se bavi prevozom 50% zaposlenih radi u kancelarijama? Ja jesam i digao sam glas. A Vi?
Tepić i sindikalci nek se izbore da SVI vozači koji čuvaju radno mesto dok su na bolovanju, i vozaju ture po inostranstvu - DOBIJU OTKAZ kako bi se njihova fiktivna radna mesta koja opterećuju plate oslobodila za zapošljavanje STVARNIH vozača! Dakle vozača ima dovoljno ali mnogi od njih ništa ne rade - "boluju"!!! Dispečerima izvrnuti džepove da vidimo ko koga pokriva i za koje pare? I neka kaže taj iz nezavisnosti ko ga je angažovao i sa kojim ciljem? Kada ovo istresete na videlo, možete malo i o serviserima i mehaničarima i njih imate svakakvih bitangi i vucibatina, pa tek onda drmajte Gazdu...frajeri nepismeni!! Jel bi to neko da sedne na Arčijevo mesto pa naručio "sindikat"!? :))) Nisam kum ni bot al stvarno mi se gadi kad najveći ološ i šljam hoće da "samoupravlja" i to za svoj džep...
Sad treba dati ovim ligašima volane pošto su najviše pljuvali po nama kako smo se dokotrljali iz bosne pa zauzeli njiova mesta evo sad kad su bosanci otisli neka ligaši voze ima mesta ionako nemaju od diploma ništa sem vozačke
Pa i sami u komentarima kažete da ima višak zaposlenih kadrova i šetača džezvi, koejkavih"starleta" i političkih radnika pa onda tako i formulišite zahteve da se takvi neradnici OTPUSTE, i onda će preduzeće malo lakše disati. I umesto što svakoga nazivate botom, mogli biste malo dati podrške radnicima u privatnom sektoru jer oni ne znaju niti su ikada videli "pomoć" od 22 hiljade dinara koju su mnogi iz javnog sektora dobili pred Novu godinu. Zašto se onda niste bunili? Zašto onda niste rekli "Hvala, ne treba nam taj novac, hoćemo sve ono drugo što nam pripada?"
Prece su im par novih skoda u taksiju,nego vozni park autobusa vrednih vise miliona.Rasterati vozace,to im je cilj.Pa sta ce onda slagati gradonacelniku
Kukaju ljudi kako je prevoz loš, sindikat se buni, a sem reči se ništa ne preduzima. Građani se voze, a ovi voze. Neka sam i lud, ali bez štrajka i bojkota će dobiti ku*ac. Ovde se nikad ništa nije rešilo zdravom logikom.
Ne koristim prevoz. Samo zapažam. Palamuđenje bez konkretne akcije ka nekom boljitku se zove stranka.
Doveli ste do toga da je za neke deonice taksi jeftiniji od busa,pa o cemu dalje da pricamo.Prelazimo svi na taxi,dvoje kad se voze imaju i konfor u autu.
Gradski prevoz je u katastrofalnom stanju. Rujovodstvo leži i gleda svoja koruptivna posla, vozači otišli, građani čekaju bez reda voznje, gužve,
Zahtevi sindikata su potpuno opravdani a smena rukovodstva je uslov svih uslova jer se sa partijskim kadrovima vladajuće klike ne moze uspostaviti gradski prevoz dostojan novosađana.
Autobusi im prepuni, vozači voze kao na trkama, rukovodstvo partijsko. A tek kadrovi koji su u bračnim vezama sa ministrima? Malo istražite, gospodo novinari. Nije u GRAS-u bilo ovako loše nikada...
Bio, video i sramota me sto sam bio! Ovakve stvari ne piju vidu iz 2 razloga: 1. Skupljas poene sa ljudima koji su najveci neradnici u firmi i najbahatiji zarad licnog interesa. Pa nismo mi veslo sisali da nam oni traze bolje sutra! I pod 2. Gubis clanove, jer tvoji vozaci odlaze, pa mislis da ces ih ovako namaci. Stvarno sramota, eto sramota me je, jer sam se odazvao zboru koji je samo LICNI INTERES doticnog Tepica..
Moram nesto iz zle proslosti pre bacanja jogurta. Ovi sadasnji vozaci (i gradjani) nisu bili prisutni kada je svaki autobus imao konduktera na zadnjem ulazu.
Pre tri godine su na osakatili platu, i sad nece da vrate, i u te tri godine su je jos smanjivali. Sta pricas ti uzmi te 22 i obrisi sa njima znas sta. A sebi su nagurali poslusnike u kancelarije i digli plate do neba. Sve se raspada, lopine se mnoze. Tuga.
Skup je bio zabranjen od strane direktora, i sa svojim poltronima je na sve moguće načine pokušao da ga spreči. Došla je trećina vozača, jer su drugi u to vreme vozili. Veliki i masovan odziv!
Organizujte generalni strajk ako vam plate nisu dobre.Ako vas zbog tog strajka odpuste,nadjite advokata i isterajte to na "cistac".To ja onako optimisticno.
Ako ni to ne "upali",jednostavno vam ne gine odlazak u inostranstvo ili neki drugi posao.Za tu platu da li vam je vredno svo sadasnje nerviranje?Mislite o sebi,ne o meni i ostalima,nego o sebi i sta bi vam bilo najbolje.
Dugo radim u GSP - u i nikad nije bila lošija situacija. Loš vozni park, loše održavanje, manjak proizvodne radne snage(vozači, mehaničari, kontrolori,...), rukovodioci koji nemaju ideju i viziju. Za poslednjih 5 godina uništeno je puno toga, počev od radne discipline pa do ugleda preduzeća. O platama neću da pričam. Za sada je bar redovna, a kako će biti....... MAS propao, autobusi puni rupa, loša i neadekvatna sistematizacija, urušen sistem vrednosti. Rešenje? Bez političke volje ( jer ga je politika i dovela dovde) nema rešenja. Ako se usaglase onda ovako : vraćanje radne discipline i odgovornosti na zavidan nivo, sistematizacija prema vrednosti i važnosti radnog mesta, struktura zaposlenih u korist vozača i mehaničara (proračun za dovoljan broj vozača za održavanje reda vožnje i dovoljan broj mehaničara za kvalitetno održavanje), definisati kapitalna ulaganja,........ Ima još, ali ovo je preduslov. Nisam vozač, ali ih podržavam, oni sedaju u prljava i neispravna vozila, njih putnici pljuju i vređaju za kašnjenja, neodržane polaske i sve ostalo što ne zavisi od njih. Što se tiče plate, treba da se svi borimo da spremačica može da živi od svoje plate, onda će i ostali živeti dobro. Onu četvoricu treba da je sramota šta su potpisali, ali i Tepić nije cvećka, ali je poentirao i svaka mu čast na proceni. Od članova za pregovore, većini čast i kapa dole, pojedinci nisu ni za ovce, znam kakvi su radnici.
Svasta bi taj sindikalac, ali najvise vidim da bi sredstva za svoj dzep. Neverovatno je da GSP opstane sa neekonomskom cenom karte, ljudi pa ta karta nigde nije toliko jeftina, a pri tom bih ove sto se svercuju sve kaznila sa malo ostrijim novcanim kaznicama
U gsp u ima oko 2000 zaposlenih cini mi se? Samo trecina su vozaci? Ostalo su razni partijski paraziti i neradnici. Resite se njih i firma ce procvetati.
"Aktivno ucesce grada"! Jel to znaci da trazite jos para iz gradske kase? Zasto iskreno ne kazete da trazite povecanje poreza da se vama povecaju plate i kupe novi busevi?!
Vidi teco, ili si bot ili Arcijev kum. Nisi upucen u problem GSP, dobili su 22000 pomoci a kroz plate u proteklih 10 godina, vozacu su skinuli preko 1000000, da ti napisem i slovima, milion dinara!!! Prosle godine otislo je preko 100 vozaca, ove u najavi jos 100. Gradjane Novog Sada nece imati ko da vozi, veliki je odliv vozaca, a zaposljavaju starlete i neradnike. Vozni park se ne obnavlja, autobusi su stari i preko 15 godina, vecina autobusa i tehnicki neispravna. Trenutno ima minimum 300 radnika viska koji sede po kancelarijama i ne rade nista, a vozaca fali. Gradjanima Novog Sada je u interesu da bi imali bolji prevoz da podrze nezadovoljne radnike jer u suprotnom GSP ce otici u privatne ruke i placati mnogo skuplji prevoz.
dokle više ljudi? opet gsp? opet ista imena i stranacki ratovi! dajte malo lepih stvari iz naseg nam lepog novog sada.. pozdrav od penzionera novosadskog
Teča je verovatno neupućen kao pojedini političari! Nisu radnici ti koji određuju ko će i kako biti zaposlen! Partijsko zapošljavanje i udomljavanje nesposobnih kadrova kao i starleta , partijskih ljubavnica itd je dovelo do ovog stanja ne samo u gspns već u svim javnim preduzećima! A to što je neko stisnuo petlju i rekao sad je dosta treba podržati i proširiti i na ostala preduzeća a ne samo na gsp! Ili kao teča da se svi distanciramo uz onu našu poznatu "nek komšiji crkne krava".
Bilo bi dobro da sindikalci razmisle o tome koliko su godinama dobijali para od Grada, a koliko su im nelegalni nosili ispred nosa. Kad su taksisti tražili red u svojim redovima, a ujedno ukazivali na "linijaše", te očekivali da i ZAŠTIĆENI ME....I iz JGSP kažu i pomognu, isti se zabili u rupu i verovali da će včno trajati/ili bar do njihovih penzija/. E...! tako mali Đokica zamišlj sistem koji radi posao! No, stvari ne stoje tako. Trebalo bi vas ostaviti na cedilu, pa sad peške vijajte nelojalnu konkurenciju.
Našli ste "crkvu" gde će te se moliti!
Zasto se ne dozvoli privatna konkurencija. Tek tada bi se znalo ko radi a ko strajkuje.
Ne bi bilo politike. Da nama koji smo u mogucnosti da pruzimo bolje usluge se otvori mogucnost da radimo. Nikakav strajk ne bi bio moguc jer bi gradjani imali vrhunsku uslugu a radnici dobre plate, bez lencarenja, bolovanja i drugih marifetluka. Nema socijalizma, nije valjao! Nezavisnost ili zavisnost bila bi moguca shodno rezultatima.
Bio je skoro članak, da istraživanje pokazuje kako ljudi koji psuju - mnogo manje lažu.
A naš Vođa uopšte ne psuje. I tvrdi da smo lideri regiona i da posle 5 godina strahovlade, mnogo bolje živimo.
Izgleda da ljudi u GSP-u nisu svesni ovolikog liderstva.
Doduše, oni umeju da psuju.
A ja sam svetsan da imamo mnogo manje polazaka autobusa, da se zaista nikada ne zna kada će i da li će neki poći na vreme, kao i koliko će ta vožnja trajati.
Te stoga idem peške.
I uvek stižem na vreme na posao, kako bih širio liderstvo regiona.
I tako nam je svakog dana, u svakom pogledu.
Samo ne napredujemo.
Podržavam zahteve sindikata JGSP Novi Sad, autobusi se raspadaju, vozači rade u smenama koje nemaju veze sa pameću, uz stalni odliv iskusnih vozača, zapošljavanje partijskog kadra koji skuplja prašinu po kancelarijama a vode se kao vozači, plate koje odavno nisu bog zna šta, promašene investicije i dugogodišnji neuspeli pokušaji uvođenja elektronske naplate, radna odela koja im se izgleda šiju od nekog novog materijala koji nikako da bude napravljen, sve u svemu sramota!
Pa nece gradonacelnik ni ostali nadlezni nista uraditi, jer rukovodstvo GSP-a je upravo od njih i dobilo zadatak da unisti preduzece, da bi uleteo neciji brat i kupio ga za male pare. Svi su nezadovoljni GSP-om od nas gradjana do nekolicine savesnih radnika, ali niko nas nista ne pita. Karta poskupela 17% a po redu voznje ima 20% manje autobusa.
Sestina radnika se buni, pa sta je sa ostalima?
Nije GSP kriv sto neko odlazi u inostranstvo jer i da se plate povecaju za 100 evra sto je vise od 20% ako ne gresim, opet nece ostati jer idu za 3X vecu platu.
Za dve godine obnovljeno je 10% voznog parka, pa za ovu godinu je planirano jos toliko.
Krajem decembra dobijene 22 hiljade, neko ni toliko nije dobio.
Nezadovoljni su vozaci, njih maltretiraju i jedino oni su i dosli na sastanak,prepusteni sami sebi posto nemaju prave sindikate da ih zastite.Firma koja se bavi prevozom ima 500 vozaca a 1000 sluzbenika,kontrolora uvlakača.....
Tepic zna da je odobreno gsp- u prijem 30 vozaca za neodredjeno. Pa je pozurio da napravi frku pre nego sto resenje stigne zvanicno da bi ispalo da je to zbog njegovih pritisaka. Istu stvar je uradio prosli put. Namazan je nema sta, pricace kao do sada eto ja sam se izborio za vas. Kiti se tudjim perjem
čekaj malo, zar niste pred novu godinu dobili pomoć od 22 hiljade rsd iz gradske kase? zanimljivo kako nema zahteva da se zapošljavanje vrši isključivo putem javnog konkursa kao i da se svi partijski zaposleni radnici otpuste. sami ste sebe pojeli...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nezadovoljni radnici GSP-a traže smenu rukovodstva, direktor tvrdi da je preduzeće stabilno
Autor: 021.rs
Novi Sad
•11.01.2018.
•17:51 > 18:28
Komentari 162
Pablo
Otići ili ostati, nema univerzalnog rešenja za sve. Svako neka gleda a dotle borba neprestana za mesto pod suncem
Krsto
EU emigrant
I za kraj : Rajko Pejiću, vrati se, sve ti je oprošteno!!!!
ĐURO
Aaa,promeno sam više Državnih Štamparija,jer sam bio tražen!
O,PRIVATNIM DA NE GOVORIM,TU SU GAZDE RAZNIH PROFESIJA
SAMO PO KOJI GRAFIČAR!??TEŠKO je POŠTENOM OTVORITI ŠTAMPARIJU!?
ZATO sam ZARAĐIVAO na NJIHOVOM NEZNANJU!?
OTKAZE sam ja DAVAO NJIMA!? JER sam ZNAO KOLIKO VREDIM!
NI u JEDNOJ PARTIJI NISAM BIO nitiću BITI!?
SatelitBoy
A svima samo da porucim - a sta ste mislili da ce biti sa GSP-om, kao i sa svim ostalim javnim preduzecima? Namerno se to unistava, bilo od ovih ili onih. I dzaba nam.
Lako je tebi
Plus ako te otpuste, otremnina će da kapne.
Plata i nije mala. Dobio si i povećanje i solidarnu pomoć u visini minimalca.
U Srbiji 500.000 ljudi radi privatno za manje plate i pod težim uslovima.
A ti i dalje živiš u samoupravljanju kao da je Tito živ.
ĐURO
Nema, Zezanja kod RadikalnihSNSovaca!
Plus 10% MANJA PLATA=20%!!!!!?????
Pa toliko ni REKETAŠI NE UZIMAJU!?..JEBOTE!
He he he
Pitaj , plaćalo se sve do kraja osamdesetih, ima ko se seća. Uostalom, plaćanje članarine je legalno finasiranje rada partije.
ĐURO
Članovi Komunisti su plačali do 2% a ostali radnici nisu!? ..BOTE!
A,Šoferi su uglavnom Učili i Polagali Vozački ispit za sve kategorije u JNA!?
NISU MORALI DA BUDU KOMUNISTI!?
A,u GRAS SU IH PRIMALI ODMAH po ODSLUŽENJU V.R.
STANOVE SU DOBIJALI MEĐU PRVIMA!..BOTE u glavu!
Cica
Obrni ,okreni ti tako primorana i jadna godinama heklaš na radnom mestu i pljuckaš sa visoka na sirotinju Novosadsku koja radi ko privatnika i plaća namete za tvoju platu.
Čim neko razuman zapreti da će da te otpusti ili smanji platu za tvoje nepotrebno radno mesto, kukaš na sav glas i jaučeš kako su ti ugrožena ljudska prava i mobinguju te na radnom mestu sve zbog politike .
He he he
I Titu i komunističkoj partiji davao se % od plate. Samo se to onda zvalo ČLANARINA.
Ovi što kukaju bi da imaju posao i da budu ČLANOVI,a da ne plaćaju ČLANARINU.
Evo, ja nisam drug član, nije mi partija našla posao i ne plaćam članarinu, niko mi ne traži....
Plaćajte drugovi članovi, članarinu dobili ste posao jer ste članovi. Šta bi VI? Sva zagarantovana samoupravna prava po osnovu rada, a na račun svih ostalih Novosadjana i da ne platite članarinu? Pa čak ste i solidarnu pomoć dobili i paketić za decu za NG.....a za članarinu nemate?
Putnik
Istina je da je u prethodne dve godine nabavljeno više autobusa nego od 2011. do 2015, ali to nije dovoljno čak ni da se održi prosek starosti voznog parka. Problem je i što se novi zglobni autobusi kupljeni 2016. koriste za prevoz radnika u privatnim firmama (Lear i ostale), dok se za javni prevoz (što je osnovna delatnost JGSP-a) koriste stara, pa čak i po strukturi neadekvatna vozila (solo umesto zglobnih na linijama 4, 7 i 8).
Poštovani gospodine direktore, uspeh vašeg preduzeća nije samo da poslujete u plusu i da kupujete desetak autobusa godišnje, već da Novosađanima obezbedite čiste i tehnički ispravne autobuse koji će imati dovoljan broj polazak i biti tačni. Takođe, dužni ste i da nam ponudite razgranatu mrežu linija i efikasan sistem naplate uz dodatne informacije o prevozu (kada autobus dolazi na stajalište, kako najbrže stići od tačke do tačke B itd.).
Dakle, ako meni autobusom treba 65 minuta od Klise do Novog naselja (što se desilo 19. decembra predveče), a automobilom 15 minuta, onda su uzalud i novi autobusi i pozitivno poslovanje. Ukoliko niste sposobni da obezbedite gore navedeno, bolje prepustite direktorsko mesto nekome sposobnijem.
Mica
Svi mi
Koagulant
/
vi sad vi'te da li je pridruzivanje uopste pocelo uz ovakav sistem
Iz mase
Putnik
Pijaca
Zasto je onda podignuta sedam dana ranije?!??????
Sasa
Basara
/
barem ne o grasu 90-ih
uvek su bili krcati kao u japanu, narocito u spicevima kada su se razvozili radnici i djaci
jednom je vozac stao i pokazao koji su u autobusu dzeparosi.
ostale putnike zabole za to. nisu ni trepnuli
tako da, kakve vas ti vozaci voze...
Putnik
Glasac
Ali nas lepi gradonacelnik mirno gleda sta rade njegovi direktorcici kako unistavaju i cuti
Pa vise cemo te postovati ako ih sam smenis svoje nego sto ih cuvas i cutis
Lala
Mile sajlovo
Vozac u gsp-u
2.Istina : Da nema vozaca ,da odlaze ,istina je da niko ne
odlazi od neceg sto je "odlicno"
3. Istina : Da direktor umesto smiruje vatru on baca ulje na vatru svojim biltenom i govori iz svoje kozne foteljice da je sve "odlicno"
4. Istina : da putnici sami vide koliko cekaju na autobus jel nema ko da ih vozi. Da vozaci su mrzovoljni bas zbog situacije kada putnik ceka 45 min i kada stigne napokon dobije napusavanje zasto kasni a ustvari nisu isla 2 busa pre njega
5. Istina: da treba nam podrška putnika da kazu ono szo vide . I da znaju da vozac nije kriv sto 45 min nema busa
6.istina : cena karte skocila gorivo pojeftinilo zbog? Vozaca NE . Zbog administracije DA
7.istina : zbor radnika nezadovoljnih nije zbog politike nije rušilački veslc samo poziv za upomoc kako od gradjana a prvestveno od GRADONACELNIKA .
8.ISTINA NE DAMO DA NAM SE URUSI GSP
Tata Ikun
Kokolino
ne biti.Tako da paoru moj postuj tudj rad da bi sutra neko postovao tvoj a ne da se sprdas sa drugima a u istom si loncu kao i svi mi i verovatno si od zapada i zivota i rada tamo video i procitao na internetu.
Bus driver
Za Veroniku
Jelena
Ja sam nezadovoljna javnim prevozom, za koji uredno plaćam kartu. Mom nezadovoljstvu vrlo doprinose upravo vozači. Naravno ne svi, ima onih koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao, ali na žalost sve ih je manje.
Red vožnje se često ne poštuje iz čistog hira vozača koji kreće ranije bez ikakvog razloga ili kreće kasnije jer se zapričao na telefonu. Na početnim stanicama pojedini vozači puše u autobusu pa je ceo autobus ispunjen dimom. Neretko sam viđala i kucanje poruka u toku vožnje. Dok god imate ovakve u svojim redovima, a u poslednje vreme ih ima mnogo više nego ranije, građani neće stati na vašu stranu.
Pored tih bahatih, tu su i ovi neki novi vozači koji kao da su prvi put seli za volan. I mi građani jasno vidimo da su zaposlili neke nove ljude koji samo glume vozače. Nisu obučeni. Za neke nisam sigurna ni da li znaju da voze uopšte, a kamoli da voze gradski autobus!
Uz loša vozila (danas se npr broj 6 pokvario i samo nas izbacio na keju jer dalje nije mogao) i ovakve vozače, meni sa Detelinare treba 25 minuta do Bazara, što je zaista sramotno.
A imam dovoljno godina i pamtim ona vremena kad su vozači nosili košulje, bili pristojni i znali svoj posao.
Jelena
Ja sam nezadovoljna javnim prevozom, za koji uredno plaćam kartu. Mom nezadovoljstvu vrlo doprinose upravo vozači. Naravno ne svi, ima onih koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao, ali na žalost sve ih je manje.
Red vožnje se često ne poštuje iz čistog hira vozača koji kreće ranije bez ikakvog razloga ili kreće kasnije jer se zapričao na telefonu. Na početnim stanicama pojedini vozači puše u autobusu pa je ceo autobus ispunjen dimom. Neretko sam viđala i kucanje poruka u toku vožnje. Dok god imate ovakve u svojim redovima, a u poslednje vreme ih ima mnogo više nego ranije, građani neće stati na vašu stranu.
Pored tih bahatih, tu su i ovi neki novi vozači koji kao da su prvi put seli za volan. I mi građani jasno vidimo da su zaposlili neke nove ljude koji samo glume vozače. Nisu obučeni. Za neke nisam sigurna ni da li znaju da voze uopšte, a kamoli da voze gradski autobus!
Uz loša vozila (danas se npr broj 6 pokvario i samo nas izbacio na keju jer dalje nije mogao) i ovakve vozače, meni sa Detelinare treba 25 minuta do Bazara, što je zaista sramotno.
A imam dovoljno godina i pamtim ona vremena kad su vozači nosili košulje, bili pristojni i znali svoj posao.
Alo
Ima dece koja nemaju nikakav posao, prekvalifikovaće se i radiće za neto redovnu platu 55.000 + porezi i doprinosi 68%-38.000 što je ukupno 93.000 dinara redovno mesečno plu solidarna pomoć i razni dodaci i besplatna karta za prevoz za celu familuju...
Samo raspišite javni konkurs...ima vozača u Srbiji
Паор
Плате им не би подизао, али рад за славу бих обуставио.
Што се тиче празника, и рада током њега, морам да кажем да да то мора да се обавља, јер је то градски превоз, као што и угоститељи раде празником, али мора да се плати у складу са законом.
У иностранство ће увек ићи људи, јер би тамо за већом зарадом ишли и да овде имају 1.000 еврића.
Само тамо се много више ради, а куће не видиш поприлично.
То је цена.
Моје пријатеље који су отишли да возе камионе у Аустрију, Холандију и Немачку на пример шаљу у Ирак, преко Турске, па ако одбијеш, добијеш шут карту, док Аустријанци, Холанђани и Немци, не морају да иду у та ризична подручја.
Ми смо тамо "потрошна роба"..
Pera
Nikola
Veronika
NN
Kokolino
RadeNS
Daca
pedja
jo
NN
Darko
GSPovaC
Bolovanja, pauze, izmišljene povrede, lažni bolovi i tako gomila vas, godinama -
Mislite da može firma da živi na grbači vozača, dok vas gomila parazitira, svi se ubacili preko stranaka i veza, a sada kao "folirate" da imate nešto protiv političara - NAVEDITE JEDNOG ZAPOSLENOG KOJI SE POŠTENO ( bez veze ) ZAPOSLIO U GSP u zadnjih 15 godina ? NEMA !
I onda opet novi red bolovanja, lažnih povreda, izmišljenih bolova - pa za to vreme dok ste na lažnom bolovanju da se odradi nešto u provatnom biznisu, da se pooru njive i oberu voćke.
A firma neka živi na grbači vozača, pa znate šta lažni bolesnici - i nama je DOSTA VIŠE !
Ja sam otišao, vozim preko, sređujem našima da i oni odu a vi lažni bolesnici i kancelariski moljci uživajte dok traje, jer neće još dugo - ima svi da odemo pa posle neka vam ovi iz kopirnice i turističke agencije ( EJ TURISTIČKA AGENCIJA !!!!! ) voze autobuse ! ! ! !
Miloš
Putnik
Nenad 1952
100% Таксиста
"Punoletni" radnik
Nina
dzo
Taj sinidikat i kojekakvi Mitrovici vise rade privatno nego za firmu...
Vozač koji voli GSP
Pawlle
Djosa
Vera
Mica
Neko
BivsiKorisnik usluga
Zao mi je vozaca... onih starih...koji su jos uvek ostali da rade i svojim trudom i mukom zaradjuju plate za silikonuše koje se po kancelarijama gsp-a puće i slikaju za FB i instagram...i pri tom naglasavaju kako se smaraju i glume blogerke u pokusaju a pri tom su polupismene... eto zasto propadaju sve firme u nasoj drzavi...zbog sveopsteg rasula... oni koji zapravo rade su u manjini i ne mogu zaraditi za neradnike koji su u vecini...
Samo jako!
Ns
Đoša
JA
Komunista
Jao jao
PERICA ###
Zoja
SadSjahoSaStareRage
mile
NN lice
Molio bih da mi neko objasni zasto nocu u autobusu svetli samo jedna sijalica pa su putnici u mraku , jel mozda nije prosao tender.
@Kolega
Nervirach
Putnik
Milan detelinara
Tetka
Šofer
Iq
Nikola
Vozači
Vozač
Lako je optuživati i pljuvati po vozačima koji samo rade svoj posao.
Mislite da je nama lepo da celu smenu radimo u jaknama u po dvoje pantalona na sebi da se nebi smrzli.
Dotičnu Gospodu u kancelariji to ne interesuje njima je toplo i njih vozi kući službeni auto a ne autobus.
I nama bi bilo mnogo lakše i lepše da vozimo novija i tehnički ispravna vozila a ne ovo što ni odpad neće pošto ga toliko pojela korozija.
Razmisliti ako dodje privatnik po kojoj će ceni on da vozi i dali će biti predplatnih karata ili svaki put gotov novac . Sad su radnici krivi što pokušavaju da spasu što se još spasiti može.
To je nekad bila firma za primer a sad nemam reči kako da je opišem.
Igor vozac
Novosadjanin
NN RUSITELJ FIRME
Znao si foru da se stih očeliči
Napiši nešto, makar sitnim slovima
Ne budi jaje, to na tebe ne liči;
Provali rimu za notornu laž, za dubok uzdah posustalog sna
Rimu za tminu i tišinu na dnu dna.
Astrolog
Kolega
Vozač
Mitko Korumpovic
Zaposleni
Igor vozac
Ди џеј
ПС. Ово нема везе са политиком!
Radnik
Realno
SVA PODRŠKA ZA RADNIKE I POZIV SVIM JAVNIM PREDUZEĆIMA DA SE PROBUDE KAKO NEBI DOŽIVELE SUDBINU ZIG-A!
Milovan
Nervirach
Kolega
Za Mujana
Ha ha ha Pa sta mislis ko popravlja,cisti,pere autobuse?!Preko 300 ljudi...a gde su kontrolori i pratece saobracajno osoblje....Dakle u administraciji je manje od 200 ljudi...tek da znas...
Plata
Muji od Hase
Zaposleni
Istina
patriota
Ljiljana
Autobusi su krševi koji se svako malo kvare. Nove (čini mi se) stavljaju u saobraćaj samo nedeljom i praznicima, s tim da su novi kupljeni za vožnju u civilizovanijim zemljama, gde svi putnici sede, jer nema mesta za stajanje (a da mogu dva čoveka da se mimoiđu.
Redovi vožnje su besmisleni, vidi se da ih je napravio neko nestručan i to za pola sata, bez razmišljanja.
Cene karata su previsoke, naročito u odnosu na to šta se zauzvrat dobija.
Ne bih dalje, i ovo je previše.
Dno dna
Urušavanje GRASA je sticaj nesretih okolnosti: odlazak vozača, zabrana zapošljavanja, višak kadrova iz DSS faze... Jedini posao koji im dobro ide je nameštanje nepotrebnih nabavki i davanje miliona i miliona NAŠEG novca na punjenje svojih džepova.
Nina
Postovani vozac, da li se stidis svog komentara? Busevi su cisti onoliko koliko smo mi gradjani kulturni, nazalost malo nas je kulturnih, a kako vozite te autobuse, dobro je da nisu svi izlupani, nekada se osecam kao dzak krompira dok me vi vozite. Kazes mala ti plata, ne znam kako se ne stidis to reci, isao si 3 godine u srednju skolu za 54000dinara, a ja cuvam tvoje dete sa fakultetom za 34000din. Sledeci put malo razmisli kada pocnes da pricas tako o poslu i firmi koja te hlebom hrani
Muja
Fff
Kolega iz GSP
@Jelica
Nemo
Samo da ne morate plaćati 8% zahvalnicu svakom platom, tako bolje?
nervno labilan
Bolje ih posaljite u Parove tamo ce bar zabavljati masu.
MarkoNS
marko
Đura
brico dođoš
Razmidlite koliko je to autobusa svake godine ...
NS66
Metlu u ruke i očistite svoje "dvorište"!
A,ja mogu za pola sata peške gde sam naumio,
a verujem i mnogo Novosađana!Moju Podršku imate!
Milos
PERICA ###
Par ili koliko god meseci vozi u GSPu,
još mu i plate za to, koliko toliko!
Pa lepo, kada sakupi dovoljan broj sati,PRELETI!
Kada mogu političari,mogu i vozači!
Jelica
Vozac
detlić pero
Bosanac
xxxx
Mikula Brat
2. Ukinuti sindikat
Leglo neradnika i proletera
Teča
Prioritet
Kokakole
Ne koristim prevoz. Samo zapažam. Palamuđenje bez konkretne akcije ka nekom boljitku se zove stranka.
Javni prevoz
klika
Zahtevi sindikata su potpuno opravdani a smena rukovodstva je uslov svih uslova jer se sa partijskim kadrovima vladajuće klike ne moze uspostaviti gradski prevoz dostojan novosađana.
Talalaj
Zaposleni
Nervirach
Jkpovac
Nele
Sofer
Oktobar 5
1
Ako ni to ne "upali",jednostavno vam ne gine odlazak u inostranstvo ili neki drugi posao.Za tu platu da li vam je vredno svo sadasnje nerviranje?Mislite o sebi,ne o meni i ostalima,nego o sebi i sta bi vam bilo najbolje.
GSP-ovac još iz XX v
Zivan
Luna
max
ns
Bivsi vozac
neko
Tetka
Kom
ovdašnji
Našli ste "crkvu" gde će te se moliti!
M
Konkurent
Ne bi bilo politike. Da nama koji smo u mogucnosti da pruzimo bolje usluge se otvori mogucnost da radimo. Nikakav strajk ne bi bio moguc jer bi gradjani imali vrhunsku uslugu a radnici dobre plate, bez lencarenja, bolovanja i drugih marifetluka. Nema socijalizma, nije valjao! Nezavisnost ili zavisnost bila bi moguca shodno rezultatima.
Pionir
A naš Vođa uopšte ne psuje. I tvrdi da smo lideri regiona i da posle 5 godina strahovlade, mnogo bolje živimo.
Izgleda da ljudi u GSP-u nisu svesni ovolikog liderstva.
Doduše, oni umeju da psuju.
A ja sam svetsan da imamo mnogo manje polazaka autobusa, da se zaista nikada ne zna kada će i da li će neki poći na vreme, kao i koliko će ta vožnja trajati.
Te stoga idem peške.
I uvek stižem na vreme na posao, kako bih širio liderstvo regiona.
I tako nam je svakog dana, u svakom pogledu.
Samo ne napredujemo.
Vukoje
lajavi
ZoroNS
Darko
Novosadjanin
AleVa
Nije GSP kriv sto neko odlazi u inostranstvo jer i da se plate povecaju za 100 evra sto je vise od 20% ako ne gresim, opet nece ostati jer idu za 3X vecu platu.
Za dve godine obnovljeno je 10% voznog parka, pa za ovu godinu je planirano jos toliko.
Krajem decembra dobijene 22 hiljade, neko ni toliko nije dobio.
021
Kiseli
Haha
Teča
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H