Dvadesetogodišnja P. N. koja je teško povređena u udesu koji se u petak uveče dogodio kod Merkatora, preminula je na odeljenju reanimacije Urgentnog centra Kliničkog centra Vojvodine, saznaje 021.
@Majo
Molim te nemoj vise, dajes retardirane i cinicne savete ovde, pa ce neka deca tebe da poslusaju i sutra da zavrse ispod necijih tockova....
A ti ces Majo biti kriva!?
Da je isao 50 verovatno je ne bi razneo, cak bi mogao malo i zakociti pa bi to bilo 20-30 na sat. Cisto ne verujem da nije malo divljao ko i drugi ludaci po gradu.
Delu tragičnog događaja tog petka slučajnošću smo prisustvovale kćerka i ja. Nastradala devojka je u trenutku našeg nailaska već ležala na pešačkom ostrvu.
Uočili smo izbezumljenog mladića koji je telefonom govorio svojoj majci da je udario devojku. Radi se, dakle o vozaču automobila Audi Q3 kojim je nesrećna devojka udarena. Izašla sam iz svog automobila i prišla mu da ga povučem na pešačko ostrvo, jer se sumanuto kretao po asfaltu dok su ga istovremeno obilazila nadolazeća vozila. Plakao je, bio potpuno izbezumljen i samo ponavljao da je nije video.
Bilo je jasno da se radi o tragičnom događaju.
Izašla sam, jer sam u njemu videla svoje dete, vrlo sličnih godina i verovatno sličnog vozačkog iskustva, kao što sam i u devojci koja je ležala na pešačkom ostrvu videla drugo svoje dete, opet vrlo sličnih godina i studenta u drugom gradu. I odlučila da ću svoju decu, dok sam živa, nastaviti da "indoktriniram" da u saobraćaju nije važno da si u pravu, već da si živ i da nikog drugog ne povrediš ili ne ubiješ.
Nemamo ništa od osuđivanja ponašanja nastradale devojke ili unesrećenog mladića. Bilo bi dobro da svi izvučemo pouku i da počnemo da se ponovo učimo da budemo pažljivi i strpljivi jedni sa drugima u saobraćaju i van njega, da poštujemo saobraćajne propise, da prihvatimo mogućnost da ih neće svako poštovati, ali da ga ne ubijemo zbog toga.
Duboko žalim zbog izgubljenog života devojke i zauvek tragedijom obeleženog života mladića. Iskreno saučešće porodici mlade Nataše.
Zadnji put na Futoskoj balavac divljao po desnoj traci za BUS preticao iz jedne trake u drugu makaze i kad sam ga upozorio naravno reakcija zamnom, oce da me udari sa Alfom naravno asta ste mislili koji model Audi BMW Alfa ili Crne Skode...i poceo da preti...ovako; Meni je teca Policajac vidjeces ti prijavicu te hahaha pazi on se bahati kako mu je teca policajac i naravno divlja jer ce taj teca da zataska sve prijave sve dok je ovakvih iz Krajine jer je rekao da je iz Krajine da Zivi u Futogu naravno a di drugdje ovako ce biti a tog tecu kad svom balavcu sataska nasilnicku voznju zatvor par godina. Vidite di je problem?
A ja tebi predlazem da steknes svoju prvu dozvolu, a onda provedes i neko vreme u ulozi vozaca, pa da vidis i drugu stranu, a ne samo stranu pesaka koji luduje po gradu isterujuci neka svoja zamisljena prava i mrzeci svakog ko ima dozvolu i automobil.
Prvo, najiskrenije mi je zao stradale devojke i njene porodice. Njima utehe nema.
Drugo, kao vozac, neki bi rekli "besnog automobila", a ja cu reci automobila po mojoj meri i potrebi jer vecinu dana provodim na putu mogu da primetim sledece:
Ukoliko pesaci vide bolje vozilo, vecina njih se namerno zalece da izleti na pesacki prelaz, da bih morao naglo da kocim, jer on ima prvenstvo. Stanem, nasmejem se I pokazem rukom izvol`te. Valjda je problem sto imam za bolji auto, a on nema, pa se tako lece kompleksi.
Problem je losa saobracajna signalizacija, sto semafori nisu namesteni kako treba, sto se kod vecine raskrsnica nalaze stanice za buseve, gde stoji gomila ljudi, sto dosta otezava npr da vidis biciklistu koji ide brze od pesaka a pojavi se iz gomile.
Ne verujem da iko od vozaca sedne sa namerom za volan i kaze danas cu da gazim pesake.
Vreme je ludo, brzo, svi imamo svakakvih problema i muka i svi su rasejani. Ne znam zasto neko misli da je vozacu auta lakse da uoci pesaka, nego pesak automobil, koji se I cuje I vidi. Sada, nije bitno ko je u pravu. Dva zivota su unistena, I dve porodice verovatno. Pesaci, dozovite se, cuvajte se, jer niko vas sacuvati nece. Dzabe I ako si upravu ako si ne daj Boze mrtav ili invalid. Nista nije vrednije od zivota.
adgj nigde eksplicitno ne spominje ni devojku niti bilo koga ponaosob.
On govori o celokupnom saobracaju generalno gledajuci.
Imam utisak da vam smetaju ove recenice :
"Nikad nece biti bolje jer takav je narod.
Nevaspitan i zaostao."
Istina boli zar ne ?
Kod Merkatora poginuo i dečak pod točkovima bajkera pre nekih 6 godina. Prostrani putevi, a ipak opasni, baš isti ovi. Zašto jure po naseljenom mestu kao što je Novi Sad? Koja je to nekultura, nemar i bahatost. U zatvor s njima, tako bi se i opametili.
Neki olako dobijaju lekarski za vozača! A IQ im nije za to dovoljan!
"Drugo i te kako može da se ne vidi baš dobro!"
Šta znači uslovno, ako se "ne vidi baš dobro"?
Idemo na slepo... jer je u pitanju pešak, a od njega smo jači!"
NEEE. Nego sačekaj da VIDIŠ! Pa onda kreni!
"pa ni napred ni nazad jer je pešački bio pun"
Još jedna nebuloza "vozača"! Ne možeš ući u rasrksnicu ako ne možeš iz nje izaći!!! Jasno!
Pre takvog zahvata, proceni broj pešaka i njihovo vreme, broj vozila ispred sebe...
Pogledajte "znanje" vozača u špicevima, svi se nabiju i zaguše raskrsnicu iz koje ne mogu izaći kad im se zatvori semafor. Primitivizam i bahatost je očigledna!
To je zadatak vozača, a ne kvazi vozača!
Samo uporedite ton pešaka koji misle da im ZOBS daje svemirska... ne prava, već ovlašćenja i dominantni ton vozača u većini komentara, pa će biti jasno šta je glavni problem. Saobraćajno-bezbednosna kultura ranjivih učesnika u saobraćaju je skromna
Poenta: inat može kod kuće ili na relaciji "pešak-pešak", ali se ne isplati i na relaciji "1500kg - pešak".
@Maja
"Tipično nepoštovanje propisa, detaljno opisano!!!
Uslovno zeleno je jasno, samo ako nema vozila ni pešaka!!!
Ne može biti "ne vidim baš dobro", jer ako ne vidiš, NE VOZIŠ!!!
"Iskoči devojka" na zelenoooo, eeej, ide na zeleno, a tebi "iskače". itd...
Ko ovako isključivo priča nije vozač. Uostalom, najgori su ti što "njima ne može da se desi". Prvo ne postoji raskrsnica na kojoj nema automobila ni pešaka. Drugo i te kako može da se ne vidi baš dobro! Po pitanju pažnje, radim sve što su ovde komentatori naveli, usporavam, zaustavljam, gledam tri puta, propuštam i one što nemaju prvenstvo, i opet ne mogu da tvrdim da mi pažnja neće opasti na sekundu, a ovakve se stvari dešavaju u sekundi, i baš u tim trenucima nepažnje, koji se mogu desiti SVAKOM LJUDSKOM BIĆU. Maja verovatno nikad nije skretala udesno (pod uslovnim zelenim) kad se zeleno za pešake upali kad je auto na pola pešačkog. I nije joj se nikad desilo da biciklista nadrndan jurne na auto jer on ima prednost, a auto je valjda nevidljiv, jer mu ne padne na pamet da ti ne voziš da bi njega zgazio i uznemirio na njegovom putu prosvetljenja na biciklu već jer si polako skretao jer ti je bilo zeleno a njemu crveno.
Desilo mi se tako da ostanem zarobljena na pešačkom jer su pešaci krenuli dok sam ja polako skretala, pa ni napred ni nazad jer je pešački bio pun, a baba sa štapom mi još i izudarala auto! I za one mrzitelje svega i svakoga NE BRANIM NIKOGA, samo odgovaram na komentar!
Tipično nepoštovanje propisa, detaljno opisano!!!
Uslovno zeleno je jasno, samo ako nema vozila ni pešaka!!!
Ne može biti "ne vidim baš dobro", jer ako ne vidiš, NE VOZIŠ!!!
"Iskoči devojka" na zelenoooo, eeej, ide na zeleno, a tebi "iskače". Šteta što ti FAP nije iskočio, njega bi sigurno propistio...
Ne postoji "dozvoljena brzina" tamo gde drugi imaju prvenstvo prolaza
Ovo je očit primer bahatosti i ponašanja većine "vozača"
Naravno, pešak mora da gleda i da bude naročito oprezan, jer zna kakvi su "vozači"!!
Pre neko veče skrećem desno (uslovno zeleno) sa Novog naselja u Bul. Evrope. Idem sporo (daleko ispod 50km/h) jer od vozila u levoj i srednjoj traci ne vidim baš dobro da li je na neko na zebri (pešacima je zeleno), ali mi se čini da je zebra prazna.
Neposredno pre skretanja iskoči mi devojka koja trči ka obližnjoj autobuskoj stanici. Odakle se stvorila? Pre toga je nisam video, iako je raskrsnica pregledna, ali je svetlo slabije. Srećom kočim, a ona se trgne i nastavi da trči.
Kao što sam ja oklevao da skrenem većom (ali dozvoljenom) brzinom, jer nisam bio siguran da li su pešaci na prelazu, tako i pešak treba da pogleda da li se neko vozilo kreće u desnoj traci (tzv. predikcija u saobraćaju).
Zeleno svetlo je za podatak za policiju i sud, a opreznost je uslov za život.
"Кад би пешаци схватили да је аутомобил тона и по метала која иде 50 на сат и да не може у месту да се заустави можда не би излетали пред кола са ставом да имају првенство"
kada bi vozači shvatili da njihova vožnja sa 50 na sat u gradu može nekoga da ubije i da treba da gledaju NAROČITO u blizini prelaza, možda bi vozili sporije ili ne bi ni seli u auto.
Imaju sasvim dovoljno vremena. Razdelno ostrvo ne postoji radi dekoracije raskrsnice, nego je to mesto gde sporiji pesaci mogu da sacekaju sledece zeleno. Nije obaveza da se siroki bulevar predje u jednom cugu, po cenu da se veci deo hoda preko crvenog svetla. Kud zurite samo, da mi je znati?
Kako to mislis "tesko da neko pogine ako ga udari automobil sa 50km/h"? Ne mora da te ni udari automobil, udari te drugi covek pa padnes i udaris glavu sa smrtonosnom povredom, tako se gubi zivot u tucama redovno, a tebe cudi smrtni ishod u sudaru sa grdosijom koja ide dozvoljenih 50? Koliko ljudi nisu svesni kako su ranjivi i kako zivot ode u sekundi...
Covek itekako moze da pogine ako ga udari auto pri 50km/h. Stavise, 55% su sanse da pesak pogine prilikom udara od 50km/h. Spasava glave jedino cinjenica da vozac koci i za 25metara dodje na 0km/h, ali to ne znaci mnogo ako pesak istrci na kolovoz i vozac nema vremena da odreaguje.
Probaj da se "zatrcis" 50km/h glavom u betonski zid da vidis kako je to lepo.
Da je udarac bio 50km/h devojka bi bila ziva (najverovatnije). Ovo je jako bitno. I onda decko ne bi patio sad i mi ne bi smo imali o cemu pricati. Ovako slusam retard komentare o nekakvom pravu na jurcanje? Ako je isao propisnom brzinom onda ok nema se sta pricati. Ali ja vidim svaki dan ludake koji jurcaju i poremecene komentare tipa svi su pesaci pa cak i motociklisti krivi samo su vozaci jadni sto jure 100km/h kroz grad jadni i tuzni...
Bože baš bi je žao devojke, mislila sam mlada je, izboriće se. Bila sam prisutna kad su je unosili u kola hitne pomoći i još mi je ta slika pred očima.
Sve zavisi šta smatrate dobrim sistemom, a šta anarhijom.
ameriku smatraju dobrim sistemom, a vozače najstravičnije kažanjavaju i uslovljavaju.
Kao što vidite, u tom po vama lošem istemu, vozač je izašao za 6 meseci.
U americi bi u lancima popravljao puteve bar nekoliko godina.
Кад би пешаци схватили да је аутомобил тона и по метала која иде 50 на сат и да не може у месту да се заустави можда не би излетали пред кола са ставом да имају првенство. Имаш, али немаш представу ко је у тим колима и немаш никакве шансе против тоне и по метала... Ја кад идем пешке гледам лево и кад ми је зелено. Једноставно тих 10 секунди обратите пажњу или глава оде као овој несрећној девојци. Наравно и возачи треба да прилагоде брзину пред пешачки. Пазите људи једни друге!
Teško da pešak pogine ako neko vozi 50km/h. Mora biti teška nesrećna okolnost.
Postoji razlog zašto je ta brzina odabrana, prema istraživanjima.
Vozim 80km/h, neko pretrčava, ja ga ubijem i nisam kriv?
A onda dođe sudija i kaže mi:
" Vi ste kao vozač KVALIFIKOVANI vozačkom dozvolom, za razliku od pešaka, da predvidite takve situacije i da brzinu prilagodite uslovima vožnje. Pešak može d abude slep. gluv, poremećen ili spor. Vi morate to da očekujete."
Primer iz sudske prakse, u doba kada je pracda postojala.
Čovek je odslužio 6 meseci za ubistvo pijanog bicikliste u saobraćaju.
To što ste vi opisali (a malo ste opisali) nije primer doba kad je pravda postojala nego je primer bolesnog sudstva u sistemu gde ne postoje slobodni građani nego su svi krivi dok se ne dokaže suprotno a sudije sude po logici - bolje da ja tebe osudim, ali malo. Pa ako si nevin, nema veze, nisi mnogo odležao, a ako si kriv, nema veze, barem si nešto odležao.
Mislim da je glavni problem u kulturi ovog naroda nepostojanje ideje o ličnoj odgovornosti, nego se stalno potura ideja da je uvek neko drugi kriv. U slučaju koji ste vi opisali krivac nije ispao čovek koji se naroljao i učestvovao u saobraćaju nego naravno - neko drugi.
Sem toga, zastrašujuća je ideja da se ljudi koji krše saobraćajne propise smatraju uslovima u saobraćaju.
U svim zemljama u svetu vozač je uvek krivlji. Proverite njihove zakone.
Jer ima obuku, ispit i kvalifikovan je za saobraćaj. Samo zato.
Pešak može da bude mahniti ludak koji je pobegao odnegde. Ne možete ga okriviti.
Kako to ne možete da shvatite?
Vozač ima samo olakšavajuće okolnosti.
Hodati se mora, voziti se ne mora.
Pešaci zaista imaju malo vremena na semaforu, jer je čitav saobraćaj kod nas zasnovan na filozofiji da vozila moraju brzo da prođu, iz doba socijalizma.
Sada je svejedno koliko vremena imaju - uvek će ih biti.
Redovi od semafora do semafora.
I hvala Bogu da je tako, inače bi leteli sa 120 kmh.
I ovako se iživljavaju u malim ulicama, odlična su zapažanja onog čoveka iz inostranstva - zaista je tako od reči do reči.
На раскрсници код Меркатора пешаци имају исувише мало времена да пређу и зато долазе у искушење да прелазе на црвено. Тако је то скоро свуда у Србији и добро би било да се упореде искуства са другим земљама.
Strašna tragedija... pogibe dete...
Ovakve stvari se dešavaju zbog čudne pozitivne diskriminacije u kaznenoj politici saobraćajne policije i pravosuđa. Rešenje je rigorozno sankcionisanje prekršaja ZOBSa... ne samo vozača automobila, već i pešaka, biciklista i motociklista.
Ne mogu da verujem da postoje takvi ljudi kao što je Veronika! Zamisli to razmišljanje gde je uvek kriva jedna strana- vozač, bez obzira na okolnosti?! Sa tobom stvarno nešto nije u redu. Vozač, koji vozi regularno, odgovara i kad mu izlete na crveno??? Dete koje se igra sa loptom na ulici, gde su mu roditelji koji treba da vrše nadzor nad njim??? Da li znaš šta znači kada ti , npr. iza parkiranih kola odjednom izleti dete??? Da li si mogla da ga vidiš? Kako, samo mi to objasni!? Svaki slučaj je priča za sebe, ne može se generalizovati! Sve se mora uzeti u obzir! Zbog takvog stava ljudi i ginu jer misle: baš me briga, ja imam prvenstvo (ne kažem da je to bilo u slučaju preminule, tebi se obraćam)! Da se čovek zaprepasti šta sve postoji!
Niko od građana(čitalaca) ne zna šta se tačno desilo ili da je snimio mesto nesreće???
Za najmanju sitnicu policija se oglašava, a ovaj put mudro ćute...
Da li vam je to poznato u Srbiji?
Koliko je "mlad" vozač? Zar on sme da vozi tako veliko vozilo sam?
I sin ružičaste se izvukao uz "krivicu" devojke koju je ubio(takođe džipom) na pešačkom!
Građani, SNIMAJTE, to je jedino ostalo pored korumpirane policije, sudstva, vlasti..
Veronika, CRNA Veronika, ala se ti nalupeta! Vidi se da nisi vozac! Da li ti stvarno mislis da postoje ljudi koji bi namerno gazili po pesackom (sem onih islamista) i da je to u pitanju??? Da li svesna o cemu govoris-pises? Bolesno razmisljanje,ali ljudi uvek polaze od sebe samih! Nekom ko misli da vozaci uvek treba da odgovaraju, pa i kad se krecu po propisu,a drugi na crveno,nesto ozbiljno fali! Nikom ne zelim zlo,verujem da se vraca,ako ti nisi vozac,mozda je neko tvoj,pazi sta zelis,mozda vam neko pretrci na crveno pa ga udarite pa da te cujem tad! Ili vi imate natprirodne moci, ooo, Svemoguca, pa cete to predvideti i izbeci!? Strasno kakvih bolesnih ljudi ima i razmisljanja!
Teško da pešak pogine ako neko vozi 50km/h. Mora biti teška nesrećna okolnost.
Postoji razlog zašto je ta brzina odabrana, prema istraživanjima.
Vozim 80km/h, neko pretrčava, ja ga ubijem i nisam kriv?
A onda dođe sudija i kaže mi:
" Vi ste kao vozač KVALIFIKOVANI vozačkom dozvolom, za razliku od pešaka, da predvidite takve situacije i da brzinu prilagodite uslovima vožnje. Pešak može d abude slep. gluv, poremećen ili spor. Vi morate to da očekujete."
Primer iz sudske prakse, u doba kada je pracda postojala.
Čovek je odslužio 6 meseci za ubistvo pijanog bicikliste u saobraćaju.
Eto, još gore. Sad se zna i da je pretrčavala na crveno! Nadam se da me niko neće shvatiti pogrešno, neka joj je laka zemlja, ali svojim postupkom zavila je svoje u crno, a zamislite kako je tek dečku vozaču, ni kriv ni dužan, ceo život da je nosi na duši!? Kako biste se osećali da se vama, ne daj Bože, to desi? Jbm ti bus i trčanje za busom! Imam preko 30 godina, u životu nisam trčala za busom, a bilo je situacija i da sam žurila da stigem negde. U životu nisam prešla na crveno! Nekad stojim tako, nigde automobila, crveno na semaforu za pešake, ljudi prelaze, ja i dalje čekam zeleno, garant me gledaju i misle koja budala, ali baš me briga! Nekad pijana budala sedne za volan i ubije nekog ko vozi po propisu, svojom trakom, tad krivimo pijanog. A šta ćemo sa tim kad nisu pijani,a prelaze i prolaze na crveno pa ih neko ubije, ko se kretao po propisu? Da li vam je tad kriv onaj koji je prešao na crveno ili onaj koji je vozio po propisu? Razmislite malo. Nje nema, ali nije samo sebe ubila. Ko zna kako je tom vozaču jer mu je izletala na njeno crveno! E, živote! Da barem nekad opomeneš! Da se desi nešto manje, da se nauče pameti svi koji tako jure. Ne mora baš odmah ovako :(
Ne kažnjavaju se u Nemačkoj bez razloga pešaci koji koji prilikom prelaska ulice telefoniraju ili šalju poruke. Biciklisti nemaju pravo da telefoniraju dok su na biciklu koje se kreće. Nekada su kazne za tu vrstu prekršaja bile 10e. Većina pešaka je upoznata sa činjenicom da imaju prvenstvo na pešačkom, kao i sa visinama kazni koje plaćaju vozači koji to pravo ne poštuju. Još kad ovi mlađi stave slušalice na uši, kuckaju poruke i kad počnu da prelaze, više ih sem poruka i selfija ništa ne interesuje. To su generacije pinkovaca i realiti show programa. Neće da shvate da ima među vozačima onih koji mrze ljude i koji gaze pešake kad im se ukaže prilika. Svakako mi nije jasno, i pored toga što je devojka pretrčavala ,,da je pregažena na pešačkom? Za vozača, čak i da je devojka prelazila na crveno, ne bi trebalo da bude olakšavajućih okolnosti. Neko je dete moglo izleteti za loptom, kao što je neko mogao pasti usred moždanog udara...Kako bi tek onda stao? Zakon vozačima ne daje pravo da gaze pešake koji prelaze na crveno niti one koji prelaze van pešačkog. Policija bi konačno morala početi da koristi video nadzor (Novi Sad bezbedan grad) i početi kažnjavati svakog vozača koji na uslovno zeleno, preseca kolonu pešaka. Čemu služe kamere, poštovana policijo? Počnite slati kazne na kućne adrese, vozačima koje imate na video snimcima, a koji se ponašaju bahato. Dokle će nas svaki ludak gaziti kao zečeve?, A da o vozilima koja imaju neispravne kočnice i ne govorim.
Da li neko ima tacnu informaciju kojom brzinom je jeep isao kroz raskrsnicu u trenutku nesrece?
malo je neverovatno da je isao skretao u 2oj brzini i ubio jadnu devojku...
Da - pogresila je - pesaci treba da paze - ALI - nije morala platiti zivotom. Nema potrebe jurcati ko sivonja kroz saobracaj. Verujte da je to bilo 50km/h ne bi umrla!!! Laka joj zemlja. Uzas. To je NS divljina.
Da li vi razumete sta citate ?
Citaoc NIGDE nije spomenuo nastradalu devojku vec je GENERALNO govorio o ukupnoj situaciji u nasem saobracaju.
Zasto se javljate kad ne shvatate sta citate .
Svi ucesnici u saobracaju moraju da paze na svoju i tudju bezbednost.Telefon i slisalice su jako velik problem i uzrok mnogim nesrecama.Zakon kaze pesak je u prednosti-u pravu,eto vam sad to pravo, po kom su dva mlada zivota unistena.
Izmenjena je vest, u međuvremenu je napisano da je, po saznanjima 021, devojka pretrčavala na crveno. Upravo ono o čemu sam i pričao. Niko ne obraća pažnju na svoju okolinu. Semafori imaju svoju namenu. Da li ih je previše ili premalo, nebitno je, ali tamo gde se nalaze, moraju se poštovati. Nažalost, mnogi ga ne poštuju, opet govorim, i pešaci, i vozači, motociklisti i biciklisti. Svi misle da se njima ne može desiti nezgoda, a onda... Kako bilo, u ovoj nezgodi zbog trenutka nepažnje, možda zbog trčanja za autobusom ili nečim drugim, ugašen je jedan mladi život, njena porodica uvijena u crno, a drugi mladi život i njegova porodica će se toga sećati do kraja. Zbog nekoliko minuta, nestale su decenije...
Ovo je vise stvarno prevrsilo svaku meru! Aman ljudi,hocete li se vise opametiti??? Nema trcanja preko pesackog! Vise sam pesak nego vozac,ali vise sam na strani vozaca jer ne moze vozac da stane,za svaki slucaj,na svakom pesackom,pa da malo ceka,vidi hoce li neko preci! Ima i bahatih vozaca,ako voze pod dejstvom alkohola ili preko dozvoljene brzine, to ne opravdavam! Ali desava se i da pesaci izlecu ni od kuda! Laz je to da vozac moze da predvidi svaku situaciju! Jednostavno ne moze kad se stvore odjednom i trce! Sekunde su u pitanju! Zato nas moze spasiti samo POLAKO PRELAZENJE PREKO PESACKOG UZ ZAUSTAVLJANJE PRE DRUGE TRAKE! Ako nas je video prvi,ne znaci da ce i drugi vozac! Ne znaci nam nista pravo prvenstva na pesackom ako ne gledamo! Lakse je pesaku da pogleda,stane i uveri se da moze da predje nego automobilu! Shvatite vise da je vas zivot u pitanju! Ja bih svaki dan po ceo dan apelovala na vozace i na pesake pogotovo jer oni ginu,da paze! Ma ceo dan reklame na tv,preko radio stanica. Ali dzabe sve! Svi negde jure i zure! Niko nista ne gleda! Ne daj Boze nikom ni da bude taj vozac ni taj pesak! A ja bih radije da mene neko udari,nego ja nekog! Sa time ne bih mogla da zivim! Sacuvaj Boze! Jadno dete i njeni roditelji!
Supruga i ja smo te veceri sedeli gore u kaficu u Merkatoru za stolom koji se nalazio odmah kraj stakla. Dok smo razgovarali, u jednom trenutku, zapazio sam neke papire koji su leteli u vazduhu odmah iza autobusa (tj. sa leve strane autobusa koji je bio usmeren ka Mostu slobode ). Bilo mi je cudno da neko stoji na putu izmedju autobusa i pesackog ostrva i baca papire a ja ga ne vidim jer je zaklonjen autobusom pa sam pomislio da je u pitanju neki odsjaj na staklu kraj koga smo sedeli od kola koja su prosla tuda.
Dva minuta kasnije primecujem coveka koji mase telefonom sa ukljucenim ekranom koji je svetleo i skrece saobracaj sa trake koja je najbliza pesackom ostrvu (kasnije je na toj traci policija
merila tragove kocenja ), a potom i dvoje--troje ljudi na pesackom ostrvu i taksistu na suprotjoj strani kolovoza blizoj zgradi bivse Agrovojvodine. Taksista je verovatno ostao kako bi posvedocio ono sto je video. Na kolovozu je lezala otvorena sveska ili knjiga.
Policija i hitna pomoc su stigli brzo.
Ovi papiri su leteli u predelu znaka X gde na asfaltu pise BUS X BUS. Dva minuta kasnije decojka je lezala na pesackom ostrvu naspram tog znaka X. Postovacu ovde Google Street View link.
U pravu ste generalno, ali ovde to nije slučaj. Niko nije bio bahat.
Devojka je bila dobro dete. Pretrčavala na crveno, jureći autobus. Kao i većina ljudi št radi kada žuri, nažalost.
Auto nije jurio. Kretao se brzinom manjom od 50km/h, primerenoj raskrsnici i zelenom svetlu koje je imao. Policija koja je izašla na uviđaj je rekla da on nju praktično nije mogao izbeći.
Auto je vozio dobar momak koji je danima na sedativima zbog toga. Unesrećene su obe strane koje su učestvovale u saobraćaju.
Kao majci, srce mi se para kada pomislim to da se i moja deca praktično svakodnevno nalaze u sličnim situacijama. I kao pešaci i kao vozači.
Nemojte suditi učesnicima dok se policija ne oglasi.
Najlakše je biti oštar kada se drugome sudi.
Svakodnevno imam barem po jednu rizicnu situaciju u kojoj neko radi nesto sto nije dozvoljeno i cime ugrozava sve druge. Ljudi grese, to je ljudski, ali ovde ljudi sistemski i namerno krse propise.
Danas sam bio najsporiji na magistralnom putu, sa svojih 60 km/h, po jakom pljusku. Preglednost losa, ljudi jurcaju kao nenormalni.
I kad Vas upozoravam iz auta da ne ludujete kad vam trubim i pokazujem da sam stao sa kocenjem nekoliko puta na kocnicu da sam stao na pesackom vi i dalje prvo pogledate tablicu aha Ljubljana vidi ga Janez sta si stao mi ne stajemo, psujete mi majku familiju, nazionalnost, pljujete urlate i pokazujete svoju nekulturu. I kad stanete odmah bi nasilje napad pretnje udaranje u auto jer vidite tablicu i napune vam se sa jedinim ciljem da nekoga osudite po divljacki a da imate malo barem malo odnosa kojeg vam nije majka ni otac usadili da sam vas upozorio zbog drugih zbog dece i ljudi koji prelaze na to nemate niti malo obzira...I na kraju kad vas prijavim policiji i dodjete na sud busite gume grebete auto i dalje dokazujete vasu nekulturu koja zao u Sloveniji nije nikad bila nit ce biti na tom nivou. Ovo sto rade po Novom Sadu treba rigorzno kaznjavati. Oduzimanje auta na 15 dana pa par meseci kazne zatvora rigorozne a dovoljno je da se provozate od Novog Naselja do Grada i nazad da zabelezite svako jutro jedni te isti kako voze Futoskom i kako divljaju. Ali zar nije to posao Policije? Pa bez zamere dobrim soferima Novog Sada koji to trpe. Jadno dete umrlo i sta sad vrede semafori i plakanje.
Zivo me zanima zasto se policija nije oglasila i zar to nije uobicajeno i eto sad je u pitanju jedan mladi zivot, ocito je u pitanju zataskavanje ili je u pitanju necije posto je rec o mladjem muskarcu zasticeno dete mocnika. Zar nismo svi kobajagi jednaki pred bogom i zakonom. Strasno.
Uzas.
Najiskrenije saucesce porodici.
Ovom prilikom saljem komentar jednog citaoca koji je objavljen na ovu vest pre par dana :
Putovao sam dosta po Evropi ali ovakav ogavni primitivizam u saobracaju kao ovde zaista nigde nisam video.
Ovde se ucesnici u saobracaju namerno INATE jedan drugom i UZIVAJU kad zeznu drugog.
Nigde u Evropi vozac ne dodaje gas kad ugleda pesaka na pesackom .
I onda sav srecan likuje kako ga je oterao sa zebre.
Tu je naravno i dokazivanje pred drugim kako se dobro vozi.
Bezobrzano , primitivno , bahato . To je poenta.
Nikad nece biti bolje jer takav je narod.
Nevaspitan i zaostao.
To što se policija ne oglašava mi samo podiže sumnju da štite nekog svog, bilo da je to neko direktno povezan sa policijom (zaposlen, sin/ćerka zaposlenog itd.) ili indirektno ("donator", prijatelj...). Na prethodnoj vesti, neki od komentatora je napisao da je mladić vozio belo terensko vozilo, odnosno tzv. "džip" kako to Srbi vole da kažu ("Džip" odnosno "Jeep" je marka, ne tip vozila), pa je između ostalog izrazio sumnju da bi neko tako mlad mogao da kupi neko takvo vozilo sam. Mnogo je spekulacija, ali jedno je sigurno, devojka je mrtva i tu više nema pomoći. Džaba apeli da se pazi dok ste u saobraćaju, bilo da ste vozač/motorista/biciklista/pešak. Svi su kao muve bez glave, a svaki dan kad izađem iz stana, imam barem dve do tri situacije, bilo da sam vozač, bilo da sam pešak. Svi su poludeli i svi u svom nekom malom svetu gde okolina za njih više ne postoji. Nažalost, takvo "hvatanje zjala" nekoga može koštati i života. Mislite o tome... hmm... u stvari, koga ja lažem, nećete misliti o tome.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Preminula devojka koja je pregažena na pešačkom prelazu kod Merkatora
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•17.01.2018.
•10:05 > 11:38
Komentari 65
rusofil_iq0
Molim te nemoj vise, dajes retardirane i cinicne savete ovde, pa ce neka deca tebe da poslusaju i sutra da zavrse ispod necijih tockova....
A ti ces Majo biti kriva!?
Kokica
varenje
svako ko ovako razmišlja treba da proda auto ako ga ima, vrati dozvolu ako je ima i da ćuti zauvek
Jelena
Uočili smo izbezumljenog mladića koji je telefonom govorio svojoj majci da je udario devojku. Radi se, dakle o vozaču automobila Audi Q3 kojim je nesrećna devojka udarena. Izašla sam iz svog automobila i prišla mu da ga povučem na pešačko ostrvo, jer se sumanuto kretao po asfaltu dok su ga istovremeno obilazila nadolazeća vozila. Plakao je, bio potpuno izbezumljen i samo ponavljao da je nije video.
Bilo je jasno da se radi o tragičnom događaju.
Izašla sam, jer sam u njemu videla svoje dete, vrlo sličnih godina i verovatno sličnog vozačkog iskustva, kao što sam i u devojci koja je ležala na pešačkom ostrvu videla drugo svoje dete, opet vrlo sličnih godina i studenta u drugom gradu. I odlučila da ću svoju decu, dok sam živa, nastaviti da "indoktriniram" da u saobraćaju nije važno da si u pravu, već da si živ i da nikog drugog ne povrediš ili ne ubiješ.
Nemamo ništa od osuđivanja ponašanja nastradale devojke ili unesrećenog mladića. Bilo bi dobro da svi izvučemo pouku i da počnemo da se ponovo učimo da budemo pažljivi i strpljivi jedni sa drugima u saobraćaju i van njega, da poštujemo saobraćajne propise, da prihvatimo mogućnost da ih neće svako poštovati, ali da ga ne ubijemo zbog toga.
Duboko žalim zbog izgubljenog života devojke i zauvek tragedijom obeleženog života mladića. Iskreno saučešće porodici mlade Nataše.
Mili
Robi Sader
@Maja
Maja
taras
Ovo vazi za sve komentatore
Nervirach
MilanS
Drugo, kao vozac, neki bi rekli "besnog automobila", a ja cu reci automobila po mojoj meri i potrebi jer vecinu dana provodim na putu mogu da primetim sledece:
Ukoliko pesaci vide bolje vozilo, vecina njih se namerno zalece da izleti na pesacki prelaz, da bih morao naglo da kocim, jer on ima prvenstvo. Stanem, nasmejem se I pokazem rukom izvol`te. Valjda je problem sto imam za bolji auto, a on nema, pa se tako lece kompleksi.
Problem je losa saobracajna signalizacija, sto semafori nisu namesteni kako treba, sto se kod vecine raskrsnica nalaze stanice za buseve, gde stoji gomila ljudi, sto dosta otezava npr da vidis biciklistu koji ide brze od pesaka a pojavi se iz gomile.
Ne verujem da iko od vozaca sedne sa namerom za volan i kaze danas cu da gazim pesake.
Vreme je ludo, brzo, svi imamo svakakvih problema i muka i svi su rasejani. Ne znam zasto neko misli da je vozacu auta lakse da uoci pesaka, nego pesak automobil, koji se I cuje I vidi. Sada, nije bitno ko je u pravu. Dva zivota su unistena, I dve porodice verovatno. Pesaci, dozovite se, cuvajte se, jer niko vas sacuvati nece. Dzabe I ako si upravu ako si ne daj Boze mrtav ili invalid. Nista nije vrednije od zivota.
turista
da li se slazete da je saobracaj u ovoj drzavi najgori u Evropi ?
AntipatriJota
adgj nigde eksplicitno ne spominje ni devojku niti bilo koga ponaosob.
On govori o celokupnom saobracaju generalno gledajuci.
Imam utisak da vam smetaju ove recenice :
"Nikad nece biti bolje jer takav je narod.
Nevaspitan i zaostao."
Istina boli zar ne ?
MonteDushano
Maja
"Drugo i te kako može da se ne vidi baš dobro!"
Šta znači uslovno, ako se "ne vidi baš dobro"?
Idemo na slepo... jer je u pitanju pešak, a od njega smo jači!"
NEEE. Nego sačekaj da VIDIŠ! Pa onda kreni!
"pa ni napred ni nazad jer je pešački bio pun"
Još jedna nebuloza "vozača"! Ne možeš ući u rasrksnicu ako ne možeš iz nje izaći!!! Jasno!
Pre takvog zahvata, proceni broj pešaka i njihovo vreme, broj vozila ispred sebe...
Pogledajte "znanje" vozača u špicevima, svi se nabiju i zaguše raskrsnicu iz koje ne mogu izaći kad im se zatvori semafor. Primitivizam i bahatost je očigledna!
To je zadatak vozača, a ne kvazi vozača!
Posmatrač
Poenta: inat može kod kuće ili na relaciji "pešak-pešak", ali se ne isplati i na relaciji "1500kg - pešak".
Vozač
"Tipično nepoštovanje propisa, detaljno opisano!!!
Uslovno zeleno je jasno, samo ako nema vozila ni pešaka!!!
Ne može biti "ne vidim baš dobro", jer ako ne vidiš, NE VOZIŠ!!!
"Iskoči devojka" na zelenoooo, eeej, ide na zeleno, a tebi "iskače". itd...
Ko ovako isključivo priča nije vozač. Uostalom, najgori su ti što "njima ne može da se desi". Prvo ne postoji raskrsnica na kojoj nema automobila ni pešaka. Drugo i te kako može da se ne vidi baš dobro! Po pitanju pažnje, radim sve što su ovde komentatori naveli, usporavam, zaustavljam, gledam tri puta, propuštam i one što nemaju prvenstvo, i opet ne mogu da tvrdim da mi pažnja neće opasti na sekundu, a ovakve se stvari dešavaju u sekundi, i baš u tim trenucima nepažnje, koji se mogu desiti SVAKOM LJUDSKOM BIĆU. Maja verovatno nikad nije skretala udesno (pod uslovnim zelenim) kad se zeleno za pešake upali kad je auto na pola pešačkog. I nije joj se nikad desilo da biciklista nadrndan jurne na auto jer on ima prednost, a auto je valjda nevidljiv, jer mu ne padne na pamet da ti ne voziš da bi njega zgazio i uznemirio na njegovom putu prosvetljenja na biciklu već jer si polako skretao jer ti je bilo zeleno a njemu crveno.
Desilo mi se tako da ostanem zarobljena na pešačkom jer su pešaci krenuli dok sam ja polako skretala, pa ni napred ni nazad jer je pešački bio pun, a baba sa štapom mi još i izudarala auto! I za one mrzitelje svega i svakoga NE BRANIM NIKOGA, samo odgovaram na komentar!
Maja
Uslovno zeleno je jasno, samo ako nema vozila ni pešaka!!!
Ne može biti "ne vidim baš dobro", jer ako ne vidiš, NE VOZIŠ!!!
"Iskoči devojka" na zelenoooo, eeej, ide na zeleno, a tebi "iskače". Šteta što ti FAP nije iskočio, njega bi sigurno propistio...
Ne postoji "dozvoljena brzina" tamo gde drugi imaju prvenstvo prolaza
Ovo je očit primer bahatosti i ponašanja većine "vozača"
Naravno, pešak mora da gleda i da bude naročito oprezan, jer zna kakvi su "vozači"!!
Posmatrač
Neposredno pre skretanja iskoči mi devojka koja trči ka obližnjoj autobuskoj stanici. Odakle se stvorila? Pre toga je nisam video, iako je raskrsnica pregledna, ali je svetlo slabije. Srećom kočim, a ona se trgne i nastavi da trči.
Kao što sam ja oklevao da skrenem većom (ali dozvoljenom) brzinom, jer nisam bio siguran da li su pešaci na prelazu, tako i pešak treba da pogleda da li se neko vozilo kreće u desnoj traci (tzv. predikcija u saobraćaju).
Zeleno svetlo je za podatak za policiju i sud, a opreznost je uslov za život.
varenje
kada bi vozači shvatili da njihova vožnja sa 50 na sat u gradu može nekoga da ubije i da treba da gledaju NAROČITO u blizini prelaza, možda bi vozili sporije ili ne bi ni seli u auto.
@Дејан С. Михаиловић
@Drajver
Ronac
:/
Covek itekako moze da pogine ako ga udari auto pri 50km/h. Stavise, 55% su sanse da pesak pogine prilikom udara od 50km/h. Spasava glave jedino cinjenica da vozac koci i za 25metara dodje na 0km/h, ali to ne znaci mnogo ako pesak istrci na kolovoz i vozac nema vremena da odreaguje.
Probaj da se "zatrcis" 50km/h glavom u betonski zid da vidis kako je to lepo.
Zoja
Veki
Pera
ameriku smatraju dobrim sistemom, a vozače najstravičnije kažanjavaju i uslovljavaju.
Kao što vidite, u tom po vama lošem istemu, vozač je izašao za 6 meseci.
U americi bi u lancima popravljao puteve bar nekoliko godina.
da
сателићанин
dule
17.01.2018 • 13:43
50 km/h
Teško da pešak pogine ako neko vozi 50km/h. Mora biti teška nesrećna okolnost.
Postoji razlog zašto je ta brzina odabrana, prema istraživanjima.
Vozim 80km/h, neko pretrčava, ja ga ubijem i nisam kriv?
A onda dođe sudija i kaže mi:
" Vi ste kao vozač KVALIFIKOVANI vozačkom dozvolom, za razliku od pešaka, da predvidite takve situacije i da brzinu prilagodite uslovima vožnje. Pešak može d abude slep. gluv, poremećen ili spor. Vi morate to da očekujete."
Primer iz sudske prakse, u doba kada je pracda postojala.
Čovek je odslužio 6 meseci za ubistvo pijanog bicikliste u saobraćaju.
To što ste vi opisali (a malo ste opisali) nije primer doba kad je pravda postojala nego je primer bolesnog sudstva u sistemu gde ne postoje slobodni građani nego su svi krivi dok se ne dokaže suprotno a sudije sude po logici - bolje da ja tebe osudim, ali malo. Pa ako si nevin, nema veze, nisi mnogo odležao, a ako si kriv, nema veze, barem si nešto odležao.
Mislim da je glavni problem u kulturi ovog naroda nepostojanje ideje o ličnoj odgovornosti, nego se stalno potura ideja da je uvek neko drugi kriv. U slučaju koji ste vi opisali krivac nije ispao čovek koji se naroljao i učestvovao u saobraćaju nego naravno - neko drugi.
Sem toga, zastrašujuća je ideja da se ljudi koji krše saobraćajne propise smatraju uslovima u saobraćaju.
Vozač je uvek kriv
Jer ima obuku, ispit i kvalifikovan je za saobraćaj. Samo zato.
Pešak može da bude mahniti ludak koji je pobegao odnegde. Ne možete ga okriviti.
Kako to ne možete da shvatite?
Vozač ima samo olakšavajuće okolnosti.
Hodati se mora, voziti se ne mora.
Pešaci zaista imaju malo vremena na semaforu, jer je čitav saobraćaj kod nas zasnovan na filozofiji da vozila moraju brzo da prođu, iz doba socijalizma.
Sada je svejedno koliko vremena imaju - uvek će ih biti.
Redovi od semafora do semafora.
I hvala Bogu da je tako, inače bi leteli sa 120 kmh.
I ovako se iživljavaju u malim ulicama, odlična su zapažanja onog čoveka iz inostranstva - zaista je tako od reči do reči.
Дејан С. Михаиловић
Posmatrač
Ovakve stvari se dešavaju zbog čudne pozitivne diskriminacije u kaznenoj politici saobraćajne policije i pravosuđa. Rešenje je rigorozno sankcionisanje prekršaja ZOBSa... ne samo vozača automobila, već i pešaka, biciklista i motociklista.
@veronika
Sofija
I, nema potrebe da vičete.
Razočarana u građane
Za najmanju sitnicu policija se oglašava, a ovaj put mudro ćute...
Da li vam je to poznato u Srbiji?
Koliko je "mlad" vozač? Zar on sme da vozi tako veliko vozilo sam?
I sin ružičaste se izvukao uz "krivicu" devojke koju je ubio(takođe džipom) na pešačkom!
Građani, SNIMAJTE, to je jedino ostalo pored korumpirane policije, sudstva, vlasti..
Ccccc
Drajver
Postoji razlog zašto je ta brzina odabrana, prema istraživanjima.
Vozim 80km/h, neko pretrčava, ja ga ubijem i nisam kriv?
A onda dođe sudija i kaže mi:
" Vi ste kao vozač KVALIFIKOVANI vozačkom dozvolom, za razliku od pešaka, da predvidite takve situacije i da brzinu prilagodite uslovima vožnje. Pešak može d abude slep. gluv, poremećen ili spor. Vi morate to da očekujete."
Primer iz sudske prakse, u doba kada je pracda postojala.
Čovek je odslužio 6 meseci za ubistvo pijanog bicikliste u saobraćaju.
casovnicar
Podzemni prolazi, podzemni prolazi. Sklonite ljude sa prometnih raskrsnica
Nisu ih ljudi dzabe izmislili
@sofija
Veronika
inspektor kluzo
malo je neverovatno da je isao skretao u 2oj brzini i ubio jadnu devojku...
nekakav
@adgj
"Nemojte suditi učesnicima dok se policija ne oglasi."...
Vi ste Majka Tereza ?
hm?
Djole
cemu taj komentar ?
Vama je izgleda krivo sto je covek pogodio sustinu.
Zoja
brane
"Nemojte suditi učesnicima dok se policija ne oglasi.
Najlakše je biti oštar kada se drugome sudi."
A sta ste vi ? Drveni advokat ? Koga i sta vi osudjujete ? citalac nikome ne sudi vec je napisao odlican komentar koji pogadja istinu.
Cex
Prof.
Da li vi razumete sta citate ?
Citaoc NIGDE nije spomenuo nastradalu devojku vec je GENERALNO govorio o ukupnoj situaciji u nasem saobracaju.
Zasto se javljate kad ne shvatate sta citate .
Žao mi je
Mile
Jovan
Uzas
Dejana
vertex
Supruga i ja smo te veceri sedeli gore u kaficu u Merkatoru za stolom koji se nalazio odmah kraj stakla. Dok smo razgovarali, u jednom trenutku, zapazio sam neke papire koji su leteli u vazduhu odmah iza autobusa (tj. sa leve strane autobusa koji je bio usmeren ka Mostu slobode ). Bilo mi je cudno da neko stoji na putu izmedju autobusa i pesackog ostrva i baca papire a ja ga ne vidim jer je zaklonjen autobusom pa sam pomislio da je u pitanju neki odsjaj na staklu kraj koga smo sedeli od kola koja su prosla tuda.
Dva minuta kasnije primecujem coveka koji mase telefonom sa ukljucenim ekranom koji je svetleo i skrece saobracaj sa trake koja je najbliza pesackom ostrvu (kasnije je na toj traci policija
merila tragove kocenja ), a potom i dvoje--troje ljudi na pesackom ostrvu i taksistu na suprotjoj strani kolovoza blizoj zgradi bivse Agrovojvodine. Taksista je verovatno ostao kako bi posvedocio ono sto je video. Na kolovozu je lezala otvorena sveska ili knjiga.
Policija i hitna pomoc su stigli brzo.
Ovi papiri su leteli u predelu znaka X gde na asfaltu pise BUS X BUS. Dva minuta kasnije decojka je lezala na pesackom ostrvu naspram tog znaka X. Postovacu ovde Google Street View link.
https://www.google.rs/maps/@45.243552,19.841579,3a,75y,190.79h,65.41t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9AEYST3amgFRFmDbm6Xtdw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
Sofija
Devojka je bila dobro dete. Pretrčavala na crveno, jureći autobus. Kao i većina ljudi št radi kada žuri, nažalost.
Auto nije jurio. Kretao se brzinom manjom od 50km/h, primerenoj raskrsnici i zelenom svetlu koje je imao. Policija koja je izašla na uviđaj je rekla da on nju praktično nije mogao izbeći.
Auto je vozio dobar momak koji je danima na sedativima zbog toga. Unesrećene su obe strane koje su učestvovale u saobraćaju.
Kao majci, srce mi se para kada pomislim to da se i moja deca praktično svakodnevno nalaze u sličnim situacijama. I kao pešaci i kao vozači.
Nemojte suditi učesnicima dok se policija ne oglasi.
Najlakše je biti oštar kada se drugome sudi.
Marko
Svakodnevno imam barem po jednu rizicnu situaciju u kojoj neko radi nesto sto nije dozvoljeno i cime ugrozava sve druge. Ljudi grese, to je ljudski, ali ovde ljudi sistemski i namerno krse propise.
Danas sam bio najsporiji na magistralnom putu, sa svojih 60 km/h, po jakom pljusku. Preglednost losa, ljudi jurcaju kao nenormalni.
Uros Uhan
milicica
Vozač, pešak
Novosađanin
Saučešće porodici.
adgj
Najiskrenije saucesce porodici.
Ovom prilikom saljem komentar jednog citaoca koji je objavljen na ovu vest pre par dana :
Putovao sam dosta po Evropi ali ovakav ogavni primitivizam u saobracaju kao ovde zaista nigde nisam video.
Ovde se ucesnici u saobracaju namerno INATE jedan drugom i UZIVAJU kad zeznu drugog.
Nigde u Evropi vozac ne dodaje gas kad ugleda pesaka na pesackom .
I onda sav srecan likuje kako ga je oterao sa zebre.
Tu je naravno i dokazivanje pred drugim kako se dobro vozi.
Bezobrzano , primitivno , bahato . To je poenta.
Nikad nece biti bolje jer takav je narod.
Nevaspitan i zaostao.
Boze
Zoran
Policija je zauzeta brojanjem baba sto prodaju jaja.
Saucesce porodici.
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H