U poslednjem otvorenom pismu poslatom na više stotina adresa, Ilija Dević je optužio direktora "Crédit Agricole" banke da radi po nalogu "duvanske i narko mafije", a da su u sve uključeni i lokalni političari.
"dule"
Lako je ironisati navodeći besmislene predloge. Pre Devića postojao je idejni plan u glavama tadašnje vlasti(nepoznato mi je ko je stajao iza toga) da se stanica izmesti na plac nekadašnjeg Novotransa i da se izgradi podvožnjak. Onima koji su u toku zbivanja kao "dule" verovatno je dobro poznato ko je stajao iza tog plana i zašto. Sprdanje sa reorganizacijom gradskog prevoza pokazuje da je "dule" pristrasan, a pripisivanje komentara nečijim botovima je, barem što se mene tiče, isto je besmisleno. Meni se čini da su u onemogućavanju funkcionisanja nove stanica učestvovale su skoro sve stranke, kako pozicije, tako i opozicije. Suština problema je u tome što je investitor prevaren. Ako se već mislilo da ne treba nova stanica onda nije trebalo sklapati ugovor, menjati urbanistički plan, davati građevinsku dozvolu i ko zna kakva sve obećanja, a sve uz preteće cirkusijade ispred MAS-a. Da nije bilo toga danas bi ATP funkcionisala kao jedno od najrenomiranijih transportnih preduzeća u državi (naravno bez stanice) sa 400 do 500 zaposlenih, a ovako nemamo ništa zbog nedoraslih obnašatelja vlasti i naivnih investitora.
Tokmak
22.02.2018 • 18:59
Različiti aršini
Glavni adut onih koji su osporavali novu autobusku stanicu bila je njena lokacija, što je sada zaboravljeno. A zašto? Pa. taj adut više ne "pije vodu". Eto, u Beogradu autobusku stanicu premeštaji iz starog dela grada na Novi Beograd i to niko ne osporava. Stanica može biti, blago rečeno, bilo gde, samo do nje treba na odgovarajući način organizovati gradski prevoz što je u Novom Sadu opstruisano.
Super. Kako ćemo leba ti "na odgovarajući način organizovati gradski prevoz"? Meni na pamet pada par mogućnosti:
1) Srušićemo železničku stanicu i produžiti bulevar do nove stanice
2) Napravićemo tunel ispod železničke stanice
3) Napravićemo nadvožnjak iznad železničke stanice
4) Sve gradske i prigradske linije koje staju na MAS-u ćemo produžiti kroz Jaše Tomića, Kisačku, Sentandrejski put, Novosadskog partizanskog odreda pa na novu stanicu?
5) Sve gradske i prigradske linije koje staju na MAS-u ćemo produžiti kroz Jaše Tomića, Kisačku, Partizansku, Kisački put, Novosadskog partizanskog odreda pa na novu stanicu?
6) Napravićemo novu liniju između stare i nove stanice?
U principu nijedno od ovih rešenja ne ide u korist Novosađanima. I sad mi treba da platimo ogromne pare ili da nas neko je..va da bi Dević, Maja, Mirović ili neki novi tajkun zaradio na nama.
Činjenica je da je lokacija postojeće stanice fantastična a nove stanice katastrofa. A vi se među sobom dogovorite ko je tu koga izradio. Sram vas bilo!!!
Bilo bi interesantno da portal 021 zatrazi zvanicno od suda koliko procesa ima Devic i na koliko pretresa nije dosao on ili njegov advokat pa se pretresi odlazu zbog toga.
Gospodin ide na zastarevanje predmeta....
Glavni adut onih koji su osporavali novu autobusku stanicu bila je njena lokacija, što je sada zaboravljeno. A zašto? Pa. taj adut više ne "pije vodu". Eto, u Beogradu autobusku stanicu premeštaji iz starog dela grada na Novi Beograd i to niko ne osporava. Stanica može biti, blago rečeno, bilo gde, samo do nje treba na odgovarajući način organizovati gradski prevoz što je u Novom Sadu opstruisano.
Nema zbora - mafiju pohapsiti! Ali ako g. Dević (ipak paušalno) poverioce naziva mafijašima, moramo se zapitati da li je bilo mafijaša i/ili korupcije i drugih sumnjivih radnji još prilikom zaključivanja ugovora o izmeštanju mađumesnog autobuskog saobraćaja? Jeste neki sud ocenio da je tu sve bilo čisto, da gradonačelnica nije imala ni loše namere, niti neke koristi od problematičnog posla, ali još nismo čuli nikakvo smisleno objašnjenje - šta je to Gradu (nama) trebalo i ko bi od celog posla, osim g. Devića, imao koristi?
Nekadašnja gradonačelnica je podpisala, a nije sprovela ugovornu obavezu. Takođe, ni naredna gradska vlasta, čelnik Pavličić, nije želeo sprovesti ugovornu obavezu,a ne želi ni aktuelna. Očito, da iza političkih različitih lokalnih vlada stoji nečiji interes koji instrumentalizuje gradsku vlast. Dević je označio gde su problemi i ukazao je na sporno ponašanje " Krediagrikol" banke.
gazda Dević se malo zaigrao, pomislio je da je veći igrač nego što jeste. a onda je naleteo na uigranu ekipu, sa dobrim vezama sa obe strane zakona. i istresli su ga iz gaća! pravno gledano Dević će taj spor dobiti, makar u Strazburu. i budžet (tj. raja koja plaća harač) moraće da mu nadoknadi štetu (pored onog dela što ste već morali da mu platite). isto je tako sigurno da odgovorni neće snositi nikakve posledice!
ali sa moralnog aspekta ne treba da žalite gazdu Devića - pa šta mislite kako je kupio ATP? e sad kad se on našao na pogrešnoj strani koruptivnog lanca, sad se odjednom setio zakona!
"Na svojoj parceli podiže novu međumesnu autobusku stanicu, dok se Novi Sad ugovorom obavezuje da na nju preusmeri saobraćaj."
Jel mogu poštenjačine Dević i Gojković, zajedno sa Mirovićem i Vučevićem seniorom da izađu na TV i da nam objasne koji je bio interes građana Novog Sada da se potpiše ovakav ugovor?
Na štetu građana i pritisak na javno mnenje i samo jednu "istinu".
Ako je dobio kredit za izgradnju servisa i stanice, onda nema spora sa željom poverioca da se naplati. Banka je u pravu, kako građanima tako i Deviću.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dević optužuje direktora banke banke "Crédit Agricole" da radi po nalogu mafije
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Novi Sad
•22.02.2018.
•10:20 > 10:23
Komentari 18
Adonis 77
Tokmak
Lako je ironisati navodeći besmislene predloge. Pre Devića postojao je idejni plan u glavama tadašnje vlasti(nepoznato mi je ko je stajao iza toga) da se stanica izmesti na plac nekadašnjeg Novotransa i da se izgradi podvožnjak. Onima koji su u toku zbivanja kao "dule" verovatno je dobro poznato ko je stajao iza tog plana i zašto. Sprdanje sa reorganizacijom gradskog prevoza pokazuje da je "dule" pristrasan, a pripisivanje komentara nečijim botovima je, barem što se mene tiče, isto je besmisleno. Meni se čini da su u onemogućavanju funkcionisanja nove stanica učestvovale su skoro sve stranke, kako pozicije, tako i opozicije. Suština problema je u tome što je investitor prevaren. Ako se već mislilo da ne treba nova stanica onda nije trebalo sklapati ugovor, menjati urbanistički plan, davati građevinsku dozvolu i ko zna kakva sve obećanja, a sve uz preteće cirkusijade ispred MAS-a. Da nije bilo toga danas bi ATP funkcionisala kao jedno od najrenomiranijih transportnih preduzeća u državi (naravno bez stanice) sa 400 do 500 zaposlenih, a ovako nemamo ništa zbog nedoraslih obnašatelja vlasti i naivnih investitora.
dule
22.02.2018 • 18:59
Različiti aršini
Glavni adut onih koji su osporavali novu autobusku stanicu bila je njena lokacija, što je sada zaboravljeno. A zašto? Pa. taj adut više ne "pije vodu". Eto, u Beogradu autobusku stanicu premeštaji iz starog dela grada na Novi Beograd i to niko ne osporava. Stanica može biti, blago rečeno, bilo gde, samo do nje treba na odgovarajući način organizovati gradski prevoz što je u Novom Sadu opstruisano.
Super. Kako ćemo leba ti "na odgovarajući način organizovati gradski prevoz"? Meni na pamet pada par mogućnosti:
1) Srušićemo železničku stanicu i produžiti bulevar do nove stanice
2) Napravićemo tunel ispod železničke stanice
3) Napravićemo nadvožnjak iznad železničke stanice
4) Sve gradske i prigradske linije koje staju na MAS-u ćemo produžiti kroz Jaše Tomića, Kisačku, Sentandrejski put, Novosadskog partizanskog odreda pa na novu stanicu?
5) Sve gradske i prigradske linije koje staju na MAS-u ćemo produžiti kroz Jaše Tomića, Kisačku, Partizansku, Kisački put, Novosadskog partizanskog odreda pa na novu stanicu?
6) Napravićemo novu liniju između stare i nove stanice?
U principu nijedno od ovih rešenja ne ide u korist Novosađanima. I sad mi treba da platimo ogromne pare ili da nas neko je..va da bi Dević, Maja, Mirović ili neki novi tajkun zaradio na nama.
Činjenica je da je lokacija postojeće stanice fantastična a nove stanice katastrofa. A vi se među sobom dogovorite ko je tu koga izradio. Sram vas bilo!!!
Nebojša
Gospodin ide na zastarevanje predmeta....
Tokmak
dule
Tetka
NS
Stefan
Mica
Devic sto posto u pravu pobedjuje!
deda
Komsija
ntn
Čika
Anonimus
ex chapman
ali sa moralnog aspekta ne treba da žalite gazdu Devića - pa šta mislite kako je kupio ATP? e sad kad se on našao na pogrešnoj strani koruptivnog lanca, sad se odjednom setio zakona!
dule
Jel mogu poštenjačine Dević i Gojković, zajedno sa Mirovićem i Vučevićem seniorom da izađu na TV i da nam objasne koji je bio interes građana Novog Sada da se potpiše ovakav ugovor?
ntn
Ako je dobio kredit za izgradnju servisa i stanice, onda nema spora sa željom poverioca da se naplati. Banka je u pravu, kako građanima tako i Deviću.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H