Autor: 021.rs

Novi Sad
26.02.2018.
08:12 > 11:51
Novosadska policija danas će nastaviti pretragu Dunava za telom Marije Grahovac (40), koja je u petak oko jedan čas posle ponoći pala, odnosno kako se sumnja, gurnuta sa Mosta slobode.
  • U pravu si

    28.02.2018 10:34
    @Keki
    Ako se telo žene ne nadje, za ubistvo neće odgovarati. Bez tela nema ubistva .Žena će se voditi kao nestala osoba, a on će proći bez kazne.
    Ostaje činjenica da on o nestanku žene mora nešto znati. Pozvao je policiju sa mosta da prijavi da je žena skočila. Medjutim, sve dok se telo ne nadje, zvanično ubistva nema, zvanično žena je nestala osoba .
  • Vojvosadjan

    28.02.2018 07:34
    Izvinjavam se obojici pravnika.
    Ne znam sta mi je , prethodnih dana, ova promena vremena sta li ...
    Izvinite.
  • Keki

    27.02.2018 23:03
    A šta ako je
    A šta ako je baja nju likvidirao na drugom mestu i sakrio a onda tobože prijavio njen skok sa mosta. Ima li očevidaca? Ako ne nađu telo žene, tražiće da ga puste. Žao mi deteta, ostade bez oba roditelja. Ako već nije mogao da živi sa njom, kud koji u miru pa teraj dalje.
  • Vojvosadjan

    27.02.2018 21:09
    @Sulc
    Ne uopšte se ne mešam u sve teme, nema potrebe da izmišljaš. Komentarišem isključivo na tri teme i to je to. Ne pravim se pametan već argumentovano odgovaram, u šta se razumem razumem se. Bogu hvala pa se razumem u puno toga jer sam svestran, obrazovan i puno toga me zanima pored osnovnog zanimanja i struke a i tebi toplo preporučujem da proširiš vidike dok god možeš da učiš, ako ima materijala uopšte. Apropo kačenja, imam dva pacijenta koje redovno podbadam ali to ne radim samo ja, već i ostali. Na uvrede naravno odgovaram istim rečnikom, vrlo jednostavno. Za moje zdravlje ne brini, sve fercera u najboljem redu ali hvala na brizi. U buduće samo preskoči moj komentar ili od... Uživaj gari ;)
  • Sulc

    27.02.2018 19:34
    @vojvosadjn

    Smaras matori, uvek si ti naj naj, uvek sve znas, u sve se mesas, sve razumes...iskuliraj gari malo svoga zdravlja radi a i radi nas ostalih...samo se kacis sa ljudima bezveze i to nvz za temu.
  • Vojvosadjan

    27.02.2018 16:28
    Za pravnikovog kolegu
    Prvo pročitaj moj prvi komentar nepismeni pravniče koji nisi na fakultetu naučio ni da čitaš s razumevanjem. Što se tiče uvreda obrati pažnju prvo ko je koga i kako nazvao i prozvao a zatim mi nešto spočitavaj. Ja nisam ovde nikoga učio pravu već samo napisao šta je moja pretpostavka zbog čega je dotični u pritvoru te se nakon toga tvoj “kolega 9,10“ ostrvio na mene umesto da nama laicima objasni šta je razlog, ako ume i ako ima dobru nameru. Vidim volim da budeš advokat, nemam ništa protiv da braniš svog kolegu ali meni nećeš biti sudija pa zabranjivati da ti repliciram. A ovo primitivac reci.. znaš već kome.
  • Dura lex sed lex

    27.02.2018 14:27
    @Lex an
    Gospodina po zakonu u pritvor , a posle na duuuuuguuuu robiju. Neka se moli Bogu i traži pravdu za sebe, a po pravu mora da bude na duuuuugoj robijiiiiii.
    Za jadnu žrtvu nije bilo pravde, dok ju je zlostavljao.
  • Za ovog Vojvosadsitu

    27.02.2018 14:21
    Kolega koji ti pise, pravnik po struci je u pravu zaista si primitivac i dokoni lik koji na pravno tumacenje odgovara uvredama. Covek ti lepo pise da nesto ne razumes , ne znas, znas da citas sta pise, zamo i mi pravnici da procitamo kako se operise srce ali nas ne pustaju u operacionu salu. A ti sa oprostenjem zvucis sa tim uvredama prema pravnicima od struke kao jelena karleusa o vakcinama. N erazlikuje pritvor, zatvor i hapsenje, lupetas, otvaras paragraf lex, ne znas za sudksu praksu, stavove visih sudskih instanci koje se prilicno poklapaju sa ovim sto ti ovaj 9,10 prosek prica... dakle covek je iz struke a ti si laik koji bi da deli PRAVDU a ne razume PRAVO.
    Toliko i molim te uzdrzi se od odgovora. Bemsisleno je
  • Sale

    27.02.2018 13:12
    Kamere
    Meni je ovde dosta cudnih stvari. Prvo ograda je oko 1.2m ako je on nju prebacio to znaci da je bila zestoka borba i to je neko morao videti. Treba ispitati nadlezne organe ko je sakrio snimak sa kobne noci? Prica se po gradu da je od okrivljenog brat mocan u Novom Sadu.
  • Vojvosadjan

    27.02.2018 12:40
    @e moj ti
    Vrli pravniče jedino ako si završio privatni pravni, državni fakultet u moje vreme je bio “pod podrazumevanje“. Tvoj prosek od 9,10 (ako je istina, a verovatno da nije) govori da si ga završio na vezu čim te jedan usrani sajt opovrgava. Pošto si ekspert pravnik molio bih da meni pajseru za prava pojasniš malo. Ne možeš jer ne znaš. Jer si još jedan u moru slepaca kojima su mama i tata platili fakultet kod Carića, Marića i ostalih. Nije ni čudo što se pravo tumači kako ga ko hoće. Ajde se piše hajde.. ili se stavi apostrof ispred. Šetaj pajseru!
  • Lex an

    26.02.2018 23:11
    Ali najbolji su mi ovi koji znaju da je naispravnije, najcelishodnije da duugooo ostane u pritvoru
    Oni su znali nju...oni znaju sta je pravda...pravda je zadovoljen ako je pravda ono sto oni misle.
    Pravda se trazi u crkvi i pred Bogom. Njega ceka pravo. Razlicito je to.
    Ali vi ne razlikujete pritvor i zatvirsku kaznu pa sto bi i pravo i pravdu.
    A dete ... mislite li o detetu bez oba roditelja ... ima li tu pravde...
    sto rece neko nekeofili
  • E moji vi

    26.02.2018 22:29
    Ja sam drzavni fax zavrsio sa 9,10
    Pravosudni sa odlikom.
    Ali sa takvima kao ti ne vredi raspravljati.
    Nazalost svaki pajser ukljucujuci tebe misli da ako otvori paragraf lex da zna pravo...
    “Pokri se usima” pise se pokriJ se ... nije ti bas ni ostalo ipod skole islo.
    Ajde sad paljba....
  • Vojvosadjan

    26.02.2018 19:22
    @ e moj ti
    Razlozi za određivanje pritvora



    Član 211.



    Pritvor se može odrediti protiv lica za koje postoji osnovana sumnja da je učinilo krivično delo ako:

    1) se krije ili se ne može utvrditi njegova istovetnost ili u svojstvu optuženog očigledno izbegava da dođe na glavni pretres ili ako postoje druge okolnosti koje ukazuju na opasnost od bekstva

    Ja nisam pravnik i odmah se ogradio, a ti kao vrli “pravnik“ imaš od položenih ispita samo prolazaka pored pravnog faksa kad si išao na Bećarac od pravca Limana. Pokri se ušima.
  • E naša ti

    26.02.2018 18:04
    @ E moji ti
    Pritvor ser može odrediti i zbog uznemirenja javnosti.
    Mi smo mnogo uznemireni što je jedna mlada žena toliko zlostavljana i maltretirana da je skočila u ledeni Dunav da se spase kako je čovek sa kojim je delila dobro i zlo ne bi ubio u kolima,a njene ostatke u Dunav bacio da se spase...
    Pritvor pa duuuuuuuuga robija jedino rešenje....
    Da se zadovolji i specijalna i generalna prevencija.
    Da zna UNAPRED svakO koji zlostavlja druge do te mere da oni naude sami sebi - da će duuuuuugo na prevaspitavanju biti.
    Ima gospodin pravo na pravično sudjenje, ali i žrtva ima pravo na pravdu.
  • E moji vi...

    26.02.2018 17:14
    Sve vrli pravnici i tuzioci...
    Pritvor je nezalost umesto mere prisustva okrivljenog u postupku postao glavna kazna.
    I ta glavna kazna se zove : hapsenje
    Posle “hapsenja” javnost vec msili da je taj okrivljeni bio u “zatvoru”i da je kriv...
    A postupak tek tada, mozda, pocinje...
    A gdje je odatle presuda i pravosnaznost a sve do pravosnaznosti lice je pod prezumpcijom nevinosti...
    Ako je pritvor zbog “bega u inostranstvo” to se resi oduzimanjem putne isprave.
  • Zlostavljanje

    26.02.2018 14:45
    @ Neko
    Ako je i skočila sama, nije skočila iz "besa" kako ti kažeš,. već iz razloga što je bila maltretirana i tučena u kolima (ima krvi i tragova borbe).
    Da nije izašla iz kola i skočila verovatno bi na kraju bila i ubijena u tim kolima.
    Možda je pobegla iz kola da se spase, jer je procenila da će iz Dunava isplivati, a u kolima neće preživeti? Sve u svemu, svejedno je da li je skočila sama, ili gurnuta i bačena, suprug je kriv za to.
    Da u kolima nije bila zverski zlostavljana i maltretirana, ne bi skočila. Jadna žena,verovatno je trpela psihičko i fizičko zlostavljenje danima pre toga.
    Suprug treba da ide na robiju i to duuuuuuuuguuuuuu.
    Pritvor će mu biti uračunat u kaznu i za sada je pritvor pravo mesto gde treba da bude.
  • gari

    26.02.2018 13:53
    dopuna na moj prethodni koment
    Nasilje bilo koje vrste u ovakvim situacijama nije prihvatljivo, i ne postoji opravdanje. (Pod uslovom da je nasilja bilo.)
  • gari

    26.02.2018 13:51
    @Stop Nasilju
    Slažem se u potpunosti sa suštinom tvog komentara, jedino mislim da poređenje nije adekvatno. Jedno je raskinuti sa devojkom posle 3 meseca, s njom nemaš ništa, a drugo kad je u pitanju žena sa kojom je čovek bio više od deset godina u braku pretpostavljam, i sa kojom već imaš i dete od 11 godina.
  • Vojvosadjan

    26.02.2018 13:20
    @mia
    Koliko sam ispratio “slučaj“ u kolima su nađeni “tragovi borbe“.. krv. Pritvor je u takvim slučajevima standardna procedura ali to bi bilo bolje da ti objasni neko stručniji. Koliko god policija bila korumpirana i kakav god bio ministar iste shvati da tamo postoje ljudi koji dobro obavljaju posao sa strane struke. Daću ti jedan jedini razlog (logičan) zašto mu je određen pritvor, zbog bojazni da možda pobegne van zemlje, nisi razmišljala o tome?
  • Stop nasilju

    26.02.2018 12:19
    ja sam bio sa jednom zenskom koja mi je posle 3 meseca rekla da je u isto vreme bila i sa mnom i sa tipom za kog mi je rekla da je raskinula sa njim pre nego sto smo krenuli, i jos je rekla da je sad zvanicno raskinula . Rekao sam joj da joj vise ne verujem i prica je bila zavrsena, bez nasilja bez psovki. naravno da mi je bilo veoma veoma neprijatno, ali sa nasiljem se ne postize nista
  • Mia

    26.02.2018 11:40
    @Pa realno

    Da mogu dala bih ti 1000 pluseva za komentar. Tragedija velika, tragedija jedne porodice, jednog deteta a još veća tragedija koliko smo mi kao ljudi, kao društvo spremni da presudjujemo. U ovoj državi dovoljno je da ti "javnost" presudi i gotov si. Opet ako je ta "javnost" na tvojoj strani, makar i kriv bio, nema pritvora, zatvora, sankcija...setimo se samo slučaja sina vlasnika Pinka, koji je ubio devojku na pešačkom prelazu, pobegao sa mesta nesreće...i ništa. Ovde se "sumnja" pa pritvor ? Pa zar ta policija ne može da vrši istragu, prikuplja dokaze bez pritvora ? Jadno te dete...
  • Neko

    26.02.2018 09:55
    Ko ce dokazati i na koji nacin da je on gurnuo sa mosta.

    Sta ako je isterao iz kola, ona izasla i u besu skocila sama?
    Ko ce to dokazati?
  • Vojvosadjan

    26.02.2018 09:53
    @Mayya
    Da bi se paraziti utalili, nahranili, obukli švalerke, poslali žene na more, mlade parazite na ekskurzije, platili lizinge i opravdali svoje postojanje a tebi i meni izvukli (čitaj ukrali) novac. Jasnije?
  • Jasenovka

    26.02.2018 09:51
    Zasto
    Marijwna nije skocila sama. Poznajem je, jako je dobro poznajem. Ako je neko voleo zivot to je ona.Jadno to dete. Šta ce jadni njeni roditelji? Kako ziveti dalje? Divni ljudi.Sve znam jer iz Jasenova sam i ja! Počivaj u miru ! Neka te andjeli čuvaju!
  • @Mayya

    26.02.2018 09:21
    Video nadzor za nadzor saobraćaja služi za nadzor saobraćaja. Nije ceo most pokriven.
  • Pa realno...

    26.02.2018 09:12
    Sumnja ce se dokazati kako ?
    Batinama u pritvoru ?
    Istarga ce pokazati sta ? isto ono sto se zna i sada ? potukli se... zena izasla...skocila ili je gurnuo ?
    Jendog zivota nema ... drugi ? dete 5 razer ce da skoluj i podize ko ?
    Sta kao zaista nije kriv i nije gurnuo zenu ... u koju skolu taj da se vrati ? kome da predaje ?
    Ova drzava je nekrofilska u svojoj biti, obozavanje onoga koga nema ... bez imalo rasudjivanja o realnim stavrima
  • Mayya

    26.02.2018 08:38
    ALI ČEMU?
    "...video nadzor koji služi za snimanje saobraćaja na mostu nije zabeležio ovaj događaj."
    A čemu onda video nadzor??????

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna