Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
28.02.2018.
09:00 > 08:04
Nova gradska Odluka o opštim pravilima kućnog reda u stambenim i stambeno-poslovnim zgradama, koja je usvojena krajem decembra 2017. godine, uvela je nova pravila ponašanja u novosadskim zgradama zbog čega su se mnogi stanari žalili Zaštitniku građana Novog Sada, saznaje 021.

Komentari 158

  • Mile

    30.09.2020 18:21
    Došli divlji da isteraju pitome. Ako želite da sačuvate svoju dušu i mir isto tako da se zaštitite zlih misli i loših osećanja, dok ste još uvek normalni idemo na selo i budimo se u prirodi.
  • MiLLan

    04.07.2020 10:10
    Trajanje i termin kućnog reda
    Samo bismo naveli deo jednog komentara od pre dve godine, koji je suštinski nelogičan (

    "Nebojša berak 02.03.2018 • 11:06

    Da li mozete da date odgovor za vreme odmora koje je od 23-05 ?
    Odluku nisam doneo ja niti upravnici niti profesionalni upravnici. Odluka je pomeni potpuno loša jer barem bi trebalo od 22 do 07h. Ne primereno je da neko može da pravi buku ujutro posle 5h. "

    Nebojšino promećivanje, kućni red tokom večernjih sati je od 23-05, umesto da je u terminu 23-07). Ne treba ništa komentaristati, već se logično nameće par pitanja: ko je, u mogućnosti da taj zakon promeni, i da li bi sami majordomi ("finija" reč za domara), mogli da organizovano utiču na promenu ovog termina (odnosno, vraćanje na jedan razumniji raspon, 23-07)?

    Drugo, u nekim ranijim vremenima je popodnevni kućni red tokom radnih dana trajao sat duže od ovog, koji propisan današnjom regulativom (14-17). Popodnevni kućni red uspostavljati od 16-18 nije previše logično, jer su Nova Vremena nametnula i nov radni i životni raspored građana. Ranije, dok se radilo od 07-15 (ili od 06-14), kućni red je u popodnevnom terminu bio prilađen tom životno-radnom rasporedu (ranije je popodnevni kućni red bio 14-17). Danas, kada se radi od-devet-do-pet, a kući ne dolazi pre šest popodne, kome je namenjen termin od 16-18? I kako, uopšte prilagoditi popodnevni termin Novim Vremenima (jer, nije mnogo logično ni da taj termin bude, recimo, šale radi, od 18-21)
  • Problem

    12.01.2020 10:23
    Problem jos veci
    Ja se ukljucujem u ovu temu, iz Bga sam, tacnije iz Zemuna, imam komsiju alkosa polu bogolja koj je pritom izuzetno nasilan, svako vece pusta glasnu rock i heavy metal muziku koja traje celu noc uglavnom, ponekad i nastavi ujutru, ponekad pusti od 6 ujutru ponekad u tolu celog dana, ali svaki dan se to desava.
    Ja sam ga prijavlhivala komunalcima, koji dodju pokucaju pozvone na vrata, on ne otvara, i oni odu, zvala sam policiju oni kao docice i ne izadju, pokusala sam letos sici dole kad mi je pao mrak na oci jer mi je dete bilo bolesno a ja i muz nismo mogli zaspati od glasne muzike u ponoc i svasta sam dozivela od doticnog, tresla sam se. Pretio je mom muzu kojekakvim sekiram, obavestena je i upravnica, ali niko nista... ovo je da poludis. Muz kaze da ce ici u policiju to nam jos ostaje... ili da se selimo, jer ovo je vise nenormalno. Pomozite ako ko i.a kakvu ideju, suludo je razmisljati o sacekusama i razbijanjima glave doticnom jer ni muz ni ja necemo u zatvor. Pomozite...
  • Zoran

    09.02.2019 14:03
    Razumevanje i Tolerancija
    Nazalost u svemu tome ima i takvih ljudi koji nerazumeju komsije ili nezele, urlanje, vika,dreka,psovanje vredjanje svoje dece KAKO ONDA MOZE DA IMA RAZUMEVANJA PREMA TUDJOJ DECI. Rekao bih da ima i takvih ljudi koji su sa slabim zivcima pa im sve smeta i kad nije buka... A sta je to buka? Kad neko ima dete koje hoda, smeje, place i trci.... slazem se sa tim da je buka Glasna muzika, lupanje... ali nekome kome smeta malo dete sto hoda taj treba ozbiljno da poseti lekara i ne bas bilo koga nego PSIHIJATRA, i malo da se zapita dal i on bio dete i dali je imao decu.
  • Sleepless in NS

    16.10.2018 21:01
    Molim za pomoc
    Molim vas ako neko ima info u vezi mog problema da mi pomogne. Naime, komsije iz susednog ulaza pustaju glasnu disko muziku u vecernjim satima i u toku noci. U mom stanu se cuju samo basovi koji strasno iritiraju kad pokusavamo da zaspimo uz dum-dum-dum. Dva puta sam ostavljao (ljubaznu) molbu na vratima ulaza da ne pustaju muziku u vreme odmora ili da koriste slusalice. Nista... Vec nekoliko meseci, svaki dan, svaki drugi-treci dan, muzika tuce u nevreme, nekada 10 minuta, nekada 2-3 sata. Zvao sam komunalnu policiju i receno mi je da oni ne mogu da reaguju ozbirom da ulaz ima interfon i da, sve i da imaju tacnu info o spratu i broju stana, ne smeju da zvone jer je prijava mozda lazna i uznemirice nekoga ko nista nije kriv. Time je meni uskracena pomoc ove sluzbe i ne znam sta da radim. Deca ne mogu da zaspe, ja ne mogu da zaspim, a radim stresan posao i imam problema sa srcem i visokim krvnim pritiskom. Zdravlje mi je ugrozeno, a obzirom da duze putujem na radno mesto, tako neispavan ugrozavam i druge ucesnike u saobracaju. Sve zbog neke protuve i besposlicara koji bi da lumpuje do pola noci. Ako pocnem da vitlam sekirom po zgradi, verovatno ce doci policija i za dva minuta me spakovati....a sta mi drugo preostaje?
    Unapred hvala.
  • Vesna Savevski

    04.07.2018 17:08
    nema reda
    20 godina zivim u stanu,isto kao na texasu!Nikad niko ne postuje kucni red!svake godine se renovira,ne obavestavaju se stanari ni o cemu,radi ko sta hoce,trpim svaki dan buku,kerove u stanu,skakanje,trcanje,lupanje nedeljiom ujutru u 6h,a o ostalim danima da ne pricam.Nisu deca kriva,a roditelji samo tudu decu gledaju,jadni stariji ljudi,kome da se obrate?a mi koji radimo nedeljno 6 dana u smeni?kad nazovem komunalnu,kazu upravnik mora da resi,a upravnik nista ne resi,kaze da ja resim!glavni osigurac za struju su mi izvrnuli,i nikom nista...NO KOMENT

  • Duća

    04.03.2018 12:45
    Komunalna inspekcija i policija, kao i JKP Parking servis je nešto što bih odmah ukinuo kada bih se pitao! Vuku ozbiljan novac od građana, a teški su paraziti i ama nikakva korist od njih, samo problemi!
  • Nervirach

    03.03.2018 20:26
    Cek, vi to placate nekog sturmfirera da vas tera? Spisak?!
  • Grbavica

    03.03.2018 13:22
    Rade profi upravnici. Evo kod nas na oglasnoj stoji raspored ciscenja snega po spratovima (stanovim). U utork je bio moj red. Nisam morao na posao.
  • NIA

    03.03.2018 12:56
    :)
    DOMAR. Osoba koja stanuje u zgradi - vlasnik pos. dela. Sposoban, ima vremena. Mi nemamo nikoga ko bi mogao da bude domar. Sta nam je ciniti?
  • Grbavica

    03.03.2018 12:44
    Liman
    Komso, pozoves upravnika ili mene. Na kafu :)))
  • :)

    03.03.2018 09:44
    Каква власт, такви и закони...
    Зградама су, без сумње, потребна лица, која се брину о њима, али не на начин, као што су “лиценцирани управници” (са пет дана курса).
    Управљају са киме, зградом (?), власницима станова (?).
    Овим текстом ми није намера да било кога вређам (извињавам се лиценцираним управницима), али лично сматрам да нам је потребан ДОМАР, који ће за ту одређену месечну накнаду, да ради и ситније поправке, а не да се за сваку, па и најмању интервенцију плаћају додатне услуге. У опису посла тог домара, поред навођења које су то “ситније” поправке, требало би “укључити” и обавезу одржавања проходног пешачког прилаза згради - између осталог и елиминацијом снега и леда (не живимо на далеком северу, па да је пола године снежни покривач и да нам је потребна “грталица”).
    Што се тиче комуналне полиције, апсолутна је нелогичност да се поред важећег Закона, који јасно и недвосмислено дефинише однос грађани - комунална полиција, уводе неке градске одлуке, којима се у тај однос постављају посредници - “лиценцирани управници” (?!?).
  • informisanost

    03.03.2018 08:11
    sve novine treba da budu u prilogu racuna Informatike unesto reklama
  • Liman

    03.03.2018 07:29
    Upravnik pravi buku
    Šta raditi u slučaju da je upravo upravnik zgrade taj koji pravi buku?
  • Nervirach

    02.03.2018 17:45
    Da objasnim domaru. Zakoni , sto smo videli do sada, se pisu po potrebi samo odredjenih kriminalnih grupa. Cilj je pljacka, sto materijalna, sto finansijska. Kada se nema moralnog obrazlozenja onda se na sav glas vice kako je takav zakon, nije do mene, bla bla. A vi ste kanda po direktivi ovde?
  • Nebojša Berak

    02.03.2018 15:37
    Gariju i dopuna Novosađaninu
    Gari, možete bez problema zvati komunalnu inspekciju iako Vaša zgrada nije u obavezi da ima registrovanu stambenu zajednicu, Ako Vas pitaju reći ćete im da u skladu sa zakonom o stanovanju http://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/ZAKON%20O%20STANOVANJU%20I%20ODRZAVANJU%20ZGRADA%20Sl.Glasnik%20104-2016.pdf
    Svakako da moraju da se odazovu pozivu a dostupan im je i registar tako da tu ne sme da bude problema.
    Poštovani Novosađanin, preloga je mnogo i nisu svi ni stavljeni ovde jer je ograničen broj karaktera pa sam stavio u 8 celina mada ih ima još. Cilj je bio da se ljudi odazovu i podrže u ptpunosti ili delimično te predloge da kažu šta je dobro a šta bi izmenili u tom predlogu i da se onda sve to objedni kao jedinstven tekst koji onda mora da dobije pravnu formu predloga onako kako pravna forma mora da glasi da bi uopšte bila uzeta u razmatranje.
    S moje strane više nego dovoljno a ostalo zavisi od građana, pre svega kulturnih, savesnih, dobronamernih koji žele da žive u čistim, bezbedni, uređenim zgradama kao i istom takvom gradu. OD VAS ZAVISI, mislim na sve građane koji će se ili koji se neće priključiti i podržati predloge izmena i dopuna zakona. Za ovo je potrebna i tribina i TV emisije ali ih nema jer neko mora da plati emisiju.
  • Nebojša Berak

    02.03.2018 15:23
    Novosađaninu odgovor 5
    Poštovani, sve predloge koje imate možete da pošaljete i kao građanin i kao upravnik ili profesionalni upravnik na e mail adresu upluns021@gmail.com
    Svima normalnim je stalo da imamo uređen grad i uređeno stanovanje i sve što mislite da bi trebalo menjati u zakonu ili dopuniti slobodno nam napišite.
    Stalo nam je do svakog mišljenja koje ima za cilj da nešto poboljša i unapredi.
    Iz tog razloga su i objavljeni ovde kao komentari svi PREDLOZI oko kojih trebamo da se okupimo i da ih USAGLASIMO i da onda jedinstveno nastupimo.
    Na žalost uvek se podmeću kojekakvi idioti sa njihovim idiotskim komentarima,kako bi se ljudi između sebe prepirali i svađali bez razloga a da stanje ostane isto.
    Na žalost zakon su pisali oni koji sa stvarnošću nemaju veze niti sa normalnim životom.
    Dovoljno smo pametni da možemo sami da uredimo stanje i da budemo primer svima.
    Ja sam za moju zgradu kada nam je bilo skupo krečenje fasade kupio PAINT ZOOM,vlasnici stanova su dali po 300 RSD i kupili smo i farbu i boju i nas nekoliko je to sve uradilo.Tako može svaka zgrada, potrebno je samo malo dobre volje i da svi ulazi budu seđeni, osvetleni sa LED rasvetom,sa PP apaartima i hidrantnom zaštitom,video nadzorima sa snimanjem, poštasnkim sandučićima koji su pregledni i uredni a ne razvaljeni,išarani i bez natpisa.
    Pisao sam i govorio o pravilima vlasnika koja su EKSTREMNO važna da se ljudi ne varaju a da se stave pod kontrolu stanara svi radovi upravnika i firmi za održavanje.Svi mogu da dobiju primere email
  • Policajac

    02.03.2018 15:13
    Ludilo mozga
    Ljudi, ovo stvarno nema smisla . pa ko donosi ovakve zakone, propise...
    Kao da su ti ljudi sa druge planete, što neko reče - uvreda za inteligenciju.

    Mnogi od sugrađana su zbunjeni i sluđeni, to ide do te mere da nisu sigurni kada treba da pozovu koju policiju ( pravu ili komunalnu ), i u toj pogubljenosti neke situacije mogu izmaći kontroli, JOŠ SU SAMO FALILI i predsednici skupštine stanara ( ili kakogod se zvali ).

    Kog đavola ima neko da zove predsednika ili da mu napismeno dostavlja zahtev (???), ukoliko se dešava narušavanje javnog reda i mira - a to sigurno jeste tako ukoliko neko ne dozvoljava da spavate vi ili vaša deca - PA TO JE BIOLOŠKA POTREBA ORGANIZMA, A NE NEČIJI HIR.

    Zovite redovnu policiju, koga kod možete, jer ovo nema veze sa mozgom!
    Ljudi će sami uzeti pravdu u ruke, a to neće biti dobro...
  • Suzana

    02.03.2018 14:31
    Tuga
    Štaćemo dok nebudu papirološki svi upravnici završili oko svojih pozicija[administracija traje 2meseca]dotle trpimo troturu od "komšija,podstanara,"žurke pijanstva svadje??????
  • gari

    02.03.2018 14:06
    @Nebojša berak -ako zgrada ima tri ili cetiri stana, mislim da nije u obavezi da ima upravnika, e sad ako nema upravnika kako ce pozvati komunalnu
  • Nervirach

    02.03.2018 13:07
    Komunalna inspekcija treba da ima druga posla od ledenica. Sem ako nece. Ja sam na strani sugradjanina. VI STE DOMARI i tako se ponasajte. A kompleksi se resavaju u ustanovama a ne titulama.
  • Novosadjanin

    02.03.2018 12:39
    Berak
    Veoma sam zainteresovan za ovu temu. Zato i komuniciram sa vama. Jedva cekam da se PROKNJIZE sve SZ i da vidimo ko su upravnici kako bi mogli da se dogovorimo za pisanje PETICIJE za sve ono sto stvara problem vlasnicima posebnih delova. Prvo bi trazili da se vreme odmora vrati na 22-07 kao sto je bilo nekada. Kako je deci i roditeljima kad ujutru u 5h. pocne komsijin majstor da rusi zidove hiltijem. I jos mase papirom kako on ima pravo na to.
  • Novosadjanin

    02.03.2018 12:24
    Berak
    Prvo da se zahvalim na odgovorima. 1. " Odluka je po meni potpuno loša jer barem bi trebalo od 22 do 07h." Zasto niste uvrstili i ovu odluku za izmenu? Mogli ste dati PREDLOG, podrzala bi vecina vlasnika posebnih delova. Ja sam i za PETICIJU. 2. Nije problem u EU i sanducicima. Problem su plocice. Mogu biti lepe nalepnice i ne mora na sanducetu biti ime podstanara. Nalepnice su 10 din a plocice 250-300 din. Ovaj predlog je na stetu vlasnika. 3. Podrzavam vas PREDLOG o visini poreza na izdavanje nepokretnosti i da svakako treba da ide u nasu kasu. I sama procedura placanja ovog poreza predstavlja ljudima problem ne samo iznos. Ovo je bespotrebno "Rečnik je za one koji samo takav rečnik razumeju na žalost i misle da upravnici trebaju čistiti sneg" S postovanjem. Rodjen u NS.
  • Nebojša berak

    02.03.2018 11:06
    novi odgovor Novosađaninu
    Da li mozete da date odgovor za vreme odmora koje je od 23-05 ?
    Odluku nisam doneo ja niti upravnici niti profesionalni upravnici. Odluka je pomeni potpuno loša jer barem bi trebalo od 22 do 07h. Ne primereno je da neko može da pravi buku ujutro posle 5h. Ali o tome misle građani kada izlaze na izbore i očigledno je da većina podržava takvu politiku. Ako se ljudi ne slažu, onda imaju mogućnost izbora, kao i kod poreza na imovinu što je 0,4%. Koliko bi njih glasalo za nekoga ko bi smanjio porez na imovinu na 0,2% ili 0,1%?
    Da li mozete da objasnite neciju ideju o post. sanducicima?
    Poštanski sandučići su predmet zakona koji je donela još DS mislim 2009 ili 2010 godine nije ni bitna precizno godina i to su usklađivali sa EU standardima. I po tom pitanju narod očigledno podržava tu politiku pa ni to nije pitanje za mene. Ja sam kod mene u zgradi davno ispoštovao taj zakon i za 8 godina sve stoji kao i prvog dana.
    Što se tiče pločica to je daleko lepše i uljudnije i nije skupo a mogu i nalepnice. Nije posao upravnika da rade posao poreske uprave i prijavljuju podstanare. Tražimo da se porez na zakup smanji sa 20%i na 10% i da ide u lokalni a ne republički budžet. Po pitanju sklonista,nije nikakva borba nego imovinsko pitanje i ako se izdaje onda od toga trebaju zgrade da se održavaju a ne lezilebovići finansiraju
    Sve što sam izneo su PREDLOZI da bi građani bili zaštićeni. Rečnik je za one koji samo takav rečnik razumeju na žalost i misle da upravnici trebaju čistiti sneg
  • prekvalifikacija

    02.03.2018 10:57
    sad cu biti ja ti a ti ja
    koja je skola trebala za zvanje "komunalac zbog buke" i zasto su je ukinuli ?
  • Novosadjanin

    02.03.2018 09:40
    Berak
    Gdine Berak. poradite malo na vasem recniku. Moje misljenje za ledenice je da vlasnici posebnih delova ne smeju da ih skidaju. Nisu obuceni za to, nemaju opremu a da se nesto desi ko bi odgovarao. Da li mozete da date odgovor za vreme odmora koje je od 23-05 ? Da li mozete da objasnite neciju ideju o post. sanducicima? Zna se kako drzava moze doci do stanova koji se izdaju. I da li moraju biti plocice? Kod nas su lepo uradjene nalepnice. Da li mozete da objasnite kome i zasto da se dostavlja mail za zakazivanje skupstine SZ ? Po pitanju sklonista, ocigledno je borba za ona sklonista koja su atraktivna zbog izdavanja. Slazem se a sta je sa onim sklonistima koji su ispod zgrade i nisu za izdavanje? Nama nije u interesu da nam se vrate, jos ce nam naplacivati nesto svasta. Hvala na odgovoru. Inace, ja sam ocistio jutros sneg i lokalima, kao dobar komsija.
  • Nebojša Berak

    02.03.2018 00:12
    LEDENICE-Novosađaninu
    Ako imate ledenice pozovite komunalnu inspekciju. Oni će SIGURNO izaći odmah i trakama ograditi prolazak i sigurno naložiti JKP Stan da to ukloni.
    Kominalna inspekcija moje iskustvo kaže je normalna i rade svoj posao, što ne znači da je 100% uvek i svuda tako. Samo moje iskustvo.
  • Nebojša

    02.03.2018 00:09
    Novosađaninu odgovor novi
    Konačno s Vaše strane normalan ton i uljudnost. To je ono o čemu pričam i pišem, ali ljudi ne čitaju nego pričaju ili pišu svoju priču.
    Svakako da nije posao upravnika da čiste i to mogu slobodno da kažem govore i misle maloumnici, skorojevići, lezilebovići i da ne nabrajam sve najgore ljudske osobine.
    Ono što sam upozoravao i upozoravam a niko ne sluša jeste da ne bi trebalo da imate iz ISTE firme i UPRAVNIKA i TEKUĆE ODRŽAVANJE odnosno tehničko održavanje.
    Slažem se u potpunosti i za to se zalažem da kada su u pitanju LEDENICE to bi trebalo da rade recimo gradske vlasti preko JKP STAN pošto naplaćuju dimničarinu a ništa ne rade da makar ovo za te pare odrade, a ne da je dimničarina porez na budale ili taksa na ne izlazak na izbore.
    Moj lični stav je da bi taj posao MORALE da rade firme koje rade tekuće ODRŽAVANJE, ali je problem što ljudi ugovaraju održavanje a ne obraćaju pažnju šta ugovaraju. Niko ne vodi računa o troškovima koje imaju stambene zajednice plaćajući firme za održavanje za koje NE DOBIJAJU NIŠTA, Uzmite primer otpušavanja sudopera, kada, lavaboa, sudopera,... koje se naplaćuje. Pa šta mi onda kao građani, jer sam pre svega građanin i vlasnik posebnog dela plaćamo? Kao profesionalni upravnik i predesednik udruženja profesionalnih upravnika Novog Sada koji rade samo taj posao i ne održavaju zgrade zalažemo se za isto kao i svi građani ali i da nema jahanja magaraca po njima jer očigledno neki magarci misle da za 250 RSD mogu da traže šta im padne na pamet.
  • vidra

    01.03.2018 23:49
    ormaric sa osiguracima
    Ja sam par puta odvrtao vec osigurace u stanovima gde do pola 3 tresti (uvek ceca). Sutradan onako rano popodne su dobili struju nazad. Ako zakon nije u stanju da resi problem, resicu ga ja.
  • pera

    01.03.2018 22:33
    samo na platnom spisku
    Pitam se čemu oni uopšte služe? Ne izlaze oni više ni pas kad vas ujede.
    Gospoda radni dan provodi kod svojih kuća.
    A moram priznati, imati plate kao što ih oni imaju, a nemati nikakvu odgovornost za propuste, toga se trebalo setiti.
  • Kad se promeni vlast

    01.03.2018 22:20
    Prvo ukinuti
    Notare, izvršitelje i ove upravnike, po smeni vlasti, sve ukinuti.
  • Nervirach

    01.03.2018 22:16
    Sneg treba da cisti domar, taj upravik.
  • Novosadjanin

    01.03.2018 21:29
    Berak
    Ciste stanari i vlasnici lokala sneg poslednjih 40 godina, koliko ja znam. Samo sam hteo da vas pitam ZASTO PLACAMO UPRAVNIKA, ODVAJAMO ZA STAVKU SKU I ZA TEH. ODRZAVANJE. A ledenice treba sami da skidamo! Ili da platimo. Hvala na odgovoru gdine Nebojsa.
  • Mastodont

    01.03.2018 18:39
    Sa jedne strane, jeste brka što država neštiti svoje građane, zato i izbegavam da joj plaćam šta god mogu. Sa druge strane, postoji toliko načina da zagorčate i uništite život komšiji koji vas uznemirava bukom, da stvarno ne razumem čemu ovolika kuknjava.
  • ?!

    01.03.2018 16:36
    @Roditelj
    Samo da porucim ovom roditelju sa malom decom, kategorija "porodice sa malom decom" nije nista vise ugrazena nego svi ostali koji trpe ovo nasilje. A ne treba da bude ni privilegovana samo zato sto ima malu decu. Svi smo u istom sosu u ovom zlu od drzave.
  • Nebojša Berak

    01.03.2018 15:35
    tzv. Novosađaninu
    Ti si sve sem Novosađanin,a od opšte kulture i vaspitanja nije ti ostalo ništa, čim možeš da postavljaš tako nebulozna pitanja oko čišćenja snega.
    Dobili ste uglavnom stanove za tepsiju ribe i mislite da neko treba da vam održava vašu zgradu a onima koji imaju kuće takvo nešto ne pada na pamet.
    Navikli ste hleba bez motike.Navikli ste da ne kažete komšiji ni dobar dan. Navikli ste da ne pomognete bilo kome kome pomoć treba.Očigledno.
    Čišćenje snega oko zgrade je dužnost vlasnika posebnih delova odnosno vlasnika stanova i poslovnih prostora i za svu štetu nanetu trećim licima od recimo ledenica, crepa, delova fasade kojima neko može biti povređen odgovarate svi solidarno u stamebnoj zajednici.
    Dovoljno ste pismeni da uzmete i pročitate zakon.Da li mislite da vam upravnik ili profesionalni upravnik čiste sneg oko zgrade?Sram vas bilo.
    Svako iole vaspitan zna i u svakoj normalnoj zgradi se zna da se skupe komšije,uzmu razbijače leda,lopate i so i da uz kaficu,kuvanu rakiju, sok i slično očiste sneg sa trotoara i parkinga oko zgrade,ako zgrada ima svoj parking.
    Upravnik ili profesionalni upravnik ne čiste sneg jer za to nisu ni plaćeni.Oni organizuju ako niste dovoljno vaspitani i/ili oragnizovani da uradite tu elementarnu stvar.
    Ako ne želite da čistite sneg postoje dve opcije.Prva da platite firmi ili preko studentske zadruge da to urade ili da platite kaznu nakon prijave komunalnoj inspekciji upravnika ili profesionalnog upravnika da se niste odazvali i plus da očistite opet.
  • Мунгос

    01.03.2018 11:58
    Да није било овог наслова, никада не бих знао да су Новосађани толико весели људи који воле музику. Али и да има доста мргуда међу њима, нарочито оних који редовно плаћају дажбине.
  • Roditelj

    01.03.2018 11:16
    Da su ljudi koji su donosili ovakvu nakaradnu odluku barem na sekund pomislili recimo na porodice sa malom decom. Supruga i ja radimo, placamo sve racune i komunalije na vreme. Imamo devojcicu koja bi nocu trebalo da spava. Sta meni vredi da saljem nekakva pismena obavestenja upravniku i cekam nekoliko dana, da neko ko je placen iz mog dzepa (mislim na Komunalnu policiju) izadje na teren i zastiti moja prava i pravo mog deteta na miran san.
    Ovim bukvalno terate normalne roditelje da razmisljaju kao kriminalnci, jer kada je moje dete ugrozeno, a jeste ugrozeno kada nocu u svom stanu u svojoj sobi ne moze da spava, onda ja kao roditelj, koji nije nasilan, pocinjem da razmisaljam o nasilju i uzimam stvar u svoje ruke, kako bi zastitio svoje pravo da zivim mirno u MOM stanu.
    U takvoj situaciji, ljudi kao sto sam ja, dolaze u situaciju da ih sutra po raznoraznim novinama nazivaju huliganima, batinasima ili slicno, a jedino sto mi ostaje u ovakvoj situacioji je obracun fizickom silom.
    Ovo je sramota, ovo nema nikakvog smisla. Kaznjavate normalne ljude i pretvarate ih u nesto sto oni ne zele da budu.
    Za kraj, u normalnoj drzavi i normalnom drustu, osoba koja je kao objasnjenje za ovakvu skandaloznu odluku ponudila odgovr da su eto imali puno "laznih" prijava, pa su eto zato odlucili da nam svima pomognu tako sto nece vishe da rade svoj posao, treba ismjeati, smeniti, zabraniti da sa bavi javnim poslom zauvek. Ovo je flagrantno vredjanje inteligencije.
  • Satelit Boy

    01.03.2018 10:01
    Komunalna policija ...
    ... u Novom Sadu izmišljena je da se zaposle neki "pripadnici" i da "se okreću" novci budžeta (gradskog, pokrajinskog, republičkog), tobože da se pomogne "redovnoj policiji" u obavljanju poslova komunalnog reda, a sve zato jer se u MUP nije moglo zapošljavati tek tako, molbe su išle za BG, a od tamo su stizale odluke. I sad se opet svi pravimo blesavi, nije njihov posao da se brinu o komunalnom redu, jer da jeste - ne bi bilo rugla oko Satelitske pijace, ne bi bilo prosjaka na raskrsnicama, ne bilo onih sumnjivaca što ti pokazuju gde da parkiraš na parkingu kojeg ionako plaćaš, ne bi bilo dilera, narkomana i pijandura oko škola, ne bi bilo bahatih na mostu "Slobode" itd. Njihov posao je da se vozikaju, šetkaju, glume, maltretiraju po koju babu što prodaje cveće, izvode besne gliste nad onima nad kojima mogu, a od ćelavaca beže ko đavo od krsta. Eto tako. Sve sam vam kaZo, mada bih mogao o još kojem čemu ...
  • Žbunjen

    01.03.2018 09:18
    Kontradikcija
    Fascinantno mi je kako kada se išta sa iole pozitivnom notom objavi, odmah negodujete, šatro neće vas opet preći... a kada se objavi ovakva nebuloza, upecate se iz keca. Da li vi zaista verujete u ovo?
  • Krmenadla sa Podbare

    01.03.2018 00:38
    Ako vas neko pocne bosti nozem POSALJITE EMAIL svetom Petru... Ako iskrvarite od krvoliptanja ne mozete tuziti drzavu jer su redovi preveliki i urgentnom, ima lista cekanja a i tu i tamo dosta njih preko veze. Ako vas obore kola posaljite email pogrebnom ali samo ako imate sredstava na racunu...

    Vidi sine - pravda u svoje ruke - nema druge ni trece odavno. Ovo je pakao od drzave - tj nije ni drzava nego spr*nja...
  • Ali

    28.02.2018 23:18
    Dao Bog da svakog ko je ucestvovao u smisljanju i donosenju ovog zakona i odluke-svako popodne,vece ili noc uznemirava neki nenormalan komsija pa da svako vece provode u slanju mejlova i dozivanju upravnika!
    Teski debilizam!
  • Trkač

    28.02.2018 22:28
    Odlukom do fit izgleda
    Autor odluke nije kod kuće. Ni upravnik. Zovite ih kad se vrate. Do tada uživajte u veselju vaših bučnih komšija ili i vi napravite svoju žurku. Ako na posao odete nenaspavani kažite šefu da se obrati autoru odluke.

    Za slučaj da ne možete da pišete mail ili ne možete da hodate iz bilo kog razloga i ne možete da prijavite buku, počnite da gajite golubove pismonoše. Upravnici su obučeni i za golubove. Autor sve predvideo.

    Pismeno obaveštenje u papiru, ako ne koristite mail, možete trčećim korakom dostaviti upravniku tokom trajanja komšijine žurke, da se što bolje umorite. Tako je to autor osmislio. Što brže trčite to ćete imati bolju liniju za najnoviju kolekciju predstojeće modne sezone. Noću je lepše trčanje, vazduh je svežiji.

    Ako slučajno žurka u međuvremenu prestane, postupak ponoviti da i to javite upravniku koji svakako večno bdi nad svima vama. I to je autor osmislio.

    Šta reći?! Hvala autoru.
  • Ccc

    28.02.2018 22:06
    Halo, kako ste?
    Upravnik samo sedi i ceka nocu da mu stigne mail pa da potrci u tih 5-6 zgrada da opominje glasne stanare. Njegovo radno vreme je 00-24? Glupost stvarno nema granice.
  • @xx

    28.02.2018 21:31
    25 RSD dodato na vas racun.
  • Sekretar Dejan

    28.02.2018 20:06
    A ako ja bucnog komšiju zalijem PP aparatom, kome da se prijavim? Upravniku, komunalnoj ili redovnoj policiji?
  • xx

    28.02.2018 19:37
    Kad vidim komentar glasali ste gledajte , pomislim sta bi tek gledali da su ostali zuti.
  • pawlle

    28.02.2018 19:22
    onda ukinuti kom policiju i onako su beskorisni samo dobijaju platu ni zasta
  • Sat

    28.02.2018 18:59
    Odluka
    Odluka je dno dna!Pa da opet dobro za bahatost,bezobrazluk,nekulturu,napostovanje komsiluka i idiotizam a od goreg najgore za kulturnog,dobrog,vaspitanog i uvidjajnog stanara i komsiju!Pa da i ovog puta prave vrednosti se ne cene a sila i bezobrazluk dobise na ceni!Sramota!
  • @ IVA

    28.02.2018 18:22
    ISTINA
    @ IVA

    Komentar Ive najkrace i najbolje opisuje stanje naroda u domovini.
    Sta ocekivati od neprijatelja, kad nas sopstvena vlast unistava u svakom segmentu nasih zivota.

    Svi zajedno smo CRNA RUPA!
  • upravnik

    28.02.2018 18:10
    Partijski zadatak zove
    Da li te bud..e stvarno misle da ću ja kao upravnik noću biti budan, čekati da mi stigne mail nekog komšije i onda zvati komunalnu policiju?
    Njima treba neko ko će raditi posao za koji su plaćeni njihovi partijski drugovi i drugarice, a oni će obavljati partijske zadatke, kao npr. ove sada kada već danima idu po Beogradu od vrata do vrata.
  • Novosadjanin

    28.02.2018 17:49
    A sta ako...
    Pa lepo zamolite upravnika, nema vise predsednika KS, da se smiri. Upravnik predstavlja sve vas u zgradi i vi donosite sve odluke. Pa tako lepo njemu na vrata pa policiju. Napisite napismeno, potpisite i smenite ga.
  • Novosadjanin

    28.02.2018 17:46
    Berak
    Nadam se da ce se gdin Berak ukljuciti u diskusiju posle 18h. Imam pitanje za njega. Ko treba da cisti sneg ispred moje zgrade? Vlasnici stanova, podstanari :))), kuce i mace ili upravnik. Ozbiljno, po kom clanu i ko treba da cisti?
  • Nervirach

    28.02.2018 17:20
    Vi po zgradama ste dozvoili da drugi upravlja VASOM imovinom? Nazovite ih pravim imenom ,,domari" i sa time obaveze, naknade i soba uz vesernicu. Sta cekate, limun da se pobunite? 500 godina pod turcima, samo dodvorice ostale.
  • Nebojša Berak

    28.02.2018 17:15
    Odgovor Novosadjaninu
    Ocigledno je da si isti kao i vecina gradjana. Da si citao odluku ministarstva video bi odsustvo logike pa su svi predlozi odgovor na trenutno stanje. Ali i tebi je more do kolena kao i onima koji su pisali zakon. Mislis da si pametan a ne mozes se time pohvaliti.
    Ovi neki se zale meni na kucni red a vi ste ga doneli jer ste tako glasali ili bili "pametni" pa ste bojkotom glasali kao i oni za isto.
    Neki se bune cemu plocice sa prezimenom vlasnika jer su navikli da na svinjcu ne pise da je svinjac a porez kao zakupodavci ne bi da plate.
    Daleko veci problem su vlasnici nego podstanari i 80% problema je od vlasnika stanova.
    Ovaj pljuje predlog o sklonistima jer sam nije u zivotu zaradio dinar nego sve dobio na poklon. A da je platio stan znao bi da je platio i izgradnju sklonista i da se sva sklonista izdaju a od toga zive partijski stakori umesto da se odrzavaju zgrade.
    Pisete o kucnim ljubimcima kako prljaju a vi bacate papire i smece gde stignete.
    Ko ne ponese s kucnog praga na putu sigurno nece naci.
  • Giga

    28.02.2018 16:46
    A šta ako ...
    Na primer, predsednik kućnog saveta pravi buku ? Jel opet njemu da se obratimo ? To će sigurno imati smisla !
  • Tata Ikun

    28.02.2018 16:32
    Dragi sugrađani, samo se nemojte međusobno gložiti. Uvek nam bace kost i ta kost uvek odradi posao. Da nismo tako razjedinjeni ne bi nam to ni napravili.
  • Konan

    28.02.2018 16:32
    Dobre kuce
    Zalažem se da svi psi po stanovima dobiju prava da imaju svog predstavnika u kućnom savetu,stanarsko pravo i pravo nasledstva. Obavezno da imaju svoja imena na interfonu i dozvolu da laju kad im se prohte i da ujedu bilo koga ko im nije po volji bez ikakvih posledica. Kome se ne sviđa neka se seli iz štenare(zgrade).
  • resenje je jasno

    28.02.2018 16:17
    I samo se namece. Za sve vas sto se brinete kako ce bake i deke i drugo stanovnistvo sto ne koristi moderne tehnologije prijaviti problem - brizi nema mesta. Uz svakog profesionalnog upravnika ce se zaposliti po jedan IT strucnjak (sns obiluje njima), koji ce biti zaduzen za olaksanje komunikacije za ljude kojima nije "zvonio fejzbuk". Jel ima jos nedoumica?
  • NIA

    28.02.2018 16:13
    Sun
    Zao mi je gospodjo sto ste stekli takav utisak. I sta imate protiv novosadjana? Cini mi se da ste se doselili u NS. Da, imam nesto protiv podstanara, posto u mojoj zgradi nismo mogli da izadjemo na kraj od njihove buke, urlanja, dolazenja drugara, bahatog ponasanja nocu po hodnicima, saranju zidova a VLASNIK STANA uziva tamo negde. I briga ga. Kad smo uveli AKO MI NE SPAVAMO NECE NI ON da vidite kako se situacija smirila. Ne dozvoljavamo takvo ponasanje ni vlasnicima stana. Imam stan koji izdajem i vrlo sam posvecena komsijama za mir cuvanje svoje imovine i tamo.
  • JA sam ja

    28.02.2018 15:52
    upravnici
    Ovo je uvedeno jer se upravnici od sada PLACAJU.a trenutno NE RADE NISTA. Nije istina da mora u pisanoj formi da se obavesti upravnik, nego ga je dovoljno pozvati. A njemu zvanje UPRAVNIKA ZGRADE nalaze da je dostupan 24 sata za stanare. On je sada odgovorno lice za sve sto se desava u zgradi u kojoj je upravnik. A on mora da vidi da li je buka i da upozori stanare da prestanu. Ako nece da prestanu tada se zove komunalna policija. I verujte ovo radi samo treba imati odgovornog upravnika. Ali vecina je to mesto uzela da bi dobijala pare a ne da bi radila nesto.
  • ZumbaZumbaBakalar

    28.02.2018 15:43
    Predlog
    Predlazem Beraku da podstanari, ipak, radi prevencije, nose i traku oko ruke. Leva ruka ako su fizicka, desna ako su pravna lica. U granicama zgradine parcele i dokle doseze video nadzor zgrade. Pozeljno je i ukoliko ide da plati Informatiku, takođe traku oko ruke.
  • Drug pravnik

    28.02.2018 14:44
    @hemoroid
    Druze hemoroid,
    procitajte komentar jos par puta... "....Komunalne policije nema u Zakonu o stanovanju na koji je "naslonjena" ova Gradska odluka, tako da je praktično K.policija zakonski i ne sme sprovoditi. Redovna policija više ne radi kućni red iako im je to bilo 80% njihovog posla (tako da je poptuno suludo što su ih izbacili iz te priče). Tako stoje stvari, nažalost."
    Kao sto napisah, potpuno je suludo sto je redovna policija izbacena iz kontrole kucnog reda (nakaradnom promenom Zakona o javnom redu i miru), iako su to radili od svog osnivanja, znaci oduvek. Slozicete se samnom, druze hemoroid, da je to je dan od ozbiljnijih problema danasnjice i da bi svakako bilo bolje da nadzor nad istim ima sto vise sluzbi.
  • rale

    28.02.2018 14:36
    Ovim cete samo podstaknuti licna i direktna obracunavanja izmedju komsija! Svaka vam cast na glupoj odluci!
  • e svasta

    28.02.2018 14:33
    @Zorica: Nikome, posto je kucni red od 23h a niko ne intervenise pre 00h...

    @Sun: Tabla s osiguracima resava problem zurki momentalno
  • Konan

    28.02.2018 14:29
    Dobre kuce
    Koliko je kućnih ljubimaca po stanovima,više se ne može čuti govor već samo lavež i danju i noću. Zalažem se da dobiju stanarsko pravo,svog predstavnika u kućnom savetu i pravo nasledstva.
  • NIA

    28.02.2018 14:24
    ab
    Mani zivotinje, mozda da predjes na temu odmora za tvoju decu.
  • Novosadjanin

    28.02.2018 14:19
    Berak
    OSMI DEO Sta da svi podrze? Sklonista u koja ne bi ni misa ostavio da prigusti! Gradjeni su tako da nemaju nikakvu svrhu (50%) . Nemaju svrhu ni za izdavanje. Opet se sve vrti oko novaca. Sklonista su cist promasaj u zgradama. Da li ima potreba za takvim sklonistima u gradu? Samo trosak za gradjane. To je pitanje. joooooooooooooooj hocu na taj sastanaaaaaaaaaaak i ja . Imam ideja, ubilo se,
  • Sun

    28.02.2018 14:17
    @NIA
    Postovana gospodja, verovatno pripadate onoj grupi koja se izjasnjava kao pravi novosadjani. Vase zivotne titule, majka i baka, nisu vam puno pomogle. Zao mi je Vas. Napisacu samo - suprug i ja smo podstanari i ne mislimo da smo zbog toga manje vredni i da treba da trpimo komsinicu koja od cetvrtka do nedelje pravi zurke po celu noc a vlasnica je stana. Da li joj to sto je vlasnica stana daje za pravo da se tako ponasa? Da li meni to iskustvo sa njom daje za pravo da sve vlasnike stanova svrstam u isti kos?
  • Novosadjanin

    28.02.2018 14:07
    Berak
    "Логика која је направљена тренутно да што је већа зграда то је већа цена по посебном делу се мења на начин усклађен са логиком и позитивним пословањем да што је стамбена заједница са већим бројем посебних делова цена је мања и обрнуто." Ово је чиста глупост. Па нису власници посебних делова баш толико глупи. Знамо, да што је већа зграда и више станова је мања цена одржавања. Стварно су ови са 5 дана курса КУРСАЏИЈЕ :))))
  • Novosadjanin

    28.02.2018 14:01
    Berak
    "Да би ово функционисало, обавеза је проефсионалног управника и организатора управљања да регистратору е маилом доставе доказ о заказивању седнице скупштине стамбене заједнице и фотографију токлумента у огласној табли, где се може видети да је седница заказана најмање 8 дана пре рока." Глупост. Фотографија црно бела оли у боји ! Ово избацити из предлога. Шта је поента овога? И ко вам је организатор управљања?
  • ab

    28.02.2018 13:55
    ajd
    molim te ns NIA, mani se kucnih ljubimac. E a kad se ti ne okupas pa udjes u lift?
  • Sun

    28.02.2018 13:55
    Imam strah od vikenda :-(
    Upravo smo se sa ovim "zakonom" sreli pre par nedelja u 4h ujutro kada vise nismo mogli da izdrazimo nesnosnu buku od strane prve komsinice. Tu noc zurka je trajala do 6.10h a ni upravnik ni komunalna policija nisu mogli da nam pomognu jer su samo prebacivali loptice i odgovornost s jednih na druge i poslali nam poruku da pravdu uzmemo u svoje ruke!
  • upravnik

    28.02.2018 13:53
    Berak
    Molim vas, posto ste prisutni u komentarima, da nas obavestite o mestu i datumu odrzavanja pomenutog sastanka u Ministarstvu.
  • /

    28.02.2018 13:41
    /
    @Nebojša Berak
    aman, a da upravnik umesto racunara ukljuci notifikaciju na telefonu?

    toliko se raspisaste a preskocili ste taj detalj
  • NIA

    28.02.2018 13:39
    Iz predocenog, sram da vas bude gdine N.B. Vi se borite ocigledno za vas i vase clanove. Niste se dotakli nicega sto je zivotno pitanje vlasnika stanova! Vrh vam je to sa plocicama na post. sanducicima! xaxa Zasto moraju biti plocice? Pa jos i za podstanare. I to je trosak za stanare. A da li znate da i sanducici treba da odgovaraju standardima EU? Nigde niste spomenuli vreme odmora , zasto je pomereno sa 22-07 na 23-05. Upravnici BEZ LICENCE su veci ljudi no vi sa 5 dana kursem i licencom. Nevredjajte postene gradjane.
  • hemodroid

    28.02.2018 13:36
    Drug pravnik

    Druze pravnik, nadleznost redovne policije proistice iz Zakona o javnom redu i miru a ne iz zakona koji citirate.
  • Zorica

    28.02.2018 13:27
    Iznad mene živi predsednik skupštine stanara sa porodicom. Nije retko da baš njegova deca prave trče, skaču i vuku po podu raznorazne kamionete posle 22h kad se kod mene u domu već sprema na spavanje. Kome ja da se žalim?
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:16
    допуна закона ОСМИ ДЕО
    ТРАЖИМО И СВИ БИ ТРЕБАЛИ ДА ПОДРЖЕ:
    Сва склоништа вратити на управљање стамебним заједницама са истим правилима која има ЈП Склоништа Србије, како би се из тих прихода финансирало одржавање зграда. Склоништа су финансирали власници посебних делова и она су њихово власништво које мора бити неприкосновено и улазило је у цену квадратног метра током изградње зграда. Сада се своди да се од тих прихода финансирају заостали нечији партијски кадрови, а многа склоништа су оштећена пробијањем врата или чак има и случајева отуђења поједних делова склоништа. Уколико су склоништа блоковска, приход се дели према нето површини посебних делова сваке стамбене заједнице, а управљање склоништима преузимају професионални управници или управници преко организатора управљања. Начин издавања може да буде искључиво јавном отвореном лицитацијом.
  • e svasta

    28.02.2018 13:14
    Ako je neko nasilan ili vristi/urla - zove se redovna policija, to nikad nije bio posao komunalne.

    Ako neko pravi zurku - odvrnete mu osigurace i onda natenane napisete mail upravniku.

  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:14
    допуна закона седми део
    Стамбене заједнице које имају додатне приходе од реклама или закупа простора веће од 100.000 РСД годишње који се у складу са уговором уплаћују на рачун стамбене заједнице нису у обавези да издвајају за приходе стамбене заједнице за инвестиционо одржавање о чему обавештавају комунлану инспекцију и регистратора, копијом уговора и извода из пословне банке да се такви приоди остварују.
    За све интервенције у зградама од хитних, техућег одржавања и инвестиционих радова уколико се ангажује физичко лице уместо правног лица без рачуна, све трошкове сноси организатор управљања и професионални управник или управник уз казну од 150.000 РСД.
    Редовне седнице скупштине стамбене заједнице се заказују најмање једном уместо како стоји у закону два пута годишње. Уколико се седница не закаже, аутоматски се раскида уговор са организатором управљања и професионалним управником и након тог датума им се одузима право потписа и располагања новчаним и не новчаним средставима стамбене заједнице. Да би ово функционисало, обавеза је проефсионалног управника и организатора управљања да регистратору е маилом доставе доказ о заказивању седнице скупштине стамбене заједнице и фотографију токлумента у огласној табли, где се може видети да је седница заказана најмање 8 дана пре рока.
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:12
    допуна закона шести део
    Свака стаамбена заједница је дужна у складу са законом да има прописане поштанске сандучиће, на којима мора стајати плочица са бројем стана и презименом власника, а ако се стан издаје у закуп морала би да стоји плочица ПОДСТАНАР изнад које постоји могућност исписивања презимена подстанара на папиру и да је тај део покривен пластичном провидном плочицом са завртњем.
    Професионални управници и управници нису дужни да достављају пореској управи број станова или појединачне спискове станова који су у закупу или пак пословнних простора, јер је то посао пореских инспектора који требају да обиђу зграде и преко поштанских сандучића сами утврде да ли се плаћа порез на закуп. Предлаже се измена закона у делу висине пореза на закуп непокретности смањивањем са 20% на 10%, а да тај приход иде локалним самоуправама а не у републички буџет, како би се локалне самоуправе заинтересовале да тај посао одраде до краја и да се прошири пореска база обвезника и како би порез могао да буде мањи и да га онда сви плаћају.
    Локалне самоуправе одређују минималну цену техничког одржавања али тако да прецизно обухвата све радове који су укључени у ту цену редовног одржавања и хитних интервенција.
    Логика која је направљена тренутно да што је већа зграда то је већа цена по посебном делу се мења на начин усклађен са логиком и позитивним пословањем да што је стамбена заједница са већим бројем посебних делова цена је мања и обрнуто.
    Исто се односи и на принудну управу у стамбеним заједницама.
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:11
    допуна закона пети до
    Принудну наплату и извршење организоваће предузеће обједињене наплате након што добије захтев организатора управљања или предузећа за одржавање за неизмирене обавезе власника посебних делова и испостави од извршитеља налог за уплату предујма. Организатори управљања и предузећа за одржавање уколико не уплате тражени износ у року сами сносе све трошкове, организатори управљања према стамебној заједници а предузећа за одржавање узграда према сопственим приходима. Уколико обједињена наплата одбије да покрене поступак извршења по налогу организатора управљања или предузећа за одржавање казниће се да надокнади целокупан износ органитатору управљања, стамебној заједници, предузећу или предузетничкој радњи која одржава зграде плус казном од 50.000 до 2.000.000 РСД.
    Обавезује се РГЗ да на свом сајтуна веб адреси https://katastar.rgz.gov.rs/StambeneZajednice/
    Дода поља са именом и презименом управника или професионалног управника, као и претраживањем по имену и презимену управника као и да
    дода поље са називом организатора управљања и претраживањем по том пољу, како би све било транспарентно за све грађане, а да брише број решења који се може прочитсти у пдф документу који већ постоји на наведној веб страници
    Исту обавезу има и ПКС да на свом сајту и веб страници https://usluge.pks.rs/#!/app/buildingmanagersregistar
    поред имена и презимена сваког професионалног управника омогући преглед стамебних заједница којима управља изабрани професионални управник како би све било транспарентно.
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:08
    допуне закона четврти део
    Обавеза је сваког организатора управљања да на огласној табли постави копију документа са потписима на основу којих је изабран да управља зградом.
    Организатор управљања је обавезан да у сваки улаз постави на огласној табли име и презиме професионалног управника, број лиценце и број телефона као и његовог заменика у случају спречености да обавља тај посао. Исто се односи и на управника без лиценце да је дужан да постави на огласну таблу своје име и презиме и број телефона као и његовог заменика у случају одсутности или спречености да обавља тај посао.
    У случајевима нарушавања реда у стамбеним зградама, сваки власник посебног дела може да позове комуналну полицију. Управници и професионални управници нису у обавези да успостављају ред у згради јер за то нису ни обучени ни плаћени, с обзиром да за то постоје надлежне службе комуинална полиција и полиција да стручно обаве тај посао.
    Поништити све одлуке локалних самоуправа које су обавезу успостављања мира и реда у зградама пребациле на професионалне управнике и управнике.
    Све локалне самоуправе дужне су да организују обједињену наплату или да тај посао препусте приватном правном лицу или пак јавно приватним партнерством организују посао обједињене наплате.
    Провизија обједињене наплате не може да буде већа од 5% без пореза на додату вредност са рачуна задужења власника посебних делова.
  • Novosadjanin

    28.02.2018 13:06
    Beara
    Nisam trazio minus da mi stavite vec molim odgovor. Unapred hvala.
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:05
    допуне закона трећи део
    Предузећа или предузетничке радње који се баве одржавањем зграда не могу да се баве и управљањем зградама, нити да власник или сродник до другог реда тог предузећа или предузетничке радње има у власништву предузеће или предузетничку радњу за управљање зградама и да има уговорни однос са предузећем или предузетничком радњом која се бави одржавањем зграда.
    Рок за регистрацију стамбене заједнице је 5 дана од дана предаје документације. У случају да у року од 5 дана стамбена заједница не добије решеење о регистрацији или одбијање из неког од валидних разлога, казниће се регистратор и локална самоуправа износом од 50.000 до 2.000.000 динара које мора да уплати на рачун организатора управљања за ту стамбену заједницу акоја ће износ поделити са стамебном заједницом уплатом на рачун стамебне заједнице када буде регистрована
    Радно време и доступност управника је од 08-20 часова сем за хитне интервенције пуцање инсталација воде, канализације, пожара, заглављивања лифта и другог што може да угрози животе грађана. Допуштено је предузећима или предузетничким радњама да након 20 часова организују позивне центре који су онда обавезни да у најкраћем року али не дуже од сат времена организују долазак техничких екипа за одржавање или пак ватрогасаца, полиције, хитне помоћи и слично како би се спречиле теже последице по грађане.
    Обавеза је сваког организатора управљања да на огласној табли постави копију документа са потписима на основу којих је изабран да управља зградом.
  • NIA

    28.02.2018 13:04
    I mene , kao majku i baku jako interesuje vreme odmora. Ovim zakonom je pomereno na 23h do 05h. i pitam se ZA KOGA, ZBOG KOGA JE OVO VREME POMERENO? Kako ce nam tek sada podstanari imati vlast u zgradi. Drugi problem, gde se ovaj Zakon nije mnogo bavio su KUCNI LJUBIMCI. Nisu kucni ljubimci krivi, krivi su njihovi vlasnici. Prljavi hodnici, lift koji posle njih smrdi, unose sneg i laju po ceo dan i noc.
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:03
    допуне закона други део
    Полисе осигурања од одговорности морали би да имају и обични управници као и професионални управници и то мора да буде дефинисано законом. Једна полиса од 10.000 ЕУР не би смела да покрива више од 5 улаза, а не стамбених заједница. Имамо случајеве не лиценцираних управника који су стрпали у јенду стамбену заједницу чак 11 улаза а немају никакву полису од одговорности. Друго, не може једна полиса да покрива и 5 и 155 улаза, то је апсурд и тиме грађани нису заштићени од рада управника и професионалних управника као и од не чињења које су билин обавезни да предузму а нису.
    Забрањује се формирање стамбених заједница са више од 30 посебних делова у оквиру једне стамбене заједнице ако су адресиране на више од 3 кућна броја. Изузетак могу да чине стамбене заједнице које имају заједничку противпожарну хидрантну заштиту-пумпу, струјомер хидрантне заштите и један водомер за потрошњу хладне воде које могу да оформе заједничку стамбену заједницу у том случају. Без заједничке хидрантне мреже-пумпе, струјомера за хидрантну заштиту и водомера за потрошњу хладне воде не допушта се формирање једне стамбене заједнице са више од 30 посебних делова на више од 3 кућна броја.
  • Небојша Берак

    28.02.2018 13:01
    Предлажемо измене и доп.закона
    Предлажу се следеће измене закона:
    Правила власника морају да садрже следеће документе:
    Статут стамбене заједнице
    Правилник о матереијално-финансијском пословању стамбене заједнице
    Пословник о раду скупштине стамбене заједнице
    Програм рада
    Каталог имовине стамбене заједнице
    Члан закона којим се дефинише да је потребна 100% сагласност власника посебних делова за усвајање Правила власника, мења се у делу где се 100% замењује са2/3 укупног броја власника посебних делова
    Члан закона који дефинише да се професионални управник бира са 2/3 укупног броја власника, мења се у делу где се 2/3 замењује са више од 50% укупног броја власника посебних делова.
    Смењивање управника или професионалног управника врши се потребном већином која је била и за избор управника или професионалног управника.
    Управник без лиценце, може да буде управник само у улазу у којем има пребивалиште.
    Забрањује се регистровање стамебних заједница које имају у називу две улице.
    Ограничава се број посебних делова по једном професионалном управнику на 700 посебних делова са толеранцијом до + 5%.
  • Neboja Berak

    28.02.2018 12:57
    Analiza registrovanja SZ
    Оно што упада у очи јесте чињеница да се закон иако лош не поштује у неколико сегмената:
    1. Не поштује се законски рок од 5 дана за регистрацију стамбених заједница. Ако се прети казнама стамбеним зајеницама, онда би исте такве казне морали да имају и надлежни према стамебним заједницама које су предале валидну докуменатацију.
    2. Управни зграда без лиценце, иако је забрањено у 16 случајева су регистровали по две или више стамбених заједница на различитим адресама па и квартовима града.
    3. Догађа се апсурд код управника али и два професионална управника који су регистровали рогобатне стамбене заједнице које не представљају функционалну целину до чак 11 улаза у поједним случајевима и две улице. Тај број се креће од 2 до 11 улаза.
    4. Са 2 улаза у једној стамбеонј заједници има 31 стамебна заједница па и са називом који садржи две улице.
    5. Са 3 улаза у једној стамбеонј заједници има 11 стамбених заједница па и са називом који садржи две улице.
    6. Са 4 улаза у једној стамбеонј заједници има 11 стамбених заједница па и са називом који садржи две улице.
    7. Са 5 до 6 улаза у једној стамбеној заједници има 2 стамбене заједнице
    8. Са 7 улаза у једној стамбеној заједници има 2 стамбене заједнице
    9. Са 11 улаза има 4 стамбене заједнице па и са називом који садржи две улице.
    Од 1170 регистрованих стамебних заједница професионални управници су у 309 стамбених заједница што је 26,41%, а остатак су управници без лиценце. Ово је стање на дан 02.02.2018.
  • samo upravnik

    28.02.2018 12:55
    Gde da se prijavim za najavljeni sastanak u Ministarstvu gradjevinarstva? Posto me 100% nece pozvati.
  • daca

    28.02.2018 12:52
    teatar apsurda
    Ovo je za rubriku verovali ili ne....podrazumeva se da smo svi informatički pismeni i za kompjuterom dan i noc....a sta ako se mejl zaglavi na nekom serveru u Americi. Šta ako upravnik ima tvrd san, nije tu, bolestan, nije platio račun i nema internet, moglo bi se do sutra nabrajati......Odluku su garant pisali pravnici koji su pored Pravnog fakulteta (makar i privatnog) samo prošli......
  • nebojša Berak

    28.02.2018 12:52
    dodatak pojašnjenju
    Odluka gradskih vlasti je toliko nakaradna pa vam moram dati jedan primer kao su oni to zamislili. Dok upravnik ili profesionalni upravnik spava, onda mora da drži uključen računar priključen na kućni razglas da ga probudi iz sna i da mu kaže da je stigao e mail.
    Prosto neverovatno kakvo je to odsustvo realnosti i stvarnosti.
    Zato i pozivam upravnike i profesionalne upravnike da poštovanjem zakona u kome stoji da mora da reaguje u roku od 48 sati tako i čine, jer je to jedini način da se neko natera da zakon promeni.
    Zamislite pukne vam vodovodna ili kanalizaciona cev u zgradi, a po zakonu profesionalni upravnik ili upravnik mora da reaguje u roku od 48 sati. ZLO. KATASTROFA. Ali ne vide to i ne žele da vide da je taj zakon loše urađen i da ne može da funkcioniše kako treba na zadovoljstvo građana nego može samo revolt da izazove i sukobe sa upravnicima i profesionalnim upravnicima.
  • Nebojša Berak

    28.02.2018 12:41
    pojašnjenje
    Da ne bude nedoumica i da pojasnim građanima. Niije moglo naravno sve da se prenese u ovom odličnom tekstu pa koristim ovo mesto ovde kroz komentar.
    Gradska odlukje skandalozna, jer se mora slati e mail upravniku koji ond obaveštava komunalu policiju i inspekciju i dolazi zajedno s njima nakon toga.
    elementarna logika kaže da je odluka protivustavna i da se ne mogu nadležnosti prenositi na upravnike jer za to postoje džravni organi koji su plaćeni.
    Drugo, nemaju svi kompjuter i nisu svi funkcionalno pismeni da barataju računarima. Šta ćemo da radimo sa bakama i dekama, kako će oni da šalju e mailove? Gde je tu logika? nema je u potpunosti odsutna.
    Treće, zakon je sa mnogo propusta i ne funkcionalan je. Namerno su napravili da pravila vlasnika se usvajaju s 100% da nikada ne bi bila usvojena i da ne možete da kontrolišete i date pravila upravnicima i profesionalnim upravnicima, ali zato kada trebaju vašu imovinu da stave pod hipoteku onda je dovoljno 2/3 glasova. APSURD.
    Četvrto, u zakonu stoji da upravnik reaguje na vaš poziv u roku od 48 časova što je skandalozno. Ali kada je ova odluka gradskih vlasti u pitanju onda upravnici ne trebaju da reaguju pre48 sati jer je to jedini način da se shvati problem i da se zakon mora menjati i biti u korist građana i njegovog funkcionisanja.
    Peto, registrovanje stamebnih zajednica je izuzetno sporo i za 20 dana registruju 100 SZ. Smešno. zakon se ne poštuje u potunosti a definisao je ćutanje administracije. Samo niko ne čita zakon.
  • Iva

    28.02.2018 12:33
    Ljudi meni je ovaj AV sistem smisljenog maltretiranja gradjana i to po bilo kom osnovu gori cak i od Slobinog, verujte. Na svakom koraku pretnje, ucene, zastrasivanje... Osecam stalan pritisak, iz dana u dan. A povodov ove najnovije genijalne ideje, Nobelovu nagradu za idejnog tvorca, sad i odmah!
  • 021

    28.02.2018 12:26
    A zašto redovna policija više ne izlazi na prijave? Poslednjih 45 god (koliko pamtim u nazad) su oni to radili? Ne razumem taj potez, grad je sve veci, studenata sa strane sve vise, zurke non stop.
  • Drug pravnik

    28.02.2018 12:14
    Ako bolje pročitate navedeni član 44. videćete da se Komunalna policija u istom uopšte i ne spominje. Član kaže da se upravnici zgrada obraćaju Komunalnoj inspekciji - koja je praktično "druga firma". Komunalne policije nema u Zakonu o stanovanju na koji je "naslonjena" ova Gradska odluka, tako da je praktično K.policija zakonski i ne sme sprovoditi. Redovna policija više ne radi kućni red iako im je to bilo 80% njihovog posla (tako da je poptuno suludo što su ih izbacili iz te priče). Tako stoje stvari, nažalost.
  • Novosadjanin

    28.02.2018 12:08
    Beara
    Ocigledno se ovde radi o profesionalnim upravnicima. ONI ne stanuju u nasoj zgradi. ONI se bune da smanje sebi obaveze. Kako nisu postavili pitanje KO JE U OBAVEZI DA CISTI SNEG ISPRED ZGRADE? Stanari i vlasnici lokala! Pa zasto vas placamo gosp. Beara? Zasto je grad doneo odluku da je kucni red, odmor, od 23h do 05h ? Znaci, deca koja legnu do 21h moraju da trpe bahate komsije do 23h. a ujutru u 05 moze komsija iznad nas da busi i rusi u svom stanu. A deca nam idu u skolu od 08h. Molim odgovor.
  • Pera P.

    28.02.2018 12:06
    Gradski izbori što pre
    Ova odluka nije u skladu sa Zakonom o stanovanjui odrzavanju zgrada pa je stoga NEZAKONITA.Postupanje kom.policije propisuje pomenuti zakon a ne ova odluka,koja ne razlikuje nadleznosti upravnika volontera od upravnika profesionalca.Zastitnik građana može samo dati upozorenje od kojega nema koristi .Ovaj potpisnik se obratio nadleznom ministarstvu mejlom ukazujuci i na ovu odluku radi sprovođenja UPRAVNOG NADZORAali odgovora nema mesec dana
  • hemodroid

    28.02.2018 11:51
    malena
    28.02.2018 • 10:09
    volela bi da znam šta je posao komunalne policije osim primanja plate

    Proverite, trenutno su svi u Bgd i idu od vrata do vrata u kampanji, isto je i sa inspekcijom a i kupili su im nove racunare da se u radno vreme malo bave botovskim poslovima.
  • Novosadjanin

    28.02.2018 11:45
    Ja sam upravnik moje zgrede. I ko ce mene pozvati na taj satanak? Ili , opet idu samo prof. upravnici!
  • singer

    28.02.2018 11:34
    Nebi me čudilo
    Ako se ovako nastavi da u našoj zemlji izbije među građanski rat.Kome običan čovek da se žali, ništa moraćemo se naoružati bejsbol palicama, izboriti se sami.
  • Sugrađanka

    28.02.2018 11:24
    Čemu slati mejlove za buku u zgradi upravniku kad se nije pretežno događa noću. Hoće li upravnik čelu noć primati mejlove i reagovati jer sledećeg dana to više nema smisla. Ova ideja je blago rečeno besmislen, a ako joj je bio cilj da ubedi stanare u prednost profi upravnika onda je to promašaj. Profi upravnik da bi ostvario pristojna primanja treba da prati minimalno bar 200 stambenih jedinica a poželjno je u više. Kako mislite da ti ima realne komunikacije sa vlasnicima stanova, teško i ne izmišljajte nepotrebne obaveze da bi nas ubedili kako je ideja profi upravnik dobra, a ne udomljavanje odabranih koji treba da kontrolišu građane na zamagljen način.
  • Joca

    28.02.2018 11:22
    sviranje k
    Komunalna policija da je radila kako treba glasni podstanari bi bili saseceni u startu.Ovako je kazna i strogost devastirana a posebno sa proganjanjem baka koje se bore da prezive.Sada su nasli solomonsko resenje, a to je cinkarenje od strane predsednika.Ako treba neko da radi njihov posao mora biti placen ali njima mora biti skinuta plata za taj rad.
  • /

    28.02.2018 11:15
    /
    Gradska odluka o kućnom redu je niži pravni akt koji je usklađen sa zakonom o stanovanju u kome je sve lepo objašnjeno šta i ko i kako radi. To što bi upravnici samo da naplaćaju svoju uslugu, a da neko drugi obavlja posao umesto njih sasvim je drugo pitanje.
  • Samo napred

    28.02.2018 11:13
    Zivim na selu, ali sam poreski obveznik i iz mog dzepa se isto placa ta komunalna policija. Besna sam zbog situacije u koju su nas doveli. I mi imamo problema sa komsijama koji po ceo dan pustaju glasnu muziku. Leti ne mozes ni da gledas nesto na tv-u, da odmoris... Upozoris ih par puta da to nije u redu, ali se smeju i misle da je sala. Policiju nisam jos uvek zvala jer "prve smo komsije", ali ako se to nastavi i ovog leta nije me briga sa kim cu se zameriti. Zovem policiju dok i nama ne uvedu neke "upravnike ulice"?!
  • Nemanja

    28.02.2018 11:00
    pa ovo je
    Pa ovo je HIT!
  • Комша

    28.02.2018 10:55
    Сваки викенд код мене у улазу студенти праве "породично славље". Ма дивота једна. Ацо Србине!
  • ana

    28.02.2018 10:51
    za istrazivanje
    pao server APR
    www.apr.gov.rs

    A finansijski izvestaji poslednji dan
  • Pera

    28.02.2018 10:47
    Eeeee pa tu je zec
    Potrebno je da što manje ljudi prihvati ulogu "upravnika" jer to rade "profesionalci" koji su to postali na "burazerskoj ili stranačkoj osnovi" tako da su mere sasvim logične. Pa zašto bi neko radio svoj posao kad je "slabo" plaćen ili mu možda nije ni objašnjeno da je to njegov posao? Teško je kritikovati savršen sistem otimačine, lažnih vrednosti, prevara i lažnih obećanja, lakše je prikloniti se, klimati glavom i gledati kako "stručnjaci" donose takve odluke da nas uvuku u još bezizlazniju situaciju - slede naslovi u novinama: "Prekinuta studentska žurka zbog bombe - x stradalo y povređeno", "Komšija nasrnuo satarom na maloletnike".......Slično je i sa prosvetom - još malo će roditelji morati da uče decu gradivo jer nastavnici i učitelji su tu da ih slikaju, vode na ekskurzije i nabavljaju knjige, časopise - tu ima neke razlike u ceni. (izvinjavam se izuzecima - hvala Bogu ima ih još uvek al svake godine sve manje).........Zdravstvo i sudstvo preslikano.
  • komsija

    28.02.2018 10:32
    Jednostavno, kada prave buku, pozovete redovnu policiju i prijavite da se u komsiluku desava nasilje u porodici, muz tuce zenu, decu, i pojacao je muziku da bi to sakrio, ili bar vam se tako cini. Izaci ce sigurno, verujte.
  • pera

    28.02.2018 10:31
    resice to stanari 1na1, valjda su za to i glasali, nisu ovi sami na vlast dosli
  • Cirkus

    28.02.2018 10:27
    Na licu mesta moraju osim upravnika i komunalca biti sledeća lica: kum od upravnika i kum od onoga koji pravi buku, zatim šurnjaja sa kućnim ljubimcom i komša preko puta (sve zbog objektivnosti) . Prilikom prijave moraju se izdiktirati brojevi ličnih karata svih u zgradi kao i krvne grupe i kad se to sve obezbedi onda se moraju izgovarati određene reči zbog uroka i magije. Intervencije ne sme biti ako se glasno peva ceca i puštaju njene pesme.
  • trpaj - ne staj

    28.02.2018 10:26
    Caps Lock
    Šta ako neko pošalje mail napisan velikim slovima (Caps lock), da li onda i taj neko može da dobije prijavu zbog kršenja kućnog reda i velike galame?
  • PERICA ###

    28.02.2018 10:22
    KAKO REAGUJE,KOMUNALAC!?
    Ako se ov sve dešava u njegovoj Zgradi u kojoj živi!?
    Dali piše molbu Upravniku?Pa Upravnik šalje Goluba Komunalcima?
    ILI....
  • Nervirach

    28.02.2018 10:15
    Govorili smo da su patriJotske varijante kretenske ali ne, mi ovdasnji smo ovakvi i onakvi. Jeste li se sada uverili?
  • novosadnjanin

    28.02.2018 10:14
    PA ONI NISU NORMALNI!!!! Onda da lepo raspuste neradnu bagru od komunalne policije, ako već ne služi svrsi!!!!! Ako te maltretira komsija u 3 ujutro, onda ti treba da maltretiraš upravnika, a još ako je on profesionalni, pa nema štanse da se javi na telefon u 3 ujutro a kamoli da čita mailove! PA dok normalan čovek pročita mail već je interventna bila jel si se potukao sa budalama od komšija! KAKO ĆE OVO DA POBOLJŠA KOMUNALNI RED NERADNICI BEZOBRAZNI, POLITICKI TUMORE OVOG NARODA !!!!
  • sho

    28.02.2018 10:10
    Samo da sendvicari nista ne rade! Verovatno jer nisu ni sposobni ni za sta sem teranja bakica koje prodaju lubenice. Izgleda da su poceli sami sebe da smatraju intelektualcima...
  • malena

    28.02.2018 10:09
    volela bi da znam šta je posao komunalne policije osim primanja plate
  • Maja

    28.02.2018 10:08
    Valjda će sada komunalna policija napokon imati vremena da radi i neke druge stvari, npr. da utvrđuje ko pravi divlje deponije u gradu.
  • jsdp

    28.02.2018 10:07
    -
    Ne znam ko jos normalan zove komunalce za ovakve stvari. Prvo njihov telefon samo zvoni i ne javlja se niko nikad, posebno u vecernjim satima. Lepo pozoves redovnu policiju za remecenje reda i mira. Primer od prosle godine: klinci slavili punoletstvo u stanu u prizemlju u kome inace ne zivi slavljenik, nego mu baka, tetka, sta li pozajmila stan za tu priliku, a ona zbrisala negde na selo. Muzika i galama do 2-3 ujutro, zovem komunalce nekoliko puta nema javljanja. Pozovem redovnu policiju, dodje jedan momak zaista brzo i upozori klince. On ode, ne prodje ni 5 minuta oni opet odvrnu muziku, ja zovnem opet. Opet dodje isti sluzbenik i ponovo ih upozori. Opet ista scena. Treci put dodje i pita ko je slavljenik, javi se momak i ovaj ga lepo spakuje i odvede u stanicu. Da vidis kako su se smirili. Tako to ide.
  • ???

    28.02.2018 10:06
    Čemu onda komunalna policija?
    U zadnje vreme, ne primećujem ni da ganjaju ni prodavce na divljim pijacama?
    Mogu li bar koji dan da budem komunalac pa da se odmorim na radnom mestu?
  • Mile zlojeb

    28.02.2018 09:45
    A šta će komunalnoj policiji uopšte ostati u nadležnosti?
  • /

    28.02.2018 09:42
    /
    a zasto mail ako je upravnik u istoj zgradi?
    bolje da lupamo njemu na vrata
  • Zla...

    28.02.2018 09:28
    Sve je poslo naopacke
    Do kraja ce doneti dopunu odluke : Onaj ko u sred noci uznemiri Upravnika ili mu posalje mail zbog buke, bice kaznjen novcano ili vaspitno-popravnim radom od 7 dana....
    Tako ce policajci, komunalci... raditi SVOJ posao, upravnici ce moci mirno da spavaju, " porodicna slavlja " ce cuvati tradiciju, a posteni, radni ljudi ce dobijati od izabranog lekara po kutiju bensedina mesecno. Sve je postavljeno naopacke.
  • rade

    28.02.2018 09:27
    Debili, ovo je dno imbecilnosti!
  • /

    28.02.2018 09:21
    /
    jos uvek verujete u mantru o srbiji u eu?
    pa sve rade da sabotiraju ono sa cime u eu lazu da su sredili.
    a ovi im kao pa 'veruju'
  • 2 odgovora

    28.02.2018 09:19
    @2 pitanja Odgovori na vasa postavljena pitanja:
    1. Babi kupi goluba pisonosu
    2. Sebi kupi lepu pusku sa dobrom optikom
  • Zakon

    28.02.2018 09:17
    Po zakonu o Komunalnoj policiji (KP), komunikacija izmedju gradjana i Komunalne policije je neposredna. Zakon je iznad uredbi grada i tu je stvar jasna. Svaki gradjanin koji pozove KP i oni ne izadju ili ga upute na upravnika, moze i treba da podnese tuzbu protiv KP.
  • A

    28.02.2018 09:17
    Zasto bi to bilo posao upravnika zgrade? Kad je neko toliko bahat i nasilan da radi takve stvari, to je posao za organe reda u uniformi koji predstavljaju zakon i imaju moc da koriste silu (nasilnici samo na to reaguju), a ne komsiju upravnika zgrade.
    Mislim da je ideja iza ovoga izmedju ostalog i da se upravnici zgrada koji su deo stanara, zbog ovakvih problema povuku sa tog mesta i prepuste upravnickoj sns mafiji posao nadgledanja zgrada. (previse veliki broj zgrada je izabrao za upravnika jednog od svojih pa im je malo propao biznis, a i ideja nadgledanja gradjana).
  • Pamtim bolje

    28.02.2018 09:17
    Ludilo rascepkanog društva
    U socijalizmu smo imali miliciju, koja je sve žalbe efikasno rešavala. Čak su i noću patrolirali po kvartovima i čuvali san građana.
    Sada imamo:
    - Policiju
    - Žandarmeriju
    - SAJ
    - Komunalnu Policiju
    - Upravnike zgrada
    Naravno, to nije dovoljno već moramo imati i email i spravu pomoću koje se žalimo.
    Uskoro, trebaće nam i kartica za žalbe kao i čitač kartica i sertifikat Policije kako bi email bio validan.
    Jer, ono što nije pomenuto, to je da se žalba može uputiti sa email adrese koja traje 5 minuta, koliko vam je potrebno da otvorite nalog, pošaljete email i zatvorite nalog na India.com.
    Ako koristite Tor i simulirate IP adresu iz Francuske na primer, neće biti nikakvih tragova.
    I, koja je svrha email prijave, koja je sudski važeća?
  • Džoni

    28.02.2018 09:16
    samo opravdanje za javašluk
    Ni do sada nisu bili ništa bolji. Kada god bi bila buka u zgradi jedva da su i došli, a kada su došli obično bi se priključili žurci, tako da im je ovo samo jedan dodatni izgovor da posao svedu samo na kažnjavanje nesrećnih ljudi koji na ulici prodaju cveće kako bi preživeli njihovo surovo vreme u koje su nas ubacili isti oni koji već više od 30 godina upropašćavaju ovu zemlju.
  • pekao

    28.02.2018 09:13
    al je lepo biti komunalac u Novom Sadu, POVEĆALI im plate, POVEĆALI im ovlašćenja a SMANJILI odgovornost, ako su je uopšte i imali-ali smanjili im posao zasigurno!

  • komšija

    28.02.2018 09:10
    Šta je sa nesavesnim komšijama,koji dovlače traumatizovane,agresivne , pse sa ulica?Ne pada im na pamet da pas treba da prođe dresuru,pa su komšije dužne da trpe uriniranje po svojim terasama i zajedničkim hodnicima,neprekidan lavež i danju u noću.Za pse ne postoji kućni red?Komšije se bude noću i po tri,četiri puta,a vlasniku ne pada na pamet da bar pokuša da utiša psa.Trudimo se da se ne sretnemo u ulazu sa psom pošto reži i skače na nas.Vlasnik psa izvodi oko 3-4 sata ujutro(iako pas ima svoje potrebe i danju),pas njega šeta pošto ga baca po ulici.A o korpi za psa nema ni govora.Naravno da smo budni u 3-4 ujutro,i gledamo spektakl, pošto pas stalno laje.Komunalni inspektor je izašao i konstatovao da PAS IMA DOBRE USLOVE ZA ŽIVOT.O kome ovaj Zakon i komunalna treba da brinu?Šta kaže zaštitnik građana?
  • White Power

    28.02.2018 09:08
    Dembecili
    Ceo civilizovan svet donosi odluke kojim štiti građanstvo, samo presvučeni radikali rade sve da ga satru.
    Sanjanju primitivni sendvič-pašaluk u kom će sa svojim lobotomiranim stadom da rade šta god im oni koji su ih doveli na vlast kažu.
    E pa sendvičari, ima još zglavnog sveta ovde i nismo svi otišli, pa da od Nova Sada pravite sendvičarsku nahiju.
    NO pasaran!
  • proka

    28.02.2018 09:02
    JEDNOSTAVNO
    Ako je neko nepismen , stavi krstić ili ostavi otisak palca.
    Ako neko nema Email , šaku zauvo ili motku u bure govana pa po leđima.
    Ako neko nema mozga ( npr vlast ) u specijalne , zdravstvene, ustanove. !!
  • Kokakole

    28.02.2018 08:56
    Nisu uspeli da ubace sve njihove profije da obavljaju penzionerske poslove po zgradama, pa su smislili način kako da oteraju te koje su komšije izabrale. Lepo su to smislili. Neće oni nikog oterati. Sami će ovi da odustaju kada im komšije budu kucale na vrata u 3 ujutru da prijave buku, pa da oni zovu komunalce i da ih sačekaju. Kada se otvori dovoljan broj mesta za njihove profije, onda će gradski oci da kažu da su se zaje*ali i da će dolaziti komunalci.
  • nisam član S?S-a

    28.02.2018 08:52
    Analfabete
    Ja sam predsednik skupštine stanara iz redova stanara, dobrovoljno i bez naknade. I sada treba da se svađam sa svojim komšijama, prijateljima... Ne pada mi na pamet.
    Jasno je šta stoji iza ovoga. Mi predsednici koji smo iz redova stanara, volonteri, smo kost u grlu S?S-u. Zašto? Zato što čitava armija polupismenih drvoseča čeka da mi damo ostavke i da ulete u lagan, ali dobro plaćen posao (oni ne rade ništa volonterski). Od stručne spreme ih samo treba naučiti da se potpišu. umesto otiska prsta kao do sada.
  • Dobri komšija

    28.02.2018 08:52
    @PetarPP ima jako dobar predlog.
    Da nemam bebu i da mi komšije stvarno nisu divne mislim da bih se protiv ovakve odluke borio odvrnutom muzikom do daske i istovremenim celonoćnim odsustvovanjem iz stana da prikažem apsurd ovakve odluke....
  • mile

    28.02.2018 08:51
    Vi ste glasali za te imbecile , zasto sada kukate.
  • Mila

    28.02.2018 08:48
    Umesto da se pooštre ktiterijumi kako bi se zgrade iole dovele u red, oni ovako rešavaju problem. Baš me zanima kako će to da funkcioniše kad imaš neku budalu koja u sred noći krene sa divljanjem.
    Definitivno treba nešto da se menja jer komunalce prvo dok dobiješ pa dok dodju pa samo opomenu pa zoveš da se vrate pa se komšija utiša jer vidi da dolaze pa mu oni "ne mogu ništa"... na kraju je jedino rešenje iseljenje.
    Zanima me baš kako će stari ljudi slati mejlove, i zanima me šta upravnik zgrade može nekoj kršnoj grdosiji koja divlja i preti dok se ostali stanari prave blesavi i trpe buku da se nekom ne bi zamerili.
    Možda i ispadne dobro jer za mene do sad najbolje rešenje je da vlasnik stana opominje/iseli stanare koji prave problem, ali šta ćemo kada vlasnik stana pravi problem...puno pitanja i problema za koja, plašim se, niko nije zaista voljan da nađe rešenje.
  • ...

    28.02.2018 08:47
    Odlicno je sve sto dodatno sjebava vec sjebanog coveka, mozda se i probudi, mozda i otrese zlo sa vrata...ako ne, treba da ga udavi, nije sloboda nikad bila za badava, najskuplja bila i jeste, placa se krvlju
  • 2 pitanja

    28.02.2018 08:44
    Voleo bih genijalcima koji donose ovakve odluke da postavim 2 pitanja:
    1. kome će moja baba poslati mail (ni matorci nisu ništa bolji po tom pitanju)?
    2. kome ću ja da pošaljem mail kada u zgradi prekoputa moje (oko 20 metara) roka studentska žurka?
    Unapred se zahvaljujem genijalcima!
  • Cale

    28.02.2018 08:42
    Kakav kretenluk! Ovi nesposobni botovi koji smisljaju ovakve gluposti su zasluzili 20 po dupetu zbog svake ovakve gluposti.
  • Milr

    28.02.2018 08:40
    Daj bre ljudi koji zavrse kurs od 3 dana daje im se toliko za pravo?koga ce oni bili sta da nauce,pa kad im vidim stav rekao bih da su nuklearnu fiziku zavrsili
  • deep shit

    28.02.2018 08:36
    bunar
    Srbija-zemljica kretena.
  • Ns

    28.02.2018 08:34
    e uprava
    Oni ne mrdaju, mi sve radimo i patimo.
  • Мунгос

    28.02.2018 08:31
    Због чега плаћамо Комуналну полицију? Пита се лиценцирани Небојша Берак.
    Због чега плаћамо Управника? Питам се, питам се.
    Због чега плаћамо Комуналну милицију, и Управнике? Не могу да се сетим.
  • Nindža Kornjačleone

    28.02.2018 08:31
    Videli priliku da nekom prebace posao. Nece se te prilike lako odreci.
    Mozda da cuvari kontejnera bazaju po zgradama i reaguju na buku? Nije to skroz nelogicno. Dobar deo nasih sugradjana voli ostaviti kesu smeca (ili kese) ispred vrata stana. Nije lose za spoplesti se. Cuvali bi otpad, red i mir. Komunalce cemo ostaviti za kompleksnije zadatke. Kada njih dvojica treba babu da oteraju dalje od pijace.
  • mick

    28.02.2018 08:31
    Uuuuu
    Kakvi imbecili donose odluke i propise koji se tiču svih građana više je nego strašno !!!
  • PetarPP

    28.02.2018 08:30
    Super!
    Sad ću da drndam sve stanare koji nisu izašli na glasanje, sve one koji su glasali za SNS i predsednika skupštine stanara člana SNS-a. Sitno preostali će biti kolateralna šteta.
    Smučiće im se život konačno.
  • /

    28.02.2018 08:26
    /
    bas rodoljubivo
    znaci da ce samo oruzje ovo resavati

    koji sns ovac barata mailom? pa i ovde mecu nikove sa mankijem
  • Limanac

    28.02.2018 08:25
    Postojanje komunalne policije, te partijske vojske je do te mere besmisleno da je to neverovatno. Da li iko zna da su rešili nešto sem teranja bakica sa cvećem koje pokušavaju da zarade neku crkavicu da bi preživele.
  • Mika

    28.02.2018 08:24
    Ko bre smišlja ove stvari?? Ajde lepo ukinite komunalnu i vratite na redovnu policiju. Od buke u zgradi do kerećih govana i nesavesnih vlasnika ljubimaca.
  • Sever Srbije

    28.02.2018 08:20
    Koja budala smisli ovo?Menjaj clan oma!
  • zabrinut gradjanin

    28.02.2018 08:17
    A sta ako upravnim ne koristi racunar i nema email adresu?
  • Saša

    28.02.2018 08:17
    "Saradnja sa građanima

    Član 6

    Komunalna policija u obavljanju poslova sarađuje sa građanima u skladu sa ovim zakonom i drugim propisima kojima se uređuje obavljanje komunalnih i drugih poslova iz nadležnosti grada.

    Građani mogu komunalnoj policiji podnositi prijave, peticije i predloge u vezi sa komunalnim redom pismenim putem, elektronskom poštom, a u hitnim slučajevima telefonom i neposrednim usmenim obraćanjem, o čemu komunalna policija pravi službenu zabelešku.

    Komunalna policija je dužna da građane, na njihov zahtev, obavesti o ishodu postupanja."

    Lepo sve piše u Zakonu o komunalnoj policiji. Odluka grada je nezakonita, a Zakonom o opštem upravnom postupku je predviđena odgovornost ovlašćenog službenog lica u organu koji vodi postupak.
  • Rade

    28.02.2018 08:14
    Debilana opasna ja bih sad poZvao tog debila da izadje na tv i objasni svoju debilastu odluku

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna