Trebali bi se pozabaviti pojmom agresije na medijima.
Prvenstveno agresije putem reklama.
U celom svetu je trenutno problem jednak, čitao sam, istraživao, ljudi se žale u svetu.
Emiteri puštaju ton reklama i za nekoliko puta glasnije od programa koji emituju.
Čovek se zapita, koje su to marketinške studije, koja nauka ustanovila da je neprijatan sadržaj dobar za reklamu?
U stvari, jednostavan je odgovor.
Emiteri NAMERNO rasteruju gledaoce, kako bi reklama bila neuspešna.
Jer im to obezbeđuje uvek iznova novac od marketinških kuća.
Ukoliko bi kampanja bila uspešna, sledi period prestanka davanja novca od marketara,
jer je zadovoljan rezultatom.
Ovakjo, neuspešno reklamiranje garantuje da će se uvek iznova i iznova pokušavati nove kampanje, i obezbediti stalan tok novca ka emiteru.
Žrtve su jedino gledaoci.
I besmislen odliv novca, koji se odbija od poreza kao poslovni trošak, a ne doprinose ničem i nikome, se nastavlja.
A isti taj novac je mogao biti upotrebljen u razvoj proizvoda.
Ne znam kakvom si decom okruzen. Nekoliko dece koje blisko poznajem su prepametni, potpuno fascinantni sa tim svojim malim procesorima u glavama, meni je neverovatno koliko su inteligentni, vispreni, kako brzo i zanimljivo razmisljaju. Verovatno se i ja krecem u takvim krugovima gde se sa decom bavi - a da mozak napreduje i da su nove generacije pametnije - to je nepobitno, samo ih ne treba zapustiti.
Komotno bi mogli reklamirati voce i povrce umesto grickalica i slatkisa, svakako ova zdrava hrana kosta vise od ove nezdrave. Dete trenutno moze da kupi dve kesice smokija za jednu bananu.
Naslov treba da bude ovakav:
Deca koja gledaju televiziju hipnotisana reklamama.
Mi taj problem nemamo. Sluša se muzika, slažu kocke i slagalice, crta se, čitaju se knjigice....
Ako se detetu posveti vremena neće blejati u tv...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Deca hipnotisana reklamama
Autor: Bojana Popović - studentkinja III godine žurnalist
Novi Sad
•17.03.2018.
•08:18 > 11:54
Komentari 11
Užasnut
Prvenstveno agresije putem reklama.
U celom svetu je trenutno problem jednak, čitao sam, istraživao, ljudi se žale u svetu.
Emiteri puštaju ton reklama i za nekoliko puta glasnije od programa koji emituju.
Čovek se zapita, koje su to marketinške studije, koja nauka ustanovila da je neprijatan sadržaj dobar za reklamu?
U stvari, jednostavan je odgovor.
Emiteri NAMERNO rasteruju gledaoce, kako bi reklama bila neuspešna.
Jer im to obezbeđuje uvek iznova novac od marketinških kuća.
Ukoliko bi kampanja bila uspešna, sledi period prestanka davanja novca od marketara,
jer je zadovoljan rezultatom.
Ovakjo, neuspešno reklamiranje garantuje da će se uvek iznova i iznova pokušavati nove kampanje, i obezbediti stalan tok novca ka emiteru.
Žrtve su jedino gledaoci.
I besmislen odliv novca, koji se odbija od poreza kao poslovni trošak, a ne doprinose ničem i nikome, se nastavlja.
A isti taj novac je mogao biti upotrebljen u razvoj proizvoda.
@Gladius et anus
/
varate se ako mislite da su domace agencije i ceca docekale nespremne medij drustvenih mreza.
gledanost se ne dobija stihijski
Dule
Gladius et anus
ma daj
Izbacite TV iz kuce i resen problem!
a cudno
Nervirach
saruman
Tata
Deca koja gledaju televiziju hipnotisana reklamama.
Mi taj problem nemamo. Sluša se muzika, slažu kocke i slagalice, crta se, čitaju se knjigice....
Ako se detetu posveti vremena neće blejati u tv...
marko
Sto vise pisati i pricati o ovome.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H