Super, a sad deo grada pored pruge pretvoriti u business centar. Da ljudi ne bi živeli pored pruge. Dok Aleksandar ne pokupuje stare kuće i krene da gradi gde nije mesto za život - pored puteva, bulevara i pruga.
Brzina nije problem nadoknadice majstor,jedino brine ovaj skrnavluk na podbari oko mosta,parkica uz most,kvantasa,carinske zone, itd. Koliko znam gradonacelnik je dete sa Podbare. Stari mudri ljudi kazu da se smece cisti prvo ispred svojih vrata, jer se domacin po pragu prepoznaje.
mogli bi ovaj m/d b.p., most da prebace iznd nestinske ade pa da se onaj deo srema uz granicu poveze sa palankom/backom, valjalo bi i novosadjanima jer bi se smanjio protok sa zapada backe kroz n.s., za to nam netreba ni evropa ni krediti, valjda mozemo pobiti sipove i napraviti pristupni put
u inostranstvu kada voz naidje na most, nastavi istom brzinom kao i pre mosta.
kod nas jos kada je betonski Zezelj bio citav, stizes kuci iz bg, onda tamo kod oficirca kod peskare ukoci, i ide 5km/h do zeleznicke stanice (jos 20 minuta. poludis. vec si kuci, vidis svoju zgradu, najradije bi iskocio iz voza i pesaka nastavio...
a i ovaj je izgleda takav...
Ne treba rusiti privremeni oa i same stubove je tesko postaviti . Dok ga sruse pokarice sve napravljeno neka stoji leba ne iste sem ako neko vec nije napavio dilč oko prodaje gvozdja.Molim da se ne rusi sad smo videli kako se tesko sagradi. Greh je rusiti ga znas se ko ovde rusi.To u bogatim zemljama moze sve da se montira demontira mi smo i upaljace za 1kratnu upotrebu punili 10 x.
Radnici se ubiše od posla ovih dana i valjda imaju pravo bar na uskršnji vikend da ne rade... slažem se da se s ovim mostom odugovlači i razvlači, ali dajte barem malo obzira prema onima koji na to ne utiču nego rmbače šta im se kaže.
Put ispod mosta vratiće se u prvobitno stanje tek nakon demontaže privremenog mosta. Radovi još nisu završeni, ostaje da se završi prilaz mostu za vozila, da se uredi bliža okolina mosta, kosine i ostalo, da se odnese sav materijal koji je korišćen pri izgradnji mosta, tek onda se može pričati o putu ispod mosta.
27.09.1825. otvorena je prva zeleznicka linija na svetu izmedju Darlingtona i Stoktona u istocnoj Engleskoj .
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockton_and_Darlington_Railway
Najzad i to da se zavrsi! Trebalo je novembra 2013. ali bolje ikad nego nikad. Sad sam malo setao kejom oko Zezelja i ne vidim ni jednog radnika!?! Pa sto se sada ne rascisti put uz kej da mozemo tuda kolima da prolazimo?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Prvi voz prešao preko novog železničkog mosta
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.04.2018.
•14:50 > 14:55
Komentari 27
Hm
Domazec
Joca
Sale NS
P.S. Udri po ljubitelju folk zvezda koji je izgradio "Željeznički most" za godinu dana !
deda
Sever Srbije
ĐURO
PERICA ###
Veljko
kod nas jos kada je betonski Zezelj bio citav, stizes kuci iz bg, onda tamo kod oficirca kod peskare ukoci, i ide 5km/h do zeleznicke stanice (jos 20 minuta. poludis. vec si kuci, vidis svoju zgradu, najradije bi iskocio iz voza i pesaka nastavio...
a i ovaj je izgleda takav...
ne rusiti
Bravooooooooo
Ja
ccyy
brod ludaka
Bulevarac
Svaka cast ljudima na vlasti...republika...pokrajina...grad....
Zivela Srbija !!!
Tata Ikun
Ivan
Zapanjen
Anonimus
grljml
mhm
neurology
Lider
arhiva
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockton_and_Darlington_Railway
Volodja
i tako
Utopija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H