Neverovatno koliko pojedini komentatori ne razumeju sta pise u tekstu i ko je za sta u toj drzavi nadlezan. Dakle, za lokalne gradske i prigradske staze na ciju se precu izgradnju pozivaju komentatori je nadlezna gradska vlast Novog Sada i vas vrli gradonacelnik koga vec godinama birate a tekst je o pokrajinskoj-republickoj (eventualnoj) investiciji. Neverovatno je kad se spomene rec "pokrajinski" kako to Novosadjani vezuju samo za njihov grad, kao da nijedno drugo mesto u pokrajini ne postoji. Pa se posle cudite sto Srem ili Banat hoce da se otarase novosadskih krvopija, mnogo ste isti kao oni iz Beograda.
Dunavska trasa postoji, koriste je mnogi cikloturisti iako nije bezbedna a ni uredjena. A iz teksta kapiram da se prica o trasi Banstol-Indjija-St.&N.Pazova-Batajnica-Beograd. Ta trasa je logicnija, povezuje veca mesta, za 30-40km je kraca od Dunavske trase a vec postoji i deo izgradjen izmedju Stare i Nove Pazove.
Mislim da je bolja varijanta Dunavska ruta. To treba sagledati, preurediti i moze se vozi ko gde hoce. Imam vikendicu u Krcedinu i par puta sam sreo strance na biciklu koji idu tom rutom.
Dunavska ruta treba da ide celim tokom dunava, ali postoji na par mesta, koristi postojece puteve, kej.. Na delovima gde je zabranjen saobracaj motornim vozilima, vozila jurcaju i trube biciklistima koji im smetaju
U vezi Plana (sekretarijata) ... valjda osim strategije razvoja turizma treba imati i neku državnu strategiju razvoja biciklizma, jel`te? Sad što verovatno mnogi bleje na pomen gradnje biciklističke staze NS-BG, a većina nikad nije čula za EuroVelo trase kroz Srbiju samo govori o neupućenosti naroda u način na koji se država uključuje u "razvojne" projektne aktivnosti preko regionalnih strategija pa joj informacija o povezivanju stazom Bg i NS biva nebulozna što u osnovi jeste.
http://www.eurovelo.org/wp-content/uploads/2014/08/3-BC.pdf
http://archive.danubecc.org/index.php?pg=danube-goes-beyond
https://www.youtube.com/watch?v=tYMlt9WeLqU&feature=em-upload_owner
Backa palanka. Backi petrovac. Temerin. Kac. Veternik. Futog. Petrovaradin. Karlovci. Kamenica.
Sve to gde je ravno i gde se putuje krace od jednog sata ce biti upotrebljene staze.
Odatle bi isli ljudi biciklima na posao. Uglavnom mladji. Smanjenje saobracajne guzve. I naravno mora se osigurati da se bicikli ne kradu.
Alo care, a kako kad je blato od slankamenacke plaze uzbrdo... leti je lepo kad je suvo, uhvatis kolotrag u lesu i sljaci ali kad padne kisa rodis mechku dok se popnes do centra sela Cortanovci, doduse ne znam da li je u zadnjih 6\7 godina tamo asfaltirano. Isao sam ja i letnjim putevima od Karlovaca, ispod Cortanovaca, besanskog mosta, skankamenackih vinograda pa sve do banje u St.Slankamenu. Nagutas se prasine, izbaci te sa staze svaki vikendas koji gari svojim cetvorockasem u strnjiku i koprive sa strane ali vredi voziti i tom stazom, Dunav je pljuc od tebe a vocnjaci na izvol'te.... retko lep deo Srema, nije sto sam poreklom odatle :(
Ja vozim već godinama. Žalosno je kakve su i postojeće staze. Naravno da bi bilo lepo da se uradi takva staza koja bi bila fizički odvojena od puta. Kako su to lepo uradili mađari ili da sada ne pominjem austrijance, nemce ... Znamo da su naši gradovi plaćali penale za neiskorištene kredite ili dodeljena sredstva. Uradili su 1,6 km na kraju Futoga. Redovno se guram sa traktorima i automobilima na tom delu staze. Ko vozi zna kako je voziti dugačke vožnje po putu između dva mesta a pored vas prođe autobus dunavprevoza ili cisterna klačke. Treba više volje za takvim projektima. Možda je najbolje za nas bicikliste da pokupimo odgovorne, posadimo ih na bicikle i da se provozaju po beogradu, novom sadu, temerinu, palanci ... I između mesta. Možda bi onda bilo jasno kako su potrebne odvojene staze. Najjednostavnije je što se sa tim čuvaju ljudski životi. A koliko ljudi strada kod nas zbog toga? Hajde da se nadamo da i ovo nije prazna priča. Pokazaće vreme
Ovi bolje da pokrpe rupe ( čitaj kratere) po gradu nego što peru pare i narodu prodaju M za Bubrege. Ali nema veze imamo najveće dažbine na gorivo, najskuplju putarinu u regionu a puteva kao u trećam svetu kod nas još malo pa ćeš sa bornim kolima da se voziš još kada padne sneg anfibija je extra investicija samo ako ti Okanović iz agencije za bezbednost izda sertifikat.
Bolje bi ti bilo da naučiš koristiti tastaturu, nešto pročitaš i malo opismeniš, kad se već usuđuješ da pišeš komentare. Ja se ne ugrađujem nigde, niti sam član bilo koje partije, samo na ovo gledam pozitivno sa potpuno neutralne strane kao neko koje priželjkivao odavno da se neko seti i pokrene ovakav projekat, jer vozim aktivno bicikl već godinama.
...bez obzira ko je finasijer da se rekonstruišu staze u gradu, zatim povežite grad sa bližim naseljima pa tek onda pričajte o Bg. Inače to je velika investicija. Morali bi i granični prelaz da ukalkulišete.
Лепо је то све, али мислим да прво треба град повезати са околним селима, па средтити оне месечеве кратере на путевима по Фрушкој гори, Фрушку гору за сад заобилазе циклотуристи, а права је штета јер Фрушка гора има доста да понуди туристима, само кад би се путеви и путокази средили. Шуме, излетишта, језера, видиковци, планинарски домови, манастири, винарије итд. Оно што је сад горе је изазов и за Ладу Ниву. Срамота велика!
Ako se uradi zaseban biciklisticki put do nekog mesta to je fenomenalno! Kao sto pise u tekstu, takav put moze da se koristi za izlete, mogu da ga koriste i mladja deca i stariji, i pomogao bi ozivljavanju mesta i biciklizma. Ako se samo obelezi staza pored puta, i to je okej, ali je slab doprinos, jer je koristiti isti oni ljudi koji vec sada idu biciklom. Nove ljude time necete privuci,tako da tu nema govora o ozbiljnijem razvoju turizma ili koriscenja bicikla umesto auta.
neka planiraju i grade biciklističke staze, biciklista je sve više. stanje staza i trotoara na futoškoj ka GSP je teška sramota za novi sad, inicijativa o tome priča stalno sa punim pravom
Kod ciglane u Karlovcima sići na put uz Dunav, proći Naftahemovo skladište i bez brige (i Banstola) se stize na plažu u Čortanovcima. Išao sam do BG tim putem, dalje pravac Krčedin, Slankamen...
Marija
kazu da je tokom tih laznih autonomasa inicijativa bila interesantnija
amera ste deportovali pa napravili srpsku inicijativu u kockastim kosuljama
Umesto sto fantazirate da pravite bici stazu od preko 80km.Bolje zasucite rukave i sredite postojeće po gradu.Recimo na Bul.P Pavla(Somborski) svakodnevno gomila bahatih vozača vozi kola po bici stazi i time ugrožava sve,ako ne voze koriste je kao alt.parking.Staza na Futoškoj i F putu se raspada.A na Podbari gotovo da ih ni nema.Takođe i Salajci i dobrom delu Rotkvarija i Banatića...Sređivanje uvek počinje prvo od svog dvorišta i tu ne mislim na jeftinu šminku.
Pa covek koji je 10 hiljada km daleko vise desetina puta je vozio od Karlovaca do Banstola, mislim na bajk a ne na golfa 2 koji izgleda vozi pola komentatora a koji su protiv biciklisticke staze. Dakle dragi bivsi zemljaci, projekat bi bio pokrajinsko-republicki a vi pisete o lokalnim gradskim stazama, za to vec godinama birate vaseg omiljenog gradonacelnika, naravno da i ovo nije kao i sve sto najavljuju sarena laza (tuneli, obilaznice, mostovi, aerodromi, kosmodromi...).
Najsmesnije mi kad se na ovom portalu svi loze na NS kao biciklisticki grad a pola ima devizu "koji ce vam biciklisticka staza, ko jos vozi". Pa jbg, jel ste vi najbiciklistickiji grad u Srbiji? Ah, ne, niste, zezali ste se...
Rale, na žalost taj "put" preko banstola ne možeš da izbegneš. Zato ja nikada nisam ni krenuo biciklom ni do vikendice koja je prema Čortanovcima.
Díjasporac, za ostalo si u pravu. Ali čovek je pitao za ono što mi koji nismo 10.000 km daleko znamo da je problem. To je put od Karlovaca preko Banstola. Na automobilima i kamionima otpadaju točkovi i crkavaju ogibljenja. Biciklom je to ruski rulet.
Pa lepo je to, biciklistička staza do bg. Ali ljudi, dal ste vi normalni? Pa jel vi vidite u kakvom stanju je infrastruktura u tzv. gradu NS? Podbara, centar grada, rupe na putevima, to više ne vredi krpiti, mora sve novo, periferija grada tipa veternička rampa, adice bez asfalta, kanalizacije, trotoara neće biti tamo nikad, a placevi tj njive koštaju kao trosobni stanovi u centru manjih gradova u Vojvodini! Grad je siromašan, treba finansije usmeriti ka obnovi i izgradni novih puteva, škola, zdravstvenih ustanova... Pa Novi Sad je grad koji ima strašan ljudski potencijal, raste velikom brzinom, i zato je bitno da infrastruktura bude na prvom mestu a posle mogu i biciklističke staze i svašta nešto.
Inicijativa bi bila sjajna da se ne završava sa prijektom za koji će neko uzeti veeeelike novce.Samo to Marija i ništa više.Możda se i vi ugrađujete pa po zadatku pljujete autonomaše.
Hajde prvo popravite (I NAPRAVITE GDE IH NEMA) staze po Gradu i prigradskim naseljima a onda...
Kad ste već "zapeli" napravite i tu stazu ali da je gospoja ROZE ŠLEM otvori tako što će celu da pređe biciklom, ako zna da vozi a ako ne zna-može i trotinetom!
Hajde posto svi strucni komentatori sve znaju o biciklizmu i o stazama a niko nista coveku da napise kako da stigne do Beograda da odgovori covek koji je 10 hiljada kilometara daleko.
Znaci od Karlovaca se popnes do Banstola, skrenes levo u Cortanovce, prodjes ih do puta za Besku, vozis do Beske, prodjes kroz nju, preko autoputa, kroz Krcedin. Zatim pored Slankamenackih vinograda do Slankamena ali se ne spustas dole u staronaselje nego ides pravo ka Surduku. Pre Surduka se okupas na bazenima ako je letnje vreme pa kroz Surduk, do Belegisa, dalje kroz Stare pa Nove Banovce i do Bataje. Od Bataje do Zemuna i Beograda ti je samo nizbrdo, laganica put.
Ukratko, najlepsa biciklisticka trasa u Srbiji, samo zbog toga vedi doci u Srbiju. Ali koliko kapiram ovi predlazu trasu preko Indjije i Pazova i Bataje. Nije losa ni ona ali ova uz Dunav je mocna.
I malo rupe da srede na duze staze a mogli bi i lift kao na Brankovom mostu, pa da se nekom lepom stazom prodje kroz Kamenički park...A one staze crvene kroz V. Bojovica su mi jezive i kao biciklisti i kao vozaču. Kako
u ovako lepoj ravnici ne znaju kvalitetno da organizuju biciklistički saobraćaj pa to je tuga.
Za koliko ljudi u Srbiji je ova staza - jedno par stotina i to nekoliko puta godisnje.
Ko moze da odvoji 10-tak sati u jednom pravcu (govorim o normalnim ljudimima a ne treniranim biciklistima) da poseti neki od dva grada? Cije zdravlje moze da izdrzi toliko sati verglanja, ako cemo realno?
Mozda prave stazu za teninge, kruznu, sa usponima preko Fruske Gore? Zemlja biciklistickog sporta - tur de BGNS.
Zasto neko ne razmislja o tome da spoji Novi Sad vozom sa aerodromom Nikola Tesla? U normalnoj Evropi uvek sa aerodroma imate voz do bitnih mesta. Kako Novi Sad nema blizi aerodrom, pruga bi bila odlicno i vrlo profitabillno resenje.
....da ne poverujes kako se ova vlast sprda sa sopstvenim narodom:)))))....pa da....krenite da verglate,oni ce autom i dalje btw,a vama ce da prosipaju pricu o zdravlju i opste narodnom veselju......jos se pojedini idioti ovde ozbiljno i pale na ovo,kao sve je u najboljem redu...i nastavljaju dalju raspravu gde sve treba JOS verglati....cirkus nad cirkusima....
Jel neko zapisuje sta sve ovi napredni planiraju, da ne kazem obecavaju? Bilo bi zanimljivo sve te lazi procitati za par godina i istinski se ismejati!
Bilo bi mnogo korisnije izgraditi nekoliko staza do obližnjih sela i varošica, otprilike do 25 kilometara udaljenosti od Novog Sada. Nije realno da će građani u većem obimu voziti duže relacije. Kasnije se staza mogu produžavati...
Лепо је од њих да праве стазу до Београда, а ја им предлажем и молим их да са стазом крену барем из Руменке па преко Новог Сада још кроз Бачку и Банат и кроз Срем и даље до Београда, па кроз Шумадију ...
Aj napravite trake za pocetak u Mileticevoj i Grckoskolskoj koje ste nedavno rekonstruisali. Trake obelezene crvenom bojom kojih ponegde ima u gradu su smrtno opasne za bicikliste jer automoblima voze po tim trakama .
Za automobile se plaćaParking,registracija,delovi ,gorivo.... i sve to puni kase vlasti.
Biciklisti su zdraviji ne treba im lećenje ne plaćaju parkinge takse i slične gluposti
Vlast u ovoj zemlji neće dozvoliti razvoj biciklizma
Nažalost država je največi beprijatelj svog naroda
Pročitah sve komentare do sada(23), i ne mogu da verujem koliko još zaglupljenih građana ima?
Pa oni veruju u laž partijaca na vlasti? I još maštaju o "svojim" rutama?
Sve je to notorna laž i način kako ukrasti 30 miliona iz budžeta. Sigurno neko blizak ima nekakav projekat, prevede ga na srpski i uvali vlasti koja to plati. I tu je TAČKA. Gotovo. To se više ne pominje, i ide se na sledeći "projekat".
A jadni građani zaboraviše most prema tvrđavi, most ka Ribarcu....
Žao mi vas je svih...
Pricati o necemu sto nece biti u narednih 30 god. Mlacenje prazne slame. O tunelu ispod Fruske Gore prica se vec vise od 10 god. Ali valjda je u Srbiji bitno da se samo prica
Ajao boze...a da se napravi NEGDE u petrovaradinu prvo, jako je smarachina voziti u istoj traci gde i ogromni shleperi ? Ili ste planirali da staza ide "novim putem" pa da shirite auto-put ili kako vise ima smisla preko "starog puta" ali...onda morate rusiti kuce u Petrovaradinu u glavnoj (Preradovicevoj ulici) jer mesta za traku ? Takoda ovo sve zvuci kao fantazija...
Što odmah na duge staze? Generalno nemam ništa protiv ali prethodno rešite saobraćajne probleme u gradu. Evo predlažem spajanje kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom! Uf...koliko godina to čekamo i mučimo se u ovom delu Salajke☹
Skandalozno, ne postoji biciklistička staza ni do Kaća a žele da je grade do Beograda!?! Ako pokrajina i planira gradnju ovih staza prioritet mora biti povezivanje najvećih vojvođanskih gradova - Novog Sada, Subotice, Zrenjanina, Kikinde, Vršca, Pančeva, Sombora, Bačke Palanke i Sremske Mitrovice a nikako ne povezivanje sa Beogradom.
Jel neko može da mi kaže da li već postoji neki provereni asfaltni put uz Dunav od Karlovaca do Beograda za biciklove? Ja sam par puta išao uzbrdo posle Karlovaca do Inđije i to mi nije ni malo prijalo.
Neka prvo otvore ono parčence kod mornarice i nastave stazu prema adicama-veterniku-futogu... to je nekih 200-300m. Biće veća bezbednost učesnika koji idu ka gradu ili van grada.
Papir trpi sve.I ja planiram da zivim u Kostariki i imam svoj brod.Videcemo ko ce pre ostvariti planove.U Novom Sadu nema bic.staza koje vode u kontinuitetu sa jednog kraja na drugi tako da ce staza do grada bez staza biti besmislena.
Bolnica i obdaništa imamo previše.
Jer ekonomija nam je prejaka.
Ekonomija nam je toliko jaka taman da uzmemeo BREciklo i da se vozimo u Beograd, jer za voz nemamo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Planira se izgradnja biciklističke staze od Novog Sada do Beograda
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•14.04.2018.
•16:26 > 16:29
Komentari 84
100% Таксиста
Bulevar
/
vidim, vozila si bicikli i do banstola ne samo do temisvara
diajsporac
Dunavska trasa postoji, koriste je mnogi cikloturisti iako nije bezbedna a ni uredjena. A iz teksta kapiram da se prica o trasi Banstol-Indjija-St.&N.Pazova-Batajnica-Beograd. Ta trasa je logicnija, povezuje veca mesta, za 30-40km je kraca od Dunavske trase a vec postoji i deo izgradjen izmedju Stare i Nove Pazove.
Gagi Zemun
debelija NS
Boki
dragana
NS-Petrovaradin-Sr.Karlovci i
NS-Sr. Kamenica-Ledinci pa se onda spoji
Ledinci-Bukovac-Sr Karlovci
Seljak
Komsha
d
dddd
održivi turizam
http://www.eurovelo.org/wp-content/uploads/2014/08/3-BC.pdf
http://archive.danubecc.org/index.php?pg=danube-goes-beyond
https://www.youtube.com/watch?v=tYMlt9WeLqU&feature=em-upload_owner
Millos
Sve to gde je ravno i gde se putuje krace od jednog sata ce biti upotrebljene staze.
Odatle bi isli ljudi biciklima na posao. Uglavnom mladji. Smanjenje saobracajne guzve. I naravno mora se osigurati da se bicikli ne kradu.
dijasporac
Pera Podbara
Ivan
aleksandar
xxxy
A
Pedala
Marija
Bolje bi ti bilo da naučiš koristiti tastaturu, nešto pročitaš i malo opismeniš, kad se već usuđuješ da pišeš komentare. Ja se ne ugrađujem nigde, niti sam član bilo koje partije, samo na ovo gledam pozitivno sa potpuno neutralne strane kao neko koje priželjkivao odavno da se neko seti i pokrene ovakav projekat, jer vozim aktivno bicikl već godinama.
VladaN
Комша
zavisi
biciklista
NV
Nervirach
Alo alo
/
kazu da je tokom tih laznih autonomasa inicijativa bila interesantnija
amera ste deportovali pa napravili srpsku inicijativu u kockastim kosuljama
Lemani
dijasporac
Najsmesnije mi kad se na ovom portalu svi loze na NS kao biciklisticki grad a pola ima devizu "koji ce vam biciklisticka staza, ko jos vozi". Pa jbg, jel ste vi najbiciklistickiji grad u Srbiji? Ah, ne, niste, zezali ste se...
The Lalosh
Díjasporac, za ostalo si u pravu. Ali čovek je pitao za ono što mi koji nismo 10.000 km daleko znamo da je problem. To je put od Karlovaca preko Banstola. Na automobilima i kamionima otpadaju točkovi i crkavaju ogibljenja. Biciklom je to ruski rulet.
khm
bolens
Tea
ST
/
tokom dsa stari put za bg na fruskoj gori je bio zatvoren celo leto a dogodine opet od leta do izbora kao zbog asfaltiranja
sta li ce tek neki dodik raditi dok pravi tu stazu
Piško
Vanja
dobrotvorka
Kad ste već "zapeli" napravite i tu stazu ali da je gospoja ROZE ŠLEM otvori tako što će celu da pređe biciklom, ako zna da vozi a ako ne zna-može i trotinetom!
dijasporac
Znaci od Karlovaca se popnes do Banstola, skrenes levo u Cortanovce, prodjes ih do puta za Besku, vozis do Beske, prodjes kroz nju, preko autoputa, kroz Krcedin. Zatim pored Slankamenackih vinograda do Slankamena ali se ne spustas dole u staronaselje nego ides pravo ka Surduku. Pre Surduka se okupas na bazenima ako je letnje vreme pa kroz Surduk, do Belegisa, dalje kroz Stare pa Nove Banovce i do Bataje. Od Bataje do Zemuna i Beograda ti je samo nizbrdo, laganica put.
Ukratko, najlepsa biciklisticka trasa u Srbiji, samo zbog toga vedi doci u Srbiju. Ali koliko kapiram ovi predlazu trasu preko Indjije i Pazova i Bataje. Nije losa ni ona ali ova uz Dunav je mocna.
Zerstorer
Keva
u ovako lepoj ravnici ne znaju kvalitetno da organizuju biciklistički saobraćaj pa to je tuga.
1966
Ko moze da odvoji 10-tak sati u jednom pravcu (govorim o normalnim ljudimima a ne treniranim biciklistima) da poseti neki od dva grada? Cije zdravlje moze da izdrzi toliko sati verglanja, ako cemo realno?
Mozda prave stazu za teninge, kruznu, sa usponima preko Fruske Gore? Zemlja biciklistickog sporta - tur de BGNS.
Zasto neko ne razmislja o tome da spoji Novi Sad vozom sa aerodromom Nikola Tesla? U normalnoj Evropi uvek sa aerodroma imate voz do bitnih mesta. Kako Novi Sad nema blizi aerodrom, pruga bi bila odlicno i vrlo profitabillno resenje.
Bestragija
....da ne poverujes kako se ova vlast sprda sa sopstvenim narodom:)))))....pa da....krenite da verglate,oni ce autom i dalje btw,a vama ce da prosipaju pricu o zdravlju i opste narodnom veselju......jos se pojedini idioti ovde ozbiljno i pale na ovo,kao sve je u najboljem redu...i nastavljaju dalju raspravu gde sve treba JOS verglati....cirkus nad cirkusima....
Marija
Inicijativa je sjajna i ostvariće se a ti si pun zlobe i zavisti što tvoji autonomaši ovo nisu uradili dok su bili na vlasti.
hm
/
pa jel onaj komentator rekao da ce sa familijim ici na vikend turu temisvarskom stazom
kojim putem? starim, cim povezuju sela?
morace vaskrsnuti tita da napravi radnu akciju prosirenja puta
pre ce biti da ipak eu placa te staze ako pogledate rutu eurovelo6 a ne akcije inicijative
pera
/
ana
M
Branko Copic
Zivan
Хајнал Чурушки
!
Pepo Bandic
Steva
Biciklisti su zdraviji ne treba im lećenje ne plaćaju parkinge takse i slične gluposti
Vlast u ovoj zemlji neće dozvoliti razvoj biciklizma
Nažalost država je največi beprijatelj svog naroda
GerilaC
Pa oni veruju u laž partijaca na vlasti? I još maštaju o "svojim" rutama?
Sve je to notorna laž i način kako ukrasti 30 miliona iz budžeta. Sigurno neko blizak ima nekakav projekat, prevede ga na srpski i uvali vlasti koja to plati. I tu je TAČKA. Gotovo. To se više ne pominje, i ide se na sledeći "projekat".
A jadni građani zaboraviše most prema tvrđavi, most ka Ribarcu....
Žao mi vas je svih...
Dejan
Mica
SalajkaNS
Komsija
Deks
rale
Taja
Dragan
Srdjan
Johny O.
prirodnjak
Komadina
BoguFalaStoSamLala
Goca
Dr.Pop
https://sr.wikipedia.org/sr-el/Дунавска_бициклистичка_рута#/media/File:Danube_cycle_route_Serbia.JPG
Jeca
Istruckan
EvoOvako
Jer ekonomija nam je prejaka.
Ekonomija nam je toliko jaka taman da uzmemeo BREciklo i da se vozimo u Beograd, jer za voz nemamo.
Beli
Nisam ni naslov pročitao do kraja, a već mi je ista misao prošla kroz glavu. Nečuveno, da iz Kaenice ne možeš u Grad biciklom. ####
С
14.04.2018 • 17:22
A sta ce nam to ?
Ако не треба теби, не значи да не треба другима.
Huncut
Дрина
Zoran
Ђока
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H