Podrzavam uvodjenje stanarske zone koja je najeftinija u Srbiji.Valjda ce nam u ovom delu biti malo bolje, pored ovih sto rade u socijalnom ,svi smo ispastali.E sad ovi stanodavci sto nece da prijave svoje podstanare....tuzite ih
Nije ni cudo sto smo tu gde jesmo, dokle god ima bolida koji smatraju da je dobro uvesti naplatu parkiranja pa jos i povecati cenu. Parking servis ce da profitira a oni i dalje nece imati gde da parkiraju, jer svi ti sto im se parkiraju ispred zgrade, i dalje ce se tu parkirati kad se cela okolona zonira, samo cete jos vise da im punite dzepove. Ali voli preglupi srba da placa, misli da to tako treba.
Parking servis je "ladno" iscrtao parking mesta PREKO celog trotoara, u Dimitrija Avramovića 17. Hajde sad vi, političari, koji se toliko razbacujete parolama o natalitetu, hajde da vam dam kolica svog deteta pa da ih bezbedno prevezete preko cele uličice. Dete vam ne bih poverio, NARAVNO.
Bolje da su odredjene drajvere naucili da i ako je besplatno treba da se postuje red, jedan auto jedno parking mesto! Sve bi ih zapalio kad nemam mesta a njih 10zauzelo po dva mesta. A pauk se vozi tuda i nista, kao ne moze jos i to da resava! Alo?!?
U ovom kraju nema firmi da bi se iko parkirao ko tu ne zivi! Pansped ima svoj parking, a oko doma zdravlja su i ovim izostavili naplatu. I sad mi recite kako ce PLAVA ZONA(?!?) resiti problem mesta?
Parking manijakovo rešenje ima više smisla.
Ne možeš retroaktivno povećavati broj parking mesta. to ne vodi ničemu osim prepuštanja i ono malo javnog prostora automobilima. Šta treba svaki poslednji komad trave izbetonirati za vozila?
Druga stvar je destimulacija upotrebe privatnog putničkog vozila.
Povećavanjem broja parking mesta i generalno infrastrukture za vozila samo doprinosimo povećanju gužve, dok otežavanjem i/ili ograničavanjem upotrebe privatnog vozila upravo postižemo željena smanjenja gužve i i povećanju slobodnih parking mesta.
Ima smisla zar ne?
Ne nego regulisati broj parking mesta (minimum jedno) po stanu/kuci/lokalu. Plus naravno javni parking, oni po sportskim, trznim centrima, pijacama, itd.
Uvesti zakon kojim se ogranicava broj automobila u porodici.
1. Ako momak i devojka imaju svako po jedan automobil pre vencanja, nakon vencanja moraju jedan prodati.
2. Ukoliko imate jedno dete - maksimalno jedan automobil u porodici.
3. Dvoje i vise dece - maksimalno dva automobila u porodici.
4. Jedno fizicko lice neozenjeno/neudato - maksimalno jedan automobil.
Prekotilo se automobila po ulicama, a operater parking servisa, kada sam zvao da odnesu automobil koji je blokirao prilaz u dvoriste zgrade gde su garaze, pita:"Koje je vozilo u pitanju?" Verovatno da proceni da li sme da odnese, da ga neki sumnjivi "biznismen" ne bi propustio kroz sake...
Zatvaraju vas lagano stručnjaci za naplatu svega i svačega.
Imamo naj-sufisticiranije sisteme naplate na svetu.
Dok se gradske uprave u inostranstvu bave poboljšanjem života gradjana, otkupljanja zemljišta zarad izgradnje urbanih parkova, istrazivanjem kvaliteta zivota u siromasnijim delovima grada zarad poboljsanja uslova zivota, naši"stručnjaci"se bave sistemima naplate i uhlebljenja(SN&U).
SNU Zvuči kao nesto sto vec postoji ali nije zvanicno tako imenovano.
Nismo mi lenja nacija, samo smo neobrazovani i glupi.
Hvala bogu(u kog neverujem:), ja sam samo neobrazovan.
Kako znam da imam prava ovo da pišem?
Zato sto na vasem mestu ne bi to trpeo, nesto bi promenio, bojkot, bunt, miting, lomljenje, operacija mozga...
Opcije postoje, vi ih ne vidite. Dok se vi nadate vreme vam prolazi, neko čeka već 15, 20 godina da se nesto promeni a promena treba da se desi u vama demoni:).
Ovo garantujem, dok god se ne pobunite, gaziće vas av avovac i ostala politicka ekipa sa obe strane.
Uporedi to sa nekim klincem koga u skoli terorisu.
Vi ste ti klinci.
Pozdrav stručnjacima za trpljenje svega i svačega.
Sve ste super naveli samo tu 5. Stavku u ovoj državi nećete dočekati ni vi ni ja ni naša deca ako ostanu uopšte ovde. A ove ostale su super predlog ali na pogrešnom mestu iznesene jer ovo ne čita ekipa iz skupštine niti urbanisti.
Nije grad prenaseljen nego grad ima premalo parking mesta. A za to je kriv Grad i gradjani koji su glasali za "gradske oce". Ne samo ove poslednje vec sve one u prethnodnih bar 15-16 godina!
E pa sad lepo uzivajte u posledicama sopstvene gluposti i nemarnosti/neaktivnosti (nisam cuo da je neko izlazio na proteste zbog ovog problema)
Mogla sam dok sam imala jedno, ali zaista ne mogu dva sedišta da stavim na moj bajs. I iskreno bojim se tako tezak Bajs optereti sa dva sedišta tj dvoje dece. Kad sam sa jednim sve ja to stignem ali više je onih drugih dana. Inače se ježim od automobila koji se naguraju u ulaze škola, vrtića, kafića i slično. Ja sam jedna od onih budala dok se bezbedno ne uparkiram ne gasim. Bezbedno za sve :)
Ja se vama divim koji živite u tom delu. Meni je muka kad moram na Riblju, pa se parkiram u maminu ( jer onaj na Trgu ne znam kad je prazan). Svaki moj ulazak u centar grada je baš to kruženje uzaludno i to da bih obavila administraciju a da ne ostavljam upaljena sva 4 jer zna se, kaznu bih dobila u roku od odmah. Sve što mogu da eskiviram u centru sam izbacila iz upotrebe. Ni deca ne pamte kad su videla centar izuzev pozorišta. Čak sam i bioskop zamenila sa onim u BIGu.
Mogu se deca i na biciklu razvoziti, nije to problem. Čak je i brže, za razliku od automobila bicikl može da se natera direkt do ulaza u školu/vrtić dok se za automobil mora tražiti parking...
Probajte, videćete da nije frka.
Pa, ovo je fenomenalno. Podstanar sam u navedenoj ulici, prijavu prebivališta nisam mogao da obavim na toj adresi gde sam. Imam kola, ali naravno da u dvorištu zgrade nemam gde da parkiram, jer u dvorištu ima pet parking mesta. Do sada sam koliko toliko uspevao da se parkiram tu gde i živim. Sad kad krene naplata parkiranja, da se parkiram - GDE? Stanarsku kartu ne mogu da uzmem, jer nisam prijavljen na toj adresi, već na drugoj adresi koja je u poprečnoj ulici iz Bulevara Oslobođenja. Sve ostale ulice se takođe naplaćuju. Da se parkiram na Limanu pa da idem autobusom? Slažem se da je parking veliki problem, ali svi koji se parkiraju u tim ulicama su oni koji žive u tim ulicama, i naplaćivanje parkinga neće smanjiti problem parkinga, jer je parkinga MALO. Izgradile su se zgrade, bez parkinga, u tako malim ulicama. Počinjem da mislim da gradu odgovara da ima malo parking mesta, da bi mogli da uvode zone pod izgovorima "tražili stanari". Možda i jesu, ali mi koji nismo prijavljeni tu gde jesmo, a vozimo auto, nikom ništa. Plaćaj doplate karte, je l'? Lepa ideja.
Problem parkiranja u gradu se zapravo ogleda u niz problema koje ću probati sve da nabrojim.
1. Neuvođenje obaveže građevinskim investitorima da obezbede podzemni parking koji idu uz stanove koje grade.
2. Ne postoji stimulacija za upotrebu alternativnih vidova prevoza u gradu (javni prevoz i biciklistički).
3. Ne postoji ozbiljan rent a bike sistem. Ovo što mi imamo je za slikanje a upotrebna vrednost je manje više ravna nuli. 50-100 biciklova ne znače ništa. Potrebno je bar 1000 komada.
4. Nizak nivo kvaliteta usluge javnog prevoza te ga koriste samo oni koji moraju.
5. Ne postoji tzv. "taksa na saobraćajnu gužvu" (congestion pricing) odnosno naplata vozaču za ulazak u predefinisanu oblast grada (npr. strogi centar) i time dovesti do destimulacije upotrebe sopstvenog vozila.
Pored ovih problema i predloga postoje još neke alternativne mogućnosti za destimulaciju upotrebe privatnih putničkih vozila na teritoriji grada. Jedna od njih bi mogla da bude neka taksa koja bi povećala godišnju registraciju vozila a prihodi od te takse se mogu koristiti upravo za poboljšanje infrastrukture vezane za parkiranje. Znam da bi ovako nešto bilo nepopularno ali... Ne može baš svako za sve da koristi automobil.
Razumem, isto živim za dan kad će uvesti naplatu i na Limanu 3. Od kad se izgradio parkcity i naselile se horde programera, potpuno je nemoguće naći parking u celom tom kvartu sve do 6-7 uveče. Cena godišnje karte za stanare je i premala, da bi čovek konacno mogao da se parkira tu gde i živi. Grad je prenaseljen i to je stvarno jedini način. Na posao može da se ide javnim prevozom ili peške, ali gde čovek da ostavi vozilo ako nema mesta tamo gde spava?
Stanari sve vise sami zahtevaju da im se uvede zona, jer ne mogu da se parkiraju. Nisu jedini razlog ti sto idu na posao, vec i novoizgradjene zgrade bez parking mesta i garaza.
Parking Servis posejao klicu, a evo sada se sve lepo razvija, za 3 godine sve ce biti zona do Bulevara Evrope, sa druge strane ograniceno Dunavom i kanalom DTD, a mozda i sire. I ista ce guzva biti, nista bolje, samo sto cemo svi placati i stanarske, a i dnevne karte kad idemo na posao. Samo ce PS-u biti bolje, a nama ostalima isto. Zavadi pa vladaj.
Ne volem Parking Servis, šta više mislim da su jedna pijavica od preduzeća ali na žolst postoje...
Voleo bih i predlažem im da se u kampus na Limanu 1 uvede neka zona i naplata parkiranja jer od studenata se više ne može živeti.
Nekada su studenti na fax dolazili busom a sada svi dobro žive i ide se kolima. Mi stanari jedino u julu parkiramo ko svet...
Ja bih voleo da saznam kada će početi naplata parkiranja u strogom centru (Kosovska, bar do toplane, Šumadijska, Đorđa Jovanovića...). Tamo živeti je pakao, svi živi koji idu u centar tu parkiraju. Svaki dolazak kući tražim parking u proseku petnaestak minuta. Da li je normalno, i koji to još grad ne naplaćuje parkiranje u strogom centru, u ulicama koje se naslanjaju na pešačku zonu. Rado bi platio 130 dinara stanarsku kartu, ja 130 dinara goriva trošim svaki dan, u uzaludnom pokučaju da se parkiram...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Naplata parkinga u ulicama oko Socijalnog od 1. maja
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.04.2018.
•08:54 > 10:15
Komentari 32
NS
Danili
oi!
DonJuan
Vanja
Musa kesedzija
Raka
Tinker
Ivan
Parking manijakovo rešenje ima više smisla.
Ne možeš retroaktivno povećavati broj parking mesta. to ne vodi ničemu osim prepuštanja i ono malo javnog prostora automobilima. Šta treba svaki poslednji komad trave izbetonirati za vozila?
Druga stvar je destimulacija upotrebe privatnog putničkog vozila.
Povećavanjem broja parking mesta i generalno infrastrukture za vozila samo doprinosimo povećanju gužve, dok otežavanjem i/ili ograničavanjem upotrebe privatnog vozila upravo postižemo željena smanjenja gužve i i povećanju slobodnih parking mesta.
Ima smisla zar ne?
@Parking manijak
Nada Dobrić
/
Kimi
@Taktika
Parking manijak
1. Ako momak i devojka imaju svako po jedan automobil pre vencanja, nakon vencanja moraju jedan prodati.
2. Ukoliko imate jedno dete - maksimalno jedan automobil u porodici.
3. Dvoje i vise dece - maksimalno dva automobila u porodici.
4. Jedno fizicko lice neozenjeno/neudato - maksimalno jedan automobil.
Prekotilo se automobila po ulicama, a operater parking servisa, kada sam zvao da odnesu automobil koji je blokirao prilaz u dvoriste zgrade gde su garaze, pita:"Koje je vozilo u pitanju?" Verovatno da proceni da li sme da odnese, da ga neki sumnjivi "biznismen" ne bi propustio kroz sake...
Taktika
Imamo naj-sufisticiranije sisteme naplate na svetu.
Dok se gradske uprave u inostranstvu bave poboljšanjem života gradjana, otkupljanja zemljišta zarad izgradnje urbanih parkova, istrazivanjem kvaliteta zivota u siromasnijim delovima grada zarad poboljsanja uslova zivota, naši"stručnjaci"se bave sistemima naplate i uhlebljenja(SN&U).
SNU Zvuči kao nesto sto vec postoji ali nije zvanicno tako imenovano.
Nismo mi lenja nacija, samo smo neobrazovani i glupi.
Hvala bogu(u kog neverujem:), ja sam samo neobrazovan.
Kako znam da imam prava ovo da pišem?
Zato sto na vasem mestu ne bi to trpeo, nesto bi promenio, bojkot, bunt, miting, lomljenje, operacija mozga...
Opcije postoje, vi ih ne vidite. Dok se vi nadate vreme vam prolazi, neko čeka već 15, 20 godina da se nesto promeni a promena treba da se desi u vama demoni:).
Ovo garantujem, dok god se ne pobunite, gaziće vas av avovac i ostala politicka ekipa sa obe strane.
Uporedi to sa nekim klincem koga u skoli terorisu.
Vi ste ti klinci.
Pozdrav stručnjacima za trpljenje svega i svačega.
Keva
@@Predagač
E pa sad lepo uzivajte u posledicama sopstvene gluposti i nemarnosti/neaktivnosti (nisam cuo da je neko izlazio na proteste zbog ovog problema)
Keva
100% Таксиста
Stanodavac
Jbg drugo rešenje, na žalost, nemaš!
Keva
Ćale
Probajte, videćete da nije frka.
Jovan
Keva
Vladimir
Probelm
1. Neuvođenje obaveže građevinskim investitorima da obezbede podzemni parking koji idu uz stanove koje grade.
2. Ne postoji stimulacija za upotrebu alternativnih vidova prevoza u gradu (javni prevoz i biciklistički).
3. Ne postoji ozbiljan rent a bike sistem. Ovo što mi imamo je za slikanje a upotrebna vrednost je manje više ravna nuli. 50-100 biciklova ne znače ništa. Potrebno je bar 1000 komada.
4. Nizak nivo kvaliteta usluge javnog prevoza te ga koriste samo oni koji moraju.
5. Ne postoji tzv. "taksa na saobraćajnu gužvu" (congestion pricing) odnosno naplata vozaču za ulazak u predefinisanu oblast grada (npr. strogi centar) i time dovesti do destimulacije upotrebe sopstvenog vozila.
Pored ovih problema i predloga postoje još neke alternativne mogućnosti za destimulaciju upotrebe privatnih putničkih vozila na teritoriji grada. Jedna od njih bi mogla da bude neka taksa koja bi povećala godišnju registraciju vozila a prihodi od te takse se mogu koristiti upravo za poboljšanje infrastrukture vezane za parkiranje. Znam da bi ovako nešto bilo nepopularno ali... Ne može baš svako za sve da koristi automobil.
@Predagač
Neko iz mase
Parking Servis posejao klicu, a evo sada se sve lepo razvija, za 3 godine sve ce biti zona do Bulevara Evrope, sa druge strane ograniceno Dunavom i kanalom DTD, a mozda i sire. I ista ce guzva biti, nista bolje, samo sto cemo svi placati i stanarske, a i dnevne karte kad idemo na posao. Samo ce PS-u biti bolje, a nama ostalima isto. Zavadi pa vladaj.
stevica
Predagač
Voleo bih i predlažem im da se u kampus na Limanu 1 uvede neka zona i naplata parkiranja jer od studenata se više ne može živeti.
Nekada su studenti na fax dolazili busom a sada svi dobro žive i ide se kolima. Mi stanari jedino u julu parkiramo ko svet...
Molder
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H