Novi Sad
25.01.2011.
10:34 > 16:12
Novosađani koji nisu zadovoljni temperaturom u stanovima za čije je zagrevanje zadužena Toplana, za sada ne mogu računati da će im radijatori biti topliji.

Komentari 126

  • Pera

    01.02.2011 12:01
    Toplanaš
    Da tvoj termometar nije kineski? A gde to meriš? Meni su 2009 te naplacivali 6500 din za lokal u Kosovskoj od 30m2, mada mesecima uopste nije bilo grejanja.Kažu-nisam ga ispraznio? Kada su grejali, morao sam sedeti na radijatoru da bi se zagrejao. Objasnise mi da je grad razrezao tarife za privatnike i mada sam imao samo jedan radijator- umesto 2predviđena, morao sam da plaćam punu tarifu i ćutim. Sve lopov do lopova. Dokle ćemo mi privatnici plaćati 2-3 puta više tarife za grejanje, telefon, struju...?Kako da otvaramo nova radna mesta kad nas iscede pre no što napravimo prvi dinar? Kad ne očistimo sneg stižu nam kazne, kad kaplje iz klime isto tako, a kad se ispred državnih ustanova ne čisti ili kad prolaznicima kaplje sa njihovih zgrada niko ne reaguje? Da li u opštini sede na radijatorima? Ne, drže ih otvorene umesto da zavrću radijatore! Možee im se kad je džabe.
  • 27.01.2011 20:09
    nema slicnosti, ali kao primer nije lose
    za mnooogo manje, stvari,u toj istoj EU se ljudi bune, a da nema grejanje a da placaju za grejanje...e to bi svaka vlast,ne samo gradska nego do vrha otisla sa svoje pozicije,..imala sam prilike videti,cuti u toj EU jednog njenog gradjanina - francuza, kako je u hotelu trazio "saharin" jer je dijabeticar i hotel trenutno nije imao "saharina", bogo mili kako se taj gost naljuti, na pitanje, a zasto nije poneo svoj, odgovor je bio, "..;svaki hotel je duzan da ima "saharin"...naravno da je za par minuta zamena za secer pristigla uz veliko izvinjenja hotelskog osoblja, jer oni su tu zaposleni i ne bi bilo dobro da vlasnih hotela sazna za njihovu trenutnu nemarnost...
    i zasto to kazem, mi trpimo svake vagabunde, umesto da ih oteramo dok je vreme,ako nastave ovako zatrovace sa narod,jer kuga je uvek samo kuga
  • gbozden

    27.01.2011 15:38
    otkazati grejanje,neplatiti januarski račun
    Ljudi katastorfa jednog grada je kad se desi ovo što se dešava već dva meseca.Pre mesec ipo nazvo sam Toplanu uredno ih zamolio da se ne igraju sa narodom koji uredno plaća.Naplativost je neverovatnih 96 do 98% kod nas gradjana.Javna preduzeća verovatno monogo duguju ili uopšte ne plaćaju grejanje.Kancelarije stranaka verovatno ne plaćaju dakle novac je uredan samo od onih koje pravite magarcima.Kako se samo ne bojite za svoja radna mesta.Izazivate gnev naroda merenjem takozvanih plus minus 20.Proučite, objavite grejanje u okruzenju nemojte u Beč jer ćete dobiti odluku da je to 24 kad nema
    regulatora.
    Moj predlog kad ste tako već sigurni u sebe
    Otkazati grejanje za februar na teritoriji lokacija koje se zale
    Ne platiti grejanje za Januar
    Promeniti gradsku odluku jer je donesena još za vreme sankcija.Pdroučiti standarde u Evropi,i kad se dokumentuju plasirene lazi,zabraniti rad u javnim preduzečima osobama koje nas uveravaju da nam je dobro ovako kako je bilo u Januaru.
    Na kraju ovakvo drsko ponašanje Toplane nije zabelezeno bar po meni nikada do sada i za svaku osudu u vidu sankcija da se više nikad niko ne usudi da nas tako zamajava.
  • Koliko znam

    27.01.2011 13:01
    Sef Odseka za Odnose sa Javnoscu Toplane
    Je drug / brat / gospodin / Rada Marinkov - zvani Rada Tenkista
  • motku u ruke!

    27.01.2011 12:55
    dole bezobrazni lažovi i lopovi !!
    @Toplanaš, zaslužio si g.... motku preko prstiju! Kako se uopšte usuđuješ spominjati EVROPU u ovom slučaju?! NIGDE U EVROPI NEĆEŠ NAĆI HLADNE RADIJATORE DOK JE NAPOLJU -9!!!

    Ako toplana više nije u stanju da isporučuje uslugu kakvu je pružala npr. od vremena lopuže miloševića do pre par dana, onda treba:

    1. da izda saopštenje u kojem će se detaljno prikazati struktura troškova i poslovanja u poslednjih 10 godina, i da se objasni zašto više grad ne može normalno da se greje i ko je odgovoran za to
    2. da se izvini građanima čija se deca i stari i bolesni roditelji smrzavaju u hladnim stanovima, uprkos tome što redovno izmiruju svoje obaveze prema toplani, a ne da se kriju iza nepostojećih gradskih odluka i izmišljenih "EVROPSKIH STANDARDA"
    3. da se uradi revizija ko je gde i zašto zaposlen u toplani u poslednjih 10 godina, i da se u skladu sa teškim materijalnim stanjem preduzeća višak otpusti, počev od PiAr-ova i drugih sličnih parazita, koji uz to uzimaju hleb iz usta poštenim ljudima kakvih ima mnogo u toplani
  • 27.01.2011 10:58
    imate odluku na sajtu toplane
  • Petar Petrović

    27.01.2011 10:33
    Uopšte ne znam čemu priča o temperaturi, radijatori su nam mlaki do hladni!!!
    SRAMOTA!!! BOJKOT PLAĆANJA GREJANJA!!!
  • hanover

    27.01.2011 07:58
    xuto je sunce,nek vas greje
    za koga ste glasali?
  • Dejan

    27.01.2011 06:49
    Ljudi ja mislim da nas Toplanaš loži!
  • Toplanaš

    26.01.2011 22:55
    Ne lažite više!
    Da, da, samo ovde ne valja ljudima ono što valja svima u Evropi... Naučili ste da imate i trošite više nego što zarađujete! Pa dokle mislite da to može tako da ide? Ako neko pošteno crnči za svoj hleb taj je odmah, to sve što navodite... Odrastite više i počnite da radite nešto umesto što samo pišete po ovom internetu! Na njivu, na njivu ako treba... Uostalom da išta pošteno radite ne bi sada ni stigli da kuckate po internetu! A temperatura koja je merana danas iznosi od 22-23 stepena tako da nemojte više da lažete na Toplanu. Kupite si pravi a ne kineski termometar pa će te i sami videti kolika je temperatura!
  • Milos

    26.01.2011 22:30
    E žutaći, ....... ... .. ....c !
  • TAČKU NA PLJAČKU!

    26.01.2011 20:38
    AKCIJA!!!

    ok, da ne bi smo mlatili praznu slamu, neka neko iskusan da uputstvo, korak po korak kako NE PLATITI grejanje kroz račun objedinjene naplate, i kako se dalje zaštiti od eventualnih posledica, jer kao što je poznato, u ovoj državi pravda najbrže sustiže poštene, nemoćne i slabe.
    Posle da se organizuje kampanja neplaćanja, u kojoj bi građane Novog Sada informisali o najboljim načinima izražavanja protesta protiv besramnog ponižavanja od strane toplane i gradske vlade. Ja sam prvi spreman da tih 7000 dinara koje svakog meseca u godini plaćam za grejanje preusmerim na troškove štampanja bilborda, plakata, flajera, zakup etra na radio i tv stanicama za organizovanu kampanju neplaćanja!
  • nEMA U ODLUCI 20 STEPENI !

    26.01.2011 18:30
    procitajte
    Aj objavite da ko procita TU ODLUKU videce da u njoj ni traga ni glasa o tome da oni moraju da obezbede tem od 20c u stanovima! Jer to nije nit njihiva nadlzeznos nit njihov problem! Samo nacim na zamajavaju gradjane!
    Dakle
    OBAVEZA TOPLANE JE DO PODSTANICE DA ISPORUCI ODREDJENU TEMP VODE A TO KOLIKO JE U STANU NIJE NJIHOVA STVAR I NEZAKONITO SE POZIVAJU NA TIH 20C JER TO NE POSTOJI U ODLUCI!!!!
  • Novosadjanka

    26.01.2011 16:52
    Kakav gradski otac!
    Svaki otac, pa i gradski bi trebao da brine o svojoj deci, u ovom slucaju gradjanima.

    Kakav je ovaj, ili ovi, kad ostaje imun na prituzbe svojih sugradjana da im je hladno !?
    Sta vi radite kad vam se dete pozali da mu je hladno?
    Niko ovde ne trazi previse.
    Svi mi zudimo za "normalnih" 22.
  • pingvin

    26.01.2011 16:52
    meni je ok
    18`c
  • Novinarka

    26.01.2011 16:30
    Dosadni ste
    E, Boki, umesto da uzmeš pravopis i naučiš da se "negreje" piše odvojeno, sediš za računarom i tražiš gde ćeš da ostaviš svoj dubokoumni komentar.
    Verovatno vam nije svima hladno, ali ako svi kažu da je hladno, onda je hladno, je l?

    Najlakše je sedeti i pljuvati kako ništa ne valja i kriviti jednu osobu za sve što vam zasmeta.

    Ajd idite radite nešto pametno. Jako smarate.
  • Салајчанин

    26.01.2011 15:15
    Имам осећај да овај Топланаш прича сам са собом. Што ме додуше не чуди јер данас тако влест разговара. Сами са собом. Само је њима јасно да нам стандард расте 0,2% месечно. Само је њима јасно како је просечна плата порасла. Само је њима јасно да је инфлација једноцифрена. Само је њима јасно да је пао број незапослених. Кад запошљавају ваке топланаше и фурунџије онда ми није ни чудно што причају самии са собом.
  • @Klisa - @Nepristrasan

    26.01.2011 14:50
    A sta je istina?
    Ako lupa gluposti, da cujemo koju pametnu. cekamo podatke sa Klise.
  • Klisa

    26.01.2011 13:08
    @Nepristrasan
    Lupas gluposti i sigurno ne zivis u kuci ,jer ne znas elementarne stvari
  • Boba

    26.01.2011 12:57
    apsolutno "fur nicht"
    Nista lakse nego poverovati da sadasnji gradonacelnik nije u mogucnosti - nesto - ista - bilo sta da uradi. Molim da se javi neko ko mu to ne veruje ( ako ima) !!!
    Zakljucak - svi verujemo gradonacelniku kada je iskren.
  • Nepristrasan

    26.01.2011 12:03
    Računica za izolovanu kuću
    A moj račun za gas, u hladnom decembru, za kuću od 180 m2 bio je 17000 din. Dnevna soba i kupatilo bili su grejani na 23 st.C, a hodnici , kuhinja i spavaće sobe na 20 st.C. Ne znam kako se greju "Kamenica" i "Toplanaš" ali im je računica , verovatno namerno, potpuno nerealna.
    Da me greje Toplana imao bih otprilike isti račun za decembar ( za 20 +- 1 step.), ali ja PLAĆAM GAS SAMO U GREJNOJ SEZONI!, a Toplana isto naplaćuje i za decembar i za juli.
  • Evropejac

    26.01.2011 11:09
    Zato bilo ko od vas placa grejanje ?
    Ovo je slika i prilika Srbije. Postanite Evropa tako sto cete postovati sebe i svoj dinar. Nikom ne valja, a svi cute i placaju. Vase je legitmno pravo da ne platite uslugu kojom niste zadovoljni. Kad ne platitite i 19 ce biti super.
  • Mentol

    26.01.2011 10:04
    Ne znam da li narod zna da u zgradi, u kojoj gardonacelnik stanuje, Toplana ima zakupljen lokal (!!!) na kojem pise "Odnosi sa javnoscu".
    Cija li je taraba, cija li su vrata, a cije je ono luce sto kroz prozor guce?
  • @Mirko - @Goran

    26.01.2011 08:17
    Saberi
    Saberi se covece: Grejanje, topla voda (moze, a ne mora), hladna voda zuta ili sa crvima, kamere, cistoca koja naplacuje dvostruko istu uslugu (stan i poslovni prostor u tom istom stanu)..., dezinfeksija, dezinsekcija i ko zna sta jos (a gamadije sve vise)! I sve to po evropskim i ne-trzisnim cenama!!!
    Da li je dovoljno 8000?
  • WTF?

    26.01.2011 06:49
    Da li je ovo demokratska zemlja? Jeste. Zasto onda narod momentalno ne smeni vlast kojom je nezadovoljan nego pise komentare? Kako je moguce da par hiljada stranackih vojnika pljacka i terorise milione punoletnih gradjana?
  • Boki

    25.01.2011 22:34
    RADIJATOR
    Filozofija TOPLANE je sledeca vec duze vreme
    da temperatura u stanu ako je 19 stepeni oni vise negreju , ako je temperatura ispod
    19 stepeni da ususkamo prozore i vrata da bi digli na 19 stepeni , a za to vreme radijatori su hladni, ako je radijator hladan
    normalno da negreje ali je normalno da se plati i kad sunce greje i kad sneg veje
    radijator negreje a mi ususkavamo prozore i tako rtedom.....PLATI CELE GODINE ZA NISTA.
    POENTA NIJE KOLIKO CU PLATITI NO HOCU TOPLOTU U STAN DA DOSTAVI ONAJ TKO JE ZA TO ZADUZEN I KOME SE PLACA ..... STA ZA TO NUDI NISTA . SVE SKUPA OVO JE TESKA PLJACKA.........
  • 25.01.2011 21:26
    E ovako...
    Dotični ne baš tako omiljeni gospodin, službeno zaveden i podveden kao "gradonačelnik", je vrlo nedavno i potpuno nezvanično na polemiku o novim izborima na kojima bi njegova klika izgubila vlast samouvereno odgovorio pitanjem - "Ma ko može da nas smeni, za koga drugog bi oni sada imali da glasaju ?".

    To ne misli samo "on", tako misle svi "oni", a vi znate na koga ja mislim kada kažem da "oni" misle tako.

    Daklem, nemojte uzaludno ovde trošiti reči jer njih baš, ali baš, ali ali baš i 3x baš - ZABOLE šta mi kažemo i mislimo. Nego odmah i stvarno razmislite šta treba činiti i ono najvažnije - da li je on bio u pravu kada je ono rekao ?
  • sosa

    25.01.2011 18:24
    mislim, stvarnoooo
    Pavličiću, ne serendaj!!!Bre!!!
  • Mirko

    25.01.2011 17:56
    @Goran
    Kako placas 8 000 din za stan od 70m2 ,kada je cena 80 din po m2 ? Trebalo bi da imas stan od 100m2 pa da toliko placas?
  • Del boy

    25.01.2011 17:30
    Puko si rodni
    E moj Rodni pa ovaj iz toplane ispade Triger za tebe ti se upljuva objašnjavajući a on te blago iskulira. E moje demokrate kad vama ovi žutokljunci iz davno prežaljenog SPO-a drže lekciju. Ali poenta svega je da će ovaj napaćeni narod preživeti i ovo smrzavanje ali kad tad će te svi zajedno odgovarati za sve što ste nam radili. Sigurni budite vas lustracija neće zaobići.
  • Nole

    25.01.2011 17:21
    Rodni ti si car. Bilo nam je teško bez tebe, a sa tobom još teže. I nemoj više da apeluješ i naređuješ. Vidiš i sam da te niko nesluša.
  • Kamenica

    25.01.2011 17:19
    Za Gorana
    Moj racun je oko 22 000 din za kucu od 100m2 ,cisto da se zna, pritom stedim gde god to mogu i temperatura mi nikada ne ide preko 22,3 stepena,svaki kvadrat moje kuce je legalizovan ali placam koliko potrosim tako da ne znam o cemu pricas , osim ukoliko ne pises iz ''socijalnog,posteno dobijenog'' stana pa mislis da su svi isti .Placam ekonomsku cenu gasa vec 20 godina a vama grad subvencionise ,sada vam ukidaju subvencije i zato cete dobiti i realne cene vrlo brzo jer ne mogu vise postojati gradjani prvog i drugog reda , zato plati koliko potrosis kao i mi ,to je jedino ispravno
  • Deleteboy

    25.01.2011 17:18
    Rodney & Co.
    Neki bi rekli `Kakva pljuska gradonacelniku` ali u sustini on je bio i ostao samo Rodny a ne pravi Troter HAHAHAHA

    Covek je NULA a ne gradonacelnik.

    Otpala mi ruka kojom sam Vas zaokruzio 2008!!!
  • boba

    25.01.2011 16:42
    bilo nekad
    Dragi moji sugradani, kako nam je bilo nekad lepo bez EVROPSKIH STANDARDA, imali smo nase...!!! Razmislite dobro sledeci put!






  • Mlađa

    25.01.2011 16:28
    @Toplanaš
    Ovaj Toplanaš je prava slika bahotosti partijaša sa dobrim platama koje im dajemo mi građani! Bruko jedna! Srami se! Pa jel meni plata Evropska? Imaš platu preko 55.000 sigurno a škole tri razreda! Ne mogu da verujem da neko može da bude toliko bahat! Ako bih napisao šta mislim o takvima kao što si ti cenzurisali bi me, ali ti možeš da zamisliš, eto... Neću stvarno više da plaćam grejanje! Bando, vi nas vodite u Evropu, ma j... vas ta vaša Evropa i evropski standardi i svi se vi skupa j.. Stoka neopevana! Čuj on nema Evropsku platu?? Popizdih sad stvarno!
  • Smrznut ali besan

    25.01.2011 16:23
    Kuvana noga ...
    ...ŠTO ZNAČI DA SPO I ŽUTI P..E U ISTI ČABAR. PA JE ONDA RODNI TOBOŽ ZAPRETIO JELIĆU ; "MORAŠ BOLJE DA GREJEŠ NAROD", A ŠTO U PREVODU ZNAČI: KO IH J..E !
    SAMO MOČUGE PA U TOPLANU !
  • goran-novo naselje

    25.01.2011 16:11
    re-kamenica
    Kao prvo nemoj da lupaš.Grejanje za stan od 70m2 iznosi oko 8000 din,što na godišnjem nivou daje 96000 din.Koliko košta grejanje za "tvoju" zimsku sezonu u kući?KOliko "nelegalnih" kvadrata greješ?I kad već lupetaš trebao bi da znaš da je tzv.kolektivno grejanje,mnogo isplativije od pojedinačnog...
    Nemoguće je da odjednom u pola grada ne valjaju instalacije i na novim i starim objektima.Evidentno je da im je ponestalo energenata,pa sad ispaštamo mi...Trebalo bi da se organizujemo,i da već jedno pokažemo gradksu svest....
  • @sustina

    25.01.2011 16:09
    Prethodnici su mozda tu politiku radili, dok msm da trenutni namerno hebu pokrajinu da bi se osamostalila ili barem ligasi navukli jos koji glas.
  • joshua

    25.01.2011 15:47
    kod mene 25C
    Ja ne znam za vas ali u mojoj zgradi (zgrada od pune opeke sa termickom izolacijom) temperatura 25 stepeni. Imam malu bebu i to mi odgovara... Inace radijatori oni najlosiji iz Merosine Jugoterm i prozori na "kipu". Koliko cujem i kod komsija je tako. Zao mi je sto cujem da nije svima tako, a trebalo bi, pogotovo ko ima malu decu :-(

    Ipak znam da kad kupujemo stanove svi h\gledamo da sto jeftinij prodjemo, i svi su me gledali popreko kad sam im rekao koliko sam platio stan, ali sam znao kako su ga pravili da kle cigla +staklena vuna + cigla. Prozori Nemacki. Dakle istina je ipak na sredini. I Toplana snosi deo odgovornosti a deo i mi sami koji smo vlasnici stanpva u koje nije ulagano 30 godina. To ne ide tako. Igrom slucaja sam ziveo na selu pa znam, da bi mi bilo toplo neko mora da porani , da ustane smrzavajuci se , ocisti pepeo i zalozi i za sat dva topli radijatori. tu treba 5-6 tona uglja po 500 eur (kes na ruke) + drva + cokovi za potpalu i svako jutro lozenje... E moji razmazeni Novosadjani
  • Ily

    25.01.2011 15:33
    - @Zorana
    Zasto da me bude sramota? Na ovoj temi mogu da komentarisu samo ljudi kojima je malo 20 stepeni? Izgleda da nisam puno pogresila kad sam rekla da je ovo orkestrirano...jer ako mislim svojom glavom, ako ne kazem da je hladno samo zato sto to drugi kazu, i ako ne verujem da je situacija toliko drasticna (sta vise, nije ni losa), onda nemam prava na komentar?
    Taman vam se i sikuje ovakav gradonacelnik...on ce vas spasti od svog zla ovog grada!!! :D

    I jos nesto...kad je napolju 19 stepeni ceo svet je u kratkim rukavima...ma i 15 kad je...
  • Stjepan

    25.01.2011 15:30
    Zelim grijanje u drugom mjesecu
    Ja sam iz Crikvenice u HRV. Imam stan na Novom Naselju,planiram dolazak u NS.u februaru mjesecu, te ovim putem molim mjerodavne institucije da mi omoguce grijanje koje redovito placam.
  • NE PLACAJTE GRAJANJE

    25.01.2011 15:08
    NE MOGU VAM NISTA !!!!
    Kad ostanu bez para, popricace sa finansijerima kolika im temperatura godi
  • Kamenica

    25.01.2011 14:54
    @Toplanas
    U pravu si ali znas kako ljudi su navikli koji koriste centralno grejanje da godinama imaju socijalno grejanje i uz to da im bude toliko toplo da otvaraju prozore i setaju u kratkim majicama i naravno da se tesko navikaju na realnost
  • bata

    25.01.2011 14:36
    toplanas
    ne iznosi lazi
    uBecu je sistem uvek u funkciji
    placas koliko si potrosio , sebi sam odredjujes temperaturu
    koristis grejanje kad hoces 24 sata cele godine
    mi samo placamo cele godine
    ako tako radis kao sto proizvoljno pricas onda me ne cudi sto se smrzavamo
    * tvog kolegu sam licno cuo kad je polu pijan isao na posao -idem da upalim onoj stoci da se malo greju
    prema tome jadni ste sa svojim praznim pricama
    jedino smo mi blesavi kad trpimo sve ovo i ovake kao sto si ti
  • Piplfoks

    25.01.2011 14:34
    I da, zaboravio sam pod 4: Toplanaš, za priču o ceni grejanja si zaslužio jedne ozbiljne batine! Grejanje plaćamo čitave godine i to su ozbiljne novce, a da ne govorimo o još jednom vašem lopovluku - građevinskom ili tehničkom grejanju, kako ga već zovete! Na desetine , pa i stotine zgrada u Novom Sadu, koji nisu još uknjižene i zbog toga nisu zvanično priključene na sistem, plaćaju DUPLU cenu grejanja! Ne postoji nikakav razuman razlog za to pošto je sistem isti kao i za ostale zgrade, a time kažnjavate građane za nešto što je uglavnom krivica investitora ili katastra. A što imaš obraza plate da spominješ, e to je već za govnjivu motku.
  • Piplfoks

    25.01.2011 14:05
    Vidim da se i dalje javljaju bezobrazne barabe koje tvrde da su građani krivi. Pazi ovamo šljame:
    1. 19 stepeni NIJE normalna temperatura! I da je u Beču stvarno 21 vam ne daje za pravo da automatski kažete: 'hej, ako je Bečlijama dobro 21 stepen, naši će trpeti i 19'.
    2. NE održavate 19 stepeni po zgradama ni u 50% grada i neće vam pomoći što šaljete studente u stanove koje su građani dodatno dogrejali o svom trošku, pa onda izvlačite zaključke koji vam odgovaraju.
    3. Za to NISU krive instalacije, jer instalacije ne crknu u pola grada odjednom, i to u novim i starim zgradama u isto vreme.
  • Marko sa Satelita

    25.01.2011 13:56
    Radijatori skroz hladni
    Kakvog to gradonacelnika imamo da moze da ga podjebava i portparolka jednog JAVNOG preduzeca, koje je pod njegovom ingerencijom. Umesto da danas radijatori budu topliji, oni su sada skroz hladni.Ovog genijalca koji se potpisuje kao Toplanas pitam kako su to do Nove godine radijatori i cevi po zgrada bili u redu, a sada su se odjednom zapusili. Na minus sedam hladni radijatori u stanu. Bravo za Draskoviceve junce i junice.
  • 25.01.2011 13:54
    @Toplanaš
    Pa prijatelju tebi je izgleda od SILNE toplote glava ispala iz sistema! Ostalo neću ni da komentarišem (daleko je ispod mog nivoa da se raspravljam s tobom).
  • Zašto ih puštamo da nas lažu i

    25.01.2011 13:50
    Kriva je prethodna i aktuelna gradska vlast!
    Ljudi neverovatno, znamo koliko su sebi natrpali u džep a i dalje ćutimo, umesto da se lepo skupimo, nas 10-ak hiljada i od kancelarije do kancelarije Toplane, pa da vidimo ko šta tamo radi i za koliko para!
    Treba da se dogovorimo da im ne plaćamo grejanje, ionako smo godinama plaćali da bi se oni tamo tranački zapošljavali!
  • 25.01.2011 13:48
    ko ne zna...
    ...iskusila sam i znam, razlika izmedju 19 stepeni i 22 je ogromna. Ni meni ne smetaju 22. Ali ih nemam. Imam 19. I susim detetovu trenericu na radijatoru od nedelje. Jos uvek nije potpuno suva.
    19 je hladno, 22 je optimum.

  • Zorana

    25.01.2011 13:48
    @Ily ,ako Vam je toplo nije vam mesto ovde!!Kako Vas nije sramota tako da komentarisete,u ovom gradu postoje i deca i stari.Ne postojite samo Vi i vase komsije!
  • Aca

    25.01.2011 13:42
    Rodni, otresli su te kao slinac!
  • bata

    25.01.2011 13:29
    po.
    17 god. zivim na Podbari u novom ojektu , temperatura nije prelazila 19,5 .
    na sve moje pozive odgovaraju da sam u granici
    realno je da bude 22 i nikako niza
    treba menjati propis , zna se ko
  • Toplanaš

    25.01.2011 13:24
    Pođite prvo od sebe!
    Kao što sam rekao mi teško crnčimo da bi vi imali grejanje. Ceo grad ima grejanje! Ko je ispao iz sistema - niko! Prema tome... Problem je u dotrajalim instalacijama i zapušenim cevovodma u vašim zgradama, a ne u Toplani! Kad ste poslednji put nešto uložili u vaše zgrade? Ponavljam prošle godine smo na seminaru od kolega iz branše čuli da temperatura u Beču nije veća od 21.C' tako da s obzirom na stanje vaših instalacija postignut rezultat od 20.C je i više nego dobar! A sa druge strane ne plaćate ni vi cenu grejanja kao Bečlije iako je poznato da je cena energenata svuda u svetu ista. I ja bih hteo Evropsku platu pa je nemam i nije mi zbog toga kriva Toplana nego država što dopušta grejanje kao socijalnu kategoriju! A vi pre svega pogledajte vaše instalacije pa onda kudite!
  • Ily

    25.01.2011 13:16
    a meni toplo
    kao sto sam vec rekla...kod mene nije hladno...a ni komsijama, pitala ih ja...a ni prijateljima sa kojima sam pricala...a ovaj gradonacelnik se sprema za izbore i izigrava neku strogocu...ON je dao nalog...cuj to...nek onda lepo naredi da bude 29 stepeni u stanovima, pa posle cemo ga pitati sto smo bolesni...nije normalno ziveti na tim temperaturama...
    a jos i mislim da je zakuvao ovu hajku, da bi ON mogao da da nalog i izigrava velikog Tatu...
  • kiza

    25.01.2011 13:14
    Pa koliko placam za stan od 50m2 i trebalo bi da bude 28 stepeni....
  • Mister S

    25.01.2011 13:01
    uh
    Al je hladno... Puštaj grajanje Toplano...Puštaj
  • provereno

    25.01.2011 12:51
    REKET DO BOLA
    ko hoce da se skine sa toplane NE MOZE
    NE DAJU
    NIJE MOGUCE
    probali jos pre dve godine i prosle opet...
  • Novosadjanka

    25.01.2011 12:48
    Basta!
    Znam da ovo necete objaviti ali ne mogu drugacije jer covek prosto ne razume drugi jezik, zato: Pavlicicu, ajd ne seri!
  • NOVONASELJAC

    25.01.2011 12:44
    KAO ŠTO REKOH
    Nardeba ili ti nalog kako god već putovaće do sledeće grejne sezone tj. pre izbora i tako u krug, pa dokle će nas više ovi vući za nos ne preostaje nam ništa drugo nego ili bojkot plaćanja ili ulica pa da se konačno rešimo ovih stručnjaka.
  • liman

    25.01.2011 12:34
    svinjokolj
    Daleko je topalana.
    Moras da ides preko Zemuna i Beograda, tu dobijes pecat, pa onda preko Dunava nazad, pa pored Veca, e i tu dobijes pecat i pismo, da se zna. Onda na neki salas da ti daju instrukcije uz rucak, a onda u toplanu. To je put koji je utaban vec godinama.
  • http://www.nstoplana.rs/

    25.01.2011 12:34
    LOSA USLUGA ?!
    Ako niste zadovoljni uslugom, dogovorite se na skupstinama stanara da svaki mesec 10 stanova u svakoj zgradi ne plati grejanje. Svaki mesec drugih 10.
    Zgradu ne mozemo iskljuciti jer su ostale komsije platile.
    Mozda se onda uzme u obzir od cijih para se greje voda ?
  • Mama

    25.01.2011 12:24
    Gde je tu autoritet?
    E nas gradonacelnice,slab si ti autoritet ako se ne postuje tvoja rec :(
    To je kao kad ja kazem mom detetu "sedi i gledaj crtani,pokrij se cebetom jer je zima" a ona meni "pa upali grejanje ja zelim da se igram" eto ni je nisam autoritet..
    Samo da se pozalim,da naravno nista od pojacanja grejanja,vec su ga i smanjili..do sad je temp bila oko 20 stepeni a danas nije ni famoznih 19..
    sta ce proizaci iz svega ovoga,znaju samo "gospoda iz fotelja" a mi cemo "zaboraviti" na grejanje jer cemo na zalost nasu decu vodati po lekarima..
    I koliko znam,mi jos nismo usli u EVROPU,tako da,dajte nam grejanje po "vanevropskim regulativama"
  • Shen

    25.01.2011 12:23
    Meni nije zima..
    Vi neki dokoni ljudi kukate po ceo dan ovde vidim ja?Jel radite vi nesto u zivotu?Meni je 22 stepena ustanu?Pa?Da vristim?Sta biste hteli?28?Nije hladno u mom stanu,a ne verujem ni da je u vasim..nego morate da kukate, ne umete drugacije da zivite,ako ne kukate zar ne? Ne moze vam se ugoditi,pravi ste smaraci.
  • lela

    25.01.2011 12:22
    ma ko to ne sluša!
    KAD NECE DA SLUŠAJU GRADONACELNIKA, KAKO CE ONDA DA SLUŠAJU GRADJANE.
    E DRAGI MOJI SUGRADJANI, NE PISE NAM SE DOBRO. ZNATE KAKO SE KAZE - STO BABICA KILAVA DECA, PA TAKO I MI IMAMO - GRADONACELNIKA, DO GRADONACELNIKA, POD GRADONACELNIKA, ZAMENIKA GRADONACELNIKA,POMOCNIKA I POMOCNICU GRADONACELNIKA I JOS BAR DESETAK NJIH KOJI BI ZELELI DA BUDI GRADONACELNIK UMESTO GRADONACELNIKA.
    Dobro, pa ko ce tu da se snadje! Uskoro ce i gradonacelnik misliti da je ministar ili predsednik vlade, a onda to ne valja.
    Ozbiljno su bolesni, kad vam kazem to je VIRUS ZVANI - GRADONACELNICIZAH NS11.
  • Aco

    25.01.2011 12:21
    Smrzavanje
    Cimer i ja se smrzavamo, posebno noću, moramo da se pokrivamo po glavi.

    U toku dana, pored mega radijatora u sobi, koji je mlak, moram da uključujem grejalicu!!!

    Grejanje plaćam za stan od 54 kvadrata skuplje nego moji roditelji koji greju stan od 64 kvadrata na struju i drva!

  • VOJA

    25.01.2011 12:18
    Gluvi telefoni
    Molimo gradonačelnika i toplanu da ne izigravaju gluve telefone.Neće se niko od njih zamisliti dok se narod ne okupi ispred toplane i gradske kuće. Ulazna temperatura iz sistema toplane u svaku zgradu nije menjana, ona je 75 stepeni, jedino što su pritegli ventile ka radijatorima u podstanici.Da idu izbori , bilo bi pretoplo u stanovima, kako se to obično dešava pred izbore.Toplana nek pusti dobro grejanje a propisi nek im omoguće dobru naplatu i nema problema.
  • sandra

    25.01.2011 12:04
    ne vredi
    Pavličić je isto tako i prošle godine opominjao toplanu,pa ništa. Toplana je feud SPO-a i gradonačelniku je savršeno jasno da njegovi nalozi ne znače ništa drugo. Reč je o predizbornoj kampanji na koju nasedaju oni koji ne znaju šta je u ovom gradu čiji plen.A toplana je plen SPO-a,tako da Rodnijeve naredbe nemaju nikakvu težinu.Tim pre što i u toplani već koji put ponavljaju da promene gradskih odluka ne donosi gradonačelnik već Skupština grada
  • 25.01.2011 11:57
    GREJANJE...
    ljudi nije nama kriv eu, nama su krivi ovi sto nas kradu.. u eu toga nema...
  • Ljiljana

    25.01.2011 11:55
    Odluka kojom je propisana temperatura od 20 stepeni je stara najmanje 30 godina i ja mislim da se ovde uopste ne radi o tome vec o necemu drugom. E to bih volela da znam! O cemu se tu radi? Kako je do pre nekoliko dana grejanje moglo da bude savrseno? Molim novinare da istraze i onda da vidimo odakle da krenemo da resavamo problem.
  • Pustite

    25.01.2011 11:54
    Rodneya
    Njega ionako nit ko šta pita niti sluša.
  • K.

    25.01.2011 11:23
    Beba u skafanderu
    Sta da vam kazem...ja i moja beba od 7 meseci vec danima jedemo, spavamo i sedimo u skafanderu. Eto, toliko je hladno u stanu.
    Gradonačelniče, sram Vas bilo!
  • krivi ste vi a ne oni

    25.01.2011 11:08
    Neki pominju da su glasali za bolje a ne za gore. Nije tačno. Glasali ste kako ste nas sami ubeđiivali za "manje zlo". Bog vas ne bi 2008. ubedio da je bojkot izbora i sistema jedino rešenje da se rešimo i pozicionih i opozicionih krvopija. Napušavali ste nas Tadićevim i Čankovim predizbornim parolama a sada krivite one koje ste sami izglasali.
  • novosađanka

    25.01.2011 11:00
    Izvinte, kasno smo saznali
    Nema od toga ništa, dva dana će povećati temperaturu i onda jovo nanovo.Treba da je svima jasno da ni odluka o 19-21 stepen nije dobra, treba je izmeniti, na nečiju reč niko neće odreagovati, pa makar taj neko bio i gradonačelnik.Mi smo primorani da se ogrejavamo preko Toplane, činjenica je da su oni u dubiozi i to nam je to.I mi sa Bulevara se priključujemo apelu za bolje grejanje, ni kod nas nije toplo, no očito smo još izdržljivi.Ja samo poručujem sugrađanima - ne dajte ni dinar za novi sistem grejanja (to je cilj ove ludosti koja traje)jer Toplana nije u stanju ni njega da sprovede.
  • Novo Naselje

    25.01.2011 11:00
    Mislio sam da je Gradonacelnik veci autoritet u gradu.Ovako ukljucite grejalice i ne bunite se,u suprotnom toplana ce prestati skroz da vas greje.Bruka!
  • V

    25.01.2011 10:55
    Koja smejurija. Pa oni se nama smeju u facu
  • milica

    25.01.2011 10:33
    Bruka
    Sram Vas bilo gradonačelniče! Nadam se da Vam je ovo poslednja zima u toj fotelji!
  • daca

    25.01.2011 10:33
    obmana
    Pa zar ovi u Toplani stvarno misle da smo mi budale. Grejanje je neuporedivo gore. Kazu prethodnih godina su nas kao "castili", a sada se striktno pridržavaju odluke. A sta biva sa ustedama gasa kada je napolju 15 stepeni, smanje nam racune....NIJE NEGO. Slažem se u potpunosti sa onima koji misle da je ovo presing pred uvodjenje obračuna prema utrošku....
  • Dragana

    25.01.2011 10:28
    Evropa i kopcanje pozadi
    Ah vec vidjeno, za svaku glupost se pozivamo na Evropu i evropske standarde. Ni u jednoj zemlji nije standard 20 stepeni plus-minus jedan. Da ne spominjem sto u vecini tih zemalja mozes lepo da sam sebi regulises temperaturu u stanou. Bezobzirno je pozivati se na propise, dok nam se deca smrzavaju i kod kuce i u vrticima, a tek taj bezobrazluk sa pojacavanjem grejanja pred merenje, tuzno, tuzno. Tako je i drug Causesku smatrao da je njegovim sugradjanima dovoljno grejanje do 17 stepeni...
  • Hladno

    25.01.2011 10:19
    Bojkot
    Toplana nece za januar mesec dobiti novac od mene. I to sve dok se ne izvini i pojaca grejanje!!! Hocemo da trpimo i da im placamo?? Hajde da im ne platimo jaunar mesec pa da vidimo da li ce nam pojacati grejanje!
  • japaja

    25.01.2011 10:12
    japaja- UKLJUCI GREJANJE:)
    ovo je vec vidjeno, prosle godine bio je ugalj u pitanju,jer je bio slabe kalorijeske vrednosti pa je zato bilo slabo grejanje, a ove godine, slabe instalacije, i gradonacelnik pozvao toplanu da pojaca-pusti grejanje, da nisu pocele pripreme za izbore ili treba da bude novo poskupljenje ili da obezvrede toplanu zbog lakse prodaje? Dokle ovako?
  • Нађа

    25.01.2011 10:10
    Рачуни врели радитајори хладни!
    Од јутрос у блоку VIII су нам радијатори скоро хладни,топлану наравно не можеш добити као ни службу за односе са јавношћу..Дивно,нека им плаћамо за хладне радијаторе кад нисмо у стању да их мењамо..
  • peki baki

    25.01.2011 10:08
    suludo
    Ne znam da li ovaj moj komentar spada ovde, ali ja redovno dobijam racun za centralno grejanje na moj dvorisni stancic i sve bi bilo u redu da ja imam centalno grejanje, ali ja NEMAM niti sam ga IKADA IMAO centralno grejanje . I ne samo racune nego i sudske odluke o fendovanju imovine zbog neplacenih racuna. Toliko. Hvala.
  • Sredjeno stanje

    25.01.2011 09:56
    se zasluzuje
    Gradjanin je bice ugodno smjesteno izmedju krajnosti - sluzenja bogu i sluzenja svojim zadovoljstvima. Zelio bi da je ugodan bogu ali i da mu je ugodno na zemlji. Tako ne spada nikuda, na sredini je zaglavljen u kompromis, slab je, sa njim je lako manipulisati, plasljiv je i nije spreman na zrtvu... zato se smrzavajte i samo kevkajte ko mali kerici jer nemate petlju da bandu pojurite, pristignete...i uradite sta treba.
  • Dejan

    25.01.2011 09:49
    Kakve laži...
    http://dnevnik.rs/node/20391

    Skrećem pažnju na sledeći deo teksta: Ипак, из предузећа стижу уверавања да их дневно десетак грађана зове незадовољно температуром, док они греју близу 90.000 домаћинстава.

    Prošle nedelje, nakon zavrtanja ventila, nekoliko puta dnevno sam zvao toplanu. Operateri iz call centra su svaki put rekli da je moj poziv ko zna koji za Novo Naselje i ulicu Dušana Danilovića.

    Call centar Toplane se usijao od poziva, tako da je ova izjava sve samo ne istina. Problem je što zbog laži niko neće odgovarati...
  • pukomifilm

    25.01.2011 09:46
    Da li neko zna kako se može otkazati grejanje toplane?Ili se to mora...
  • Milorad

    25.01.2011 09:43
    Za koga jace grejanje
    Narod moj, u ovoj zemlji bice vam sve ladnije i ladnije.I grejanje ce morati da radi sve jace i jace.
    Zasto?
    Jer postajemo penzionerska drzava. Gde vam je mladost?


    Kad privucem babu sebi, bice nama prolece...
    ooooo
    bice nama prolece! :)
    Ziveli vi meni, pa makar i u ladovini na minusu.
  • Marija Baji

    25.01.2011 09:43
    UA!UA!UA!
    Ja nisam merila temperaturu u svom stanu (živim u ulici Stevana Divnin Babe-stara Detelinata)ali znam da sam se jutros probudila sa upaljenim grlom i zapušenim nosem.Gospodinu Pavličiću bih poručila da momentalno smeni direktora "Toplane" a dragim sugrađanima da ne plate januarski račun pošto se nisu ogrejali.
  • jajare

    25.01.2011 09:34
    svi ste jajare
    svi sedite u svojim stanovima i kao bunite se. nista necete tako postici.

    dok god samo kukate ovako na internetu nista nece biti bolje

    lepo ajde idemo do Toplane ili Gradske kuce
    i da im pokazemo sta mislimo

    neko je na drugoj vesti napisao u 12 u sredu ispred gradske kuce
  • lala

    25.01.2011 09:29
    kraj!
    DA LI STE SVESNI DA SMO NA KRAJU ZIVACA, SVI.DA NEMAMO VISE GDE.
    SATERALI STE NAS U COSAK IZ KOG SAMO KROZ VAS MOZEMO IZACI.
    TO VAS, ZNACI BEZ VAS.
    RAZMISLITE O TOME, GLSALI SMO ZA BOLJE A GORE NAM JE,A SUNCE ISTO SIJA I VAMA I NAMA.
    TRAZICEMO NEKOG DRUGOG, DOK GA NE NADJEMO.
    NEKOG KO NAS NECE TOLIKO LAGATI I VARATI, A STA CE TE VI!
  • Lily

    25.01.2011 09:25
    grejanje
    Izgovor toplane da je grejanje slabo zbog zastarelog sistema je laz! Kako to da je do pre pet dana grejanje bilo neuporedivo bolje? Toplana namerno ne isporucuje dovoljno tolote, da bi rushila Pavlicica i diskreditovala gradsku vlast.Toplana je gnjezdo politickog shljama ciji su nalogodavci u Beogradu!
  • Stari novosadjanin

    25.01.2011 09:10
    Kako da ne
    E ovako dragi moji,Toplana nije platila gasu racun vise od godinu dana,nisu stigli posto su morali obezbediti kozne fotelje i namestaj od punog drveta,po nekoliko stanova i lokala od investitora za neke uslugice,a o 300.000 hiljada evra u kofercetu da se ne govori,o ostalim malverzacijama da ne govorim malo je jedna stranica,tako da je pitanje dana kada ce ostati ceo grad bez grejanja zbog neizmirenih obaveza prema JP Gas,a da ne spominjemo stranacke kolege zaposlene u Toplani koji primaju platu ali ih niko nije nikada video na radnom mestu,pa vi sad dobro razmislite i vidite kada ce doci vreme da neko odgovara za ovakvu pljacku i bahatost prema Novosadjanima,a nije Tolana sama, i druga preduzeca su u istoj situaciji,stari radnici cute i trpe da ne bi ostali bez posla,a pitam vas DOKLE.
  • ŠKODA

    25.01.2011 09:04
    Š K O D A
    ‚‚ŠKODA,ŠKODA,ŠKODA‚‚‚!!!???
  • Jasmina

    25.01.2011 08:57
    Jutros je u mom stanu na Satelitu bilo ''cak'' 15.5 stepeni, a po recima zapslenih u Toplani instalacije su nam ispravne. Eto toliko o poboljsanju grejanja u gradu.
  • Smrznuta

    25.01.2011 08:52
    Sramota
    Ljudi moji sta smo docekali: smrzavamo se u stanovima,vodu kupujemo za pice i kuvanje-jer je mesecima zagadjena, grad je prljav, putevi puni rupa, dok sa druge strane placamo porez ovom gradu , parking se naplacuje na mnogo mesta a alternative nema, i vazdusarinu, zelenila po gradu novozasadjenog skoro nigde. Zivimo u hladnom prljavom betonu. Po saobracajnicama nas prepadaju policajci ne bi li nam jos koju kaznu naplatili... I ovo se zovu EVROPSKE NORME??? Gradjevinska inspekcija nemocna da se uhvati u kostac sa preduzimackim prevarantima... E, moj Novi Sade !!!
  • G

    25.01.2011 08:40
    Ja predlažem da toplana uposli još par desetina/stotina partijskih poslušnika. Do sada, svako rukovodstvo ove kompanije je pribegavalo toj metodi za poboljšanje svojih usluga koje pružaju građanima.
  • Dejan

    25.01.2011 08:33
    Lazu!
    Kakve crne instalacije!? Do pre par dana smo na limanuIII imali 23C a sada od jednom problem su instalacije!
  • Ana limanka

    25.01.2011 08:31
    A sta cemo sa limanima, konkretno liman IV, mi vec godinama imamo temperaturu od 18-20c. kad je 21c urlamo od srece. Na naselju je pvi put hladno a do sada su otvarali prozore zimi i sedeli u kratkim rukavima. A da malo izmerimo temperaturu kod Pavlicica u ulazu 27c. Bas cudno kako njegova podstanica tako greje. Ucinimo nesto...
  • liman

    25.01.2011 08:27
    Urednistvu 021!
    Ako imate petlju, ostavite ceo tekst i sve primedbe do kraja dana, pa ih onda prosledite gradonacelniku da vidi sta grad i gradjani misle.
    VI ste DENVNE NOVINE GRADA NOVOG SADA I GRADJANA I TAKO VAS GLEDAMO, a ne list gradonacelnika i demokrata.ZATO BUDITE NA NASOJ STRANI.
  • Novosadjanka

    25.01.2011 08:25
    Da li vam je toplije,s obzirom da je napolju hladnije.Trenutno -9
  • Novosađanka 2

    25.01.2011 08:24
    Pritisak
    Grad ukinuo subvencije Toplani ,a Toplana uzvratila udarac - "uštrojila" grejanje i tako primorava Skupštinu Grada da donese odluku o obaveznom uvođenju kalorimetara u sve stanove (oko 50 evra po radijatoru), što je nov priliv novca u Toplanu.
  • Vesna

    25.01.2011 08:24
    Prvo smena rukovodstva toplane!!!
    A zatim gradonacelnik neka se izjasni da li je u stanju da bude gradski otac ili ne.
  • suština

    25.01.2011 08:16
    Na toplanu koja je grejala grad od 250.000 ljudi se nakacilo jos 200.000 jogurt i balvan revolucionara. Bitno je da oni u BG mirno spavaju jer su obezbedili glasačko telo u Vojvodini za svoj abortirani projekat - od velike Srbije do pravoslavne džamahirije sa Vojvodinom kao kolonijom, špajzom i tuđim novčanikom. Zato toplana ne može dobro da greje, zato je vodovod gori nego kada smo imali bunare, zato su guzve u saobracaju... Bitno je da oni budu tu, da ih ima dovoljno da nas nadglasaju, da nam se "dese" ako zatreba. Nema veze ko je na vlasti, sva sranja koja živimo su posledica politike represije nad Vojvodinom da se ne bi osamostalila.
  • Branko-LIMAN 2

    25.01.2011 08:09
    grejanje i EVROPA
    LJUDI,POZOVIMO SVOJE ODBORNIKE NA SASTANAK U MESNU
    ZAJEDNICU!
    DA IM OBJASNIMO KAKO JE TO EVROPA URADILA SVOJIM GRADJANIMA.

  • jilsa

    25.01.2011 08:07
    Nema grejanja u Petrovaradinu!
    Od jutros hladni radijatori u Petrovaradinu!
    Nema grejenja!
    Ukljucite grejanje!!!
  • Novosađanka

    25.01.2011 08:01
    .....ma sad ce početi trovanje da bi se obaveznom izolacijom svake stambene jedinice problem rešio, pa će sledeće godine da propišu obaveznu zamenu stolarije, pa će da nas podsete na kalorimetre...

    Treba kumu nabaciti posao.

    ...a ni nove poštanske sandučiće nemojmo zaboraviti...pošto bože moj, voz za Jevropu inače nećemo uhvatiti...
  • Drugačija istina

    25.01.2011 08:00
    Gradonačelnik bolje grejanje
    Toplana obmanjuje građane sa temperaturom od 20 stepeni. Za stanove je potrebno imati najmanje 22-23 stepeni. Ova zima je bila blaga, tako da je pravog grejanja bilo do sada nešto oko 45-6 dana. cena je povećana za 30% a usluga smanjena za 2%. Čak i to je prihvatljivo ako ostvareni profit toplana ne bude delila u plate i nagrade jel to zaslužuju građani, nego to objave na sajtu grada.
  • @Novosađanka - lažu li lažu i

    25.01.2011 07:59
    Браво
    Одлично, исправно и до краја искрено запажање.
    То овај са слике није у стању да схвати, или жели да цео град вуче за нос. Ѕбог чега и до када?
  • Misha

    25.01.2011 07:56
    O cemu se radi kada se kaze Svajcarske banke
    Posto je ocigledno da gradonacelnik nema pojma o tehnickim sistemima, evo jedno javno pravnicko pitanje:
    Sta on zna o iznosenju vece kolicine para preko granice od strane istaknutog clana SPO-a, do nedavno odbornika u Gradskoj skupstini, savetnika direktora Toplane - Vladimira Popica?
    Da li je ova informacija tacna ili nije i ako nije zasto je Popic zamenjen u Gradskoj skupstini i smenjen sa mesta savetnika Toplame?
  • liman

    25.01.2011 07:55
    Svinjokolj!
    Treba gradonacelnik da trazi bolje grejanje, a za koga to! Ne hvala gradonacelnice. Kad do sada niste u stanju da sredite javasluk i svinjokolj u gradu, ja cu jos malo da se mrznem, prezivecu, nadam se. A onda ce doci prolece, pa cemo vas smeniti. Sa kim, ne znam, jer sam glasao za vas a sad stavljam ruku pod led da mi od sramote odpadne. Ali sa onom drugom cu glasati protiv vas.
  • VOJA

    25.01.2011 07:52
    Stručnjaci iz toplane
    Molim gradonačelnika a pogotovo eksperte iz toplane da ne misle da se građani zakopčavaju na leđa.Svako se sećaq da je ovakvih eksperimenata bilo. Ali kada se zadrma fotelja, grejanje je odlično.Hajde da svi ne plaćamo grejanje.
  • Me

    25.01.2011 07:50
    18 stepeni jutros.
  • novosađanka

    25.01.2011 07:50
    i Stan treba da fasuje
    Što se tiče grejanja, treba rešiti i unutrašnje grejne instalacije za koje je zadužen Stan, a evo ja naprimer već ravno godinu dana čekam na produvavanje radijatora.A koliko nas takvih ima?Pitam se, ima li makar jedna naša firma koja radi kako valja.Il pijemo skrnavu vodu, il nam deca imaju upalu pluća od hladnih stanova, il nam je u zgradi sve štrokavo i dotrajalo jel Stan ne izvršava svoje obaveze.
  • 13

    25.01.2011 07:49
    БРУКА
    Питам се како до пре неки дан није било проблема са застарелим системом,доза ситних политичких кретена се игра са људима.Плаћамо и топлу воду,а недељу дана се купамо грејући воду,додатно трошимо енергију.Једноставно престанимо да ПЛАЋАМО топлану и сва предузећа,која од наших пара издржавају странке,а нас лажу.
  • novosađanka

    25.01.2011 07:46
    lažu li lažu iz Toplane
    Ako ste u petak gledali Novosadske razglednice sve vam je jasno. Toplana nije dobila subvencije od Grada ove godine i zbog toga štedi energente. Naravno, ovo nije eksplicitno rečeno no dalo se zaključiti zahvaljujući odličnim voditeljima emisije koji su ovo izvukli iz ne tako simpatične predstavnice Toplane (ne njihovog PR-a).Kaže dotična da će se sve rešiti kada Toplana bude imala para i kada se grejanje bude plaćalo po utrošku!Ma šta mi reče. A kako ću ja moći da dobijem temperaturu u stanu 25 stepeni i to platim kada vi niste u stanju da pošaljete energenta ni za 20 stepeni!!!Smenite rukovodstvo kompanije i zaposlite prave stručnjake i menadžere, a gradsku Odluku o temperaturi u stanovima povećajte na 22-24 stepena pa udride Toplanu po džepu kada to neispoštuje.
  • h1n1

    25.01.2011 07:37
    koje crno grejanje
    To kontrolno grejanje su dobro izveli
    prvo su pojačali i sačekali 18h pa poslali devojčice da mere temperaturu, a onda su naravno smanjili ali bitno je da je sve u redu, koja lopovija.
    I šta ovaj ima da ih moli ,neka naredi ako sme.
  • smrznut

    25.01.2011 07:37
    evropski standardi...
    Pretpostavljam da su uracunali sever Rusije u te evropske standarde, tamo ljudi mozda i vole da im je hladno u stanu. Takodje praktikuju kupanje u ledenoj vodi i izlazak na -20 direktno iz saune. Ko nam je kriv kad smo osetljivi na zimu...

    Ova cena grejanja vise uopste nije "socijalna", vec je realna, bas po evropskom standardu (znam kakve su cene u madjarskoj, italiji, itd), i treba i da dobijemo takvo grejanje.
    Ako je toplana suvise zastarela da bude rentabilna, nek dignu kredit koji nece ukrasti pa nek je obnove.
    Ako je problem u naplativosti nek nadju nacina da naplate neplatisama, a ne ceo grad da zavrcu...
  • streber

    25.01.2011 07:33
    internacionalni standardi
    Nadjoh, nije me mrzelo, da je manje od 6% ljudi nezadovoljno kada je unutrašnja temperatura od 21 do 23 stepena.
    Mi bismo, po nasim PR-ovima, mogli biti nekakva C grupa, sa oko 15% nezadovoljnih, kada je temperatura 19-25 stepeni.
    Manje od toga nije u standardu.
    A kod mene je 17 stepeni trenutno.
  • ju ju ju

    25.01.2011 07:20
    kradu i reketiraju
    pa kontrolisiste ujutro situaciju u stanovima dok se ne dogreju klimama, rernama, grejalicama,...
    standard nije 19C
    i kad neko hoce da se otkaci sa njihove mreze "grejanja" e to ne moze
  • Goran

    25.01.2011 07:19
    svako nesto trazi
    Novi Sad jednoglasno trazi boljeg gradonacelnika
  • irrelevant

    25.01.2011 07:13
    Kod mene 16 stepeni. Stara Detelinara. Oblačića Rada. Baš su pojačali!
  • Alo covece

    25.01.2011 07:12
    Da nije smesno
    Ovaj covek je izgubio sve kriterijume zdravog razuma.
    "Problem je u zastarelom sistemu grejanja u koji nije godinama ulagano, zbog čega ovom preduzeću treba više vremena da poveća izlaznost toplote iz termoelektrana"
    Izgleda da njemu ni vreme vise ne pomaze.
    Ne cuvena glupost.
    Ispostuj svoje sugradjane pa im kazi istinu.
  • Znatizeljna

    25.01.2011 07:11
    A jel to njemu nije bilo hladno u stanu do sada?
  • Zabrinuti roditelj

    25.01.2011 06:53
    Grejanje u obdanistu
    Jutros kada sam ostavljao dete u obdanistu, vaspitacica je palila klima uredjaj jer je hladno u prostorijama u kome borave deca. A da vam ne govorim o tek mlakim radijatorima na Novom Naselju.
    Da li je u skladu sa evropskim standardima
  • ;-)))

    25.01.2011 06:47
    ''postignuta temperatura u skladu sa evropskim standardima''

    SJAJANO !!!

    Mi i kad u WC idemo moramo to da odradimo u skladu sa EVROPSKIM STANDARDIMA !!!
  • poznavalac prilika

    25.01.2011 06:46
    Kada bi ekipa iz toplane malo manje prala novac preko NS RTV stanica, malo manje otvarala račune u Švajcarskim bankama, malo manje ih hvatali na granici sa gomilom keša među košuljama, malo manje radili sa JUŽNOM BAČKOM i podizvođačima radove bez tendera ... možda ne bi morao da ih moliš

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna