Smanji cenu karte, smanji boj zaposlenih u administraciji - ili još bolje ukini je - većinu ili sve te poslove mogu da obavljaju mašine - pc (najvažnije), uvedi elektronsku naplatu.
Drzite vi lopova za sefa SUK-a i nesposobnog za sefa kontrole i branite sa da se povecava sverc putnika, sto nije tacno. Mesecima nisam imao u vozilu KONTROLU nepamtim kada je usla. Pa pitam dze su ta 93 kontrola.
ja platim pa se zato ni ne vozim. Mogu za te pare da kupim pitu s akrompirom, em se ne nerviram sto samo ja imam kartu u busu, em ne dobijem viruse ,jeste da se nahodam . Od mojih poznanika samo 1 placa kartu iako svi imaju primanja neki cak i natprosecnau razne beneficije u porodici od drzave pa je postuju kao kerov q.
Samo kod nas moze da se uzima a nista ne daje drzavi i kontra sve zavisi o kome se radi.
To što ljudi ne plaćaju karte je pokazatelj standarda građana. Sa druge strane, treba da se voziš u prljavom i smrdljivom autobusu sa ugrađenom saunom za preznojavanje i da za to maltretiranje odvojiš, po meni veliki novac. Pre nekih mesec dana sam pročitao da u 6 velikih gradova u Nemačkoj niko neće plaćati javni prevoz u cilju zaštite životne sredine. Pitam se kuda plovi ovaj naš brod. Još koju godinu ko god može otići će iz Srbije i biće prazni gradski autobusi.
Ne podrzavam svercovanje, ali GSP svojim ponasanjem tera gradjane na to. Ili barem na polu-svercovanje. Kako covek da se ne iznervira i da redovno placa kartu kada se preskacu polasci, narocito u vecernjim satima.
Pre neko jutro vidim na okretnici tri decaka od 15_16 godina, dosli iz grada na Ledinacko jezero, koje je vec desetak godina zatvoreno. A oni to nisu znali, imali su tada 5_6godina. Naravno da su se iz grada svercovali, ali kada su culi da je jezero zatvoreno i krenuli nazad, u grad, vozac ih je uocio, jer je u autobu pored nih bilo jos petoro putnika i trazio im je novac za karte. Jedva su, jadnici, skupili pare. Ja sam ih pitala gde ce sada, kazu sici ce u Kamenici i ici na Pavlovacko jezero, kod Rume. Popodne se vracam iz grada i vidim ih kod Bocki, peske idu prema malenom, ledinackom, dunavskom kupalistu, [koje su nam smanjili vojska,i razni "privatnici". Znaci, ni na Pavlovacko jezero nisu stigli, jer za RUMU NISU IMALI NOVCE, KO CE IH PUSTITI U AUTOBUS ZA RUMU BEZ NOVACA? A i na Strandu se ulaz naplacuje, pa su, kazem, zavrsili na ledinackom parcetu plaze, poslednjem okrajku nekadasnje ledinacke Kopakabane. Ne svercuju se u autobusu bogatasi, vec sirotinja i sirotinjska deca. Kako da plati, kada ima 15 godina, a roditelji ne mogu da poplacaju racune i ne mogu da kupe hranu? Slika iz supermarketa: kaze tata decacima, da vas casti tata, da vam kupi jogurt? A MLADJI DECAK KAZE: TATA, HOCEMO LI IMATI NOVACA, MAMA NIJE REKLA DA KUPIMO JOGURT". I kako sada da plati autobusku kartu, kada NEMA? A gde da se kupa, kada su Ledinacko jezero, gde je ulaz bio BESPLATAN zatvorili? Zelim da otvorim dva pitanja, kako resiti problem karti i kada ce se PONOVO OTVORITI LEDINACKO JEZERO?
A,da Pojeftini Autobuska Karta, pola puta
(ovo puta mi ostalo od Poreske Administracije,ukinuli %)
Prepolovite Administraciju(kompjutere imate),
pa zajedno sa Kontrolorima neka budu Kondukteri!
A,Vozači neka naplačuju samo noču!
Redovni i češći Polasci!
Tako bi se Povečao Promet u GSPu!
neke stvar u komentarima bas i ne stoje, da je cena 30 dindzi i dalje bi se sverao isti soj, da uvedu privatnike kao konkurenciju mala sta bi se promenilo, setite se mantri o konkurenciji i cenama u trgovinama, negde jeftinije ulje negde brasno ali sve u svemu nemate jeftiniji lanac, tv i net isto, vise provajdera..konkurencija kad trc, jedno je oko 1000 drugo 1300, lepo svima sve u dilu ni K od konkurencije, a gsp koji mnogi pljuju bi hvalili posle 6 meseci u bg, na primer, tacno je da je imao i boljih dana ali secam se i mnooogo gorih
"nedavno je na jednoj od prigradskih linija putnica kontrolorima pokazala falsifikovanu kartu, zbog čega joj preti kazna do tri godine zatvora."
A da je bio neki namrgođeni putnik ne bi da kontrolor ni pogledao. Kontrolori JGSP kod mene izazivaju gađenje. Ako ne mogu da rade taj posao pravedno, neka daju otkaze, i ne uznemiravaju ženice sa decom i ponekog ljubaznog građanina.
Iz takvih razloga JGSP je najgnusniji monopolista.
Udjem ujutru u 7b pre mesec dana i kupim kartu i vozac me pita gde izlazim. Kazem kod Mosta slobode i on kaze: Aj kad budes izlazio vratis mi kartu. Jos ja, iz zezanja, aj za 35din karta a vozac kaze moze. Nacin na koji je to rekao i kako je lik vozio to se ne pojavljuje ni u filmu. Tako da te vase unutrasnje kontrole ne rade dobro. A ljudi iz nemastine i protesta(leto a stari busevi) nece da placaju kartu. Mislio sam da je skrivena kamera ali je realnost koja boli.
Svima zaposlenima i penzionerima, Genije nad genijima godinama otima deo plate i penzije. E, pošto nam niko ne vraća - gratis karta za prevoz svima.
Druga je priča što GRAS uzima prihod on MAS-a (buske stanice), u milionima evra.
@kao i sve ostalo
"uvedite prodavca karata i ulaz na zadnja vrata.To sto traze od šofera ne traze ni od jednog predsednika .kad bi sa onom stvari menjao brzine pa jos i nekako. Fali mu 1 ruka i jos 2 para ociju." Setih se vica: Čuknuo se bus s autom, saobraćajac pita vozača busa kako je to bilo, a ovaj će: Nemam pojma, ja sam nazad naplaćiv'o!
To je zato sto nam tako dobro ide! I to je posledica siromastva i katastofalnog standarda. U zemljama gde postoji privreda, gde ministri rade i gde se otvaraju nova radna mesta, gde se ekonomija ne razvija tako sto se penzionerima otima penzija i zaposlenima plata, gde ljudi rade i normalno zaradjuju ne pada im na pamet da se svercuju, ne stavljaju resetke na prozorima u stanovima jer se tamo ne krade. Krade se se tamo gde je siromastvo.
“Naime, u upravi kažu da bi dobro rešenje možda bilo osnivanje direkcije za javni prevoz, koja bi, kao organ upravljanja, preuzela ulogu organizacije mreža autobusa i redove vožnje, kao i pristupa na tržište usluge javnim prevozom. To znači, u teoriji, da je uvođenje privatnika u sistem gradskog prevoza jedna od želja i/ili potreba Grada.” Kazu u upravi za saobraćaj koju vodi LSV. LSV je organizovala strajk u GSP u i sad ekspresno postavlja svoje kadrove. Vozaci izmanipulisani, ide se u privatizaciju. Sta nije jasno?
Imamo metana na smetlistu stoji ne koristi se, kroz porez vec placamo kartu, a u GSP administracija sve veca, a sve manje vozaca. Zasto?Stop politicarima, vi radite za nas ne obrnuto.
@Vozim se autobusom
Valjda prvo treba klimatizovati autobuse i pruziti konfor kao svagde u normalnom svetu?Bivsi direktori sem cirilicnih tabli i kumovskih kamera nisu nista uradili.
Zanimljivo da vikendom autobusi za Budisavu skoro da i ne obracaju,a tada nastupaju linijski taksisti koje svi podrzavaju jel je cena isto kao autobusom.Kad nije sposoban predsednik sindikata da obezbedi normalan saobracaj mora se snalaziti ko kako moze.Svercuje se zato sto narod nema odakle da plati.Cene su jako visoke tako da iz Budisave do grada karta kosta 165 dinara!!!!!,a kod drugih prevoznika je 120 din.Velika ste vi firma kada imate 30 pravnika,na desetine savetnika,pomocnika i treba svakom po 80.000-100.000 din. obezbediti..
Samo u gradu Novom Sadu trudnice plaćaju kartu, sramota! Toliko o natalitetu, samo puna usta priče!
Kada će se čelnici grada udostojiti da donesu odluku da trudnice ne plaćaju kate u autobusu?
Ja ne platim kada: cekam 20 min, kada se vozim ko sardina, kada smrdi u busu na izduvne gasove od busa, kada je rupa u podu busa, kada otvora samo prva vrata, pa na svakoj stanici stoji par minuta... placam uslugu prevoza sa tacke a na b, ne pokusaj ubistva i gubljenje vremena.
Inace, ne verujem da se karte ne placaju, za 25 god voznje busom, nikada nisam videla da vise od 4 ljudi nema kartu. Nisu to neki gubici, ne moze se gradjanima pripisati lose stanje u GSP-u, novi direktore!
Jedan od problema (nas građana, ne GSPa jer mi se čini da oni to ne žele) je što GSP još uvek nije uveo elektronsku kartu s kojom bi naplata mogla da se vrši po dužini vožnje. Trenutna cena nije visoka, ali nije ni odgovarajuća. Za te pare bih očekivao da "traje" sat vremena, da može da se preseda. Naravno, za one koji idu stanicu, dve, tri je neisplativa, a tu se vraćamo na nedostatak elektronske ili opcije za pola karte.
Cena karte od 110 din za Veternik u, jednom pravcu je ne srazmerna kilometrazi. Pa je npr platim 110 dinara usao ns Zeleznickoj stanici , ili kod Gsp. Ne znam da li ste primetili kad god im je problem neki uvek su krivi sverceri... da nisu krivi mozda ovi u sdminidtraciji kojs je krcata stranackim zaposlenim licima i slicno.
Prosli put je direktor Gsp na fb pohvalio kako mu proslo poskupljenje karte od 5 din iako nije bilo potrebe za tim....
spustite cenu karte na 20 dinara. da motivisete nsadjane da se voze busom umesto kolima. a ne da delite broj prodatih karata sa vasom zeljenom zaradom. ovako vam se vozi busom ona ko nema cime drugo a vecina takvih nema za kartu.
Ja Vam savetujem da se i u svom gradu vozite autobusom pa ćete shvatiti zašto sistem ulazaka na prva vrata ne može da se primeni. Prvo, naši autobusi su prepunjeni, na prometnijim stanicama (centar, Futoška pijaca, fakulteti) uđe i po 40–50 putnika. Zamislite koliko bi vremena putovala osmica od Limana 1 do Novog naselja, a da ne pričam o prigradskim linijama. Drugo, ti gradovi koje spominjete su ili manji od Novog Sada ili imaju barem tramvaj u koji se ulazi na sva vrata, a veći gradovi imaju i metro i gradsku železnicu pa autobusi prevoze zanemarljiv broj putnika. U takvim autobusima uvek ima mesta za sedenje, a na stanici uđe najviše 5 putnika.
Dakle, da bi se ispunila Vaša želja, JGSP treba da ima dva-tri puta više autobusa i da autobusi polaze na 3-4, a ne na 8-10 minuta. Da li mislite da je to realno? Zato je svako insistiranje na primeni takvog pravila u Novom Sadu maltretiranje putnika i odvraćanje ljudi od korišćenja javnog prevoza, što znači i veće gužve u saobraćaju. Postoji kontrola pa nek oni traže od putnika karte, a ne vozači. Vozač treba da vozi, a ne da prodaje i kontroliše karte.
Znači , počelo i u NS.. Tamo je naplativost godinama bila najveća. Ovi neoradikali bi kliker pokvarili.. Ovakva nesposobnost da se vodi bilo šta je epska.
da je autobus besplatan zoposleni ne bi moglida uzimaju novac umestp markica a da se i dalje svercuju sto je cest slucaj.Gradjani u lokalu placjau nedjugraske voznje cije sene bisu u srazmeri sa km i utroskom goriva.Mnoigi su azno prijableni po okolnim mestima a od nadoknade za prevoz placaju kirije i stanarine.
Lepo uvesti konkurenciju, razbucati monopol, pa nek trziste diktira i cenu i kontrolu.
Nije fer voziti se za dzabe, ali nije fer ni tretirati putnike kao stoku.
60din karta? to je skoro 2 vekne hleba ili skoro pola litre goriva.
Zahvaljujuci GSP-u i parking servisu i urbanizmu nikad vise biciklista u gradu!
Naravno da je sve vise svercera jer su karte enormno skupe a busevi su krs i oronuli. Fali vozaca jer ih je vecina pobegla iz ove zemlje pa busevi kasne . Smanjite broj administrativnih radnika u preduzecu zaposlite nove vozace kupite nove buseve i smanjite cenu karata pa mozda nece biti toliko svercera
U mom gradu se na srecu ne vozim autobusom, ali jesam u nekim uredjenim stranim gradovima, i stvarno ne znam sta je problem da se i kod nas uvede ulazenje na prednja vrata a izlazenje na srednja i zadnja. Regulise se placanje jer autobus ne krece dok se ne naplati karta, a regulise se i guzva u samom busu jer tece od napred ka nazad. Jednostavno jednog dana se objavi obavestenje u svim medijima, na svakoj autobuskoj stanici i vratima austobusa, obezebede se spremne pojacane ekipe policije za one koji smatraju da ne treba da placaju kartu ili prosto ne zele da postuju pravila u tudjoj kuci. Za mesec dana vise ne bi znali da je ikad bilo drugacije, toliko je lako navici narod.
Da ima pameti GSP bi za putnike bio besplatan. Kvalitet svakako nije neki ali nije katasrtofalan, dok cena karte koju putnik plaća pokriva sam mali deo starnih troškova i ostatak se finansira iz budžeta.
Pametan bi gradski budžet perusmerio do pune cene karte, putnici se foze džabe, dalje bi drastično povećao cene parkiranja u strogom centru uvođenjem nove parking zone jače od crvene zone. Verovatno bi već samo ova mera nadopunila rupu u GSP-ovom budžetu a sigurno bi se umanjile gužve u saobraćaju. Takođe bi javna preduzeća mogli da nastave da "izdaju markicu" tako što bi finansijski stimulisali zaposlene koji na posao dolaze biciklom.
Ima tu još mnogo stvari koje bi se mogle uraditi ali...
samo sirotinja placa
uvedite prodavca karata i uaz a zadnja vrata.To sto treze od sofera ne traze ni od jednog predsednika .kad bi sa onom stvari menjao brzine pa jos i nekako. Fali mu 1 ruka i jos 2 para ociju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sve više švercera u novosadskim autobusima
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•05.06.2018.
•12:16 > 20:58
Komentari 37
Nenad
Vozac
zzzzzzzzzzz
Samo kod nas moze da se uzima a nista ne daje drzavi i kontra sve zavisi o kome se radi.
Dak
Darko
Ledincanka
ĐURO
(ovo puta mi ostalo od Poreske Administracije,ukinuli %)
Prepolovite Administraciju(kompjutere imate),
pa zajedno sa Kontrolorima neka budu Kondukteri!
A,Vozači neka naplačuju samo noču!
Redovni i češći Polasci!
Tako bi se Povečao Promet u GSPu!
deda
gari
A da je bio neki namrgođeni putnik ne bi da kontrolor ni pogledao. Kontrolori JGSP kod mene izazivaju gađenje. Ako ne mogu da rade taj posao pravedno, neka daju otkaze, i ne uznemiravaju ženice sa decom i ponekog ljubaznog građanina.
Iz takvih razloga JGSP je najgnusniji monopolista.
Da se razumemo, ne švercujem.
PERICA ###
Putnik
Koriolan
Druga je priča što GRAS uzima prihod on MAS-a (buske stanice), u milionima evra.
@kao i sve ostalo
"uvedite prodavca karata i ulaz na zadnja vrata.To sto traze od šofera ne traze ni od jednog predsednika .kad bi sa onom stvari menjao brzine pa jos i nekako. Fali mu 1 ruka i jos 2 para ociju." Setih se vica: Čuknuo se bus s autom, saobraćajac pita vozača busa kako je to bilo, a ovaj će: Nemam pojma, ja sam nazad naplaćiv'o!
...
Sh
IvicA bez marice
bane
Valjda prvo treba klimatizovati autobuse i pruziti konfor kao svagde u normalnom svetu?Bivsi direktori sem cirilicnih tabli i kumovskih kamera nisu nista uradili.
niki
Trudnica
Kada će se čelnici grada udostojiti da donesu odluku da trudnice ne plaćaju kate u autobusu?
Ns
Inace, ne verujem da se karte ne placaju, za 25 god voznje busom, nikada nisam videla da vise od 4 ljudi nema kartu. Nisu to neki gubici, ne moze se gradjanima pripisati lose stanje u GSP-u, novi direktore!
Vozim se autobusom
Neko
Prosli put je direktor Gsp na fb pohvalio kako mu proslo poskupljenje karte od 5 din iako nije bilo potrebe za tim....
citalac
Nikola
Dakle, da bi se ispunila Vaša želja, JGSP treba da ima dva-tri puta više autobusa i da autobusi polaze na 3-4, a ne na 8-10 minuta. Da li mislite da je to realno? Zato je svako insistiranje na primeni takvog pravila u Novom Sadu maltretiranje putnika i odvraćanje ljudi od korišćenja javnog prevoza, što znači i veće gužve u saobraćaju. Postoji kontrola pa nek oni traže od putnika karte, a ne vozači. Vozač treba da vozi, a ne da prodaje i kontroliše karte.
B
011
muvaze teske
DonJuan
Andrey V.
Mile
Zivan
Shimmy
Nije fer voziti se za dzabe, ali nije fer ni tretirati putnike kao stoku.
60din karta? to je skoro 2 vekne hleba ili skoro pola litre goriva.
Zahvaljujuci GSP-u i parking servisu i urbanizmu nikad vise biciklista u gradu!
joca
Praksa haosa
hm
Pamet?! Gde je?!
Pametan bi gradski budžet perusmerio do pune cene karte, putnici se foze džabe, dalje bi drastično povećao cene parkiranja u strogom centru uvođenjem nove parking zone jače od crvene zone. Verovatno bi već samo ova mera nadopunila rupu u GSP-ovom budžetu a sigurno bi se umanjile gužve u saobraćaju. Takođe bi javna preduzeća mogli da nastave da "izdaju markicu" tako što bi finansijski stimulisali zaposlene koji na posao dolaze biciklom.
Ima tu još mnogo stvari koje bi se mogle uraditi ali...
kao i sve ostalo
uvedite prodavca karata i uaz a zadnja vrata.To sto treze od sofera ne traze ni od jednog predsednika .kad bi sa onom stvari menjao brzine pa jos i nekako. Fali mu 1 ruka i jos 2 para ociju.
i treba
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H