Danas malo sinulo sunce i vec su zavrnuli radijatore, sada je 17 casova a grejanja uopste nema, grejem se od zagusljivog vazduha i elektricnog sporeta, a kad stigne racun shvaticemo da su nam prodali maglu a ne toplotu!
Izgleda da je poboljšanje grejanja za vikend samo bio vešti dribling. Zavrni, odvrni, zavrni, dok narod ne poludi.
Sada je napolju -9C, radijator jedva topliji od telesne temperature. Ovde se radi o milionima koji se proneveravaju pred nosom i na račun fizičkog i mentalnog zdravlja novosađana. SMENITE LOPOVSKU GARNITURU U TOPLANI POD HITNO, INAČE ĆE BITI CENZUS +/- 1%!!! Za ovaj skandal neko treba krivično da odgovara!
Pricaju radnici Toplane kada izadju na intervencije da taj BP za vreme svog radnog vremena pravi tendere za nekog svog rodjaka u B.Palanci. Valjda ovaj iz Palanke ne zna da namontira sto ovaj zna.Trebalo bi to neko da ispita i ne samo to, pa taj je po Toplani napravio tendera i tendera, kazu upuceni da su mu procene vrednosti nekog posla specijalnost.Evo na primer koliko je procenio ovaj posao koji je novo rukovodstvo zavrsilo za 116 mil. dinara.Slucajno, nema sta, razume se u posao... pa ni ne cudi sto se prica da ima kucu na Azurnoj obali...
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/novi_sad/kase_nip_i_budzeta_grada_grade_toplovod.40.html?news_id=79865
Bravo je očigledno tvoj koalicioni partner iz DS-a. Na kući za koju samo gas plaćaš 42.000 mogu samo da ti čestitam. Meni je plata 27.000 hiljada (imam fakultet) i takva plata kakvu ti očigledno imaš može mi biti samo misaona imenica a ja mogu samo da budem ljubomoran jel? Nije čudo što ovde propagiraš fašističke parole Vojvodina - Vojvođanima (ista kao i ona Srbija - Srbima) kada si očigledno dobro plaćen za to! Dobra Liga a? Novaca ko blata...
Eto Vojvođani po nacionalnosti, sada vidite kod koga su vaši novci!!! Čuj 42.000 na grejanje???? O Bože... Koliko ti džip troši? Mora da i njega imaš? A motorne sanke?
Nije uredu da ostanemo uskraceni za info sta se ili ko se krije iza inicijala "BP".Dali je u pitanju "bivsi pritvorenik" ili to znaci "buduci pritvorenik" sve sa njemu omiljenim !!! Ili je u pitanju opstina u Srbiji u kojoj se desavaju razne malverzacije,pa mi jedino pada na pamet Backa Palanka...da se sve to ispitati pa obavestiti javnost...
ti opet brkas lica i pojmove.
kakve ja slicnosti imam sa "bravo" ?
vreme ti je da odes na MR glave.
a sto se tice grejanja preko toplane znam samo toliko koliko procitam i cujem od ljudi.
ja im ne bih placao.
inace grejem se na gas koji je katastrofalnog kvaliteta-vidi se po plamenu-i mesecno placam oko 42000 din a temperatura u kuci mi je 21.5 stepeni.
Svašta moze biti obmanjivanje javnosti, pa i to što ti pričaš. Što se lepo ne predstaviš P.B. pa da svi mogu da se uvere u tvoju stručnost i znanje, pa da im objasniš šta sve piše u zakonu o dostupnosti informacija? Mi koji znamo šta tamo piše znamo i ko si, a znamo i da u tvojim komentarima, a dakako i u tvojim glupim pismima voliš da koristiš VELIKA SLOVA (a to valjda da podvučeš još veću glupost) i specijalno znak !
Apelujem na sve potrosace da NE VERUJU TOPLANNI!!! ONI OBMANJUJU JAVNOST PRICAMA O NEKIH PROPISANIH STEPENI KOJI NIGDE NE POSTOJE DOK KRADU NA NAS KRADU NA PODSTANICAMA !!!!!
Direktor Jelic kanda naprasno poso i inzenjer mimo ekonomskih finesa kojima barata na rekla-kazala osnovama!!!!
Pitajte novinari i svi ostali Call centar toplane na osnovu Zakona o dostupnosti informacija kolika je usteda kada smanje temp na podstanici i zasto daju lazne iznformacije oko tih stepeni!!!! Kada to nigde ne pise u odluci niti se odluka zasniva na tako nekom podatku!!!
Jos da se vi u NS u pitate nesto plakao bi ceo NS...Inace ste najomiljenija ekipa od svih odbora od DSa u Srbiji...svi vas hvale...sve rezultat do rezultata,a ovaj dugi vam je slag na tortu:-)
Da pokusam da pojednostavim, iako sam ubedjen da znate sta je granica bilansa.
Za Vas je granica bilansa: stan, za mene je zgrada, za jelice i popice radijatori i prostorije. Sad Vi razmisljajte gde je moguce da se meri, da to merenje bude to sto treba da jeste - merenje.
U Vasejm stanu necete docekati (za naseg zivota) fa se meri osim ako ne promenite zgradu u narednih nekoliko godina. U Novom Sadu takva mogucnost koju Vi opravdano hocete postoji u nekoliko zgrada od kojih je jedna na Bul. cara Lazara i nekoliko na Novom naselju (Sonsijeve zgrade). U ostalima ili sutra ili malo sutra. Do tada se ili kuvajte, ili smrzavajte.
jeste, grejanje je stvarno bolje, bravo Rodni! (znači ipak se MOŽE grejati ljudski u Novom Sadu, nema nikakvih prepreka osim (ne)ljudskog faktora.) Ali gde su ostavke? Dobro da niste otpustili onog majstora što je zavrtao ventile u podstanicama?!
Pod hitno tražiti OSTAVKU DIREKTORA TOPLANE, a sa sobom da povede svitu parazita koja je pozapošljavana još za vreme radikalske gradske vlasti. To znači otkaze raznim portparolima, (dez)informatorima javnosti koji vređaju inteligenciju novosađana.
Da se ovakav skandal više nikada ne bi dogodio, treba konačno doneti uredbu koja jasno propisuje temperaturu od 22C +/- 1 u stanovima.
Ej @Hej-u, šta ti znači "granica bilansa" ?
Tekst ti je toliko konfuzan da ga po drugi put čitam i jedino sam shvatio da si ti za zajedničku isporuku toplote u podstanici " pa da se svi lepo složite" oko plaćanja.
Ti sigurno ne živiš, kako se to naziva, u "zajedničkom stanovanju" kada se toliko zalažeš za "komšijsku solidarnost".
NE PRISTAJEMO NA ZAJEDNIČKU ISPORUKU TOPLOTE U PODSTANICAMA ! MOGUĆE JE SAMO POJEDINAČNO MERENJE TOPLOTE ZA SVAKI STAN !!!
Čoveče kakve ja prozore i izolaciju imam??? popravili se sami od sebe, evo toplo je... nemam pojma šta im je bilo zadnjih sedam dana? Bitno je da me sada greju, ludilo...
I ko je ovde koga sad pravio ludim? Odgovorite mi sada lopovi?
p.s. ''Bravo'' ti si gori od Saleta Novosađanina... Verujem da je tebi ovde i ovako dobro ali zato svima nama nije dobro! Vi ste kleptomani a ne politička stranka!
Pa ovo je fantastično! Kakve karakteristike imaju ovi naši prozori! Čas valjaju, čas ne valjaju! Kažite novom rukovodiocu da odvrće samo to što je danas odvrnuo- sam, ničim izazvano, bez ičijeg uputstva! Starom rukovodiocu kažite da se ne nervira! Svi znaju da on nije hteo da se naša deca smrzavaju! Svi to znaju osim Gradonačelnika i direktora! Samo oni veruju da je on to sam od sebe tako zavrnuo!
Novi rukovodilac odeljenja za distribuciju i predaju toplotne energije je Nenad Kraguljac. Zašto je večeras tako toplo sutra pitajte njega. Onaj prethodni je sigurno znao sta moze da se zavrne. Na svoju ruku ni slucajno. Zato je i skiknuo. A ovaj jadan, ni kriv ni duzan ne zna ni sta moze da se zavrne niti odvrne.
A toplo je zato sto su losi prozori, sto nevalja izolacija, sto se ne meri, sto nema subvencija, sto je tesno pa nema dotoka toplote iz TE-TO, sto nije ekonomska cena i ne mogu u ovom trenutku da se setim svega zasto je toplo. Prepustam vama da nastavite.
Da bi vas cilj ostvarili moracete menjati stan, ili instalacije u stanovima. Ako vam iko nametne merenje u zgradi to ce vam uciniti ta vasa EU. I to u tim i takvim kakve imate. Verovatno uskoro. Ako zbog niceg drugog onda zbog toga sto ni u toj Vasoj EU to o cemu pricate nije jedini moguci nacin. Prema tome, odlucite sami.
Istina,veceras je NAPOKON toplije(bar kod mene,nadam se da je i kod vas ostalih malo zatoplilo) nego prethodnih veceri...jeee,napokon bez klime..samo da ostane ovako :)
Ko je novi rukovodilac odeljenja za distribuciju i predaju toplotne energije? Zašto je večeras tako toplo? Onaj prethodni je sigurno sam na svoju ruku zavrnuo! Niko mu nije ni rekao da treba da zavrne!
Hoćemo mi da kod nas kao i u Evropi možemo da uključimo i isključimo radijatore u svom stanu kad poželimo, pa da pošteno platimo samo ono što smo potrošili izmereno U NAŠEM STANU. Ne da se meri na ulazu u zgradu nego isped svakog stana. Tako ćemo manje plaćati Toplani, štedeti i svi će biti zadovoljni. Treba biti racionalan.
"sistem naplate grejanja po utrošku". Kako ćemo meriti? Kako će se znati koliko je koji stan potrošio? Šta je potrebno uraditi, ugraditi da se merenje vrši za svaki stan?
nit' su novosadjani GAZDE u svojoj kuci, nit' su Vojvodjani GAZDE na svojoj dedovini!
zasto bi dodjosi, tj. novi "sugradjani" mislili i brinuli se o necem, kad mogu da se okoriste i za dzabe prikljuce na vodu, struju, zidaju bez dozvola...koga briga za grejanje!
Sutra je radni dan i pod hitno idite do lekara. Prvo opste prakse, jer lako ce Vas on uputiti specijalisti za takvu vrstu bolesti.
Mozda ces pre stici do te tvoje Evropske unije.
POSTOJI mogućnost merenja. Jedino sto je otvoreno pitanje to je granica bilansa.
Ako ne mozes sa komsijama da nadjes kompromisno resenje onda je to tema za tebe i za njih. Za one koji misle svojom glavom i koji zive u jednom kolektivu resenje se uvek nadje.
Konacno, ako ne mereis po zgradama onda imas to sto imas i neka mi oproste svi koji kontra misle i treba da vam jelici, popici i ostala boranija kroji sudbinu i odlucuje o tome kako ce te ziveti u svojim stanovima. To sto se zalazete za rekonstrukciju je opet vasa stvar i vi ce te o tome odluciti. A ako vec hocete postoje i drugi nacini. Manje korektni, ali postoje.
I na kraju, bez zajednickog meraca nece ni Vase rekonstrukcije pomoci. Zajednicki merac je pocetak svih prica, a raspodela njime izmerenog je vasa prica i vasih komsija. Naravno i gradske Odluke koju treba doneti i koju treba prilagoditi novim uslovima u kojima ce te se vi pitati o tome kako ce te deliti, a granica je merni instrument u podstanici.
Vi ste toliki nacionalisti i primitivci! Sa takvima kao vi nije ni čudno što još nismo u Evropskoj uniji ali vi nikad nećete moći zaustaviti Vojvodinu i Srbiju na svom evropskom putu. Ako je nešto Evropski standard, šta vi tu hoćete! Grejanje je sada u mom stanu super, čak i bolje nego što je bilo... stvarno ne znam gde vi to živite?? Mora da ste ovde samo telom, a srcem u Rusiji pa vam je zato hladno! hahaha Što ne odete tamo ako vam je tamo bolje? Vaša majčica Rusija ima da vas primi garant hahahaha
Nama ostalima je dobro ovde gde smo, a vi samo idite ako vam je drugde bolje, čujem lepo je i u Indiji, Kini, Brazilu hahahaha.... Novi Sad hoće EU a ne vas što ste otpali od gore majke i još goreg oca... hahahaha, Luzeri...
NE POSTOJI mogućnost merenja bez rekonstrukcije kompletnog sistema u svakoj zgradi i u SVAKOM stanu. Ko će to da finansira?? Potrošač??? A da postavljate zajedničke merača dolazimo u situaciju kao sa vodomerima. Jedan štedi, drugi nemilice troši a plaćamo isto.
Dakle, jos jedna otkrivena laz. Javno izneta od strane sluzbenih lica javnog komunalnog preduzeca?! A sve strucnjak do strucnjaka. Al iz SPO-a. I nadleznih u Gradu.
Nemaju oni blage veze. Da imaju procenili bi gde merenje moze da pocne odmah, a gde je moglo pre deset godina. Svi privatni objekti, vec od danas mogu da pocnu sa obracunom utrosene energije po meracima. I pitanje je kome bi se isplatilo. Cini mi se sasvim sigurno - Toplani, cak i po starim cenama. Odmah iza toga, a mozda i od sutra, mogu svi novi objekti, koji su gradjeni po novim standardima koji se odnose na toplotnu zastitu. Konacno, Toplana im je uslovljavala da ugrade merace u podstanice. Oni ugradili, a ovi sada ne sluze nicemu. Zasto. Da bi zaradili trgovci i mafijasi u Toplani i ide u prilog potrosacima - i bez njihovih delitelja.
Stare i problematicne zgrade u narednih tri do pet godina sasvim regularno mogu da budu resene. Narod nije ni lud ni glup. Znace sta mu je ciniti dalje. Prvo da vidimo kako su odredjene cene i sta se sve tu nakrcalo. Obrazlozenje za cene. Posle toga sve moze.
Sto se tice izvora toplote u stanu sve sto ste nabrojali jesu izvori. I da ste ti stavili tacku bili bi u pravu. A sa ovom temperaturom radijatora ste ga uprskali maksimalno. I umesto da poentirate Vi zabiste sebi autogol
Besmisleno je da Toplana naplacuje grejanje po izmerenoj temperaturi vazduha kada je svima jasno da el. uredjaji,koje koristimo svi u svojim stanovima,oslobadjaju toplotnu energiju. (frizider,televizor,kompjuter,vesmasina, ringla,fem,sijalica a i temperatura clanova domacinstva)Temperatura vazduha izmerena u stanu 20*c a temperatura radijatora 16*c,ispada da mi grejemo radijatore a ne oni nas.
Ovo je strasno! Kod nas na Novoj detelinari je grejanje bilo super,po stanu smo isli u kratkim rukavima. U toku protekle sedmice temperatura je drasticno opala. Sad bez cebeta ne moze da se sedi u sobi,a pri tom se racun za grejanje uvecao! Nikakvi kontrolori se nisu pojavili da mere temperaturu,a najmanje 10 puta smo zvali da se zalimo. Katastrofa! Sve same politicke spletke,a mi ispastamo. Ako vec posteno placam,onda hocu i da se ugrejem!!!!
Direktor Toplane razreši rukovodioca odeljenja za distribuciju i predaju toplotne energije (ni kriva ni duzna). Nasli su zrtveno jagnje.
A u ovom gradu postoje jos i:uprava (ili Sekretarijat) za komunalne poslove - kako li se zove; Agencija za energetiku (ili energetsku efikasnost) - tako se nekako zove i bog te pita koga i sta jos placamo. Svi su maksimalno odradili i rade svoj deo posla?
da mi je sauna u stanu - jednako bi mislio kao i svako ko ima barem dve vijuge u glavi da NS nije nikada imao niti ce nadam se imati smusenijeg, nesigurnijeg, nesposobnijeg...(ne+vrlina) gradonacelnika. Neka mu bog posalje mudrost da ne prihvata se onog za sta nije jer nije svestan posledica- isto vazi i za vecinu dr. politicara na svim nivoima ( politika postala pribeziste za najveci olos - uglavnom)
Au Bravo, ala tebe cepaju frustracije... Najtužnije je što ovo ne radiš po službenoj dužnosti, niko ni u jednoj stranci nije lud da budale poput tebe plaća da ostavljaš komentare, nego ti to radiš jer se stvarno tako tripuješ... Daleko je to od lečenja.
Oko pula 6 jutros, sam se brobudio od hladnoće, i brže bolje ustao da izvadim rezervne pokrivače i utoplim decu. Pas koji spava pored radijatora je pobegao u centar sobe da se ne smrzne,dibidus.
Ne znam gde stanuje direktor toplane, kao ni gradonačelnik, ali se nadam da se neko od moje dece neće razboleti, a račun ispostavim dotičnoj gospodi. Naučiće nadam se da nije sve u parama i provizijama, koje klepaju, slepom slušanju političkih vodja, nešto je u ljudskosti...Prestanite da lažete, i vučete ljude za nos, pošto rošite naš novac, koji nikako Vama ne pripada, a sa njim i zdravlje dece i ostalih, bilo mentalno, bilo fizičko.
E neka je tebi tolika temepratura u stanu,verujem ja tebi..verovatno ti je nov stan,sa extra izolacijom i novim prozorima...I kod mene je juce bilo fino toplo,prosto da se iznenadis nakon prethodnih dana,ali danas ponovo sve po starom..jedva nevucenih 19.5 stepeni i dva duksa na meni,sreca pa je dete kod babe i dede pa ne moram dogrevati...izguracemo mi stariji nekako,ali nase male mukice tesko...
Nemamo mi nista sa komentarima ovde,mozemo samo da sednemo i da placemo,ne platimo januarski racun ili da idemo pred toplanu..u svakom slucaju mislim da nam ni to nece pomoci,jer su oni odlucili kako da nas nateraju da im dosatvimo jos parica u dzep..eee jedva cekam izbore... uvek sam bila apoliticar,na glasanju sam uvek predavala prazan papir i gledala sa strane..e sad cu da se aktiviram...
To je poenta cele ove ujdurme. Zato postovani sugradjani kad i ako zovete inspekciju, kad i ako zelite da rade po odluci onda je pitanje svih pitanja:
1. kolika je snaga instalisanih grejnih tela u zgradi
2. Koliki protok za zvanicni temperaturni rezim je potreban
3. Kolike su temperature na ulazu u podstanicu i na izlazu iz podstanice, a kolike su potrebne za temparaturni rezim za koji je podstanica projektovana.
Sve ostalo su cista trabunjanja neznalica i nesposobnjakovica ma kojoj boji i interesnoj grupi pripadali.
Iza toga se moze razgovarati na razne teme.
A do tada, AKO SMO ZA ODLUKU I AKO ISTRA VAZI ONDA RADIMO PO NJOJ< A TAJ VRLI GRADONACELNIK NEKA NAM TO OMOGUCI.
Ne lupajte gluposti, grejanje je sada svuda dobro i biće uvek dobro. Gradonačelnik Pavličić nas je spasio i hvala mu na tome! Najbolji je!!! Treba da se zna ko kosi a ko vodu nosi. Vi ostali ste primitivni i na svu sreću nikada vas neće niko ni pitati za mišljenje. Ovo je Evropski Novi Sad i tako će da ostane! Miševi u mišije rupe! Jasno?
Na Detelinari je juce zaista bilo nesto bolje grejanje(ali daleko od toga da je bilo kako treba), a danas na nizoj temperaturi opet gospoda smanjuju i "štede". Znači - opet zovi call centar i slusaj umilne, ali bezlične glasove, opet se nerviraj, opet očekuj vrlog gradonacelnika da, kao, resi problem, opet da dodju merači temperature, a u medjuvremenu - čovek se baš lepo ugreje od nerviranja i pritiska . . .
Na Novom naselju jejos uvek ispod 18 C iako je vec 14 casova.Pa ovakvih lazova i nesposobnjakovica kao ovaj Pavlicic jos nismo mkanda imali.Bas bezocno laze.
Kod mene je sada toplo u stanu,cak i 23,4 stepeni ima .Ipak je njegova intervencija uradila plodom i pokazao je da se brine za nas gradjane .Coveku nije lako i bori se koliko moze ,svaka mu cast
'U Toplani navode i da, iako gradska odluka ne definiše tačnu temperaturu koja je minimalna u stanovima, u njoj se poziva na SROS U.J5.600 standard, koji precizira da u dnevnim boravcima i radnim sobama temperatura treba da bude 18-20, u spavaćim sobama 15-18, kuhinjama 16-18, a u kupatilima 22 stepena.'
Na koji način ja da podignem temperaturu u kupatilu na 22, ako se grejem na daljinsko grejanje, u stanu mi je ujutru 17, a posle kuvanja ručka nema 19?
Ako se moje dete od 17 meseci razboli zbog ovoga, ja ga neću nositi gradonačelniku... znate kako reaguju majke svih primata kada im neko ugrozi decu!
Osećam se bespomoćno, prevareno, poniženo...nabijaju mi kompleks niže vrednosti.
To mu ga dodje, žalio se ili ne na isto, oni teraju po svome i lažu, lažu, lažu... jedini kontakt su odabrane operaterke na centrali sa prilagodjenim tonom glasa da prime žalbu po kojoj niko ništa ne radi. Nude mi merenje temperature u stanu-pa naravno da se neću smrzavati, uključiću još nešto i dodatno plaćati drugi energent, a nikada neću tačno saznati koliko su me pokrali. I to će činiti cele ove godine, a ja budala očekivala manje račune letos, pa tako su obećali. Obećenje ludom radovanje.Za to vremee mi ćemo platiti subvencije toplani. Nadju oni načina da nas nateraju. I dok se oni lepo greju u svojim stanovima, primaju redovne i debele koverte sa platama, imaju redovne prijave, redovan godišnji odmor i slobodan dan, i isto tako situ ili dobro zaposlenu decu, mi ostali tonemo sve dublje u beznadje. U tunelu ni zraka svetlosti više nema za nas i krajnje je vreme da se osvestimo i oteramo ih.
E kako je sposobna ova vlast a posebno Pavličić. Do juče neispravne instalacije, slaba izolacija i dotrajao sistem koji NE MOŽE da isporuči stanovima toplotu koju toplana isporučuje je popravljeno nevidljivim majstorima i tehnologijom koja je do sada svetu bila nepoznata.
... da je Rodni shvatio i da hoće da spreči ujdurmu sa merenjem"da nam svima bude bolje" a on najavio martovsko usvajanje "naplate grejanja po utrošku". Sistem grejanja u N.Sadu je i tehnički i materijalno nespreman za stvarno sprovodjenje takve odluke.I sada su temperature bile nejednake po spratovima iste zgrade. Prvi i poslednji sprat su, već po svom položaju, imali niže temperature u stanovima. U mnogim zgradama su evidentni tehnički propusti u izgradnji, a naročito u izolaciji stanova. Kako će se uskladiti pojedinačne želje stanara od kojih će neki hteti da štede a drugi će se za to vreme smrzavati. Bili bi primorani da svi zajedno PROPORCIONALNO plaćamo grejanje iako ne postoji mogućnost da se i toplota PROPORCIONALNO raspodeljuje po stanovima. Naplata grejanja po utrošku moguća je samo kada se ostvari merenje POJEDINAČNO PO SVAKOM STANU !. Svaki drugi način obračuna dovešće do gore situacije od one u kojoj se ovih dana nalazimo.
Ustanem jutros i osetim da je još hladnije. Pogledam tempraturu napolju ono -10 a u stanu zdravih 17, i to jutors oko 8h (tokom noći je verovatno bilo i niže jer su radijatori potpuno hladni). Pa koga ćete sada smeniti portira u Toplani. E ovo je stvarno prevršilo svaku meru. Obećavam da ukoliko mi se dete razboli doneću ga sigurno pred vrata g-dina Gradonačelnika pa da vidim njegovo objašnjenje, a on će bogami videti moje.
Tako je gospodine. Sad konacno sve znamo. Kriv je rukovodilac odelenja za to sto prica PR JKP Novosadska toplana. Videli smo kako se vlada. A sta ste Vi jos zakljucili osim toga sto ste naveli?
DS je najjaci. A mi trazimo pametne! Sta sad da radimo?
Nista jos nije jasno. Sta ce sve ovi manipulanti uraditi to ce te tek videti. U pravu ste da je sve pocelo zbog postavljanja (ne meraca) nego takozvanih delitelja na radijatore. Iz vasih i nasih dzepova ce da prelivaju u svoje i lobija koji im pripada. Samo pratite dalje njihove aktivnosti i lopovluke.
Sto se trenutne situacije tice, to je neko ovde i komentarisao, oni su kalkulaciju za cene pravili na osnovu potrosnji u prehodnim godinama kada su trosili nemilice - sto gore to bolje. Sa takvim kolicinama gasa su odredili nove cene. Kada su poceli da primenjuju nove cene onda su drasticno smanjili isporucenu energiju! Iza toga sledi merenje po ceni koja je odredjena na navedeni nacin, sa svim rezervama kojih ima previse. Posle tih i takvih racuna nece vam biti hladno. Usijacete se od besa i uzasa. Zato se treba dozvati u pamet i vec sada krenuti u potragu za resenjem! A resenje je prvo da vidimo kako se odredjuju cene, pa onda prelazimo na merenje. Na nasim radijatorima bice sta mi postavimo i u nasim stanovima bice koliko mi odredimo. Samo tako mozemo prema Evropi, sa ili bez ovih.
evo sedim na 18,5 u dnevnoj sobi, ubundana skroz, a prsti ledeni.Izem Vam propise.
Ne treba ništa preterano,ali oko nove godine su lepo grejali bio je 21 stepen i to je bilo sasvim ok.razlika se itekako oseti.Ali ovo je malo.
Gledam klimu ispod oka, ali još mi hladnije kada pomislim na račun za struju :(
Nisu potrebne nikave subvencije. Lepo nam je, pre niki dan na ovom mestu, stručan čovek izveo računicu po kojoj se vidi da u ceni grejanja energija (gas,mazut) učestvuje sa 40%. Ostalih
60 % ide na nestručnost, prebukiranost preplaćenih radnika Toiplane, bahatost rukovodstva (otkazi sa izgubljenim sudskim sporovima), investicije sa provizijama (evromilionski softver koji ne radi) i kao najveći deo: STRANAČKE PROVIZIJE (ČITAJ KRADJE).
Clan 21. stav 2
Mera kvaliteta toplotne energije na kucnoj podstanici su izmereni protoci primarne i sekundarne vode za grejanje i ventilaciju objekta i njihove polazne i povratne temperature,zavisne od spoljne temperature,....
Grad Novi Sad je izdao UPOTREBNE DOZVOLE i time preuzeo ODGOVORNOST, a Novosadska toplana izgradila toplotne podstanice i izdala ENERGETSKU SAGLASNOST i time preuzela OBAVEZU. Danas te iste objekte nazivaju ENERGETSKI NE EFIKASNIM i uvodjenjem novog sistema naplate, nameravaju svoje propuste da prebace opet na teret gradjana.
gradonacelnikns@novisad.rs
Da li na skupoj prodaji merača potrošnje građanima Novog Sada hoćete da dobijete nešto? Tako nekako to izgleda! Pa dajte da svi sami nabavimo te merače? Toga bar ima u ponudi! Ne treba nam neko da nam to prodaje! Ili ste smislili koji tačno merači moraju da budu ugrađeni? Kod vas za 30 EUR?
Za merenje bilo čega PO POTROŠNJI je potrebno prvo napraviti tehničke uslove, napraviti instalacije ispred svakog stana, ugraditi merače za potrošnju grejanja (a i vode, gasa i sl.). Čini se da se Gradonačelnik i Toplana žure da u 2011. "ućare" neku proviziju bez prethodno obezbeđenih uslova za realizaciju osmišljenog plana. Nije lepo. Baš nije lepo.
To koliko se bahati i arogantni ljudi koji čitaju ove komentare mogu i sami da vide! To što ste vi baje, gazde i vlast ne znači da su drugi miševi i da trebaju da idu u mišije rupe! A tu krunu na glavi nosite vi ali niste jedini kraljevi koji su leteli, letićete još kako. Tu su izbori još malo, kako nikada nisam bio siromašniji nego sada a dao sam vam glas 2008 obećavam da moja porodica nikada više neće glasati za vas, glasaćemo i za crnog đavola ali za vas i vaše satelite nikada više lopovi. Nagovaraću sve prijatelje i poznanike da ne glasaju za vas! Bitange ste neviđene. Ne mogu stvarno da verujem koliko ste bahati! Sada nemate drugih trikova pa sami smanjite grejanje pa se onda pojavljujete kao spasioci naroda. Od koga ga to spašavate od samih sebe? Vi ste najtužnija stranica istorije ovog naroda.
Koliko kod vas košta jedan merač za jedan radijato
Gradonačelniče IGORE PAVLIČIĆU! Recite Građanima Novog Sada pošto ste namerili da prodate jedan merač za jedan radijator? U jednoj garsonjeri sigurno ima 3 grejna tela (radijatora). 3 radijatora x 30EUR za jedan merač = 90 EUR
Ako bi 90.000 hiljada domaćinstava koja se greju sistemom daljinskog grejanja preko JKP "TOPLANA" bile garsonjere sa tri radijatora to je 3 radijatora x 30EUR za jedan merač x 90.000 domaćinsrava= 8.100.000 EUR. Uporedite tu cifru sa budžetom predveđenim za Grad Novi Sad za 2011. godinu? 1 % od te cifre je 81.000 EUR!Još jedan lep stan za nekog funkcionera! A mi smrznuti i na ivici...
Ko će uzeti proviziju za nabavku i ugradnju merača
Zašto Gradonačelnik IGOR PAVLIČIĆ i JKP "Toplana" ne iskoriste plaćeni medijski termin (novcem to malo šake jada novosadskih poreskih obveznika koji nisu u blokadi) i ne objasne TRANSPARENTNO građanima, lepo, da građani SAMI MORAJU kupiti merače potorošnje ( 30 EUR po radijatoru) koje će prodavati i ugrađivati Toplana ( a neko debelo uzeti proviziju za nabavku i ugradnju) kako bi građanima bilo omogućeno da plaćaju grejanje onoliko koliko potroše.
kod nas jos uvek ni 19 stepeni,
sekundarci,
kod primaraca grejna tela vrela!
Trg republike 17(adresa)
moze licno gradoncelnik da meri,
sa i bez policije!
Sve je sad jasno, sve su to manipulanti, grejanje nam je smanjeno da bi nametnuli uvodjenje meraca na radijatore, nama ce dzepovi da se prazne a njihovo ce ostati puni!
Kod mene sada ko u sauni, pa sam smanjio grejanje na radijatoru na 20 stepeni, inače bi bilo 25.Ima rešenje za one koji imaju slabije grejanje. Pojačajte seksualne aktivnosti, onda će vam biti toplije! Time i vaš brak dovodite u sklad i unapređujete ga, a sa druge strane, manje ćete biti nervozni i neće vam pasti na pamet (drugim rečima, boleće vas.......) za slabije grejanje.
Ok, odlučili ste da zavrnete grejanje, koje je godinama u nazad bilo dobro. Plaćamo cele godine i za mene je ogromna stavka račun za grejanje.
U stanu sedim, ne mogu da se krećem kao da sam na ulici, s toga ne mogu ni da se zagrejem osim da obučem dva džempera.
Ako ste odlučili da je temperatura 19-21 stepena, a bila je 24-26, onda recipročno smanjite račune.
Meni se više isplati da me isključite, pa da se grejem na struju i zagrejem na temperaturu koja mi odgovara. To ću plaćati 4 meseca, a ovako plaćam cele godine za 4 meseca grejanja na tek podnošljivu temperaturu.
Bilo pa prošlo, važno je da se rešilo... nije nikom pala kruna sa glave zbog 1-2 stepena. Svako može da ima malih problema ali ne treba preterivati u kritici! Jel treba da nam dođu snage prošlosti ili oni neobavešteni ili neke druge ''patriote''?? Evo sve je rešeno, više neće biti problema! Gradonačelnik je dao reč i videćete da će da je ispuni!
Zahvaljujem se Gradonačelniku u ime svih građana Novog Sada i Vojvodine!
Toplana u Kosovskoj ne radi, iz dimnjaka ne izlazi dim. Kod nas je danas hladnije nego prethodnih dana, radijator mi je mlak, a u banci u Apolu je vreo!!! Nemoj te nas vise lagati!!!
Inace sedite vi gradonacelnice i ucite na temperaturi izmedju 18 i 19.
"Ista količina energije se isporučuje svim zgradama, ali su temperature juče bile različite. U nekim stanovima je 19, a u nekim 24 stepena i to pokazuje da je problem u drvenariji ili izolaciji", рече градоначелник и оста жив.
Како овај човек лупета то је за чуђење. Такве глупости треба смислити. Или он заиста није у стању да састави три просте (не проширене) реченице. Ако се већ упустио у нешто о чему нема појма, интересантно би било чути како објашњава да је у једној те истој згради (исти зидови, иста изолација, иста столарија) разлике од 19 до 24 Целзијуса?
Slažem se da radijatori sada greju, ali mi se stan za 5 dana negrejanja toliko ohladio da i dalje moram da se dogrevam grejalicom.
I pitam se, ko će sad da mi nadoknadi to što sam bolesna, što ne idem na posao na kom me plaćaju po danu jer nisam prijavljena??
Kome sad da se žalim??
Zasto se u ovoj zemlji sve zaboravlja???
Grejanje niije problem samo ove vlasti!
Bio je i za vreme radikala i pre 2000-te.
Da li oko ijednog problema mi potrosaci mozemo da budemo ujedinjeni a ne non stop kako i u svemu posvadjani i na dve strane!
Podele su nesto sto drugi forsiraju jer je parola zavadi pa vladaj!
Tako je gradonačelniče, u vas nismo nikada ni sumljali! Pokazali ste im kako se vlada gradom. Budite i oštriji prema njima ako treba! Nema nam zime uz vas! Hvala i veliko bravo!
DS je najači a vi ostali sakrijte se u mišiju rupu, miševi!
what a Plonker ! davno ne videh nekog tako nesposobnog i neveštog. sada je grejanje dobro !?! pa ti si loš vic a ne gradonačelnik. i onaj đuro bajić je bio sposobniji od ovog... sramoto jedna.
Код мене је још увек ладно. Изгледа овамо ни комунална полиција не сме да дође. Све мислим да су били у свим становима где су се људи жалили па жалило се пола града.
ЧОПОВИ ЛОПОВИ ЛОПОВИ
Molim medije da ne obmanjuju javnost! Toplana se poziva na odluku u kojoj NIGDE NE PISE to o 20 stepeni! Istina je da je to postojalo u prethodnoj odluci koja NE VAZI OD 2000 GODINE. Odluka postoji na sajtu toplane i to je VAZECA odluka!!!! takodje molim da se objavi da je duznost toplane temperatura na podstanici a ne u stanovima !!! ovo je ocigledna kradja i apleujem na nadlezne da reaguju!!! Milicijo gde ste!
Imaju oni jos jednu taktiku: zavrnu protok vode na ventilu povratnog voda (iz radijatora) u podstanici,pa onda imate vruce radijatore gore,na sredini mlake,a dole potpuno hladne.Pa ce kalorimetri meriti visoku potrosenu toplotu vode,placacemo skupo,a bice nam hladno.Banda pokvarena.
Ko kaze da u tom standardu pise da temperatura "treba da bude" takva kako kazu. To je opet laz i ne znanje.
Ovaj stabdard se odnosi na nesto sasvim drugo. Ako se vec na njega pozivaju onda neka navedu na sta se taj standard odnosi.
AJM AKCIJA:
1. Zvati Toplanu i pitati GDE TACNO pise to na sta se oni pozivaju ( koji clan odluke)?
2. Isto pitanje pitati i gradonacelnika!
3. Isto pitanje pitati inspekcije
4. Pitati gradonacelnika za sta mu sluze silne sluzbe sem da ga i oni prave budalom!
Apelujem na novinare da bar oni prestanu da obmanjuju narod i napisu ISTINU!!!!!!
A ISTINA JE DA PO ODLUCI TOPLANA NEMA NADLEZNOST VEZANU ZA TEMPERATURE U STANOVIMA!!!!
OBAVEZA TOPLANE JE:
TEMPERATURA NA PODSTANICI!!!! STANOVI SE NJIH NE TICU!!!
NOVINARI PRESTANIOTE DA NAS ZAMAJAVATE I PROUCITE MALO VESTI! Kad vec gradonacelnik nije a ni ovi iz toplane!
Danas je kod nas niža temperatura nego juče - 19,9 stepeni; juče je bilo 20.9 stepeni? A naš stan je iznad podstanice.
U sredu uveče smo palili kaljevu peć - tu peć nismo na sreću srušili kada smo uveli CG, ja sam tada rekla - dokle god postoji opasnost da dođu radikali na vlast, ne rušimo peć; a ono, neprijatno iznenađenje došlo s boka, od demokratske vlasti, tako da blažena kaljeva peć ostaje do daljnjeg. Sve to što se dešava oko grejenja je krajnje jadno. Da smo svojevremeno znali kako ovi iz Toplane mogu da ponižavaju potrošače i poštene platiše, nikad ne bismo keširali 2000 evra i uveli centralno grejanje
ovaj na slici ima dve machke u stanu krshi odluku grada i treba mu povecati grejanje makar na 18 i povecati i sledovanje chokolade
goveda i jedni i drugi
SMESNO!!!!!
ovde se ne zna NI KO PIJE NI KO PLACA NI KO PICE DONOSI!!!!
Ja sam nove prozore stavila pre mesec dana,pa je i pored njih bilo hladno..Kao podstanar ne mogu da stavim izolaciju na stan,malo bi bilo previse,izolovati tudj stan i placati paprenu kiriju,a pored svega,placati astronomske racune..kad mi se obezbedi adekvatan posao i mogucnost kupovine stana,onda cu sigurno izolovati svoj stan..a do tada,ocekujem da mi usluga koju POSTENO PLACAM bude obezbedjena..
I dalje se nigde ne vidi GDE PISE koja je odredjena temperatura u stanovima,ja iscitala Odredbu bar jedno 3 puta,proveravajuci da nisam mozda preskocila...
Jeste toplije u stanu (HVALA gradonacelnice,),samo ne znam do kada!!?? dok im ponovo ne padne na pamet da se raspravljaju preko nasih ledja...
Gde nestadose LOSE INSTALACIJE u poslednja dva dana..? sad je samo u pitanju neki jadnik koji ispade "zrtveno jagnje" i skidanje sa budzeta...
Kako Vas SVE zajedno nije sramota, zamajavate nas o standardima i propisima koja je najniža propisana temperatura, pa zar je svih ovih godina bilo tako? Ili je grejanje bilo bolje? Sve mi liči na Vaša interna prepucavanja preko leđa građana. Mislim ništa novo. OK Videćemo se dogodine, verovatno ćete u izbornoj godini pričati o novom sistemu grejanja, a merače po radijatoru plaćamo mi. Cenu znamo, išli ste od vrata do vrata i vršili anketu.....! SRAMOTA
Ako vec planirate da povecate subvencije za CG onda iste uvedite i za individualne sisteme .Dokle cemo imati gradjane drugog reda ,to je specijalnost ove vlasti da postoje privilegovani i oni koji treba za njih da rade
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradonačelnik: Grejanje je sada dobro
Novi Sad
•28.01.2011.
•15:00 > 14:16
Komentari 112
snezana
Danilo-Satelit
isidor ovdašnji
EVROPSKI STANDARDI =
Sada je napolju -9C, radijator jedva topliji od telesne temperature. Ovde se radi o milionima koji se proneveravaju pred nosom i na račun fizičkog i mentalnog zdravlja novosađana. SMENITE LOPOVSKU GARNITURU U TOPLANI POD HITNO, INAČE ĆE BITI CENZUS +/- 1%!!! Za ovaj skandal neko treba krivično da odgovara!
Nedorecen
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/novi_sad/kase_nip_i_budzeta_grada_grade_toplovod.40.html?news_id=79865
Bog NS
Mlađa
Eto Vojvođani po nacionalnosti, sada vidite kod koga su vaši novci!!! Čuj 42.000 na grejanje???? O Bože... Koliko ti džip troši? Mora da i njega imaš? A motorne sanke?
Bog NS@
sale novosadjanin
kakve ja slicnosti imam sa "bravo" ?
vreme ti je da odes na MR glave.
a sto se tice grejanja preko toplane znam samo toliko koliko procitam i cujem od ljudi.
ja im ne bih placao.
inace grejem se na gas koji je katastrofalnog kvaliteta-vidi se po plamenu-i mesecno placam oko 42000 din a temperatura u kuci mi je 21.5 stepeni.
Bog NS
mozda
o cemu je rec kad se pise o Sv
TOPLANA NAS KRADE NA PODTSANIC
Direktor Jelic kanda naprasno poso i inzenjer mimo ekonomskih finesa kojima barata na rekla-kazala osnovama!!!!
Pitajte novinari i svi ostali Call centar toplane na osnovu Zakona o dostupnosti informacija kolika je usteda kada smanje temp na podstanici i zasto daju lazne iznformacije oko tih stepeni!!!! Kada to nigde ne pise u odluci niti se odluka zasniva na tako nekom podatku!!!
Mozak ti je...
@Milan - @ ZA HEJ-а
Za Vas je granica bilansa: stan, za mene je zgrada, za jelice i popice radijatori i prostorije. Sad Vi razmisljajte gde je moguce da se meri, da to merenje bude to sto treba da jeste - merenje.
U Vasejm stanu necete docekati (za naseg zivota) fa se meri osim ako ne promenite zgradu u narednih nekoliko godina. U Novom Sadu takva mogucnost koju Vi opravdano hocete postoji u nekoliko zgrada od kojih je jedna na Bul. cara Lazara i nekoliko na Novom naselju (Sonsijeve zgrade). U ostalima ili sutra ili malo sutra. Do tada se ili kuvajte, ili smrzavajte.
PO EVROPSKIM STANDARDIMA =
Pod hitno tražiti OSTAVKU DIREKTORA TOPLANE, a sa sobom da povede svitu parazita koja je pozapošljavana još za vreme radikalske gradske vlasti. To znači otkaze raznim portparolima, (dez)informatorima javnosti koji vređaju inteligenciju novosađana.
Da se ovakav skandal više nikada ne bi dogodio, treba konačno doneti uredbu koja jasno propisuje temperaturu od 22C +/- 1 u stanovima.
Milan
Tekst ti je toliko konfuzan da ga po drugi put čitam i jedino sam shvatio da si ti za zajedničku isporuku toplote u podstanici " pa da se svi lepo složite" oko plaćanja.
Ti sigurno ne živiš, kako se to naziva, u "zajedničkom stanovanju" kada se toliko zalažeš za "komšijsku solidarnost".
NE PRISTAJEMO NA ZAJEDNIČKU ISPORUKU TOPLOTE U PODSTANICAMA ! MOGUĆE JE SAMO POJEDINAČNO MERENJE TOPLOTE ZA SVAKI STAN !!!
Mlađa
I ko je ovde koga sad pravio ludim? Odgovorite mi sada lopovi?
p.s. ''Bravo'' ti si gori od Saleta Novosađanina... Verujem da je tebi ovde i ovako dobro ali zato svima nama nije dobro! Vi ste kleptomani a ne politička stranka!
stolar
@Dobro upuceni - @Bravo
@Rukovodilac odeljenja za dist
A toplo je zato sto su losi prozori, sto nevalja izolacija, sto se ne meri, sto nema subvencija, sto je tesno pa nema dotoka toplote iz TE-TO, sto nije ekonomska cena i ne mogu u ovom trenutku da se setim svega zasto je toplo. Prepustam vama da nastavite.
@EU - Merenje za svaki stan p
Mama
rukovodilac odeljenja za distr
EU
pitanje
berolina
zasto bi dodjosi, tj. novi "sugradjani" mislili i brinuli se o necem, kad mogu da se okoriste i za dzabe prikljuce na vodu, struju, zidaju bez dozvola...koga briga za grejanje!
Dobro upuceni
Pada pada pada pada
Sta to pada pada vlada
Vec su mnoge pale vlasti
Pa ces i ti dragi pasti ...
@Bravo - Snagama prošlosti...
Mozda ces pre stici do te tvoje Evropske unije.
@hej! -
Ako ne mozes sa komsijama da nadjes kompromisno resenje onda je to tema za tebe i za njih. Za one koji misle svojom glavom i koji zive u jednom kolektivu resenje se uvek nadje.
Konacno, ako ne mereis po zgradama onda imas to sto imas i neka mi oproste svi koji kontra misle i treba da vam jelici, popici i ostala boranija kroji sudbinu i odlucuje o tome kako ce te ziveti u svojim stanovima. To sto se zalazete za rekonstrukciju je opet vasa stvar i vi ce te o tome odluciti. A ako vec hocete postoje i drugi nacini. Manje korektni, ali postoje.
I na kraju, bez zajednickog meraca nece ni Vase rekonstrukcije pomoci. Zajednicki merac je pocetak svih prica, a raspodela njime izmerenog je vasa prica i vasih komsija. Naravno i gradske Odluke koju treba doneti i koju treba prilagoditi novim uslovima u kojima ce te se vi pitati o tome kako ce te deliti, a granica je merni instrument u podstanici.
Bravo
Nama ostalima je dobro ovde gde smo, a vi samo idite ako vam je drugde bolje, čujem lepo je i u Indiji, Kini, Brazilu hahahaha.... Novi Sad hoće EU a ne vas što ste otpali od gore majke i još goreg oca... hahahaha, Luzeri...
hej!
Švajcarska-Kazablanka
@H1N1 - SROS U.J5.600
@Mali glupavi novosadjanin
Stare i problematicne zgrade u narednih tri do pet godina sasvim regularno mogu da budu resene. Narod nije ni lud ni glup. Znace sta mu je ciniti dalje. Prvo da vidimo kako su odredjene cene i sta se sve tu nakrcalo. Obrazlozenje za cene. Posle toga sve moze.
h1n1
Toplotna tehnika u građevinarstvu - Tehnički uslovi za projektovanje i građenje zgrada (1998.god.)
djura
@Peca
Peca
lutkica
Energeticar
A u ovom gradu postoje jos i:uprava (ili Sekretarijat) za komunalne poslove - kako li se zove; Agencija za energetiku (ili energetsku efikasnost) - tako se nekako zove i bog te pita koga i sta jos placamo. Svi su maksimalno odradili i rade svoj deo posla?
Goran
Jovan
Piplfoks
mile
Izgleda sa kontrolori ne rade vikendom.
Pavličić:Jelić 2:2
P.S.ko razume shvatiće
Danilo-Satelit
NIje bitno
Ne znam gde stanuje direktor toplane, kao ni gradonačelnik, ali se nadam da se neko od moje dece neće razboleti, a račun ispostavim dotičnoj gospodi. Naučiće nadam se da nije sve u parama i provizijama, koje klepaju, slepom slušanju političkih vodja, nešto je u ljudskosti...Prestanite da lažete, i vučete ljude za nos, pošto rošite naš novac, koji nikako Vama ne pripada, a sa njim i zdravlje dece i ostalih, bilo mentalno, bilo fizičko.
Nemamo mi nista sa komentarima ovde,mozemo samo da sednemo i da placemo,ne platimo januarski racun ili da idemo pred toplanu..u svakom slucaju mislim da nam ni to nece pomoci,jer su oni odlucili kako da nas nateraju da im dosatvimo jos parica u dzep..eee jedva cekam izbore... uvek sam bila apoliticar,na glasanju sam uvek predavala prazan papir i gledala sa strane..e sad cu da se aktiviram...
@Peca - ODLUKA O SNABDEVANJU.
1. kolika je snaga instalisanih grejnih tela u zgradi
2. Koliki protok za zvanicni temperaturni rezim je potreban
3. Kolike su temperature na ulazu u podstanicu i na izlazu iz podstanice, a kolike su potrebne za temparaturni rezim za koji je podstanica projektovana.
Sve ostalo su cista trabunjanja neznalica i nesposobnjakovica ma kojoj boji i interesnoj grupi pripadali.
Iza toga se moze razgovarati na razne teme.
A do tada, AKO SMO ZA ODLUKU I AKO ISTRA VAZI ONDA RADIMO PO NJOJ< A TAJ VRLI GRADONACELNIK NEKA NAM TO OMOGUCI.
@Bravo - Za Evropski Novi Sad
Bravo
Oblacic Rade
Veljko
Miki
Mlađa
Gradonačelniče
majka
Na koji način ja da podignem temperaturu u kupatilu na 22, ako se grejem na daljinsko grejanje, u stanu mi je ujutru 17, a posle kuvanja ručka nema 19?
Ako se moje dete od 17 meseci razboli zbog ovoga, ja ga neću nositi gradonačelniku... znate kako reaguju majke svih primata kada im neko ugrozi decu!
Deleteboy
prosečna gradjanka
To mu ga dodje, žalio se ili ne na isto, oni teraju po svome i lažu, lažu, lažu... jedini kontakt su odabrane operaterke na centrali sa prilagodjenim tonom glasa da prime žalbu po kojoj niko ništa ne radi. Nude mi merenje temperature u stanu-pa naravno da se neću smrzavati, uključiću još nešto i dodatno plaćati drugi energent, a nikada neću tačno saznati koliko su me pokrali. I to će činiti cele ove godine, a ja budala očekivala manje račune letos, pa tako su obećali. Obećenje ludom radovanje.Za to vremee mi ćemo platiti subvencije toplani. Nadju oni načina da nas nateraju. I dok se oni lepo greju u svojim stanovima, primaju redovne i debele koverte sa platama, imaju redovne prijave, redovan godišnji odmor i slobodan dan, i isto tako situ ili dobro zaposlenu decu, mi ostali tonemo sve dublje u beznadje. U tunelu ni zraka svetlosti više nema za nas i krajnje je vreme da se osvestimo i oteramo ih.
Pavličiću nećemo zaboraviti št
Eh, kad se udruže stručna vlast i srpska pamet!
Aleksandar
Ima da se "SMRZNES" kad budes video rezultate na izborima, pa se onda zali Toplani ;)
Milan
Rukovodilac postrojenja
@Bravo
DS je najjaci. A mi trazimo pametne! Sta sad da radimo?
@Isidora - @ Mile
G
@Snezana
Sto se trenutne situacije tice, to je neko ovde i komentarisao, oni su kalkulaciju za cene pravili na osnovu potrosnji u prehodnim godinama kada su trosili nemilice - sto gore to bolje. Sa takvim kolicinama gasa su odredili nove cene. Kada su poceli da primenjuju nove cene onda su drasticno smanjili isporucenu energiju! Iza toga sledi merenje po ceni koja je odredjena na navedeni nacin, sa svim rezervama kojih ima previse. Posle tih i takvih racuna nece vam biti hladno. Usijacete se od besa i uzasa. Zato se treba dozvati u pamet i vec sada krenuti u potragu za resenjem! A resenje je prvo da vidimo kako se odredjuju cene, pa onda prelazimo na merenje. Na nasim radijatorima bice sta mi postavimo i u nasim stanovima bice koliko mi odredimo. Samo tako mozemo prema Evropi, sa ili bez ovih.
dada
Ne treba ništa preterano,ali oko nove godine su lepo grejali bio je 21 stepen i to je bilo sasvim ok.razlika se itekako oseti.Ali ovo je malo.
Gledam klimu ispod oka, ali još mi hladnije kada pomislim na račun za struju :(
Milan
60 % ide na nestručnost, prebukiranost preplaćenih radnika Toiplane, bahatost rukovodstva (otkazi sa izgubljenim sudskim sporovima), investicije sa provizijama (evromilionski softver koji ne radi) i kao najveći deo: STRANAČKE PROVIZIJE (ČITAJ KRADJE).
Peca
Mera kvaliteta toplotne energije na kucnoj podstanici su izmereni protoci primarne i sekundarne vode za grejanje i ventilaciju objekta i njihove polazne i povratne temperature,zavisne od spoljne temperature,....
Peca
gradonacelnikns@novisad.rs
POSTANICA
mali glupavi novosadjanin
merač potrošnje -how much?
Mlađa
Zašto hoćete da je našoj deci
Ako bi 90.000 hiljada domaćinstava koja se greju sistemom daljinskog grejanja preko JKP "TOPLANA" bile garsonjere sa tri radijatora to je 3 radijatora x 30EUR za jedan merač x 90.000 domaćinsrava= 8.100.000 EUR. Uporedite tu cifru sa budžetom predveđenim za Grad Novi Sad za 2011. godinu? 1 % od te cifre je 81.000 EUR!Još jedan lep stan za nekog funkcionera! A mi smrznuti i na ivici...
Naježeni
edelvajs
sekundarci,
kod primaraca grejna tela vrela!
Trg republike 17(adresa)
moze licno gradoncelnik da meri,
sa i bez policije!
snezana
isidora
Srki
mile
cuvar
ns
U stanu sedim, ne mogu da se krećem kao da sam na ulici, s toga ne mogu ni da se zagrejem osim da obučem dva džempera.
Ako ste odlučili da je temperatura 19-21 stepena, a bila je 24-26, onda recipročno smanjite račune.
Meni se više isplati da me isključite, pa da se grejem na struju i zagrejem na temperaturu koja mi odgovara. To ću plaćati 4 meseca, a ovako plaćam cele godine za 4 meseca grejanja na tek podnošljivu temperaturu.
Djole
Novi Sad nije na trusnom podruciju ali ti nam dodjes kao neki zemljotres, ili cak cunami
EU Citizen
Zahvaljujem se Gradonačelniku u ime svih građana Novog Sada i Vojvodine!
@Bravo:
Kalus
Inace sedite vi gradonacelnice i ucite na temperaturi izmedju 18 i 19.
Како овај човек лупета то је за чуђење. Такве глупости треба смислити. Или он заиста није у стању да састави три просте (не проширене) реченице. Ако се већ упустио у нешто о чему нема појма, интересантно би било чути како објашњава да је у једној те истој згради (исти зидови, иста изолација, иста столарија) разлике од 19 до 24 Целзијуса?
Sneguljica
I pitam se, ko će sad da mi nadoknadi to što sam bolesna, što ne idem na posao na kom me plaćaju po danu jer nisam prijavljena??
Kome sad da se žalim??
Novosadjanin
Grejanje niije problem samo ove vlasti!
Bio je i za vreme radikala i pre 2000-te.
Da li oko ijednog problema mi potrosaci mozemo da budemo ujedinjeni a ne non stop kako i u svemu posvadjani i na dve strane!
Podele su nesto sto drugi forsiraju jer je parola zavadi pa vladaj!
Bravo
DS je najači a vi ostali sakrijte se u mišiju rupu, miševi!
del boy
Deleteboy
Салајчанин
ЧОПОВИ ЛОПОВИ ЛОПОВИ
Obmana!!!! I Kradja
djura
kiza
JUS
Ovaj stabdard se odnosi na nesto sasvim drugo. Ako se vec na njega pozivaju onda neka navedu na sta se taj standard odnosi.
1. Zvati Toplanu i pitati GDE TACNO pise to na sta se oni pozivaju ( koji clan odluke)?
2. Isto pitanje pitati i gradonacelnika!
3. Isto pitanje pitati inspekcije
4. Pitati gradonacelnika za sta mu sluze silne sluzbe sem da ga i oni prave budalom!
ODGOVORE podeliti ovde
A ISTINA JE DA PO ODLUCI TOPLANA NEMA NADLEZNOST VEZANU ZA TEMPERATURE U STANOVIMA!!!!
OBAVEZA TOPLANE JE:
TEMPERATURA NA PODSTANICI!!!! STANOVI SE NJIH NE TICU!!!
NOVINARI PRESTANIOTE DA NAS ZAMAJAVATE I PROUCITE MALO VESTI! Kad vec gradonacelnik nije a ni ovi iz toplane!
Miki, Novi Sad
Zblanuta
U sredu uveče smo palili kaljevu peć - tu peć nismo na sreću srušili kada smo uveli CG, ja sam tada rekla - dokle god postoji opasnost da dođu radikali na vlast, ne rušimo peć; a ono, neprijatno iznenađenje došlo s boka, od demokratske vlasti, tako da blažena kaljeva peć ostaje do daljnjeg. Sve to što se dešava oko grejenja je krajnje jadno. Da smo svojevremeno znali kako ovi iz Toplane mogu da ponižavaju potrošače i poštene platiše, nikad ne bismo keširali 2000 evra i uveli centralno grejanje
grbavi
goveda i jedni i drugi
ovde se ne zna NI KO PIJE NI KO PLACA NI KO PICE DONOSI!!!!
Ja sam nove prozore stavila pre mesec dana,pa je i pored njih bilo hladno..Kao podstanar ne mogu da stavim izolaciju na stan,malo bi bilo previse,izolovati tudj stan i placati paprenu kiriju,a pored svega,placati astronomske racune..kad mi se obezbedi adekvatan posao i mogucnost kupovine stana,onda cu sigurno izolovati svoj stan..a do tada,ocekujem da mi usluga koju POSTENO PLACAM bude obezbedjena..
I dalje se nigde ne vidi GDE PISE koja je odredjena temperatura u stanovima,ja iscitala Odredbu bar jedno 3 puta,proveravajuci da nisam mozda preskocila...
Jeste toplije u stanu (HVALA gradonacelnice,),samo ne znam do kada!!?? dok im ponovo ne padne na pamet da se raspravljaju preko nasih ledja...
Gde nestadose LOSE INSTALACIJE u poslednja dva dana..? sad je samo u pitanju neki jadnik koji ispade "zrtveno jagnje" i skidanje sa budzeta...
Janjac
Individualni potrosac
Novosadjanka 3
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H