11-tica redovno prokišnjava. Sedišta do prozora su mokra, a kada je pljusak i u autobus pada kiša kroz ventilacioni otvor na krovu autobusa. Dakle sa kabanicom u 11, ako je dočekate. Linija koja pravi ceo krug kroz grad nema dovoljno vozila, pa tako u periodu 7h i 8.30h ili dodjite na stajalište 15 min ranije ili ni ne dolazite. Zovite taxi ili idite drugom linijom na posao. Red vožnje je potpuno izmenjen u tom periodu. Tačno fali bar još jedan autobus. Ista stvar je i izmedju 14h i 17h. Nedostatak klime i elementarne higijene u busevima uglavnom na svim linijama možda bolje da obidjemo ovaj put.
Sediste koje propada i autobus koji prokisnjava nije nikakav dugogodisnji problem i “dokle su nas doveli” situacija. Autobusi se kvare i ovde i u Svajcarskoj i svuda. To je posledica nesposobnosti rukovodilaca tehnickog sektora i nemara tog dana kada je takav autobus izasao na ulicu.
Mnogo je više povređenih putnika no vozača, pa se to ne predstavlja kao vest dana.
Naravno da su im autobusi takvi, kad se sve zarade, umesto na održavanje voznog parka i kupovinu novih autobusa dele u dohotke zaposlenima, bonuse..., a što i ne bi, kad redovno dobijaju subvencije?
Pravo je čudo da sa autobusima u ovakvom stanju nema više incidenata.
Kako je moguće da se tehnički neispravna vozila prođu tehnički pregled?
To objašnjava zašto većina naših firmi koje saobraćaju na međunarodnim linijama obavlja tehničke preglede u inostranstvu.
Većini evropske policije je poznato kako se pregledaju naša vozila, pa su ista bila česta meta kontrola i naravno, posle plaćanja brojnih kazni, shvatili su da je isplativije platiti pet puta više za redovan tehnički pregled, no voziti neispravna vozila sa lažiranim tehničkim pregledom.
Poslaću vam pravog "čoveka", a ono šmizla koja ne sme ni prstom da mrdne od bahatih SNS-OVACA, koji ga zovu telefonom i prete mu da ne dira njihove pulene, koji su se dokopali fotelja. Zato se u napred izvinjavamo gradnja ima za 03.09.2018.-te.Došli ste na naše igralište.... pravila pišemo MI!!!
Ne znam kako kombi partija pod nazivom DSS ima obraza da bilo šta komentariše obzirom da su isti zakucali mnoštvo eksera na sanduk GSP- a udomivši u istom desetine neradnika !
Za bota@gsp NS - dosta demagogije i vise rada. Dosta sakrivanja iza navodnog tudjeg nerada i dajte neke vase konkretne poteze. Do sada nismo videli nijedan pravi i zaista koristan potez koji ce istinski nesto unaprediti. Sve je zamazivanje ociju i postavljanje podobnih nestrucnih ljudi.
Ljudi zapitajte se ko je doveo firmu u propast i do ovakvog stanja...zar vi mislite da sadašnji direktor Amidžić ima čaroban štapić pa da reši probleme tolike i nagomilane koji su prethodnici ostavili za jedan dan...treba i vremena i strpljenja da se postavi sve to na zdrave noge...nemojte vi zaposleni da šta vam god se ponudi da okrećete leđa direktoru i ne prihvatate se odgovornosti već bežite i lajete kako vam nije dobro...a u stvari ste navikli da neradite ništa kod predhodnih direktora da ne dolazite na posao a da vučete veliku platu...e pa prošlo je vreme toga više...šta je sa kancelarijom na spensu koju je sadašnji direktor zatvorio i preraspodelio te neradnike radnike da barem na druga radna mesta da barem nešto rade a sad takvi kao oni pljuju i negoduju a na posao su dolazili jednom nedeljno da se promuvaju i da budu viđeni...kakvi su to radnici kad su dolazili u šorcevima za kupanje i u papučama za plažu na posao...zna se ko je i kad tu kancelariju otvorio i te neradnike tu smestio...e zbog takvih je sad ovakva situacija kakva je ali uz pomoć Gradonačelnika i uz znanje i umeće direktora Amidžić,i uz one radnike koji su uz ovog direktora koji hoće da rade i slušaju za neko dogledno vreme situacija će biti mnogo,mnogo bolja...uhvatite se i radite a manje cinkarite i biće vam svima bolje...vreme će pokazati da sam u pravu a vi neradnici koji neradite ništa a vučete debele plate i vama će uskoro odzvoniti vaše bahaćenje...samo napred Amidžiću...
Bilo leto, bila zima, bilo suvo, bilo vlažno, novosadski gradski autobusi su neprikosnoveni evropski prvaci u neurednosti i prljavštini vozila (naročito staklenih površina). Nekad to nije bilo tako. A danas jeste tako. A dokle će tako - ne zna se. Možda do sledećeg inokosnog poslovnog organa.
Evo da vidimo koliko to kosta mesecna karta za Budisavu?????Toliko kosta mesecna karta u nekom evropskom gradu i imaju stalno polasci ovako zbog ne znam cega vikendom skoro da i ne mozete ici u grad...Pravna sluzba u GSP-u je kao advokatska kancelarija a stranacki prodavaci magle su u izobilju.Predlog je da strateski partner GSP bude mladjani Andrej posto je bio za vikend na pecenju u Budisavi...
Gde je gradonacelnik ovog grada?! Autobusi krs, kolovozi puni rupa, osvetljenje nedeljama ne radi u gradu (npr. pesacki prelaz na bul evrope kod skretanja u b. Bajica, juce kod glavnog ulaza na Strand mrkli mrak...). Gde je policija na bul evrope na kome svi znamo da vozaci divljaju?! Pre par dana covek stao da me bije, jer sam mu ablendovala da uspori, bas kod gorepomenutog prelaza na bul. Evrope. Semafori se stavljaju tek kad neko pogine, a niko ne misli da bi resenje bilo- voznja u skladu sa ogranicenjem. Da sam i ja stala jedini nacin da se odbranim bi bio da nadjem kamen, pa u glavu- pa u zatvor ili da pustim da me prebije (sto je tesko da bih dopustila). Policija je isto kriva za crvenu prodaju bezbednost gradjana. Gade mi se svi, gadi mi se Novi Sad.
Da li svesni da naprednjaci skupljaju glasace za izbore u BiH i to za dodika ja ne gasam za njega ni mrtav al vec vidim da ce sns to uraditi umesto mene
Ako ste se pitali gde je direktor gsp i ostali
Bilo bi dobro da izadu sa obrazlozenjem da je ovaj tekst u sustin "privezak" ozbiljnih novinskih agencija. I da se u JGSPu svakodnevno resavaju problemi, i da je bolje da traze neke konkretne teme ovi iz 021 umesto sto pisu o JGSPu.Sistem napadaj bez konkretnih predlog i resenja je jedino sto im ostaje. Na taj nacin je lakse skrenuti sustinu price u prazne, za razliku od konkretne price. Posle 6 godina upravljanja Gradom mogu svoje neuspehe samo sebi da pripisu. Da li ce ikad u ovom Gradu na celo preduzeca doci covek, koji zna posao koji mu je povere, i koji ce moci samostalno da vodi preduzece. Verovatno nikad. Ovi sto dolaze ne znaju da li su dosli ili su posli. Nemaju nikakve dodirne tacke sa delatnosti preduzeca, niti ih zanima osnovna delatnost iste. Uvek se bave samo sektorom javnih nabavki i resursima za stranacku regrutaciju, i tu je kraj. Uzas
Namestila se vlast u direktorske fotelje, pozapošljavali partijssku bagru, pokradu sve što se može a o osnovnim sredstiva, radnicima i naravno građanima ne brinu.
Sve to do izbora .
A na izborima gupavi će glasati isto.
Zavisi gde živiš i gde radiš. Džaba ti kola ako nema mesta za parking blizu posla ili mesta gde ideš. Ili ako treba da platiš parkiranje nekoliko stotina dinara svaki dan, a zarađuješ 30 000 - 40 000 din. Ako idem do centra ili bulevara, brže i lakše je autobusom, ali ako idem negde gde nema toliko linija gradskog prevoza, a ima dovoljno parking mesta, brže je autom.
Istina je da je kvalitet gradskog prevoza značajno opao - manje je polazaka, održavanje je loše, red vožnje se manje poštuje. Novih autobusa ima, ali nedovoljno, ni oni se ne održavaju dobro, često ne radi klima ili iz klime kaplje voda, ne mogu da se otvore vrata itd., a često ta nova vozila ni ne voze na redovnim linijama, već za kojekakve fabrike.
Bez kola se često može, ali ko ima malo više para (mada uvek ima izuzetaka), gleda da izbegava gradski prevoz, a to onda znači veću gužvu u saobraćaju i manje parking mesta, što za vozače automobila svakako nije dobro. Zato ćemo, nadam se, jednog dana imati normalan gradski prevoz, uključujući i tramvaje, jer loš kvalitet gradskog prevoza pogađa sve Novosađane.
Svi osuđuju,svi znaju najbolje,svima smisao za režiju procvetao...Stanite konačno sa takvim stavom prema ljudima koji Vas voze. Oni nisu ništa krivi, oni rade svoj posao najbolje što mogu u uslovima u kojima su se našli. Njihova odgovornost i zalaganje neće ublažiti Vašu ogorčenost zbog celokupne situacije koja je više nego jeziva u ovom našem gradu!!! Ovi ljudi izgaraju da bi Vi svi stigli od tačke A do tačke B, a samo oni znaju kako je voziti,naplaćivati karte, paziti na vrata, slušati svakakve priče, ljude, situacije...Provozate se i izađete napolje, a oni voze i nemaju pauzu. U svojoj firmi su potcenjeni, svako ima veća prava od njih...DOKLE??? Krševa pun GSP, što ljudskih, što tehničkih!!!! Žalosno je što dok neko ne strada novinara nema nigde, kao u ostalom i ovog puta!!!
Sad ce doticni ministri i glavesine da iskoriste pricu i - privatizuju GSP koji su sopstvenim nemarom upropastili.
Lepo njima, lepo investitoru, narod - naheba0.
A zaboravili ste projekat sviranja ozbiljne muzike u autobusima. Zamislite jedan takav za Futog. Nego, bilo je para za cirilicne natpise u mnogonacionalnoj sredini a za ispravna vozila NEMA!!!
...na "displejevima" krševa ispisani ćirilicom. Sve je ovo rezultat srbijanizacije od Miloševića pa do Vučić. Glasali ste ili niste pa sada ćutite a ološ neka vas jaše.
Sta kaze odmah sledece jutro sanirano prokisnjavanje da li bi novinari to proverili posto npr 716 vec dve godine prokisnjava licno sam pisao a niko nista pipno nije do dana danasnjeg tako da mislim da laze i za ovo
Od vaseg obnavljanja voznog parka 'obicni' gradjani nemaju nista. Sve novije i kvalitetnije buseve ste 'iznajmili' firmama u okolini, a na redovne linije pustate krseve sa rupama u podu i na krovu, bez klime, prozori ne mogu da se otvore. Postali ste 'rent-a-bus' preduzece, a redovan gradski prevoz vam je izgleda manje bitna stavka
Tako ste izvoleli izglasati jogurtima i kiflama pre tri decenije. Pljačka i ratovi, da se raja ne seti. Još vas isti jašu i harače, a vi ćutite! Prvo po komšiluku da se počisti, imovinske karte ministara i supruga na funkciji, sve oduzeti njima, kumovima i raznim tetkama. Brzo će se dovesti sve u red!
Svaka stranka koja je dosla zaposlila u administraciju kamaru ljudi,kupila im racunaljke,stolove,i svasta po nesto, a ono sto je bitno propada.10 "inzenjera" na 1 proizvodnog.
Pa nisu autobusi jedini pogledajte naprimer neredovno objavljivanje redova vožnje. Takođe obratite pažnju na osvetljenost autobuske stanice gde svaka druga sijalica ne radi, izgled i funkcionalnost kioska u kojima rade ljudi koji prodaju markice, da ne spominjemo garažu, pa stajališta koja su većim delom polomljena i oronula a koja su jednom godišnje obilažena i popravljana. O ovom delu vlasništva i funkcionalonosti vodi računa služba održavanja. Na mesto šefa službe održavanja je došla jedna jako bahata osoba koja je ljude koji su radili i majstore koji su ostavili leđa za GSP degradirala. Za to vreme je podigla u nebesa samu sebe i par ljudi koji su joj od početk viril iz pozadinskog kanala. To su ljudi koji ne polažu račune nikome a korisnici usluga plaćaju njihov javašluk. Nadam se da će 021 uskoro pisati i istražiti sašto se red vožnje ne menja po nekoliko meseci i zašto se MAS raspada a ujedno i garaža GSP, zašto se poslovi daju trećim licima kad na platnom spisku službe održavanja ima njih 7 što majstora što pomoćnih radnika i zašto se najbolji ljudi degradiraju, dali je možda upravo razlog dovesti preduzeće u stanje ne funkcionalnosti da bi ga dali za tepsiju ribe. Zašto pojedini majstori dolaze na posao da bi odspavali na radnom mestu, gde nestaje materijal koji je namenjen za popravke i zašto se službeno auto koristi za privatne svrhe, šta se dešava sa gorivom koje se koristi u privatne svrhe. Gradjani to sve plaćaju.
Kada je DSS pre nekog vremena upozoravao na ovaj problem više pažnje je posvećeno polemici da l stranka postoji, kao i tome šta kaže SNS nego problemima koji su se nagomilali. SNS samo gura probleme pod tepi i guši opoziciju. Kupovali su ljude iz opozicije koje su mogli, a onda kada su kod njih preleteli svi bez karaktera, onda su počeli da jače guše opoziciju, prete, vređaju. Da je bar više ljudi koji pričaju šta se dešava i upozoravaju na probleme. Ne treba zaboraviti i da DSS već nekoliko meseci upozorava i na radioaktivne gromobrane u gradu koji su pozakonu morali biti uklonjeni još pre nekoliko godina a nisu... U međuvremenu svaki drugi čovek je bolestan....
Ono što je najvažnije je to da smo na insistiranje Borka Ilića 2013. godine sve natpise na gradskim autobusima promenili u ćirilicu. To je bio ključni potez. Time smo ubili više muva jednim udarcem: rešili smo kvalitet voznog parka, kompetentnost vozača, klimatizaciju vozila, elektronski sistem naplate i što je najvažnije - potpomogli smo razvoj turizma. Stranci vole ćirilicu i osećaju se dobrodošlima kada im stigne plavo vozilo koje prokišnjava a na njemu stoji natpis ЖАБАЉ.
Što kukate?Ćutite.Treba para za beogradski Metro.Nije vam valjalo kada su vozači bili gospoda u novim autobusima pa ste zbog par jogurta i po koji sendvič srušili kako ste ih zvali autonomaše..Sada ćutite i budite zadovoljni što bar imate volan u autobusima.
Nekada smo sa podsmehom čitali ovakve vesti iz Albanije i afričkih država. Danas su uloge zamenjene, Srbija je postala primer nepojamne bede o kojoj civilizovan svet priča viceve.
Ajde sto direktor pita sta treba da radi, to je negde i uobicajeno. Ali od tog nekog aprila i tehnicki direktor pita sta treba da radi. To je vec novo.
O cemu vi pisete a covek povređena dva prsljena, ima jos i sreće sto nije naleteo na timeu pa bi predvideli, potres mozga treba ponovo o ljudima koji dolaze po liniji st
Kakve nabavke, kakve opravke, kakvi uslovi rada, kakva bezbednost putnika. Zna se šta je na prvom mestu. Nesumnjivo pljačka, a najbolja je pljačka u celini, privatizacijom. Sve po propisu, pokriveno. Mi lopovi a na slobodi sa sve imovinom koju su stvarali i stvorili sadašnji penzioneri. A ti stoko za bolje i nisi.
Ne diraj te mi u preduzeće, kad je Ćelavi pao sa one "bolji zivot" stolicu u kancelariji administracija nikom ništa., a sada jedan vozač željan pažnje, ma ajde...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Vozač u GSP povređen posle pucanja sedišta, drugi vozio s kišobranom tokom vožnje
Autor: Z. Strika/G. Nikolin
Novi Sad
•25.07.2018.
•09:10 > 09:44
Komentari 54
Luka
Branislava
m
Kongresmen
Ns65
piksu
Naravno da su im autobusi takvi, kad se sve zarade, umesto na održavanje voznog parka i kupovinu novih autobusa dele u dohotke zaposlenima, bonuse..., a što i ne bi, kad redovno dobijaju subvencije?
Pravo je čudo da sa autobusima u ovakvom stanju nema više incidenata.
Kako je moguće da se tehnički neispravna vozila prođu tehnički pregled?
To objašnjava zašto većina naših firmi koje saobraćaju na međunarodnim linijama obavlja tehničke preglede u inostranstvu.
Većini evropske policije je poznato kako se pregledaju naša vozila, pa su ista bila česta meta kontrola i naravno, posle plaćanja brojnih kazni, shvatili su da je isplativije platiti pet puta više za redovan tehnički pregled, no voziti neispravna vozila sa lažiranim tehničkim pregledom.
Na Drini ćuprija
PERICA####
Bobe
NS65
Radnik
Pawlle
Dragi bulatovc
Gsp
Novosadjan
Dr. Jojboli
Boki
вујадин
Ns
Zauzet
Ako ste se pitali gde je direktor gsp i ostali
B
Uno cento mile
korupcija
Sve to do izbora .
A na izborima gupavi će glasati isto.
Putnik
Istina je da je kvalitet gradskog prevoza značajno opao - manje je polazaka, održavanje je loše, red vožnje se manje poštuje. Novih autobusa ima, ali nedovoljno, ni oni se ne održavaju dobro, često ne radi klima ili iz klime kaplje voda, ne mogu da se otvore vrata itd., a često ta nova vozila ni ne voze na redovnim linijama, već za kojekakve fabrike.
Bez kola se često može, ali ko ima malo više para (mada uvek ima izuzetaka), gleda da izbegava gradski prevoz, a to onda znači veću gužvu u saobraćaju i manje parking mesta, što za vozače automobila svakako nije dobro. Zato ćemo, nadam se, jednog dana imati normalan gradski prevoz, uključujući i tramvaje, jer loš kvalitet gradskog prevoza pogađa sve Novosađane.
gandži
/
licno je ovaj i ovakav gradonacelnik objavio sviranje te muzike
otkako su stigle ocene o trosenju love za grad kulture mnogo su se ucutali
Marko
Lepo njima, lepo investitoru, narod - naheba0.
novosadjanin
kazi ,,ladja,,
VladaN
Ja
Autonomas
Branislav radaković
........
Levi
IvicA bez marice
/
Boki
Dragan
Piško
Đura
najgori
s
Servia
Zato
Zivan
Radnik
Smartass
Mile
proka
Vaskez
Pozdravite tata Paju
Milica
Sramota ovoga sto se nekad zvalo drzava!
Flipnuti
SimaStrahota
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H