@dule
12.09.2018 • 12:19
Teško je napraviti globalnu statistiku o tome koliko truli konstrukcioni delovi doprinose udesima, jer samo je u Srbiji bilo moguće registrovati takva vozila, jer je bilo moguće proći tehnički a da ne odete na njega.
Očigledno se ne razumemo. Ja uopšte nisam pisao o globalnoj statistici, nego o statistici na nivou Srbije. Pošto se jelte ovi propisi donose u Srbiji i važe i u Srbiji. I sprovodi ih policija u Srbiji.
E sad, jel vi meni želite da kažete da MUP nema ama baš nikakvu bazu podataka koja bi mogla da ukaže koji su najčešći uzroci saobraćajnih nesreća u Srbiji? Isti onaj MUP čija je obaveza da nakon svake nesreće izvrši uviđaj u kom se istražuje kako je došlo do nesreće? Ako je tako to je teška svinjarija i neodgovornost.
Za ljude koji nisu ili ne žele da odu u ovaj deo "grada" - objašnjenje: Ulica Branka Ćopića je žila kucavica naselja, skoro pa jedina koja povezuje Adice sa drugim delovima. Na njenom početku u nju se ulivaju U.Gorana Kovačića i Ćirila i Metodija i dalje nastavlja njome kamionski, autobuski i svaka druga vrsta prevoza - od nekih čudnih kreacija preko bicikla i motora.
Ništa bolje niti gore nego u drugim delovima grada. Rekonstrukcija ulice je završena pre desetak godina ali polovično, bitno je bilo da se Maja slika....
Najmanje što grad može da uradi je da postavi nekoliko panela koji pokazuju trenutnu brzinu. Psihološki dosta dobro utiču. Na svakom pešačkom prelazu stub napajan solarno koji bi treperućim svetlom upozoravao na pešački prelaz.
A GSP da napokon uredi i postavi nadstrešnice na SVA autobuska stajališta u toj ulici. Ako je odgovor da ih huligani razbijaju salijte ih od betona !!! Plaćamo kartu isto kao i ostali!
Ko je ovo uspeo da pročita do kraja - hvala. Postavljam pitanje: KOJOM BRZINOM SU TA KOLA IŠLA?
Ako bolje zagledate u prednja vozaceva vrata(kojih nema na slici, verovatno su odletela u Veternik) videcete da nema ukrasne lajsne(nema vrata, samim tim nema ni lajsne). Nepostojanje te lajsne je direktni uzrok ove nesrece. Naravoucenije: ko nema lajsnu ne moze proci tehnicki i tacka
Teško je napraviti globalnu statistiku o tome koliko truli konstrukcioni delovi doprinose udesima, jer samo je u Srbiji bilo moguće registrovati takva vozila, jer je bilo moguće proći tehnički a da ne odete na njega.
@IvicabezMarice
12.09.2018 • 08:26
Ova ne, ali mnoge nezgode su izazvane upravo trulim konstrukcionim delovima automobila. Potrudite se da se ne sprdate sa nečim o čemu blage veze nemate.
U poslednjih 10 godina imali smo dosta izmena u saobraćaju, novi zakon je donesen mislim 2009. a pratile su ga posle brojne izmene.
Te izmene su u velikoj većini imale dve zajedničke stvari:
1) Izmene su išle na štetu običnog naroda, bilo da je usluga poskupljivala ili da su umanjivana neka prava
2) Izmene nisu bile ispraćene nekim istraživanjem, statistikom, štagod koja bi nam rekla u kojoj meri neko ponašanje (vožnja početnika, tehničko stanje vozila, dozvoljeni nivo alkohola u krvi, ...) utiče na učestalost i fatalnost saobraćajnih nesreća i POSEBNO NAM NIKAD NIJE PREDSTAVLJENO OČEKIVANJE KOLIKO ĆE NEKA IZMENA DA SMANJI BROJ SAOBRAĆAJNIH NEZGODA
Tako da, ova vaša poslednja rečenica je apsolutno tačna, mi blage veze nemamo kako izmene zakona utiču na bezbednost u saobraćaju. Jedino što znamo jeste da je svakim danom sve skuplje i skuplje.
Mislim da je vozilo imalo koroziju na haubi i da joj je sa strane na vratima falila plastična lajsna, što znači da je vozilo totalno tehnički neispravno... A vidim i da je, kao i uvek kada se nešto slično desi, vozilo starije od 15 godina...
Kolektivno prevaspitavanje svih osoba uzrasta 10-99 godina. Pored generalne nekulture u komunikaciji sa ljudima, saobracajna kultura i svest nam je uzas!
Zanima me gde je tolika policija...
Kao da ne postoje u gradu...
Pored skupih saobracajnih kazni previse ima likova koji se bahato ponasaju i izivljavaju
Najgora je bahatost u saobracaju, a onda parkinzi i zaustavljanje u desnu traku...
Nazalost, ne postoji kontrola..
Bitno je da se radi na opremanju zelenih komucajaca da lakse napadaju babe s jajima
1. Nadam se da će se momak oporaviti, popraviti i opametiti
2. Više nego očigledno da je razlog udesa neadekvatna brzina koja nije bila prilagodjena ni vozaču ni vozilu a ni putu
3. Uzrok ovolike štete je mator, truo, možda sastavljan automobil...
4. e zato se pooštrava tehnički pregled, da bi ovakvi ginuli manje...
pre neki dan na bulevaru evrope lik mi je proleteo sa desne strane sa jedno 100-120.. ne razumem kako neko tada nije poginuo.
razmisljam da prodam auto ..ovaj grad nije za saobracaj
SAD JE KRIVA KANALIZACIJA, MESNA ZAJEDNICA,PA CAK I ZGRADE I DZAMIJA- GLUPLJI KOMENTAR NISAM ODAVNO PROCITAO.Da je vozio prilagodjenom brzinom sigurno bi posledice bile drugacije.Da nije tako onda u uredjenim delovima grada nikad ne bi imali ovakve saobracajke. Sami odgovaramo za svoje postupke.
Ova ne, ali mnoge nezgode su izazvane upravo trulim konstrukcionim delovima automobila. Potrudite se da se ne sprdate sa nečim o čemu blage veze nemate.
adice kraj sveta i kraj grada.gde zivi puno ljudi , infrastruktura 0 ,mesna zajednica 0, dom zdravlja 0,policija 0,obrazovanje 0,putevi 0.kanalizacija 0,e da a ima telepski raj ili telepska dolina ,nege preko 100 zgrada se pravi ima i dalekovod malo da nam zraci,i ovi iz vika sto rokaju cisterne u kanalizaciju sto nije u funciji,ima i dzamija cisto da znaju ovi iz grada i doline lopova
Uopste je poznato da ulicom Branka Copica se vozi mnogo brze od 40km
Pre 2 godine je dete na biciklu izgubilo zivot zbog pijandure
Narocito razvijaju brzinu kada produ raskrnicu od Drinica do kraja ulice ka dolmi
Recimo kola Bate pezoa kao primer, onda gomila kamiona koji prolaze, teskih kao i od Karin komerca, da ne govorim o dzipovima dece 'doline lopova' pod lakim drogama
Deca slave rodjendane, i sada zamislite da izadje na ulicu...a budala koje voze preko 80...prolete
Djubretari sa onim njihovim kamionom, neverovatni su kako voze
Taj put ako je put nije ni trebao da bude..to je stari ratni put
u planu im je prosirenjem kao bulevar hoce da stvore uslove za brze brzine
To treba da bude jedna peticija da se put zatvori
Policije nema da sankcionise na tom delu puta ili da snimaju kamerom.... za dan bi napunili budzet Srbije
Očigledno nije video.
Zamor, alkohol, noć.
Neosvetljen deo, očigledno.
Asfalt, 60cm zemlje pa nizak betonski zid.
Valjda mu neće ostati posledice.
Ne znam čija je krivica, ali ne bih samo njega krivio.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Stravičan udes na Adicama, automobil prepolovljen
Autor: 021.rs
Novi Sad
•12.09.2018.
•07:29 > 10:48
Komentari 25
ja
graph editor
https://www.google.rs/maps/@45.2323681,19.7811985,3a,74.8y,295.87h,69.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIs9_CMtRIEZkK-vQyN9I7g!2e0!7i13312!8i6656
dule
12.09.2018 • 12:19
Teško je napraviti globalnu statistiku o tome koliko truli konstrukcioni delovi doprinose udesima, jer samo je u Srbiji bilo moguće registrovati takva vozila, jer je bilo moguće proći tehnički a da ne odete na njega.
Očigledno se ne razumemo. Ja uopšte nisam pisao o globalnoj statistici, nego o statistici na nivou Srbije. Pošto se jelte ovi propisi donose u Srbiji i važe i u Srbiji. I sprovodi ih policija u Srbiji.
E sad, jel vi meni želite da kažete da MUP nema ama baš nikakvu bazu podataka koja bi mogla da ukaže koji su najčešći uzroci saobraćajnih nesreća u Srbiji? Isti onaj MUP čija je obaveza da nakon svake nesreće izvrši uviđaj u kom se istražuje kako je došlo do nesreće? Ako je tako to je teška svinjarija i neodgovornost.
...
Ništa bolje niti gore nego u drugim delovima grada. Rekonstrukcija ulice je završena pre desetak godina ali polovično, bitno je bilo da se Maja slika....
Najmanje što grad može da uradi je da postavi nekoliko panela koji pokazuju trenutnu brzinu. Psihološki dosta dobro utiču. Na svakom pešačkom prelazu stub napajan solarno koji bi treperućim svetlom upozoravao na pešački prelaz.
A GSP da napokon uredi i postavi nadstrešnice na SVA autobuska stajališta u toj ulici. Ako je odgovor da ih huligani razbijaju salijte ih od betona !!! Plaćamo kartu isto kao i ostali!
Ko je ovo uspeo da pročita do kraja - hvala. Postavljam pitanje: KOJOM BRZINOM SU TA KOLA IŠLA?
kuku
Marijana
lupa
@dule
dule
12.09.2018 • 08:26
Ova ne, ali mnoge nezgode su izazvane upravo trulim konstrukcionim delovima automobila. Potrudite se da se ne sprdate sa nečim o čemu blage veze nemate.
U poslednjih 10 godina imali smo dosta izmena u saobraćaju, novi zakon je donesen mislim 2009. a pratile su ga posle brojne izmene.
Te izmene su u velikoj većini imale dve zajedničke stvari:
1) Izmene su išle na štetu običnog naroda, bilo da je usluga poskupljivala ili da su umanjivana neka prava
2) Izmene nisu bile ispraćene nekim istraživanjem, statistikom, štagod koja bi nam rekla u kojoj meri neko ponašanje (vožnja početnika, tehničko stanje vozila, dozvoljeni nivo alkohola u krvi, ...) utiče na učestalost i fatalnost saobraćajnih nesreća i POSEBNO NAM NIKAD NIJE PREDSTAVLJENO OČEKIVANJE KOLIKO ĆE NEKA IZMENA DA SMANJI BROJ SAOBRAĆAJNIH NEZGODA
Tako da, ova vaša poslednja rečenica je apsolutno tačna, mi blage veze nemamo kako izmene zakona utiču na bezbednost u saobraćaju. Jedino što znamo jeste da je svakim danom sve skuplje i skuplje.
Provereno
Aleksandar
Profesor
komsha
Kao da ne postoje u gradu...
Pored skupih saobracajnih kazni previse ima likova koji se bahato ponasaju i izivljavaju
Najgora je bahatost u saobracaju, a onda parkinzi i zaustavljanje u desnu traku...
Nazalost, ne postoji kontrola..
Bitno je da se radi na opremanju zelenih komucajaca da lakse napadaju babe s jajima
Aero casper
2. Više nego očigledno da je razlog udesa neadekvatna brzina koja nije bila prilagodjena ni vozaču ni vozilu a ni putu
3. Uzrok ovolike štete je mator, truo, možda sastavljan automobil...
4. e zato se pooštrava tehnički pregled, da bi ovakvi ginuli manje...
Dragan
Grand Parada
Zoran
razmisljam da prodam auto ..ovaj grad nije za saobracaj
d
@IvicabezMarice
ja
naca
Pre 2 godine je dete na biciklu izgubilo zivot zbog pijandure
Narocito razvijaju brzinu kada produ raskrnicu od Drinica do kraja ulice ka dolmi
Recimo kola Bate pezoa kao primer, onda gomila kamiona koji prolaze, teskih kao i od Karin komerca, da ne govorim o dzipovima dece 'doline lopova' pod lakim drogama
Deca slave rodjendane, i sada zamislite da izadje na ulicu...a budala koje voze preko 80...prolete
Djubretari sa onim njihovim kamionom, neverovatni su kako voze
Taj put ako je put nije ni trebao da bude..to je stari ratni put
u planu im je prosirenjem kao bulevar hoce da stvore uslove za brze brzine
To treba da bude jedna peticija da se put zatvori
Policije nema da sankcionise na tom delu puta ili da snimaju kamerom.... za dan bi napunili budzet Srbije
Neiskustvo
Zamor, alkohol, noć.
Neosvetljen deo, očigledno.
Asfalt, 60cm zemlje pa nizak betonski zid.
Valjda mu neće ostati posledice.
Ne znam čija je krivica, ali ne bih samo njega krivio.
NS
IvicabezMarice
dr Petrović
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H