Novi Sad
18.02.2011.
09:16 > 10:49
Od početka primene novog Zakona od zaštiti potrošača, od 1. januara, povećao se broj žalbi građana - potrošača, na kršenja njihovih prava, saznajemo u Udruženju za zaštitu potrošača Vojvodine.  
  • Musterija

    20.02.2011 13:08
    ...
    Moja omiljena radnica je doticna mlada dama u Avangardiji pored Pariskog magazina...

    "Molim Vas, imate li skinny jeans?"
    "Sve je izlozeno."
    "Pa dobro, da ne bih gledao, drzite li uopste skinny modele muskih farmerica?"
    "Sad cu ja tebi da gledam koje su ti uzane?!"
    "Koliko je ova kapa?"
    "Pogledaj na etiketi."
    "Pa, NE PISE."
    "JEL SE TI TO MOZDA DERES NA MENE?!?!?!?"
    "Ali, to je vas POSAO."
    "NIJE TO MOJ POSAO!!"

    Moram priznati, falilo mi je da me neko zastiti.
  • isidor ovdašnji

    19.02.2011 19:59
    vrhovna instanca
    Možda je pre izrade zakona trbalo konsultovati Al Bandija?Ali verovatno nisu obavešteni o broju njegovog telefona?
  • Jo

    19.02.2011 10:23
    Najlakše
    Najlakše je odmah pričati o kaznama za trgovce.G-din Papović ne kaže ko uopšte dozvoljava uvoz bofl robe jer ako ta roba ne dodje u radnje onda nema ni prekršaja.Zašto lepo ne priznate da ste doneli zakon koji je u Srbiji neprimenljiv narednih 5 godina jer ovde je zakonodavstvo i klutura kupovine na nivou afrčkog plemena
  • Duck.NS

    19.02.2011 03:40
    Bilo bi lepo kad bi se neko javio na 0800 103 104!
    Papović tvrdi da se potrošačima sada preporučuje da se za sve žale državnom, odnosno Kontak centru Ministarstva trgovine (0800 103 104).
    Ovaj broj zovem od ponedeljka 14.02.2011!!!
    Svaki put dobijem odgovor, vas poziv trenutno ne moze biti prihvacen pozovite kasnije. Juce sam DVA SATA pokusavao da dobijem ali bezuspesno!!! Sta reci, SRBIJA!!!!!
  • novosađanka

    18.02.2011 20:48
    oni i mi
    Nije svuda isto, ima i savesnih trgovaca, ali je malo profesionalnih! Pravila zanata se ne znaju i ne poštuju na sve strane.Moš misliti državni kontakt-centar, baš ih briga u BGd.kako da nas oni tobož zaštite? Sve je to loša i jadna imitacija zaštite potrošača.
  • Lalla

    18.02.2011 16:33
    A DISTRIBUTERI!!!!
    Distibuteri
    Ne posluju po Zakonu o energetici,Zakonu o zastiti potrosaca,Ustav i ostale vazece Zakone!!!
    Koliko ko sta KW struje i kubik gasa za individualne potrosace?!?!?!!!!!!!!
    Po Zakonu mesto razdvajanja trgovca-distributera(tako kaze Zakon)je merni set koji je u obavezi TD da ga nabavi i odrzava.
    Krajnji rok je 2006 godina BILA!!!!!!!
    Preduslov je bio potpisivanje novog individualnog ugovora!!!!!!!!
    I distributer struje i gasa su ponudili ugovor koji je u totalnoj suprotnosti sa vazecim Zakonima a kojim samo pojacavaju svoj monopolaski polozaj!!!!
    Potpisivanje takvog NEZAKONITOG ugovora je uslov za dobijanje energenta!!!!!!
    Obracanje Trzisnoj je cista naiva...
    Sud je tek posebna prica!!!!
    Pitanje je ko ce zastiti potrosaca,a na osnovu vazecih Zakona,o kome da se obrate?!!?!?!!!!!!
  • Dejan

    18.02.2011 16:12
    nekorektan trgovac
    Ecco planinarske cipele trgovac u prodavnici reklamira kao nepromocive, sa GoreTex membranom...
    Medjutim kada kupite cipele na kutiji postoji mala nalepnica Jugoinspekta na kojoj pise obuca za suvo vreme. Ne primaju nikakvu reklamaciju ako je korisnik nosio planinarske cipele po kisi. Te cipele kostaju skoro 20.000,00 dinara i to je u najmanju ruku prevara i onemogucavanje kupca da reklamira proizvod ako se pojavi skrivena greska.
    Srecom, moj par je dobar ali sam cuo da su izuzetno nekorektni u slucaju reklamacije.
  • mnogo imena

    18.02.2011 15:17
    dokle?!
    Zasto odmah nije napravljen posten zakon?Zar kod nas bas nista ne moze da bude normalno?!
  • vuk

    18.02.2011 14:01
    udruzenje za zastitu potrosaca
    Zasto to isto udruzenje ne iznese konkretnije podatke po cemu su ove dve firme stavile na "crnu" listu.Radim sa sportskom opremom(ne u Planeti)i vec imam pacijente koji svakih 6 meseci dolaze po nove patike,dakle striktno zloupotrebljavaju zakon.Takodje NECU da im zamenim makar platio mandatnu kaznu jer ce da dodju ponovo ako prvi put prodju,to nisu kupci i ciljna grupa moje firme!
  • member

    18.02.2011 13:25
    a druga strana?
    uvek su trgovci krivi?!
  • Adice

    18.02.2011 11:55
    A šta...
    A šta ćemo sa bahatim kupcima koji ponižavaju trgovce, jer je po glupoj srpskoj poslovici svakav polu-svet u pravu ?
  • Zeljko

    18.02.2011 10:24
    Dobro iskustvo
    Ipak, mislim da neke radnje postuju nove propise.
    Ja sam imao prijatno iskustvo pre par dana kad sam reklamirao cipele kupljene pre dva-tri meseca.

    Razlika ovde i u US je sto se u US na licu mesta overava reklamacija, a kod nas ipak mora proci par dana.
    Takodje zakon u US je takav da npr ako se kupe patike i iz nekog razloga velicina ne odgovara ti ih mozes zameniti... Cak i ako se uporno nosene...
    Plasim se da bi kod nas neki ljudi to podlo iskoriscavali...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna