Novi Sad
17.02.2011.
12:31 > 14:38
Pomen tragično nastradalima u kafeu "Laundž" poremetilo je oko 150 momaka, koji su skandirali i pevali navijačke pesme samo nekoliko desetina metara od komemorativnog skupa.

Komentari 114

  • Pomahnitali

    23.02.2011 01:03
    Ajd sad polako!
    1. Demokratija - radi sta hoces, ali tako da to ne krsi slobodu drugog (ubi, zakolji je arhiprimer kontre demokratije)
    2. Desnicari - borci za nacionalno, a ne za etnicki cistaci
    3. Kosovo - u sastavu moderne Srbije manje od sto godina. Pre toga bila u sastavu Srbije pre turaka. Dakle vec smo imali pauzu u vlasnistvu nad tim delom teritorije (tricavih 450 godina)
    4. Laundz - velika tragedija za Novi Sad, Vojvodinu i Srbiju. Veliko pitanje odgovornosti nadleznih inspekcija. Niko od njih nije nikada odgovarao za nesrecu.
  • Pop

    20.02.2011 12:30
    @ Vlada
    Jeste druze, sve si pogodio. Citas me kao otvorenu knjigu. Idem sad da placem, sto si me tako ispoklapao.
  • novosadja

    20.02.2011 11:18
    mi autonomsi nismo nikoga zvali da dodje kod nas ipak su dosli i sada im nije dobro hoce da bude sve po njihovom vratite se mozda vas zavolemo
  • Vlada

    19.02.2011 09:54
    Jao Pope, kako te ne znam, ali kako iz komentara viri ko si... "Za muzičare je glupo do bola" ali ostatak primera mi je kanda na mestu, a?
  • Ne bih ja

    19.02.2011 09:37
    da se ''lako'' prelazi preko Nacizma
    koji je u jednoj opštoj ekspanziji i porastu - a naročito među mladim ljudima - klincima - deci. Jer - 20 godina se toj klinčadiji ispira mozak - unose strahote od misli važnosti etničke i verske ''čistoće''. Mogi već odavno upozoravaju da Srbija hrli putem Vajmarske Nemačke. I sve više verujem u to. Tako da ova divljanja ''neshvaćene i ogorčene omladine'' samo može da eksplodira - a da niko ne razmišlja o stepenu posledica. Jer, oni koji im se budu suprotstavili - mnogi JAKO dobro ZNAJU - šta - i zbog čega ''rade'' što rade. I onda im neće pomoći - ne država i njihove mecene - već ''ni Bog otac'', u kojeg toliko veruju - i za kojeg misle, da je ''na njihovoj strani''. To prevazilazi stepen ''klinačke neozbiljnosti i zezanja''. Sa Nacizmom i Fašizmom - zajebancije nema. Jer - Iskustvo nas uči.
  • Komšija

    19.02.2011 00:56
    Nazi fazon
    Negde 1996. moj prvi komšija, klinac, je bio nazi fazonu (Main Kampf, rasa i rasna čistota i sl.). Nisam nikad poželeo da ga šutnem u glavu zbog toga, jer mu je prethodne godine majka umrla od raka, otac bolestan, slab i nesposoban, sestra bez posla, struja im je isključena jer je nisu plaćali... Bio je jednostavno besan na svet, i nepravdu koju je osećao a u suštini je dobar dečko. Mom prijatelju, američkom Jevrejinu, je svašta rekao, i on mu to nije uzeo za zlo i brižno mu je govorio da to nije dobro za njega. Pomagao sam mu oko škole, razgovarali na temu nacizma i o drugim stvarima. Onda se zaljubio, sestra se zaposlila, a dogodine je on završio med. školu i ubrzo počeo da radi u bolnici. Sada je oženjen, ima decu, radi i više nije nazi. Čak kao da nikad nije ni bio.
  • Ausländer Raus

    18.02.2011 22:18
    Sve ih potrpati u dajčeve i pravac Prokletije. Neka objasne Albanicima "u lice" to što im smeta u vezi Kosova.

    Novi Sad i Vojvodina nemaju problema sa Albancima ni sa Kosovom, već sa ovom primitivnom klerofašističkom gamadi pridošlom iz raznih vukojebina.
  • Ratko

    18.02.2011 22:11
    Milutinac
    Milutinac
    @DESNICAR- Mozes da se nadas, da mastas, ali realnost je sasvim druga stvar. Jer, Kosovo jeste srce, ali Albanije!

    Prodana dušo, izrode Srbije!
  • Pop

    18.02.2011 21:37
    Brzo sam kucao prethodni clanak pa se potkralo par materijalnih i gramatickih gresaka. Elem, ovi momci ovakvi kakvi su, buducnost su ove zemlje. Mozda su oni svakakvi, ali to vise govori o nama nego o njima. Na nas se ugledaju. Kakvi smo mi ljudi takvu cemo decu podici. Neosporno je da imaju gomilu energije, samo je treba kanalisati. Vi koji mislite da ste bolji od njih, ustvari se nikada niste pogledali u ogledalo. Tzv. "tolerantni" u ovoj drzavi su najgori diskriminatori a tolerantni su samo prema onima koji misle kao oni.
  • Imen Prezimenovic

    18.02.2011 20:47
    @ Anonimus
    U sustini DA!

    Sta ce kad je narod popijen i umoran svega, mora neko da galami... Nek rade to oni posto imaju snage, na kraju krajeva bore se i za sebe. Samo ne znam sta studentima treba ovoliko da se dignu!

    A sta mi radimo konkretno? Nista, prdimo po komentarima kako nas kradu i kako pune svoje dzepove, pljuju se prosvetari, policija i svi zivi, a nema organizacije da se uradi nesto. Nego, OPA! neko reko ruznu rec, sad cemo da budemo jaki ko crna zemlja iza svojih ekrana i da osudjujemo!

  • 18.02.2011 19:59
    Razlika je u parolama?
    Samo je ta razlika? Bas lepo sto si nam to pojasnio i poistovetio svaki bunt sa ovim nezadovoljnim mladicima!
  • Imen Prezimenovic

    18.02.2011 19:44
    Fasisti, desnicari, muda i brci!

    Aman ljudi, svi zivimo u istoj zajednici i opet ujedamo jedni druge. Takvi stavovi da se ne vidi dalje od svog prka (posto je nos daleko) nas je i doveo ovde gde smo.

    Nazivanje ovih, verovatno, maloletnika fasistima i desnicarima je totalno pogresno jer se i vecina nas tako borila 90ih za neko bolje sutra. Razlika je u parolama (samo njih ocigledno niko nije imao da nauci).

    Verovatno su tako i nas sadasnji dzangrizavi matorci hteli da potrpaju u marice i shalju na Goli Otok...

    Jos jedan problem koji sam primetio jeste apsolutni manjak osecaja nacionalne pripadnosti u ovoj prici, provizanje autonomasima i demokratama, mani te se bre corava posla.

    Dao svima bog bar po jednog ovakvog "huligana" da vidim kako cete da ga vaspitate, a mozda je neciji i bio tamo, to nije palo na pamet?

    Ucite decu, mani te se pljuvanja i batinanja!
  • Robi

    18.02.2011 19:36
    Ko vas ne zna,...

    Zgrozili ste se, najedili, i tako to, i time kupili diplomu finih i prosvecenih. Nadasve tolerantnih i neksenofobicnih. Dobra trgovina, nema sta. Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

    PS Zasto smatrate "slanje" na Kosovo najstrasnijom kaznenom merom? Valjda i tamo zive ljudi tolerantni poput vas.
  • SAMAEL

    18.02.2011 19:24
    @NAVIJAC
    Sine, naleteces jednom pa ce ti biti zao. Preispitaj se malo, ako si u stanju. I da, nisi ti nikakav "navijac", ti si iskompleksirani melov.
  • Pop

    18.02.2011 15:47
    @ Vlada
    Vidis kako ti zans sve o meni a nemas pojma ni ko sam. Ovo za muzicare-narkomane je glupo do bola. Za razliku od tebe ja se trudim da robujem stereotipima.Fakat je da je odrzan pomen i to je trebao biti naslov. U tekstu treba da stoji da je pomen nakratko bio ometen bukom sa trga i uputiti na vest u kojoj se govori o desavanjima na trgu. I drug Tito je nacionaliste (i prave i lazne) slao na robiju pa nas to sve jedno nije spaslo rata.
  • Za

    18.02.2011 15:36
    NAVIJACA
    Ima ovde dosta ljudi sa poprilicnim iskustvima u zivotu - pa ako hoces - i vojnim. Da ne kazemo - neki i ratnim. Vi ne shvatate - KOGA - stalno provocirate. Vi ste, vecinom, napaljeni klinci - napumpani hormonima i ispranog mozga - koji konstatno trazite kavgu. Osokoljeni ste od vasih mecena - koji sve zele da iskoriste da bi uveli vanredno stanje. Samo - kad jednom zapuca - onda je sve tesko zaustaviti - jer je to onda - domino efekat. Zato pripazi sa pretnjama - da ti se one - i Vama - ne bi ostvarile. A pojma nemate - ni sta je Zivot - a kamoli Rat. I kako se bori - i kako se gine.
  • G

    18.02.2011 15:23
    @NAVIJAC - evo ja se lično nudim da o svom trošku te prevezem na Kosovo da tamo uzvikuješ iste parole koje su pomenuti fašisti juče uzvikivali u Novom Sadu.
  • Zoki

    18.02.2011 15:19
    Svi oni koji pozivaju na linc "desnicara" su 16 puta veci fasisti od njih
  • Piplfoks

    18.02.2011 15:16
    Nemam nikakav problem da sebe smatram pristojnim "opeglanim" Novosađaninom, a da ovakvima želim samo batine. To JESTE normalna reakcija nekog ko je navikao na civilizovano društvo - da smatra da stoka u njemu nema šta da traži. Nisu ti mali gadovi nastali zbog ratova, gladi, loše vlasti, stranih plaćenika i domaćih izdajnika - nastali su zbog onih koji ih trpe i pravdaju, pozivaju na dijalog, rad sa njima i šta sve ne. Sa ljudima se razgovara, volovi se teraju motkom.
  • NAVIJAC

    18.02.2011 13:47
    SRAMOTITE SE
    Vi koji pricate da bi izazvali incident da ih vidite, koji mafijate i talasate ovde, koji pricate da ih treba samo samarati, hapsiti i ostalo, VI PRVI POZIVATE NA NASILJE ! Pricate ovde o "fasistima" o "desnici" Sta vi u opste znate o njima ? Da li uopste znate i jednog od njih ? Sve ste mi smesniji i smesniji, svakim komentarom, jaki ste na recima, sto niste dosli i to pokusali taj dan, imali ste prilike ! Bio sam sprecen da dodjem, sada bi vas zvao sve jednog da dodjete da kazete MENI tako nesto u lice pa da vidimo sta bi se desilo ali to necu da uradim jer bi to bilo izazivanje incidenta i pretnja.
  • Vlada

    18.02.2011 13:41
    Lepo si ti sve to napisao, samo jedna stvar nije tačna. Nije R021 stavio pomen u drugi plan, nego ti koji su se pored drali o Kosovu i klanju - a neznanje ih ne pravda, jer kad se nasred ulice ponašaš kao manijak, ne možeš se izvlačiti na finese. R021 je mogao da to izostavi, ili da javi onako kako je bilo; vest koju si ti zamislio - da se pomen održao u miru, a da su se ti magarci drali negde drugde - jednostavno se nije desila. A od priče o pedagogiji i rada sa zabludelim ovcama mi je muka. O njoj obično pričaju oni koji muzičare nazivaju narkomanima, disidente izdajnicima, a homoseksualce bolesnicima, a sa ovakvim šljamom bi da razgovaraju. Za dijalog su oni koji su spremni za dijalog, ovakvi su samo za dobru, staru, generalnu prevenciju putem surove kaznene politike. U prevodu: marica - proces - rešetke.
  • Ivan

    18.02.2011 13:20
    Ajde gonite se svi!!!!! Retardi
  • Nenad Čanak

    18.02.2011 13:17
    O patrijarhu Pavlu

    Pamtimo i ovakve blago rečeno nekulturne nastupe ...

    http://www.youtube.com/watch?v=F6mowQeVyE4


  • Jelena

    18.02.2011 13:17
    Da čovek ne poveruje?
    Opet je nešto drugo uspelo da se istakne u drugi plan umesto secanja na 8 malih ljudi koji su izgubljeni.

    Ja neverujem da svi i dalje komentarišu tu DECU koja su očigledno pobegla sa časova!!!

    Ista situacija kao i na sam dan tragedije, a da ne govorimo što niko na nacionalnim televizijama takođe ništa nije spomenuo- 8 mladih u jednom događaju, pa to se nije nikada desilo osim u ratu, ali je o kosovu bilo bogme 10min priloga.

  • BS

    18.02.2011 13:06
    Covek

    Svaka rec na mestu ...

    http://www.youtube.com/watch?v=d22fNrMITL4
  • NoviSadVojvodina021...:))))

    18.02.2011 12:08
    Deca kao zajednicka buducnost
    Takvo ponasanje kao proizvod proteklih godina...Zar nema nikoga da predlozi neko drugo resenje za te mlade ljude - NASE mlade ljude, osim da ih "trpa u zatvore", "salje na Kosovo", naziva ih fasistima i cetnicima??!!!:( isli... A sve iz usta opeglanih Novosadjana, Vojvodjana...
  • NoviSadVojvodina021

    18.02.2011 11:59
    Kome se ne svidja ovakav Novi Sad, prosto - nek ga
    Takvo ponasanje kao proizvod proteklih godina...Jel ima neko da predlozi neko drugo resenje za tu decu-osim slanja na Kosovo, trpanja u zatvore i osim da ih naziva fasistima i cetnicima!!?? :(
    A sve iz usta opeglanih "Novosadjana", "Vojvodjana" isl...
  • MileProtivTranzicije

    18.02.2011 10:55
    Evo
    @Vojvođanin
    Čestitke Kosovu na danu nezavisnosi. Uskoro ćemo i mi imati naš.

    Evo kakvi ljudi se ovde javljaju, dovoljno je samo to reći. Licimeri odvratni.
  • Milutinac

    18.02.2011 10:33
    @DESNICAR- Mozes da se nadas, da mastas, ali realnost je sasvim druga stvar. Jer, Kosovo jeste srce, ali Albanije!
  • Драгана

    18.02.2011 10:12
    Космет је Србија!
    Колико је говора мржње у овим коментарима. Ко сте ви људи?
  • Lehel

    18.02.2011 10:07
    @ OBJEKTIVAN
    Citiram: " KO STE VI DA PRICATE DA BI IH HAPSILI I SLALI NA KOSOVO I OSTALO ? KO STE VI DA ODREDJUJETE NECIJOM SUDBINOM ? "

    Recite mi, KO SU ONI da nasred Grada urlaju " Ubij zakolji da .... ne postoji " pa time pozivaju na masovna ubistva???
    Zar to nije određivanje nečije sudbine???

    MOLIM VAS, OBJASNITE MI OVO!!!

    SMRT FAŠIZMU I SVAKOJ FAŠISTI!!!
  • Pop

    18.02.2011 10:01
    @ Vlada
    A te glupave klince je najlakse napljuvati. Vidis ja mislim da se s njima mora raditi. "Cizma u glavu" ce mozda da boli, ali je samo palijativ. Represija po meni nije deo resenja, ona je krajnje sredstvo. Zapitaj se zasto je njima najlakse i najprihvatljivije da na takav nacin izraze svoj stav. Ali bez a priori postavljenih sudova pa ce ti mozda nesto biti jasno.
  • Pop

    18.02.2011 09:57
    @ Vlada
    Stavise, onaj ko je stavio pomen u drugi plan u odnosu na "mars" je isto tako omalovazio zrtve tragedije u Laundzu. Vidis, ne znam da li si ti znao nekoga ko je tamo postradao, ali jeste neko koga sam ja poznavao. Stavise u pitanju je clan, uslovno receno, moje sire porodice. Ali da sada ne objasnjavam.... Eto ja ti priznajem da sam "kastrirani mini Kostunica" pa se nadam da ces biti zadovoljan sto si me uspesno provalio.
  • Pop

    18.02.2011 09:54
    @ Vlada
    OK ja sam mini Kostunica. Nisam zeleo da komentarisem skup jer je potrebno mnogo vise prostora od jednog komentara a zaista nemam toliko vremena. Za pocetak drago mi je da je protekao "mirno". To je vec neki napredak. Da je uzvikivanje pojedinih parola u najmanju ruku neprimereno pa i protivzakonito to je cinjenica. Sto se mene tice bolje da su ostali u skoli. Ali... I dalje tvrdim da je naslov los, tendenciozan, maliciozan i kako god hoces. Mogao je biti "Desnicari marsirali gradom...." ili kako god.
  • Jovan

    18.02.2011 09:06
    Da, stalo im je ... da se neko kolje. Bas je demokratski uzvikivati "Ubi, zakolji...". Ma sta vam je, pa sve su to divna decica. Pitajte roditelje pa ce vam reci. A to sto beze iz skole?! Pa hej, sta je jedna skola naspram NASEG Kosova i Metohije. Vaznije je iskazati koliko vam je stalo do nasih ljudi na Kosovu tako sto ces pozivati na masovna ubistva nego se za nesto zaista i skolovati.
    *sarcasm off
  • novosadjanka

    18.02.2011 09:02
    DESNICAR - @mister s
    to se zove neciji rad?
    a kakav je to rad?
    i sta to ta omladina jadna pokusava?

    a sto kad neko kaze da je to sramota za Novi Sad odmah neko mora da kaze da je autonomas, zbog cega?
    ovo je moj grad, u mojoj zemlji sto moras da budes autonomas da bi voleo svoj grad, i da ti bude krivo kad se desava nesto ovako, gde god se taj grad nalazi.
  • Piplfoks

    18.02.2011 08:54
    Omladina "koja pokušava nešto" je omladina koja se školuje, stvara, uči o svojoj zemlji i svetu. Čak i među onima koji piju ispred dragstora ima onih koji će jednog dana "pokušati nešto" i biti od koristi čovečanstvu. Od šljama koji na ulici uzvikuje ubilačke parole nikad ništa korisno biti neće. I za batine je već kasno, trebali su ih tući roditelji dok su bili mali pa bi to imalo efekta, sad ih možeš samo potrpati u maricu ko nauk drugima. Govna.
  • DESNICAR

    18.02.2011 08:37
    @mister s
    ajde opasni sto nisi juce prisao i izazvao incident? Bas bih zeleo da vidim kako bi se to zavrsilo... Svi ste jaki samo na recima, ova omladina makar pokusava nesto, dok vi samo umete da pljujete i da omalovazavate neciji rad.
  • Vlada

    18.02.2011 08:14
    Ma naravno Pope da nemaš želju da komentarišeš skup, 'mini Koštunice' poput tebe nikad nemaju mu*a da kažu da podržavaju ovako nešto, a radije bi crkli nego da to osude. Inače na slikama se lepo vidi da su mali smradovi prošli na nekih 70-tak metara od pomena, sasvim dovoljno da se čuje milozvučno 'ubij, zakolji'... A da je ovo normalna zemlja, policija bi ih u 3. sekundi takvog skandiranja potrpala u maricu, koji god da je povod.
  • Tot Amon

    18.02.2011 08:11
    @Set
    Ne,gresis.Sramota su ovi koji pisu tendenciozno i komentarisu povrsno.
  • Andro

    18.02.2011 08:06
    Stvarno
    Ni ja stvarno ne vidim nikakvu vezu sa ova dva događaja, ne verujem da su ovi fašisti znali kakav je skup u Zmaj Jovinoj niti da ih je to interesovalo. Pogrešno ste povezali. Da je npr. pored komemorativnog skupa prošla i grupa koja peva bilo koju pesmu, naravno da bi to zasmetalo ljdima koji žale poginule u kafiću Laundž.
    Što ne znači da nije trebalo doterati policijski autobus i sve fašiste potrpati u njega, pa u maloletnički zatvor, a njihovim roditeljima oduzeti starateljstvo i poslati ih na terapiju.
  • Šone Odžaci

    18.02.2011 08:02
    prekjuče Honvedi, juče udbaši danas četnici
    Marš iz Vojvodine!!!
  • set

    18.02.2011 07:42
    Sramota!
  • Mister S

    18.02.2011 07:18
    ej bre
    Kakvi paceri,bagra, đilkoši, nevaspitani....uh U životu nisu izašli iz Novog Sada, veze sa životom nemaju, a nama hoćete da upravljate zemljom? Vidi, neće moći. Dosta mi vas je. Sledeći put kad vas vidim na ulici, izazvaću incident.
  • Pop

    18.02.2011 05:42
    Bez zelje da komentarisem okupljanje tzv. desnicara. Sa fotografija je evidentno da nisu prosli kroz Zmaj Jovinu. Koliko se vidi skrenuli su u Modenu. Naslov je iz tog razloga deplasiran i tendenciozan jer sugerise da su se okupili s namerom da ometu pomen ili da su prosli tik pored tog skupa.
  • 18.02.2011 05:38
    @Desnicar
    sacuvaj ih za sebe, uskoro ce ti zatrebati.... budi malo strpljiv
  • OBJEKTIVAN

    18.02.2011 03:41
    SLUSAJTE SEBE !?!?!
    Kakva izmanipulisana deca, kakvo remecenje pomena zrtvama, NA ZALOST nisam bio tamo, bio sam sprecenposlovnim obavezama... Mislite da su ti momci znali datum kada su nesrecnim slucajem ljudi nastradali u kaficu ? Zar vas nije sramota da tako pricate o mladim ljudima, KO STE VI DA PRICATE DA BI IH HAPSILI I SLALI NA KOSOVO I OSTALO ? KO STE VI DA ODREDJUJETE NECIJOM SUDBINOM ? Molim vas da mi odgovorite na to pitanje. KO OVIM NOVINARIMA DAJE ZA PRAVO DA POVEZUJU 2 NESPOJIVE STVARI U OVOM NASLOVU, DA NAVODE NATPISE KOJE SU DALEKO OD ISTINE ? I SVI SMO TOGA SVESNI ! Dok ovi ljudi, deca, izlaze na ulice da pokazu da im je stalo, zapitajte se STA STE VI RADILI ZA TO VREME ? Pricate o tome kako oni nisu organizovali novcanu pomoc, ZASTO VI KOJI STE STARIJI I KOJI IMATE SOPSTVENA PRIMANJA TO NE URADITE ? Ne gledajte iskljucivo druge, gledajte svoje postupke pa onda komentarisite ostale ! Nasao sam visak vremena i procitao sve komentare i SRAMOTA ME JE ! Vi pricate o nekom obrazovanju, KAKVO JE VASE ? DOKLE VISE DA MLADI ISPASTAJU ZA GREHE SVOJIH PREDAKA ? Moram da napomenem da NISAM CLAN NI JEDNE ORGANIZACIJE A MOJE POLITICKO OPREDELJENJE JE SASVIM DRUGACIJE OD ONOGA KAKVIM VI SMATRATE DA JE ! Ovi momci (i devojke) su izasli na ulice iz vise razloga ! Neki su bili tu jer im je stalo, neki misle da ce nesto da promene, neki nisu imali pametnija posla, neki da bi pobegli sa casa (u ostalom, profesori strajkuju i uskracuju ovoj deci obrazovanje zasto ce taj jedan dan promeniti nesto? nije to krivica profesora nego drzave... ne samo sadasnjeg rezima i toga su svi svesni) svako je bio tu iz razlicitog razloga... DOK NASI LJUDI GUBE ZIVOTE, DOMOVE, SLOBODU NA TOM KOSOVU (koje je pre mnoooogo godina izgubljeno), DOK albanci KOLJU I CINE GENOCID NAD NASIM STANOVNISTVOM MI TREBA DA CUTIMO ? Svi vi imate vase kritike, DAJTE KONKRETNO RESENJE, IDEJU, PLAN ako vec sebe smatrate toliko inteligentnim i obrazovanijim u odnosu na ljude koji su bili na ulicama taj dan, ONI SU BAREM NESTO POKUSALI I URADILI ! Sramota je sto BEOGRAD koji je mnogo veci NIJE MOGAO DA ORGANIZUJE BAREM UPOLA TOLIKO LJUDI ! ali ODGOVORNO TVRDIM DA NASLOV NEMA VEZE SA ISTINOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Srba

    17.02.2011 23:58
    !
    Nisu oni izasli da protestuju zbog pomena zrtvama nego zbog godisnjice proglasenja nelegalne nezavisnosti AP Kosovo i Metohija. Nemojte vrsiti zamenu teza. A za ovog sto bi decu potrpao u autobuse i poslao na Kosovo zelim samo da kazem da ima izrazene "evropske" vrednosti.
  • LaloNS

    17.02.2011 21:13
    Imajte razumevanja za te omladince, u pubertetu je EKSTREMNA DESNICA veoma izrazena. Kada bi se manje bavili desnicom mozda bi zakacili negde snp VASI.
  • sale novosadjanin

    17.02.2011 20:50
    samo da potsetim
    na 90-te.
    ko se seca kolona dusebriznika i zastitnika srbstva,koji su dosli vozovima i autobusima,sa istog tog kosova u nas grad?
    svi su uzvikivali slobi a protiv autonomije VOJVODINE.
    KRETALI SU SE OD Z.STANICE PA BULEVAROM OSLOBODJENJA.
    stajao sam zaprepascen ispred svoje radnje i rekao svojoj zeni da ovo nece izaci na dobro.
    nazalost bio sam u pravu.
    sto se mene tice,nama ce biti bolje kada VOJVODINA bude svoja.
    i jos nesto.
    zar je moguce,da slovenija,hrvatska,bosna,crna gora,makedonija,kosovo su u krivu a samo je beograd u pravu?
    prst na celo.
    vreme je !!!
  • @demokrata

    17.02.2011 20:29
    Laz kao znak raspoznavanja

    Zar bas svaki demokrata mora da laze u svakoj prilici. Da li vam je to znak raspoznavanja?

    PS Nadam se da ce 021 ispratiti tvoj sutrasnji "poucni" performans.
  • Desnicar

    17.02.2011 19:45
    @ Janko
    Trebao si da prihvatis onaj sendvic sto su ti nudili jer ja ti nudim pomije za put.
  • ratko

    17.02.2011 19:07
    samo oštro
    samo jedan hladan šmrk vode iz vodenog topa ..pa da vidiš kako se hlade usijane glave!!!!
  • me just me

    17.02.2011 19:02
    Imala sam 16 godina onog 5. oktobra, bila sam u prvim redovima, nosila zastavu i drzala pesnicu visoko gore. Svi smo bezali sa casova, otpor je bio kul, masovno ludilo... A zasto, kako, nisam imala pojma jer sam bila suvise mlada u vremenima protiv kojih se ustalo tada. Iz sadasnje perspektive, bez obzira na moje stavove, politicko opredeljenje i sl, to je bilo pogresno i nije imalo nikakvog smisla za zivot jedne tinejdzerke. Mislim da je delom slicna stvar sa njima, samo sto je 'ubij zakolji' prejako, pretesko i opasno kad tako mlad mozak zna samo za pustanje krvi i destrukciju...
    Nadam se da ce razviti kriticko misljenje, nauciti sta je tolerancija, shvatiti da se za nesto bori delima, a ne recima(povicima i pretnjama), nadam se da za njih ima spasa. U ovoj usranoj drzavi sa izvrnutim vrednostima i odsustvom morala pravi je izazov odgajati decu.
  • Сремац

    17.02.2011 18:54
    ТУГА
    ТУЖАН ЈЕ И ЈЕДАН И ДРУГИ ДОГАЂАЈ- И ЗА ЈЕДАН И ЗА ДРУГИ КРИВА ЈЕ ВЛАСТ!РАЗМИСЛИТЕ О УЗРОЦИМА.
  • Vex

    17.02.2011 18:43
    Deport...
    Deport na Kosovo pa nek izvole da protestuju, tuku se i lochu... Kosovo je odavno izubljeno. Pocecemo da gubimo i ostale delove Srbije i gradove zbog prevelikog fokusa sredstava na Kosovo.
  • Ljubisa

    17.02.2011 18:16
    @zmaj
    Zmaje lepi,sa verovatno ugasenom vatrom,posto je tebi dobro!Semtexa ne diraj,posto verovatno ne znas sta je semtex,a zmaj si...?Demokratija je sloboda izrazavanja,a ne poziv na nasilje,verovatno to ne znas,posto si isam bezao sa casova...I ja sam,ali mi na kraju bilo zao,jer sto sam stariji,uvidjam da mi je falilo!!!Cekam vas iza ugla!!!
    Extremni demokrata.
  • Novosadista

    17.02.2011 18:02
    Sta se cudite na reakciju policije? Na zgradama policije i vojnog odseka u Brace Jovandic imate ogromne grafite "SNP NASI 1389", prema tome jasno je da su svi oni medju sobom "nasi", a vi i dalje ustajte u pet i lepo zauzmite red (bez guranja, molim) za nove licne karte. Nista se ne brinite umesto onog "da Siptar ne postoji" vrlo brzo moze stojati nesto drugo nije bitno sta, a ticace se licno vas, pa se vi onda lepo pozovite na slobodu govora i resen problem.
  • Uncut

    17.02.2011 17:58
    Los ukus Novosadjani...
    Oni su imali plan da odu do Vladikinog dvora, da se pomole...mislite da ovi majmuni znaju ceo Ocenas ? Mislite da znaju gde je Kosovo ? Mislite da nisu ovo sve oko Kosova culi od roditelja ? Mislite da bi isli da brane (sada je bojim se kasno...), Kosovo da treba ? Fujjj!!!
    Zao mi je one dece iz Laundza...verujte njih mi je jako zao... treba njima posvetiti ovaj dan, a ne ovim sotona*a...

  • Valerija

    17.02.2011 17:53
    Pa i da smo u dzungli, valjda bi se nasao neki Tarzan da napravi malo reda
  • Zoran021

    17.02.2011 17:51
    balavci
    Šta ti balavci znaju šta je Kosovo i gde se to nalazi?Ne vide dalje od nosa,a ne znaju ni koliko je 2+2,a kamoli geografski pojam i veličinu države?I ti će sutra da glasaju na izborima!
  • Samo da MI

    17.02.2011 17:47
    dobijemo
    NASU Vojvodjansku Policiju - svi ovi incidenti ce biti svedeni na minimum
  • Martin

    17.02.2011 17:46
    Smrt fašizmu! Ti mali smradovi treba jednog dana da vode ovu zemlju? Odmah malo da odleže...
  • demokrata

    17.02.2011 17:46
    Dobro, ovima što brane maloumnike pričom o demokratiji da najavim skup: sutra idem na trg da vičem "Ubij, zakolji da 1389 ne postoji" ili "Ubij, zakolji da Obraz ne postoji". Očekujem podršku pre svega vas desničara, jer to su vaše metode. A i to je samo demokratsko iskazivanje drugačijeg stava, jel' da?
  • Djilespo

    17.02.2011 17:36
    Sa fasistima nema price
    DOBAR FASISTA JE MRTAV FASISTA!!!!
  • Petar

    17.02.2011 17:26
    Kakva divljina. Mi smo za dzunglu ni za sta drugo. Za nas bre nije nista sto je normalno u civilizovanom svetu.
  • semtex

    17.02.2011 17:14
    @zmaj
    Semtex je bio na Kosovu '99 za razliku od ovih indijanaca sto znaju da vicu "ubi,zakolji" ili da razbiju stakla na busu i skinu HR tablice u naletu testosterona...nema tu niceg Srpskog sine!
  • Sto neko

    17.02.2011 17:14
    vec rece
    Sve djuture u autobuse - i pravac Kosovo. Tamo ih istovariti i prepustiti sudbini.
  • 17.02.2011 17:10
    i jos
    član 11. stav 1. Zakona o okupljanju građana.
    "Na javnom skupu može doći do ometanja javnog saobraćaja, ugrožavanja zdravlja, javnog morala ili bezbednosti ljudi i imovine"

    i prestanite sa demagogijom kako je to nekakav mirni protest sa uzvisenim ciljem. to je obicna bagra, banda koja bezi sa casova i huliganise se. cestit svet kao prvo ne bezi iz skole, a kao drugo ne krije se pod kapuljacama i nije non stop u trenerci vec ima i stila.
  • vojvođanin

    17.02.2011 17:08
    Čestitke Kosovu na danu nezavisnosi. Uskoro ćemo i mi imati naš.
  • TT

    17.02.2011 16:53
    za vreme Tita
    je tukla brkata narodna milicija i bilo je reda. ako policija ne reaguje na ovo, ne znam ko onda treba? ja ako budem reagovao dobicu 40god jer sam napao DECU jadnu...
  • TT

    17.02.2011 16:51
    man'te se novog sada vec jednom
    ljubo daj bacac plamena da im oprljimo trenerke i te sugave kapuljace koje bi im odsekao svima. izmanipulisani klinci, a vidim ovde ima dvojica u komentarima koji su se javili sa antisrpskom retorikom... i vi ste bolesni kao i roditelji ovih indoktriniranih delikvenata. to novi sad nije. to vojvodina nije. to su isti oni koji su pre 20+ godina ovde dosli da divljaju zbog istog tog kosova. sta mi imamo s vama? znate gde je pa ga tamo branite, man'te se moje kuce. eno kosovo dole junacine. a u vojsci su najvece jajare bili upravo ovakvi. najgori vojnici i najgori ljudi po svim kriterijumima.
  • G

    17.02.2011 16:42
    Ako ja budem izašao na ulicu i vikao ubij zakolji da _________________ (popunite blanko imenom željenog političara) ne postoji, da li će policija isto tako samo da me posmatra bez ikakve reakcije?
  • SerbianShark

    17.02.2011 16:39
    Demokratija
    Bombastican naslov "Desnicari poremetili pomen zrtvama iz Laundza" je tendenciozan, maliciozan i ima za svhu izrugavanju ruglu novosadske omladine koja je svoj stav o nezavisnosti juzne srpske pokrajine izrazila kroz jednu mirnu protestnu setnju. Ko od vas moze da tvrdi da njima nije zao svojih tragicno nastradalih sugradjana? Kojim gestom su omeli taj skup? Da li su ne daj Boze vredjali nekoga od bliznjih tragicno nastradalih?
    Gospodo, vi sto krojite, vedrite i oblacite, a i sto ste ucili te "velike" skole mislim da se vasi profesori stide vaseg danasnjeg naslova.
    Jedan od njih.
  • Duško Radović

    17.02.2011 16:31
    Budite dobri prema svojoj deci, oni će vam sutra birati starački dom.

    Ovo su naša deca i oni osećaju i ne boje se onoga što svi vidimo. Guranje gleve u pesak neće pomoći. Kad se već niko zglavan nije oglasio povodom trogodišnjice ovog tužnog događaja ne treba da čudi što su oni vikali koješta.
  • Vax

    17.02.2011 16:30
    Hapsiti i slati na Kosovo
    Ovakve likove što divljaju i brane Kosovo sa tričave razdaljine od 700 km bi pohapsio (bili maloletni ili ne) i poslao na Kosovo. I to u kraj gde nema srba nego međ Albance, pa da ih vidim da li bi istu pesmu pevali. To je što se tiče vikanja, a što se tiče nepoštovanja tragično nastradalih, zato bi ih linčovao. Dokle god se mi budemo pridržavali ljudskih i demokratskih principa, divljaci će se pojavljivati i praviti haos. Vreme je da se kaže dosta.
  • VV

    17.02.2011 16:27
    Bagro sovinisticka idite na Kosovo, pa se tamo *urcite. Tamo pevajte te vase pesmice, a ne u MOM Novom Sadu.

    "Nationalism is an infantile disease. It is the measles of mankind."

  • !!!

    17.02.2011 16:24
    vidim iz komentara da su novosadjani uglavnom šokirani?
    Šta se čudite? O kakvoj policiji pričate, pa policajci koji su samo par godina stariji od njih sa oduševljenjem gledaju na Obraz i 1389. Zašto? Pa zato što '99 nisu imali dovoljno godina da shvate šta se događa oko njih. A multinacionalna i multikulturna Vojvodina je baš pravo mesto za njihove performanse, tek će te da vidite, izbori idu.
  • Valerija

    17.02.2011 16:09
    E moji VI, dok se Vi prepucavate u skupstini i po raznim sednicama, zatvorenim ili otvorenim, ko kome ostavku i ko kome sta i ko je iz koje stranke preleteo, za to vreme je neko ludnicu ostavio otkljucanu.....sve ih skupiti na gomilu zatvoriti na stadion, kad toliko vole da navijaju, podeliti im sipke i bejzbol palice, a ono sto prezivi zatvoriti u podrum....Rodni vreme je da nam ulepsas dan...daj ostavku
  • Milan

    17.02.2011 16:00
    Koji je ovo cirkus od drzave . U zastrasujucem i potpunom rasulu u kome se nazalost nalazimo ovakve vesti postaju sasvim normalna i uobicajena stvar . Zbog toga sam istinski presrecan sto uskoro bezim odavde , iz ovog jezivog mraka i haoticnog pakla .
  • 17.02.2011 15:58
    eto nase vojvodine
    do samo par godina ovako nesto se nebi desavalo

    prvo seselj pa sad ovi yar nam treba jos koji rat??? pa imacemo ga sa zurkolicem sto tamo nevicu ubi zakolji da bosanac ne postoji sve u svemu gde nema gazde misevi kolo vode. da su umeli i sa kosovom kako treba nebi se odvojio nego sila sultana pa posle amerikana tuzno je sve to cuti videti a kamoli i doziveti na pomen svoje dece boze sacuvaj
  • JOJO

    17.02.2011 15:38
    OMLADINA
    KASELJI!!!!
  • bunga-bunga

    17.02.2011 15:32
    ...
    Koliko zloupotrebe slobode govora...Na ulici,a bogami ništa manje ni ovde na komentarima,samo druga krajnost je u pitanju.
  • JAca

    17.02.2011 15:29
    -_-
    "deci" malo dosadno u školi, pa da s malo "promuvaju" a usput i da naprave neko s***e
    BATINA JE IZ RAJA IZAŠLA!!!
  • bogi

    17.02.2011 15:18
    Ova deca su vec danima organizovali ovaj skup preko Facebooka, napravljen jedan poseban profil za ovaj dogadjaj i preko toga su pozivali drugove na okupljanje. Prvobitno u planu bio da od trga "prosetaju" do Vladicinog dvora i crkve da se pomole...
    A svrha skupa je bio da se navodno pokaze Srbima na Kosovu da ovi vojvodjani nisu ih zaboravili i da daju podrsku njima... E sad koliko to ima smisla, to je druga stvar... Ovaj vest o urlanju nekoliko djaka verovatno nece ni stici do Kosova... Ako su vec toliko zabrinuti za Srbe koji zive na Kosovu, mogli bi da sakupe neku novcanu pomoc (na primer svako da se odrekne jedne kutije cigare i daje 100 dinara), e to bi vec imalo nekog smisla... Ali naravno, o tome nema ni reci... na to vec nisu spremni... samo da urlaju, i pozivaju na ubistvo... ta deca su imali 2-3 godina kad su nemiri na Kosovu izbili, nikad tamo nisu bili a i ne planiraju da odu... Nek sakupe pare za prevoz i organizuju jedan autobus i nek posete srpski narod na Kosovu... a, ne, ni na to nisu spremni... (Inace u zagradi samo da podsetim te malde ljude, Srbija ima toliko pravo da zahteva Kosovo nazad, koliko i Madjarska ima pravo da zahteva nazad Vojvodinu... I ovde su tokom decenija Srbi postali vecinski narod i u pogodnom trenutku, zatrazile otcepljenje koju su i dobili zahvaljujuci velikim silama... )
  • Scotch Bonnet

    17.02.2011 15:12
    Manipulisanje
    Samo 150 maloumnika? Pih, i vi ovom krdu dajete medijiski prostor!? Pobegli sa casova da bi skandirali, interesuje me da li ce ikada neko od njih ukapirati da su glupi i imbecilni bas zato sto beze sa casova!?!? Evo vam tipicne zrtve za manipulisanje.
  • Petar

    17.02.2011 15:07
    I kako onda ne mrzeti ovu drzavu? Ovi praznoglavci su pobegli sa casova, nemaju oni pojma sta rade, ali ova odvratna organizacija koja se naziva drzavom propusta vec godinama da zabrani fasisticko delovanje na svojoj teritoriji. Da ima neki meteor da nas nacilja, da odemo svi u tri pi*ke materine, to je jedini spas ovom drustvu.
  • zmaj

    17.02.2011 15:06
    Semtex ti se brate onda seli iz Srbije kad ti nije dobro ovde, a ljudi imaju pravo.
    Ne mogu da verujem koliko glupih komentara ovih autonomasa. Sere mi se od vaseg novog sada i vasih stavova (boli me za sve ostale, samo da je meni dobro)
    Razlog okupljanja klinaca je odlican samo je trebalo da ih bude mnogo, mnogo vise.
    A cisto sumnjam da su smetali pomenu žrtvama iz Laundža, kontam da su klinci samo prosli tuda, sta ces demokratija, svako ima pravo da kaze i radi sta hoce. To ste sami trazili sad malo i trpite.
  • Dusan

    17.02.2011 15:03
    Shabani jedni nekulturni, sram vas bilo.
  • isa ciceri

    17.02.2011 15:00
    probisveti
    Probisveti, to su nasledili od mame i tate!
  • Mlađa

    17.02.2011 14:57
    Nema šanse da su ti organizovani da pokvare pomen žrtvama Loundža... Oni su tu zbog godišnjice proglašenja nezavisnosti Kosova! Smatram da novinar koji je pisao ovaj članak nije korektan. To su trebale biti dve odvojene vesti!
    Osuđujem skandiranje ''zakolji'' i tome slično i molim vas ne nazivajte ih ''navijačima''(za koga oni navijaju? Zvezdu, Partizan... ma ajte...)
    To su pripadnici pokreta Naši 1389 i ništa više...
    Oni se ne razlikuju od ovih komentatora Evropejaca što bi ''proterivali'' ''spaljivali bacačem plamena'' itd. Oni su samo njihova druga krajnost! Sva sreća da ni jedni ni drugi nisu u većini! I šta vam znači pojam ''desničari''? Da li su ovi bacači plamena onda ''levičari''???? Niste mi jasni!
  • Znam

    17.02.2011 14:47
    Jako dobro.........
    Da, jako dobro znam da su to bili srednjoskolci koje je policija kasnije legitimaisala. Deca resila da pobegnu sa casova i nasla izgovor da se nadje uz par ljudi iz "SNP NASI 1389" cije su trasparenti vidjeni tu. Ovo je klasicno iskoriscavanje omladine u propagandno politicke svrhe. Deca su pobegla sa casova, a ne da bi protestvovali zbog proglasenja nezavisnosti kosova. A tk klinci ni K od Kosova nisu videli, ma ne znaju ni 5 masastira da navedu sa Kosova, a ovamo se busaju da su veliki Srbi. Imali su jedan pokusaj svadje sa majkom i misle da su dovoljno skupili m... da izadju na ulicu i pricaju o "politici"...
  • Šteta

    17.02.2011 14:41
    Da u nekom gradu u normalnoj državi vikneš na ulici da treba nekoga ubiti (način nebitan) za 2 minute bi bio priveden. Naši panduri ispratili pogledom? Da im ne poželiš koga i gde da ispraćaju pogledom....
  • eeeee

    17.02.2011 14:36
    ovo je politički tekst ...... niti podržavam desničarske pokret niti sam bio na skupu ali sigurno nisam istomišljenik ovog naručenog i političkog napada na mlade ljude koji su protestovali zbog otudjenja Kosmeta.
    sada svi treba da se plasimo da izrazimo nezadovoljstvo na ulici? isti ti koji su napali protest radili su isto pre deset godina i pričali kako je to neophodno a skupove nisu prijavljivali.
  • semtex

    17.02.2011 14:31
    'bem te Srbijo
    'bem te Srbijo sta si docekala,sa kim ja vazduh delim...hapsi bre marvu,dokle bre vise terorisanje manjine!?
  • Lili

    17.02.2011 14:22
    ko je pustio
    po slikama, ti "desnicari" su klinci-srednjoskolci pobegli sa nastave...njima je najlakse upravljati, i najlakse ih izvuci sa nastave...bolje da se vrate na casove, mozda nesto i nauce!
  • 17.02.2011 14:22
    svidja mi se naziv prve slike. ali mislim da su u pitanju malo poveci k**teni...
  • Novosađanin

    17.02.2011 14:17
    Ma terajte se u PM!
    Svu tu "omladinu" lepo spakovati u bus pa pravac Kosovo. Mnogo su hrabri u Novom Sadu, 500 km od "srca" Srbije... Sramota su i za Novi Sad i za Vojvodinu, napolje sa takvima!
  • antifa

    17.02.2011 14:05
    klinci..
    Te klince bi sve trebalo privesti, pa nek ih pametni roditelji izvlace.. sta se on tu 'urci po centru NS-a, i jos pored pomena poginulima u Laundzu koji su imali godina koliko i ovi sada..umesto da su nesto skontali iz tog pozara... Ovo je samo pokazatelj da drzava ne radi nista po pitanju sigurnosti. Poslednja drzava koja je imala autoritet i pravu vlast je bila SFRJ, necu da govorim da treba da se ujedinimo sa svima iako ce se to u EU desiti, nego samo neka se vrati sistem koji odrzava zakon i red na ulicama. Velike sistemske promene su nam potrebne.
  • R

    17.02.2011 13:56
    Kome demonstriraju u Novom Sadu? Zar ne bi svoj protest trebali da izraze na Kosovu?
  • Skali

    17.02.2011 13:52
    Derlad koju treba zatvoriti-u ustanovu za mentalno obolele!!!
  • zabrinuti

    17.02.2011 13:49
    Eto kako veliki Srbi poštuju tuđu nesreću. U zatvor bagru, pa nek tamo urlaju!
  • Ljuba

    17.02.2011 13:41
    ...
    Kakva gomila fašističkog šljama. Nažalost, bacač plamena mi je na popravci.
  • ---

    17.02.2011 13:39
    Da,steta sto umesto toga nije organizovan mars podrske Sandoru Kepiru.
  • sale novosadjanin

    17.02.2011 13:38
    a sta sada ?
    sta je radila policija?
    tu balavurdiju treba na prevaspitavanje zajedno sa roditeljima.
    deca u sluzbi politike.
    organizatore u zatvor.
    skole bi trebalo da spiskove ucenika koji su pobegli sa nastave dostavi policiji ali i da obavesti njihove roditelje.
    izem ti gradsku vlast kad ne moze da spreci ovakve izgrede.
  • ArkudakiNS

    17.02.2011 13:36
    SRAM IH BILO!
    Sram ih bilo i njih injihove roditelje! Sve bi ja njih potrpala u autobus i dovezla na Kosovo da se tamo bore sa slobodu. Nemaju oni ništa u glavi. A roditelji su im posebna prica. Verovatno isti takvi primitivci ko i deca im. Strasno...i tako....
  • Ivana

    17.02.2011 13:34
    Sramota!
  • bns

    17.02.2011 13:28
    Ovaj antisrpski stav na 021-ici je zaista gnusan.
  • 17.02.2011 13:26
    Svakim danom sve gore,losije...
  • Goran

    17.02.2011 13:11
    U sred centra Novog Sada ekipa se dere u sred bela dana "Ubij, zakolji, da Šiptar ne postoji"... Pa ljudi moji kako to moze? Pa ljudi moji, dokle ce nas manjina toliko ugnjetavati. Ja sam kao novosadjanin uvredjen sto se ovo desava u 'mom' gradu. Imaju li ta deca elementarno kucno vaspitanje? I ja sam bio klinac, i ja sam pravio 'nestasluke', ali nikada nisam bio toliko nenormalan da se derem kako bih nekoga zaklao, prebio, povredio niti bilo sta slicno. Smem da se kladim da niko od ove dece u zivotu nije bio na Kosovu, a siptara su videli 3x u zivotu. Sta im ti ljudi smetaju... Stvarno sam besan i revoltiran.
  • janko

    17.02.2011 13:11
    @pop i ostali
    gde si? e ovo su serBende (tvoji i ostalih istomisljenici), ovo nisu SRBI, oni tako nesto ne rade.
  • Jan Chi

    17.02.2011 13:05
    zivela demokratija
    Demokratija i sloboda govora!
    Beze iz skole u kojoj uce jednu istoriju, a na ulici neku drugu.
  • Novosadjanin

    17.02.2011 13:03
    ?
    Zar nemaju stida???
    Izgubljena izmanipulisana deca, koja nemaju sad ni postovanja ni za svoje tragicno preminule sugradjne, dokle???
    SRAMOTA!!!
  • Novosadjanin

    17.02.2011 13:01
    Stoka, šta reći!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna