O moj boze!
Pa ne mogu da verujem!
Takve genijalne ideje,takvo poznavanje terena!takav profit!?
Kako se zove nacelnik ministarstva za saobracaj-Basaric?
cije je ministarstvo odobrilo da se autobusi parkiraju na bivsem korzou ,kod Kompasa pa nize,ugrozavajuci decu i stanare, zasticene zgrade a sve zarad zelembaca .
A o onom ruglu od parkinga u centru grada koji skrnavi izgled Uspenske crkve,Njegoseve ulice ?
O pregledu raskrsnica, jedna bas kod Banovine, izrovanim putevima , rupama kao Marjanski rov ,ni reci.Treba gospodo da vas posao bude na terenu a ne u kancelariji.Onda bi imali pregled a ne da radite stvari na brzinu(NS grad kulture) pa daj sta das.
Gospodin auto je sastavni deo nasih zivota (I ja Sam vozac )ali su deca i bezbednost na prvom mestu pa onda sledi ostalo.
Izgleda da su gradjani kolateralna steta ove drzave.
Kada vidim ko sedi u toj banovini nebi me cudilo da i pecenjaru otvore iznad garaze!!!!!!Jaranske firme uveliko rade u banovini i skupstini ,......e sada sto su malo prosvirali rokove pa sredice jagnjetina i kovertica....:):):):
Успенска улица испред цркве и позоришта затрпана возилима која чекају слободно место у монтажној гаражи. Тако ће сада бити и са ул. Владике Платона и Јована Ђорђевића. Новосађани не могу прошетати ни 300 метара да би ушли у пешачку зону.
Dok se po celom gradu gradi, podižu spomenici,kružni tokovi, projektuje ovo i ono, jedan kraj je uvek na margini i zaboravljen..deo Salajke....godinama postoji projekat spajanja kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom ulicom, i nikom ništa. Niko ne reaguje, niko neće da odradi to "parče" od nekih 100 m. Malo para i puno dobre volje rešilo bi kako problem građana koji tu žive tako i problem saobraća.......Pogledajte samo sada gužve na Temerinskom mostu i ulici kada je zatvoren Klisanski most....Da li neko može da da odgovor zašto se to ne radi?
Taj divni zeleni pojas ce uništiti sa tom skalamerijom .... Malo više bicikla gospodo a, jedan prečiščivač odpadnih voda nikom ne treba!???? Smrdi kej, smrdi Podbara, smrdi pola grada.....
Најбоље би било градску и покрајинску управу изместити на Мишелук и тамо им подићи објекте. Зашто мора градоначелник и Градско веће да буду у центру и зашто све мора да се преоре да би њима било лакше? Зашто мора покрајинска администрација да седи у центру Новог Сада? Зашто модернизација и инвестиције морају само по мојој глави?
Podbara postala ludnica za parkiranje od kad su skoro sve ulice preinacili u jednosmerne,sa strane parkirane stotine auta a mesta za parkiranje jos manje !! Umesto da izgrade javne garaze tamo gde treba a to je na Detelinari, Centar i Podbara oni grade tamo gde ne treba i to limanima (pokusaj) i sad u centru ! Sta sad dalje komentarisati
Da li ovi mudroseri znaju da je tu nekada Dunav imao meandre? Pa ko normalan pravi garažu pod vodom? Dragiša Brašovan se verovatno u grobu prevrće. E, a možda će im izvođači biti ovi stručnjaci što su preprojektovali Promenadu
U centru Novog Sada je ovo poslednja oaza mira I tisine,raj za decu iz celog kraja.Objekat kakav je Banovina treba da ostane u zelenom parkovskom okruzenju bez saobracaja I garaze.
Koliko li ce pojedinci imati profita od garaze,smem se kladiti mnogo vise nego sada ovi radovi koji se vrse u zgradi banovine?....Ovi su presisali i zute i one pre zutih!!!!!
Crpnu stanicu? Crpnu stanicu? Alo, majstore, da nećeš praviti podzemnu garažu tehnologijom 18. veka! Probajte s eko-pločama, stiroporom i malo karbofiksa, to će bolje da drži vodu, da posle podzemnu garažu možete da proglasite zatvorenim bazenom. Pa reči nemam... Samo će onu divnu, jedinu preostalu livadu u Novom Sadu da satru.
Pa zar vam nije dosta ispumpavanja? Kopate 300 m od Dunava? Vidi se da niste odavde ... Uzmite onaj bivši Radnički, stavite mu dva lifta i bilborde se strane koji će da pokrivaju troškove. Sami smislite kako ćete da se ugradite, jedino to i znate
To je taman garaža samo za funkcionere grada i pokrajine i možda ponekog inspektora koji radi u banovini. Dajte neki parking za građanstvo i malograđanstvo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Projektuje se podzemna garaža kod Banovine
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•22.10.2018.
•12:49 > 08:35
Komentari 28
Nina
Pa ne mogu da verujem!
Takve genijalne ideje,takvo poznavanje terena!takav profit!?
Kako se zove nacelnik ministarstva za saobracaj-Basaric?
cije je ministarstvo odobrilo da se autobusi parkiraju na bivsem korzou ,kod Kompasa pa nize,ugrozavajuci decu i stanare, zasticene zgrade a sve zarad zelembaca .
A o onom ruglu od parkinga u centru grada koji skrnavi izgled Uspenske crkve,Njegoseve ulice ?
O pregledu raskrsnica, jedna bas kod Banovine, izrovanim putevima , rupama kao Marjanski rov ,ni reci.Treba gospodo da vas posao bude na terenu a ne u kancelariji.Onda bi imali pregled a ne da radite stvari na brzinu(NS grad kulture) pa daj sta das.
Gospodin auto je sastavni deo nasih zivota (I ja Sam vozac )ali su deca i bezbednost na prvom mestu pa onda sledi ostalo.
Izgleda da su gradjani kolateralna steta ove drzave.
ĐURO
PERICA####
Pa,kako su ti Političari i ostali zaposleni
dolazili na Posao!?
Gdesu oni Konje Parkirali!?
Roki
100% Таксиста
Maja
Pawlle
Zivan
Marko
ISTINKO
SalajkaNS
/
Lolek
Hokus pokus
једнорог
NS
Dejan
Archer
tamara
@Marko
Kiki
Georgina
rovokopac
Kako se nije niko dosetio garaže ispod >Dunava!
Kakv projekat takav i predlog garaže.
Katastrofa.
Marko
Boger
Projektant
kazi ,,ladja,,
Građanke
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H