Imaš neki član zakona na umu, ili onako... odokativno? Koliko su problem bahati vozači, toliko su problem i oni koji pokušavaju da isteraju nekakva pravila saobraćaja koja su njima "logična" ili koja su videli na nekom youtube tutorijalu (uz naglasak na kružne tokove).
600e platis da ides na obuku pa onda polaganje i tu po starom obicaju te ruse samo da bi im platio ponovo...i onda kad dobijes dozvolu posle nekog polaganja,onda ides busom jer nemas ni auto ni za gorivo koje je preskupo....kako ljudi ovde prezivljavaju ,mislim da nikome nije jasno...
Čitav grad je poligon. Zato je najveći u Srbiji.
Ljudi potpuno legalno dobiju dozvolu, totalno bez traga ikakvog osećaja vozila, pokreta i rutine kontrolisanja kretanja... Onda im se savetuje da 'povoljno' uplate vežbu nakon što dobiju dozvolu - čitaj...tek tada kreće obuka!
O RU, SO, IN, NI, BP tablama da i ne govorimo. Ugleda trafiku, ili prijatelja, stigne 'fejv' sa Insta' i on/ona stane, na sred trake...opušteno...tako je i u njegovom zaseoku običaj... Nas 29 iza koji znamo gde idemo...ko nas j... itd,itd,itd...
Inače, jako malo se gine kako se vozi...neverovatno malo...!
Imas 100 000 din. za auto, nemas da platis 10 din. vise, ili 3 din vise, ili 10 000 din, vise....Koga ti...Hajde da ne izgovorim ono sto sam mislio da izgovorim.
Ima jedno godinu kako me je blago zbunjeno pogledao instruktor nakon mog komentara da desna kolovozna traka NIJE parking prostor.
(Uz naravno uključena ‘sva četiri’ što u Novom Sadu znači da je sve uredu i da je upravo instruktor tj. kasnije vozač u mogućnosti da radi bilo šta hoće sve dok su ‘sva četiri’ uključena)
Sve se dešava kod Elektrovojvodine i nadam se da dotični instruktor posećuje ove stranice...
Ovde u Njujorku vozacki je sto i nesto dolara a casove ne moras u skoli. Prvo polozis teoriju koju zavrsis za sat vremena, uslikaju te i posalju ti ucenicku dozvolu postom na kucu sa kojom ucis da vozis. Mozes da vozis sa bilo kim ko ima dozvolu (prijatelj, tata, mama, ...) za voznju sve dok mislis da si spreman da izadjes na ispit. Izadjes, polozis, gotovo.
Uvek neko ide negde kolima svojim poslom samo vozis ti mesto njega ili nje i ne kosta te nista ucenje voznje. Uglavnom ljudi plate prvih jedan ili dva casa sa instruktorom (oko 20 dolara cas) pa posle voze sa familijom i prijateljima. Plate su ovde prosecne oko 3000 dolara bruto, porez oko 27 posto a vozacki 100 i nesto dolara. Plate u Srbiji 1000 evra bruto, porez 63 posto sto ti onda ostane 370 evra neto a vozacki je ako sam cuo dobro 600-800 evra. Ovde je daleko veca kultura i obucenost vozaca nego u Beogradu tako da ta fama da ti treba 40 casova iskljucivo u autoskoli je glupost i pljacka naroda koji misli da tako mora i treba.
Ovde notar moze da bude bilo ko. Polozis jedan ispit platis i postanes notar. U Srbiji ti treba pravni fakultet. Izgleda da je Srbija Amerika, bogata i razvijena pa ce da pokaze svetu kako to treba pravilno.
Poskupljenje ce ici agenciji i razni manipulativni troskovi ! Iz jednog dzepa u drugi !! Sme li neko od vas novinara da malo istrazi tu agenciju za bezbednost koja je u privatnom vlasnistvu, ko je gazda, pib, apr i ko je to dozvolio !
vozacki kosta oko 600 evra a realna prosecna plata je oko 300 evra ...
znaci radis dva meseca kao konj bez vode i hrane,spavas na ulici taman ustedis za vozacki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polaganje vozačkog skuplje za oko 10.000 dinara
Autor: Dnevnik, Novosti, RTV
Novi Sad
•28.10.2018.
•18:07 > 22:23
Komentari 16
Seka Persa
Naravno da imam lepi.
Šmekni poglavlje 13.
Prva rečenica SVE govori u članu 62.
http://www.abs.gov.rs/admin/upload/documents/20171214122748-zakon-o-bezbednosti-saobracaja-na-putevima.pdf
scrab
@Seka Persa
Pawlle
Krme
Neverovatno
Boki
Ljudi potpuno legalno dobiju dozvolu, totalno bez traga ikakvog osećaja vozila, pokreta i rutine kontrolisanja kretanja... Onda im se savetuje da 'povoljno' uplate vežbu nakon što dobiju dozvolu - čitaj...tek tada kreće obuka!
O RU, SO, IN, NI, BP tablama da i ne govorimo. Ugleda trafiku, ili prijatelja, stigne 'fejv' sa Insta' i on/ona stane, na sred trake...opušteno...tako je i u njegovom zaseoku običaj... Nas 29 iza koji znamo gde idemo...ko nas j... itd,itd,itd...
Inače, jako malo se gine kako se vozi...neverovatno malo...!
MM
Seka Persa
(Uz naravno uključena ‘sva četiri’ što u Novom Sadu znači da je sve uredu i da je upravo instruktor tj. kasnije vozač u mogućnosti da radi bilo šta hoće sve dok su ‘sva četiri’ uključena)
Sve se dešava kod Elektrovojvodine i nadam se da dotični instruktor posećuje ove stranice...
Vlada
Uvek neko ide negde kolima svojim poslom samo vozis ti mesto njega ili nje i ne kosta te nista ucenje voznje. Uglavnom ljudi plate prvih jedan ili dva casa sa instruktorom (oko 20 dolara cas) pa posle voze sa familijom i prijateljima. Plate su ovde prosecne oko 3000 dolara bruto, porez oko 27 posto a vozacki 100 i nesto dolara. Plate u Srbiji 1000 evra bruto, porez 63 posto sto ti onda ostane 370 evra neto a vozacki je ako sam cuo dobro 600-800 evra. Ovde je daleko veca kultura i obucenost vozaca nego u Beogradu tako da ta fama da ti treba 40 casova iskljucivo u autoskoli je glupost i pljacka naroda koji misli da tako mora i treba.
Ovde notar moze da bude bilo ko. Polozis jedan ispit platis i postanes notar. U Srbiji ti treba pravni fakultet. Izgleda da je Srbija Amerika, bogata i razvijena pa ce da pokaze svetu kako to treba pravilno.
A
Ocajan
Dejan
pera
znaci radis dva meseca kao konj bez vode i hrane,spavas na ulici taman ustedis za vozacki
/
znaci, poredjaju gume, kao apdejtovali su poligon da bi poskupeli obuku
dd
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H