Autor: 021.rs

Novi Sad
29.10.2018.
14:58 > 11:23
Muškarac srednjih godina čiji identitet još nije poznat, poginuo je danas oko 14 časova u sudaru kamiona i pežoa u Petrovaradinu, u naselju Tekije.
  • Kreativna kritika

    02.11.2018 02:04
    Drzavo, sjasi sa ledja normalnih gradjana i pocni da zaradjujes na bahatima!!
    Instalirati pod hitno permanentnu kameru na svim mestima gde su ucestale nesrece, nemilosrdno kaznjavati i oduzimati vozacke dozvole a od onih koje se ne opmete, oduzimati i vozilo.
  • 100% Таксиста

    01.11.2018 07:39
    Жал
    Јадан возач камиона.
  • bogi

    31.10.2018 21:37
    istina
    nalupetaste se gospodo za dzabe, nazalost covek je prvo umro za volanom od srcanog udara a potom je doslo do udesa, laka mu crna zemlja i pokoj dusi vecni
  • kazi ,,ladja,,

    31.10.2018 18:46
    A i slicni, ako postuje signalizaciju onda zna da vozi. To nije postavljeno zbog ukrasa. Problem je u tebi. Ako ti se igra imas pc instaliraj igrice pa uzivaj. Voleo bih da predjes granicu pa tamo da ne postujes propise. Uh, sto bih to da vidim. Za nekoliko dana predvidjaju kisu i -4. Zbog tebe ne sedam za volan taj dan.
  • Rusofil_IQ0

    31.10.2018 05:52
    Kao sto neko rece kad se ukraste dve budale, jedna sto mili 30km i druga sto jurca 120+ na lokalnom putu desi se karambol
    To je najveci problem sto i oba zamsiljaju da mogu da arde sta oce
    Jedan je nesposoban za voznju a drugi bahat, nazalost svi ispastamo i onih 70% normalnih koji brzinu prilagodjavaju uvetima u saobracaju a ne samo znacima!
  • petrovaradinac

    30.10.2018 21:54
    Eh,da mi je..
    Da mogu samo da upoznam TATE od ovih "iskusnih" vozača što još ne smeju da voze posle 23h i još imaju nalepnicu "Ш"...TATE od onih po kojima iskusan vozač ne poštuje propise.Često prolazim tuda sa plavim renault senik 1999 godište i vozim po propisima...ako me neko od ovih(dole) indijanaca vidi na putu može slobodno da mi se javi ... da vam čika objasni neke stvari.Garantujem mu da će me se setiti svaaaki put kada pređe 50 u naseljenom mestu.
  • mrk

    30.10.2018 20:44
    Cuj ovog iz centra do autoputa pola sata... pa dobro i sta, nadoknadices posle svojom voznjom +10% vise od ogranicenja, hoce onda i oni u desno traci sto voze 100 da ti smetaju opet? ne nego si stipsa pe neces putarinu da placas.
  • Komifo

    30.10.2018 13:52
    @Talac

    To što ova šugava zemlja nije izgradila valjane puteve je jedan problem, a to što ti misliš da ti je to opravdanje da letiš putevima i još si na slobodi je sasvim drugi. Prvi neće skoro rešiti, ali drugi uz malo sreće hoće.
  • Banstollll

    30.10.2018 11:01
    Oznake
    A šta će tu isprekidana bela linija.
  • Talac

    30.10.2018 10:15
    za тхе комшу
    Da mi ne treba pola sata da se izvucem iz centra i stignem do autoputa onda bih ga mozda i radije koristio (a to je zato sto smo ratovali umesto da smo napravili autoputski prsten oko Novog Sada, kao sto ima npr. Ljubljana). Nista u ovoj zemlji ne funkcionise na korist ljudima, da im olaksa i ubrza transport, vec je sve suprotno tome, ukljucujuci i samu svest ljudi (koja je prava zabokrecinska).
  • Комша

    30.10.2018 09:30
    Auu sta je postovalaca brzine, pa onda nam radari i saobracajna policijia ni ne treba !!! Sve sami delikatesi za volanima. Ponavljam i potpisujem, vecina ovih postovalaca sto znaju za ogranicenja i pune linije su najveca opasnost u saobracaju i kod svakog udesa samo pogledaju i beze sa lica messta,generalno kucni misevi al zato znanje kipi na sve strane
    ---
    Највећа опасност су људи који поштују саобраћајне прописе? Дечко иди лечи се и што даље од волана.
  • Комша

    30.10.2018 09:27
    Talac 29.10.2018 • 21:29
    Zbog vas koji imate "sto kade jedno sa'ću" i vozite ISPOD ogranicenja, neko ko putuje za Beograd potrosi pola sata vise (+50%) nego kada bi svi vozili TACNO ili 10% iznad ogranicenja. Navescu primer Slovenije, Austrije i Italije gde APSOLUTNO SVI na magistrali voze 90-100. Preticanja NEMA jer nema potrebe (svi voze ujednaceno). Sta mislite sta je rizicnije, nasa ili njihova voznja?
    --
    Имаш аутопут па туда иди за Београд. А не да јурцаћ 100 на сат на локалном путу где има пољопривреднох машина, бициклиста, деце која иду у школу у местима кроз које иде тај пут. Овај што се спуцао није сигурно возио 60 што је на овом делу 10км више већ је ишао преко 100кмч. Онако уништен ауто је последица велике брзине.
  • Krle

    30.10.2018 07:35
    @Talac
    Da kod nas normalni voze 90-100, imali bismo one koji na tim putevima voze 120-130. Kao da si zaboravio gde živiš.
  • preticanje

    30.10.2018 07:07
    Alkosi i neuroticari preticu
    kod Tekija izlaze vozaci iz kolone i preticu kao da dugi pravac ne postoji.
    Hvala Snežnoj gospi što me je spasila.
  • Vojvodjanin

    30.10.2018 02:10
    Hardversko resenje
    Ma kakvi znakovi, semafori saobracajci (to sve zemara do kumare, lako se "dogovoris" ako si iz njihovog kraja), takvima kao "A" i "Dejan" mogu dohakati samo lezeci policajci, ali oni od asfalta i betona, ne plasticni koji se mogu demontirati. Postavis na svakih 50-100 metara i uzivas gledajuci kako se sikiraju derani.
  • gojko

    29.10.2018 23:21
    Zbog cega vozaci u ovoj drzavi toliko ginu ?
  • Optimista

    29.10.2018 22:45
    Da se vozite poljskim kolicima, a uskoro ce te, ovoga ne bi bilo. Ipak je to malo za jednu takvu krivinu.
  • Talac

    29.10.2018 21:29
    Zbog vas koji imate "sto kade jedno sa'ću" i vozite ISPOD ogranicenja, neko ko putuje za Beograd potrosi pola sata vise (+50%) nego kada bi svi vozili TACNO ili 10% iznad ogranicenja. Navescu primer Slovenije, Austrije i Italije gde APSOLUTNO SVI na magistrali voze 90-100. Preticanja NEMA jer nema potrebe (svi voze ujednaceno). Sta mislite sta je rizicnije, nasa ili njihova voznja?
  • Puckaros

    29.10.2018 21:22
    Nije problem brzina , problem su oni koji ne znaju da voze a takvih je pun grad.Ako si za volanom , sve drugo je van auta. Misli na voznju , gledaj , ne telefoniraj i ne pricaj sa suvozacem i decom iza. Budi koncetrisan na ono sto tada radis a to je voznja pa makar isao 30 ili 130 na sat.Ako to ne zelis , nemoj voziti . Idi biciklom ili GSP om tako ces postedeti i sebe i nas.
  • mia

    29.10.2018 20:49
    Đorđe ...
    To što neko vozi u okviru dozvojenog ograničenja, ne znači da ne za da vozi, nego da poštuje propise i da nije budala koja će zbog tudje nervoze da plaća kazne, ili ne daj bože gine.
  • Dado

    29.10.2018 20:41
    Juce me tacno kod te crkve pretice ford galaxy a odlicno vidi da nece uspeti da obavi preticanje i na kraju i ja i onaj iz suprotnog pravca smo morali da se maknemo u stranu da bi genije uspeo da se progura. Naravno docekalo ga je crveno na semaforu i genije je ustedeo mozda 2 sekunde ali je zato pored svog rizikovao jos minimum 3 zivota. Saucesce porodici vozaca pezoa koji je danas na toj deonici izgubio zivot ali vozaci realno nisu u glavi cisti i preteruju sa rizikom.
  • Dejan

    29.10.2018 20:23
    dike
    Auu sta je postovalaca brzine, pa onda nam radari i saobracajna policijia ni ne treba !!! Sve sami delikatesi za volanima. Ponavljam i potpisujem, vecina ovih postovalaca sto znaju za ogranicenja i pune linije su najveca opasnost u saobracaju i kod svakog udesa samo pogledaju i beze sa lica messta,generalno kucni misevi al zato znanje kipi na sve strane
  • Kosmar

    29.10.2018 20:22
    Dokle god je u ovoj nedodjiji sramota voziti polako i normalno dotle cemo imati ovakve vesti .
  • Jovanka

    29.10.2018 19:25
    Analiza
    Svakodnevno vidjamo vozace sa telefonom u ruci,mislim da je to presudno u mnogim saobracajnim udesima pa i u ovom. Ogranicenje brzine nam ne donosi nista vec je samo kontra produktivno,posto se stvaraju nesnosne guzve te izaziva nervoza kod iskusnih i dobrih vozaca.Opasnost je,losa obuka vozaca, ne koriscenje zmigavca,inat u toku voznje,netolerantnost,slabo vozacko iskustvo sa malim brojem vozackih sati ili kilometara. Kazne za telefon obavezno udesetostruciti.
  • hemodroid

    29.10.2018 18:43
    Sustina problema na ovom putu je veliki broj teskih kamiona koji idu ovuda da bi izbegli placanje putarine na autoputu.kada drzava uspe da se smisli i zabrani saobracaj slepera gde im mesto nije bicemo svi sigurniji.
  • Zoki 021

    29.10.2018 18:26
    put
    To je ulaz ili izlaz kod Petrovaradina i normalno je da se tamo vozi sporije. Ti vozači znaju kako se tamo vozi i nisu glupi,a često tamo i postave radar. tako da ovaj drug A nije u pravu!!
  • Đorđe

    29.10.2018 18:11
    Odgovor za A
    "Tim putem ide gomila ljudi koji ne znaju da voze i vuku se 40 - 50 km na sat."
    Tako je. A onda moj otac vozi 52 km/h a "prijatelj na putu" (saobraćajna policija) baš tu kod crkve na izlasku iz Pezosa zaustavlja i kažnjava za prekoračenje dozvoljene brzine.
  • Обсервер

    29.10.2018 17:55
    Ograničenje
    Od N. Sada do izlaska iz Sr. Karlovaca je ograničenje brzine, što je velika muka za bahate i nestrpljive ''Vozače''. Porodici poginulog, moje saučešće.
  • luigi

    29.10.2018 17:47
    @A
    Tim putem je i dozvoljeno kretanje 50km/h... nemoj se vise javljati, sve si rekao - hvala.
  • zoran

    29.10.2018 17:45
    znak za naseljeno mesto
    Za osobu "A" i njen komentar: znak "kućica-naseljeno mesto " nalazi se malo iznad crkve na Tekijama tako da to znači ograničenje kroz naseljeno mesto je 50 km.Oni kojima se žuri i ne poštuju ovaj saobraćajni znak su direktna opasnot za sve u saobraćaju.NE BRŽE OD ŽIVOTA!!!!
  • Dejan

    29.10.2018 17:40
    vozanje
    Ovde nesrece nastaju zbog gubavaca koji voze 30-50kh/h, niko ne moze da proceni iz daljine koliko idu brzo i onda pocnu da ubrzavaju, tu nastaju nesrece ! Govorim ovo iz iskustva jer tu prolazim par puta na dan !! Izlaz iz Karlovaca gde je ravno i bez zabrane, voze 40-50kmh a posle na usponu voze preko 80km/h !!! Plus sto ta deocina ima kliziste i valovite delove! Zive primere imate dole napisane ispod mog komentara, da ih je nekako nahvatati i iscepati im vozacke dozvole !! Ponavljam i potpisujem, najveca opasnot na otvorenom putu su vozaci koji voze 65-70km/h i koji drze obe ruke zgrcene na volnu koji su nabili pod stomak, za njih retrovizori ne postoje i kao i ostali ucenici oko njih !!!!!!!!
  • комша

    29.10.2018 17:29
    Tim putem ide gomila ljudi koji ne znaju da voze i vuku se 40 - 50 km na sat. Kada neko pokuša da ih pretekne, dodaju gas i dolazi do tragedije, a sporać koji je sve izazvao se diskretno udaljuje s mesta. Jadni ljudi koji su stradali.
    ----
    Из правца Карловаца кад идеш ка Петроварадину пре саме цркве стоји табла Петроварадин и изнад ње ограничење 50. После знака на неких 30 метар аје знак за улазак у насељено место. Такође се ту налази пуна линија. Из супротног правца стоји знак забране претицања. Колики само треба да будеш идиот да игноришеш све ово и кренеш у ризично, бахато и незаконито претицање и угрозиш друге људе у саобраћају? Још су гори ови што их бране...
  • dijasporac

    29.10.2018 17:25
    @A
    Pazi da su udes krivi ljudi koji voze po propisima jer "ne znaju" da teraju kola 100km/h tamo gde je dozvoljeno 60km/h, strava. Dok je takvih ljudi kao ti jarane Srbija ce biti na zacelju normalnog sveta a medju prvima u haoticnom.

    Bas zbog takvih kao sto si ti saobracajna policija cesto postavlja radar kod Navipa, nekih 200m nize od mesta ove nesrece ali bagru u Srbiji ne mozes tako lako istrebiti, previse je.
  • Ovdašnji

    29.10.2018 17:24
    Slažem se sa sporaćima
    Na tom i sličnim mestima treba da se uvede saobraćajni znak - KAMERA!

    Pa da znaju ti nestrpljivi Onazisi koji gube 20 miliona dolara jer će stići 20 sekundi kasnije - zašto ovde ne treba preticati.

    Karlovčani i svi ovdašnji tu voze 50kmh zbog nepreglednosti i budala koji bi da voze 120kmh.

    A uostalom, uvek greši onaj koji pretiče. Dovodi u opasnost i sporaća da pogine.
    To što sada ne znamo da li je bilo sporaća i da je utekao živ.... ne opravdava nikog.
  • @A

    29.10.2018 17:21
    Zemljak, nauči znakove i ograničenja
  • I

    29.10.2018 17:12
    @A
    Interesantno je da kao krivce vidiš one koji poštuju ograničenja. Na pomenutoj deonici ograničenje brzine je na 50km/h.
  • A

    29.10.2018 16:51
    Tim putem ide gomila ljudi koji ne znaju da voze i vuku se 40 - 50 km na sat. Kada neko pokuša da ih pretekne, dodaju gas i dolazi do tragedije, a sporać koji je sve izazvao se diskretno udaljuje s mesta. Jadni ljudi koji su stradali.
  • Nena

    29.10.2018 16:20
    Bahatost
    Vozači su bahati i bezobrazni, pretiču, sviraju, uleću u makaze. Kao da voze avion po pisti, a ne automobil! Žmigavac ne postoji,prilagođena brzina takođe. Svi negde srljaju, nestpljivi i nenormalni u svom naumu. I džabe i policija i kontrola, prosto lete u smrt kao da imaju 100 života! Ne treba ni da nam sređuju puteve kada nam isključivo služe da letimo ko muve bez glave. Ni jedan dan ne prođe da neko ne izgubi glavu...i, šta vredi, ne vidim da je to bilo koga opametilo?! Staviti nam ležeće policajce od metar na svakih 30 metara kad smo debili!
  • ns

    29.10.2018 15:43
    Na tom mestu nestrpljivi vozači pretiču kolonu i neretko dolazi do ovakvih sudara. Saučešće porodici.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna