Montažno-demontažni drumsko-železnički most "Boško Perošević" uklanja se prema predviđenoj dinamici, a saobraćaj u delu Keja oko tog mosta ponovo će saobraćati od kraja novembra, saznaje 021.
kod nestina je dunav razdeljen na 2 i 3 dela mogao bi se ovaj most tamo postaviti, a realno oni koji sa severa backe idu ka sremu i macvi il dalje kao i komletan transport robe odande na severbbi mogao tuda jer bolje sacekati 10 minuta na mostu nego ici 80km okolo, a grad bi osetio smanjenje tranzita i to poprilicno
Postaviti most (sa izvesnim doradama i izmenama - dodatno ojačavanje, te proširivanje i sve druge modifikacije) ili kod Beočina, čime bi se trajno rešio problem povezanosti Beočina s Futogom (takođe višedecenijsko pitanje) ili ga, pak, postaviti još uzvodnije, kod Nešina (mada bi ga tu tek trebalo temeljno izmeniti, ali bi se, svakako, barem delom mogao iskoristiti, čime bi se sveukupni troškovi gradnje smanjili). U svakom slučaju, treba biti racionalan i postaviti ga tamo gde bi bio najpotrebniji, umesto da bude odložen kod ranžirne stanice, čime bi bio izložen uticaju vremena i brzo propao, postajući krajnje neupotrebljiv. Po mom mišljenju, o ovome bi, kroz referendum ili javnu raspravu, trebalo da se izjasni građanstvo, pa kako ono odluči, tako i da se sa mostom postupi - građani, ipak, znaju šta im je najpotrebnije i, samim tim, trebali bi na to i da ukažu; naposletku, to je naše ustavom zajemčeno pravo i bilo bi lakomisleno ne iskoristiti ga :)
@Ex Student
Ti verovatno mislis na depo,to je na detelinari. Ranzirna je nesto drugo. A depo ce biti izmestan kada se izgradi novi izmedju pruge za Suboticu i Ranzirne stanice u okviru remonta NS cvora.
Bio sam student te godine...
Stanovao na Keju kod jedne gospodje u sobi kao podstanar. Dobro se sećam tog dana kada su ona i njena prijateljica trčale da stanu u prvi red i pozdrave tadašnjeg vodju. I ne samo one, već desetine a moguće i stotinjak autobusa iz cele Srbije. Obećao nam vodja brzu prugu od čak 80km/h. Svi padali u trans i jeli neke sendviče. Nisu sendviče izmislili sadašnji...
Sklanjajte taj most već jednom, seća me na prošle dane...
A što se tiče ranžirne stanice, to samo znači da od izmeštanja pruge nema ništa. Ostaće tu iako je skoro Železnice i ne koriste. Smeta i nikako da se uredi taj prostor niz bulevar.
Slepo crevo Novog Naselja.
Od kraja novembra koje godine? Dajte da budemo realni, radovi su sasvim lepo krenuli i potpuno stali! Zivim u blizini na Podbari i svaki dan gledam javasluk oko Zezelja vec 10 godina, a Vi novinari bas i ne izvestavate realno jer ovaj most je trebao biti gotov novembra 2013. zar ne?
@Branimir
Mislim da je potrebniji tamo gde je prvobitno najavljeno, a to je kod Nestina da ga poveze sa Backom Palankom kako ljudi ne bi isli preko Hrvatske.
Branimire druze, kakav Vam je cement (kvalitet) bolje i da ne ide nigde iz Beocina! Nije to vise BFC nego neka muckalica na relaciji Lafarz-Holcim. Eno po Beogradu Vam palo na 10-tine ploca zbog loseg cementa. Nekad je to bio BFC-portland cement koji je ugradjivan u celoj jugoistocnoj Evropi, a sada je to neki buckuris. Ako znas o cemu pricam, 20 godina sam radio u BFC!
Bilo bi dobro da nadlezni ostrije kontrolisu izvodjenje radova, vecito se nekako uradi do pola to jest ostane mnogo toga nedovrseno i neuredno uradjeno,pa tako ostane u narednih 30 godina. Pogledajte okolinu ovog gradilista, uglove,Marka Miljanove i prilaza mostu, Filipa visnjica ulicu sa raskrsnicama, deo keja do ulaza u silose i put kroz carinsku zonu. Losa nocna rasveta,pesacki neobelezeni,sahtovi utonuli,pesacke staze ocajne. Pokazite bar jednom da neko vodi racuna o prilazu gradu,jer ta lokacija to jeste.
Mislim da bi bilo dobro da se taj most premesti i postavi negde u blizini beočinske cementare, kako bi služio za jednostavniji transport cementa na bačku stranu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Uskoro otvaranje za vozila dela Keja koji je bio neprohodan sedam godina
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•07.11.2018.
•13:01 > 14:28
Komentari 20
Gagi
Neša
Dragan
deda
Branimir
Branimir
Pokojni Čika Franja
Kristian
Ti verovatno mislis na depo,to je na detelinari. Ranzirna je nesto drugo. A depo ce biti izmestan kada se izgradi novi izmedju pruge za Suboticu i Ranzirne stanice u okviru remonta NS cvora.
ex student
Stanovao na Keju kod jedne gospodje u sobi kao podstanar. Dobro se sećam tog dana kada su ona i njena prijateljica trčale da stanu u prvi red i pozdrave tadašnjeg vodju. I ne samo one, već desetine a moguće i stotinjak autobusa iz cele Srbije. Obećao nam vodja brzu prugu od čak 80km/h. Svi padali u trans i jeli neke sendviče. Nisu sendviče izmislili sadašnji...
Sklanjajte taj most već jednom, seća me na prošle dane...
A što se tiče ranžirne stanice, to samo znači da od izmeštanja pruge nema ništa. Ostaće tu iako je skoro Železnice i ne koriste. Smeta i nikako da se uredi taj prostor niz bulevar.
Slepo crevo Novog Naselja.
JAPAJA
Yucz
Ili dve -tri .
deda
kad pre...
Branimir
E
Zoran
Filip
@Branimir
Mislim da je potrebniji tamo gde je prvobitno najavljeno, a to je kod Nestina da ga poveze sa Backom Palankom kako ljudi ne bi isli preko Hrvatske.
Branimire druze, kakav Vam je cement (kvalitet) bolje i da ne ide nigde iz Beocina! Nije to vise BFC nego neka muckalica na relaciji Lafarz-Holcim. Eno po Beogradu Vam palo na 10-tine ploca zbog loseg cementa. Nekad je to bio BFC-portland cement koji je ugradjivan u celoj jugoistocnoj Evropi, a sada je to neki buckuris. Ako znas o cemu pricam, 20 godina sam radio u BFC!
Milence
Branimir
***
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H