Autor: Beta

Novi Sad
05.01.2019.
07:31 > 07:33
Tržni centar Promenada sinoć je privremeno evakuisan zbog toga što se uključio požarni alarm, ali posetioci bioskopa u tom objektu uopšte nisu bili obavešteni o tome.
  • zz

    08.01.2019 00:36
    uu
    trebali su pustiti snimak stampeda
  • ???

    07.01.2019 19:03
    Gromns
    Nisu hteli da ih uznemiravaju dok traje film...to je profesinoalizam na delu.
  • Mia

    07.01.2019 15:42
    Promenada ima "NORMALNA" vrata
    @Ana, tokom evakuacije rotirajuca vrata su bila zaustavljena tako da se moze proci (namerno su ih zaustavili), a sa obe strane vrata su bila otvorena jos po jedna vrata, koja su vrv namenjena za ovakve situacije!
  • Jedan s brda

    07.01.2019 10:26
    Bravo Maro, bravo Maro !
    @Mara, prosto savrsen komentar! Slazem se ne od reci to reci nego od slova do slova! Svaka cast.

    Kamo srece da je barem malo vise Ljudi (sa velikim Lj !) koji ovako razmisljaju, bilo bi mnogo bolje...
  • Mara

    06.01.2019 22:52
    Nedostatak samopoštovanja
    Treba voleti i poštovati sebe i ceniti svoj život. Ići da trošiš svoj novac u TC koji po svemu sudeći nije dovršen, a sami tim nije ni bezbedan? Trošiti svoj novac u TC do čijeg ulaza se dolazi pored gomile materijala koji danim čeka da bude ugrađen? Da li krpice šivene u Kini i po kvalitetu namenjene našem tržištu vrede rizikovanja sopstvene bezbednosti?
    Ne razumem kakva je to lična nesreća koja navede ljude da dođu ispred neke prodavnice sa zvučnim imenom na dan otvaranja, čekaju da ih upuste unutra
    da za svoje novce kupe nešto! Ima li nekih razumnijih načina da se vreme iskoristi?
    Problem je mnogo širi od same Promenade , nažalost. "Promenada" je samo prilika da se ogledamo . O odrazu u ogledalu ne bih.
    Naravno, ne idem u Promenadu. Čitam, radim, šetam, divim se prirodi... Jedan je život !
  • Ana

    06.01.2019 22:45
    Volela
    bih da me neko ispravi ako grešim. Na stranu sve i podzemne vode, i uputstva na engleskom...ali izlazna rotirajuća vrata se često zaglavljuju. E sad, zamislimo situaciju da je stvarno bio požar, ljudi krenu prema izlazu a vrata zablokirana. Šta onda?
    Pa htedoh da priupitam, ima li ,,Promenada,, neka ,,normalna,, vrata na glavnim ulazima?
  • Inspektor

    06.01.2019 18:15
    Zastite od pozara
    Zao mi je naseg naroda jer nije informisan. U inostranstvu zbog pojave terorizma na javnim mestima, jos u vrticu decu uce kako da se evakuisu.Kod nas obican gradjanin nije informisan i nema pojma sta treba da radi.Kod nas kada bi se desila neka katastrofa to bi bilo ogromnih razmera. Evo Vam uputstvo: u slucaju da se oglasi alarm ili na nasem ili na engleskom jeziku da je opasnost ,svi Vi treba smireno ali ubranim koracima da pratite smernice EXIT, da u Srbiji put za evakuaciju je na enhleskom jeziku i zelwne je boje. Znaci idete za zelenim strelicama gde pise exit i szo dalje od objekta. Nikako necete ulaziti u lift niti se zakljucavati i skrivati u nekakve budjake. U svim javnim objektima postoji putokaz za evakuaciju ,a to je kao sto sam rekao EXIT. Evakuisete se obicnim stepenicama,a nikako elektricnim, nestaje struja za slucaj opasnoati itd. Ljudi, nije poenta da se vracate posle 5 min.ako je proglasena uzbuna, zivot je vredniji od krpe na snizenju. Nije samo pozar za uzbunu, za uzbunu je i terorizam, budala koja kasapi sa nozem, bomba, pucnjava dilera, a Vi treba da znate da izadjete van. Nadam se da sam bio kratak i jasan. Ako TC krene da se rusi i upale alarm za uzbunu, a Vi i dalje pijete kafu? Bomba i pucnjava a sta cete Vi ? Da blejite? Ili cete ukljuciti mozak?
  • Marija

    06.01.2019 16:34
    Radim u jednom TC u Nemackoj. Dva puta godisnje vezbamo evakuaciju posetilaca u slucaju nepredvidjenih stvari, a jos dva puta se kroz sve to prolazi teorijski. Zato je, kada je bila pucnjava u blizini Olimija centra, TC bio evakuisan za manje od 2 minuta.
  • Limanac

    06.01.2019 09:59
    @Lokica
    “.... Umesto da se ponosite takvim jednim zdanjem u našem Gradu, vi pokazujete sami sebe, upravo onako kako sam vas već okarakterisao.
    Promenada je odlična stvar za naš Grad i ja sam ponosan što je imamo! ...”

    Alo botu, odao si se!
    Toliko si se uzrujao, da nisi obratio pažnju, da si se potpisao u ženskom, a pisao u muškom rodu!

    Sumnjao sam da sve komentare, tipa raznih Mikica, Dukica, Lokica piše jedna osoba, ali da je to muško, baš si me botu iznenadio!

  • Bob Rock

    05.01.2019 20:15
    @Nikolina
    Hvala na detaljnom komentaru. Zaista užas.

    Jedino, u slučaju da se sledeći put ovako nešto opet dogodi nadam se da ne biste se ipak sa svima ostalima evakuisali. Ko šiša i gazdu i njegovu robu, treba se čuvati. Znam da nije lako, ali ipak.
  • Drr

    05.01.2019 18:04
    TC Titanik
    Nepotopivi tržni centar Titanik juri u katastrofu.Nisu nam dovoljni bili Laundž kafe i Kontrast.Kada sve funkcioniše u Promenadi treba 15 minuta putovanja od poslednjeg sprata do prizemlja.Krene li ovde nešto po zlu,biće to tragedija svetskih razmera.Vetovatnoća za to je na žalost veoma realna,jer je sve pravljeno fušerski i na brzinu.Putevi za evakuaciju nisu završeni,označeni,osvetljeni i obezbeđeni.
  • Sara

    05.01.2019 18:01
    Preventiva
    Kod nas se uvek sve radi tek pošto se nešto desi a ne preventivno. Kad pogine dete na pešačkom, tek tada stave semafor. Kad izgore deca u Kontrastu ili laundžu, tad narede protivpožarnu opremu i plan evakuacije. Tako će biti i sa Promenadom. Prvo će nešto strašno da se desi, pa će neko da reaguje. Ali nisam sigurna da će neko da odgovara, uprkos svemu.
  • Nikolina

    05.01.2019 17:45
    Gde su stepenice?
    Radim u Promenadi. Pa da Vam objasnim da nam niko nije dao nikakve instrukcije u slučaju požara i elementarnih nepogoda. Čuli smo alarm i mislili smo da je kod nas nešto alarmiralo. kad je automat počeo da daje obaveštenje na engleskom, shvatili smo šta se dešava ali nismo znali šta mi da radimo. Da li da pakujemo stvari ili da bežimo a da sve ostavimo "na izvolte". Primetili smo da su ljudi bez panike vrlo kulturno napustili naš sprat. Pokretne stepenice su radile.
    Mi smo zvali naše šefove a oni su nas prebacivali na druga odgovorna lica i na kraju smo dobili instrukcije da izađemo. Ali, videli smo obezbeđenje, ali tek posle trećeg alarma, nam je reklo da je lažna uzbuna.
    Ako se pitate gde su stepenice, one su negde iza liftova, prema parkingu, ali sa zatvorenim vratima na kojima piše stepenište. Stepenice su sirov beton, neobrađene, kao u zgradi koja se tek gradi, i trenutno, koliko vidim, služi kao toalet, za bacanje đubreta itd.
  • brkoni

    05.01.2019 16:25
    niko ne ferma
    bejah prisutan za vreme sirene. delovalo je poprilicno traljavo jer niko od ljudi na prvu sirenu nije reagovao. obavestenje na engleskom cenim da vecina nije razumela.
  • /

    05.01.2019 15:25
    /
    @PERICA####
    za turiste se mecu obavastenja na cirilici,
    pa secas zbog cega su stavili cirilicne displeje na busevima
  • Ste i a

    05.01.2019 14:30
    Rizik
    Pitanje za pametne ljude zaduzene za bezbednost grada. Kako ce se resiti problem Promenade i utakmica navodno visokog rizika. Do sada je policija nosila resenje po kaficima i restoranima u krugu od 1km oko stadiona o zabrani tocenja alkohola. Kako su oni sada zamislili da jedan ovako velik i bezbednosno rizican objekat obezbede od hordi navijaca.Dali ce opet biti naj jednostavnije zatvoriti i zabraniti, mislim da hoce ali u tom slucaju neko to mora i da plati, jer ce troskovi ovaj put biti ogromni.
  • Kerefeke

    05.01.2019 14:24
    sa razglasa poziv za napustanje objekta na engleskom.
    i nioskopu se necuje razglas.
    roletne na nekim prodavnicama se spustaju posle aktiviranja alarma.
    sve su to nedopustive tehnicke greske.
    zbog ovakvih se gresaka ne moze izdati ni privremena upotrebna dozvola jer su zivoti u pitanju.
    ako je sve to utvdjeno i naznaceno u tehnickom prijemu od strane inspektora onda
    potpisnik te dozvole bi u svakoj normalnoj zemlji bi bio momentalno priveden i uhapsen.
    ako nije utvdjeno od inspektora onda i on isto i apsanu. to mu je posao a ucinio je propust.
  • PERICA####

    05.01.2019 13:59
    ODGLEDALI FILM U MIRU!
    Obaveštenje na Engleskom je zbog mnogo Turista!
    Mi smo sitna Riba i jeftina!
  • Pitanje

    05.01.2019 13:40
    Da li neko zna
    Gde se u Promenadi nalaze protivpožarne ili obične stepenice?
  • Dakara

    05.01.2019 13:20
    @Lokica
    O čemu ti pričaš, ovo je najveća sramota građevinarstva u 21 veku, kao debili da su radili, svaki pod izlomljen na pet delova, za livelu podopolagači nisu čuli, o laseru da ne pričam, 30% fugna fali, ventilacioni sistem i grejanje ne rade, ej radnici na gornjem spratu se smrzavaju(čitaj topao vazduh se diže gore), projektovano opterećenje za stepenive totalni promašaj zaustave se više puta dnevno, ulazna vrata rade samo uz pomoć zaposlenih, behaton ispred sa svih strana upao propao posle par dana. Još se vide ostaci sirovih gipsanih radova, nikada u zivotu nisaž video toliko iskoriacenh lajsni zbog neuklapanja elemenata, kvaliteta izvođenja radova i klase matetijala. Alooo nema hidroizočaciju. Dalje ni ne mogu da pišem, ČIME SE BUDALA PONOSI, PAMETAN SE STIDI. Stide se svi radnico majstpri, inženjeri i projektanti, ovo zdanje je predmet podsmeha u struci.
  • Sneki

    05.01.2019 13:01
    Promenada
    Tako je dobro i kvalitetno uradjena da se ispumpava voda 24 h. Plocice se poodlepljivale i svasta nesto. Uzese one divne terene i zelenu povrsinu ......napravili ruglo. Imamo Big ,Merkator i Spens i pun grad svega.
    .


  • Tunel Jeftinoće

    05.01.2019 12:21
    Za godinu dana kada istekne "proba", taj objekat menja vlasnika i ime.
    U online prodavnicama i na tablama za preseljenje radnji koje su tamo prisutne, piše samo adresa objekta, Bulevar Oslobođenja 70. Sve druge prodavnice imaju referencu TC Merkator, TC Big, TC Ušće, TC nešto, samo ovaj objekat nema ime. Jer nema dozvolu? Ili znaju da će mrak da ga pojede?

    Vi poltroni što komunicirate kao vaš diktator putem spinovanja i zamene teza, kad budete na privremeno-dobrovoljnom radu na sanaciji pomenutog objekta za nove gazde (a htećete da sačuvate posao, poziciju, tezgu, varijantu ovo-ono), objasnite sebi i svojoj deci "pusti sad to, a šta je radila bivša vlast", dok budete gacali kroz vodu do kolena i urušene stepenice.
  • Evakuacija

    05.01.2019 12:02
    Evakuacija ovakvog objekta je veoma slozen posao, pogotovo ako ima mnogo posetilaca.
    U trenutku davanja alarma svako od zaposlenih mora da pocne da radi po ranije uvezbanom planu. Prazne se delovi objekta i proverava se da neko nije ostao.
    Zamislite pozar, evakuacija krene a neko dete ili slabo pokretna osoba ostane u toaletu ili prostoriji za presvlacenje i slicno.
    Ja u Promenadi nisam video protivpozarne stepenice (mozda su negde sakrivene ali cemu onda sluze), u Merkatoru postoje, veoma su siroke i takve su jer je proracunon pokazao da moraju biti takve kako bi se evakuacija mogla uraditi u propisano vreme.
    Verovatno radnici u lokalima nisu uvezbani, niti znaju sta treba da rade.
  • Lokica

    05.01.2019 11:54
    Seljoberi
    Ogromna većina vas, koji kritikujete bez argumenata i znanja, ste uglavnom seljačine (karakterna osobina), koje su navikle na zdanja tipa stari "Uzor", gde je bio daščani, nauljen pod, zatim na stari "Progres" i slične udžerice socrealističkog tipa.
    Jedan zabranjuje deci da idu tamo?! Ju, jako će se svi potresti zbog toga!
    Ovaj bi da ruši, onaj bi da menja namenu!!! Alo, ljudi, pa da li ste normalni?
    Umesto da se ponosite takvim jednim zdanjem u našem Gradu, vi pokazujete sami sebe, upravo onako kako sam vas već okarakterisao.
    Promenada je odlična stvar za naš Grad i ja sam ponosan što je imamo!
  • Drugo ime

    05.01.2019 11:51
    @ime
    Uvek me je fascinirala "inteligencija" koja od toliko raspoloživih realnih kritika bira baš onu koja uopšte nije tačna, i štaviše samouvereno tvrdi kako je bila u preko 30 država i nigde nema tržnog centra u sred grada. Mislite li da ste više u pravu ako pišete velikim slovima? U sred Osla pored glavne stanice imate ogroman tržni centar, u sred Kopenhagena preko puta teatra još jedan da ne pominjem jedan zaista ogroman na pola puta od aerodroma udaljen od centra 2 do 3 km, više ogromnih centara po Berlinu i da ne nabrajam dalje.
    Predložio bih vam da ako imate tu nezadrživu potrebu da lažete i sebe predstavljate u lažnom svetlu ili autoritetom na temu o kojoj ne znate ništa, nemojte birati laži kako ste bili u inostranstvu ili laži o sadržajima pojedinih gradova. Pokušajte se setiti da verovatno niste jedini u Srbiji koji su u svom životu posetili neki evropski grad te da će vaše laži stoga biti lako otkrivene.
  • Zbogom pameti

    05.01.2019 11:35
    Pre privremenog prijema objekta protivpozarna policija je imala 35 primedbi....ne znam kakvih...ne znam ni da li su otklonjene...
    Moji su bili sinoc u promenadi...posto jer ne mogu zabraniti detetu da ne ide...mislim da ce ga ovo opametiti...
    Prvo sto su rekli je bilo da je obavestenje na engleskom...da je nastala panika...dabljudi nisu obuceni...da je bio haos i prilikom izlaska iz garaze...mada ako je pozar spasavaju se zivoti a ne pokretna imovina...
    Vecina je izasla napolje i sacekala da ponovo udje...strasno...
    Ovo je mozda prilika da drzava i grad poradi na obuci gradjanstva kako se ponasati u ovim situacijama...a ne samo da pojedine firme zarade na crtanju plana evakuacije i atestiranju pp aparata...
    Dobro je da se nista nije desilo ali treba da bude nauk svima...
  • Seka

    05.01.2019 11:30
    Bila, videla i ne hvala
    Slaba vajda od svih gradskih službi ako zvršim mrtva ili povređena.
    Krš i bofleraj, bezbednije je u zgradi spaljeno Radničkog univerziteta, a ko voli nek izvoli, NA SOPSTVENU ODGOVORNOST!
  • Branislav

    05.01.2019 11:26
    Za Momu
    Drugar eskalatori kad su ovakve situacije se ni u ludilu ne treba koristi već isključivo stepenice u slučaju požara koje ovaj objekat ima sa strane. Jedna od znakova zašto ne treba koristi tipa liftove, eskalatore kad se isključe upravo je to. Nemožeš koristi nešto što je uzano i gde može da nastrada neko usred panike. Zato postoje stepenice.
  • zekonja

    05.01.2019 11:22
    -
    Sta da je stvarno bio pozar? Ovi u bioskopu bi prosli kao oni u Kontrastu...
  • Caca

    05.01.2019 11:21
    Kontrast u najavi? Bojim se da ni za ovo niko zaista odgovoran ne bi odgovarao. Ako se i posle ovoga ne opametimo, nismo bolje ni zasluzili. Dok neko opet ne plati glavom, nista se nece promeniti.
  • :)

    05.01.2019 11:21
    cuvena novosadska inspekcija..
    Mozda inspekcija ne mora da pregleda ovaj objekat jer nema upotrebnu dozvolu i u toku je probni rad.... radi utvrdjivanja podobnosti objekta.
  • :)

    05.01.2019 11:04
    Превентива
    Свака нормална, друштвено одговорна власт би сада овај објекат, под привременом дозволом, затворила за посетиоце.
  • Pravi Opalim te g...

    05.01.2019 11:03
    Ah ta Promenada - objekat po srpskim standardima. Dokaz da lude i pijane bog cuva.
  • /

    05.01.2019 11:01
    /
    zbog te serenade ce sns izleteti iz nsa.
    poznajuci mentalitet novi sad ce pripasti dverima

    @posmatrac
    pa taj stoteks su pravili neki tadasnji posmatraci.
    grozote novog sada u sta ce se pretvoriti i ta serenada
  • Smrdoljub

    05.01.2019 10:59
    Vlastodrsci slute kraj, kada je nazvase "Promena-DA", ne bi me cudilo da joj promene ime u PromenaNE.
  • Limanoid

    05.01.2019 10:53
    Obaveštenje o evakuaciji je bilo samo na engleskom, stariji sugrađani su se zgledali. Videli su da nešto ne valja, da oko njih pojedinci paniče ali nisu znali zašto. Kako smo samo savremeni, samo na engleskom javljamo kad je frka.
  • Baba Sera

    05.01.2019 10:52
    Cuvena novosadska inspekcija! Jel' treba da se ponovi Laundz ili Kontrast pa da ovi nauce da rade svoj posao.
  • ime

    05.01.2019 10:38
    Za koje kur*evo zdravlje neko ide u tu kutiju? Imamo tržne centre kao da smo dočekali one dva, najdalje tri godine i sad ne znamo gde da potrošimo lovu, bio sam u preko 30 država, razvijenih poput Norveške, Islanda, Danske i onih malo siromašnijih poput Portugala... NIGDE nema tc u sred grada, NIGDE. ebay.com radi a ne škodi zdravlju
  • Mislilac

    05.01.2019 10:29
    Ne brinite
    "Ne brinite, puška je zakočena..."
  • M

    05.01.2019 10:19
    Javili se panicari i teoreticari zavera. Promenada ima protivpozarni sistem, svaka prostorija na plafonu ima prskalice. Nije savrseno i plan evakuacije je los, ali veoma je mala sansa da neko nastrada. Postoje mnogo opasnije gradjevine u NS, Promenada je jedna od bezbednijih.
    Pre ste bili strucnjaci za statiku i podzemne vode (podrum/parking je suv kao barut, bio pre par dana), a sad i za pozare.
    Ovaj sto brani detetu u Promenadu me podseca na one koji ne vakcinisu decu...
  • Limanac

    05.01.2019 10:18
    Bruka i sramota
    Serenadu zaobilazim i ne nameravam da je posetim.
  • aero casper

    05.01.2019 10:17
    nisam bio
    u promenadi ni jednom, nit' planiram, svom detetu od 5,5 godina sam "objasnio" da tamo nećemo i nemamo želju da idemo jer nisu svi završili posao i da nije u redu ići tamo... pitao sam je da li želi da spava i živi u kući bez prozora ili vrata i rekla je da neće...
  • ziz

    05.01.2019 10:14
    Zasto u promenadi smrdi na zastopanu kanalizaciju vec vise od 2 nedelje na ulazu od bulevara?
  • Ana

    05.01.2019 10:10
    Ehhh teniski tereni nekada
    Signalizacija za evakuaciju nije postojala, obaveštenje da je požar je bio na engleskom, svi su krenuli samo pokretnim stepenicama, radnici u prodavnicama samo izbezumljeno gledali, niko od njih nije znao šta se dešava i svi su ostali u prodavnicama što znači da uopšte nisu obučeni šta da rade, rampe za izlaz kolima su tek posle dosta vremena podigli a do tada kola po kola su izlazila tek kada se prisloni kod. Ovo su samo detalji koje sam ja primetila i ne želim ni da pomislim šta bi bilo da je zapravio izbio požar.
  • Btr

    05.01.2019 09:58
    Znali smo to i pre
    Pitam se, samo, koliko mora dasaka u glavi da ti fali, da odeš u promenadu u bioskop? Narod je neupućen, neobrazovan i oštećen. Tu smo, gde smo i nema nam spasa.
  • Cao pameti

    05.01.2019 09:55
    Sve neki strucnjaci
    Bila sam tada u Promenadi. Moja tetka nije znala o cemu se radi jer je obavestenje bilo na engleskom jeziku. Tetka, kazu da moramo napolje. Stoooo? Kazu pozaaaar.... Stoooooo? Da je bio pravi pozar izgorele bi obe. Sledeci put sa prevodiocem u kupovinu.
  • Nikola ns

    05.01.2019 09:53
    Ajoj
    Da je objekat prošao prijem i kontrolu protivpožarne policije ovo se sigurno ne bi desilo.
    Na simulaciji požara da jedan sektor ( bioskop) koji se nalazi najdalje od svih izlaza i u kojem ima najviše ljudi na malo prostora nema signal požara i da u celom objektu poruke za vreme evakuacije idu na engleskom jeziku, svaka ali svaka komisija bi se okrenula i otišla a objekat NIKAD ne bi dobio dozvolu za rad.
    Težak propust.
    Sreća pa je ovo uočeno pri lažnoj uzbuni.
    To što je objekat pušten u rad definitivno nedovršen i sa propustima da gazde objekta ne plate penale zakupcima prostora ako objekat ne počne da radi na vreme po ugovoru očigledno neko mora da plati.
    NEKO JE ODLUČIO DA TO PLATI NOVI SAD ŽIVOTIMA SVOJIH GRAĐANA.
  • Prof

    05.01.2019 09:38
    Kikd
    Treba slušati ove što pišu poDpis i zatvarati sve redom.
  • Pravi Opalim te g...

    05.01.2019 09:33
    Posmatrač, Uzor i Progres ste sa namerom upropastili kako bi ovakva s.anja pravili ma nasu stetu. Ah da, pa i bratic se uvalio u Uzor. Lakse mi je provesti na putu nego da dam pare SNS bandi.
  • Wolf 359

    05.01.2019 09:33
    S obzirom da se lokalno stanovnistvo odlicno sluzi engleskim jezikom...
  • Dada

    05.01.2019 09:32
    Za Vlady .Sta mislis da si postigao time sto si zabranio odlazak u Promenadu?Postigao si to da ce dete da te laze ,sigurno ce tamo otici sa drustvom. Imam dva tinejdzera i znam sta govorim,moja deca meni sve govore ali deca ko deca ne volu zabrane .Sta ti znas gde je kad ode napolje?moze da ti kaze da je bilo gde .
  • B

    05.01.2019 09:17
    Da li je izvrsena proba protivpozarne centrale/sistema pre pustanja u rad? Da li u objektu postoji sprinkler sistem, i da li je on testiran? Da li se klapne za dovod vazduha automatski zatvaraju u slucaju dojave pozara, i da li postoje i da li se startuju ventilatori nadpritiska? Da li postoji rezervno napajanje (agregatsko, besprekidno sigurno ne postoji) i da li je izvrsena proba prebacivanja sa mreze na agregat u slucaju havarije? Da li postoje putevi za evakuaciju, i da li su ocisceni od smeca tj.prohodni za evakuaciju?

    Dva od tri moja odlaska tamo rotirajuca vrata na ulazu su se zaglavila.

    Plasim se na koliko ovih i mnogih drugih pitanja je odgovor NE jer je objekat pusten preko noci, i pomislite sta ce se desiti kad jednom stvarno izbije pozar...
  • Sir Nose

    05.01.2019 09:00
    aa pa pozar nije nikakva opasnost za ovaj objekat koji obiluje vodom
  • PODPIS

    05.01.2019 08:55
    Svi oni koji su podpisali da su sigurnosni sistemi sigurni i da rade neka donesu svoje licence i ostave taj posao. Kad neko pogine opet kao i do sada niko neće odgovarati. Koliko su dobili para za privremenu upotrebnu dozvolu.
  • Vlady

    05.01.2019 08:48
    Rajska Promenada
    Mojoj deci sam zabranio odlazak u Promenadu i već je ćerka otsustvovala sa rođendana. Promenadu treba bojkotovati iz puno razloga a roditelji koji dovode sebe i svoje najmilije u opasnost neka razmisle šta da nije ovo bio samo incident već stvarna situacija a njihovo dete u rođendaonici ili bioskopu?
  • Pecaroš

    05.01.2019 08:42
    @Void
    Ajde da ga pretvorimo u jednistveni objekat za sportski ribolov, poput ovog u Bankoku:

    https://gizmodo.com/thousands-of-fish-to-be-freed-from-abandoned-mall-fish-1679918305
  • Grbavica

    05.01.2019 08:33
    E moj direktore
    Ovo je strasno, deca nam nisu bezbedna. Zasto se ovo dozvoljava?
  • novosađanin

    05.01.2019 08:30
    vežba
    Ovo je odlična pokazna vežba. Pokazalo se da inspekcije nisu odradile svoj posao ni približno kako treba. Scenarijo za budući film, paklena Promenada.
  • Pera

    05.01.2019 08:25
    Da dodam jos licni komentar. Kupovao sam u Promenadi, izbor postoji i ima povoljnih cena.
    Medjutim cela zgrada mi lici na fuseraj, nalazi se na pogresnom mestu i lici na hladnjacu.
    Izuzetno ruzan objekat.
  • Posmatrač

    05.01.2019 08:23
    Nije ruglo i ne treba zatvoriti, a kome se ne sviđa neka ide u "Progres" i "Uzor"...
  • Drago

    05.01.2019 08:22
    grad odgovoran
    Obzirom da je grad inicijator ovog posla i animator gradjana,on snosi veliku obavezu odgovornosti,cak su i gradske sluzbe dale upotrebnu dozvolu,dali stalnu ili privremenu nije bitno. Zasto onda grad nije zakupio prostor u tom objektu da se smesti,policija,hitna pomoc i vatrogasna ekipa.To je simbolicna cifra a slucbe bi bile efikasnije kako za objekat tako i za taj deo Limana koji broji velik broj gradjana.
  • Građanin Kejn

    05.01.2019 08:20
    Ruglo
    Očajno izgleda a i postaje vrlo opasno mesto!
    Tu odvratnu zgradurinu treba zatvoriti i promeniti joj namenu!
  • Pera

    05.01.2019 08:18
    Znaci da bezbednosni sistemi rade. Liftovi i stepenice treba da se zaustave. NE znam kakva je signalizacija tokom pozara ali dok je sve normalno imam utisak da su pravci evakuacije nisu bas jasni.
    Nisam video putanje po podu, svetlece pokazivace na podu za usmeravanje. Nisam video jasne putokaze ka smerovima evakuacije.
    Da li je neko bio tokom uzbune? Da li je bilo dodatnog svetla? Da li je ugasene struja u lokalima? Da li se upalila panik rasveta?

    Da se nesto desilo i da su recimo su se od dima ugusili posetioci bioskopa ko bi odgovarao? Mozda je razlog sto objakat nije dobio upotrebnu dozvolu. Da li su inspektori sektora za vanredne situacije savesno obavili posao ili su podobnom investitoru gledali kroz prste?
  • Marko

    05.01.2019 08:17
    evo savet za brzu zaradu
    Vi koji ste bili u bioskopu imate pravo da tuzite Promenadu i gradske sluzbe koje su dale saglasnost za rad zbog ugrozavanja sigurnosti/bezbednosti.
  • Moma

    05.01.2019 08:07
    sigurnost ?
    Nekako se ne osecam bezbedno u tom objektu, jer mi deluje ne dovrseno i lose uradjenim. Kada je nesto lose izgradjeno, pa sve to sakriveno savremenim dizajnerskim materijalima, covek pomisli da su nadzor i upotrebna inspekcija lazirani. Pogledajte samo oplatu na eskalatorima, ukazuje na to da se nocu kad nema posetilaca,jos uvek radi na njoj. Navodno su eskalatori tehnicki ispravni i primljeni. Setimo se da je jedan otpao odmah nakon montaze i to prazan, sta ce biti sa njima ako krene stampedo usled uzbune,ne smem ni da pomislim. Obzirom da je jako velik broj ljudi svakodnevno prisutan u tom objektu, mora se obezbediti tehnicki nadzor svake osetljive tacke,dok se objekat ne uhoda. Inspekcije moraju otvoriti sirom oci i kontrolisati propuste, jer su one i grad Novi Sad naj odgovorniji za bezbednost.
  • Void

    05.01.2019 07:50
    rjesenje za promenadu
    To ruglo jednistavno treba zatvoriti i ostaviti da stoji kao spomenik ljudskoj gluposti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna