Zvonim o P&R godinama. Hvala ti što nastavljaš.
(Ne vredi nam. Ovo što sedi po gradu nije kročilo dalje od Crne Gore ili je voženo od A do B pa nije susrelo pojam P&R. Ooo...i nemaju kako da se ugrade. P&R služi SAMO gradjanima).
U Nemačkoj, u gradu po broju stanovnika kao Novi Sad ima bar 5 garaža po minimum 100 parking mesta na 200 metara od pešačke zone, 10-tak garaža sa po 20tak mesta. Ali je zato sat parkinga 2,5€. Isto tako, na početnim stanicama linija tramvaja (grad ima laki šinski prevoz) postoje besplatna parkirališta, tzv. Park&Ride (P&R). P&R ne postoje samo na početnim stanicama, u nekim slučajevima su i bliže gradu da bi ljudi došli za 15-20 minuta u centar grada. P&R je besplatan, ali je potrebno platiti kartu za prevoz koja je oko 2,5€. Za ljude koji rade u gradu (imaju mesečnu) ili se zadržavaju duže od 2-3 sata ovo je dobra alternativa parkingu u centru. Tramvaji u toku dana idu uglavnom na 5-6 minuta.
Dobra mesta u Novom Sadu za P&R su BIG parking, Tempo parking, kod Ž. stanice. Buduće lokacije na primer na Futoškom putu oko Bulevara Evrope, ili u blizini kružnog toka Bul. Evrope, patrijarha Pavla i cara (kneza) Lazara. Odličan parking u centru su Promenada i Merkator (prva dva sata besplatno), na 15 minuta do centra.
Stevica 10.01.2019 • 16:56
Evidentno je da Novi Sad ima problem sa nedostatkom parking mesta. Zanimljivo je da opet ima pacijenata kojima smeta gradnja garaže.
--
Видиш Стевице, у нормалним државама ти "пацијенти" уклањају паркинге из градских језгра, избацују аутомобилски саобраћај, подстичу на развој јавног превоза и бициклизма, као и на озелењавање улица и тргова где су до тада били аутомобили. Да си малко видео света било би ти јасно да се овим само подстичу људи да долазе колима у сам центар па ће гужве бити још веће. Да је памети град би вратио трамвајски саобраћај, бар у почетку за централни део града, па после и остатак града, а не да се граде гараже 100 метара од главног трга. Али овде нема ни памети ни воље. Нико неће да мрдне задњицу из седишта аута. Па летос су те ленштине направиле колапс на тврђави јер им мрзи да се паркирају негде око тврђаве и прошетају до горе. Постали смо нација баба и кукаваца.
Ako neko ima problema sa samopouzdanjem i znace mu plusevi ispod ostavljenog komentara, samo neka ode na sajt 021 i kritikuje sve moguce vesti. Ljudi moji, cemu tolika mrznja premu svemu.
# Amon
10.01.2019 • 13:15
@sendvičDEDEMOGA
Hotel Centar ima garažu od 300 parking mesta u podrumu i suterenu. U istu se ulazi iz Pap Pavla..#
"Budući objekat od oko 9.500 kvadrata će imati podrum, suteren i četiri sprata, sa oko 300 parking mesta, dok su ulazi predviđeni iz Šafarikove i Pavla Papa".
Ovo je radjeno za razne butikase i kaficarke da bi mogli da se parkiraju blize ,,centru,, jer je tu ostalo jos nesto slobodne kesovine, kako ce mamin sincic i tatina cera da parkiraju svoj ,, dzip,, a da ne naprezu nogice do prve stolice u ,, centru,, ! Nego da se podsetimo, do kad ono Promenada ima dozvolu da ispušća onu vodu u kanalicaziju ??? Nesto je bilo do kraja Novembra al do koje godine !
Ovi što su za garaže i što kukaju jer nemaju gde da parkiraju bi mogli ponekad da upotrebe svoje nogice ili, zamisli, bicikl. U svakoj normalnoj državi se gleda da se smanji upotreba automobila, ali se samo ovde lenji Srbin buni i uparkirao bi automobil u dnevni boravak da može.
Слажем се са коментаром од Mad Hatter. Додала бих и да у малим и уским улицама аутомобили не би ни смели да пролазе и да се паркирају. Требале би да постоје улице без саобраћаја.
Ми као и свако сиромашно друштво немамо никакву еколошку интелигенцију.
Људи би требали у великим градовима а нарочито у мањим масовно да одустају од аутомобила као превоза.
Требао би да постоји беспрекоран и бесплатан/ јефтин градски превоз и унапређење бициклистичког саобраћаја.
Mnogi gradovi sirom sveta obustavljaju saobracaj u svojim gradovima kako bi smanjili zagadjenje i oslobodili prostor za zelenilo i pesake samo u Novom Sadu se planiraju gradnje garaza. Zar niko iz gradske vlasti ne ume da se informise sta je Ljubljana na primer uradila ili je nekom jako stalo da opere novac??
Behatoniranje je kanda postalo hronicna bolest cipkastih radikala
Jedina stvar koja se ne moze osporavati je izgradnja javne garaze u centru. Garaza u Beogradu na Obilicevom centru postoji od Titovog vremena. N.Sad se u zadnjih 20 godina dvaput uvecao po broju ljudi i auta. Samo je pitanje zasto ranije nije izgradjena. Sve ostalo je politiziranje.
Sve je bolje od prljave i masne okretnice gde nemozes da prodjes od smrada autobusa onih urusenih kuca okolo i haosa koji nastaje parkiranjem kako kome odgovara u centru grada a za ove sto se bune da im se urusava jezgro grada gde su bili kad su lokalni krimosi poceli da grade nakaradne zgrade i trzne centre po centru grada tada ih nije bilo briga za grad Gde bi vi stavili garazu u centru ili vam vise odgovara seoski sistem parkiranja na sred ulice pored vase kladionice pekare ili teretane .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izabran projektant javne garaže u Šafarikovoj
Autor: 021.rs
Novi Sad
•10.01.2019.
•09:23 > 08:31
Komentari 25
garage
Seka Persa
Zvonim o P&R godinama. Hvala ti što nastavljaš.
(Ne vredi nam. Ovo što sedi po gradu nije kročilo dalje od Crne Gore ili je voženo od A do B pa nije susrelo pojam P&R. Ooo...i nemaju kako da se ugrade. P&R služi SAMO gradjanima).
aufiderzen
Dobra mesta u Novom Sadu za P&R su BIG parking, Tempo parking, kod Ž. stanice. Buduće lokacije na primer na Futoškom putu oko Bulevara Evrope, ili u blizini kružnog toka Bul. Evrope, patrijarha Pavla i cara (kneza) Lazara. Odličan parking u centru su Promenada i Merkator (prva dva sata besplatno), na 15 minuta do centra.
Ботичели
Evidentno je da Novi Sad ima problem sa nedostatkom parking mesta. Zanimljivo je da opet ima pacijenata kojima smeta gradnja garaže.
--
Видиш Стевице, у нормалним државама ти "пацијенти" уклањају паркинге из градских језгра, избацују аутомобилски саобраћај, подстичу на развој јавног превоза и бициклизма, као и на озелењавање улица и тргова где су до тада били аутомобили. Да си малко видео света било би ти јасно да се овим само подстичу људи да долазе колима у сам центар па ће гужве бити још веће. Да је памети град би вратио трамвајски саобраћај, бар у почетку за централни део града, па после и остатак града, а не да се граде гараже 100 метара од главног трга. Али овде нема ни памети ни воље. Нико неће да мрдне задњицу из седишта аута. Па летос су те ленштине направиле колапс на тврђави јер им мрзи да се паркирају негде око тврђаве и прошетају до горе. Постали смо нација баба и кукаваца.
Provincija
Marko
mLaden
Stevica
DEDEMOGA
# Amon
10.01.2019 • 13:15
@sendvičDEDEMOGA
Hotel Centar ima garažu od 300 parking mesta u podrumu i suterenu. U istu se ulazi iz Pap Pavla..#
"Budući objekat od oko 9.500 kvadrata će imati podrum, suteren i četiri sprata, sa oko 300 parking mesta, dok su ulazi predviđeni iz Šafarikove i Pavla Papa".
Dejan
cokolino
Bill
„…bolje od starog Radničkog univerziteta napravite garažu i ovako zvrlji prazan 10 godina…“
On iznutra jeste prazan, al’ zato je sa zapadne strane velika slika koja odražava suštinu:
„Iznutra prazno!“…
Љ
Ми као и свако сиромашно друштво немамо никакву еколошку интелигенцију.
Људи би требали у великим градовима а нарочито у мањим масовно да одустају од аутомобила као превоза.
Требао би да постоји беспрекоран и бесплатан/ јефтин градски превоз и унапређење бициклистичког саобраћаја.
Amon
Mad Hatter
Behatoniranje je kanda postalo hronicna bolest cipkastih radikala
DEDEMOGA
Ko još ide u taj Hotel,pored tolkog Saobračaja!?
Boban
Rade
cica
cokolino
jova limanac
/
nema mesta u centru
Putnik autobusa
pravi opalim te g...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H