Neko napisa da se mostovi prave tamo gde je vise saobracaja.Slazem se al dal je taj gosp.pomislio koliko bi se vozila iz Vojvodine cele preusmerilo na taj Palanacki most kad bi postojao iz vise razloga.Izbegavaju voznju kroz NS tj kroz grad jer taj tamo most isao bi van Palanke.Samim tim NS bi se rasteretio dobrog dela gužve i pogotovo teretnjaka.Sem tog,dal ste primetili koliko bi blizu tom palanackom mostu bila upravo započeta deonica Kuzmin -Sr.Rača.Na oko 20 km.Logicno bi bilo povezati i taj deo tj Nestin-Kuzmin.Ne mora auto put sa 6 traka.dovoljan je drzavni put prvog reda i ..obični..most sa po jednom saobr.trakom za svaki smer kao sto je sad most
.25.maj..Rep.srpska bi postala lako dostupna za svega 15-20 min.od Palanke bez voznje kroz naselja jet bi bilo dovoljno izbeci samo Erdevik i 5 km posle njega prikljuciti se na kuzminskoj petlji na auto put BG-ZG ili pravo na tu novu deonicu koja je zapoceta ka Rači.To je druga korist tj..muva..treca je to sto bi se resili i problemi Nestinaca,Vizicana i drugih koji gravitiraju ka Palanci a pride bi i taj deo Srema..živnuo.. jer je sad u zapecku,ljudima bi porasla cena nekretnina itd.Verovatno bi se nasao i neki bezbednosni interes jer je blizu granica.Mislim da je stvarno potrebno ..vezati.. most deonicom do Kuzmina te bi to bio pun pogodak
Sine, ne pisem ja o mostu preko Dunava nego Nestinci i Susecanii koji svaku pricu o mostovima preko reke zavrse sa "prvo most Nestinu a posle svi ostali". Jednostavno, ljudima nije lako ukazati da se mostovi od 100-150 miliona eura ne prave zbog 5-10 hiljada ljudi i desetak zemljoradnika koji imaju zemlju sa druge strane reke.
Posto je Kamenica danas cep za veliki broj ljudi (za red velicine veci na dnevnom nivou nego sto iz Nestina godisnje ode za B.Palanku) i robni transport koji ide fruskogorskom stranom reke ka Novom Sadu logicno je da se izgradi most negde pre tog mesta pa kako je je bul.Evrope neka vrsta obilaznice centra grada od autoputa E75 sledi da je dalje istom logikom predlozena lokacija mosta u produzetku bul.Evrope pravo resenje. Onda dalje prema Beocinu ili Rumi, idealno resenje za Backu, Srem i Macvu. Kad vec nisu projektovali obilaznicu negde kod Futoga pa da tamo gurnu most...
Ni Sentandrejski most preko kanala ne mogu da zavrse renoviranje, a kamoli da sagrade neki nov. Sve je to lepo, ali rezultata nema nigde na vidiku. Sporo je i tromo.
@dijasporac
sam si sebe ukopao primerom, zar stvarno verujes da bi srem i pola backe radije isli okolo do novog sada pa unazad nego mostom koji im je direkt na pravcu, a i kod prometa na mostu zaboravio si ono bitno ...granica bato
Prijatelji to što vi pričate je na Republičkom nivou (B.Palanka, Neštin isl.), a ovaj most je na nivou grada tako da nemojte mešati babe i žabe. Svako kuka i filozofira o onome što njemu lično odgovara.
Definitvno se nešto radi i planira za budućnost, jer kada se taj most napravi i spoji sa tunelom kroz Frušku goru imaće smisla sve ovo što se sada planira i radi.
Lako je nama da filozofiramo ako nismo upućeni u planove.
Hvala bogu da se poruse one razne ruzne vikendice od bagre i raznih politickih familija. Sve ono ruglo sta su tamo navukli desetljecima porusiti. PRvi cu doci da rusim. Samo se prosetajte pa da ih nije sram a najgore sto nema 1 metar od jedne do druge nemozes ni prdnuti ko coek.
Begeč, Futog i dalje rade skele prema sremskoj strani
Beočin, Rakovac, Ledinci grcaju u problemima saobraćajne strukture vožnje do grada
A gradska vlast zajunila da pravi most kilometar od mosta Slobode
Upeco lala zabu sa veeelikim ustima. Kaze zaba da je lala pusti jer ce mu ispuniti zelju. Kaze lala da bi volo jedan most da ne mora camcom stalno da prelazi vec peske il biciklom. Zaba kaze da su joj mostovi diplomski rad te se izvije gipki zabac ko gimnasticar i uradi "most" pa skoci u vodu.
Po nekima ovde je prioritet most preko Dunava kod B.Palanke, lepo sto ste lokal patriotski nastrojeni ali treba realno pogledati stvari. Mostovi se grade na osnovu nekih studija u kojima se prebroji broj putnika koji gravitiraju tom mostu, na osnovu kolicine tereta koji se preveze preko njega, na osnovu isplativosti gradnje, troskova eksploatacije itd.
Promet ljudi i roba preko mosta izmedju Nestina i Palanke je daleko manji od svakog mosta nizvodno ( Beocin, Kamenica) a mostovi preko tako velike reke se ne grade zbog 10-15 hiljada stanovnika i da bi zemljoradnici obradjivali svoju zemlju. Treba biti realan, tesko ce se izgraditi jos bilo koji most preko Dunava, mozad jos jedan dole izmeju Vojlovice i Boleca na misice ali sve ostalo je totalno nerealno.
@/
Nema nikakve potrebe da oduzimam prostor vama sa toliko slobodnog vremena da na apsolutno svaku vest i svakog dana širite ksenofobiju prema Rusiji ili ruskom narodu, vaši komentari toliko govore o vama da je svaki komentar na takve potpuno nepotreban. Iako verujem vam da ste ogorčeni ako ste bili uhlebljeni u NIS-u pa dobili otkaz nakon što su Rusi kupili polovinu, sigurno ništa manje od onih koji su bili ogorčeni što se njihov novac od poreza troši za održavanje gubitaša u životu.
Ipak slažem se, starosedeoci Limana već "vekovima" nisu imali nikakvu potrebu prelaska u Srem niti obratno te im je ovo potpuno nepotrebno, čak ni imajući u vidu koliko se uvećaju vrednosti takvih nekretnina. Novi Sad pod hitno mora da se vrati unazad, Limani razruše i vrati močvara, nečuveno je i genocidno razvijati jedan grad a ponajmanje graditi mostove. Svi znamo da se mostovi grade minimum 100 kilometara od naseljenog mesta.
Bul Evrope je vec proradjen u spicevima i tesan . izvuci sve iz grada i ulice napraviti normalne kad se grade nove zgrade a ne jos uze i da ne vise stanovi na trotoaru. Nezdravo stanovanje bez sunca nad isparenjima
Na ovom pr Ribarsko ostrvo je unisteno. Naspite sebi ostrvo pa majmunisite . Kakve su to gradjevine usred prirodne oaze?Od ostrva osta samo parkic , Srecom od tog projekta nece biti nista a je i manja steta ovo razbacivanje para nego primena projekta.
prema tamnom vilajetu treba podici zid a ne most da lakse dodju za pola sata .Ako im treba most neka grade sami. Jos i tunel da rasturimo Frusku raj na zemlji. Ako ne bese tunela u Jugoslaji koja je imala jaku privredu pa ne treba tek sad i nece trebati ni za 100 god. Koliko vozila predje preko Fruske.Kad ne bi bilo ovog glavnog puta svi bi putevi na Fruskoj zatravnili pa i taj glavni ako se tunel napravi. Uz puteve je ŽIVOT.
Tunel treba da se odrzava a nismo u stanju ni put da odrzavamo.
Dakle ti projekti koji zastare za godinau dana mogu da sacekaju decenije kad ce biti izvesna realizacija.
F G je PRIRODNA PREPREKA i ne dira se.
Ako smo nesposobni i ne mozemo samostalno da isprojektujemo most vec i slovenci moraju da ucestvuju bolje da ga i ne gradimo. Preplivacemo vec nekako. Inace doticni su poznate mostadzije.
Ovaj most jeste neophodan jer je u Kamenici pakao, dolazak u grad još veći. Naravno da treba i preko Neština i da treba tunel kroz FG, ali će trebati i nove linije gradskog saobraćaja da bi sve ovo imalo smisla. No, kako nam vozači odlaze, GSP očigledno namerno ide nizvodno, neće imati ko da vozi te nove linije. Ali zato dobijamo nove javne garaže zato nam i ne treba GSP, dobićemo bici staze preko ovog novog mosta, još staza i tako za xyz godina. Novi Sad će nekad biti ponovo grad po meri građana.
Pa zar nebi bilo realnije da se pravi most negde izmedju Bačke Palanke i Novog Sada....Na dužini od 50 kilometara nema mosta osim za Bačku Palanku koji deli most sa Hrvatskom i mora se prolaziti kroz Hrvatsku da bi se ponovo ušlo u Srbiju.Stvarno nije u redu.
Svaka čast da se konačno krene sa gradnjom ovog tako važnog i nužnog objekta ali ne znam na koji će se način nabaviti s redstva za njegovu izgradnju. Ima više načina a po mojem mišljenju možda bi u ovomm trenutku koncesija buila interesantna a i da se naplaćuje mostarina što bi učinilo da se most najpre izgradi.
Većih koncesija kod nas nije bilo decenijama a ne vidim razloga zašto se jednom ne krene i sa time pčosebno kod nas U vojvodini.
Most slobode može da se premesti niže na to mesto jer sad ionako vodi ama baš nigde, na starim franjinim stubovima napraviti metalni širi neg što je bio, koji će voditi ispod tvrđave(kako je nekad bio) a Dugu ofarbati srediti i ostaviti za prelaz manjih vozila i pešaka al samo do Podgrađa. Podgrađe ofarbati kako se i radi i pretvoriti u turističko pešačku zonu. E tako da se uradi. Koštaće sve ovo duplo manje
Ko u pola osam ujuto nije prosao kroz centar Sremske Kamenice, ne zna sta je guzva. U osnovnu skolu u Sremskoj Kamenici ide oko 1000 djaka i svi prelaze semafor u najuzem delu mesta. Sremska Kamenica je nekada bila mali podunavski gradic, sa preuskom glavnom ulicom, a sada je opterecena hiljadama automobila dnevno iz Paragova, Popovice, Bocki, Ledinaca, Rakovca, Beocina, Cerevica..... Kada bi se na zaobilaznici, na kraju Karadjordjeve ulice, napravio most, onda bi se iz svih nabrojanih mesta automobili odmah upucivali direktno na isti. Ne bi isli kroz preusko grlo SREMSKOKAMENICKOG CENTRA. A u Novom Sadu bi rasteretili Bulevar Oslobodjenja, jer bi ogromna vecina produzila novim bulevarima. I OBAVEZNO, OBAVEZNO, PESACKE I BICIKLISTICKE STAZE. I da, nikakva planiranja, nikakvi elaborati i odlaganja, nego gradnja odmah, sofort. A posle toga most kod Nestina, za Vizicane, Nestince i Susecane, da mogu u svojoj drzavi, da odu do svoje opstine, Backe Palanke. AMIN.
@\ ,unistavamje, rusenje zarad mrznje i brisanja dela istorije jeste urbicid koji preraste u genocid. A mi smo u fasizmu, jer se poslovi a samim tim i mogcnost egzistencije deli samo odredjenoj grupi. Ne zaostajemo za ISIS-om.
Ako ga grade kao i sve dosad onda bolje da ne počinju. Gradnja će trajati 100 godina, mogućnost ugradnje neograničena,a možda ga budu ponovo gradili ? Ovaj mali preko kanala na Sentandresjskom putu nikako da završe. Niko ne kaže da nije potreban most,ali je u pitanju sama organizacija rada. Srbi su se tu pokazali totalno nesposobni!!
Ovo je samo bespotrebno trosenje para na projekte,ovaj mosj je totalno bespotreban i preskup,to Novi Sad ne moze sebi da dopusti,Lepo je receno,ovde je trebao da bude most po projektu od pre 50 godina kada je tuda trebalo da prodje autoput za Beograd tzv.Sremska varijanta ali je pobedila Koviljska varijanta a onaj tonuci most je toliko skupo kostao da smo se 25 godina vozli po polu autoputu sa 3 trake jer su sve pare potrosene na most.Tako sam i docekao projekat Miseluk,pocetkom 80-tih kao naselje za 200.000 stanovnika na sremskoj strani Dunava, pa nista od toga a most Slobode je napravljen zbog toga totalno bespotrebno.Dans je totalno drukcija situacija,Novi Sad ima preko 400.000 stanovnika,nije trebao da ima toliko ni u najboljim scenarijima,urbanisticki je unisten neplanskom gradnjom tako da mu sada sve drugo treba osim tog mosta.jedini most koji je sada neophodan je onaj koji je blize Backoj Palanci,npr.Futog,Begec,Celarevo.
Ko ne prolazi svakodnevno mostom Slobode i Bulevarom oslobođenja nema pretstavu kakva je gužva u levoj traci kod merkatore i nisove zgrade od 13:00 do 17:00. svi stanovnici Novog Naselja i Detelinare koji rade van grada i dolaze sa sremske strane moraju da prođu tom putanjom. Broj stanovnika u ovim delovima grada se zadnjih dvadeset godina vidno povećao. Sama frekventnost bulevara Evrope bi bila ispunjena punim kapacitetom.
Samo neodgovorni ljudi mogu da prave most na ovom mestu.Most je planiran odavno i tada nije bilo planirano da će Novi Sad biti ovakav kakav je sada i zato je taj most planiran tu.Pošto se Novi Sad daleko više proširio nego što je tada planirano taj plan više nije adekvatan.Novi most treba da se izgradi negde između Begeča i Futoga i tako praktično bude obilaznica oko Novog Sada.Taj most i most kod Danubiusa preko kanala treba prvo da se izgrade pa tek onda ovaj most.Pametni gradovi grade obilaznice a ne glavne saobraćajnice i mostove koji prolaze kroz najnaseljenije delove grada.
potrebniji je most nizvodno od palanke da poveze sever-jug i eliminise prolaz kroz grad a i oziveo bi srem i zapad backe skratio put za minimum 80 km i ustedeo vreme i novac
Da li je gradnja ovakvog mosta uopste opravdana? U blizini je most Slobode, a uzvodno do Backe Palanke nema ni jednog mosta a most kod Palanke je granicni. Zar nije bolje napraviti most pa makar kod Futogai i tako povezati celu Južnu Bačku sa severnom stranom Srema?
Ne tako davno JKP "Put" je platio 64 milona dinara idejno resenje za sredjivanje dolmi od Begeca do Kovilja u sklopu projekta prekogranicne saradnje sa Madjarskom,na tim dolmama su planirane izrade asfaltnih kolovoza pre svega za bicikliste i prateci elementi. JKP"Put" je platio i eksproprijaciju zemljista jer se ustanovilo da nisu sve parcele na kojima se nalaze dolme otkupljene od privatnih lica a koji je iznos za to izdvojen i dalje je tajna.Nista od ovoga ne bi bilo interesnatno da na kraju posao nisu dobi Karin komerc,Put invest i podrinje.JKP "PUT"-a nigde u toj prici.do duse za te poslove su bivsi direktor,sadasnji tehnicki direktor i kordinator u sektoru gradjevinske operative izjavili da je firma nesposobna za taj posao. Ali nije bila nesposobna dok je davala pare i dok se islo svake nedelje na sastanke u Morahalem gde se senlucilo sa gradskim parama.
Poenta cele price je da ce i ovaj unapred placen projekat biti ili placen ponovo za 10-15 godina ili necve nikada zaziveti a pare ce pokrasti banda.
izgleda je bitnije uposliti nekog nego zadovoljiti nasušne potrebe lokalne zajednice, ili mi već sve imamo samo nam još jedan most fali? pogledajte samo na šta liče gradske ulice i staze, koliko je samo ulica neosvetljeno, koliko je prljavo, koliko je samo odšteta naplaćeno zbog ujeda pasa; čime se vlast bavi, da nije podizanjem spomenika vlasti?
Ne razumem se al me nervira zasto Slovencima i dalje dajemo pare???Zar u projektovanju
ne mogu da budu projektanti iz Srbije.Slovenci projektuju most na Dunavu???Pa nas Strazilovski potok je kao njihove reke.Ovo se zove ne postovanje samog sebe, a mozda je i korumpovani
politicar????
Bilo bi bolje da se onih 250-300m kod mornarice otvori i da se spoji sunčani kej (kod šodroša) sa telepom - veternikom itd... Mnogo je jeftinije... bar za početak.
Bacene pare a ko zna da li ce se ikad taj most graditi. Koliko para je baceno za most koji je trebalo da ide ispod Tvrdjave pa gde je sad. Nisam optimista.
Most je jako.potreban a to najbolje.znaju.grdjani.koji svako jutro prekaze most na.posao. Zasto je Novi Sad postala rupa , sve se gradi u Beogradu od nasih para....
Za 24 miliona dinara se može odvojiti zaustavna traka na Mostu slobode da bi služila za bicikliste i da se urede prilazi Mostu i sa bačke i sremske strane. Ali ne, važno je da puknu pare za projekat koji nikad neće biti realizovan.
Izgradnja mosta koji bi povezao sremsku i bačku obalu pre granice sa Hrvatskom je prvi prioritet, a ne sudija koja se odnose na izgradnju nečega tek za (u najboljem slučaju) 10 godina i koja već sutra neće ništa značiti.
Ni prethodna dva projekta nisu realizovana, a oni razbacuju novac poreskih obveznika!
Gde su mostovi ka Tvrđavi i Ribarcu? U nečijim lopovskim džepovima!
Sta bi se dobilo ovim mostom? Malo kraci put do Kamenice, Iriga? Rasterecenje Bulevara Cara Lazara i Narodnog Fronta? Sve je to ok ali po kojoj ceni? Da li vredi baciti na ovo 60+ miliona evra znajuci koliko problema grad ima? Dali ste 24.6 miliona dinara za izradu studije?!
bolje da se postavi most u produžetku keja, preko ušća kanala u dunav, pa u šangaj i do kaća; portencijalno još jedna petlja za izlazak na autoput.
ako nam je već do mostovanja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za projekat novog mosta preko Dunava izdvojeno 24,6 miliona dinara
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.01.2019.
•10:25 > 10:34
Komentari 66
@Jazz
Bik koji leži
.25.maj..Rep.srpska bi postala lako dostupna za svega 15-20 min.od Palanke bez voznje kroz naselja jet bi bilo dovoljno izbeci samo Erdevik i 5 km posle njega prikljuciti se na kuzminskoj petlji na auto put BG-ZG ili pravo na tu novu deonicu koja je zapoceta ka Rači.To je druga korist tj..muva..treca je to sto bi se resili i problemi Nestinaca,Vizicana i drugih koji gravitiraju ka Palanci a pride bi i taj deo Srema..živnuo.. jer je sad u zapecku,ljudima bi porasla cena nekretnina itd.Verovatno bi se nasao i neki bezbednosni interes jer je blizu granica.Mislim da je stvarno potrebno ..vezati.. most deonicom do Kuzmina te bi to bio pun pogodak
dijasporac
Posto je Kamenica danas cep za veliki broj ljudi (za red velicine veci na dnevnom nivou nego sto iz Nestina godisnje ode za B.Palanku) i robni transport koji ide fruskogorskom stranom reke ka Novom Sadu logicno je da se izgradi most negde pre tog mesta pa kako je je bul.Evrope neka vrsta obilaznice centra grada od autoputa E75 sledi da je dalje istom logikom predlozena lokacija mosta u produzetku bul.Evrope pravo resenje. Onda dalje prema Beocinu ili Rumi, idealno resenje za Backu, Srem i Macvu. Kad vec nisu projektovali obilaznicu negde kod Futoga pa da tamo gurnu most...
Jazz
Antibot
nr
Bujke
deda
sam si sebe ukopao primerom, zar stvarno verujes da bi srem i pola backe radije isli okolo do novog sada pa unazad nego mostom koji im je direkt na pravcu, a i kod prometa na mostu zaboravio si ono bitno ...granica bato
Novosađanin
Definitvno se nešto radi i planira za budućnost, jer kada se taj most napravi i spoji sa tunelom kroz Frušku goru imaće smisla sve ovo što se sada planira i radi.
Lako je nama da filozofiramo ako nismo upućeni u planove.
MIlovan Ilvof
zox
joooooooj
casovnicar
Beočin, Rakovac, Ledinci grcaju u problemima saobraćajne strukture vožnje do grada
A gradska vlast zajunila da pravi most kilometar od mosta Slobode
ezop sa salajke
dijasporac
Promet ljudi i roba preko mosta izmedju Nestina i Palanke je daleko manji od svakog mosta nizvodno ( Beocin, Kamenica) a mostovi preko tako velike reke se ne grade zbog 10-15 hiljada stanovnika i da bi zemljoradnici obradjivali svoju zemlju. Treba biti realan, tesko ce se izgraditi jos bilo koji most preko Dunava, mozad jos jedan dole izmeju Vojlovice i Boleca na misice ali sve ostalo je totalno nerealno.
Aruznec
Nema nikakve potrebe da oduzimam prostor vama sa toliko slobodnog vremena da na apsolutno svaku vest i svakog dana širite ksenofobiju prema Rusiji ili ruskom narodu, vaši komentari toliko govore o vama da je svaki komentar na takve potpuno nepotreban. Iako verujem vam da ste ogorčeni ako ste bili uhlebljeni u NIS-u pa dobili otkaz nakon što su Rusi kupili polovinu, sigurno ništa manje od onih koji su bili ogorčeni što se njihov novac od poreza troši za održavanje gubitaša u životu.
Ipak slažem se, starosedeoci Limana već "vekovima" nisu imali nikakvu potrebu prelaska u Srem niti obratno te im je ovo potpuno nepotrebno, čak ni imajući u vidu koliko se uvećaju vrednosti takvih nekretnina. Novi Sad pod hitno mora da se vrati unazad, Limani razruše i vrati močvara, nečuveno je i genocidno razvijati jedan grad a ponajmanje graditi mostove. Svi znamo da se mostovi grade minimum 100 kilometara od naseljenog mesta.
evo resenje za guzvu
Zemara
Grad je tesna ici u
Na ovom pr Ribarsko ostrvo je unisteno. Naspite sebi ostrvo pa majmunisite . Kakve su to gradjevine usred prirodne oaze?Od ostrva osta samo parkic , Srecom od tog projekta nece biti nista a je i manja steta ovo razbacivanje para nego primena projekta.
smeju nam se
Tunel treba da se odrzava a nismo u stanju ni put da odrzavamo.
Dakle ti projekti koji zastare za godinau dana mogu da sacekaju decenije kad ce biti izvesna realizacija.
F G je PRIRODNA PREPREKA i ne dira se.
@Sremica
Tokmak
danili
Putnik
Neša
Ns 49
Većih koncesija kod nas nije bilo decenijama a ne vidim razloga zašto se jednom ne krene i sa time pčosebno kod nas U vojvodini.
Nemaju
SREMICA
Pravi Opalim te g...
Zoki021
Podbarac Original
Plidnem
Yorbos
/
gde si bre g nema te da kometarises podrsku putinu
jeste, ako time unistavas slobodan zivot ljudi koji su do tada tu ziveli
Verko
Đura
\
Gradnja mosta je isto što i genocid? Zašto se ne lečite?
pera
deda
Most
Imam prava da predlažem i da imam svoje mišljenje!
zz
Mire
/
tako da su i ti komunisticki planovi o mostu na tom delu zastareli
most treba da je prema futogu
u blizini vec imate most
osim ako vam i dalje nije cilj genocid
zemara
Amon
frustronaut
Pera
Poenta cele price je da ce i ovaj unapred placen projekat biti ili placen ponovo za 10-15 godina ili necve nikada zaziveti a pare ce pokrasti banda.
?
kolekcionar
Zelenmir
Partija Drvoseča Srbije.
retard
bora
ne mogu da budu projektanti iz Srbije.Slovenci projektuju most na Dunavu???Pa nas Strazilovski potok je kao njihove reke.Ovo se zove ne postovanje samog sebe, a mozda je i korumpovani
politicar????
Dragan
Pera
mmmmmm
Student
Alex
ns
Goran
jaloken
/
Skeledžija u penziji
Gerga
Gde su mostovi ka Tvrđavi i Ribarcu? U nečijim lopovskim džepovima!
Cale
Vladan
x
ako nam je već do mostovanja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H