Autor: 021.rs

Novi Sad
16.01.2019.
10:25 > 10:34
Za izradu generalnog plana s prethodnom studijom opravdanosti novog mosta preko Dunava, u nastavku Bulevara Evrope, izdvojiće se 24,6 miliona dinara.
  • @Jazz

    02.07.2020 09:37
    Slažem se - ako ga Španci budu gradili.
  • Bik koji leži

    26.06.2020 19:47
    Jednim udarcem 4 muve
    Neko napisa da se mostovi prave tamo gde je vise saobracaja.Slazem se al dal je taj gosp.pomislio koliko bi se vozila iz Vojvodine cele preusmerilo na taj Palanacki most kad bi postojao iz vise razloga.Izbegavaju voznju kroz NS tj kroz grad jer taj tamo most isao bi van Palanke.Samim tim NS bi se rasteretio dobrog dela gužve i pogotovo teretnjaka.Sem tog,dal ste primetili koliko bi blizu tom palanackom mostu bila upravo započeta deonica Kuzmin -Sr.Rača.Na oko 20 km.Logicno bi bilo povezati i taj deo tj Nestin-Kuzmin.Ne mora auto put sa 6 traka.dovoljan je drzavni put prvog reda i ..obični..most sa po jednom saobr.trakom za svaki smer kao sto je sad most
    .25.maj..Rep.srpska bi postala lako dostupna za svega 15-20 min.od Palanke bez voznje kroz naselja jet bi bilo dovoljno izbeci samo Erdevik i 5 km posle njega prikljuciti se na kuzminskoj petlji na auto put BG-ZG ili pravo na tu novu deonicu koja je zapoceta ka Rači.To je druga korist tj..muva..treca je to sto bi se resili i problemi Nestinaca,Vizicana i drugih koji gravitiraju ka Palanci a pride bi i taj deo Srema..živnuo.. jer je sad u zapecku,ljudima bi porasla cena nekretnina itd.Verovatno bi se nasao i neki bezbednosni interes jer je blizu granica.Mislim da je stvarno potrebno ..vezati.. most deonicom do Kuzmina te bi to bio pun pogodak
  • dijasporac

    18.01.2019 17:23
    @Novosađanin
    Sine, ne pisem ja o mostu preko Dunava nego Nestinci i Susecanii koji svaku pricu o mostovima preko reke zavrse sa "prvo most Nestinu a posle svi ostali". Jednostavno, ljudima nije lako ukazati da se mostovi od 100-150 miliona eura ne prave zbog 5-10 hiljada ljudi i desetak zemljoradnika koji imaju zemlju sa druge strane reke.

    Posto je Kamenica danas cep za veliki broj ljudi (za red velicine veci na dnevnom nivou nego sto iz Nestina godisnje ode za B.Palanku) i robni transport koji ide fruskogorskom stranom reke ka Novom Sadu logicno je da se izgradi most negde pre tog mesta pa kako je je bul.Evrope neka vrsta obilaznice centra grada od autoputa E75 sledi da je dalje istom logikom predlozena lokacija mosta u produzetku bul.Evrope pravo resenje. Onda dalje prema Beocinu ili Rumi, idealno resenje za Backu, Srem i Macvu. Kad vec nisu projektovali obilaznicu negde kod Futoga pa da tamo gurnu most...
  • Jazz

    18.01.2019 10:32
    Gledajući koliko je radjen i gradjen Žeželjev most ovaj novi treba očekivati u sledećem veku...realno...
  • Antibot

    17.01.2019 14:46
    Novosadjanine brate...
    Idi pojedi sendvič i mani se hvalospeva sadašnje vlasti.
  • nr

    17.01.2019 11:22
    skadar
    Ni Sentandrejski most preko kanala ne mogu da zavrse renoviranje, a kamoli da sagrade neki nov. Sve je to lepo, ali rezultata nema nigde na vidiku. Sporo je i tromo.
  • Bujke

    17.01.2019 11:19
    Namcor
    Bice jos dugo A Marija na dunavcu voza se u camcu
  • deda

    17.01.2019 10:54
    @dijasporac
    sam si sebe ukopao primerom, zar stvarno verujes da bi srem i pola backe radije isli okolo do novog sada pa unazad nego mostom koji im je direkt na pravcu, a i kod prometa na mostu zaboravio si ono bitno ...granica bato
  • Novosađanin

    17.01.2019 10:45
    @ Diajasporac i @ Neša
    Prijatelji to što vi pričate je na Republičkom nivou (B.Palanka, Neštin isl.), a ovaj most je na nivou grada tako da nemojte mešati babe i žabe. Svako kuka i filozofira o onome što njemu lično odgovara.
    Definitvno se nešto radi i planira za budućnost, jer kada se taj most napravi i spoji sa tunelom kroz Frušku goru imaće smisla sve ovo što se sada planira i radi.
    Lako je nama da filozofiramo ako nismo upućeni u planove.
  • MIlovan Ilvof

    17.01.2019 05:40
    Susek
    Hvala bogu da se poruse one razne ruzne vikendice od bagre i raznih politickih familija. Sve ono ruglo sta su tamo navukli desetljecima porusiti. PRvi cu doci da rusim. Samo se prosetajte pa da ih nije sram a najgore sto nema 1 metar od jedne do druge nemozes ni prdnuti ko coek.
  • zox

    17.01.2019 04:24
    Botovi stigli i na ovu vest .
  • joooooooj

    17.01.2019 00:12
    ja pogresih to nije Ribarsko ostrvo e onda .....
  • casovnicar

    17.01.2019 00:06
    ovi bas zajunili
    Begeč, Futog i dalje rade skele prema sremskoj strani
    Beočin, Rakovac, Ledinci grcaju u problemima saobraćajne strukture vožnje do grada
    A gradska vlast zajunila da pravi most kilometar od mosta Slobode
  • ezop sa salajke

    16.01.2019 21:38
    Upeco lala zabu sa veeelikim ustima. Kaze zaba da je lala pusti jer ce mu ispuniti zelju. Kaze lala da bi volo jedan most da ne mora camcom stalno da prelazi vec peske il biciklom. Zaba kaze da su joj mostovi diplomski rad te se izvije gipki zabac ko gimnasticar i uradi "most" pa skoci u vodu.
  • dijasporac

    16.01.2019 21:12
    Po nekima ovde je prioritet most preko Dunava kod B.Palanke, lepo sto ste lokal patriotski nastrojeni ali treba realno pogledati stvari. Mostovi se grade na osnovu nekih studija u kojima se prebroji broj putnika koji gravitiraju tom mostu, na osnovu kolicine tereta koji se preveze preko njega, na osnovu isplativosti gradnje, troskova eksploatacije itd.

    Promet ljudi i roba preko mosta izmedju Nestina i Palanke je daleko manji od svakog mosta nizvodno ( Beocin, Kamenica) a mostovi preko tako velike reke se ne grade zbog 10-15 hiljada stanovnika i da bi zemljoradnici obradjivali svoju zemlju. Treba biti realan, tesko ce se izgraditi jos bilo koji most preko Dunava, mozad jos jedan dole izmeju Vojlovice i Boleca na misice ali sve ostalo je totalno nerealno.
  • Aruznec

    16.01.2019 21:07
    @/
    Nema nikakve potrebe da oduzimam prostor vama sa toliko slobodnog vremena da na apsolutno svaku vest i svakog dana širite ksenofobiju prema Rusiji ili ruskom narodu, vaši komentari toliko govore o vama da je svaki komentar na takve potpuno nepotreban. Iako verujem vam da ste ogorčeni ako ste bili uhlebljeni u NIS-u pa dobili otkaz nakon što su Rusi kupili polovinu, sigurno ništa manje od onih koji su bili ogorčeni što se njihov novac od poreza troši za održavanje gubitaša u životu.

    Ipak slažem se, starosedeoci Limana već "vekovima" nisu imali nikakvu potrebu prelaska u Srem niti obratno te im je ovo potpuno nepotrebno, čak ni imajući u vidu koliko se uvećaju vrednosti takvih nekretnina. Novi Sad pod hitno mora da se vrati unazad, Limani razruše i vrati močvara, nečuveno je i genocidno razvijati jedan grad a ponajmanje graditi mostove. Svi znamo da se mostovi grade minimum 100 kilometara od naseljenog mesta.
  • evo resenje za guzvu

    16.01.2019 20:57
    Prijavite prebivaliste po okolnim selima. Uzmete putne troskove umesto karata lovu i iznajmite snacic pored radnog mesta imate i za komunalije.
  • Zemara

    16.01.2019 20:54
    predlog
    Napravite most do raja, most do moga zavicaja!
  • Grad je tesna ici u

    16.01.2019 20:54
    Bul Evrope je vec proradjen u spicevima i tesan . izvuci sve iz grada i ulice napraviti normalne kad se grade nove zgrade a ne jos uze i da ne vise stanovi na trotoaru. Nezdravo stanovanje bez sunca nad isparenjima

    Na ovom pr Ribarsko ostrvo je unisteno. Naspite sebi ostrvo pa majmunisite . Kakve su to gradjevine usred prirodne oaze?Od ostrva osta samo parkic , Srecom od tog projekta nece biti nista a je i manja steta ovo razbacivanje para nego primena projekta.
  • smeju nam se

    16.01.2019 20:45
    Protiv TUNELA
    prema tamnom vilajetu treba podici zid a ne most da lakse dodju za pola sata .Ako im treba most neka grade sami. Jos i tunel da rasturimo Frusku raj na zemlji. Ako ne bese tunela u Jugoslaji koja je imala jaku privredu pa ne treba tek sad i nece trebati ni za 100 god. Koliko vozila predje preko Fruske.Kad ne bi bilo ovog glavnog puta svi bi putevi na Fruskoj zatravnili pa i taj glavni ako se tunel napravi. Uz puteve je ŽIVOT.
    Tunel treba da se odrzava a nismo u stanju ni put da odrzavamo.
    Dakle ti projekti koji zastare za godinau dana mogu da sacekaju decenije kad ce biti izvesna realizacija.
    F G je PRIRODNA PREPREKA i ne dira se.
  • @Sremica

    16.01.2019 18:49
    Prvo most pre Palanke
    Jer neštinci, Vizićani i Susećani moraju do Palanke da idu oko 80 km, tako da kameničani treba da budu stpljivi ili idu zaobilaznim putevima.
  • Tokmak

    16.01.2019 18:27
    Prvenstvo
    Prvo izgraditi tunel kroz Frušku Goru, a to će biti malo sutra.
  • danili

    16.01.2019 17:52
    naravoucenije
    Ako smo nesposobni i ne mozemo samostalno da isprojektujemo most vec i slovenci moraju da ucestvuju bolje da ga i ne gradimo. Preplivacemo vec nekako. Inace doticni su poznate mostadzije.
  • Putnik

    16.01.2019 17:32
    Ovaj most jeste neophodan jer je u Kamenici pakao, dolazak u grad još veći. Naravno da treba i preko Neština i da treba tunel kroz FG, ali će trebati i nove linije gradskog saobraćaja da bi sve ovo imalo smisla. No, kako nam vozači odlaze, GSP očigledno namerno ide nizvodno, neće imati ko da vozi te nove linije. Ali zato dobijamo nove javne garaže zato nam i ne treba GSP, dobićemo bici staze preko ovog novog mosta, još staza i tako za xyz godina. Novi Sad će nekad biti ponovo grad po meri građana.
  • Neša

    16.01.2019 17:08
    Projekat novog mosta
    Pa zar nebi bilo realnije da se pravi most negde izmedju Bačke Palanke i Novog Sada....Na dužini od 50 kilometara nema mosta osim za Bačku Palanku koji deli most sa Hrvatskom i mora se prolaziti kroz Hrvatsku da bi se ponovo ušlo u Srbiju.Stvarno nije u redu.
  • Ns 49

    16.01.2019 16:59
    Svaka čast da se konačno krene sa gradnjom ovog tako važnog i nužnog objekta ali ne znam na koji će se način nabaviti s redstva za njegovu izgradnju. Ima više načina a po mojem mišljenju možda bi u ovomm trenutku koncesija buila interesantna a i da se naplaćuje mostarina što bi učinilo da se most najpre izgradi.
    Većih koncesija kod nas nije bilo decenijama a ne vidim razloga zašto se jednom ne krene i sa time pčosebno kod nas U vojvodini.
  • Nemaju

    16.01.2019 16:25
    Pojma
    Most slobode može da se premesti niže na to mesto jer sad ionako vodi ama baš nigde, na starim franjinim stubovima napraviti metalni širi neg što je bio, koji će voditi ispod tvrđave(kako je nekad bio) a Dugu ofarbati srediti i ostaviti za prelaz manjih vozila i pešaka al samo do Podgrađa. Podgrađe ofarbati kako se i radi i pretvoriti u turističko pešačku zonu. E tako da se uradi. Koštaće sve ovo duplo manje
  • SREMICA

    16.01.2019 15:48
    MOST
    Ko u pola osam ujuto nije prosao kroz centar Sremske Kamenice, ne zna sta je guzva. U osnovnu skolu u Sremskoj Kamenici ide oko 1000 djaka i svi prelaze semafor u najuzem delu mesta. Sremska Kamenica je nekada bila mali podunavski gradic, sa preuskom glavnom ulicom, a sada je opterecena hiljadama automobila dnevno iz Paragova, Popovice, Bocki, Ledinaca, Rakovca, Beocina, Cerevica..... Kada bi se na zaobilaznici, na kraju Karadjordjeve ulice, napravio most, onda bi se iz svih nabrojanih mesta automobili odmah upucivali direktno na isti. Ne bi isli kroz preusko grlo SREMSKOKAMENICKOG CENTRA. A u Novom Sadu bi rasteretili Bulevar Oslobodjenja, jer bi ogromna vecina produzila novim bulevarima. I OBAVEZNO, OBAVEZNO, PESACKE I BICIKLISTICKE STAZE. I da, nikakva planiranja, nikakvi elaborati i odlaganja, nego gradnja odmah, sofort. A posle toga most kod Nestina, za Vizicane, Nestince i Susecane, da mogu u svojoj drzavi, da odu do svoje opstine, Backe Palanke. AMIN.
  • Pravi Opalim te g...

    16.01.2019 15:42
    @\ ,unistavamje, rusenje zarad mrznje i brisanja dela istorije jeste urbicid koji preraste u genocid. A mi smo u fasizmu, jer se poslovi a samim tim i mogcnost egzistencije deli samo odredjenoj grupi. Ne zaostajemo za ISIS-om.
  • Zoki021

    16.01.2019 15:02
    most
    Ako ga grade kao i sve dosad onda bolje da ne počinju. Gradnja će trajati 100 godina, mogućnost ugradnje neograničena,a možda ga budu ponovo gradili ? Ovaj mali preko kanala na Sentandresjskom putu nikako da završe. Niko ne kaže da nije potreban most,ali je u pitanju sama organizacija rada. Srbi su se tu pokazali totalno nesposobni!!
  • Podbarac Original

    16.01.2019 14:36
    Nista od ovoga
    Ovo je samo bespotrebno trosenje para na projekte,ovaj mosj je totalno bespotreban i preskup,to Novi Sad ne moze sebi da dopusti,Lepo je receno,ovde je trebao da bude most po projektu od pre 50 godina kada je tuda trebalo da prodje autoput za Beograd tzv.Sremska varijanta ali je pobedila Koviljska varijanta a onaj tonuci most je toliko skupo kostao da smo se 25 godina vozli po polu autoputu sa 3 trake jer su sve pare potrosene na most.Tako sam i docekao projekat Miseluk,pocetkom 80-tih kao naselje za 200.000 stanovnika na sremskoj strani Dunava, pa nista od toga a most Slobode je napravljen zbog toga totalno bespotrebno.Dans je totalno drukcija situacija,Novi Sad ima preko 400.000 stanovnika,nije trebao da ima toliko ni u najboljim scenarijima,urbanisticki je unisten neplanskom gradnjom tako da mu sada sve drugo treba osim tog mosta.jedini most koji je sada neophodan je onaj koji je blize Backoj Palanci,npr.Futog,Begec,Celarevo.
  • Plidnem

    16.01.2019 14:18
    Mislim
    ...bolje da ste projektovali most izmedju Titovog Vrbasa i Lovćenca,mislim pre bi bio gotov!
  • Yorbos

    16.01.2019 14:06
    I te kako poterban!
    Ko ne prolazi svakodnevno mostom Slobode i Bulevarom oslobođenja nema pretstavu kakva je gužva u levoj traci kod merkatore i nisove zgrade od 13:00 do 17:00. svi stanovnici Novog Naselja i Detelinare koji rade van grada i dolaze sa sremske strane moraju da prođu tom putanjom. Broj stanovnika u ovim delovima grada se zadnjih dvadeset godina vidno povećao. Sama frekventnost bulevara Evrope bi bila ispunjena punim kapacitetom.
  • /

    16.01.2019 13:58
    /
    \
    gde si bre g nema te da kometarises podrsku putinu

    jeste, ako time unistavas slobodan zivot ljudi koji su do tada tu ziveli
  • Verko

    16.01.2019 13:49
    Mnogo potrebniji most je od Brzog Broda do Donje Vrežine.
  • Đura

    16.01.2019 13:21
    Samo neodgovorni ljudi mogu da prave most na ovom mestu.Most je planiran odavno i tada nije bilo planirano da će Novi Sad biti ovakav kakav je sada i zato je taj most planiran tu.Pošto se Novi Sad daleko više proširio nego što je tada planirano taj plan više nije adekvatan.Novi most treba da se izgradi negde između Begeča i Futoga i tako praktično bude obilaznica oko Novog Sada.Taj most i most kod Danubiusa preko kanala treba prvo da se izgrade pa tek onda ovaj most.Pametni gradovi grade obilaznice a ne glavne saobraćajnice i mostove koji prolaze kroz najnaseljenije delove grada.
  • \

    16.01.2019 13:08
    @/
    Gradnja mosta je isto što i genocid? Zašto se ne lečite?
  • pera

    16.01.2019 12:55
    planovi drze ovce poslusnim
  • deda

    16.01.2019 12:37
    potrebniji je most nizvodno od palanke da poveze sever-jug i eliminise prolaz kroz grad a i oziveo bi srem i zapad backe skratio put za minimum 80 km i ustedeo vreme i novac
  • Most

    16.01.2019 12:36
    Aleksandar Vučić
    Ja predlažem da se novi most nazove po Aleksandru Vučiću!
    Imam prava da predlažem i da imam svoje mišljenje!
  • zz

    16.01.2019 12:27
    uu
    moraju se nekako izvuci pare iz budzeta
  • Mire

    16.01.2019 12:13
    Most
    Ovaj most je planiran u produžetku bulevara Evrope, i gradi se na Dunavcu a ne na Ribarcu.
  • /

    16.01.2019 12:13
    /
    tito je mrtav. zbog njegove posete je unisten deo gde je sada pozoriste
    tako da su i ti komunisticki planovi o mostu na tom delu zastareli

    most treba da je prema futogu
    u blizini vec imate most

    osim ako vam i dalje nije cilj genocid

  • zemara

    16.01.2019 12:11
    Joj zemo mi je podizvođač, opet ćemo u Verigama da pravimo lom.
  • Amon

    16.01.2019 12:05
    Puna podrška! Značajno bi rasteretilo Bulevar Oslobođenja i centar. Bulevar Evrope bi onda profunkcionisao u punom obimu.
  • frustronaut

    16.01.2019 11:58
    ...
    Da li je gradnja ovakvog mosta uopste opravdana? U blizini je most Slobode, a uzvodno do Backe Palanke nema ni jednog mosta a most kod Palanke je granicni. Zar nije bolje napraviti most pa makar kod Futogai i tako povezati celu Južnu Bačku sa severnom stranom Srema?
  • Pera

    16.01.2019 11:55
    Opet unapred placanja
    Ne tako davno JKP "Put" je platio 64 milona dinara idejno resenje za sredjivanje dolmi od Begeca do Kovilja u sklopu projekta prekogranicne saradnje sa Madjarskom,na tim dolmama su planirane izrade asfaltnih kolovoza pre svega za bicikliste i prateci elementi. JKP"Put" je platio i eksproprijaciju zemljista jer se ustanovilo da nisu sve parcele na kojima se nalaze dolme otkupljene od privatnih lica a koji je iznos za to izdvojen i dalje je tajna.Nista od ovoga ne bi bilo interesnatno da na kraju posao nisu dobi Karin komerc,Put invest i podrinje.JKP "PUT"-a nigde u toj prici.do duse za te poslove su bivsi direktor,sadasnji tehnicki direktor i kordinator u sektoru gradjevinske operative izjavili da je firma nesposobna za taj posao. Ali nije bila nesposobna dok je davala pare i dok se islo svake nedelje na sastanke u Morahalem gde se senlucilo sa gradskim parama.
    Poenta cele price je da ce i ovaj unapred placen projekat biti ili placen ponovo za 10-15 godina ili necve nikada zaziveti a pare ce pokrasti banda.
  • ?

    16.01.2019 11:46
    ?
    izgleda je bitnije uposliti nekog nego zadovoljiti nasušne potrebe lokalne zajednice, ili mi već sve imamo samo nam još jedan most fali? pogledajte samo na šta liče gradske ulice i staze, koliko je samo ulica neosvetljeno, koliko je prljavo, koliko je samo odšteta naplaćeno zbog ujeda pasa; čime se vlast bavi, da nije podizanjem spomenika vlasti?
  • kolekcionar

    16.01.2019 11:43
    da li se negde moze kupiti maketa ovog mosta ?
  • Zelenmir

    16.01.2019 11:40
    Alal vera drvoseče!
    Znači, napredno poseći šumu na Ribarcu.
    Partija Drvoseča Srbije.
  • retard

    16.01.2019 11:35
    bice zavrsen 132243354465576687798809 godine .
  • bora

    16.01.2019 11:27
    korupcija
    Ne razumem se al me nervira zasto Slovencima i dalje dajemo pare???Zar u projektovanju
    ne mogu da budu projektanti iz Srbije.Slovenci projektuju most na Dunavu???Pa nas Strazilovski potok je kao njihove reke.Ovo se zove ne postovanje samog sebe, a mozda je i korumpovani
    politicar????
  • Dragan

    16.01.2019 11:26
    Prolaz
    Bilo bi bolje da se onih 250-300m kod mornarice otvori i da se spoji sunčani kej (kod šodroša) sa telepom - veternikom itd... Mnogo je jeftinije... bar za početak.
  • Pera

    16.01.2019 11:21
    Bacene pare
    Bacene pare a ko zna da li ce se ikad taj most graditi. Koliko para je baceno za most koji je trebalo da ide ispod Tvrdjave pa gde je sad. Nisam optimista.
  • mmmmmm

    16.01.2019 11:18
    ohhhhhh
    Mmmmm al će biti napredne ugradnje......
  • Student

    16.01.2019 11:17
    Koji ce sad deo grada biti zatvoren na +10 godina?
  • Alex

    16.01.2019 11:09
    Sprdnja
    Pa ovde se neko segaci! Zezelja su gradili od 2003. do 2018. godine
  • ns

    16.01.2019 11:06
    Most je jako.potreban a to najbolje.znaju.grdjani.koji svako jutro prekaze most na.posao. Zasto je Novi Sad postala rupa , sve se gradi u Beogradu od nasih para....
  • Goran

    16.01.2019 11:04
    Da li ce taj most ovako da izgleda : https://youtu.be/D66173PF2Iw
  • jaloken

    16.01.2019 11:04
    biciklirajmo
    Za 24 miliona dinara se može odvojiti zaustavna traka na Mostu slobode da bi služila za bicikliste i da se urede prilazi Mostu i sa bačke i sremske strane. Ali ne, važno je da puknu pare za projekat koji nikad neće biti realizovan.
  • /

    16.01.2019 11:00
    /
    kakvi su to onda elitni stanovi na ribarcu kada nece imati prilaz mostu a zivece uz to tutnjanje
  • Skeledžija u penziji

    16.01.2019 10:56
    most umesto skele
    Izgradnja mosta koji bi povezao sremsku i bačku obalu pre granice sa Hrvatskom je prvi prioritet, a ne sudija koja se odnose na izgradnju nečega tek za (u najboljem slučaju) 10 godina i koja već sutra neće ništa značiti.
  • Gerga

    16.01.2019 10:54
    Sumanuto
    Ni prethodna dva projekta nisu realizovana, a oni razbacuju novac poreskih obveznika!
    Gde su mostovi ka Tvrđavi i Ribarcu? U nečijim lopovskim džepovima!
  • Cale

    16.01.2019 10:50
    Sta bi se dobilo ovim mostom? Malo kraci put do Kamenice, Iriga? Rasterecenje Bulevara Cara Lazara i Narodnog Fronta? Sve je to ok ali po kojoj ceni? Da li vredi baciti na ovo 60+ miliona evra znajuci koliko problema grad ima? Dali ste 24.6 miliona dinara za izradu studije?!
  • Vladan

    16.01.2019 10:50
    Ako vec neki genije misli da pravi mostove tako blizu, zasto umesto toga ne prosiri postojeci?
  • x

    16.01.2019 10:50
    y
    bolje da se postavi most u produžetku keja, preko ušća kanala u dunav, pa u šangaj i do kaća; portencijalno još jedna petlja za izlazak na autoput.
    ako nam je već do mostovanja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna