Gradska vlast razmišlja o povećanju nadoknade za investitore, koji ne obezbede dovoljno parking mesta, prilikom izgradnje stambenih i poslovnih objekata.
Da predlog potekne iz urbanizma koji je jedini odgovoran da li novi sad ima uske ili siroke ulice,da li ce biti parking mesta ili nece i onda ti isti sto su krivi za ovo dadasnje stanje daju ovsko idiotski predlog. Svasta smo vidjali da vlast radi ali ovsko nesto jos nije bilo. Koliki treba da si retardiran da shvatis da kad srusis porodicnu kucu i predvidis kolektivnu gradnju pa jos to malo dosolis sa mitom pa capis jos par spratova( naravno promenom plana) i projektujes par parking mesta tu mora da fali parkinga. Gospodine gradonacelnice pocnite malo da reagujete vi sve znate ( niste glupi) a i advokat ste. Stanite malo na put vasim partiskim kolegama. Vijali ste demokrate i radnike gratske uprave za hotel hajat s vasi ljudi u sred centra dozvolise onoliku zgradurinu koja nije bila po planu ali plan sluzi da se moze dobiti malo parica za unuke i eto promene plana. Imamo te slucajeve po gradu i sve istim ljudima isti ljudi menjaju planove. Niste to znali gradonacelnice? Steta sto niste sin od kostunice pa da ste ne upuceni.znam da ovo nista nece promeniti ali da ipak kazem.
Ko odredjuje koliko ce biti parking mesta i da li ce ih biti? Urbanizam i sa time nema investitor nista.ko je predlozio nenormalnu taksu od 2oooooo dinara pa to je skuplje od svake garaze na trzistu a predlog potekao od urbanizma,isti onaj sto je dozvolio da se prave zgradurine po gradu i to prave iskljucivo isti investitori i to bas nikom ne bode oci tu sigurno nema mita. More treba svu bandu, socijaliste, demokrate,naprednjake... pohapsiti samo kad bi policija smela da radi posao za koni je placena.
Pogledajte svi u važećem Urbanističkom planu, nedavno na silu proguranom... ceo Liman 5 iza okretnice je projektovan bez parkinga!!! Već se zna investitor, dve zgradurine sa par stotina stanova plus poslovne zgrade, parkinga nigde. Svi će se parkirati na Limanu 4 i pomeriti zonu parkiranja ka ostalim Limanima. Minimum 1000 vozila dnevno im tu dolazi, pa vi vidite šta rade gradske vlasti. To je tema i za vas novinare... 1000 vozila tu, 1000 vozila u novu zgradu na Limanu 1 i minimum 1000 vozila za projekat Novi Sad na vodi, prostor bivše mornarice. Šta rade gradske vlasti? U čiju tikvu duvaju? Da se ne zaboravi... ova vlast je razvalila Liman pre 12 godina sa Park siti kompleksom i zgradom iza Limanske opštine! To im je uvelo oko 1000 vozila! Jedino im je uniforma bila radikalska... ali "stručnjaci" isti, danas vajni naprednjaci. Eto vam teme za ozbiljno istraživanje i proveru zakonitosti. Pitajte i "stručnjake" u JP Urbanizam... da li su se protivili... ili u stražnjicu vlastelinima duvali???
Ultimatum...nema gradnje ako investitor ne obezbedi po dva parking mesta po stanu ili lokalu do 50m2.
Ovih dana gledam Galens na kruznom toku ka Limanu...lepota bez ijednog parkinga. Zbog takvih projekata su unisteni gradski kvartovi i kako stoje stvari i bice ih jos.
Trenutno se to desava sa Limanom. Park city ima gomile stanova i poslovnoh kancelarija gde svi parkiraju po okolnim parkinzima jer imaju samo skupu podzemnu garazu isto vazi i za Irce malo nize. Tamo je zgrada napravljena na parkingu.
Sada vajne gradske arhitekte prave spratne garaze i pored cele kineske cetvrti, restoran u parku i slične gluposti.
Gde ode planska gradnja u Novom Sadu?!
Prva reč u naslovu sve objašnjava.
Znači ovako.... svi smo svesni da postoji problem, da je problem užasan i teško rešiv i da mora nešto da se preduzme. Međutim, tendeciozno se najavljuje da je "Moguće" da će se povećati naknada za neizgrađeno parking mesto. Ja da sam investitor, požurio bi da izgradim još zgrada bez parking mesta, ne bi li se pretnja obistinila.
Ovo je po principu: "Jako nas kradu i lažu, znamo kako i ko! Moguće je da ćemo početi da primenjujemo zakon".
Bljuc !!!
Treba da se potpuno ukine mogućnost investitorima da plate doprinos za nedostajuće parking mesto. Sta vas je do sad sprecavalo? Trpali ste pare u dzep i dozvoljavali raznim Aleksandrima i Dodicima da grade kako hoce.
Ako ovo prodje (i ne bude neka lako zobilazna fora) dacu glas nazadnjacima pa makar posle tu ruku sam sebi odsekao. Grad od 300k ljudi a kao da nas je 2m...sramota
Gospodo draga, ovaj grad su u poslednjih trideset godina uništili primitivni, polupismeni i koruptivni tumači demokratije i kapitalizma. Izgradanja stambenih zgrada je vršena po principu "nevidljivih" donacija strankama na vlasti i povoljnijih uslova za investitore, koji daju za "našu stvar"! Gradske vlasti vrlo dobro znaju šta su radile! Građanima su vlasti sistemski plasirale priču o nedostatku budžetskih sredstava i potrebi da se dozvole dele za izgradnje šestospratnica na mestu udžerica. Stanogradnja se vrši tako što gradska vlast odredi poziciju i poruši npr dvadeset kuća, isplati vlasnike i raspiše konkurs za izgradnju... tada se javi investitor koji može zidati samo u okvirima koje zadaje država, po projektu koji će kontrolisati ista ta država, sa brojem stanova po spratu koji su u skladu sa zdravim razumom i postignutim civilizacijskim nivoom kvaliteta života u zajednici, uz spratnost koja je primerena lokaciji i uz obezbeđena parking mesta. Takođe, stanogradnja se vrši na prostorima oko grada, gde je eventualno potrebno otkupiti parcele ili po koju vikendicu, tako nastaju "Nova naselja". Jednim bulevarom sa šest traka bilo koja lokacija oko grada postaje atraktivna, posebno ako se gradi po ugledu na naselja pre 1988. godine. Sve to donosi benefit građanima i državi... ali ne i političarima, koji svrhu svog delovanja vide samo u ličnim materijalnim bogaćenjima. Ne treba zaboraviti da je i struka svesno učestvovala u svemu... dakako zarad profita!
Parkinzi i automobili su tako passé.
Predlažem uvođenje "gradske infrastrukturne takse" prilikom registracije vozila koja bi se namenski trošila na sledeće stvari:
-unapređenje biciklističke infrastrukture
-povećanje kvaliteta GSP-a.
Pored toga može se predvideti deo sradstava koji bi ili još dodatno umanjio cenu gradskog prevoza ili ga čak napravio besplatnim.
Ovo je naravno nepopularna mera, mene bi prvog potrefila "gradska infrastrukturna taksa" ali ko hoće da se klati ima da plati.
Što se tiče samih parkirališta i garaža, pogotovo u centru, vozači (i ostali) morate biti svesni da povećanjem broja parking mesta povećavate gužvu. Niste rešili ni jedan problem već samo jedan postojeći povećali a drugi umanjili...
Dok se ne promeni svest da smo u 21. veku i da su privatna vozila tehnološki i civilizacijski prevaziđena bićemo tu gde smo. Ovo važi za čitav svet, ne samo jednu Srbijicu i NS.
Luksuz, a privatni automobil to svakako jeste, MORA DA KOŠTA!
Ooooo konačnooooooo se neko dosetio da i investitori malo doprinesu u rešavanju ovog problema. Većina ih plati male dažbine gradu, pa onda naplaćuje parking mesta u dvorištu, umesto da svi stanariu imaju pravo na parking u dvorištu. Bezobrazluk.
Čast izuzecima.
Nemam ništa protiv da se na neki način investitori obavezuju da izgrade određen broj parking mesta, ali oni bi prvenstveno trebali da namire potrebe stanara budućih objekata.
Sve ove stvari bi naravno morale biti regulisane jasnim pravilima.
Ono što je potrebno naglasiti da parking mesto nije nikakvo ustavom garantovano pravo i trebalo bi da bude skupo. Zone svuda, plus neka godišnja taksa na nivou grada prilikom registracije. U pojedinm gradovima sveta potrebno je imati potvrdu o posedovanju parking mesta da bi se kupio automobil, a kod nas svaka šuša kupi polovnjaka iz Njemačke za 500-2500€ i voza se svuda kao da su se rodili u kolima...
Automobil je luksuz i to svi vlasnici automobila moraju da shvata. Samo da mene ne svatite pogrešno, eno mi ga auto na parkingu, ispred zgrade, i mene bi moje mere pogodile samo za razliku od većine svojih sugrađana sam svestan toga da je posedovanje automobila luksuz...
Pošto nema ništa od Parka između Novog Naselja i Detelinare ( bili bageri par dana i puj pike ne važi ). Predlažem da napravite ozbiljan parking ( podzemno - spratni) . Ipak smo u 21 - om veku. Hvala u ime građana Nove Detelinare.
Ko investitorima uopšte dozvoljava početak gradnje i na osnovu kakvog projekta? To da će kao da plate neke nadoknade samo govori da oni zidaju kako hoće. Jednostavno ne treba odobriti početak gradnje ako projekat ne zadovoljava postavljene uslove. Kome se odobri, a nastavi sa izmenjenim projektom, sledi rušenje pa milionske kazne i dalja zabrana. Tako bismo bar malo ličili na državu a ne na tajkunsko dvorište.
"Obaveza izgradnje parkinga jeste resenje jednog dela problema ali postoji drugi problem koji je mozda veci od izgradnje parkinga. A to je sto ljudi ne kupuju ta parking mesta."
Za garazu i treba da se doplacuje, ali zasto bi neko posebno doplacivao za parking mesto? U Titino vreme i neposredno posle njega oni koji su kupili stan uz isti su dobijali i parking mesto, bez ikakve doplate, jednostavno zato sto su parkinzi oko zgrada bili vlasnistvo skupstine stanara u tim zgradama, pa je za svaki stan postojalo pripadajuce parking mesto, imali stanari vozila ili ne. Takva praksa postoji i sada, svuda u svetu, osim u ovoj banana (i to trula) drzavi. Zasto se sa tom praksom uopste prestalo? Zato sto je gradska vlast resila da te parkinge oduzme skupstinama stanara i dodeli ih Pljacking Sramisu. I upravo zbog toga investitor sada nije u obavezi da obezbedi dovoljno parking mesta. Ne bi ih gradio buducim stanarima nego Pljacking Sramisu.
Шта вреди да за сваки стан има по једно паркинг место кад ће Паркинг сервис опет за сваки стан продавати 2-3 паркинг места. Данас дете чим постане пунолетно добије аутомобил ато што смо сиромашна нација. Један стан, једо паркинг место и да се прода. Остала возила у јавну гаражу и плати.
Doneti odluku na nivou grada, da ne moze da se pravi, uknjizi, a samim tim ni proda stan koji ne ide uz parking mesto u dvoristu zgrade ili jos bolje mesto u podzemnoj garazi. Znaci nema vise stan pa posebno garaza ili mesto na parkingu nego automatski uz nekretninu ide odredjeno mesto i tako, neodvojivo, da bude zavedeno u katastru, da se neko pametan ne doseti da proda garazu posle. Cak i ko nema automobil ima koristi od dodatnog prostora. I onda lepo kad svi imaju garazu mogu se prepoloviti parking mesta na ulici i umesto svakog od njih jedno drvo zasadite. Odma cistiji vazduh, bolja mikroklima, manje buke, manje parkiranja po trotoaru, nema potrage za parking mestom...ili nam je dobro kako je sada? Ovo je toliko jednostavno uraditi, ali sta ces kad interesi 20 pojedinaca prevazilaze dobrobit 400000 ljudi. I niko se ne pobuni. Kad bolje razmislim tor treba da nam naprave a ne garaze.
Sam grad ne razmišlja o parkiranju, a želi da to rade investitori. Šta ste napravili od riblje pijace, onoliki plato i spomenik koji je mogao biti negde drugo, ako nam je uopšte bio potreban i 6 klupa na kojima sedi 3 babe, umesto podzemne garaže u centru grada...
Pročitah mnoge pametne komentare, ali ne verujem da će se išta promeniti jer stoka je alava preko mere. Samo čekam da neki investitor preore Dunavski park i digne prčvarnicu na 30 spratova sa kladionicama u prizemlju (nadam se da ipak neće)
Kad bi samo parking bio problem... Na parceli od cca 600 kvm kolike su uglavno gradske parcele, gde je bila kuca od 80ak kvm sa jednim domacinstvom, nicu zgrade od 1000-1500 kvm sa 20 do 30 domacinstava, u zavisnosti od PDR-a! Pametnom dosta!
Obaveza izgradnje parkinga jeste resenje jednog dela problema ali postoji drugi problem koji je mozda veci od izgradnje parkinga. A to je sto ljudi ne kupuju ta parking mesta.
80% stanova se kupi na kredit i da se gleda svaki kvadrat, pa je ljudima povoljnije da parkiraju po ulicama za hiljadu dinara godisnje nego da daju 6000e ili vise za parking.
U mojoj zgradi koja ima preko deset godina i ima 75 stanova, parking ispod zgrade koriste 2-3 automobila... Kada bi parking bio jeftiniji, stanari bi cesce kupovali parking mesta sa obzirom da je stanje sa parkingom u gradu vec kriticno...
Svratite do Bulevara Patrijarha Pavla, naročito pri kraju, nove dve zgrade sa desne strane. Nema ni jednog parking mesta, svuda po stajalištu 7ice i oko njega parkirani automobili.
Alo, gde su urbanisti, gde je razuman urbanistički plan? Postoje urbanističko-tehnički uslovi, inspekcije u toku gradnje, komisija za tehnički prijem, itd... Postoji X faza gde može da se obezbedi dovoljan broj parking mesta, a genijalac priča o nekakvom "post festum" kažnjavanju, kada je šteta već učinjena. Uostalom, kad sistem ne funkcioniše ni u jednom delu procedure, od planiranja do izgradnje, što zbog diletanata, što zbog korupcije, da li iko veruje da će funkcionisati kad dođe trenutak da se investitoru lupi ovaj novčani penal?
Grad, koji grad, onaj koji je prodao deo ulice Braće Krkljuš da se na njemu izgradi zgrada? Ulicu, javno dobro izvan prometa? Grad čije inspekcije postoje samo na papiru. Grad koji se davi u đubretu? I šta da svaka zgrada ima bezbroj parking mesta, gde će ta kola da izađu, problem su ulice, nema prostora na kolovozu za sva ta kola, a neće ga ni biti jer od par stotina evra pdv-a koji je plaćen na raspale leševe pobegle ispod prese po Nemačkama, Austrijama i Švajcarskama ne može ni bicikl staza da se napravi, a ne ulice.
Marko Trifković
28.02.2019 • 19:06
Obavežite investitore da prave biciklane, a urbanistima i projektantima dajte odrešene ruke da stvore dobre uslove za pešački, biciklistički i javni prevoz.
---
Браво! Код мене на Насељу имамо и бициклане и широке булеваре са бициклистичким стазама и научили смо да их ценимо и користимо.
Проблем овог града је што се због корупције дозволила градња зграда без основних потреба човека, већ се гледало да се што више квадрата прода, па тако данас имамо збијен град у сред равнице, што је идиотизам светских размера...
Ovako nesto je trebalo uvesti davnih dana ali ajde bar sad da se nesto pokusa. Sto se tice kazne i 20 miliona je malo jer to nije nikakva para u stanogradnji, nema dozvole za gradnju ako u projektu nema paringa koliko stanova i kraj . To je jedino resenje jer sve kazne se njima isplate.
Novčani iznos tj. namet nije mesto gde će neko moći da parkira. Namet nije rešenje i dok postoje takve ideje gradiće se zgrade bez parkinga, platiće investitori jeftinije rešenje za veći profit, pa će čitav grad biti kao sada Detelinara, Grbavica, okolina cara Dušana i uskoro Podbara. Novogradnje bez zelenila i cveća, gde svako svakom gleda u prozor i u tanjir, gde vam nikne zgrada na pola metra od nosa, gde nema parkinga, gde se vozite sat vremena oko zgrade da biste našli mesto, gde gledate u smeće i raspadnute kolovoze i trotoare i sve to za 1400 -1800 evra po m2 za stan u "lux" ludilu? Za pokondirene novopečene tikve to i jeste "lux". Bolje i lepše nisu ni videli. Da jesu, ne bi tako ni dozvolili ni gradili.
Obavežite investitore da prave biciklane, a urbanistima i projektantima dajte odrešene ruke da stvore dobre uslove za pešački, biciklistički i javni prevoz.
U mojoj zgradi investitor je napravio dovoljno podzemnih garaza, plus parking mesta iza zgrade, pola i jednog i drugog ostalo neprodato, jer je narod stoka koju nema ko da kaznjava, jer vole da parkiraju na trotoaru ispred zgrade i zelenim povrsinama, koje vise ne postoje i unistene su.. Hoce da kupe stan i auto od 20 000 evra, ali kad treba kupiti garazu, e zato nemaju, nego na sav glas da im grad obezbedi. A ovi pametnjakovici im jos i izlaze u susret umesto da kupe nove autobuse i prave biciklisticke staze, kao svi normalni gradovi zadnjih decenija. Gospodo otidjite samo do Ljubljane da vidite kako se to radi, pa u NS nece vazduh biti faktor obolevanja gradjana.
Koliko ja znam, jos odavnina investitori placaju 1500e zig-u za svako ne izgradjeno parking mesto (broj se odredjuje na osnovu broja stanova,dva stana jedno parking mesto) a i to sto mogu da skroje u dvoristu i podrumu to papreno prodaju. Kome sad baciti vruc krompijer kad nema gde fizicki napraviti parking mesta !! Koliko je bezvredna ova vest ?
Više godina gradska vlast odugovlači sa donošenjem odluke o zabrani mogućnosti plaćanja nadoknade za nedostatak parking mesta, za to vreme se masovno izdaju građevinske dozvole za nove zgrade bez dovoljno parking mesta, kada se vidi ko su vlasnici firmi koje grade stanove sve postaje jasno
Bilo.bi smesno da nije tuzno.
Nezakonito je doneta navedena odluka.
Urbanisticki plan propisuje uslove za resavanje parkiranja.
Od 2015 godine postoji zakonska obaveza unosenja u planove.
Sto znaci ako je donet plan 1 stan 1 parking mesto nijedna odluka grada ne moze to da derogira osim izmana ili novog urbanistickog plana.
Te tako na taj nacin grad krsi i izigrava zakone i planove
Ja podržavam tu drugu opciju, da se potpuno ukine mogućnost investitorima da plate doprinos za nedostajuće parking mesto jer je to besmisleno, već da moraju da izgrade dovoljan broj mesta na parkiralištu, i to, što neko reče, u odnosu 2 parking mesta po svakom stanu u zgradi, a ako je u pitanju poslovni objekat, po 2 parking mesta na svakih 50 kvadrata objekta. Ako nema prostora za toliki broj parking mesta onda nema ni dozvole za gradnju takvog objekta na tom mestu. To je u čitavom svetu osnovna praksa i nigde još, sem u antičkim državama, nije bilo da investitor izgradi zgradu a da ne izgradi i dovoljan broj parking mesta oko nje.
Grad a to su politicari na vlasti, su ti koji su neodgovorni i nemarni. Kaznite vi Maju za stanicu koju je za....la pa mi moramo da platimo kao i stetu za kioske ali i mnoge druge vase brljotine.
Sad smisljate kako do vise novca da dodjete, da platite svoje brljotine,ali.opet na tudja ledja.Politicki podobnima investitorima, bice dodeljene gradjevinske lokacije sa vecim brojem parkinga a nepodobni ce morati da ih izgradjuju.Samo vec jednom da vam vidimo ledja.
U prevodu... "Đole, izvešćemo ovu foru... ti ne gradiš parking, a kao platiš veeeliku taksu, ja te kao kaznim.... a izaći će te jeftinije nego da gradiš parking. Ajmo sad u kafanu!"
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mogući drastični nameti za investitore koji ne obezbede dovoljno parking mesta
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•28.02.2019.
•15:45 > 17:46
Komentari 48
Gradjanin
Novosadjanin
Vox populi
Markes
Ovih dana gledam Galens na kruznom toku ka Limanu...lepota bez ijednog parkinga. Zbog takvih projekata su unisteni gradski kvartovi i kako stoje stvari i bice ih jos.
Trenutno se to desava sa Limanom. Park city ima gomile stanova i poslovnoh kancelarija gde svi parkiraju po okolnim parkinzima jer imaju samo skupu podzemnu garazu isto vazi i za Irce malo nize. Tamo je zgrada napravljena na parkingu.
Sada vajne gradske arhitekte prave spratne garaze i pored cele kineske cetvrti, restoran u parku i slične gluposti.
Gde ode planska gradnja u Novom Sadu?!
Sale
Znači ovako.... svi smo svesni da postoji problem, da je problem užasan i teško rešiv i da mora nešto da se preduzme. Međutim, tendeciozno se najavljuje da je "Moguće" da će se povećati naknada za neizgrađeno parking mesto. Ja da sam investitor, požurio bi da izgradim još zgrada bez parking mesta, ne bi li se pretnja obistinila.
Ovo je po principu: "Jako nas kradu i lažu, znamo kako i ko! Moguće je da ćemo početi da primenjujemo zakon".
Bljuc !!!
Cale
Ssale
Kobra
Passé
Predlažem uvođenje "gradske infrastrukturne takse" prilikom registracije vozila koja bi se namenski trošila na sledeće stvari:
-unapređenje biciklističke infrastrukture
-povećanje kvaliteta GSP-a.
Pored toga može se predvideti deo sradstava koji bi ili još dodatno umanjio cenu gradskog prevoza ili ga čak napravio besplatnim.
Ovo je naravno nepopularna mera, mene bi prvog potrefila "gradska infrastrukturna taksa" ali ko hoće da se klati ima da plati.
Što se tiče samih parkirališta i garaža, pogotovo u centru, vozači (i ostali) morate biti svesni da povećanjem broja parking mesta povećavate gužvu. Niste rešili ni jedan problem već samo jedan postojeći povećali a drugi umanjili...
Dok se ne promeni svest da smo u 21. veku i da su privatna vozila tehnološki i civilizacijski prevaziđena bićemo tu gde smo. Ovo važi za čitav svet, ne samo jednu Srbijicu i NS.
Luksuz, a privatni automobil to svakako jeste, MORA DA KOŠTA!
Vozač
Čast izuzecima.
Vidoviti Limanac
Sve ove stvari bi naravno morale biti regulisane jasnim pravilima.
Ono što je potrebno naglasiti da parking mesto nije nikakvo ustavom garantovano pravo i trebalo bi da bude skupo. Zone svuda, plus neka godišnja taksa na nivou grada prilikom registracije. U pojedinm gradovima sveta potrebno je imati potvrdu o posedovanju parking mesta da bi se kupio automobil, a kod nas svaka šuša kupi polovnjaka iz Njemačke za 500-2500€ i voza se svuda kao da su se rodili u kolima...
Automobil je luksuz i to svi vlasnici automobila moraju da shvata. Samo da mene ne svatite pogrešno, eno mi ga auto na parkingu, ispred zgrade, i mene bi moje mere pogodile samo za razliku od većine svojih sugrađana sam svestan toga da je posedovanje automobila luksuz...
@eventualno
Borivoje
Ns
Nerad Lenčugić
Za garazu i treba da se doplacuje, ali zasto bi neko posebno doplacivao za parking mesto? U Titino vreme i neposredno posle njega oni koji su kupili stan uz isti su dobijali i parking mesto, bez ikakve doplate, jednostavno zato sto su parkinzi oko zgrada bili vlasnistvo skupstine stanara u tim zgradama, pa je za svaki stan postojalo pripadajuce parking mesto, imali stanari vozila ili ne. Takva praksa postoji i sada, svuda u svetu, osim u ovoj banana (i to trula) drzavi. Zasto se sa tom praksom uopste prestalo? Zato sto je gradska vlast resila da te parkinge oduzme skupstinama stanara i dodeli ih Pljacking Sramisu. I upravo zbog toga investitor sada nije u obavezi da obezbedi dovoljno parking mesta. Ne bi ih gradio buducim stanarima nego Pljacking Sramisu.
Станко
Notfunny
Ili nagrada u vidu dozvole preprodaje javne površine za parking kao u slučaju Prezidenta u Koste Racina?
resenje
Mister
Novosađanin
Nisu madjionicari
/
eventualno
mozda onda shvate
Radoje
konac
80% stanova se kupi na kredit i da se gleda svaki kvadrat, pa je ljudima povoljnije da parkiraju po ulicama za hiljadu dinara godisnje nego da daju 6000e ili vise za parking.
U mojoj zgradi koja ima preko deset godina i ima 75 stanova, parking ispod zgrade koriste 2-3 automobila... Kada bi parking bio jeftiniji, stanari bi cesce kupovali parking mesta sa obzirom da je stanje sa parkingom u gradu vec kriticno...
Android 17
Nenad
4ta generacija u NSu
комша
28.02.2019 • 19:06
Obavežite investitore da prave biciklane, a urbanistima i projektantima dajte odrešene ruke da stvore dobre uslove za pešački, biciklistički i javni prevoz.
---
Браво! Код мене на Насељу имамо и бициклане и широке булеваре са бициклистичким стазама и научили смо да их ценимо и користимо.
Проблем овог града је што се због корупције дозволила градња зграда без основних потреба човека, већ се гледало да се што више квадрата прода, па тако данас имамо збијен град у сред равнице, што је идиотизам светских размера...
Ana
Perica
Tikve
stoka
Marko Trifković
Profesor hemije
Dejan
Tokmak
Dejan
Zbogom pameti
Nezakonito je doneta navedena odluka.
Urbanisticki plan propisuje uslove za resavanje parkiranja.
Od 2015 godine postoji zakonska obaveza unosenja u planove.
Sto znaci ako je donet plan 1 stan 1 parking mesto nijedna odluka grada ne moze to da derogira osim izmana ili novog urbanistickog plana.
Te tako na taj nacin grad krsi i izigrava zakone i planove
Nerad Lenčugić
NSrdjan
Jaja
Inspektor Višekruna
Vlada
Milence
Sad smisljate kako do vise novca da dodjete, da platite svoje brljotine,ali.opet na tudja ledja.Politicki podobnima investitorima, bice dodeljene gradjevinske lokacije sa vecim brojem parkinga a nepodobni ce morati da ih izgradjuju.Samo vec jednom da vam vidimo ledja.
Realno
Miroslav
Kumstvo se neguje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H