Uprava za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) raspisala je arhitektonski konkurs za idejno rešenje poslovno-ugostiteljskog objekta i pešačko-infrastrukturnog mosta na ušću Kanala Dunav-Tisa-Dunav u Dunav.
Nisam na brzaka pronašao tekst konkursa ali me interesuje jedna stvar:
Da li je konkurskm predviđena minimalna visina mosta od koje zavisi bezbedan prolazak brodova ispod istog?
Naime ova visina je propisana Dunavskom komisijom i obzirom da će ovaj most biti na prilazu luci nema nikakvog smisla da ne poštuje odluke Dunavske komisije.
Samo da ne bude kao "slučajno" nije dovoljno visoko pa onda novi vlasnik luke tuži grad za odštetu, kao sa autobuskom stanicom....
Jedva čekam da biciklom prođem most pa se sa kolegama uputim bentom prema Kovilju zaobilazeći Rafineriju. Vi kojima smrdi kanalizacija- mrš iz Novog Sada. Samo kukate i ništa vam ne valja . Šta god da se uradi samo krotikujete. Baš me zanima kakav to život vodite kada se toliko pravite pametni. Ovo je most na trasi bici puta Atlantik-Crno more. Euro vele 6 valjda, ako nisam pogrešio.
Prvo skrljajte bagerima onaj cirkus na ribarcu nelegalni koji su uzurpirali javne povrsine onda posecite siblje ,odnesite smece i sve fekalije od tamo pocistite,napravite setaliste jer to nije tamo privatna svojina vec Javna!
Dali je bilo koji urbanista setao kejom kad je malo nizi vodostaj sve smrdi na kanalizaciju uz to jos i hotel sa mosticem koji vodi u najprljavije naselje grada sve se radi preko reda
Hocete dva pesacka mosta,jedan na ribarcu drugi na spicu. Jeste vi normalni? Povezujete Sangaj sa Ribarskim ostrvom.Niti Ribarac moze svojim sadrzajem da primi pesake koji ce remetiti mir domacinima,niti ce pesaci setati prema Sangaju i Rafineriji gde je zagadjen vazduh i zemljiste.Dok je cena za ove objekte ogromna.
Sto se hotela tice,dali je neko bio u leto kad se pune silosi i slepovi sa zitom i kukuruzom da osteti buku i prasinu,verujem da buduci investitor o tome nema pojma.Sve u svemu budalastina.
Most tj prilazne saobracajnice koje se rade kac-sangaj,radila je firma iz Beograda sad ne mogu da se setim imena je nazalost pukla ili bolje receno BANKROTIRALA.ali bice gotova taman za cvarke sledece godine.
Turistička atrakcija", ukoliko bude realizovana, Novosađanima i turistima koji budu prelazili preko mesta, pružiće mogućnost "opuštajućeg" posmatranja Luke Novi Sad, Rafinerije Novi Sad, Šangaja... PA POBEDA!!!
Baš sam bio jednom turistički do Šangaja. Opkolio me čopor pasa koji valjda čuvaju rafineriju. Mnogo lajanja i svako svojim putem. Naravno sledeću turu ne planiram nikad.
Ovaj put se oglašavam kao iskusni učesnik drugih konkursa. Sitnih! Kako se neko usuđuje da radi mesecima znajući da lako može da ne zaradi ni dinara, takmičarskim kvalitetom? I to u "atmosferi" gde se unapred zna da kvalitet ništa ne znači pri odabiranju.
I sa ove strane Dunava ima ljudi. Most je idealno rešenje dugo očekivano obećanje od raznih gradskih vlasti. Divno, oduševljena sam! Samo neka oni nama naprave prelaz preko kanala DTD, da ne moramo više da preplivavamo ;)
Nije loše,
Završava se nadvožnjak preko auto-puta, taman da možemo bajsom do Šangaja u ribu, pa posle do Kaća na čvarke i pivo! Ako ovo naprave, e stvarno ću opet glasati za sns.
Iz ns ne moze da se izidje kad padne oko 30lit kise, svi podvoznjaci su pod vodom,kod Danubijusa takodje, prave se mostovi tamo gde ne treba ! Scim Ns moze da se ponosi, sta to ima da ponudi npr nekom strancu kad dodje ? Jeftino alkoholisanje i egzit to ne racunam ! Most treba graditi kod Begeca ka Beocinu, most na starim stubovima kod tvrdjave, kod ribarca pesacki most al dzaba sve to kad se sve pita bgd i svu kintu pojedu namestene partijske presude ( autobusta i trafike ) !!!!
@Žikina šarenica. Tačne su, države mi. Dakle, kosmodrom Bajkonur 2, pododbor Novi Sad; hotel/motel što bliže kaćkoj petlji da se sirotice seksualne radnice ne smrzavaju; točak smrti - panorama, zid za penjanje... Bože mili, ima li kraja ovoj psihopatološkoj (ne)dijagnostikovanoj idiotariji? Kad se sve slegne, neće nam biti potreban NATO da porušimo ono što se mora. Ovaj grad uništavaju i naši "gosti na neodređeno vreme", grad koji je 1749. kupio status slobodnog kraljevskog grada, dok su se prekodrinci najžešće rvali s Turcima (i dugo posle toga).
Bolje prvo uraditi vec jednom most za Ribarac i možda pešački sa keja preko Dunava na starim stubovima. Pre dosta godina je bilo predloženo za taj most pa stari tunel i lift koji vodi gore na plato tvrdjave.... Ali uglavnom sve ostaje na idejama i praznim pričama...
Dali je pametno praviti hotel u blizini Rafinerije, Luke i toplane? Mozda napraviti most i produzetak keja i setalista prema Klisi s onu stranu kanala.
U planu pesacki most do ribarca. Zapravo drpisu se pare na projekte koji se nikad nece realizovati. Onda dodje rodjo Dodik i digne kulu bez ikakvog projekta, dodje Vucicesku, digne promenadu bez obzira na projekat. I tako.
komentar prepun ideja i misli. naročito mi se svidelo ovo poređenje Srbije sa Divljim Zapadom - svojevremeno je neki Norvežanin rekao mom ćaletu da je ovo Divlji Istok - nedugo nakon "Petooktobarskih promena"! vrlo akevatno: bespravno otimanje imovine "malim" ljudima; enormno bogaćenje pojedinaca na račun većine, društva i države, a sve uz podršku korumpiranog "demokratskog" sistema; zloupotreba prava i policije da bi se zapravo kršila prava (opet "malih" ljudi). imamo i "građevinski bum" bez ikakvog obzira prema zaštiti prirode i urbanizma! imamo i razbojnike koji su medijske zvezde i razbojnike "sa značkom" - što partijskom što policijskom! jedino nam nedostaje istrebljivanje indijanaca - tu smo fazu valjda konačno prebrodili!
ili što reče Bata Stojković "da se ja pitam ja bih proterao autobus ovuda. nije to tako loše kao što izgleda."
..... nekom trebaju nasi novci! Cekacemo decenijama. A most na starim stubovima bi bio pesacki sa kaficima, da li se toga neko seca? ufuf SKADAR NA BOJANI se gradio 20 godina. Mnogi nece docekati kao ni povrat ukradenih penzija.
Namontirace nekom da uzme lepu lovu za "idejni projekat " i to ce biti to.
Privreda nam je kolabirala , i niko da otvori neku , makar fabricicu , nego sve neki marketi TCovi , molovi i onda "bogatom narodu" nude robu na odlozeno do 365 dana.
Kaze "voljeni" da smo neradnici i kukavci .
"Svaba" se decenijama otimao za te neradnike , ali tamo nisu kukali jer su imali posao i zaradjivali i , naravno , isplacivane su im zarade .
Ovde su ljudi isterani iz fabrika , na birou jedva cekaju da ih skinu sa evidencije (ne da im nadju posao) i normalno da se bune , ili kako ON kaze , kukaju.
Kao nastavak biciklisticke staze uz Dunav ok. Samo trebali bi nastaviti i asvaltirati nasip onda do Kovilja,makar bicklisticku stazu. Tamo makar ima sta da se vidi i obidje.
bas naprotiv.
znaci boljeg vremena su manji broj nezaposlenih i nemanje sive zone. preduzetnistvo, vise stanovnika u malim preduzeca a manje parazita u jp.
veza mafije, gradjevinarsta i pranja novca je tema i komedija. ptice naucile ponesto o tome ali
srbi jos nisu
za razliku od mesta pesackog mosta na strandu ovaj most mozda i ne bi unakaradio novi sad
Sve za "turiste", a pitam se kako ti turisti uopste dodju do Novog Sada, aerodrom nemamo, jer nismo bitni kao Kraljevo i Nis, a sad nemamo ni voz da neko dodje! Svakoga dana, u svakom pogledu, sve vise nazadujemo! Bas se pitam, kako ce mladi doci na EXIT! Strpace se svi u onih nekoliko autobusa, koji saobracaju iz Beograda???
Dobro da se neko setio da grad treba okrenuti prema Dunavu a ne prema novom groblju. Mnogo lepog sadrzaja tu moze da se smesti ali most treba praviti kao saobracajni most a ne pesacki,grad se naglo saobracajno razvija pa treba malo unapred misliti.Ova opcija jeftin most za jeftino politicko slikanje je katastrofalna opcija.
Gradnja to jest građevinartsvo je praa stvar jer je pokazatelj da državanije u krizi ili bolje rečeno kriza kod nas je (valda) prošla.
Pstavljam pitanje samo ko će to da plati. Pokrajnski fond nekako napabirči od Beograda svoje pare ali i dalje tvrdim da postoje velika slobodna sredstva koja bi se mogla uložiti u ovakve objekte u vidu udela ili akcinoarstva kako bi se ulagači 100 % osigurali. SAD su tako napravile željeznicu po njihovoj velikoj zemlji i ko zna šta još - bar tako ispadne u njihovim kaubojskim filmovima averujem da je tako bilo.
Mi smo još daleko od njih još pre Džeronima ali ako se malo trgnemo i okanemo gluposti mogli bi smo i mi.
Prebacite montazni most 100 m. nizvodno.Dovoljno za pesake i ne morate da pravite projekte
koji se nikad nece realzovati.Ovo ce vam vojska besplatno uraditi, a za jedno 100 god. realizujte svoje projekte.Montazni most ce i onako rdjati u hangarima zeljeznicke stanice.
Ko dobija platu od državnih para za ovako glupe predloge? Zašto bi neko odlučio da uplati smeštaj u hotelu koji gleda na rafineriju, Šangaj, Luku Novi Sad i nalazi se u jednom od najsmrdljivijih i najzagađenijih delova grada? Plus što se na 500m odatle nalazi hotel Aurora. Diskutabilno je kako i da li taj hotel uopšte radi, ako neko ima iskustva neka napiše. Dobro nisu smislili da se pravi hotel u Šangaju. Uz svo poštovanje za to naselje i ljude koji tamo žive, ali zdrav razum diktira na kojim mestima se prave hoteli. Još bolje pitanje je - kuda bi vodio taj pešački most, šetnja u nedođiju? Zbog raznih političko investitorskih interesa urbanizam ovog grada je dotakao dno, agonija se nastavlja
I na nagradama ce se sve i zavrsiti.Smrad kanalizacije niko ne spominje.Graditi hotel gde se kanalizacija izlivs u Dunav i gde smrdi da nemoz srtati je besmisleno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U planu hotel i pešački most na ušću Kanala DTD u Dunav
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•26.03.2019.
•11:18 > 11:34
Komentari 60
Antibot
Pa dokle ćete vi, gospodo iz SNS, da lažete?!
Ako ga napravite za toliko novca - ja ću ga platiti!
PS: Kod vas KLUPA košta 10.000 €.
Cale
skromna
Vidoviti Limanac
Da li je konkurskm predviđena minimalna visina mosta od koje zavisi bezbedan prolazak brodova ispod istog?
Naime ova visina je propisana Dunavskom komisijom i obzirom da će ovaj most biti na prilazu luci nema nikakvog smisla da ne poštuje odluke Dunavske komisije.
Samo da ne bude kao "slučajno" nije dovoljno visoko pa onda novi vlasnik luke tuži grad za odštetu, kao sa autobuskom stanicom....
Sale NS
Slavisa
Baltazar
Moki
/
to je most bas za take
Rade
DEDEMOGA
Ma to sada, kada se utrostruči utovar...
r
Ove nase 'urbaniste' mogu 2 balvana da zamene, bolje bi ideje imali
Mile
Sto se hotela tice,dali je neko bio u leto kad se pune silosi i slepovi sa zitom i kukuruzom da osteti buku i prasinu,verujem da buduci investitor o tome nema pojma.Sve u svemu budalastina.
O.P.P
Sosa
ns
Pavle
Ovaj put se oglašavam kao iskusni učesnik drugih konkursa. Sitnih! Kako se neko usuđuje da radi mesecima znajući da lako može da ne zaradi ni dinara, takmičarskim kvalitetom? I to u "atmosferi" gde se unapred zna da kvalitet ništa ne znači pri odabiranju.
Šangajka
Dodjoš
Da li možda fali još jedan izlaz na auto put?
Napravite pravi most za saobraćaj, pešake...
Zivan
giga lopov
комша
trol u pokušaju
Završava se nadvožnjak preko auto-puta, taman da možemo bajsom do Šangaja u ribu, pa posle do Kaća na čvarke i pivo! Ako ovo naprave, e stvarno ću opet glasati za sns.
RVosha
Dejan
bora
Koriolan
IZNOGUD
Boža
VladaN
Loli
A braca ce da dobije svoj hotel
ex chapman
Putnik
Veliki maestro
pera
Miki
ili što reče Bata Stojković "da se ja pitam ja bih proterao autobus ovuda. nije to tako loše kao što izgleda."
Novosadjanin
ex Pezos
Privreda nam je kolabirala , i niko da otvori neku , makar fabricicu , nego sve neki marketi TCovi , molovi i onda "bogatom narodu" nude robu na odlozeno do 365 dana.
Kaze "voljeni" da smo neradnici i kukavci .
"Svaba" se decenijama otimao za te neradnike , ali tamo nisu kukali jer su imali posao i zaradjivali i , naravno , isplacivane su im zarade .
Ovde su ljudi isterani iz fabrika , na birou jedva cekaju da ih skinu sa evidencije (ne da im nadju posao) i normalno da se bune , ili kako ON kaze , kukaju.
Sistem
/
znaci boljeg vremena su manji broj nezaposlenih i nemanje sive zone. preduzetnistvo, vise stanovnika u malim preduzeca a manje parazita u jp.
veza mafije, gradjevinarsta i pranja novca je tema i komedija. ptice naucile ponesto o tome ali
srbi jos nisu
za razliku od mesta pesackog mosta na strandu ovaj most mozda i ne bi unakaradio novi sad
Neoplanta
Trutuka
Joca
Sanja
Ns 49
Pstavljam pitanje samo ko će to da plati. Pokrajnski fond nekako napabirči od Beograda svoje pare ali i dalje tvrdim da postoje velika slobodna sredstva koja bi se mogla uložiti u ovakve objekte u vidu udela ili akcinoarstva kako bi se ulagači 100 % osigurali. SAD su tako napravile željeznicu po njihovoj velikoj zemlji i ko zna šta još - bar tako ispadne u njihovim kaubojskim filmovima averujem da je tako bilo.
Mi smo još daleko od njih još pre Džeronima ali ako se malo trgnemo i okanemo gluposti mogli bi smo i mi.
maja
bora
koji se nikad nece realzovati.Ovo ce vam vojska besplatno uraditi, a za jedno 100 god. realizujte svoje projekte.Montazni most ce i onako rdjati u hangarima zeljeznicke stanice.
Milo
student
Salt Lake
Od tog mosta preko kackog - temerinskog - klisanksog do prevodnice cca 3 km
Trim staza i sve 5
VLADIMIR
Zikina sarenica
deda
Lala
To sto ste se dogovorili oko procenta i prodaja luke nema veze sa ovim je l'?
alen delon
blebetalo
deda
Tzr
Gladius et anus
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H