U francuskom gradu Levallois-Perret, autobuski prevoz je besplatan za sve. Na autobuskim stajalistina su istaknute elektronske table na kojima stoji vreme dolaska sledecih autobusa. U slucaju zastoja, putnici su obavesteni o kasnjenju. Putnici ne moraju da gledaju kroz prljava stakla kako bi znali gde se nalaze, posto se na 2 mesta u autobusu moze procitati ime stanice kojoj se aautobus pribizava, a sinhronizovan audio snimak obavestava slepe, nepismene ili pospane putnike o sledecoj stanici. Naspram usluga koje nam pruza GSP za 40 din po voznji, ovo je naucna fantastika. Da se privatnim prevoznicima odobri prevoz putnika u gradskom saobracaju,na ulicama grada ne bi bilo ovih sklopocija sto nam zagaduju grad i vozaci ne bi govorili da nisu placeni da dosadnim babama daju informacije. Zna se zasto nema promena u gradskom saobracaju.
Svaki put kad vidim neku vest o GSP, nasmejem se. Zasto? Zato sto znam sta cu procitati. Lopine iz GSP su odavno pokazale kako se kod njih radi, drugacije nece ni biti. Jos 2007. su oni najavili sve ovo ... eto nas u 2011. A kad ce biti ... ne zna se. Ha!
Pre 11 godina, u Aarhusu u Danskoj, mogao sam da navijam sat prema njihovim gradskim autobusima, jer se tacno znalo kad koji dolazi na bas svako stsajaliste u gradu. I na njihovom web sajtu si mogao da ispratis tacno kad se koja linija ukrsta sa sledecom, i da isplaniras put od tacke A do tacke B do u sekund. 11 godina kasnije, mi uvodimo diplej koji najavljuje kad je "sledeci polazak". Pa to je postojalo pre mnogo godina na stajalistu ispred Bazara, i nije dugo zivelo. Mozda da uz njega ugrade i kalkulator pa da putnici odokativno izracunaju kad autobus stize. Imaju kompjutere na kojima seksetarice igraju pasijans, umesto da ih upotrebe na pravi nacin...
Putnik sam GSP-a i nesto primetih, ne sto je navedeno, prljavstina kako unutrasnjosti tako i spoljasnosti autobusa itd, nego jednu drugu pojavu, sto god mi vise u dobronamernim komentarima ukazujemo kako treba da posluje jedan JAVNI PREVOZ i to GRADJANA, sve vise vozaci dokazuju da su spremni za reli trke javnim prevozom, isto tako pokazuju svoje NEZNANJE u voznji kao i za NE BRIGU o putnicima jer izuzetno cesto u toku voznje koriste naglo kocenje, potom imaju muke sa prebacivanje brzina, u takvim situacijama putnici se tumbaju po autobusima
ovo sto se tice autobusa tu su veci problem putnici koji nista necuvaju i lome zato sto nije njihovo pa je to onda uredu a na prvom mestu je to los kvalitet izrade jel da bi ustedeli nasi prozvodjaci koriste najnekvalitetnije proizvode sto kine moze da ponudi
kako ovi autobusi od po 30 godina sto imaju (oni zglobni sto imaju jednostruke tockove nazad npr.) su u veoma slicnom stanju a cak neki i u boljem od ovih poslednjih ikarbus/neobus primeraka a odrzava ih isto preduzece i koriste isti putnici
e sad ostalo o prednjim vratima i sajtu se slazem
a neljubazne,neprofesionalne,neuniformisane vozace koji ni malo nestede papucicu gasa i kocnice netreba ni spominjati
naravno da ima i dobrih,ali ih je sve manje
...nesposobno rukovodstvo. Bez bilo kakve stranacke ostracenosti, na zalost, moram da kazem da sam stekao utisak da su busevi prljaviji, ofucaniji i jadniji, nego ikada do sada. Od poslednje dve ture buseva koje su kupili (Neobus i Ikarbus) prosto ne znam koji su se pre ofucali: pocev od poluraspalih podova, preko otpalih diht guma, pa do stangli koje su valjda zardjale farbane, pa je zuta odnosno narandžasta boja vec otpala. Ujutro guzve nesnosne, a pored toga budalastina otvaranja samo prednjih vrata. Vozaci bez uniformi... Sajt zastareo i praistorijski, sve sa onom flash mapom...
Sve u svemu, cela GSPNS prica na mene ostavlja jako los utisak.
A o elektronskim kartama pricajte kada makar polovinu ovih stvari koje ne stimaju sredite.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ništa od elektronskih karata i manjih gužvi
Novi Sad
•14.03.2011.
•10:34 > 20:52
Komentari 9
Veronika
Jovan
jova limanac
lala
nsnn
kako ovi autobusi od po 30 godina sto imaju (oni zglobni sto imaju jednostruke tockove nazad npr.) su u veoma slicnom stanju a cak neki i u boljem od ovih poslednjih ikarbus/neobus primeraka a odrzava ih isto preduzece i koriste isti putnici
e sad ostalo o prednjim vratima i sajtu se slazem
a neljubazne,neprofesionalne,neuniformisane vozace koji ni malo nestede papucicu gasa i kocnice netreba ni spominjati
naravno da ima i dobrih,ali ih je sve manje
Nadica
svakodnevni korisnik GSPa
Sve u svemu, cela GSPNS prica na mene ostavlja jako los utisak.
A o elektronskim kartama pricajte kada makar polovinu ovih stvari koje ne stimaju sredite.
Putnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H