Gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad" izdvojiće do dva miliona dinara kako bi za pranje autobusa platilo radnike angažovane preko omladinske zadruge i agencije.
Dva milona dinara bez PDV, pa to nije jedna mesecna plata direktora NIS-a, a oni verovatno misle da ce deset njih godinu dana da im pera autobuse za te pare. Tesko..
@vozac 02.04.2019 • 13:49
"Jedan kompresor pod pritiskom za vodu 10000din. I lepo peri :D
a hvala Bogu imate dovoljno u direkciji zaposlenih neka bar spolja operu"
Spolja muškarci pošto je to težak fizički rad. Unutra mogu žene s krpicama da finiširaju. Pa da se jednom u životu osete korisnim članovima društva. A i brže bi im prošlo radno vreme, bili bi i zdraviji, da zaista nešto rade nego ovako kad vise po fejsu po ceo dan...
A društveno koristan rad?S obzirom da se tu troše gradske pare, mogli bi privremeni stanovnici Klise da na taj način zarade deo sredstava koji se i u njih ulaže( iz budžeta naravno)
izadjem ja tako juče u 19.54 na prvu stanicu 9-tke u Petrovaradinu. Naravno sledeći autobus koji polazi je u 20.17 po redu vožnje sa sajta. Pošto vidim da je 3-ka izvan reda vožnje po sajtu, a nemam alternativu, ulazim. Nakon toga u centru čekam 4- orku idem na liman IV.
I čekam i čekam...eto je dolazi , ulazim. Stižem na odrediste stanica je u N. Ftonta tacno u 20.44h
Eto za predjenih 7km i sa ukrštanjem najstarijih linija u gradu ja potroših skoro sat vremena u večernjem terminu i sve to platih 130din.
Htedoh Vas gospodo prevoznici pitati da li Vi mislite da je to normalno? 7km peske bi presao za koji min više ili biciklom za 15-20min ili kolima za 7-8 min i to za istu cenu plaćenih karata.
Gospodo ako niste u stanju da se bavite poslom za koji vas (ne)plaćaju batalite tu rabotu.
Jer ja znam da ovo nije normalno u drugom po veličini gradu jedne evropske države. Srozali ste se do ispod svakog nivoa. Mene je sramota smo sam novosadjanin i to više generacija.
Pa gde je granica narodu ove kvazi držve???
Užas.
Ovo sam poslao na sve mejlove iz GSP sajta juče i niko nije našao "vremena" da odgovori bilo šta da izjavi.
70-tih, 80-tih a dobrim delom 90-tih (jos nije stigla dekadencija do kraja) imali smo manje-vise nove (i novije) ali uvek ciste autobuse. Po tome smo se razlikovali u odnosu na Beograd, koji je uvek imao musava, cadjava i raspadnuta vozila. Danas je obrnuto.
Sjajan trik naprdnjaka - zabranićemo zapošljavanje u javnim preduzećima, bar onih delatnosti koje su neophodne za funkcionisanje tih preduzeća, ali nećemo zabraniti angažovanje spoljašnjih privatnih firmi ("studentskih" zadruga i lizing kompanija) za obavljanje delatnosti u javnim preduzećima. Sasvim slučajno, te spoljašnje firme su u vlasništvu naših istaknutih članova i finansijera. Mene zanima još jedna stvar: ako preduzeće nema dovoljno radnika, kako ostvaruje profit? Ako i u takvim uslovima ostvaruje profit, kad će tačno pojesti svoju supstancu rasipajući taj profit na ovakve parazitske aranžmane?
čim se predje na skuplje varijenate to je siguran put ka propasti. Na taj način je otišla i industrija da neće GSP.
Tu je dakle već 1 zainteresovani grobar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP nema dovoljno radnika za pranje autobusa, angažuje omladinsku zadrugu i agenciju
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•02.04.2019.
•13:21 > 14:54
Komentari 27
MilanB.
Pitanje
cure
voja
commie
"Jedan kompresor pod pritiskom za vodu 10000din. I lepo peri :D
a hvala Bogu imate dovoljno u direkciji zaposlenih neka bar spolja operu"
Spolja muškarci pošto je to težak fizički rad. Unutra mogu žene s krpicama da finiširaju. Pa da se jednom u životu osete korisnim članovima društva. A i brže bi im prošlo radno vreme, bili bi i zdraviji, da zaista nešto rade nego ovako kad vise po fejsu po ceo dan...
Zbrlj
Bogo blagi dobro mi i imamo nesto. 30+ godina ovako. Daj bar legalizujte kanabis pa da nam bude lepse
Badza
Ftn
bora
YYY
Novosadjanin
DEDEMOGA
A,NEKADA JE BILO OBRNUTO!
Pezos
izadjem ja tako juče u 19.54 na prvu stanicu 9-tke u Petrovaradinu. Naravno sledeći autobus koji polazi je u 20.17 po redu vožnje sa sajta. Pošto vidim da je 3-ka izvan reda vožnje po sajtu, a nemam alternativu, ulazim. Nakon toga u centru čekam 4- orku idem na liman IV.
I čekam i čekam...eto je dolazi , ulazim. Stižem na odrediste stanica je u N. Ftonta tacno u 20.44h
Eto za predjenih 7km i sa ukrštanjem najstarijih linija u gradu ja potroših skoro sat vremena u večernjem terminu i sve to platih 130din.
Htedoh Vas gospodo prevoznici pitati da li Vi mislite da je to normalno? 7km peske bi presao za koji min više ili biciklom za 15-20min ili kolima za 7-8 min i to za istu cenu plaćenih karata.
Gospodo ako niste u stanju da se bavite poslom za koji vas (ne)plaćaju batalite tu rabotu.
Jer ja znam da ovo nije normalno u drugom po veličini gradu jedne evropske države. Srozali ste se do ispod svakog nivoa. Mene je sramota smo sam novosadjanin i to više generacija.
Pa gde je granica narodu ove kvazi držve???
Užas.
Ovo sam poslao na sve mejlove iz GSP sajta juče i niko nije našao "vremena" da odgovori bilo šta da izjavi.
Vaš sugradjanin
+384
komunista
patak
Jovo
Laza
Srednji vek
Tu je dakle već 1 zainteresovani grobar
Milo
Nišlija
Tasic 1951
Preko zadruge
casovnicar
pravi opalim te g...
mile
vozac
a hvala Bogu imate dovoljno u direkciji zaposlenih neka bar spolja operu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H