Autor: Dragana Prica - dragana@021.rs

Novi Sad
25.04.2019.
09:57 > 12:21
Grupa "Izađi" iz Novog Sada, uz podršku Grada Novog Sada i Omladinske prestonice Evrope Novi Sad 2019, organizuje prvu Novosadsku nedelju ponosa, koja je zakazana u nedelji obeležavanja Međunarodnog dana borbe protiv homofobije, bifobije i transfobije (IDAHOBIT).

Komentari 160

  • Maxmad

    08.05.2019 19:11
    Dolazim sa porodicom da podrzim prijatelje,kolege i komsije,to je najmanje sto mozemo da ucinimo u borbi protiv homofobije.Naravno,preporucujem ljudima da se informisu,citaju i zagledaju u sebe sta im to tacno smeta pa ce shvatiti da to svakako nema nikakve veze sa time ko je sa kim u 'vezi'...
  • Fantazija

    01.05.2019 15:06
    @ / /
    Šizofreno je da onaj ko ima para za parade ,nedelje ponosa i ovoliki marketing, tvrdi da nema para da angažuje advokata i reši sva pitanja svog statusa i imovine kako želi i kako mu zakon dozvoljava.
  • /

    01.05.2019 12:04
    /
    @ Fantazija
    ipak si sizofren
    jesi li se prvo ismevao takvom rocistu pa ga ponovo nudis kao resenje ili nisi?

    ovde su ostavljeni komentari da jesi
  • Entian

    30.04.2019 22:04
    Knjiga
    Bas zanimljiva vest... Cudno da i prvi srpski roman koji opisuje zivot i uspeh jednog gej momka je bas vezan za Novi Sad.... https://es-la.facebook.com/pg/entianluna/posts/
  • dzo

    30.04.2019 15:52
    e to je taj gej lobi junkera, brnabicke, vucica i ostalih slobodnoumnih hohstaplera....
    sta koga boli briga gde mecete ONU stvar... stvar je privatna a parada je sve samo ne pristojna. pogotovo ne u srbiji gde ima toliko bitnijih problema... egzistencijalnih! nadam se da ce i ovo ludilo da prodje.
  • trt

    30.04.2019 15:33
    @prIprosta stvar i Magla
    Jel vi to namerno ovde služite da nervirate normalne ljude ili šta je vaš problem?
    Kada gej parovi budu imali automatsko nasleđivanje u meri u kojoj ga imaju hetero parovi, pravo posete teško bolesnom partneru u bolnici i opravdani izostanak sa posla u tu svrhu, pravo usvajanja (partnerovog) deteta itd. u istoj onoj meri u kojoj ta prava imaju hetero, onda će detalje sređivati kod advokata ko koliko želi i to papreno plaćati. Do tada, ovde vlada nepravda.
    To što će grad izdvojiti novac za jednu kategoriju sugrađana apsolutno ga ne sprečava da pomaže samohrane roditelje i ostale ugrožene kategorije. Organi vlasti služe da o svima vode računa i ima sasvim dovoljno (partijskih) službenika da brinu o svima. A ima i novaca koji se rasipaju npr. na plaćanje stotina policajaca koji čuvaju grad, imovinu, normalne građane od "navijača" tokom "utakmica". Koji je vaš problem? Latentni gejevi jesu autošovinisti, ali vi ovo izdižete na poseban nivo.
  • Magla

    30.04.2019 13:47
    @trt
    Ima mnogo samohranih roditelja i materijalno ugrožene dece i razvedenih žena i za njih grad nije obezbedio novac da paradiraju i organizujuju nedelju ponosa i podrške.
    Ne prodajite nam maglu da ste diskriminisani samo što ste gej i što partner gej NEĆE da Vas materijalno zbrine.Objašnjeno Vam je više puta da je to izvodljivo, kad partner HOĆE.
    Pun je grad nezbrinutih socijalnih slučajeva i niko ne paradira da je zbog toga diskriminisan.
  • Ju

    30.04.2019 13:38
    @ Nemanja
    Pored progonitelja, prividjaju Vam se rupe i kamenje uz pojačanu agresivnost? Jasno je što Vas ne prihvata okolina. Prilagodite svoje ponašanje civilizacijsim normama, to je rešenje Vašeg problema.
  • Prosta stvar

    30.04.2019 13:26
    @ trt
    Naravno da je prosta stvar, samo ste Vi skomplikovali.
    Onaj ko želi partnera da imovinski zbrine, zbrine ga, Nema Zakon o nasledjivanju i brak mnogo veze sa time. Zakon se primenjuje samo ako preminuli za života ne podeli svoju imovinu na neki drugi način. Važi i za gej i za hetero. Pre svoje smrti onaj ko ima imovinu ili novac sa njom slobodno raspolaže bez ograničenja i po svojoj volji.
    E Vaš problem je kanda što Vaš gej partner NEĆE da vas zbrine,Taj problem imaju i neki hetero partneri , nije to samo problem gej zajednice.
    Najbolje za sve i gej i hetero da se obezbedjuju sami i žive od svog rada, a ne da očekuju da ih partner izdržava i finasijski zbrinjava, a sa druge strane o ljubavi propagiraju.
    PS Kod nasledstva možete imati i problem, nasledjuju se i dugovi, ne samo imovina, tek da Vas obavestim, pošto Vam je novac kanda vrlo bitan.
  • Nemanja

    30.04.2019 12:12
    @Ju

    A za takve poput tebe je vreme da se vratite u svoju rupu ispod kamena.
  • Ju

    30.04.2019 12:04
    @ Nemanja
    Svuda oko sebe vidirte izmišljenene progoitelje i počinjete da ih proganjate,Vreme je da potražite stručnu pomoć
  • trt

    30.04.2019 11:52
    @Prosta stvar, baš prosta
    Pa evo sami ste ukazali na razliku i u toj razlici leži nepravda:
    "I kod hetero parova bez dece, ne nasledjuje po automatizmu sve bračni partner.
    Polovinu svega po zakonu u tom slučaju nasledjuje porodica,
    Ako imaju dece, nasledjuju bračni partner i deca."
    A kod homoseksualnog para, međutim, po automatizmu partner ne nasleđuje ama baš ništa. Partner zvanično ne postoji, nema ga, on/ona je nula, godine zajedničkog života, ljubav, podrška... ništa se zvanično ne priznaje, ne postoji.
    Molim vas da prestanete jer ovo što pišete je jednostrano, naivno i jako zlonamerno, naročito ako se uzme u obzir da se ovo vas ne tiče i ne dira vaša prava. Ili ste možda labilni pa se plašite da će vam se omaknuti?
  • @ Fantazija

    30.04.2019 11:15
    @ / /
    Istina nije šizofrena
    1.. Radi zaštite imovinskih i naslednih prava preporučuje se svima da posete advokata,
    2. Nabrojani sudski postupci sleduju onima koji ne postupe po tački 1
  • Nemanja

    30.04.2019 11:06
    @Ju

    Za homofobe je takođe karakteristično da jednostavno ne mogu da pojme mogućnost da neko nije homofob, a istovremeno nije ni gej. To je još jedan dodatni razlog za činjenicu koju su ovde već i neki drugi pre mene izneli: homofobi nisu sposobni da budu deo ljudskog društva, i nisu mu potrebni.
  • Prosta stvar

    30.04.2019 10:54
    @trt
    I kod hetero parova bez dece, ne nasledjuje po automatizmu sve bračni partner.
    Polovinu svega po zakonu u tom slučaju nasledjuje porodica,
    Ako imaju dece, nasledjuju bračni partner i deca.
    Ako želite da se obezbedite, povedite svog gej partnera kod advokata.Ako neće da ide, neće ni imovinu da vam ostavi.
  • trt

    30.04.2019 08:22
    @Fantazija
    Imate vrlo naivan/pojednostavljen i/ili zlonameran pogled na problematiku.
    Nasleđivanje ne isključuje ljubav i vezu zasnovanu na ljubavi. Ono je posledica veze i ljubavi i želja pre svega onog koji biva nasleđen da tako bude. U protivnom, nek se ukine nasleđivanje i hetero parovima.
    "imovinu imaju bogati, a bogati mogu da plate advokata..." - ovo kao da je malo dete pisalo. Znači ko nije "bogat" je niko i ništa, nema ni kučeta ni mačeta i ama baš ništa da ostavi iza sebe? Većina je tokom života nešto stekla i izgradila - šta god, možda ne vile i tajkunske firme, možda 50 godina staru peglicu, ali šta fali?..., a neki možda žele da tu imovinu ostave svom homoseksualnom partneru.
    Ogromna većina hetero ne ide kod advokata i nema razloga da ide - idu oni čiji odnos je problematičan. Nasledstvo hetero partnera je automatsko i bez plaćanja advokata.
    Tako da pošto ste tako "velikodušni" u svojim predlozima, predlažem da vi lično snosite troškove advokata za svaki homoseksualni par koji to poželi.
  • No name

    30.04.2019 01:19
    Realna slika
    Komentarišete i pitate se, kako cemo objasniti nasem detetu zasto su se dve devojke poljubile ili dva muskarca? Takvim razmisljanjem ta ista vaša deca nisu za Vas.Sto dovodi do toga da VI tako velike mame i tate, ste istu tu decu napravili bez ljubavi za 5 min u nekom autu ili parku.Niste vredni polemisanja o samoj ljubavi jer je i VI sami niste doziveli.Pa je zato najlakse mrzeti druge.Jer je samom sebi najteze priznati svoje greske.Tako da smatram da niste dosledni bilo kakvog komentara, jer pođimo od Vaseg nesretnog zivota gde Vi kao zena ste same u uzgoju vase dece i robovi tim istim muzevima koji nemare za vas da li ste dobro i imate li snage da sve to iznesete jer Boze moj , on je musko zasto bi Vam on pomogao u necemu???Dok se potucate po kuci i raspadate od svega oni ce doci posle posla i dici noge ili glas na Vas ako niste dobro nesto uradile.
    Bravo za vas kao zene i vas kao muzeve koji ste sami uzor toj istoj vasoj deci koji ne vide ljubav vec mrznju između vas samih.Zato prvo naucite da postujete i volite jedno drugo pa onda tu decu naučite ispravno a to je da ljubav nema pol vec srce.
    Ja cu biti sretan da mojoj deci objasnim sta je ljubav kada god budem imao prilke, a to je da vole srcem i da ne sude knjizi po koricama.

    JER SVI SMO MI LJUDI A RETKO KO JE COVEK
  • Ju

    29.04.2019 23:52
    @ Nemanja
    Jasno mi je što vas popreko gledaju na ulici.
    Nije to zbog toga što ste diskriminisani gej ,već što ste agresivni i napadate ljude koji ne misle i ne ponašaju se kao vi.
  • VT

    29.04.2019 23:18
    Reakcija...
    Nema tu "mrznje" i kojecega,tu ima nakarade i naopakosti. "Sad cemo da osvajamo ceo grad,deo po deo"?! U kom smislu? To pokazuje njihove karakteristike-da su usaglaseni sami sa sobom ne bi toliko nametali sebe svima,trudeci se da svi pokazuju koliko je to normalno i dobro, a najbolje da svi to postanu ,bar tih nedelju dana. Inace,nedelju dana?! Od jedne setnje ispade cela nedelja,sledeci put trazice mesec dana. Novi Sad i svi ostalu tu su na gubitku.
  • /

    29.04.2019 23:14
    /
    @Fantazijo
    prvo se ismevas sudskim procesima a onda ih nudis kao resenje

    malo si sizofren kao jedan drugi komentator
  • Fantazija

    29.04.2019 23:03
    @trt
    Naravno da advokati koštaju,ali imovinu imaju bogati, a bogati mogu da plate advokata, nema veze da li su gej ili hetero.
    Naravno da i hetero parovi dolaze kod advokata, svadjaju se oko sutekovine, dečijeg izdržavanja, nasledstva... Poništavaju testamente, ugovore i sve što sledi...
    Niste diskriminisani po tom pitanju,
    Advokat Vam neće trebati jedino ako ste u "vezi" zbog čiste ljubavi,a ako ste u "vezi" zbog para i nasledstva, trebaće Vam advokat svakako,bez obzira da li ste gej ili hetero.
  • trt

    29.04.2019 19:46
    @Fantazija
    Nešto mi poznato zvuči ovo vaše "rešenje" da partneri u homoseksualnoj vezi mogu naslediti partnera tako što će ići kod advokata...
    Advokati koštaju. I to jako puno koštaju. Rodbina takođe može da ospori testament koji je u korist homoseksualnog partnera ili bar da pokuša osporiti ga, što se može razvlačiti godinama po sudu. Baš onako "poželjna" situacija.
    Homoseksualci i svi kojima je do jednakih prava su vam "izuzetno zahvalni" za ovo vaše ponuđeno "rešenje", ali mislim da bi vam većina rekla "Ne hvala".
    Ako hetero parovi ne moraju kod advokata, ne moraju da plaćaju advokata, ne moraju da, kako bi neki pomislili, prizivaju nesreću/smrt... onda u državi gde su svi po Ustavu isti, to ne treba da moraju ni homoseksualni partneri, nego da im se prizna zajednica (koja svakako postoji).
    A tako će i biti, pre ili kasnije. I šta se to vas tiče? U kojoj meri to vama oduzima ikakva prava?
  • Nemanja

    29.04.2019 18:48
    Vidim ovde bezbrojne argumente homofoba i verujte, nema razloga za brigu, jer svaki od tih problema su apsolutno rešivi!

    Niko od vas ne bi trebalo da se brine kako se gejevi ponašaju na ulici, jer ionako niste za ulicu.

    Nema razloga da se jedite oko toga kako ćete njihovo postojanje objasniti svojoj deci, jer niko od vas ni ne treba da se razmnožava.

    Takođe, iz vaše perspektive nema mnogo značaja da li je homoseksualnost bolest ili nije, jer ionako imate svoje mentalne bolesti da o njima brinete.

    Kapiram da će vam sada laknuti kad znate da je sve vrlo lako rešivo.
  • Svašta

    29.04.2019 17:33
    @ nebitno
    Većina zna da homoseksualizam postoji i smatra da je to privatna stvar pojedinca, a ne nešto sa čim se treba posebno ponositi i zbog toga paradirati.
    Većina veruje i da pravila pristojnosti nalažu da u komunikaciji i prilikom zapošljavanja nikog ne pitaju o njegovoj seksualnoj orijentacij . Uglavnom niko o tome ne pita, već naprotiv to samo gej populacija potencira preko organizovanja parada i medija.
    Homoseksualizam je kažete urodjen, nije filozofija življenja.
    Ako želite da budete prihvaćeni, budite to što jeste, ali prihvatite da postoje i ljudi većinske hetero seksualne orijentacije, , da vas svet ne bi smatrao budalama.
  • nebitno

    29.04.2019 17:20
    part 2
    Nije samo LGBTQ+ populacija meta mržnje i diskriminacije, vidite nekoga na ulici sa pirsinzima i ofarbanom kosom, odmah je sekta, a pritom ne znate značenje reči sekta.Vidite osobu koja nije bele rase odmah buljite i pokazujete prstom. Društvo napreduje, stvari se menjaju na bolje, i većini ljudi odgovara tako, prihvatite to, ili ostanite manjina i mrzite nešto što nema potrebe i nema smisla da se mrzi, jer nije vaš život i ne utiče na vas negativno, osim što vama smeta jer eto vi mislite da nije ok.
  • Brko

    29.04.2019 17:01
    Amore
    Svi treba da podrzimo nedelju ponosa. Sta vam smeta ko koga voli, njihova stvar. Nije greh voleti!!
  • nebitno

    29.04.2019 16:56
    part 1
    Jedna stvar koja se da primetiti u ovim komentarima je da većina vas nije edukovana na ovu temu. Homoseksualnost je nešto sa čim se osoba rodi, niko ne bira svoju seksualnost niti je ne može promeniti, možete tvrditi drugačije ali je naučno dokazana činjenica. Ne morate da prihvatite pripadnike LGBTQ+ populacije, jer vas niko ne može forsirati da promenite misljenje, to od vas zavisi. Ali vi koji mrzite i pretite, vi ste veća sramota, jer verovali ili ne u naprednijim drzavama je ova populacija većinom prihvaćena već, smeju se vama koji lupate gluposti a ne razmišljate na logičnom nivou, nego na osnovu socijalnih normi koje su vam toliko zacementirane u mozak, jer ste odrasli u takvom okruzenju gde su vas roditelji, medije i ostalo naučili da je okej da mrzite nešto što vam je strano i čega se bojite, umesto da otvorite svoj um i razmišljate za sebe. A što se tiče dece, postoji opcija inseminacije za žene, usvajanje, i surogat majke, u većini slučajeva deca sa gej roditeljima imaju znatno bolje detinjstvo, bolje su vaspitani, tj naučeni da ne mrze i diskriminišu, generalno odrastu u bolje ljude, za razliku od dece koja odrastaju sa veoma konzervativnim roditeljima, koji im ne daju da budu to sto jesu i da se izražavaju.Želite da budete prihvaćeni, želite da nas ostatak sveta ne smatra budalama, a sami sebi kopate grob ovako ograničenim ponašanjem i mišljenjima?
  • Fantazija

    29.04.2019 12:31
    @ / /
    Naprotiv kec je u tome da li neko hoće nekog drugog da zbrine i ostavi mu imovinu ili neće.
    Ko ima volju nadje i načina. Može da napravi testament, može da zaključi ugovor o doživotnom izdržavanju, može da pokloni imovinu, može imovinu da proda za života i pokloni novac, može da ustanovi pravo na doživotno plodouživanje u tudju korist itd.
    Iz primera koji navodite meni je očigledna namera preminulog da nakon svoje smrti zbrine svoju porodicu,a ne tzv "partnera", jer nije preduzeo ništa da se to ne dogodi,a mogao je da je hteo.
    Volja preminulog je jača od svih "ozvaničenja" .Idite kod advokata, posavetovaće Vas šta "partner" koji je bogat može da učini u pogledu Vašeg zbrinjavanja nakon svoje smrti,ako Vam je pored nespecifičnog seksa to drugi preovladjujući motiv "ljubavne homoseksualne veze", a bogati "partner" to želi da učini.
  • kimi

    29.04.2019 02:57
    AJoj @trt ... ne mogu vise.
    Ocigledno si nerazumni trol.
    Samo cu reci na kraju, i to je cinjenica, nemaju svi ista prava .nigde i nikada.
  • /

    28.04.2019 21:33
    /
    @Fantazija
    e pa u tome je kec da imaju prava u slucaju smrti ili da imaju ko da ih zbrine kada omatore.

    vec sam kucao o paru sa grbavice kojeg verovatno poznaje pola grada.
    jedan je preminuo a drugog je familija isterala bukvalno bez icega iako je ovaj i brinuo o njemu dok je bio bolestan. bili su zajedno najmanje 15-20g

    zbog toga bi ove kampanje trebale manje da se bave foliranjem a vise njihovom statusu u drustvu
  • purgerNS

    28.04.2019 21:11
    ви би хтели..
    да вас мрзе..да вас угнјетавају..да немате права..па да будете жртве..
    али авај..ништа од тога..само нам се гадите такви..
    и да...код вас се све своди на задоволјаванје оголјеног секса ..зато и менјате партнере
    битан вам је квантитет а не лјубав и квалитет
    и на крају све се своди на паре...тако и ова парада..
    чуј..трибине..чуј гај јуниори..родителји гејова..чу некакви симпозијуми...ма дај..
    чиста зарада....зато сте исти као вучићеви ботови...зато се само и браните а нико вас не напада...не значите ништа
  • Veki

    28.04.2019 21:01
    Koliko jadnika na ovom 021, nadam se da nisu NOVOSADJANI, jer je onda stvarno razocaranje za ovaj grad KULTURE!!!!-
  • Fantazija

    28.04.2019 19:05
    @Trt
    Zamisli samo kako bi u sudu izgledala ročišta za razvod homo "braka" i alimentacija za nezaposlenog razvedenog "bračnog druga", pa onda za podelu sutekovine ili krivično gonjenje za porodično nasilje uz udaljenje nasilnika iz stana i meru zabrane prilaska. Ostavine kod notara uz prisustvo ostale familije preminulog koja nasledjuje 1/2 svega jer nema dece.....
  • Svašta

    28.04.2019 18:39
    @trt
    Naravno da se kod homeoseksualaca radi isključivo o seksu i zadovoljavanju specifičnih seksualnih želja. Nisu "veze" iz platonske ljubavi,sigurno. I nauka ih definiše kao istopolne veze koje zadovoljavaju seksualne nagone na nespecifičan način.
    Takva veza ne može biti brak i ne treba je "ozvaničiti" kao,brak jer nije brak. U braku se očekuju i deca i stvara porodica.Postoje brakovi bez dece, ali to je neočekivan slučaj , postoji želja da se deca imaju. Homoseksualna veza zadovoljava isključivo seksualne nagone , jer se iz nje ne mogu roditi deca ni stvoriti prirodna porodica ni na jedan moguć način i to je unapred poznata stvar, Unapred je poznato da je to veza isključivo radi seksa i zadovoljavanja nagona. Tako da ne mešajte babe i žabe.
  • trt

    28.04.2019 17:56
    @labilni he(j)tero
    Može vas par tu za homoseksualce govoriti da su bolesni, izopačeni, poremećeni... koliko god hoćete. Vaše mišljenje je samo to - vaše mišljenje i nebitno je. Nauka kaže drugačije.
    Možete u istom kontekstu spominjati pedofiliju - teško protivzakonito delo, mazohiste, sadiste - ekstremna ponašanja kojih ima i u hetero svetu još kako...
    Ali ovde se ne radi o seksu. On je jedan mali, kratkotrajan deo u životu svakog čoveka i žene.
    Ovde se radi o ljubavi, vezama koje nisu protivzakonite. Ako nisu protivzakonite i postoje, onda treba i da se ozvaniče.
    Sve to će se i desiti, mic po mic, a vama ostaje da mrzite. Mržnja je sve što znate.
    Pravi i u sebe sigurni hetero ne mrze, verovatno ste zabrinuti za svoju seksualnost, verovatno ste labilni, pa brinete da ne posustanete. Ne bojte se, verovatno nije ništa strašno i ako vam se omakne.
  • Svašta

    28.04.2019 15:13
    Nisu oni nikakava ranjiva grupa. Ranjivi su koliko i svingeri, mazohisti, sadisti, egzibicionisti i dalje da ne nabrajam.
    Oni su grupa nespecifično seksualno opredeljenih, koja smara sve ostale svojim shvatanjem seksualne ljubavi i svojim načinom zadovoljavanja seksualnih strasti.
    Neka žive svoje živote po svom nahodjenju, ali neka svoje seksualne sklonosti zadovoljavaju u svojim spavaćim sobama kao i ostali što čine.
    Ovo paradiranje prevazilazi meru dobrog ukusa i treba ga zabraniti.
  • Običan

    28.04.2019 11:34
    @Six
    “...Nemojte mi silovati porodicu i decu sa vašim odstupanjem od normalnog, i objasnjavati deci kako je super da nategneš drugara i drugarici zabijes dildo...”

    Potpuno se slažem sa tobom, prijatelju!
    Sve vezano s ovom temom mi je više nego degutantno, napisao bih to i drugim rečima, ali mi neće objaviti.

    Za sve poremećaje se sme reći da su poremećaji (poremećaj vida, sluha...poremećaji raznih organa..), osim da je kod lgbt poremećaj i da se to nazove bolest, što je neko, preko noći “precrtao” i ozakonio.

    ... i šta smo odmah dobili - paradu!
  • purgerNS

    28.04.2019 10:18
    Vlada 28.04.2019 • 01:39
    @purgerNS

    Uvek i svuda je takav slučaj sa vama neprilagođenima i primitivnima: ložite se da ste nekakva većina, dok ne shvatite da je kavez koji drmate samo vaš sopstveni. A tad na vas obraćaju pažnju samo još deca koja su došla da vas gledaju u vašem rezervatu.

    deca....kako je to vama strano..a opet poželjno..a za decu treba mama i tata..
    i zašto bi mi bili primitivni a vi moderni...stvarno ne razumem ..ne volimo isti pol pa smo primitivni i neprilagođeni ?
  • trt

    28.04.2019 08:29
    @kimi i labilni he(j)tero
    Dobili ste odgovor za lekare: Jeste, lekari odlučuju (ko drugi? vi?) i lekari su, kao i ostala elita i vlast, vekovima grešili prozivajući homoseksualnost za bolest. Ali su tu grešku ispravili.
    Država treba da se meša i štiti i uvodi prava i Ustavom garantovanu ravnopravnost. Kao što lepo piše, ne treba da se meša u to sa kim ko ide u krevet, dok god je legalno i uz obostranu saglasnost... nego treba da uredi prava i obaveze ljubavnih zajednica i to svih ljubavnih zajednica, a ne samo hetero.
    Država treba da stvori atmosferu u kojoj će svi građani moći da iskoriste ustavno pravo na okupljanje (a da im ne trebaju hiljade policajaca kao zaštita od nasilnika), da omogući legalizaciju brakova jer iz braka proizilazi niz prava i obaveza koje vi uzimate zdravo za gotovo.
    Pišete pune mržnje, zbrda-zdola krajnje nerazumljive tekstove (npr. ono o pedofiliji - šta ste hteli reći? kakvo je to frljanje sa uzrastom? Zna se šta je pedofilija, to zakon određuje, ne vi). Satisfakcija je ta da će sve što ne želite kad-tad biti uvedeno jer će biti uslov za EU a i zato što u Ustavu Srbije piše da su svi jednaki. I tad ćete videti da je sve ovo bio vaš sebičluk - vama se život neće promeniti na lošije. Borite se kad se nešto zaista tiče vas, ovo vas se ne tiče (osim ako niste labilni).
  • Mislilac

    28.04.2019 08:27
    Definicija
    U jednom od komentara je napisana evidentna definicija: Deo tih parada su Parade, a drugi deo Sex festivali!!!
  • Vlada

    28.04.2019 01:39
    @purgerNS

    Uvek i svuda je takav slučaj sa vama neprilagođenima i primitivnima: ložite se da ste nekakva većina, dok ne shvatite da je kavez koji drmate samo vaš sopstveni. A tad na vas obraćaju pažnju samo još deca koja su došla da vas gledaju u vašem rezervatu.
  • Auuuuuuuuuu

    28.04.2019 01:00
    Ko plaća ovolliko botova koji propagiraju homoseksualizam kao poželjnu opciju?
  • Boki

    27.04.2019 23:56
    Lezbijada
    Ne znam zašto se iko buni ?
    Gradonačelnik, premijerka, 2021, ministri, urednici, skoro čitav establišment...i ko se bunio? Jel se neko tu bunio?

    I sad se bunite?! Pa dobro Vam jutro!




  • purgerNS

    27.04.2019 20:03
    zašto...
    tresla se gora...rodio se profit..
    fol ljudska prava a ispod žita dele se pare...izložba,tribina i sl....
    u čemu je razlika ovih i vučićevih ?
  • purgerNS

    27.04.2019 20:00
    vlado..
    trebalo ti je jako dugo da smislis ovakav komentar...to se vidi...i da sam ti prodrmao kavez
    a jasno se i vidi tvoja tolerancija...u razini nacizma..odstraniti sve koji nisu kao ti..
    ali jbg....niste pozeljni kod velike vecine..i..sta cemo sad?
    svi glupi-ti pametan ?
  • kimi

    27.04.2019 19:56
    @trt

    Mene nikada nije zanimala npr nuklearna fizika i slicno bilo sta .. pa sam se od jednom zainteresovao za nuklearnu energiju itd, i sada recimo cc onima koji ne znaju ama bas nista o tome, mogu predavanja da drzim.. i sve to samo zato sto sam klik klik pa procitao ,obavestio se.
    Mogli bi i vi nekada da probate.
    To za zapad i borbe je tacno, to sam i ja rekao, ovde ima smisla za parade ,tamo nema, zato je tamo to preraslo u biznis, kao i sve, cak i zdravstvo, to su te zapadne vrednosti gde se sve gleda iskljucivo kroz $$$$$$.
    Zato je i postalo legalno, da bi se zaradjivale pare.
    Hah mozda je taj srednji vek koji vise puta spominjete ili koji vec stariji , ili anicent greece ili rimsko vreme pravednije doba jer gle cuda, tamo je sve ovo bilo normalno, cak je i ono bilo normalno sto sada nije gosn Trt.
    Ali i dalje mi niste odg na ono doktorsko pitanje o da je nesto jednom bolest pa posle nije i tako to .. al nema veze hah ,po takvim stvarima se moze videti ko je koliko realan u onom sto prica.
  • kimi

    27.04.2019 19:45
    @trt

    A joj o cemu ti vise pricas?? To sto ne razumes ono sto pisem je tvoj problem.
    Ja sovinista?? lol..
    Ako ti mislis da treba da se mesa u licne izbore ,svaka ti cast.. mene nije drzava rodila ni pravila ,a ti kako hoces...
    Svrha drzave je nista bukvalno, drzava nije zivo bice koje nesto radi ,drzava i zakoni ne daju slobodu ,nego je uzimaju, jer po osnovi bi sve trebalo da bude slobodno.
    Ti ocigledno imas neki problem u glavi ako ovo ne mozes da razumes .. pa upravo "legalizacija" gejeva i brakova je to sto pricam! Ti hoces da se to "legalizuje" ,izvni a zasto je uposte nelegalno?
    Ko je olducio da bude nelegalno? dacu ti hint .. drzava...
    Moram reci da je presmesno ne znanje, i lupanje gluposti u 21. veku kada je svaka info na 1 klik..
    Pedofilija nije sex sa maloletnikom (opet je drzava ta koja odlucuje ko i sta je maloletno?) , nego sexualna sklonost ka osobama predpubertetskog uzrasta.
    Po vasoj logici gosn Trt, pedofilija je svuda legalna, posto cc u 90% zemalja na svetu stupanje u osnos nema nikakve veze sa godinama punoletstva ,te je kod nas npr 14 ,negde 15 16 17 negde verovatno i manje od 14.
    Tako da newsflash ,zamisli ima i onih koji nisu punoletni a idu u krevete sa nekima kojigod kima, i to je tako od kad je sveta i veka, ali po vama izgleda nije, jer samo punoletne osobe smeju da se ........... .
    Negde sam procitao cak i da neko/ka rece da je pedofilija sve gde je razlika veca od 10g .. dakle npr 50g sa 40g .. lol ...
  • Carls Tejlor

    27.04.2019 18:43
    Gejevi su uvek smetali seksualno nesigurnima, kvazi-moralistima odnosno ogranicenima. Bas zbog visokog stepena prisustva takvih u nasem drustvu i okolini ovakve manifestacije treba sto cesce da se odrzavaju u celoj Srbiji a ne samo u Novom Sadu.
  • Nemanja

    27.04.2019 18:35
    @kimi
    A po vasoj logici onda sutra mogu da kazu ti isti u koje se kunete da imaju prava da izigravaju Boga i odlucuju sta je "bolest i poremecaj" a sta nije , da pedofilija nije bolest i poremecaj , hoce te se i onda sloziti sa njima?

    Konačno si shvatio, doduše samo delimično: da, lekari su ti koji određuju šta je bolest a šta je poremećaj, i radeći to, oni se ne 'igraju Boga' ili nekog drugog fiktivnog bića, nego rade posao lekara. Sa druge strane, moglo bi se reći da je ozbiljan poremećaj kada odrastao čovek ne razume razliku između pedofilije i homoseksualnosti, a da nije vas verskog lobija, to bi bilo i zazivane nekakvog 'Boga' kao pokušaj iznošenja argumenata.
  • DjakoN

    27.04.2019 16:29
    tuga...
    Cega se pametan stidi time se budala ponosi....
  • Vlada

    27.04.2019 10:47
    @purgerNS

    To je ta kombinacija bahatosti, primitivizma i gluposti, zahvaljujući kojoj je jedino što ste poprimili od civilizacije ideja da je vaše 'mišljenje' podjednako validno. Međutim, u civilizovanoj sredini iznošenje mišljenja prati i odgovornost za sadržinu istog, pogotovo ako je to 'mišljenje' ekvivalent hrpi smrdljive balege. U normalnim društvima te posledice predstavljaju gubitak posla, novčane kazne i javnu sramotu, a ovde ste, na vašu sreću, još dobrodošli da se zavučete nazad pod svoj kamen i tamo sikćete, daleko od civilizacije kojoj ne pripadate i čije blagodeti niste zaslužili. Uživajte dok možete.
  • trt

    27.04.2019 07:50
    @kimi
    1/2 onoga što ste napisali je nerazumljiva, a druga 1/2 šovinistička.
    Da, lekari i nauka odlučuju da li je nešto bolest, oni jedino to mogu da prelome, ne vi.
    Molim vas i sve ostale da pedofiliju ne spominju u kontekstu ove teme. Pedofilija je teško nezakonito delo koje podrazumeva odnos punoletnika sa maloletnikom/detetom. To je nedopustivo i uvek u budućnosti će biti nedopustivo. Ove 2 stvari mešate ili iz neznanja ili iz zlih namera.
    Država još kako treba da se meša jer je svrha države da uredi društvo i zaštiti ugrožene (manjine). Država ne treba da se meša u to koji punoletni građani idu u krevet sa kojim drugim punoletnim građanima kada je to obostrana želja. Ali ovde se ne radi samo o telesnom odnosu, nego i o vezama, ljubavi koje se moraju ozvaničiti i partnerima dati ista prava koja uživaju hetero parovi i uzimaju zdravo za gotovo. Po Ustavu su svi isti.
    Parada je samo jedan otkačen način da se skrene pažnja na probleme.
    Tačno, na Zapadu je ona postala karneval, komercijala (kao i sve drugo), ali ne zaboravite da na Zapadu su u priličnoj meri nepravde prema homoseksualcima već ispravljene - postoji istopolni brak, usvajanje, nasleđivanje i sve što hetero parovi imaju. Njihove borbe i borbe ovde nisu iste.
    Naravno, pre ili kasnije i ovde sve biti usvojeno iz čisto civilizacijskih razloga, vama ostaje da živite u srednjem veku i nervirate se zbog toga, mada vam ništa neće faliti. Treba da se radujete što će svi vaši sugrađani imati ista prava kao vi.
  • Olivera

    27.04.2019 00:47
    Divno je
    Citam komentare i ne mogu da verujem.
    Ako je tako lako samo odluciti da promenis seksualnu orjentaciju zbog vecine onda bi svaka osoba koja to zahteva trebala da ucini isto- probajte malo da budete gej cisto da pokazete koliko je lako promeniti "stranu".
    Ja uvek kazem hvala Bogu na svakoj lezbejki volela bih da ih je sto vise. Jer tako cu ja imati mnogo veci izbor medju muskarcima. Hvala.
  • Veki

    26.04.2019 23:48
    Alo NOVOSAĐANI širite ljubav, a ne mržnju!!!!-
    I Freddie Mercury je bio gej, a ja ga obožavam!
  • kimi

    26.04.2019 22:32
    @trt

    Cekaj.. nemoj da mi izvrces reci, ili procitaj i razumi sto sam napisao ,ili zadrzi misao za sebe.
    Za mene je decenija juce.. nije to prica od pre 1700g ili nesto..

    1.Nema sta nauka struka ili lekar da odlucuje o ovoj temi ,ovakve teme ustvari i ne treba da budu teme.
    Pre tih spaljivanja, ove stvari su bile totalno normalne i mnoge druge ,tako da to nema nikakve veze sa naukom nego sa "drustvom" koje na vestacki nacin zeli da namece sta je normalno/bolest a sta nije .. ne nauka ili lekar .. ovo za njih nije tema. A po vasoj logici onda sutra mogu da kazu ti isti u koje se kunete da imaju prava da izigravaju Boga i odlucuju sta je "bolest i poremecaj" a sta nije , da pedofilija nije bolest i poremecaj , hoce te se i onda sloziti sa njima?
    2.Nema ovo veze ni sa civilizacijom.
    3.Nema sta tu da se "ozvanici" ili ustavni gosn Kostunice.. sta ima drzava koji moj da se mesa u to ko ce skim kad kako?? Sa kojim pravom? Kakve to ima veze sa drzavom?
    4.Jos jednom, nema tu zakon sta da odredjuje sta je "dozvoljeno" ,ovo po defaultu treba da je dozvoljeno, i nema zakon ni drzava sta da se mesa u ovakve stvari. Zapravo po defaultu bi sve trebalo da bude dozvoljeno.
    5.Ono o cemu JA pisem je to da Prajdovi na zapadu su odavno prestali da budu Prajdovi o borba,oni su postali biznis, koji nikakve veze nema sa pravima, i sem toga sto su postali biznis, sve vise postaju sexfestovi na otvorenom i shodno tome ne treba da se zovu Prajdovi ili stogod, jer to nije to.
  • Marko

    26.04.2019 21:14
    meh... Nisu više ni zanimljivi... nekad je bilo šokantno biti gej ili trans... sada je to već zastarelo i demode pa moraju malo da pojačaju promociju i privlačenje pažnje....
  • /

    26.04.2019 12:15
    /
    sa druge strane, ako je vama normalno ponasanje hetero omladine-onda nista
  • Gejša

    26.04.2019 11:58
    U neverici
    Aman, hejteri, LGBTIQ postoji od kad je sveta i veka, nije to nikakav trend, a pogotovo ne poremećaj, jer je ustanovljen u velikom broju i kod životinja! Ne znam čemu toliki gnev prema različitosti, obzirom da naučna istraživanja dokazuju da je 80 posto populacije- BISEXUALNO. Novi Sad je grad u kom ima najviše nacionalnih manjina, i ne biste verovali tek koliko gejeva ima u gradu. Prepun je! Ljudi se bore isključivo za osnovna ljudska prava i protiv diskriminacije svake vrste, i to treba podržati, kao i svaku borbu za slobodu i prava drugih.
    Žao mi je što je ovo društvo toliko zadojeno mržnjom, i samo involuira- apsolutno smo zaslužili sve što nam se dešava.
    Kad ne širimo svest i ne otvaramo se za ljubav i svetlost, šta drugo možemo da očekujemo?
    Poz
  • trt

    26.04.2019 10:38
    @kimi
    Da, nešto što je do "juče" (zapravo decenije su u pitanju, ne zaista "juče") bilo poremećaj/bolest koja se "lečila" okrutnim metodama može preko noći prestati da bude poremećaj/bolest.
    O tome ne odlučujete vi, nego nauka, struka, lekari i oni su tako odlučili.
    Ljudi su bili proganjani i spaljivani jer ih je neko proglasio za veštice, jeretike... pa se to više ne radi. Civilizacija je malo napredovala, a vi nažalost niste.
    Ljudi se rađaju kao homoseksualci, to se ne može postati zbog "propagande" i reklame, oni ne mogu da se "izleče" jer leka nema i jer nisu bolesni.

    Najgori ste vi koji "nemate ništa protiv, ali...". Nema tu "ali". Građani su po Ustavu jednaki i ta jednakost mora biti konačno data svima.
    Homoseksualci ne mogu da ozvaniče svoju ljubav, ona pred državom ne postoji.
    Ne mogu da naslede partnera, ne mogu da posećuju teško bolesnog partnera u bolnici, nemaju roditeljska prava iako npr. partnerovo dete vole i o njemu brinu kao pravi roditelji...
    I dosta poturanja tema pedofilije koja je zakonom zabranjena i promiskuiteta. To nema veze sa ovim. Homoseksualnost je zakonom dozvoljena, a veze mogu još kako biti puno vernije od mnogih hetero veza.
    Nijedan hetero neće izgubiti ni promil svojih prava ako se isprave ove nepravde. Sebični ste i zadrti, zato je ova država crna rupa iz koje beže svi normalni.
  • Normalna osoba

    26.04.2019 10:01
    Društvo danas..
    Čitam komentare i ne verujem sta vidim. Svi smo mi ljudi, od krvi i mesa, radjamo se i umiremo, obični smo smrtnici i život je kratak. Zašto biste trošili vaše dragoceno vreme brinuci koga drugi ljudi vole? Gej i LGBT ljudi su oduvek postojali, postoje i uvek ce postojati, bez obzira na vaše komentare. To što vi komenstarisete "fuj" na ovakve stvari neće nikoga "pretvoriti u hetero osobu". Samo sirite bespotrebnu mržnju kao da je na svetu nema dovoljno. Možda ih mrzite iz religijskih razloga. Opet, nije vas problem. Oni su ti koji će (navodno) "otići u pakao" (mada, iskreno, većina vas koji komenstarisete mržnju nije ništa bolje).
    Ukoliko je vaš najveći problem u životu koga ljudi vole, onda mislim da biste trebali da malo porazmislite o svom životu :)))
  • Jasno

    26.04.2019 07:22
    Subverzija
    Prvo, kome nije jasno sta se desava i zasto se ovo finansira neka potrazi sta subverzija znaci.

    Drugo svim moralnim gromadama, braniteljima "slabih". Homoseksualnost nije i ne sme biti promovisana niti prihvacena kao zdrav nacin zivota. Promiskuitet, broj seksualnih partnera, u ovim grupama je ogroman. U jednoj studiji u San Francisku preko 50% ispitanih je imalo vise od 500 seksualnih partnera. Procenat ljudi iz ove grupe sa seksualno prenosivim bolestima je porazavajuc. Takodje procenat ljudi koji su bili zlostavljani kao deca u ovoj grupi je pet puta veci (preko 50%). Veliki Harvi Milk kao i mnogi drugi aktivisti su bili zlostavljani kao deca. Stopa samoubistva i mentalnih poremecaja medju transeksualcima, nasilja u lezbejskim parovima...

    Ovim ljudima je neophodna pomoc. Civilizacijska je sramota se se umesto pruzanja pomoci ovi ljudi koriste u politicke svrhe. Neka i nisam u pravu ali ako se bude zabranjivalo iznosenje suprotnih stavova, moze nam se desiti da nas za 100 godina gledaju kao varvare koji lece gripu pustanjem krvi i sizofreniju isterivanjem djavola.
  • kimi

    26.04.2019 01:54
    Samo odmah da kazem da nemam nista protiv gejeva, naprotiv.. zasto bih?
    Ali isto tako moram reci i ovo, do juce homosexualnost je smatrana kao bolest/poremecaj, trans takodje,...
    Postavljam pitanje, kako to da je nesto bolest juce, a danas vise nije? I ko je taj i sa kojim pravom koji uopste odlucuje o tim stvarima?
    Nauka? Doktori? Ko? Zasto? Zasto se onda ostale neke stvari smatraju kao bolest-poremecaj jos uvek? Licemerno ne?
    I joj .. kakve veze ima demokratsko drustvo i prava?? Jel vi znate sta je uopste demokratija? U kratkom.. vladavina vecine.

    Nemam nista protiv prajda u sustini, jer je ona simsljena da skrene paznju na probleme itd itd .. i to je ok , to je kao politicki miting, ali kada se postigje cilj, i prajdovi predju u tradiciju, oni postanu nesto sto vise nema nikakve veze za samim jezgrom uzroka, neko postaju komerijala, biznis, a moze se videti ,posto je neko spomenuo Berlin Madrid, da dodam San Francisko npr , oni danas postaju i sex-fest. Na tim okupljanjima, cesto se mogu videti goli ljudi, BDSM fetish promocija, a bogami i javni sex, i to sve pred masom ljudi koji sa strane to gledaju , ukljucujuci i decu.
    Drag Queen manifestacije danas ima upraznjavaju i deca od 10g..
    Da se razumemo, meni cak ni to ne smeta, ali onda to treba nazvati pravim imenom, open air sex fest, a ne Prajd ,jer danas u tim mestima barem, to nije promocija prava lgbt, nego promocija sexa.
    Kod nas takvih stvari jos nema, ali pre ili kasnije..
  • Moby Dick

    26.04.2019 01:12
    Mislim da ova parada neće ništa promeniti jer će se šetati ljudi sa šarenim tarzankama a to baš i nije način da pridobiješ konzervativne babe i dede i sve koji se tako osećaju. Na kraju krajeva problem i nisu smešne frizure nego neprijateljski stav koji društvo ima prema gej zajednici, neka ne zamere ostala slova što sam ih generalizovao. Nego, šta mislite da će se promeniti? Evo narod već mesecima ima paradu normalnosti nasuprot nenormalnoj propagandi režima kroz sve medije, pa nešto ne vidim da to ima mnogo efekta, osim što su se organizovali kontramitinzi i malo zaposlilo autoprevoznika.
  • Procena

    25.04.2019 21:44
    Mnogo smo loši ljudi.
    Al' smo dobar narod.
  • Skriveni cilj

    25.04.2019 21:42
    Sve je ovo samo uvod u poskupljenje goriva!
    I način da se skrene pažnja da su maline katastrofalno podbacile...
  • trt

    25.04.2019 21:28
    ?
    Oni koji su protiv, nek slobodno budu zatucani i protiv u svoja 4 zida.
    Homoseksualnost nije ni bolest ni zarazna ni protivzakonita, samim tim homoseksualci imaju Ustavom zagarantovano pravo na okupljanje.
    Svi koji su protiv i koji "ne podržavaju" krše ustavno pravo svojih sunarodnika i predstavljaju problem.
    Parada je samo luckast, šaren, otkačen način - jedan od načina - da se ukaže na nepravdu i neravnopravan položaj u državi u kojoj po Ustavu "svi imaju jednaka prava", a zapravo nemaju.
  • Паки

    25.04.2019 20:30
    @европа
    Становници колоније често теже да се преселе у центре који их држе у потлаченом положају.
  • " Novosadjanin"

    25.04.2019 20:24
    „Novosadjanin“

    Novosadjanka je objasnila sa par recenica sta je homoseksualnost. To nije bolest. Osoba se takva radja i ostaje takva celog zivota. Nije osoba kriva sto je takva rodjena, a to se moze destiti svakoj heteroseksualnoj osobi da joj se rodi homoseksualno dete. Homoseksualna osoba ne moze da menja svoju seksualnu orijentaciju, kako to rade osobe u politici pa menjaju partije, sto ne znaci da one to ne bi rado ucinile. Neoprostivo je zato takve osobe napadati i ponizavati. O toj pojavi najglasnije diskutuju osobe koje tu materiju uopste ne poznaju. Nije tacno da je to nepoznata pojava u zivotinjskom svetu, a ko to ne zna neka malo prosiri znanja.

    I ja sam heteroseksualna osoba, ali poznajem probljematiku.
  • /

    25.04.2019 20:14
    /
    prava parada u srbiji ce biti srpski stonewall riot i kada lgbt bude radila sa svom gradjanskom zajednicom /sto znaci pomagala bolesne, sirotinju i pogodjene rasizmom/ kao harvi milk

    sve ostalo je foliranje
  • Pravi Opalim te g...

    25.04.2019 19:09
    Samo ako Dani Brazila postanu Nedelja Brazila. Ja tu povorku vise volim.
  • Evropa

    25.04.2019 18:36
    @паки 25.04.2019 • 12:31
    "Постали смо савршени спој западњачке дегенерације и источњачке корупције."

    zbog cega Srbi masovno beze na degenerativni zapad ?
  • purgerNS

    25.04.2019 18:04
    nadasve urbanooooo
    Kome god se ne sviđa, dobrodošao je da se odseli iz urbane sredine u koju je očigledno zalutao i nazad u svoj brlog. Ionako već predugo poluuljuđeni koriste blagodeti civilizacije za koju nisu dovoljno evoluirali.
    Vlada


    vaš komentar jasno kaže,ko ne misli kao vi...taj kleveće i laže..
    selidba,proterivanje i etiketiranje svih koji nisu kao vi...
    nadasve demokratski...asvaltski i soliterski...jednom rečju woow...alal ti k..ac
  • kimi

    25.04.2019 17:52
    Koje lozenje (manipulisanje) medijima i narodom glupim stvarima! Od svega sto nas je snaslo, siromastva, malih plata, skupog goriva,... najvaznije nam je Parada ponosa. E zemljo dembelijo! Vodja prodavac magle, jeftinine radne snage i manipulacija!
  • Novosađanka

    25.04.2019 17:43
    Meni smeta parada onih koji nas pljačkaju, ponižavaju i upropašćavaju nam živote. Ovi ljudi nikom ne čine ništa nažao i želim im da ostvare svoja prava što pre. Oni koji misle da im prava nisu zakinuta, neka se malo edukuju. U svoja četiri zida frustracije neka ispolje oni koji su u stanju da mrze ljude koji se vole i to samo jer nisu rođeni heteroseksualni. Da, takav se radjaš i to se ne može promeniti dok si živ. Bilo čije dete može biti homoseksualno, pa i moje. Kao što bih podržala svoje, podržaću i tuđe.
    P.S. Heteroseksualna sam, ako je to uopšte bitno.

  • irelevant

    25.04.2019 17:40
    Precenjena tema kojoj se daje suviše publiciteta. Agresivnost gay marketinga je proporcionalna agresivnosti njihovih protivnika.
  • Pitanje

    25.04.2019 17:07
    @Duda
    Molim vas da nam otkrijete kakvom to metodom ti "geyevi" sprečavaju one koji to nisu da imaju više dece?
  • Svetlana NS

    25.04.2019 16:57
    LGBTI
    Niko nije napisao pravilno, LGBTI (naziv je proširen), sad nek neko napiše pun naziv.
  • Marcus

    25.04.2019 16:45
    Ja sam gay, a svojom strukom pomažem da vam se rađaju deca i bezbedno porađaju žene. Ako smatrate da sam loš time što sam drugačiji, te vam oduzimam od časti i dajem besmisao vašem životu lupite mi minus. Zdravi bili
  • nidza

    25.04.2019 16:38
    Kroz komentare provejava tipicna srpska dobrodusnost .
  • DEDEMOGA

    25.04.2019 16:29
    a,VI KO PREMIJERKA
    E,pa učlanite se u SNS,ako već niste!
    Pa Autobusima na Paradu svaki drugi dan!
  • bedak2

    25.04.2019 16:08
    @deda
    "odakle tebi pravo da blatis jedan narod besmislenim stavovima, pominjanjem pinka i parova samo si pokazao da si botard ispranog mozga, naravno u skladu sa tim sastavio si glupu tiradu na kojoj bi uciteljica potrosila crvenu olovku, funkcionalno nepismen drzi pridiku jednom narodu, cenis li da je tvoj bolji ili ga se stidis pa ga ne pominjes..."

    Klasicni ad hominem i zamena teza, koja je uzgred odlika tvoje generacije.
    Odakle meni pravo? Pa imam neupitno pravo na to, na tvoju zalost. Kad vec cepidlacimo o funkcionalnoj pismenosti komentara na jednom internet portalu, hajde da se ti prvo posvetis pravopisu, kad si toliki fan srpskog jezika. Cuj, uciteljica.. Je li to jedini nivo autoriteta sa kojim imas posla u zivotu pa si ga se tako brzo setio?
    E sad, ja dakako cenim da je moj narod bolji, odnosno da moze biti bolji od onoga u sta se pretvorio, takoreci, tvoj narod. Ako cemo da merimo jedan drugome cija je srpska pripadnost veca, tj ko ima veca prava na srpski identitet, ne bi ti pomogao ni beli orao ni bela pcela, ni sva srpska crvena krvna zrnca na planeti. Ja prosto umem da se suocim sa realnoscu i da kritikujem nacionalisticke klerofasisticke kancerogene ideje.
    Ne znam sta su ti besmisleni stavovi koje spominjes i zasto to citas kao tiradu. Grupa ljudi bi da seta ulicom sa zastavama, da se izbore sa anksioznoscu koju trpe zbog zadrtih deda. Iskompleksirani konzervativci koji se kriju iza izmisljene viktimizacije pravoslavnih ideala i obicaja.
  • Vlada

    25.04.2019 15:49
    Kome god se ne sviđa, dobrodošao je da se odseli iz urbane sredine u koju je očigledno zalutao i nazad u svoj brlog. Ionako već predugo poluuljuđeni koriste blagodeti civilizacije za koju nisu dovoljno evoluirali.
  • duško

    25.04.2019 15:46
    odavno
    osnovni cilj ovakvih okupljanja je da vodeći ljudi tih udruženja budu na televiziji, konferencijama za štampu i sl, i da rade na selfmarketingu i da uštinu neki dinar od donatora. "obični" homoseksualci ne vole parade, jer se onda pojača mržnja prema njima, i onda strahuju za svoju bezbednost. provereno i dokazano.
  • Zli Zo

    25.04.2019 15:46
    Elementarno
    NS 25.04.2019 • 14:37
    Sve ja to postujem ali cemu parada? Ok izlozbe, zurke po klubovima itd. Uzivajte! Ali parada to ne podrzavam! Pa sta sada treba sve manjine da paradiraju svaki dan da bi promovisali sebe?.... "


    Treba. Ako im nešto fali. To je suština slobodnog društva. Paradirati ili se buniti kad god smatraš da ti je neko pravo uskraćeno .

    Stvarno je neshvatljivo da ljudi ovde ne mogu da razumeju takve, elementarne stvari.
  • Lune

    25.04.2019 15:38
    Ma nek ide parada normalni ljudi treba jednostavno da je ignorišu, da se sklone sa putanje da ih čekaju puste ulice pa nek paradiraju sami sebi. Sve što je normalno tog dana treba da sedi kući i da ih pustimo da se izigraju. Jedan dan možemo istrpeti a kad produže istrpećemo i to jer jednog momenta moraju shvatiti da ih niko ne ugrožava da nikom ne smetaju ali da ne želimo da učestvujemo u njihovoj predstavi.
  • straight

    25.04.2019 15:31
    Podrska za Gay ljude, za sve ljude koji zive slobodno!!!
  • /

    25.04.2019 15:29
    /
    davno sam ukucao da lgbt obrati paznju na druzenje sa sns-om.
    sns nece dugo pa bi bilo bolje da se usredsredi na to da posle njega ne dodju dveri jer bi maksimum za lgbt bio onaj kao u rusiji

    @Milan
    bas tako
    @Začuđen
    zapitajte se da li nam kulturu unistava zapad ili ru
    turbo folk nije sa zapada.
    sve zemlje eu koje sam obisao imaju svoj identitet. filmovi sinhronizovani, radio stanice postuju deo namenjen lokalnom muzickom materijalu

    a i onaj koji je otvorio kapije apisovima da pobiju obrenovice je kanda bio pripadnik drevne srpske lgbt populacije
  • Ivan Grozni

    25.04.2019 15:25
    Podrzavam
    Uvek sam pre za ljude koji idu ulicom, pod sarenim zastavama, zagrljeni ili se ljube, nego za ove druge koji nose letve, urlaju i tuku se.
    Neko se rodi kao budala neko kao normalan, neko kao gay, neko kao straight...
  • Sasa

    25.04.2019 15:23
    @ Alexa
    Ovde se neradi o promociji opredeljenja nego vise o pozornosti da se nediskriminisu ili sikaniraju... O tome dali je to njihov izbor kako neki kazu ili vise predispozicija kao neki hormonski inbalans necu ulaziti ali slazem se da mi u Smrdiji imamo mnogo vise problema da brinemo, AJMO OCISTITI DRINU, FRUSKU GORU I SLICNO LJUDI BACAJU DJUBRE SVUDA
  • Konsterniran

    25.04.2019 15:20
    @student
    Nisi ti dobar student.

    Stotine ljudi bi ti rekle ko i šta.
    Samo, čak ni ovde ne možemo detaljisati.
    Šapa im je nad čitavom Srbijom.
  • grbavi

    25.04.2019 15:17
    pustite ljude neka paradiraju to je njihovo pravo jer se osecaju ugrozeni u nashem drushtvu
    parada ponosa nije parada perverzije to je shetnja da se pokaze koliki smo stepen slobode postigli kao drushtvo
    gledajte svoja posla vaspitavajte vashu decu da budu pristojni tolerantni kulturni
    trebalo bi mnogo vishe da vam smeta shto mladi heteroseksualci u srbiji ne zele da imaju decu
  • Marko

    25.04.2019 15:12
    2019. godina, kreature u Srbiji još uvek misle tj. strahuju da se seksualna orijentacija prenosi paradama, kad vidite gej ljude na ulici, kontaktom sa gej osobom itd. Pozdrav za prosvetare i obrazovni sistem. Ajd zdravo.
  • Emir

    25.04.2019 15:05
    Ko sta pije
    Zali boze procitanih komentara... Ne znas jel su gori ovi cuvari porodice ili ovi progresivni 021 citaoci koji bi zapalili sve dodjose koliko ih vole.
  • Nikola

    25.04.2019 14:54
    Ima mesta za sve
    Ne znam da li su ovi naši sugrađani zaista toliko ugroženi da bi ovoliko kukali praveći skupove ponosa, ali ok NS je otvoren za sve pa izvolite. Ne moramo da imamo isto mišljenje da bi se poštovali.
    Bez nasilja, razbacivanja smeća i pogotovo bez agresivnog pristupa u iskazivanju svojih stavova na javnom prostoru i molim lepo - izvolite i sledeće godine.
    Ipak imam drugačije mišljenje ako je šetnja u pitanju, jer smatram da nema ništa dramatično kod ove grupe da bi šetali gradom i usporavali saobraćaj.
    Neisplaćene plate jesu OK za šetnju, jer je to pitanje egzistencije.
    Protest takođe.
  • Trudnica

    25.04.2019 14:45
    Neka mi neko objasni koja ja to prava imam a pripadnik LGBT nema!? Koliko znam svi smo jednaki pred Zakonom i Bogom.. nemam nista protiv istopolnih veza ali cemu ovo forsiranje i paradiranje? Sramota je da drzava izdvaja pare za ovakve manifestacije a uporno propagira pricu o natalitetu, dok nama trudnicama zakida plate i namece razne dazbine.. eto, ja cu da setam i dignem svoj glas za natalitet!
  • SRS

    25.04.2019 14:42
    SNS
    Sveobuhvatnim spektakularnim reformama, mudrom i odgovornom politikom predsednika Vučića ostvarili smo potpuni nacionalni preporod, nikada veći životni standard i bezbednost građana potpunu transparentnost vlasti, vladavinu prava, istorijski boljitak na svim, poljima, teritorijalnu celokupnost i nikada veći ugled Srbije u svetu?
  • Duda

    25.04.2019 14:38
    Ma da
    Dok vi svi navijate da nas je sto manje, neko to loristi.Na jugu Kosova ih je sto vise i uskoro ce u Vase kuce ulazizi jer nas je prostor prazan.Ako mi smo bi geyevi jer je to in, a ostale nacije osvajaju svet jer ih sve vise.
  • parada u mocvari

    25.04.2019 14:38
    Sad lepo mame, a po najvise tate stavite svoju decurliju u kolica i setajte ih da vide paradu. Da vide kako je "normalno" da se dve debele tete zvale i dvoje cika drpaju. Samo nek gledaju. Dok tata radi za botovski sendvic, a mama cisti pistolj naprednom sefu,deca nek uce kako da se pederisu.
  • NS

    25.04.2019 14:37
    Sve ja to postujem ali cemu parada? Ok izlozbe, zurke po klubovima itd. Uzivajte! Ali parada to ne podrzavam! Pa sta sada treba sve manjine da paradiraju svaki dan da bi promovisali sebe??? Ovaj narod ubrzano gazi ka svom istrebljenju i nestanku!!!
  • student

    25.04.2019 14:31
    @Zacudjen
    " .. Specijalni rat jeste dugotrajan posao, ali kao što vidite - uspešan.
    Stvarno ne znate ko je doprineo da narod na ovim prostorima postane ovakav? .."

    koga jos na svetu zanima ova izgubljena nedodjija da bi vodio nekakav "specijalni rat" protiv nje ?
  • rasha

    25.04.2019 14:25
    Zanimljivo je da domaci mrzitelji daju minuse i na neutralne komentare koji nemaju nikakve veze sa Paradom .
    I onda se pitamo zasto smo najomiljeniji narod u Evropi .
  • Milan

    25.04.2019 14:18
    Bolje i parada ponosa nego Ceca na trgu .
  • Začuđen

    25.04.2019 14:15
    @Roditelj
    " roditelj
    25.04.2019 • 13:00
    Prosle godine u posetu cerci je dosla prijateljica studentkinja iz Ankone . Prvo vece posle povratka iz grada gosca me je upitala : zasto se ovde ljudi toliko mrze ?
    Nisam znao sta da joj odgovorim ."

    Zaista me čudi, da ne znate ko se trudio i izazvao promene raspoloženja naroda na ovim prostorima. Specijalni rat jeste dugotrajan posao, ali kao što vidite - uspešan.
    Stvarno ne znate ko je doprineo da narod na ovim prostorima postane ovakav?
    Gušenje njegove originalne kulture, a nametanje silom tuđe?
    Zaista niste znali šta da joj odgovorite?

  • deda

    25.04.2019 14:00
    @bedak
    odakle tebi pravo da blatis jedan narod besmislenim stavovima, pominjanjem pinka i parova samo si pokazao da si botard ispranog mozga, naravno u skladu sa tim sastavio si glupu tiradu na kojoj bi uciteljica potrosila crvenu olovku, funkcionalno nepismen drzi pridiku jednom narodu, cenis li da je tvoj bolji ili ga se stidis pa ga ne pominjes...
  • Trg Republike

    25.04.2019 13:58
    kod Kralja na Konju
    A,pored Parkinga i Riblje Pijace....obaveštenje za goste!
  • Nekons

    25.04.2019 13:55
    ***
    Nije mi jasno kako su Paradom ponosa ugrožena bilo čija hetero prava. Ja se recimo kao izraziti heteroseksualac ni najmanje ne osećam ugroženim. To vi što niste baš sigurni u svoju sexualnost. Čega se plašite? Da ne poželite da ga malo primite? To si što si, tako si rodio i nikakva parada od hetero neće napraviti homo. I ne radi se o potrebi da se eksponira, nego da se imaju ista prava ko i svi drugi, da se homosexualnost prihvati kao nešto normalnao a ne bolesno. Svakako je normalnija nego hetero silovanje, koje se na ovom prostorima smatra normalnim, tipa sama je tražila i slično...
    Najveći broj vas koji negativno komentarišete u životu nije ni imalo ribu.
  • Sremica

    25.04.2019 13:52
    Ići ću da podržim prvu novosadsku Nedelju ponosa! Radujem se tome! Želim da pokažem prijateljima i prijateljicama iz LGBT zajednice da imaju svu moju podršku.
  • Mržnja

    25.04.2019 13:46
    @l00d
    Imate li primer jedne jedine zemlje u svetu gde su "drag queen okupljanja" dovele do "legalizacije pedofilije"? Vaš tok zaključivanja je dovoljno izvitoperen da je neophodno da potražite stručnu psihijatrijsku pomoć.

    @Six
    Na osnovu teksta koji ste napisali, vi ste gospodine udžbenički primer psihopate koji predstavlja veliku opasnost po ovo i svako društvo. Molim vas da se lečite, najpre jer ste umislili da nemate ništa protiv nekoga protiv koga potom navedete deset stvari kojima se protivite. Zastrašujuće je saznanje da se takvo lice potpuno slobodno kreće među građanima.

    Ipak, lepo je videti koliku količina mržnje gaje, izgleda mnogobrojni pojedinci prema ljudima koji im nisu ništa skrivili. Mržnja i netrpeljivost su izvorne vojvođanske osobine i ponos.
  • Half

    25.04.2019 13:44
    Sve sami Ajnstajni na ovom portalu.
  • Otrovni smo

    25.04.2019 13:43
    @hc

    Ako ti si predstavnik normalnog, ajmo svi kolektivno da to ne budemo. Tvoja frustracija je sigurno zarazna.
  • Matan

    25.04.2019 13:32
    Nebojsa Djuric
    Bolje da organiziju savetovanje o tome kako pomoci sovama ako padnu sa drveta i koga nazvati radi njihovog lakseg udomljavanja!:-)
  • Neutralan

    25.04.2019 13:30
    Teme?
    Prema programu od 13-17 maja, ponedeljak-petak, sve teme su propagandne a nijedna nije o ugrožavanju prava? Zabava, fotografije, žurke...
  • pitanje

    25.04.2019 13:22
    Molio bih da mi neko odgovori da li je u redu to sto podrzavam ovu Paradu iako nisam gay ?
  • rale

    25.04.2019 13:09
    Primitivizam
    Menu oni ne smetaju , smetate mi vi sa vasim vulgarnim i primitivnim uvredama .
    Ko bi vas takve pozeleo ?
    Nema nas ovakvih nadaleko .
  • Thought

    25.04.2019 13:03
    @паки 25.04.2019 • 12:31
    "Постали смо савршени спој западњачке дегенерације и источњачке корупције."

    Ali ti zato sigurno ne smeta zapadnjacki degenerativni euro .
  • roditelj

    25.04.2019 13:00
    Prosle godine u posetu cerci je dosla prijateljica studentkinja iz Ankone . Prvo vece posle povratka iz grada gosca me je upitala : zasto se ovde ljudi toliko mrze ?
    Nisam znao sta da joj odgovorim .
  • Run

    25.04.2019 12:55
    @Небојша Ђурић
    "Фуј.."

    Za koga fuj ? Za ove sto kritikuju paradu ili za ove sto je brane ?
  • Србин Бачван(ИН)

    25.04.2019 12:50
    Напредњаци су поново показали и доказали да су прави ЕУропејци...кад на челу владе имате припадника ЛГБТ популације који има велику подршку председника све је јасније...ми који ово не подржавамо и који смо присталице само хетеросексуалних веза полако постајемо мањина...задња времена...
  • philosophy

    25.04.2019 12:44
    I sam Aristotel bi pozavideo ovdasnjim deliocima moralnih pridika .

  • Небојша Ђурић

    25.04.2019 12:44
    ...
    Фуј..
  • .

    25.04.2019 12:42
    .
    Ljudi, pravite problem gde ga nema. Nemojte da ljubite svoj odraz u ogledalu dok vam mržnja truje um. Strah i nerazumevanje su oruđa koja koriste oni koji žele društvo da razbiju na male sitne komade kako bi mogli lakše nad istim da vladaju i da iskorišćavaju. Lep je dan, izađi napolje i budi zahvalan što se ljudi i dalje bore za ljubav.
  • Roterdam

    25.04.2019 12:40
    Muka mi je od ovdasnjih delioca moralnih saveta sta je dobro a sta ne .
    Ko ste vi da mi delite savete ??
    Beskrajna je i velika moja sreca sto u junu odlazim iz ovog kosmara i od ovakvog naroda .
  • Six

    25.04.2019 12:38
    URRRAAA URRRAAAA!
    Još jedan cirkus koji košta...

    Ljudi nemam ja ništa protiv vas, imate sva ista prava kao i ja!!! Ili ste vi lgbt nesto specijalno osim sto imate poremecaj??

    Drugo normalni neprave "paradu ponosa" sa partnerima i mnostvom dece sto bi stvarno bio PONOS, zasto se vi onda stalno nesto isticete i kmecite?

    Ko ce vama da zaradi penziju?? Deca koju planirate da usvojite? Pa da im polupate mozak sa dve mame i dve tate?

    Ako vas u firmi, drustvu ili gde god se nadjete ne zele jer ih drkate u mozak onda idite medju svoje, to rade i normalni ljudi koji se negde ne uklapaju.

    Zasto to ne nazovete "parada srama" i eto čuda i moj deda koji je odgaijo 9toro dece bi vas čak podrzao.

    Nemojte mi silovati porodicu i decu sa vašim odstupanjem od normalnog, i objasnjavati deci kako je super da nategneš drugara i drugarici zabijes dildo...

    Umisliliste ili vam je niz dogadjaja i negativnih emocija od odrastanja do danas proizvelo da ste to sto ste danas. Na vamaje da se resetujete postanete hetero, srećni i pozeljni...
  • c

    25.04.2019 12:34
    @l00d
    "Drag queen okupljanja su samo uvod u legalizaciju pedofilije. Toliko od mene."

    To je sve sto se moze i ocekivati od tebe. Neko sa toliko niskim IQ ne moze da rezonuje bolju logiku.
  • Aleksandar

    25.04.2019 12:32
    Oni koji su najvise bili protiv parade,koji su lomili,tukli,palili,sada su za,jer je vodja rekao da je to ok.Juce nisi,danas jesi.Juce protiv danas za.Od takvih se meni zeludac okrece.Protiv ljudi drugacije orijentacije nemam nista protiv,imam i par prijatelja,ali setnja je suvisna.
  • паки

    25.04.2019 12:31
    Постали смо савршени спој западњачке дегенерације и источњачке корупције.
  • bedak

    25.04.2019 12:30
    Kako smo mi antiprogresivan narod..
    Ljudi, nije stvar do isticanja, i kur**nja kako to uvek nas narod shvata. To je manjina koja postoji, koja ce uvek postojati i ta manjina ima pravo da izadje i proseta se ulicama. Oni placaju pdv, deo su zajednice, hteli vi to ili ne, uvek ce ih biti, i pomirite se sa time...

    To bi trebalo da bude neki test civilizovanosti, da jedna setnja gradom prodje bez incidenata i bez mrznje. Mislim, ne bojte se, ne prenosi se, nije zarazno, ja ih podrzavam pa nisam gej. Ili ste vi oni koji su nesigurni sobom, pa se bojite sopstvenih emocija i seksualnosti.

    Ali srpski narod ima itekako nesto protiv civilizovanosti, to smo pokazali i u svakoj drugoj sferi zivota. Mi prosto mrzimo napredak, volimo da se inatimo jer smo tako sebi najpametniji, a ako pokusas da budes drugaciji, da se kako kazete, ISTICES, onda ces dobiti svoje bato, neces ti nama da budes poseban.. Pa to je uostalom prava politika naprdnjaka, koju ovako podrzavate tupavim komentarima.

    I zasto uvek breme svih ostalih problema nabacite na manjine? Zasto ovo kad gori Hilandar, ta neka prica, jel? Pa zasto vi sedite po kaficima u sred radnog dana kada ima ljudi koji ne mogu da izadju iz ulaza jer su u kolicima? Treba samo da se sramite.
    Ne, nece ovo resiti probleme, ali predstavlja neki progres. Ako vam se ne svidja, sedite kuci i gledajte Pink.
  • Jelena

    25.04.2019 12:27
    Nisu mi nista nazao ucinili te stoga nemam nikakvih razloga da ih mrzim . Ako mogu da protestvuju ljubimci pasa , labudova , clanovi raznih partija , ... zasto i oni ne bi imali pravo na setnju ..pobogu pa nece nikoga tuci ili ubiti , sta ste se okomili na ljude .
    Ali opet sto neko dole rece nije samo to u pitanju . ovde se mrzi cak i kiseonik koji udisemo .
  • pera

    25.04.2019 12:26
    ..
    @Joka
    kad ih budu mlatili na ulici govoreci da ih niko ne mlati i da imaju sva prava i pljuvali u komentarima i porucivali da budu genijalci u svoja 4 zida.
  • ana

    25.04.2019 12:19
    Poziv
    ...svim crnkama na skup u subotu kod Miletica. Trazimo svoja prava, dosta je bilo terora plavusa!
  • niko

    25.04.2019 12:14
    Može neki karneval?
  • Joka

    25.04.2019 12:10
    Kada će biti nedelja ponosa za sve klince koje osvajanju medalje iz matematike, informatike i drugih predmeta? To je ponos Srbije.
  • neko_iz_mase

    25.04.2019 12:06
    Svakom po zasluzi
    Gomila negative i ništa više, no to se uvek očekuje kod ovakvih tema. Nisam za to paradiranje ali se slažem sa onim što je HC rekao. Svuda su dobrodošli i niko im ništa ne prigovara. To što rade neka rade u četiri zida.

    @ Milorad Bajilo - Mislim da je tebi u ovom slučaju potrebno lečenje i to ozbiljno.
    @ Pong - Ako ti je lajanje način izražavanja onda te molim da se prijaviš u neku ustanovu za čuvanje napuštenih životinja. Tamo uglavnom laju...
  • Činjenica

    25.04.2019 12:05
    Ove parade su novčano podržane isključivo radi sukoba, koje "vladari sveta", odnosno bogate stoke koriste za manipulaciju vladama i stvaranje haosa.
    Koliko su izmanipulisane, gej osobe će shvatiti kasnije, kada se sve obrne.

    Nadam se da će učesnici parade pokazati toliko kulture, da neće na paradi pokazivati otvorenu golu stražnjicu, kao jasnu provokaciju i zasad poznatog nam zakona, kao i ljudi.

    A od Policije očekujem da takve učesnike izdvaja i kažnjava.
  • l00d

    25.04.2019 12:04
    l00d
    Drag queen okupljanja su samo uvod u legalizaciju pedofilije. Toliko od mene.
  • Kokakole

    25.04.2019 12:01
    Kao kada stranka pravi miting. Ovi što dovuku raju drobe i uzmu kintu, a ovi što dođu kliču. Nikakve veze ovo nema sa pravim, nego se lepo zaradi na tome. Uvek će se javiti neki urbani dušebrižnik da proglasi za seljake sve one koji imaju drugačije mišljenje vezano za temu. Što se mene tiče, neka se okupljaju. Inače, mnogo više bi postigli u prihvatanju kada bi radili nešto konkretno za širu zajednicu, nego što idu i prajduju. Prihvatanje u smislu da ih raja prihvati takve kakvi su i da oni sami sebe prihvate kao nešto što nije posebno samo zato što ima drugačije seksualno opredeljenje.
  • Deranius

    25.04.2019 12:00
    ...
    Ne znam čemu potreba... samo nam je Drag Show falio!
    Imam drugare i drugarice koji igraju za "drugi tim", sumnjam da oni imaju potrebu da se isticu, jer imaju mozak.
    Jedino kako mogu da vidim ovu potrebu, je da ti je toliko dosadno i ne znaš šta ćeš više od sebe.
    Jel i mi treba da idemo sad da mlatimo k***** jer eto? Daj molim te...
    Bolje neka akcija da se napravi da se sredjuje nešto u gradu, nešto korisno, ako vam je već toliko dosadno, prajd... i to neka bude u sklopu te organizacije. To što želite "ista prava bez obzira na svoju seksualnu orijentaciju i rodni identitet" to nema veze s tim što ćete da se šećkate i uveče napijete u Firčiju. Onda organizujte te radionice češće ili šta već ciljate.
    Suvišno, jako suvišno...isto kao i spomenik koji je veliki prajd Novog Sada, gde ćete i održati skup.
    Izivnjavam se ako sam ikog uvredio, ali previše suvišnih stvari se događa iz dana u dan, malo mi doku....
  • velja

    25.04.2019 11:55
    ljudi pojesce vas mrznja .. toliko ima vecih problema od ovoga.
  • Dejan

    25.04.2019 11:54
    Dil
    Kad bi ove prajdere pozvao na neku njivu da malo opleve i okopaju, ne bi bilo ni jednog na vidiku ! Sta onda sve ovo znaci ? Koliko kosta ovo paradiranje, ko to finansira ? Svi bi da budu gej, sede, tipkaju u mobilisani uredjaj, skupo se oblace i da budu voljeni, pa lep je to nacin zivota, al ko ce to da finansira, tata-mama ???
  • Student

    25.04.2019 11:51
    Nemam nista protiv. Ovaj dogadjaj i sluzi zbog ovih sto sire mrznju u komentarima..
  • Ovako...

    25.04.2019 11:50
    1. U ovoj "državi" NIKO nema nikakva prava, tako da mi nije jasno kakva prava stalno traže LGBT osobe. Zašto imate potrebu da se ističete? U javnosti se ponašajte kao sav normalan svet, a nikog nije briga šta i s kim radite kod kuće.

    2. "Ponos je emocija ili osećaj velikog zadovoljstva samim sobom, kao i poštovanje samog sebe u „celini“. Proizlazi iz subjektivnog saznanja, da se učinilo ili učestvovalo u nečem posebnom ili pohvalnom. Poput nevolje, gađenja, straha, tuge, iznenađenja i zadovoljstva, ponos spada u osnovne emocije koje su prirodne i ne nastaju kroz odgoj.
    U judaizmu, ponos se zove koren svih zla."
    izvor: https://sr.wikipedia.org/sr-el/Понос

    Dakle, tzv. Parada ponosa nema nikakve veze sa ponosom jer je taj osećaj rezultat nekog uspešnog rada, a vi ste samo poremećeni, da ne kažem udareni u glavu. Pa umesto da ćutite i to sakrijete od javnosti, vi se "ponosite" i uzdižete sebe. Duplo ste udareni u glavu.
  • miky

    25.04.2019 11:47
    @Jovan 25.04.2019 • 11:28
    "Ako se na ulicama Berlina , Barcelone , Pariza , okupe stotine hiljada lgbt pristalica zasto je onda problem par desetina njih u Novom Sadu ? "

    Nisu ovde samo gayevi problem .
    Mnogo je gore to sto se ovde mrzi sve i svasta . Ogromna je kolicina negativne energije u ovom gradu .
  • Alexa

    25.04.2019 11:46
    Konfuzije
    Što je HC dole napisao, ne kapiram potrebu za isticanjem. Šta više, pokušavam da se setim i jedne državne, građanske ili bilo koje druge usluge, funkcije, osim ajde stupanja u brak i usvajanja dece kod nas, čiji je preduslov za ivršenje odgovor na pitanje o seksualnoj orijentaciji, i to takav da je funkcija/usluga dostupna samo straight opredeljenom delu populacije (opet, osim gore navedena dva).
    Razumeću sad i salvu komentara i minusa, međutim, potrebu za isticanjem bilo koje vrste opredeljenja ( bio to sport, muzika, politika, film, vrsta hrane, stil života i slično time) sam izgubio izlaskom iz adolescencije kada je počeo život da se dešava i kroz koji sam shvatio da u svemu što sam, najradije i najlepše uživam u intimi svog doma, društva, ljudi do kojih mi je stalo. I zaista me ne interesuje šta ko misli o tome, niti me interesuje da iko zna ko sam ja, šta sam ja, zašto sam to što sam, osim na osnovnom, vaspitnom i operativnom nivou skupa informacija (u šta seksualno opredeljenje nikako ne spada). Stava sam da je seksualno opredeljenje vrhunsko intimna stvar i nikako nije nešto čime bih mahao pred celim svetom. E sad, što postoji problem da kada kod nas na ulici kad se šeta lgbt par, drži za ruke, ljubi, i onda ljudi bez filltera reaguju neadekvatno, umesto da ignorišu, to je problem koji mislim da se, primarno, rešava kućnim vaspitanjem a ne nasilnom senzibilizacijom na ulicama. No, to su proverene metode zapadnih službi i u svojoj suštini su isti kao i mitinzi av.
  • Person

    25.04.2019 11:37
    Jadna je drzava u kojoj je ovakav skup njen najveci problem .
  • Dzungla

    25.04.2019 11:35
    Dovoljno je procitati komentare i shvatiti zbog cega necemo nikada biti deo moderne civilizacije .
  • Jovan

    25.04.2019 11:28
    Ako se na ulicama Berlina , Barcelone , Pariza , okupe stotine hiljada lgbt pristalica zasto je onda problem par desetina njih u Novom Sadu ?
  • Pong

    25.04.2019 11:27
    da osvajaju?
    "nadam se da ćemo svaki sledeći put osvajati veći prostor u gradu"????? Samo nam je još ova vrsta osvajača falila. Koji prostor da osvajaju???!!! Šta hoće jb.... bolje da ne lajem, nećete objaviti.
  • MySQL

    25.04.2019 11:23
    smetaju vam geyevi a ne smetaju vam domaci politicari banditi koji godinama pljackaju sopstveni narod .
  • ex chapman

    25.04.2019 11:07
    Rafela Ferari
    Štite orlove, medvede, podstanare; sve moguće životinje i akrepi su pod zaštitom, samo poštenog čoveka vitla kako ko stigne!
  • Dušan

    25.04.2019 11:06
    To je nama vaša SNS dala
    Hajmo naprednjaci i sendvičari imate još jedno okupljanje vi ste Budućnost Srbije
  • Jaa

    25.04.2019 11:05
    O ne
  • Giga Moravac

    25.04.2019 11:03
    Povedite sa sobom i A.V.
    To nije za ponos.
  • Cgbcv

    25.04.2019 11:00
    Dovedite i politički vrh, oni svi tu pripadaju, pa onda zajedno svi ostanite u ljubavi
  • Looyou

    25.04.2019 10:57
    jedva cekam komentare domacih cistunaca
  • Sale

    25.04.2019 10:54
    Svašta !!!
    Zar smo svi poludeli? Vratite nam bensedin i diazepam u slobodnu prodaju!!!
  • jezivo

    25.04.2019 10:54
    jezivo
    Jezivo......
  • Toliko

    25.04.2019 10:53
    Protiv
    Sve što bih napisao je zabranjeno za napisati.
  • Milorad Bajilo

    25.04.2019 10:53
    Anti-gay
    Sramota strašno zabrinjavajuće jadno i nemoralno!!!!!!! Bolje ih šaljite na lečenje.... Da se leče,jer su bolesni. Sutra će te isto tako pedofile i silovatelje da branite i da im dajete neka prava... Tužno jadno bolesno
  • EU

    25.04.2019 10:52
    Najvise volim ovakve vesti zbog moralnih supermena koji ce sada da krenu sa svojim negativnim komentarima .
  • НС

    25.04.2019 10:51
    zelja za isticanjem
    Nikada necu moci da shvatim zasto imaju toliku zelju za isticanjem .
    Kada se pravi bilo koji skup uvek su dobrodosli i oni iz LGBT populacije.
    Meni niti smetaju niti me uopste zanimaju ni oni niti bilo ko drugi kada su u pitanju seksualne orijentacije ..to svako za sebe neka zadrzi i u tome uziva .



Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna