Prvi su se digli da smene legalnu vlast tkzv autonomaše tako da ih ne žalim. Firmu ugasiti i dati privatnicima. A i ne brinite idite u Beograd oni svaki mesec kupuju autobuse, gondole, metroe. A pogledajte novosadsku železničku nekadašnja lepotica grada zapuštena, oronula (a i vozova nema).
@bedara od grada
U pravu ste. Kako i kada da i ocekujemo bolje kada se zaduzujemo svake sekunde oko 70 evra, svakog sata 225 000 evra, a dnevno 5,8 miliona evra...A vlast se hvali svim i svacim...
srbijanska vlada je prezaduzena, nema iz cega da placa dugove...sve sto se "slije" u budzet, odlazi za placanje kojekakvih kredita i za naprednu "buducnost". kako onda kupiti nove autobuse?
budjav lebac.w.
Autobusima GSP se vozi sitna buranija, a, službenim automobilima se vozi ekipa perifernog tipa koji su samo pročitali čitanku,ali eto sa kupljenom diplomom jašu u nekoj upravi ili jkp! Barac, Amidžić, , Kružević, Lugonja..... Ta slika treba da stoji u kancelariji Miloša Vučevića koji se hvali budžetom grada... Naprednjaci su davno pročitani kao "demagozi" koji besumično "ubijaju" narod nametima, porezima, ležima i slatkim rečima. Posle 6 ipo godina vladavine sramota sto se vozimo ovakvim autobusima, nemamo prečiščivač za dopadne vode, lukovi na tunelu su zarasli, pločnik popuca, pola stanovništva nema kanalizaciju..... Treba još selotepa!?
@Tasic 1951
U Pragu glavnom gradu Ceske mesecna karta za metro koji je u rangu Beckog uredan,cist i tih mesecna karta je 550 czk sto je nepunih 21 eura a ako kupis godisnju na 12 meseci unapred dobijes popust 40% cena je tada 3600 czk sto je nekih 140 eura ili mesecno izadje 12 eura.Cena vaze i za vozove metro-a ispod zemlje i za sve nadzemna sredstva javnog prevoza.80% korisnika javnog prevoza u Pragu ima godisnju kartu sto je smesnih 140 eura naspram plate od 12-13 hiljada eura godisnje.
Prag je grad nesto manji od Beograda 1.2 miliona stanovnika,ima tri linije metroa i 65 kilometara metro pruga
Prosecna plata u Pragu je 30 hiljada czk sto je 1150 eura.Radnica na kiosku ne radi ispod 25 hiljada czk nigde sto je 950 eura.Niko ispod 25 hiljada CZK ne radi apsolutno nijedan posao.
Nagradno pitanje za sve stanovnike Novoga Sada:
Kako se isplati GSP u Pragu da daje i nudi javni prevoz za 12 eura na mesecnom nivou sa prosecnom platom od 1100 eura?Zar ne bi bilo bolje i logicnije jedno 200 eura staviti odmah mesecnu kartu stanovnicima Praga naspram 30 eura u Novom Sadu i platama od 200 eura uporedjujuci odnos plate u NS u i Pragu?
A da.Mozda u Pragu i Ceskoj nema toliko lopova na vlasti.Ko ce ga znati zbog cega je mesecna karta za metro 12 eura naspram plate od 1100 eura?
Pitam se za ovih godinu i po dana zivota u Pragu i nikako mi nije jasno.Tek kad covek izadje iz Srbije na 2 meseca ne mora vise dva meseca van tog kaveza od drzave shvati iz kog evolutivnog stupnja je dosao.
Pa zna se da nema dovoljan broj autobusa od jesenjeg reda vožnja i ništa se ne preduzima po tom pitanju. Kolege od septembra nemaju šta da voze i fali im u proseku 20 tak autobusa svaki dan. Pa to svi znaju
Ne znam da li je neko obratio pažnju na njihove karte? Karta nema datum i vreme izdavanja.. ima samo neke njihove serijske brojeve koje samo oni znaju šta znače. Znači na delu je najotvorenije kršenje prava potrošača od strane javne firme. Svaki račun mora imate vreme i datum izdavanja. Ovo je sprdnja sa građanima i sa njihovim novcem. Muljaža neviđena.
Pitam se zbog čega se čudimo uopšte ovakvim stvarima? Svet nam se smeje, i to ne krije... Ono što je u drugim državama normalno, kod nas je naučna fantastika.
Gradski prevoz u NS nikada nije bio gori, najveci problem su stalne guzve i nebezbedan prevoz jer ljudi vise na vratima, gužve su nepodnosljive a broj polazaka umesto da se povecava on se redukuje a grad se duplirao za dve decenije.
Jedno zapažanje, JGSP je otišao kada je otišao Pejić.
Posle njega došao kadar LSV-a, pa SPS-a, ne znam ko je sada, verovatno neko iz SNS-a.
Nije bilo sjajno ni za Pejićevog mandata, ali bar su autobusi bili bolje održavani, bilo je delova, vozači bolje plaćeni, radili iskusni vozači, nisu odlazili masovno iz firme.
Žele da unište JGSP i da prevoz preuzme privatnik, tek će se onda građani NS-a usrećiti.
Hteli ste drzavu-naciju ('nation state') - dobili ste.
Rekoste osamdesetih: 'ako treba jescete korenje' - maltene ga i jedete...
Hteli ste sve Srbe u jednu drzavu - maltene i to (vam) je uspelo...
Pa eto vam sad: gospodarite.
#nemaljutish
Niste shvatili poentu GRAS-a: "Ovo je doprinos gradskog prevoznika Gradu Kulture - pokretna umetnička instalacija u autobusima. Nije da vam moramo objašnjavati značenje i simboliku? Treba sve da bude gadno, takve su instalacije. Vrstu vezivnog sredstva nećemo odati, to je nova reklama za superlepak - drži vrata aviona, sajle visećeg mosta, gondole! U našu firmu, kao partner uskoro ulazi firma Krstić & sin. NS postaje "stejdž" za snimanje filmova čija se radnja zbiva uoči Nekog Velikog Rata. Sve je raskopano, prljavo, posečeno, ruinirano - već gotova scenografija za buduće blokbastere."
Grejane ne radi od pre Uskrsa, plaćamo celu godinu, Gras u raspadu, rupe po kolovozu i trotoarima, drveće se seče, lomi... To su sve javna preduzeća, gradska, a zna se ko im gazda!
Gsp nikad bolji
ne kasne tacni su i ne zagadjuju.
Vucevic zivi za ovaj grad i to se oseca u vazduhu
kada bude karta u jednom pravcu 500 dinara kao u tokyu ondA ce i gsp biti dobar i jos brzi
vucevicu ne daj se isprovocirati imaju zuti para za mercedes nakrali se oni za vreme djilasa.
a za gsp zlatna medalja na sajmu poljuprivrede.
ziveo
Bijo tramvajski saobracaj u NS pa dosli prekodrinski konvertiti komunisti da urede grad, provukli autobuse kroz sam centar grada, unistili su sve sto se moglo unistiti iz osnove ! Sad ocekujete maksimalan konfor posle pola veka devastiranja a ulozeno skoro nista ! Taj autobus je od samog pocetka kao nov vec bio u problemu,dal motor ili curenje. I sad neka fina dama sa Limana videla to ijjuuuu,kako ih nije sramota,curi mi voda na zurku, kako su pokvarene zurke u ofis,ccc, ! Kaplje voda, da kaplje, skloni se pola metra pored i nece vise kapljati na tebe ! Cisto sumnjam da kisobran (kineski) od doticne ne kaplje !!!! Priroda je cudo, glupih bas ima u ovome gradu i to vala previse. A ovi i grackog saobracajnog su se bas pretrgli zbog ovog, sad ce majtoh da dih masom to malo bolje da natutka i bice sve ok !!!
Pod hitno organizovati nacionalni tender za dobavljača jačih selotejp traka sa klazulom"da mogu izdržati barem 30 dana izlepljeni krov gradskog autobusa" i rešen problem prokišnjavanja svih autobusa na Balkanu.
Na vreme sam otišao odatle.Na vreme.Ne toliko zbog plata imao solidnu platu već zbog kretenizma i debilizma ljudi koje narod na tim prostorima glasa i glasaće ih opet.
Ovo su najnovije cene mesecnih GSP karata za 2019-u godinu za Sofijski metro u Bugarskoj,grad sa oko 1 milion stanovnika,2 podzemne metro linije ispod zemlje treca u zarsetku sa 35+ podzemnih metro stanica i 40+ km podzemnih metro pruga ispod zemlje :
https://sr.wikipedia.org/sr-ec/Софијски_метро
Monthly personalized card for metro
17.90 EUR
https://www.metrosofia.com/en/tickets
Pitam ja ove u Novom Sadu:Kako je moguce da grad sa milion stanovnika u komsiluku ima DVA PUTA jeftiniji gradski prevoz i to podzemnim vozovima koji prolaze na svakih 3-4 minuta ispod zemje i za razliku od grada od 300 hiljada stanovnika u Srbiji i to sa raspalim autobusima sa 0 linija metroa koji idu na 20-30 minuta?Kako im se to isplati?Je su ljudi poludeli cim tako jeftino daju mesecnu kartu i to za metro?
Pa ko je to video da se popravlja krov sa selotejpom??? Pa valjda pravi majstori koriste izolir traku.... Znate onu staru narodnu: "Ako nisi popravio sa izolir trakom, nisi koristio dovoljno izolir trake"!
Tihim tonom mrmlja sebi u bradu
Selotejp....
kakva budalaština...
........
Izvolite pasoš gospodine.... Ne, ne morate da mi ga vratite.... neću se više vraćati....
Enterijer ovih autobusa izgleda kao da se u njima prevoze logoraši na stratište. Novi Sad je od srpske Atine za dvadesetak proteklih godina postao sinonim za zapuštenost, nered i primitivizam. Svaka palanka je čistija i prijatnija za život od Novog Sada. Postao je grad konjskih zaprega i sakupljača sekundarnih sirovina. Ne možete izaći na ulicu a da oko svakog kontejnera ne vidite nekoliko ljudi zaronjenih u njega sa improvizovanim vozilima kojima prevoze "ulov". Kao u filmu Dom za vešanje. Novi Sad nema opštu bolnicu, javu garažu ili pristojan javni toalet. O stepenu nasilja i kriminaliteta da ni ne govorimo. Jedna ogromna beda i tuga od grada.
A vi bi ste hteli slabiji selotejp?
Vidi se da niste stručni.
Mora jači, da drži, a silikon je skup.
Potreban je novac za druge stvari, recimo donaciju Partiji.
Grad fino uplati iz budžeta GSP-u a ovaj donira Partiji.
Možda bi ste hteli da isečemo krov, pa ko voli nek izvoli?
Niko vas ne tera da se voyite GSP-om.
Uostalom, čemu javni prevoz, kada postoji toliko budžastih bu8ldog vozila, koja ne smanjuju brzinu ispod 80 kmh po Novom Sadu?
A eto, fino vam se i biciklističke staze rešavaju.
Uskoro ćete moći do hrvatske granice biciklom.
Šta uopšte posmatrate GSP?
To je zaostatak onih gadnih, rogatih socijalističkih vremena, kada su razmišljali o prevozu naroda. Kada su siroti Srbi bili tako jako mnogo puno maltretriani, svaki dan plakali dok su gradili vikendice.
Sad je prevoz samo za gospodu članove. I tu ne treba GSP, osim ako nema nekog mitinga.
"Stalno" obnavljaju vozni park, a nikako da ga obnove. A autobusi sve stariji, u fazi raspada, stalno se kvare, a o postovanju rasporeda polazaka, da ne pricamo. Dok oni nabave dva-tri autobusa, pedeset će ih se raspasti. Novi Sad ima ubedljivo naaajgori javni gradski prevoz.
U gradu sa ovako kvalitetnim javnim prevozom cena kvadrata stambenog prostora od 1500 evra na periferiji deluje veoma povoljno. Kada se gradski autobusi budu izlepili sa boljom trakom kvadrat će skočiti na 2000 evra.
Jako sam besan na gradske vlasti koje su na silu uvele ćirilicu na autobuse, samo zato da bi pokazali kako smeju sve, a istovremeno autobusi se raspadaju. TO jasno pokazuje da za njih narod nisu ljudi, nego stoka kojoj treba čvrsta ruka. Da ne pričam o ono troje-četvoro stranaca koje svake godine posete naš grad, sada će imati dodatni problem da ne mogu da pročitaju koji autobus kuda ide. Ali nekom je lepše da piše "Лиман" nego "Liman". Meni lično je bilo svejedno da li latinica ili ćirilica, dok ćirilica nije postala sredstvo nasilja "patrijota" nad normalnim svetom.
A koliko je ono kupljeno onih mini, sranjce autobusa sto nisu ni za qrac? Ah, kada se samo setim, projekata tipa pustanja ozbiljne muzike, cirilicnih dispeja... Ima se, moze se.
"Uz pomoć Grada Novog Sada...".
U zemlji u kojoj se rečenica započinje uvlakaštvom ni ne treba da čudi što sve funkcioniše po principu štapa i kanapa. Ovaj selotejp je još i dobar, kad propadne patos izvadiće ga pa će putnici da pedalaju po asfaltu k'o Fred Kremenko.
E ovi nasi gradjani se stalno zale, pa pomeri se sa tog mesta na neki drugi deo gde nema selotejpa, samo nemoj da blenes u plafon, da ne propadnes kroz pod
Па шта бисте више, тај аутобус је бар саобраћао по реду вожње. Јутрос се мени нису појавила два поласка. Чекао сам 25' на стајалишту код Карингтонке. Прошле су три седмице, две четворке и три Слободна вожња док није дошла једанаестка по некој чудној сатници ...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Napukli krov u novosadskom autobusu prilepili jačim selotejpom
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•15.05.2019.
•08:33 > 08:33
Komentari 62
dragan perković
Nemanja
Na svom brdu moraš da šarmiraš međeda da te preveze neđe, pa je razumljivo šo ti je i bušan bus vrhunac komfora.
Hm...
U pravu ste. Kako i kada da i ocekujemo bolje kada se zaduzujemo svake sekunde oko 70 evra, svakog sata 225 000 evra, a dnevno 5,8 miliona evra...A vlast se hvali svim i svacim...
MonteDushano
bedara od grada
budjav lebac.w.
patak
+384
Putnik
Da
Žak
Tela baba lan
Pravi Opalim te g...
Prag
U Pragu glavnom gradu Ceske mesecna karta za metro koji je u rangu Beckog uredan,cist i tih mesecna karta je 550 czk sto je nepunih 21 eura a ako kupis godisnju na 12 meseci unapred dobijes popust 40% cena je tada 3600 czk sto je nekih 140 eura ili mesecno izadje 12 eura.Cena vaze i za vozove metro-a ispod zemlje i za sve nadzemna sredstva javnog prevoza.80% korisnika javnog prevoza u Pragu ima godisnju kartu sto je smesnih 140 eura naspram plate od 12-13 hiljada eura godisnje.
Prag je grad nesto manji od Beograda 1.2 miliona stanovnika,ima tri linije metroa i 65 kilometara metro pruga
Prosecna plata u Pragu je 30 hiljada czk sto je 1150 eura.Radnica na kiosku ne radi ispod 25 hiljada czk nigde sto je 950 eura.Niko ispod 25 hiljada CZK ne radi apsolutno nijedan posao.
Nagradno pitanje za sve stanovnike Novoga Sada:
Kako se isplati GSP u Pragu da daje i nudi javni prevoz za 12 eura na mesecnom nivou sa prosecnom platom od 1100 eura?Zar ne bi bilo bolje i logicnije jedno 200 eura staviti odmah mesecnu kartu stanovnicima Praga naspram 30 eura u Novom Sadu i platama od 200 eura uporedjujuci odnos plate u NS u i Pragu?
A da.Mozda u Pragu i Ceskoj nema toliko lopova na vlasti.Ko ce ga znati zbog cega je mesecna karta za metro 12 eura naspram plate od 1100 eura?
Pitam se za ovih godinu i po dana zivota u Pragu i nikako mi nije jasno.Tek kad covek izadje iz Srbije na 2 meseca ne mora vise dva meseca van tog kaveza od drzave shvati iz kog evolutivnog stupnja je dosao.
Vozač
Agroekonomista
Hm...
Marko
Drum
Posle njega došao kadar LSV-a, pa SPS-a, ne znam ko je sada, verovatno neko iz SNS-a.
Nije bilo sjajno ni za Pejićevog mandata, ali bar su autobusi bili bolje održavani, bilo je delova, vozači bolje plaćeni, radili iskusni vozači, nisu odlazili masovno iz firme.
Žele da unište JGSP i da prevoz preuzme privatnik, tek će se onda građani NS-a usrećiti.
Braco Srbi
Rekoste osamdesetih: 'ako treba jescete korenje' - maltene ga i jedete...
Hteli ste sve Srbe u jednu drzavu - maltene i to (vam) je uspelo...
Pa eto vam sad: gospodarite.
#nemaljutish
modesti
uzročnoposledično
Uglavnom se samo neplatiše voze.
Kakva im je kontrola kad se većina vozi godinama bez plaćanja karte?
hahaha
Bill
Završrn selotejp fakultet podrazumeva i sve ostalo zasnovano na logici selotejpa.
Koriolan
Cocco
LALA
nsss
Nedodjija
Zoki021
samo
ne kasne tacni su i ne zagadjuju.
Vucevic zivi za ovaj grad i to se oseca u vazduhu
kada bude karta u jednom pravcu 500 dinara kao u tokyu ondA ce i gsp biti dobar i jos brzi
vucevicu ne daj se isprovocirati imaju zuti para za mercedes nakrali se oni za vreme djilasa.
a za gsp zlatna medalja na sajmu poljuprivrede.
ziveo
Janko
Dejan
Amerikanac
Na vreme sam otišao odatle.Na vreme.Ne toliko zbog plata imao solidnu platu već zbog kretenizma i debilizma ljudi koje narod na tim prostorima glasa i glasaće ih opet.
realno
Tasić 1951
https://sr.wikipedia.org/sr-ec/Софијски_метро
Monthly personalized card for metro
17.90 EUR
https://www.metrosofia.com/en/tickets
Pitam ja ove u Novom Sadu:Kako je moguce da grad sa milion stanovnika u komsiluku ima DVA PUTA jeftiniji gradski prevoz i to podzemnim vozovima koji prolaze na svakih 3-4 minuta ispod zemje i za razliku od grada od 300 hiljada stanovnika u Srbiji i to sa raspalim autobusima sa 0 linija metroa koji idu na 20-30 minuta?Kako im se to isplati?Je su ljudi poludeli cim tako jeftino daju mesecnu kartu i to za metro?
Marko
Tihim tonom mrmlja sebi u bradu
Selotejp....
kakva budalaština...
........
Izvolite pasoš gospodine.... Ne, ne morate da mi ga vratite.... neću se više vraćati....
Lenka
preduzetništvo
pawlle
petar
Ukinuti
Vidi se da niste stručni.
Mora jači, da drži, a silikon je skup.
Potreban je novac za druge stvari, recimo donaciju Partiji.
Grad fino uplati iz budžeta GSP-u a ovaj donira Partiji.
Možda bi ste hteli da isečemo krov, pa ko voli nek izvoli?
Niko vas ne tera da se voyite GSP-om.
Uostalom, čemu javni prevoz, kada postoji toliko budžastih bu8ldog vozila, koja ne smanjuju brzinu ispod 80 kmh po Novom Sadu?
A eto, fino vam se i biciklističke staze rešavaju.
Uskoro ćete moći do hrvatske granice biciklom.
Šta uopšte posmatrate GSP?
To je zaostatak onih gadnih, rogatih socijalističkih vremena, kada su razmišljali o prevozu naroda. Kada su siroti Srbi bili tako jako mnogo puno maltretriani, svaki dan plakali dok su gradili vikendice.
Sad je prevoz samo za gospodu članove. I tu ne treba GSP, osim ako nema nekog mitinga.
Uf
zbogom pameti
ma to je sve ostalo od prethodnih vlasti...oni su kupovali autobuse...ko je jos video da se kupuju autobusi..
preduzetništvo
Janko
Slaviša
alex
Koga bre vi zezate? Pokrali ste sve i jos se zalite da su autobusi stari.
Ns
Novosadjanka
pravi opalim te g...
Мунгос
Није напукао кров аутобуса.
Sava Moreplovac
U zemlji u kojoj se rečenica započinje uvlakaštvom ni ne treba da čudi što sve funkcioniše po principu štapa i kanapa. Ovaj selotejp je još i dobar, kad propadne patos izvadiće ga pa će putnici da pedalaju po asfaltu k'o Fred Kremenko.
Losmi
Novosadista
Jami
Ko je kriv za tu kradju nasih para? Gde su kazne, prijave, itd?
Posmatrač
konj
Cirkus
Ljudi, zar vas nije malo sramota sto nemate dostojanstvo i glas?
A usi i nos za izvlacenje.
Sigurno je lepo biti naivcina.
Светозар Милетић
Gusztav
Milos
Cutie
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H