Svako ko poseduje automobil koji emituje manje od 100 grama ugljen dioksida po pređenom kilometru dobiće od Ministarstva životne sredine 100.000 dinara.
Zaista - koji su to automobili...
Vozim zaista mali i eko friendly auto -
ali 109g/km.
Ako neko ima friendlyji auto - neka se javi - inače je onda sve ovo šarena laža!~
Mislim da tih 100.000 na ovu krizu treba dati na nabavku medicinskih aparata za bolnice i sl.
Mislim, onaj ko vozi eko auto je verovatno imao para da ga kupi (nisu jeftini i ne vidim da se prodaju polovni). Što ne daju 100.000 meni što vozim bicikl?! :)
Još jedan način da se po zakonu uzme od sirotinje i da bogatima. Robine Hude, gde si? :)
Stvar je u tome sto su svi ovi automobili medju skupljima u svojoj klasi. Da... i vecina ovih modela se ne prodaje kod nas, pa sad da li subvencija vazi i pri uvozu...
To su najcesce automobili Japanskih proizvodjaca,Toyota,Honda,Lexus,...a od skora i Amerikanci proizvode tzv. Volt.Svi navedeni primerci kostaju na nasem trzistu skromnih 20-ak hiljada Eura,a drzava se velikodusno pridruzuje ekoloskoj ideji sa neverovatnih 1000 Eura subvencije.Ovo je pre svega licemerno od strane drzave,jer pre svega veliki broj nas nema novca za takve automobile,a sto je jos strasnije,Srbija je po visini subvencije za kupovinu istih na samom dnu.Svedska ce stimulisati gradjane sa 50% od cene vozila,a preostalih 50% gradjani ce otplacivati bez kamate i dodatnih troskova.Jednom recju-SRAMOTA!
Naša država je pre nekoliko godina, svojom zakonskom regulativom, stimulisala uptrebu TNG-a kao gorivo za motorna vozila. Kada je napravljen veliki broj pumpi za točenje TNG-a, i kada se veliki broj automobila orijentisao na potrošnju tog goriva odjednom su promenjeni propisi korišćenja tog goriva. Sada to više nije ekološko gorivo (mada za sada boljeg nema), uvedene su akscize za TNG, a cena mu je enormno porasla. TAKO SE NE VODI EKOLOŠKA POLITIKA ! Sada je jasno da je politika bila: "navući" što veći broj potrošača na TNG , a zatim ih dobro "odrati" sa cenom istog.
Za ovaj velikodušni podsticaj Ministarstva životne sredine potrebno je imati automobil
koji troši maksimalno 6,5 litara TNG-a (popularno rečeno "butana")na 100 km. , ili električni automobil. Ovaj uslov bi se mogao još lakše ostvariti u vožnji automobilla na prirodni gas, ali država još nije donela zakonsku regulativu (standarde) za upotrebu istog. Prirodni gas, kao pogonsko gorivo za automobile, i naročito autobuse u gradskom sobraćaju, se već dugi niz godina koristi u svetu, i znatno doprinosi manjem zagadjenju vazduha u gradovima. Ministarstvo životne sredine bi trebalo inicira donošenje standarda,
a i ostalih zakonskih akata za upotrebu prirodnog gasa kao i odgovarajućih pumpnih stanica za prirodni gas.
A šta će dobiti vlasnici automobila koji već godinama voze na TNG? Povećanje akciza, dažbine prilikom registracije vozila jednake onima za vozila koja idu na dizel i benzin?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Povlastice za vlasnike eko automobila
Novi Sad
•22.03.2011.
•05:39 > 07:40
Komentari 14
Miroslav P.
kunus
Vozim zaista mali i eko friendly auto -
ali 109g/km.
Ako neko ima friendlyji auto - neka se javi - inače je onda sve ovo šarena laža!~
Baltazar
Mislim, onaj ko vozi eko auto je verovatno imao para da ga kupi (nisu jeftini i ne vidim da se prodaju polovni). Što ne daju 100.000 meni što vozim bicikl?! :)
Još jedan način da se po zakonu uzme od sirotinje i da bogatima. Robine Hude, gde si? :)
Cale
http://www.carpages.co.uk/co2/co2-0-to-100-1.asp
ja
Ivana
Jel' mogu to da objave?
h1n1
Milan
Milan
koji troši maksimalno 6,5 litara TNG-a (popularno rečeno "butana")na 100 km. , ili električni automobil. Ovaj uslov bi se mogao još lakše ostvariti u vožnji automobilla na prirodni gas, ali država još nije donela zakonsku regulativu (standarde) za upotrebu istog. Prirodni gas, kao pogonsko gorivo za automobile, i naročito autobuse u gradskom sobraćaju, se već dugi niz godina koristi u svetu, i znatno doprinosi manjem zagadjenju vazduha u gradovima. Ministarstvo životne sredine bi trebalo inicira donošenje standarda,
a i ostalih zakonskih akata za upotrebu prirodnog gasa kao i odgovarajućih pumpnih stanica za prirodni gas.
Stari Grad
Zeleni
tiberius
TT
svako ko poseduje automobil koji emituje manje od 100gr CO2, po pređenom kilometru dobiće od ministarstva 100.000din.
odo da se vozam :D
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H