@jurnjava
Ne vozi po Narodnog Fronta niko brže od 15 km/h, ali kad se zableneš u telefon pa iskoračiš na biciklističku stazu na dva metra od bicikla, sigurno ti izgleda kao da juri 50 na sat.
@?
E-bicikli su obično zaključani tu negde na 35 km/h, a u Novom Sadu ih ima smešno malo.
Postoji i sport koji se zove auto-moto sport pa ga niko normalan ne praktikuje u saobraćaju. Ne trenira se po biciklističkoj stazi. Skoro svi smo ponekaf pešaci, ponekad biciklisti a ponekad vozači i potrebno je samo malo zdravog razuma i tolerancije da taj jedan jedini život ne izgubimo krećući se od tačke A do tačke B.
Zakon o bezbednosti saobraćaja, član 89: "Vozač bicikla ne sme da se kreće biciklističkom stazom brzinom većom od 35 km/h".
Biciklisti se retko ako ikada kreću brže od 10-15km/h, ko želi da vidi kako izgleda 35km/h na biciklu - neka pokuša da razvije tu brzinu na ravnom. Ipak, znam da razoreni polovnjaci danas čine 95% automobilskog saobraćaja u gradu i znam tačno koja klasa ljudi ih je pokupovala. Iz tog razloga potpuno usporim kada sam na pešačkim prelazima i opet mi seku pravac, koče u mestu, gase im se auta itd. Svaki normalan evropski grad danas obajavljuje rat automobilima, automobili su razlog zbog kojeg ulice više nisu naše i razlog zbog kojeg strepite da pustite decu da se igraju na ulici.
Vezano za brzinu kretanja biciklista po biciklističkoj stazi - ZOBS, član 89:
"Vozač bicikla ne sme da se kreće biciklističkom stazom brzinom većom od 35 km/h."
Dosta truda treba da uložim da bih razvio brzinu od 35km/h, čak i na praznoj biciklističkoj stazi po keju, a godišnje pređem tokom treninga preko 10.000km po Novom Sadu i okolini.
Tokom lepog vremena izbegavam da koristim tu stazu tokom poslepodneva radnim danom i vikendima pošto je dosta ljudi doživljava kao zabavno-rekretaivnu stazu (roleraši, one skalamerije na 4 točka koje iznajmljuju, vozači trotineta,...) iako ZOBS u svom članu 7 navodi "26) biciklistička staza je put namenjen isključivo za kretanje bicikala."
Takođe, često nailazim na bicikliste na toj stazi koji blenu u telefon ili prolaznike, koji ne bacaju pogled preko levog ramena kada skreću u levo, koji ne drže desnu stranu svoje trake... tako da me ne čudi da je došlo do sudara.
velja je garant lik koji biciklističku koristi kao stazu za pešake, pogled ne skida s telefona koji mu je srastao sa šakom, a od prirodnih i bogom danih izraslina na glavi ima slušalice, ne?
Juce na kruznom toku stojim i cekam da prodju kola. Automobil stane i iza njega jos jedan. Taman kada sam krenuo, obilazi ih treci u punoj brzini. Da ga nisam primetio i vratio se udario bi me na pesackom prelazu.
Pre neki dan idem trotoarom dok biciklista ide ka meni velikom brzinom (nije vozio unutar zute linije vec delom trotoara gde hodaju pesaci) , mislim se u sebi e pa necu ti se skloniti sta god da bude ...u zadnji sekund on je skrenuo ..pravo je cudo kako tog dana niko nije stradao
A niko ne komentarise probleme hitne pomoci zbog zakasnelog stizanja do Instituta za kardiovaskularnih bolesti Vojvodine sa pacijentima zivotno ugrozenih sa srcanim tegobama, zbog zatvorenog mosta i auto trka. Kad se zatvara most i pravi saobracajni kolaps u Novo Sadu, treba urgentni sluzama omoguciti da sve pacijente voze u Urgentni centar, a oni da obezbede dezurne specijaliste kardiologe i pulmologe.
Ovo su sve vesti iz hitne pomoći. Policiji je očigledno bio neradni vikend, ili više ne izdaju saopštenja!
Gužva zbog zatvaranja mosta Slobode se prenela na Dugu, a policije ni od korova?
Beli BMW koji je pokosio banderu i drvo na Bulevaru cara Lazara i daje je tajna!
Hm sudar biciklista?
Vozim bicikl skoro svaki dan ako to vreme dozvoljava, ali po keju ljudi voze malo neodgovorno, čačkaju telefone, voze u liniji jedan pored drugog i onda kad dolazi biciklista iz suprotnog pravca ova dva pomenuta se jedva pomere da malo mesta naprave.
A takođe, vrlo često na toj istoj stazi moram da "zvonim" biciklisti koji mi ide u susret, ali ČAČKA telefon i ulazi u moju traku.
Tako da, morao se desiti neki sudar kada tad nažalost.
Nadam se da će se gospođa sa bicikla čim pre oporaviti.
Sirota baba je još jedna žrtva ovih umišljenih trkača, koji misle da je biciklistička staza, pogotovo ova na keju, pravljena za njihovo divljanje i jurcanje, a ne za vožnju za uživanje. Komunalne policije naravno nigde.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Automobil naleteo na tri žene kod Najlona, na Keju se sudarili biciklisti
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.05.2019.
•08:11 > 08:35
Komentari 22
Vlada
Ne vozi po Narodnog Fronta niko brže od 15 km/h, ali kad se zableneš u telefon pa iskoračiš na biciklističku stazu na dva metra od bicikla, sigurno ti izgleda kao da juri 50 na sat.
@?
E-bicikli su obično zaključani tu negde na 35 km/h, a u Novom Sadu ih ima smešno malo.
?
boger
MonteDushano
/
svaki taj grad ima razvijenu saobracajnu infrastrukturu koja bi zamenila automobil
ima i turisticih gradova koji su proterali segveje i bicikliste
izvolte, pokazite novosadski metro, tramvaj ili redovnu smislenu autobusku liniju.
ljudi na 40 km od novog sada su odseceni od sveta
pre neki dan je bila vest o grupi bandita koji napadaju izmedju rumenke i petrovaca
jurnjava
"...Biciklisti se retko ako ikada kreću brže od 10-15km/h, ......"
Dodji u ulicu Narodnog Fronta da vidis da li se krecu tom brzinom .
/
malo je cudno da se ne vide tri osobe
da nije taj...
Marko
Biciklisti se retko ako ikada kreću brže od 10-15km/h, ko želi da vidi kako izgleda 35km/h na biciklu - neka pokuša da razvije tu brzinu na ravnom. Ipak, znam da razoreni polovnjaci danas čine 95% automobilskog saobraćaja u gradu i znam tačno koja klasa ljudi ih je pokupovala. Iz tog razloga potpuno usporim kada sam na pešačkim prelazima i opet mi seku pravac, koče u mestu, gase im se auta itd. Svaki normalan evropski grad danas obajavljuje rat automobilima, automobili su razlog zbog kojeg ulice više nisu naše i razlog zbog kojeg strepite da pustite decu da se igraju na ulici.
leva kurbla
"Vozač bicikla ne sme da se kreće biciklističkom stazom brzinom većom od 35 km/h."
Dosta truda treba da uložim da bih razvio brzinu od 35km/h, čak i na praznoj biciklističkoj stazi po keju, a godišnje pređem tokom treninga preko 10.000km po Novom Sadu i okolini.
Tokom lepog vremena izbegavam da koristim tu stazu tokom poslepodneva radnim danom i vikendima pošto je dosta ljudi doživljava kao zabavno-rekretaivnu stazu (roleraši, one skalamerije na 4 točka koje iznajmljuju, vozači trotineta,...) iako ZOBS u svom članu 7 navodi "26) biciklistička staza je put namenjen isključivo za kretanje bicikala."
Takođe, često nailazim na bicikliste na toj stazi koji blenu u telefon ili prolaznike, koji ne bacaju pogled preko levog ramena kada skreću u levo, koji ne drže desnu stranu svoje trake... tako da me ne čudi da je došlo do sudara.
zar ne
Law
Pera
stanovnik
Logic
velja
ns moto
Vukša
Gužva zbog zatvaranja mosta Slobode se prenela na Dugu, a policije ni od korova?
Beli BMW koji je pokosio banderu i drvo na Bulevaru cara Lazara i daje je tajna!
BICI
Vozim bicikl skoro svaki dan ako to vreme dozvoljava, ali po keju ljudi voze malo neodgovorno, čačkaju telefone, voze u liniji jedan pored drugog i onda kad dolazi biciklista iz suprotnog pravca ova dva pomenuta se jedva pomere da malo mesta naprave.
A takođe, vrlo često na toj istoj stazi moram da "zvonim" biciklisti koji mi ide u susret, ali ČAČKA telefon i ulazi u moju traku.
Tako da, morao se desiti neki sudar kada tad nažalost.
Nadam se da će se gospođa sa bicikla čim pre oporaviti.
Lala
zzzz
bjoao
Uzas
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H