Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
13.06.2019.
11:32 > 12:05
Novo rukovodstvo "Zoohigijene i veterine" znatno je ograničilo posete volontera prihvatilištu za pse u Šangaju, što, kako kažu volonteri, značajno otežava život oko 400 pasa, koliko ih je trenutno zbrinuto.
  • vlada

    28.08.2019 10:18
    smena
    evo prekljuce su sinteri pokupili psa iz zvezdarske sume a danas.kad ono pas uginuo.a nezna se zasto.a taj dan pre odvodjenja bio super veseo.pozdrav zoranu zivkovicu I osoblju u rakovici
  • vlada

    28.08.2019 10:09
    smena
    evo prekljuce su sinteri pokupili psa iz zvezdarske sume a danas.kad ono pas uginuo.a nezna se zasto.a taj dan pre odvodjenja bio super veseo.pozdrav zoranu zivkovicu I osoblju u rakovici
  • Sugradjanin

    03.07.2019 07:19
    Ivanu Kukin
    treba smeniti. Nije dorasla mestu na kojem se nalazi!
  • Istina

    23.06.2019 06:00
    E pa vidite...
    Ako volonteri progovore, mislim da Ivani Kukin nece biti dobro. Smena podhtno!
  • Za Ruzu

    23.06.2019 05:57
    Hahaha
    Nemoj da me zasmejavas! Da pohvalimo rad veterinara iliti onih koji su ubijali i sto dalje hoce da ubijaju. Ivana Kukin, ja sam u prihvatilistu kao volonter uradila vise za te zivotinje nego sto su pojedini zaposleni uopste prisli nekom od njih.
    Radnici spavaju u toku radnog vremena, jedni uzimaju mito da ne vrate psa na lokaciju, a ti prozivas volontere i rostiljas sa pojedinim zaposlenima u tom istom prihvatilistu.
  • Nije ni Bitno

    20.06.2019 15:34
    Gde je nestala Dzo?
    Krajem prosle godine auto je ubio naseg Dogy a koji je sa nama ziveo 14 god.Saznala sam preko Fb a kada je objavljena njegova slika
  • Dragan

    19.06.2019 23:47
    Veterinari
    Kako da pohvalimo veterinare kad nemamo odgovor zasto su ubili Stena ?
    Zasto su ubijali "agresivne" štence ?

    Tu nema pohvale nego osude !!!
  • Marijana

    19.06.2019 13:26
    Za tzv Ružu
    Mene bi bilo sramota da branim, još manje hvalim, veterinare koji su dobili krivičnu prijavu za protivzakonito ubijanje starateljskog psa Stena i mnogih drugih, između ostalog i tromesečnih štenaca koje su proglasili agresivnim i tako rešili da im uskrate život, svojom "stručnom" procenom. Da ne spominjem i KP za falsifikovanje službenih dokumenata gde je napisano da je objekat u Futogu imao kanalizaciju, a u cilju da se napravi nečisti deo u toj straćari, koja nije imala ni septičku jamu, pa je navrat nanos kopana, da veterinar i inspektor Republičke veterinarske inspekcije-potpisnici zapisnika ne nadrljaju. Građane Novog Sada je to koštalo više desetina hiljada evra, i šta se sada dešava u Futogu? Zaparloženo u korov i travuljinu. I ne koristi se, pa čak ni kao ljubavno gnezdo za pojedine.
    To što volontiranje nije uređeno, nije greška pasa niti volontera, koji u ovom trenutku plaćaju diletantizam pravne službe. I ispaštaju. Čemu ugovori ukoliko nisu bili zavedeni i prosleđeni nadležnom ministarstvu?
    Koliko godina vam treba da naučite posao? Koliko godina će veterinari u 13ci da primaju platu za nerad?
    Koliko godina treba da vam crtamo i da vas razvlačimo po medijima da bi nas saslušali i sarađivali, što vam je i zakonska obaveza.
    Sve vreme vas edukujemo za džabe, a bivši direktor za 5 godina nije naušio ni koji zakon uređuje obeležavanje.
    O čemu pričate?

  • Aleksandra

    16.06.2019 21:38
    Diktatura režimske bratije
    Osilila se bratija. To što trpe ljudi, oni su krivi što ih tolerišu. Životinje su žrtve svih nas.
    Dok se režim ne obori, ovako će biti a i gore.
  • /

    16.06.2019 21:30
    /
    botovi su dobili nalog da se potpisuju sa '/'
  • Ruza

    16.06.2019 21:12
    Komentar
    Postovani,
    Svaka cast pojedinim volonterima, koji izdvoje svoje vreme i cine jedan human gest, ali ti ljudi ne komentarisu.Rade taj posao iz licnog nahodjenja i postupaju u skladu sa pravilima ponasanja prema zivotinjama.
    Neki se nalaze prozvani i salju ruzne komentare na racun ljudi zaposlenih u Zoohigijeni.
    Nije ljubav prema zivotinjma sedeti u prihvatilisu pustiti 10 pasa iz boksa, svoje ljubimce, isedeti po nekoliko sati u istom.
    U svakom uredjenom drustvu postoje prava , obaveze i pravila ponasanja u raznim sferama, pa i u volontiranju. Volonteri kao ljudi koji rade human posao, se ponasaju u skladu sa pravilima i postuju ista, upuceni u procedure i postuju iste. Isto tako postoji registar volontera ,licenciranje i procedura za postavljanje istih.
    Naravno da postoje takvi ljudi, ali niko ne moze reci da Zoohigijena , kao preduzece isto tako nije uradila dosta posla u okviru svoje delatnosti. Zasto niko ne pohvali rad veterinara iz ovog preeduzeca koji su u svom radu mnogo puta pokazali humanost na delu.Ima mnogo primera i ja se nadam da ce se javiti jos gradjana koji ce ovo da potvrde. zasto ne pohvalimo uvodjenje reda i procedure, nego u svemu vidimo teoriju zavere. Naravno da su volonteri jako bitna karika , ljudi koji nam podizu svest i pokazuju konkretnim delima sta znaci humanost.
  • /

    16.06.2019 20:22
    /
    Ako.
  • MAŠA NS

    16.06.2019 09:47
    za @Pajko
    Koliko malo mozga može biti u tvojoj ( inače persiram ljudima, ali ti to nisi zaslužio) glavi kad možeš ovako nešto da napišeš? Volela bih da znam odakle si došao, ko si, šta ti je posao, kako izgledaš, imaš li prijatelje, prodicu, ženu , decu ( kućnog ljubimca sigurno nemamš) ? NI uz pomoć najbogatije mašte ne mogu da zamislim glavu iz koje je proizišla ovako ružna, monstruozna, surova, nehumana misao stavljena u komentar.. Ti bi ubijao pse? Hajde, budi hrabar, napiši svoje ime i prezime (pravo) kaži odakle si ( ne moraš adresu)...samo da vidimo koliko imaš istomišljenika. Psi su ( za razliku od mnogih ljudi) odane i verne životinje svom vlasniku. Na žalost, ima ih koji ih izbacuju na ulicu čim im dosade i tako nastaje problem. LOŠI I NEODGOVORNI LJUDI SU PROBLEM, ne psi....
  • Alo bre

    15.06.2019 23:47
    Polupani loncici.
    @ Prava kuca, maca....

    Zoohigijena trosi upravo nase novce. Mnogo si polupana nesto. Saberi se malo. A ako ti se ne svidja posao i plata od nasih novaca, a ti potrazi drugi posao.
  • Mališa

    15.06.2019 19:31
    Iskreno se nadam da će posvećeni i plemeniti volonteri uspeti da se organizuju tako da njihov protest proprate mediji i verujem da bi im moglo značiti da se za podršku obrate "Levijatanu", organizaciji čiji rad prati oko 180.000 ljudi - ukoliko oni budu objavili šta se trenutno dešava u Novom Sadu, teško da će reakcije većeg broja građana izostati.
    Neka je sa srećom u borbi protiv manipulacije i zloupotrebe prava životinja!
  • /

    15.06.2019 16:29
    /
    vec sam kucao o tome sta sve sns nece raditi u odlasku.
    neko ce uzeti pare za ubijanje tih zivotinja

    eto vam vasa humana eutanazija na delu

  • Glumac

    15.06.2019 11:41
    Pavle Vujisic
    @Slazem se
    @LiMan
    @Pajko
    @Prava kuca,maca
    @Promene
    @Ludilo u stali

    Kako rece velikan glumista Pavle Paja Vujisic (kada procitam komentare gore imenovanih komentatora teme)
    ,
    "Dodje mi da zagrlim KAMEN".
  • Svetlana

    14.06.2019 23:03
    Stav
    Volontirala sam I znam koliko im znaci trunka paznje Tim nesrecnim.napustenim.bicima je to prilika da izadju iz boksa u kome su 24 h,da ih neko zavoli I pruzi im dom...van svake pameti je zabraniti ovakvo humano angazovanje kad vec pojedinci imaju I volju I zelju.Videla sam tu mnostvo ruznih komentara..Niko nikog ne tera ni na sta.niti ste finansijski osteceni toliko da duzete toliku buku...lako.je na te jadne,nesrecne zivotinje iskaljivati svoje frustracije .Ne moze nam biti bolje dok mi svojim stavom I delima ne sirimo dobro i toleranciju .
  • Stela

    14.06.2019 20:56
    Volonteri
    @Liman
    Volonteri ne primaju novac za to što rade tako da je nebitno da li ih ti "koji puniš budžet" podržavaš...Oni rade iz ljubavi, ako znaš šta je to...
  • Vera Labat

    14.06.2019 20:35
    Znamo šta se sprema
    Očigledno da se u “Zoohigijeni” spremaju na nešto što volonteri ne bi trebalo da znaju.Nisu isključena ni ubijanja pasa,kamo u drugim šinterajima “zatvorenog tipa”.Treba neko da uzme novac za to.Sve to je poznato i vidjeno!
    ŽAO MI JE PASA:!!!
  • Mastodont

    14.06.2019 18:16
    @LiMan

    A sproveo si anketu, pa znaš da ste u većini?

    Urnebesno je posmatrate likove poput tebe kako šištite kada postanete svesni toga da žene čak i kerove cene više od vas.
  • LiMan

    14.06.2019 13:01
    @Stevica
    Uzimate i od mene novac za taj pasiji džuboks, a niko me nij epitao da li ja to odobravam.
    Bilo bi dobro da znate da većina koji pune budžet ovog grada ne podržavaju vas volontere.
  • GaryNS

    14.06.2019 12:58
    Slažem se
    Ako neko misli da je bilo bolje pre ZOO higijene, neka se ugasi ova firma, jer meni ne odgovara da plaćam njeno izdržavanje, jer je jeftinije da lovci zađu po ulicama i srede višak pasa i mačaka.

    To je očigledno želje i ovih (kvazi)ljubitelja pasa išto su se ovde raspisali.
  • Novosađanka

    14.06.2019 11:17
    Neprimereno i samovoljno!
    Hajde da postavimo stvari na svoje mesto. Zoohigijena je preduzeće koje je formirano da brine o napuštenim životinjama u ime građana. Volonteri su građani...oni koji imaju želju, volju i vreme da direktno uključe u brigu o životinjama. Svi zaposleni u Zoohigijeni rade posao koji su im poverili građani, uključujući i direktora Zoohigijene, prema tome odakle uopšte ideja da se građanima ograniči pristup prihvatilištu? To je neprimereno i samovoljno!

  • Bosa

    13.06.2019 23:29
    Kakva demagogija
    @Prava kuca, maca....
    Ako je ovo način da se stimuliše udomljavanje, svaka čast - očekujem sutra red ispred prihvatilišta, šteta samo što neće moći da uđu...Ma, čekaće do subote, nije frka...Gospođo, sve ovo je od naših para kao što je, verujem, i vaša plata. Prihvatilište mora da bude otvoreno, a ako ste pročitali tekst uopšte i ako ste u toku sa situacijom u prihvatilištu (a čini se da jeste), onda znate da su sve žene koje su dale izjave, itekako pomogle mnogim napuštenim životinjama, iako je to zvanično posao JKP...
  • Verica i Nada

    13.06.2019 23:02
    Puni nade
    Pomislili bi da je sada prihvatiliste u pravim rukama, veterinarka po struci, bila svedok gresaka proslih i na tome naucila, osudjivala nepravdu, a opet zena, covek i rekli bi sve ce biti jos bolje...kad ono, skinule se maske, funkcija je cudo...od goreg ima gori, na zalost!
  • Stevica

    13.06.2019 22:42
    Za pravu kuca macu
    Kako to mislite da ih volimo za nase novce? Pa ko finansira prihvatiliste ako ne gradjana, volonteri.... Od kojih novaca ih Vi "izdržavate i primate plate, ako ne od naših? Sram vas bilo.
  • Petar Petrovic

    13.06.2019 22:24
    Lazna veterinarka
    Sram vas bilo, vd direktora veterinarka a tako "voli i cuva' napustene zivotinje i dozvoljava da glavnu rec u prihvatilistu vode veterinarka koja je zamalo ubila vlasnickog psa i bivsa direktorica ozloglasenog sinteraja JkP Cistoce o kojoj postoje i snimci! Pa mislim, nemam reci! I sta onda ocekivati...
  • Mimi

    13.06.2019 22:19
    Zašto?
    Umesto da su zahvalni što ljudi besplatno rade njihov posao, oni ih sad, iz nekog razloga, ne puštaju da u svom slobodnom vremenu pomažu, na neki način, svim građanima Novog Sada. Baš me zanima koji je to razlog? Dobro ne može biti jer ko bi se odrekao toga da mu neko dobronameran besplatno pomaže – ili neko ko je lud ili jako zao. Nek znaju da ih pratimo i da nećemo dozvoliti da se naši najgori strahovi ostvare....
  • Dragana

    13.06.2019 19:40
    Za pravu kucu I macu
    Direktorice, sramota je da ovako komentarisete, iza izmišljenih imena.
    Jos je veca sramota, da zabraniti volonterima dolazak. Svugde u svetu ljudi cene i poštuju volontere, samo Vi lično ne.
    To koliko je nesto koštalo grad, vas ne zanima. Nije to vaš novčanik.
    Vaš posao je da brinete o psima i o njihovom interesu.
    A svega 3 nedelje ste na poziciji VDa.
    Otkud vi znate da postoje psi od početka rada prihvatilista?! Osim da ste upravo taj VD koji izmišlja pricu da bi imao opravdanje za svoje nepromisljene i brzoplete odluke.
    Sluzite se ne istinom, takav pas ne postoji u prihvatilistu.
    Ali polako, savladacete gradivo.
    Ali sam vas pokušaj je smešan.
    Baš smešan.
    O no cima brinu gradjani i placsju porez,
    Vi treba da radite Vas posao.
    Ako ne umete, pustite onima koji to umeju mnogo bolje od vas.
  • Darinka

    13.06.2019 19:28
    Šta će ko da radi za svoje novce je njegov lični problem, a šinteri pošto troše naše moraju i da nam za iste odgovaraju. Tako da te šinterske fore, nek ih udome itd, prosipajte nekom drugom. Građani Novog Sada nisu glupi i neobrazovani, pa se nemojte prema njima tako ni odnositi. Samo ćete kraće jahati na krilima JKP.
  • Ivana

    13.06.2019 18:48
    Ova sto
    koristi rec "novci", nekada je rusila Bursaca :D
  • Jelena

    13.06.2019 18:46
    Sta kaze vd?
    Pojela maca jezik.
  • Milos

    13.06.2019 18:44
    Podsetnik
    Za zaposlene u Zoohigijenii za vd Ivanu Kukin, samo da ih podsetim da platu primaju iz budzeta gradjana.
  • Prava kuca, maca....

    13.06.2019 17:31
    Volite pse za svoje novce
    Poštovani ljubitelji pasa, ukoliko ih toliko volite i brinete za njih zašto to ne uradite za sopstvene novce i odvedete ih svojim kućama. U Prihvatilištu ima pasa od osnivanja firme i pitam se zašto ih niste udomili do sada i da li ste se pitali koliko je to koštalo do sada ovaj grad.
  • Sanja

    13.06.2019 17:07
    @ludilo u stali
    Poseti psihijatra.
  • Pavle

    13.06.2019 17:03
    "Rasterećenje"
    Lepo reče Aljoša. Volonteri će em imati manje posla, em neće nailaziti da vide trovanje.
  • Uroš

    13.06.2019 16:23
    Ma...
    Ako je tačno da u prihvatilištu rade ljudi koji u na deponiji ubijali pse kao dobar dan onda je i jasno odakle ova odluka.
    Zatvaranje prihvatilišta=ubijanje i iživljavanje.
    Krajnje je vreme da gospoda shvate da ih mi plaćamo da rade svoj posao i brinu o tim psima, vremena su promenila i to što hoćete da sakrijete nećete ni ovog puta uspeti.
    Ima nas i malo starijih sa dobrim pamćenjem.
  • Rozalija

    13.06.2019 16:08
    Novosađanka
    Šinteri, kako spavate? Sram vas bilo!!!!
  • Nataša

    13.06.2019 15:21
    Ovi se nisu oglašavali u vreme Bursaća?
  • Aljosa

    13.06.2019 14:49
    Novo rukovodstvo
    planira da ubija pse,odatle i ova odluka.
  • Ahbar Palamudin

    13.06.2019 14:33
    Dali ste vi pismeni?
    Ne piše se zoo higijena nego zoo hijena!
  • ex chapman

    13.06.2019 14:21
    24 minuta
    kaže se "zooHIJENA" a ne "zoohiGijena" ;)
  • Lutalica

    13.06.2019 13:58
    Samo vas gledamo
    Prvo, duboki naklon za one koji godinama poklanjaju svoje vreme (osećanja i novac) drugim bićima. O njima se piše retko.
    Zabraniti pomoć volontera je apsurdno. Zoohigijena postoji isključivo zbog dobrobiti životinja, a zaposlenih u Zoohigijeni nema dovoljno ni za osnovne potrebe životinja koje su tamo. S pravom sumnjamo da nešto nečasno leži u pozadini te odluke.
  • Nemanja

    13.06.2019 13:58
    @Ludilo u stali
    Velika vecina danasnjih rasa pasa je stvorena sa ciljem da zive uz i pored coveka. Osim polarnih rasa, ovcara i nekih hrtova, svi ostali psi se daleko lepse i prirodnije osecaju dok dele dom sa ljudskim bicima, nego da su u nekom dvoristu ili na ulici.
    "Kerovi" i druga ziva bica zasluzuju daleko vise ljubavi nego zlobna ljudska bica kao sto si ti. Over & out.
  • Dule

    13.06.2019 13:44
    Hahaha
    @Ludilo u stali

    Ne preskaci terapiju druskane, gde si ti otisao....
  • Pajko

    13.06.2019 13:43
    Budalaštine
    Prenemaganje.
    Nekada su išli sa bokericam. Spraši mu patronu, ubacu u kamion, i posao završen. Od trošova smo imali, municiju, i gorivo. Kraj priče.
    Stara dobra vremena...
  • Promene

    13.06.2019 13:34
    E, jadan li je pseći život, od kada su svetske organizacije počele da brane njihova prava.
  • COCCO BILL

    13.06.2019 12:53
    I zbog ovakvih samovolja pojedinaca treba se udružiti pa i protestvovati putem društvenih mreža,pozivom neke tv pa i izaći na ulice ako treba. Volonter je humanitarac i nije mi jasno kome i zašto to smeta....verovatno se krije nešto...
  • Ludilo u stali

    13.06.2019 12:43
    Jos jedna od patologija danasnjice, pun grad ludaka/ca koji kerove tretiraju nazivaju kao ljude a ljude tretiraju kao kerove. Drzati psa u stanu je zlocin prema tom psu..
    Srpkinje setaju kerove umesto male dece. Kad ludaci ugledaju kera upadnu u stanje raznezenja a kad vide dete iznerviraju se... crknuce te sami i nesretni jer ste glupi i pojma nemaye a tupavi i druge ne slusate
  • Voja

    13.06.2019 12:28
    Zoo
    Tako to biva kada se osnuje preduzeće bez ikakvih standarda poslovanja, odgovornosti i cilja.Formira se sa ciljem da se izvuku pare iz budžeta, a sve ostalo im je samo opterećenje.Postoji toliko ljudi u gradu koji voli životinje, ali su oni nepodobni da rade u takvom preduzeću.Ovi koji vode priču bi najviše voleli da tih pasa nema, a da se njima samo uplati iz budžeta.Nigde na svetu niko ne ograničava volontere i gleda da im poveća broj, ali ne i u Novom Sadu.
  • Moli

    13.06.2019 12:17
    Ja sam prosle godine nasla povredjenog psa na ulici i predala je zoohigijeni jer nisam imala uslova da brinem za nju. Bilo mi je zao da je ostavim tamo jer je stvarno bila istraumirana pa sam joj trazila dom. Nasla sam ljude koji ce je udomiti. Kad sam sa buducom vlasnicom otisla po psa, "sefica" kako su je tamo zvali (nije ova Ivana u pitanju) je pocela da pravi problem oko cipovanja psa. Ja sam htela da pas, ako vec mora da bude cipovan, bude cipovan na moje ime u slucaju da se buduci vlasnici predomisle (sto se cesto desava) ili jednostavno ne brinu kako treba o psu (zna se kako se zivotinje zlostavljaju u ovoj drzavi), u tom slucaju mogu ponovo da je preuzmem i nadjem pravi dom. Buduca vlasnica nije imala problem s tim i slozila se ali je sefica pocela svadju da bi na kraju izjavila "kad pas izadje odavde, mene ne interesuje sta ce biti s njim". Ako jedna takva osoba treba da bude zaduzena za dobrobit zivotinja, koja je u stanju da izjavi tako nesto, onda je jasno u cemu je problem.
  • alalvera

    13.06.2019 12:15
    KAFANA,kod "KURJAKA"
    Beše jednom davno na izlazu-ulazu,Novoga Sada!
  • /

    13.06.2019 11:57
    /
    o uzasa
    kao nije bilo dosta zlocina u gradu
  • Znači

    13.06.2019 11:42
    U izgledu je, znači, redukcija broja pasa a time i troškova za ishranu.

    "Zaista nam je žao. Eto, dogodilo se da je bilo nešto neispravno u hrani..."

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna