GSP je prošle godine rashodovao samo pet starih autobusa, a iako ima još mnogo vozila za rashod, ona su i dalje saobraćala ulicama Novog Sada jer 2018. godine nije kupljen nijedan novi autobus.
Pa pitajte tamo glavne vase u GRAS-u gde je gorivo i gde tolike pare idu. Sad treba jos i da poskupi karta, na ionako vec preveliku cenu s obzirom u cemu se vozimo. Bubrezi otpadaju. Fuj
Danas, 26.11.2019.godine, autobus koji polazi za Rumenku u 18,10 casova sa stanice, nije stao na stajalistu Banglades, to nije samo sad, mnogo su vozaci bezobrazni i ne gledaju na stanicu, tacno je da nema ulicne rasvete i da je stanica u totalnom mraku, ali to je vlast u Novom Sadu dozvolila, i vozaci ne gledaju, a zale se da nema putnika. Fuuuuuj
Po meni usluge GSP u Novom Sadu nisu kvalitetne i nezadovoljavaju potrebe putnika.Totalno losa organizacija prevoza.Da se razumemo tako je bilo i od J.Broza,nista se nije promenilo,samo gore.
1. Neuredjena stajalista.Recimo Safarikovoj,ni klype ni nadstresnice,kisnemo,bije nas sunce....Da ne govorim o stajalistima na periferiji,negde sve zaraslo u travu,mislim da ce svaki cas da me nesto ujede iz trave,pa stojimo blize drumu.
2. U autobusima guzva ,smrad,vozaci ne voze bas za pohvalu,putnici nedisciplibovani,guraju se,kradu, itd da ne nabrajam..
3 A i ova dva autobusa sto su eksplodirala i izgorela bas me je uznemirilo.Plasim se da prolazim pored njih a nedaj boze da se vozim.
koristim biciklo i linijski Novus taksi kada imamnovca vozim i svoj auto.
Причате превозу бициклом као да живимо у медитеранској клими а је лето девет месеци, а не обрнуто. Дневна карта и показна су скупе за пригратска насеља. Причате као да живимо у земљи где су плате високе. Ево, ставите се у ситуацију да сте 2. Зона. Нек имате два школарца, или студента, двоје који раде па то је око укупно за сво четворо око 18.000,00 динара, само превоз! Много! Па људи, треба преподне и доручковати, треба се обући ..платити режије. Нешто ту у ГСП дебело не штима, чим виде излаз у завлачењу руку у џеп радника.
Niko nije koristio gradski autobus na liniji Vrdnik-Novi Sad kada je cena njihove karte bila osetno skuplja od cene karte prevoznika Sirmiumbus, a autobusi u kakvom su stanju da ne pominjem, plus Sirmium autobusima u proseku treba 15 minuta manje za isti put.
Inače izbegavam da koristim gradski prevoz upravo zbog lošeg stanja autobusa i nepridržavanja reda vožnje, tako da radije idem peške, po potrebi taksije, realno Novi Sad je mali grad.
Neživim u Novom Sadu već 20god ali nije ovakva situacija samo u Novom Sadu i sa prevoznicima nego globalno u Srbiji je stanje dotle došlo da ljudi napuštaju svoje ognjište i Srbiju generalno u svim oblastima jer proizvod politike i njihovih vlasti unazad 30 godina je dovelo do toga da će kako se kaže u Vojvodini "zadnji koji odlazi neka ugasi svetlo" i to je surova realnost za nekih10 ili 20 godina Srbiju će činiti Poličari i Bogataši sa vladajućom istomišljenicima koji će fanatično i dalje izigravati robove ali olakšavajuća okolnost što će nezaposlenost biti svedena na nulu a imaćemo po mnogim gradovima spomenike sa likom svemoćnog samo je pitanje koliko će to biti Srbija jer ako stane sve pod šlivu možda će biti i velika.
Evo baš danas vozim bicikl i gledam, majstor tera 5-icu kroz Temerinsku kao da mu je prvi put, ne zna da se prestroji u desnu traku na stanicama nego mu svaki put autobus ostane metar u levoj traci, sam samcit čovek izazvao kolaps u saobraćaju.
Stvarno ne znam koliko pijan ili lud moraš da budeš da zanimanje taksiste nazivaš gospodskim. Ima tri kul lika u Novom Sadu koja su zalutala u vaš posao, ostali ste u suštini badavadžije između (polu)ozbiljnih poslova. Pokri se lepo ušima i tišina.
Malo im para...?!? U Beogradu gde su linije mnogo duže cena godišnje karte za penzionere je 400 dinara, a u NS-u 2000 dinara. Zašto? Malo im para seam da ih bude! A mladim vozačima koji tek uče kako se vozi gradski bus jedna molba "deco, nismo mi krompiri! Čemu jurnjava i nagla kočenja?" Za ime Boga nemojte da nam pored svih zdravstvenih tegoba stvarate još veće! Hvala vam!"
Nema vise velikih preduzeča sa po 5, 6 hiljada zaposlenih.radnici su imali pokazne karte plačene,,pa kad krene 15 naestak busa za zonu , sad vise nema radnika a nece vise biti ni buseva.
Ko bez preke potrebe ulazi u vaše drndave, prljave autobuse koji su po ovom vremenu još prave užarene konzerve. Vi ste kao firma Krstić iz filma "Ko to tamo peva", raspadate se.
Pored raspalih autobusa, nedostatka vozača i očigledne nesposobnosti da obavljaju posao GSP problem vidi u sivoj ekonomiji?! Oni stvarno nisu normalni.
Naravno da se ne vozim.Novi vozaci su bahati u voznji.Pa,ne voze krompire ,nego ljude.Idem pesice ili biciklom.Poslednjih 27puta,kada sam putovala linijom 69 molila sam Boga da dodjem ziva do kuce,bez povreda,preloma.Vozaci ti bukvalno pomere organe.
6 ica je pre 6 godina isla svakih 17 minuta pa svake godine sve manje prvo 17-18 pa 18 pa 18-19 pa 19. 11ica iako krcata i sa trasom koja pokriva 15 srednjih skola je ima spic i na A i na B pa su ukinuli na B pa su proredili i ovaj na A. Isla je pre 6 godina na 11 minuta sad na 12-15. jedinica isto pre isla na 11 sad na 15. Itako dalje NA SVAKOJ LINIJI. svake godine se autobusi sve duze i duze cekaju i sve su skuplji i skuplji a novi kolimatizovan dodje svake prestupne, Ja sad do sad Liman Centar isao uvek busom, a sad da cekam 15 minuta cetvorku a toliko mi treba i peske. Znaci isto vremena mi treba ali busom to platim 65 dinara u kuvam se u rerni. Ovo je sve rezultat nestrucnog rukovodstva koji misli da je otkrio toplu vodu smanjenjem polazaka malo po malo. I nemojte biti u zabludi da je GSP u gubitku. Kilometar gradske voznje privatnici voza za 150dinara. Znaci da tipa dvoja od 5km treba da ima 12-16 putnika da bi bila isplativa. A u svakom busu se obrne po 60-80 ljudi po smeru. znaci 15ak ljudi placa prevoz, Ostali gorivo za njihove 'poslovne automobile', kupujemo BMWove politicarima i tako.
Cena karte za gradski I prigradski prevoz treba da kosta mnogo manje od cene koja kosta danas . Vozaci koji kao da voze sljunak a ne ljide,pricaju na telefon dok ugrozavaju zivote putnika, zimi ne radi grejanje, leti radi grejanje u autobusima . Autobusi se raspadaju, unutar autobusa ulaze izduvni gasovi . O cemu pricamo. Sramota . Imaju novac da placaju reklame po gradu na bilbordima, zasto taj novac nisu ulozili u nesto pametnije .
Uskoro ce sve da stane, jer ni monopol se ne isplati, nemozes da vozis kante od vozila, sto sam se uverio trose gorivo neekonomicni, da nepacas radnu snagu sa 1 slobodnim danom, be logistike... Platicete za savjavasluk, nazalost i narod
taj bus po gradu ima veću frkvenciju i naplati u tih 8 km možda 3 x više karata nego onaj do Veternika jer tamo ko udje ne izlazi do kraja a po gradu ulaze izlaze svaki cas .U gradu retko ko koristi 8 od pocetka do kraja a za Veternik skoro svi se samo tako voze kad udju ne izadju do kraja.
hej a gde je tek Budisava čak iza Kaća 1 stanica u gradu 65 din a do Budisave 165...
Stavis po 50 putnika u svaki bus. do kraja voznje za vetermnik se naplati 50 ili 60 karata a za 8 mozda i 250..samo ulaze uzlaze.
POzdrav :)
Svaki gradonacelnik Novog Sada ostavi rastureno prevoznicko preduzece. Maja Gojkovic je unistila ATP Vojvodinu, a Vucievic ce po svemu sudeci JGSP Novi Sad. Sve linije ATP Vojvodine je su preuzeli Palancani, a izgleda ce tako biti i sa JGSP Novi Sad.
"Cilj preduzeća je da se postigne takav nivo kvaliteta po kojem bi preduzeće bilo prepoznatljivo i uzor za sva preduzeća iste delatnosti, u zemlji i šire."
Pa samo odes do Segedina, prolazim pored jedne bus stanice i tu neki displej svetleci, pogledam bolje i vidim da ispisuje za koliko minuta koji bus/linija stize,eeeejjjjjjjjj?!?!?!?! I stanem i cekam iz radoznalosti, i stvarno stize sve u minut, a gde smo mi od ovog ljudi moji...
Чињеница је да овом предузећу више нема спаса. Сведоци смо суноврата последњих 5, 10 година. У наредном периоду може бити само горе, а то замазивање очију са новим аутобусима и субвенцијама нека продају страначким колегама.
Такође, овај град сада има пола милиона становника, и из године у годину ће расти, како површински тако и по броју становника. Самим тим, биће и више корисника градског превоза.... па нека ова силна администрација мозга над овом једначином из трећег основне.
Bio sam na razgovoru za posao kontrolora.Kaze fali im kontrolora,"kaze javicemo ti".Ni dan danas.Sta rade tamo nije mi jasno.Krecem jos malo polaganje za C pa cu probati ponovo kad polozim pa kao sofer.
U Pragu glavnom gradu Ceske cije je povrsina cak i manja od Beograda 1.1 milion stanovnika mesecna karta za tri linije metroa,sve tramvaje,autobuse i bilo koji vid prevoza i za dalju periferiju godisnja pretplata 3650 ceskih kruna sto je po kursu 142 eura podeljeno na 12 meseci cak i ispod 12 eura.
Plate u Pragu su 1100 eura prosek 30 hiljada ceskih kruna sto je naspram mesecne karte 300 kruna tek mozda 1% plate.
U Novom Sadu su plate prosek 250 eura a mesecna karta 25 eura dakle cak i 10% mesecne plate u vecini slucajeva ako se radi o periferiji.
Ovaj u Pragu se vozi klimatizovanim novim metro vozovima i to tri linije ukupne duzine 65 km podzemnih metro pruga ispod zemlje i tramvajima koji stizu na svakih 3-6 minuta starosti do 15 godina za 12 eura mesecne karte sa platom od 1100 eura,ovaj u NS-u se vozi krsevima iz 1969 e godine bez klime sa platom od 250 eura koji stizu na svakih 30 minuta.
Kako se isplati GPS u Pragu da na plate od 1000-1100 eura daje mesecnu kartu svega 12 eura.Pa valjda bi trebal da bude barem 100 eura naspram plate odnosno 10% plate kao u NS-u?
A da pa Prag nije u Srbiji vec u Ceskoj.Sad mi jasno.
Moj firma propasti neće.
Iz smrti za slobodu
sloboda uvek niče,
kao što iz cvetnog semena
mora nići cveće,
i kao sto se iz gnezda
uvek izleže ptiče.
Moja firma je naučila da pati,
mučenica je od uvek bila,
oduvek komadana;
ona zna:jednog dana
opet će postojati,
već je razmaknula krila.
Naše firme nestati neće.
O bratstvu ona je uvek snivala,
odricala se zbog njega
i ispaštala.
Moja je firma oduvek davala,
i u ima bratstva praštala,
praštala.
Moja firma propasti neće.
Uvek je proročica bila;
sred neprijateljskih tamnica i
šiba,
sva vremena crna,
kad narodi po magli blude,
pasii iz naših kolibaa,
kako kukolj od zrna,
odgvajali su od istina
misli lude.
Ja kupio nov bajs. Lep zelen ide ko munja, ne moram da dajem 65 dinara kada god udjem u bus (nikada za zivota se nisam svercovao) iskreno sve mi je jedno oznojao se vozeci bajs ili gurajuci se u busu. Bar ne osetim znojcugu i beli luk
Bez da se previse udubljujem ... ali uraditi nekoliko stvari ..
1.Zajebite cirilicu nego pisite latinicom i na engleskom na displejima
2.Smanjite zaposlene u kancelarijama i te pare preusmerite na vozace recimo, pa ce mozda neko i hteti da vozi
3.Uvedite tramvajski prevoz, em je lakse vozacu, em moze vise putnika da vozi, em imao bi apsolutnu prednost u saobracaju.
4.Napravite prilaze stanicama tako, da u njih nije moguce ni uci bez karte, a ne da vozac bude kontrolor i izbacitelj ..
Svaka gradska vlas samo u svom mandatu od 4g da je uradila 1 liniju ,mogli ste uraditi 4 linije do sada, i centralni terminal recimo iza Z stanice ,pod zemljom ...
Al jbg .. Srbi su to .. leva ruka desni dzep .. a posle znaju da kukaju ..
ГСП мора бити и бит ће у губитку до оног момента док у граду број Таксиста не буде 1 Таксиста на 1000 становника, а цена такси превоза така да такси поново постане луксузни превоз као некад. Никада радник просечних примања није могао да иде свакодневно таксијем на посао, студенти на факултет, деца у школу..... Линије Каћ, Руменка,Темерин, Кисач, Ченеј..... су полупразне аутобуси, а испред њих путничка возила носе путнике.
Нешо, одлазак аутомобилом на посао, није само потрошено гориво. Гориво је 20% уложеног у вожњу аутомобила.
Ma znam ja na koga si ti mislio, na onog prevoznika iz Palanke sto vozi Vodjine sendvicare po Srbiji. Vidis da ce mu se Vucevic i SNS oduziti, dobice JGSP za serpu sljiva.
Pa gde da se zaposle, prijatelju, mladi iz Crne Gore i RS sa zavrsenim fakultetima iz Kamenice? Gde zaposliti svu tu armiju falsh diplomaca? Pa naravno tamo gde ih niko nece pitati: "Sta znas da radis i koje je tvoje znanje?"
Ti to mislis da treba voziti bicikli u ovako urbanisticki oskrnavljenom gradu, gde investitori grade i preko gradjevinske i regulacione linije? Lepa je to zamisao ali samo za grad koji je urbanisticki normalan, gde postoje trotoari za pesake i bicikliste. Ovaj grad skrnave investitori uz podrsku i mito korumpiranih likova iz JP Urbanizam od 90tih pa do dan danas.
Možda bi korišćenje autobusa bilo bolje kada ne bi izgledali kao da su krenuli na otpad a ne u promet. Retko koji je čist i uredan, uglavnom su u stanju raspadanje, najgori autobusi šalju se u prigradske linije. Sedišta su prljava i neuredna, da čovek dobije kugu, a kad su i prani podove dolaze u saobraćaj sa slojem vode na podu. Žalosno
Raspisite vec jednom tender za privatne prevoznika makar za pojedine najace lunije, ovi raspali autobusi sto kasne po 15 min, nisu pouzdan I siguran prevoz nego rizik.
Ja odoh preko,verovatno kada se vratim(ako se vratim) za nekih 25g,vi cete i dalje na ovom portalu raspravljati o istoj temi.Nece se ovde nikad nista promeniti. Zato i odoh.
Od 1978 do 2012 broj fakultetski ovrazovanih radnika u JGSP je bio od 42 do 48 i to sve struke,inzenjeri ekonomisti pravnici. 2012 pocinje stampedo zaposljavanja vajnih visokoobrazovanih stranackih vojnika tako da je na taj broj zaposleno jos oko 60 kao visoko obrazovanih vecina sa privatnih fakulteta cak i tri profesora fizickog, penzionisani Debejac itd. Znaci preko 100 visokoobrazovanih a nepotrebnih. Od tih skoro 60 viska veliki broj ni ne dolazi u GSP vec radi za stranke. Plate tih sesdeset nepotrebnih u bruto iznosu su oko 110 miliona na godisnjem nivou. Dovoljno!
Ko živi na do 10km od centra, ne na sremskoj strani i dobrog je zdravstvenog stanja taj zaista nema razloga da ulazi u gradske autobuse nego da sumu od 250€, koliko bi ga koštale markice za 12 meseci, fino investira u jedan kvalitetan, gradski - touring bicikl. Brže je, zdravije, ljepše, čistije, bezbjednije u svakom smislu. Ostavimo gradski prevoz za decu, starije i one kojima je zaista potreban.
Nije problem cena karte.Problem je sto su nam autobusi u jako losem stanju.Soferi jako bezobrazni,trzaju taj autobus,koce naglo.Autobusi su nam uzasno prljavi.
Vama su cene karata problem nisu nerad,javasluk, preveliki broj administrativnog osoblja, kradje na sve strane, nisu vam dovoljne grdne pare iz budjeta, pare koje grad i sad cini mi se daje oko 350 miliona, pare oko 2000000 eura prihoda od stanice pa vama bagro nesposobna lopovska ni milijarde eura nebi pomogle. Vama su krivi oni koji koriste beneficirane cene, deca stari i bolesni problem pa svi gradovi sveta imaju povlascene cak i besplatne cene za te kategorije kao i Beograd i svi dobro posluju samo ste vi lezilebovici ugrozeni. Treba vas posmenjivati i dovesti ljude koji ce da rade a to mislim na vozace i kad cete jednom vi i vas gradonacelnik objaviti koliko imate radnika a od toga koliko vozaca,mehanicara a koliko administrativaca pa da vidimo vasu nesposobnost i ako je suditi opo javnim preduzecima i koliko im se izdvaja gubi stranka izbore pa zato neka razmisle sta rade.
@@@@@Kovilj-Budisava 19.06.2019 • 13:51
nesrazmere
gsp cenama karata u gradu pokriva cene prigradskih karata
65 din za 1 km ili 4 a od ns do Budisave ima 17-18 km. a cena je 165 din
dakle nije mi se poričinjElo već je tako. 4 x duza voznja je 2,5 x skuplja .
Loša Vam matematika. Linija 8 ima trasu na primer oko 9km kroz grad. Plus do Budisave ima mnogo manje stajališta , semafora tako da je potrošnja goriva značajno manja.
Do Veternika je 110 dinara, a kraća je relacija od dosta gradskih linija. Pre neki dan sam se vozio od centra Veternika Dunavprevozom iz BP, i karta 90 dinara, sediš, klimatizovano, normalna muzika. Naravno, staje samo u centru veternika, satelit, futoška i železnička. Da ne pričam da je za 2018. od grada subvencija za JGSP bila 350.000.000 dinara (skoro tri miliona evra). Mora to bolje i efikasnije da funkcioniše
1. Rasprodati vozni park GSP.
2. GSP porušiti i na njegovom mestu podići tržni centar. Izvođač.... treba li da pišem?
3. Radnike prodati preko neke od agencija za lizing radne snage.... Hrvatskoj ili Nemačkoj.
Problem je sto od ukupnog broja zaposlenih u GSP-u 2/3 je zaposleno u kancelarijama.
Vise nemaju dovoljno stolica po kancelarijama pa moraju da ih raspodele da rade u dve smene, dok sa druge strane imaju manjak vozaca, pa moraju da vracju penzionere na posao jer su mladji vozaci otisli da voze po inostranstvu.
Bila prica ranije da je jedan od novih direktor kada je zaseo u fotelju odmah narucio 100 novih stolica za kancelarije.
Da li je to istina ili "samo prica" zakljucite sami?!
Da bi poslovanje GSP-a bilo bar priblizno odrzivo verovatno bi odnos zaposlenih kancelarija:vozaci trebao da bude 1:4 a NE kao do sada.
Ako se ovako nastavi ne gine nam privatnik koji ce prevoziti putnike a tu novu "visu cenu" cemo platiti svi mi koji koristimo GSP. S druge strane i ovako ne valja a posredno sve te troskove opet placaju gradjani NS i okoline.
Ne zna covek sta je manje zlo?!
Platite vozače,obezbedite im normalne uslove rada, a korisnicima vaših usluga obezbedite REDOVAN i NORMALAN gradski prevoz,te će se ljudi vratiti gsp-u.Normalno da se ljudi češće koriste linijskim taksijem,kad autobusi ne saobraćaju,a oni koji su na linijama su neretko krcati da se vrata ne mogu otvoriti.Ubacite kružni autobus,Klisanskim mostom kroz Savsku,pa na Temerinski put i preko Temerinskog mosta,do centra, pa ćete videti koristi,a počnite na linijama ka istom naselju naplaćivati karte i pripadnicima manjina.Ja sa malim detetom platim kartu,i za mene i njega,a tamnoputa komšinica udje sa mužem i užom familijom,i ne plati,a često se bahate,guraju i deru,a da ne pričam da su prvi redovi sedišta često zauzeti od strane njih.
Potpuno si u pravu, Cetvorka saobraca ne na 12 minuta kako bi trebalo (van spica) nego, na 24 ili 36. Verovatno je to i stanje autobusa "nagrada" od gradske vlasti limancima za neslaganja sa NS na H2O i ostalim betoniranjima...
Toliki broj diletanata, neradnika, zabusanata, polusveta, prostaka i mamlaza retko se nalazi na jednom mestu. Ona sacica normalnih medju njima kopni i odumire.
gsp cenama karata u gradu pokriva cene prigradskih karata
65 din za 1 km ili 4 a od ns do Budisave ima 17-18 km. a cena je 165 din
dakle nije mi se poričinjElo već je tako. 4 x duza voznja je 2,5 x skuplja .
NS karta košta 0,55 eura i vredi dok ne izadjes ..dal 1 ili 10 stanica u raspalom busu
ZG karta kosta 0,65 eura i vredi 1,5h u jednom pravcu u niskopodnom MAN-u sa klimom,čist
znači u Zagrebu sedneš i voiš se 90 minuta..izađeš obaviš nešto i nastaviš..a autobusi tihi,čisti
vozači plaćeni oko 900 eura
ja u NS sednem kod ž.stanice i izađem kod kokre..puk...karta više ne važi
a karte..ni pdv ni fiskalna ni poreklo ni ...odcepi ti nekakav papiric pa se ti objasnjavaj
vozači opravdano živčani a plata im 350-400 eura
ma samo vi dižite cenu karata...nek ide život..ko j.. narod kad je marva
skupa ova cirilica na displejima zbog turista
prag, karta za sav javni prevoz/cak i za srbimaturistickuatrakciju-metro. posto ih nista drugo ne interesuje jer u srbiji ruse takva zdanja/:
24h= 4 evra, 72h=12 evra
Ne razumem?
Čemu sad GSP-u trebaju građani? Pa pošteno su platili porez Gradu.
Lepo vi imate svoje kancelarijske partijce, nek oni lepo vode evidenciju da li je ta šaka jada od
preostalih vozača i mehaničara stigla na posao, posle lepo odu po svoju kiflu, Grad plaća šta vam treba... i Bog da vas svidi!
Ihaj!
Kad ustreba Partiji autobusa za neko tapšanje, kupili ste tu nešto, biće toliko.
Šta će vam još i građani?
Pa kad imate zaposlenih u administraciji vise nego i vozaca i mehanicara zajedno pa gde mala cena karta kad ja iz futoga sam idem kolima i ne kosta me gorivo vise nego cena karte znaci za mene samog se isplati a vi stavite 100 ljudi u autobus i vama se ne isplati. Ha ha ha
Zato uredno uzimaju kredite AIK banke obezbeđene menicama toplane.GSP je javno preduzeće koje se redovno zadužuje kod komercijalne Banke, a za to vreme grad prikazuje suficit u budžetu.
Zna se dobro ko je svojim dolaskom ovde doneo "kulturu" kompromitovanja jednog urednog sistema, kupovine radnih mesta za sinove i ćerke bez kompetencije za obavljanje određenog posla, i sve to bez imalo obraza i obraćanja pažnje da im to nije dedovina, već da je to javna imovina koju je neko pre njih gradio na zdravim osnovama za dobro svih. Sve to može da se ispravi ispostavom računa za naplatu svakom tom pojedincu koji je imao radni angažman u tom preduzeću unazad 30 godina, a za kojeg bi se utvrdilo (nije to toliko teško) da je na bilo koji način oštetio preduzeće, pa i prećutkivanjem nekih saznanja o nepravilnostima (a u opisu radnog mesta je bilo da se reaguje).
Samo 5 rashodovanih autobusa? S obzirom kako vozaci gsp voze te autobuse, brzo ce rashodovati i ostale. Minus od 202 miliona dinara? I jos se zale. Pa kad bi manje krali mozda bi bili u plusu. Kakvi linijski taksisti, kakvo smanjenje kupljenih karata. Zaustavite lopovluk u gsp pa necete biti u minusu
Mislim da u Novom Sadu treba ukinuti biciklisticke staze, treba napraviti sto vise kratera po ulicama, i tada ce gradjani manje koristiti svoje bajsove i automobile a vise preci na javni gradski prevoz. Mislim, ovo je napredna logika nasih savremenika u svim oblastima nasih zivota. Ko razume shvatice...
Jbg, svi zele da se komotno krecu gradom, pa koriste automobile ili bicikli. Ja prvi. I to je to. Koliko god daje gorivo skupo, tehnicki pregled je skup, popravke su skupe, koliko god da ljudi potrose, vozice se autom, po cenu da jedu kako treba.
Vecina vozaca nisu spremni za javni prevoz. Naglo koce, skrecu, ako im se kaze bilo sta - zapocinju svadju.
Polasci nisu redovni, desava se da se autobus sa frekvencijom polaska od 7 minuta ceka po 30 minuta! Ko ce normalan da ceka to ukoliko ima bilo koji drugi nacin transporta.
Autobusi su prljavi, smrde, cesto su izduvni gasovi unutar istog.
Ili ugasite kompaniju ili je privatizujte. Ovako samo vredjate gradjane koji koriste vase usluge.
-To što su vozači, kako mladi, tako i stariji generalno UŽASNI u svojoj vožnji (čast izuzecima) i objasniti im da trase po kojima voze nisu F1 staze u Monte Carlu
-To što su vam autobusi prljavi i spolja i iznutra kao da su sa deponije izvučeni pre sat vremena, da ne spominjem da prokišnjavaju i da su bušni na sve strane, tako da izduvni gasovi iz motora ponekad znaju i da duvaju unutra
-To što vozači bez obraza kradu na prodaji karata, čak su spremni da se fiziči obračunaju s vama kada im zatražite da vam daju kartu koju ste platili (govorim iz iskustva)
-To što kasne opušteno i po 10 minuta kao da to nije ništa
-To što autobusi, ako nisu klimatizovani, nemaju barem ni pristojno vetrenje, i što penzioneri i na +40 stepeni zatvaraju prozore zbog promaje
-To što nema više NI JEDNE noćne linije, tako da ako poput Pepeljuge, slučajno ostanemo u gradu posle ponoći, nemamo druge opcije nego da plaćamo taksi ili idemo peške
-To što većina buseva i dalje ne idu na gas, nego truju grad gore od uranijuma kojim su nas dragi prijatelji iz NATO-a "posolili" pre 20 godina
Kada sve ovo rešite, dignite cenu i za 100%, neću se buniti i rado ću kupovati kartu
Novom Sadu treba čist, električni javni prevoz (tramvaji i trolejbusi) koji bi bio besplatan, tj. da se finansira od akciza na gorivo.
Takođe treba unaprediti biciklističku infrastrukturu.Novi Sad je dovoljno mali i ravan grad da za 15 minuta biciklom možeš stići s jednog kraja na drugi.
Većina staza je trenutno u užasnom stanju. Sramota je da jedna Podgorica, koja gotovo da ni nema biciklista ima bolje staze.
bez šofera nema usluge, nema firme, nema ni plata za zaposleni stranački kadar. ugušili ste svoju zlatnu koku. Još koji put ćete iskukai pare od grada, i onda adio.
Tačno, sve manje građana se vozi jer sve manje građana ima u Novom Sadu.Dođoši su postali većina, a njima je polovno dizlo auto statusni simbol. Lično imam skoro nov auto koji koristom za tridesetak hiljada km van grada, u gradu je postalo nemoguće voziti .E da, cena vožnje sopstvenog auta je 30 % cene benzina po km, znači oko 50 dinara, ali kako to objasniti neobrazovanom stanovništvu.
Važno da su imali sredstva da zamene latinične table ćiriličnim. Za to se morao naći novac. Za kvalitet vožnje koga briga. Brže stignem peške nego novosadskim gradskim. U poslednjih nekoliko godina su ljudi iz prigradskih naselja kupovali mesečne karte međumesnih prevoznika jer su brže stizali do grada i bili redovniji. Ko želi da se vozi sat vremena od Veternika do centra Novog Sada? Pitam se da li čelnici GSP-a koriste gradski prevoz ili se voze službenim automobilima.
Привредна економија у таквим околностима налаже отпуштање радника у канцеларијама, смањење трошкова, побољшање квалитета услуга како би се привукли клијенти... Како је реч о фирми која не послује по правилима економије, биће још горе него што је сада...
Treba da vas je sramota kakve autobuse puštate u saobraćaj na 40 stepeni. O prljavštini stolica da ne pričam. Nemaju klimu, nemaju prozore i ti autobusi koji imaju prozore su pokvareni. Vozite nas kao stoku. Puno vam je i tih 65 dinara.
Treba je likvidirati i formirati novu privatnu.A inače je firma u vlasti SPS od 88.Bili su prvi u demostracijama "foteljaša"," autonomaša",prevozuli su ljude na ratušta u Hrvatskoj.Železnička stanica se ne vidi od parkiranih autobusa ispred.3 puta idu dva zglobna za IPTV fabriku.Migli su od fabrike naplatiti troškove prevoza radnika-cena karte+amortizacija vozila.
"Ipak, preduzeće je uspelo da potroši više goriva za prevoz od onoga što je predvidelo. Istovremeno je potrošilo manje prirodnog gasa od planirane količine. "
Gas ne moze bas lako da se krade. :D
Voze nas kao krompire, bahato, tako da ne mozes ni sedeti.
Kvalitet i ispravnost autobusa necu ni komentarisati, jer jadni vozaci se vozaju, tj nas vozaju u istim.
Autobusa u ovakvom stanju nema vise ni u Africi, samo kod nas u zemlji treceg sveta.
Npr u Subotici imaju i kamere, odu po redu voznje, mirno bez cimanja, jer su vozaci profesionalni a autobusi ispravni i cisti.
E moj Novi Sad u sta su te pretvorili, sramota
Evo par reči o kvalitetu ,broju polazaka i ceni.Malo je za neverovati da su polasci na sat i više a vikendom skoro da ih i nema.Sve deluje da neko smešta linijskim taksistima polaske.Kako je moguče da Čurug prevoz od Budisave do Novog Sada naplaćuje 120 din.kartu a gsp 165din.??Dali će se ikad desiti da policija isključi iz saobraćaja pretovaren autobus gde zbog nemara odgovornih u GSP-u bude i po 60-70 putnika"viška"
Za početak da počnete da perete i opravljate autobuse. Gušite se u admininistraciji, ali nema ko da pere autobuse. I da, sve je manje kuljenih karata jer su skupe. Autobusima se voze oni sa godišnjim. studentskim, đačkim ili radničkim mesečnim kartama.
Isto me košta karta u oba smera na f goru ili sa idem svojim kolima. Nema veze sa li imam prvu zonu markicu plaćam pun iznos kada sam i drugoj zoni. Umesto da odrade doplatu ne puna cena karata.
Strasno. Sve je ovo uvod u totalni raspad GSPa. Nije tacno d aje sve manji broj putnika. Sad ce raspust pa ima manje djala, ali ne moze se raci da se toliko dobro zivi da su ljudi presli sa GSPa na taxi(mislim na voznju po gradu tj do posla i nazad). Neverovatno je kako monopolista na trzistu ne moze makar da posluje sa dosta manjim gubicima. Javna preduzeca koja su usluga gradjanima ni ne treba da ostvaruju profit. Grad tj. mi gradjani smo dali 450 mil dinara za gorivo samo prosle godine. Sto ne kazu koliko ima zaposlenih i na odredjeno i neodredjeno. Koliko ih je na platnom spisku i peru pare za vladajucu stranku. To je najveci problem i trosak GSPa. Kad bi prestalo da se krade odmah bi bilo bolje. Bilo bi para i za autobuse i sistem naplate.
Vozači od 2013 god ukazuju na sve ono što je dovelo do stanja u kome se GSP trenutno nalazi ali nažalost na sve naše vapaje kako rukovodstvo firme tako i čelni ljudi u gradskoj upravi su ostali gluvi i nemi...
Poruka za nezadovoljne građane:svaki put kad nedođe bus tj. dođe do otkaza polaska sve primedbe usmerite ka kancelariji gradonačelnika jer to je jedino mesto koje ako bude dovoljno dugo i jako pritisnuto opravdanim nezadovoljstvom građana može dati određen rezultat.
Nenormalno veliki broj automobila je u gradu, trujemo se samo tako.
Ako želimo da smanjimo zagađenje, pošto nam svima treba kiseonik i čist vazduh, grad bi trebao da poboljša gradski prevoz. Ali mislim da ni to ne bi bilo dovoljno. Balkanski mentalitet je još uvek primitivan, svi voze automobile i na najkraću razdaljinu.
Svaki dan obrišem stona terasi, krpa bude crna. Mi to udišemo, posle nam kriv svako samo ne mi sami.
Živim u Veterniku i student sam. Da bih prešao 9km koliko imam do fakulteta koristeći se gradskim prevozom potrebno mi je više od sat vremena u jednom smeru. Leti 50 stepeni, zimi -5 u autobusu. Nove linije 51a i 51b idu na svaka 2-3 sata i pritom ne doprinose brzini dolaska do delova grada u koje većina ljudi ide. Mreža linija, barem ako govorimo o Veterniku je očajno izvedena. Čak je, od uvođenja tih novih linija, produžena putanja kojom autobus kruži po Veterniku i putovanje je još sporije. I onda se postavlja pitanje da li platiti mesečnu kartu 2000 dinara ili ići kolima do grada, pritom trošeći 3000-4000 za gorivo. Pa ko je ovde lud? A povrh svega, kada kupe nove autobuse, oni ih iznajme firmama za prevoz radnika, a nas koji smo godinama plaćali prevoz neka voze autobusi stari 20 godina u pomenutim temperaturnim uslovima. Niko ko je finansijski u stanju da se vozi kolima iz prigradskih naselja neće koristiti gradski prevoz, a verujem da i većina ljudi koji žive u gradu će radije, ako su zdravi, da prošetaju 15 minuta nego da čekaju autobus 10, pa da crkavaju od vrućine još 10. GSP se raspada i puca po svim šavovima, a meni je čak i drago zbog toga, jer se sve to dešava iz istih razloga iz kojih se raspada i država - zbog krađe i partijskih kadrova.
Treba poostriti kontrolu putnika i vozaca. Udjete u autobus platite kartu 110 a vozac vam da bledi papiric na kojem pise 65 dinara. Pretpostavljam da onda moze u dzep da stavi 45 dinara puta broj takvih karata puta broj radnih dana. Moze da zaradi vise od svoje plate a GSP ima manje prihode a mozda novac deli sa kontrolom i rukovodstvom pa moze tako da radi.
Autobusi u kojima se voze građani su sramotni, u totalnom raspadu i većina njih sigurno ne bi prošla zakonski minimum tehničkog pregleda. Da ne govorimo o ekologiji i koju količinu otrova ispuštaju u pluća građana. U svakoj normalnoj državi bi ovakvi autobusi odavno bili pod presom. Ovako izgleda javni saobraćaj kada ga preuzmu totalni diletanti sa Kruger Duning sindromom.
Možda im žao da se voze kad je karta tako jeftina. Mislim da će poskupljenje biti pun pogodak. Građani će da pohrle da se voze ako karta bude, recimo 100 dinara.
2007. godine sam se doselio u Novi Sad iz Beograda.
Iskreno, bio sam oduševljen gradskim prevozom jer su vozači poštovali tabelu polazaka i dolazaka na stajalištima i mogao sam da stignem gde želim bez da razmišljam da li će biti ili ne autobusa. Naravno kašnjenja su postojala, ali nisu bila ekstremna i ne uvek.
2019... Pre neki dan sam se vozio gradskim prevozom posle dosta vremena. Pošto ili idem peške, biciklom ili autom nisam koristio gradski prevoz. Elem, autobus na liniji 4 - kasnio je dobrih 15 minuta u odnosu na tabelu, matori Volvo ili tako nešto. Prljav spolja, prljav iznutra. Vozač gazi mašinu, vozi nas ko krompire, koči naglo pred samom stanicom... Horor.
Ruku na srce, vidim da su autobusi na liniji 11 i 12 novi, uglavnom na CNG, čuje se da radi klima... Ali isto tako vidim da su autobusi na linijama 1, 7, 8... prastari, i izanđali.
Šta se dešava sa GSPom ne znam - odnosno predpostavljam da umesto dovoljnog broja vozača, mehaničara i higijeničara, zapošljavaju referente i partijske kadrove. A sa takvom politikom - para nikada dosta, a prevoz nikada lošiji. U XXI veku, umesto da svi autobusi budu niskopodni, na CNG, sa rampama za kolica, klimatizovani, čisti... glavna rasprava je da li je tabla ćirlična ili latinična...
Novosađani, borite se za svoj grad! Od nekadašnjeg primera kako grad treba da funkcioniše i izgleda, ostala je samo senka.
Pa da imamo naviku da placamo kartu, bili bi sve novi autobusi...a ne ovako, ajmo svi na sverc... Treba nekad nesto i uloziti da bi ti se vratilo a ne samo uzimati sve za dzabe.
Sve manje građana koristi gradski prevoz, a oni traže povećanje cene karata!?!?! Jel neko ima dijagnozu, ili šta se dešava... Ko je ovde lud, a ko zbunjen?
povećajte cenu karte - to će sigurno uticati na to da se sve više ljudi vozi autobusom. sigurno je mnogima blam da se voze busom kad je tako jeftino, pa radije idu taksijem :) nek karta za bus bude bar hiljadarka, pa da vidiš kad nagrnu skorojevići da se voze ovim "ekskluzivnim prevoznim sredstvom". daj PET karata :)
Novi Sad - grad stvoren za biciklove, elektricne trotinete i pesacenje. Jedini ljudi koji realno imaju potrebu za prevozom su penzioneri i oni u prigradskim naseljima. Udjem u autobus jednom u 3 meseca kada je ruzno vreme.
Mala im cena karata? Da su im karte jeftinije, ne bi bilo linijskih taksija. Žale se na konkurenciju, kojoj se isplati da vozi za manje nego što oni naplaćuju. Cene prigradskih karata su jako visoke, nikada nije bilo da je finansijski isto da jedna osoba ide kolima i autobusom!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sve manje građana koristi gradski prevoz u Novom Sadu, GSP se žali na nisku cenu karte
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•19.06.2019.
•10:44 > 11:27
Komentari 117
Xxx
Dragan
Aurora
1. Neuredjena stajalista.Recimo Safarikovoj,ni klype ni nadstresnice,kisnemo,bije nas sunce....Da ne govorim o stajalistima na periferiji,negde sve zaraslo u travu,mislim da ce svaki cas da me nesto ujede iz trave,pa stojimo blize drumu.
2. U autobusima guzva ,smrad,vozaci ne voze bas za pohvalu,putnici nedisciplibovani,guraju se,kradu, itd da ne nabrajam..
3 A i ova dva autobusa sto su eksplodirala i izgorela bas me je uznemirilo.Plasim se da prolazim pored njih a nedaj boze da se vozim.
koristim biciklo i linijski Novus taksi kada imamnovca vozim i svoj auto.
Бачкуља
Sabirak
Pfff
Inače izbegavam da koristim gradski prevoz upravo zbog lošeg stanja autobusa i nepridržavanja reda vožnje, tako da radije idem peške, po potrebi taksije, realno Novi Sad je mali grad.
Vučko
Daniel
Tela baba lan
dragan perković
Vlada
Srdjan
Skojevac
All kume zovem te kasnije
Da kupujem nesto
Oops
Trt
Stvarno ne znam koliko pijan ili lud moraš da budeš da zanimanje taksiste nazivaš gospodskim. Ima tri kul lika u Novom Sadu koja su zalutala u vaš posao, ostali ste u suštini badavadžije između (polu)ozbiljnih poslova. Pokri se lepo ušima i tišina.
Tijana NS
Ljiljana
100% Таксиста
021
Svetlana NS
bus purnjaus
Maria
Opalim te golim
Novosadjanin
Novi Sad
Jovann
sahi
Kad mu majstor da po gasu ostaju oblaci dima koji se tesko razilzi po slebom vetru, a ja se odmah setim Vucevica.
Zao mi nase dece koja ce to da plate svojim zdravljem. Koristim GSP decenijama i ne secam se da je bilo ovako tesko.
Hvala vam zbog toga gradonacelnice. Ili mozda bolje AV-u da se zahvalim, ipak ga je on tu postavio?
Ivi
Jovo Coric
Za VladimirNS
hej a gde je tek Budisava čak iza Kaća 1 stanica u gradu 65 din a do Budisave 165...
Stavis po 50 putnika u svaki bus. do kraja voznje za vetermnik se naplati 50 ili 60 karata a za 8 mozda i 250..samo ulaze uzlaze.
POzdrav :)
Vozac
Komsha
Pa samo odes do Segedina, prolazim pored jedne bus stanice i tu neki displej svetleci, pogledam bolje i vidim da ispisuje za koliko minuta koji bus/linija stize,eeeejjjjjjjjj?!?!?!?! I stanem i cekam iz radoznalosti, i stvarno stize sve u minut, a gde smo mi od ovog ljudi moji...
Нови Сад
Такође, овај град сада има пола милиона становника, и из године у годину ће расти, како површински тако и по броју становника. Самим тим, биће и више корисника градског превоза.... па нека ова силна администрација мозга над овом једначином из трећег основне.
Trt
Kako da ne, propao je javni prevoz zato što vi taksisti niste gospoda, a ne zato što je lopovski talog razvukao GSP.
Bilo da vas je 300 ili 1300, opet ćete svi kolektivno slaviti svaku slavu i verski praznik i ostavljati ulice prazne, kao lenji bašibozuk koji jeste.
Dejan
/
/
osim ako to nisu botovi po zadatku da sire takvu mantru
Tasić 1951
Plate u Pragu su 1100 eura prosek 30 hiljada ceskih kruna sto je naspram mesecne karte 300 kruna tek mozda 1% plate.
http://www.myczechrepublic.com/prague/tickets_fares.html
U Novom Sadu su plate prosek 250 eura a mesecna karta 25 eura dakle cak i 10% mesecne plate u vecini slucajeva ako se radi o periferiji.
Ovaj u Pragu se vozi klimatizovanim novim metro vozovima i to tri linije ukupne duzine 65 km podzemnih metro pruga ispod zemlje i tramvajima koji stizu na svakih 3-6 minuta starosti do 15 godina za 12 eura mesecne karte sa platom od 1100 eura,ovaj u NS-u se vozi krsevima iz 1969 e godine bez klime sa platom od 250 eura koji stizu na svakih 30 minuta.
Kako se isplati GPS u Pragu da na plate od 1000-1100 eura daje mesecnu kartu svega 12 eura.Pa valjda bi trebal da bude barem 100 eura naspram plate odnosno 10% plate kao u NS-u?
A da pa Prag nije u Srbiji vec u Ceskoj.Sad mi jasno.
gsp
Iz smrti za slobodu
sloboda uvek niče,
kao što iz cvetnog semena
mora nići cveće,
i kao sto se iz gnezda
uvek izleže ptiče.
Moja firma je naučila da pati,
mučenica je od uvek bila,
oduvek komadana;
ona zna:jednog dana
opet će postojati,
već je razmaknula krila.
Naše firme nestati neće.
O bratstvu ona je uvek snivala,
odricala se zbog njega
i ispaštala.
Moja je firma oduvek davala,
i u ima bratstva praštala,
praštala.
Moja firma propasti neće.
Uvek je proročica bila;
sred neprijateljskih tamnica i
šiba,
sva vremena crna,
kad narodi po magli blude,
pasii iz naših kolibaa,
kako kukolj od zrna,
odgvajali su od istina
misli lude.
telep
kimi
1.Zajebite cirilicu nego pisite latinicom i na engleskom na displejima
2.Smanjite zaposlene u kancelarijama i te pare preusmerite na vozace recimo, pa ce mozda neko i hteti da vozi
3.Uvedite tramvajski prevoz, em je lakse vozacu, em moze vise putnika da vozi, em imao bi apsolutnu prednost u saobracaju.
4.Napravite prilaze stanicama tako, da u njih nije moguce ni uci bez karte, a ne da vozac bude kontrolor i izbacitelj ..
Svaka gradska vlas samo u svom mandatu od 4g da je uradila 1 liniju ,mogli ste uraditi 4 linije do sada, i centralni terminal recimo iza Z stanice ,pod zemljom ...
Al jbg .. Srbi su to .. leva ruka desni dzep .. a posle znaju da kukaju ..
100% Таксиста
Нешо, одлазак аутомобилом на посао, није само потрошено гориво. Гориво је 20% уложеног у вожњу аутомобила.
@Zeka
@salajcan
Mile
@d.
Gracia
Privatnik
Šta se brinete za sve postoji rešenje!
:D
Bojan
Vozac
Nesa
salajcan
Mare
d.
Dada
Arci arci
N
milicica
Teča
VladimirNS
nesrazmere
gsp cenama karata u gradu pokriva cene prigradskih karata
65 din za 1 km ili 4 a od ns do Budisave ima 17-18 km. a cena je 165 din
dakle nije mi se poričinjElo već je tako. 4 x duza voznja je 2,5 x skuplja .
Loša Vam matematika. Linija 8 ima trasu na primer oko 9km kroz grad. Plus do Budisave ima mnogo manje stajališta , semafora tako da je potrošnja goriva značajno manja.
Do Veternika je 110 dinara, a kraća je relacija od dosta gradskih linija. Pre neki dan sam se vozio od centra Veternika Dunavprevozom iz BP, i karta 90 dinara, sediš, klimatizovano, normalna muzika. Naravno, staje samo u centru veternika, satelit, futoška i železnička. Da ne pričam da je za 2018. od grada subvencija za JGSP bila 350.000.000 dinara (skoro tri miliona evra). Mora to bolje i efikasnije da funkcioniše
Voljeni
2. GSP porušiti i na njegovom mestu podići tržni centar. Izvođač.... treba li da pišem?
3. Radnike prodati preko neke od agencija za lizing radne snage.... Hrvatskoj ili Nemačkoj.
Zar sve ja moram da vam rešavam?
VladanO
Vise nemaju dovoljno stolica po kancelarijama pa moraju da ih raspodele da rade u dve smene, dok sa druge strane imaju manjak vozaca, pa moraju da vracju penzionere na posao jer su mladji vozaci otisli da voze po inostranstvu.
Bila prica ranije da je jedan od novih direktor kada je zaseo u fotelju odmah narucio 100 novih stolica za kancelarije.
Da li je to istina ili "samo prica" zakljucite sami?!
Da bi poslovanje GSP-a bilo bar priblizno odrzivo verovatno bi odnos zaposlenih kancelarija:vozaci trebao da bude 1:4 a NE kao do sada.
Ako se ovako nastavi ne gine nam privatnik koji ce prevoziti putnike a tu novu "visu cenu" cemo platiti svi mi koji koristimo GSP. S druge strane i ovako ne valja a posredno sve te troskove opet placaju gradjani NS i okoline.
Ne zna covek sta je manje zlo?!
GSP korisnik
Nemanja
Roki
Kovilj-Budisava
65 din za 1 km ili 4 a od ns do Budisave ima 17-18 km. a cena je 165 din
dakle nije mi se poričinjElo već je tako. 4 x duza voznja je 2,5 x skuplja .
purgerNS
ZG karta kosta 0,65 eura i vredi 1,5h u jednom pravcu u niskopodnom MAN-u sa klimom,čist
znači u Zagrebu sedneš i voiš se 90 minuta..izađeš obaviš nešto i nastaviš..a autobusi tihi,čisti
vozači plaćeni oko 900 eura
ja u NS sednem kod ž.stanice i izađem kod kokre..puk...karta više ne važi
a karte..ni pdv ni fiskalna ni poreklo ni ...odcepi ti nekakav papiric pa se ti objasnjavaj
vozači opravdano živčani a plata im 350-400 eura
ma samo vi dižite cenu karata...nek ide život..ko j.. narod kad je marva
/
prag, karta za sav javni prevoz/cak i za srbimaturistickuatrakciju-metro. posto ih nista drugo ne interesuje jer u srbiji ruse takva zdanja/:
24h= 4 evra, 72h=12 evra
matematika
Zeka
Zaista ne razumem
Čemu sad GSP-u trebaju građani? Pa pošteno su platili porez Gradu.
Lepo vi imate svoje kancelarijske partijce, nek oni lepo vode evidenciju da li je ta šaka jada od
preostalih vozača i mehaničara stigla na posao, posle lepo odu po svoju kiflu, Grad plaća šta vam treba... i Bog da vas svidi!
Ihaj!
Kad ustreba Partiji autobusa za neko tapšanje, kupili ste tu nešto, biće toliko.
Šta će vam još i građani?
Nikad zadovoljni...
Djole
Voja
Vojvodina
Legal
NezavisniVojvodjanin
Dragan
NezadovoljniKorisnik
Polasci nisu redovni, desava se da se autobus sa frekvencijom polaska od 7 minuta ceka po 30 minuta! Ko ce normalan da ceka to ukoliko ima bilo koji drugi nacin transporta.
Autobusi su prljavi, smrde, cesto su izduvni gasovi unutar istog.
Ili ugasite kompaniju ili je privatizujte. Ovako samo vredjate gradjane koji koriste vase usluge.
Komsija
Prvi: karta 20 dinara, karta za sat 50, celodnevna 100. Mesecna 500. Prorediti linije na svakih pola sata, ali da budu tacne u sekund.
Drugi: ukinuti autobuse, uvesti jednu kruznu tramvaj liniju po celom gradu, 24 sata. Karta 50 dinara, dnevna 200, mesecna 1000.
miki
-To što su vozači, kako mladi, tako i stariji generalno UŽASNI u svojoj vožnji (čast izuzecima) i objasniti im da trase po kojima voze nisu F1 staze u Monte Carlu
-To što su vam autobusi prljavi i spolja i iznutra kao da su sa deponije izvučeni pre sat vremena, da ne spominjem da prokišnjavaju i da su bušni na sve strane, tako da izduvni gasovi iz motora ponekad znaju i da duvaju unutra
-To što vozači bez obraza kradu na prodaji karata, čak su spremni da se fiziči obračunaju s vama kada im zatražite da vam daju kartu koju ste platili (govorim iz iskustva)
-To što kasne opušteno i po 10 minuta kao da to nije ništa
-To što autobusi, ako nisu klimatizovani, nemaju barem ni pristojno vetrenje, i što penzioneri i na +40 stepeni zatvaraju prozore zbog promaje
-To što nema više NI JEDNE noćne linije, tako da ako poput Pepeljuge, slučajno ostanemo u gradu posle ponoći, nemamo druge opcije nego da plaćamo taksi ili idemo peške
-To što većina buseva i dalje ne idu na gas, nego truju grad gore od uranijuma kojim su nas dragi prijatelji iz NATO-a "posolili" pre 20 godina
Kada sve ovo rešite, dignite cenu i za 100%, neću se buniti i rado ću kupovati kartu
biciklista
Takođe treba unaprediti biciklističku infrastrukturu.Novi Sad je dovoljno mali i ravan grad da za 15 minuta biciklom možeš stići s jednog kraja na drugi.
Većina staza je trenutno u užasnom stanju. Sramota je da jedna Podgorica, koja gotovo da ni nema biciklista ima bolje staze.
pera
Vozač
Zli
Jasmina
Cubi
Mile
Nemoguće se prevesti od tačke A do tačke B u Novom Sadu ispod 45min vožnje sa presedanjem, na razdaljini od 5-8KM, probajte samo uraditi test...
Isto tako, otiđite do Beograda, ne morate dalje, ista vožnja, trajaće 15-20 min
jer su autobusi česti i može se na njih računati.
Ovde je situacija užasna, linije GSP-a nisu menjane 50 god, rade kao 2 nova bulevara i 2 polovične linije busa su napravili ?!?
Ajde otiđite sa telepa u petrovaradin?
Otiđite sa telepa u kamenicu?
Kako očekujete grad da se razvija, osim automobilima...
Gladius et anus
NS021
dragan perković
alex
Gas ne moze bas lako da se krade. :D
Реља
Cutie
Kvalitet i ispravnost autobusa necu ni komentarisati, jer jadni vozaci se vozaju, tj nas vozaju u istim.
Autobusa u ovakvom stanju nema vise ni u Africi, samo kod nas u zemlji treceg sveta.
Npr u Subotici imaju i kamere, odu po redu voznje, mirno bez cimanja, jer su vozaci profesionalni a autobusi ispravni i cisti.
E moj Novi Sad u sta su te pretvorili, sramota
slika opsteg stanja
Kovilj-Budisava
Bora
Dušan
Darko
Goran
Poruka za nezadovoljne građane:svaki put kad nedođe bus tj. dođe do otkaza polaska sve primedbe usmerite ka kancelariji gradonačelnika jer to je jedino mesto koje ako bude dovoljno dugo i jako pritisnuto opravdanim nezadovoljstvom građana može dati određen rezultat.
Nana
Ako želimo da smanjimo zagađenje, pošto nam svima treba kiseonik i čist vazduh, grad bi trebao da poboljša gradski prevoz. Ali mislim da ni to ne bi bilo dovoljno. Balkanski mentalitet je još uvek primitivan, svi voze automobile i na najkraću razdaljinu.
Svaki dan obrišem stona terasi, krpa bude crna. Mi to udišemo, posle nam kriv svako samo ne mi sami.
Jovan
Cvrx
steva
Pera
Drug Crni
Laloš
Branislav
Nomad
Iskreno, bio sam oduševljen gradskim prevozom jer su vozači poštovali tabelu polazaka i dolazaka na stajalištima i mogao sam da stignem gde želim bez da razmišljam da li će biti ili ne autobusa. Naravno kašnjenja su postojala, ali nisu bila ekstremna i ne uvek.
2019... Pre neki dan sam se vozio gradskim prevozom posle dosta vremena. Pošto ili idem peške, biciklom ili autom nisam koristio gradski prevoz. Elem, autobus na liniji 4 - kasnio je dobrih 15 minuta u odnosu na tabelu, matori Volvo ili tako nešto. Prljav spolja, prljav iznutra. Vozač gazi mašinu, vozi nas ko krompire, koči naglo pred samom stanicom... Horor.
Ruku na srce, vidim da su autobusi na liniji 11 i 12 novi, uglavnom na CNG, čuje se da radi klima... Ali isto tako vidim da su autobusi na linijama 1, 7, 8... prastari, i izanđali.
Šta se dešava sa GSPom ne znam - odnosno predpostavljam da umesto dovoljnog broja vozača, mehaničara i higijeničara, zapošljavaju referente i partijske kadrove. A sa takvom politikom - para nikada dosta, a prevoz nikada lošiji. U XXI veku, umesto da svi autobusi budu niskopodni, na CNG, sa rampama za kolica, klimatizovani, čisti... glavna rasprava je da li je tabla ćirlična ili latinična...
Novosađani, borite se za svoj grad! Od nekadašnjeg primera kako grad treba da funkcioniše i izgleda, ostala je samo senka.
Niko
Aleksandar
ex chapman
gras je nas
Lalo
Lala
rale
biba
Komsija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H