Parking u Novom Sadu morao bi da postane skuplji, javni prevoz kvalitetniji, a nije nemoguće uvesti i posebnu naknadu za posedovanje dva ili tri vozila, smatraju stručnjaci Fakulteta tehničkih nauka, koji su poslednjih meseci radili detaljnu studiju saobraćajne situacije u gradu.
Zasto trpite nesposobno rukovodstvo Spensa
Kriju se iza vas?!
Nisu u stanju da organizuju nocno kupanje na bazenu. Nocu ima 30 stepeni, sta je problem.
Prosle godine se setili polovinom avgusta.
Toliko dobrih stvari ste uradili za grad, nemojte da vas šaka nesposobnih odvuce u ambis.
Posebna tema je da grad od 400.000 stanovnika ima samo 2 otvorena bazena, ali ovi sa Spensa ni to ne mogu da organizuju
Ma dajte ljudi, samo tražite načine da nam otimate pare.
Imate idijote zaposlene i ovakva rešenja me ne čude.
E jednog dana će ovom narodu nadam se proraditi mozak.
Ideja ima smisla, naravno, naterati ljude da manje koriste auto, sto je dobro, jer smo svi navikli na auto. Polazim od sebe. Ali, vazno je da gradonacelnik naglasi da u poslednjih 20 godina je lose radjeno. Pa, kako imate obraza da uopste tako nesto pominjete. Gradite zgradurine usred centra, strasno. Necemo vise moci da disemo, a ne da parkiramo auto negde. Sramota!! Novi Sad grad kulture, jadno, smesno, zalosno!! Napraviste cirkus od grada.
S obzirom da penzioneri koji imaju preko 65 god besplatne autobuske karte, ne treba im davati vozačke dozvole.
To što troše ne benzin, registraciju, tehnički, mogu sebi da priušte taxi ako je baš nešto hitno.
Ovi ko na časove da idu.."gradićemo 5 ovoga, 30 onoga, 7 ovoga.." a mi svi da padnemo na teme. E aj sad 1000 nečega ćete graditi. Niste u stanju da poravnate trotoare i da ih izbetonirate..u gradu kuture?!?! 800 metara krug oko centra trotoari polomljeni..nivelacija zgrada nepoznat pojam a hvalite se da će graditi..tra la la... budalaštine. Svako vidi kako mizerno održavate grad. Pa Novi Sad je postao selendra, što zbog ljudi što zbog lošeg upravljanja.
I dan danas vlast u gradu ne zabranjuje i ne prekida gradnju ako nema dovoljno parking mesta a ovi sa FTN mnogo pa pametni da posebno kaznjavaju nekoga ko ima 2 i vise automobila a verovatno onda firme posebno.
Ono sto bih im rekao ne bi bilo objavljeno ali je svakako sve isplanirano da 1 sat bude 1 evro pa vi lepo na izbore i glasajte za to.
Šta ćemo onda sa rezervisanim parkinzima koji su izdati firmama koje se nalaze u objektima za koje nje planiran dovoljan parking za poslovne aktivnosti..? Ima i dva po firmi. Pa onda mesto za invalide što je naravno obavezno, nema spora. Pa mesta na kojima nemože ni da stane auto.. Onda silna napuštena vozila na slobodnom parkingu. Eto da se prvo to malo sredi odmah bolja situacija.. Pa zaustaviti dalje gradnju bez ibezbeđenja parkinga. Pa onda rešavamo dalje.
Да ли су то они исти стручњаци који су за време напредне власти 2004. - 2008. године дали дозволу Парк Ситију да уместо градње гараже четврту зграду изгради као стамбено пословни објекат, а то за последицу има хаос са паркингом на Лиманима? Или су то они исти стручњаци који су избацили обавезу обезбеђивања паркинг места по стану у новоизграђеним објектима и заменили то плаћањем новчане казне? Или су то ипак они стручњаци што 200 метара пута кроз Кинеску четврт граде годину дана?
Који год да су то стручњаци, њихов план је Смрт план за Нови Сад.
prvo GSP treba da prestane da naplacuje svojim vozacima sto voze klimatizovane autobuse, pa bi prevoz automatski bio kvalitetniji, jer klimatizovani autobusi postoje....drugo, sva okolna mesta koja su povezana prugom sa gradom bi trebala da dobiju redovne vozove, na 15 minuta do pola sata, em je prevoz jeftiniji, em bi ljudi mogli lepo da spakuju bicikl u vagon i posle da se vozaju po gradu, i eto smanjenja broja automobila u gradu....trece, i najbitnije, parking servis naplacuje parking vec skoro 30 godina, mozda gresim, a nisu izgradili nijednu javnu garazu, samo obelezavaju parking mesta, gde ona vec postoje, postavljaju znakove sa obavestenjima i to je sve gde trose novac, pa gde su ti silni novci koji su im uplaceni? parking ne bi trebao da poskupi bar dok se ne izgradi 5-10 javnih garaza, a ni onda ne bi trebalo jer ce im se profit visestruko povecati izgradnjom istih....na zalost i profesori rade onako kako im se zapovedi....
Samo da ima neko fancy ime.
Zar ti stručnjaci ne vide da su nam prioritetnije druge stvari?
Recimo kvalitetniji afalt. Popune rupe, padne kisa, za nedleju dana rupa na istom metu.
Ili, divljanje vozilima. Hajde da kretene od vozača uklonimo sa ulica. Svaki dan gledam nekog kretena kako cik-cak zaobilazi vozila, kao da su na trkama.
Moze i ovo, trebalo bi da je na prvom mestu - isplata alimentacija. Bivsi muževi ih uporno uspevaju izbeći. Jednostavno ne plate i nikom ništa.
Imam još toga, ali ono... smart plan...
Ispravka, nije se povecao broj vozila 100 po glavi stanovnika, nego 100 vozila na 1000 stanovnika. To je jedinica mere motorizacije. O iskustvu i strucnosti Dr Bogdanovica i njegovih saradnika ne treba polemisati, jer su to svetski priznati strucnjaci.
Sada se oni igraju boja sa zonama, a odgovornosti nema.Svaki dinar naplaćen za neuređeno parking mesto je skup.Prvo što treba uvesti je da neuređena parking mesta ne ulaze u sistem naplate.Drugo, za parking mesta koja se naplaćuju mora biti garantovano čišćenje od snega.Potpuno je suludo baviti se bojama, a osnovne stvari nisu rešene.
Pa upravo je svojom izjavom da ne želi da živi u palanci, JASNO IZJAVIO svoj palanački tok misli karakterističan samo i isključivo za ljude koji svim željama pokušavaju da napuste svoje rodno mesto jer je "malo", "dosadno", "nema potencijala" itd.
Ljudi u gradu nemaju potrebu da blate naziv palanka i da je stavljaju u negativan kontekst. Kulturni ljudi se ne bave drugima i ne upoređuju sa drugima. Zadovoljni ljudi, sigurni u svoju struku i znanje za obavljanje posla kojim se bave, ne strahuju da će im grad postati palanka i tako izgubiti poziciju gradonačelnika.
E naš gradonačelniče, kako ti ne znaš šta trebaš da radiš, a mi ne znamo kako da te podučimo.
Tesko da ce oni sto dolaze kolima na posao preći na javni prevoz. A i zašto bi kad imaju besplatan parking ispred firme gde rade. Auto stoji na parkingu 8 sati besplatno, pa sto ne bi isli kolima do posla.
Sijecam se jednog gradjevinca u razgovoru o potpisu ugovora sa najpoznatijim gradjevinsko arhitektonskim poduzecem u N.Sadu: Ma sta ce meni bolan statika, sta ovo da placam dva miliona, jesi lud? Vidju ba, znam ja da zidam, ja iz Krajine sve kuce po selu pozidao. E sve dok nam ovakvi prave zgrade i unistavaju autohtone kuce Vojvodine i medju dve zgrade urbanisticki zavod odobrava da stoji stara kuca to je sprdacina od grada.
O čemu priča gradonačelnik, kada nam grad urbanistički uređuju investitori izgradnjom na 110% stepena izgrađenosti zemljišta izbacivanjem terasa preko veličine placa. Takva je Grbavica, Detelinara, a bogami se poznata GaleNS firma namerila i na Salajku ogromnim kompleksom zgrada gde je ostavio mesta za tri drveta koja sunce neće videti i zamislite nazvao ga Kraljev park. Misleći verovatno na sebe kao kralja-investitora. A o spodobi u centru grada na 13 spratova ne bih ni da pričam-dakle za perking, zelenilo, parkove i dečija igrališta nema mesta pojele ih zgrade. E sad se neko dosetio da pravi smart siti, pa drugari to se planira to se ne ugrađuje u urbanističku nakazu!
Да ли је неком у будућем см(а)рт граду пало на памет да измести камионе и тешки саобраћај (читај загађење) из Корнелија Станковића и Детелинаре?
Можда није смарт идеја али је смрт!
Automobil, bicikl, autobus, pesacenje. Cetiri mogucnosti da se krecemo kroz grad a od toga samo je autobus - javni prevoz. Ovo sta sam procitao je optimizacija postojeceg stanja ali ne vidim nista novo. Tramvaj? Gondole? Metro? Nista od toga za sada ni kao ideja. Svi u gradu treba da se krecu biciklima, pesice ili javnim prevozom. Kad plan svede upotrebu automobila na minimum, onda ce biti dobar plan. Novi Sad kao ekoloski, zeleni grad, to treba da je opredeljenje. Ili cemo opet da cekamo da nam EU to kaze?
Novi Sad je urbanisticki osakacen i tu pomoci nema.
Ove sadasnje izjave oko pomoci gradjanima su obican cinizam.
Smart za dodatno uzimanje para narodu iz dzepa nije smart
@Vikica
Ovde je upravo poenta da se vise koristi gradski prevoz a ne sopstveni automobili, pogotovo gradjani koji su zaposleni u firmama gde su parking zone koje se naplacuju. I pritome, ako imate pare za benzin imate i za parking.
...pred svinje.
da me ne shvatite pogrešno - ne mislim da je ova "naučna studija" gospode sa FTN bog zna kakva mudrost. hteo sam da kažem da ŠTA GOD da se smisli, predloži, uvede, napravi... ma da je od zlata - vi ćete to da za... - pokvarite!
prosti ste takvi - skloni javašluku i autodestrukciji!
Većina ovde što piše i komentariše verovatno nije kročila dalje od NS-a i bila u gradovima poput Pariza ili Njujorka.
Profesor Bogdanović je profesor na Saobraćajnom fakultetu već 25 godina i ljudi koji pričaju o proveri njegove diplome su malo smešni.
U Njujorku npr, kad sam bio pre 10 godina, se naplaćuje prolaz kroz Linkoln Tunel 11$, a to je samo ulaz na Menhetn, da bi posle plaćali parking oko 12$ pola sata boravka vozila u garaži. I dalje je tamo gužva u saobraćaju ali većina ljudi koja dolazi samo na posao na Menhetn koristi javni prevoz.
Tako da kad bi se više koristio javni prevoz, bio bi i kvalitetniji i pouzdaniji. Gužve bi se smanjile po celom gradu. Danas svi parkiraju i stanu gde hoce, upale 4 žmigavca i sve je ok. Stanu na sred Bulevara ili bilo koje ulice ispred mesta gde kupe npr cigare ili kiflu, ne razmisljajuci da blokiraju saobraćaj i prave gužvu.
Roditelji voze decu u skolu i staju na ulicu da deca izadju a oko skole parkinga koliko volis, ali ne oni stanu na kapiju da deca ne bi prepesacila 50 m, boze moj umorice se.
Postal smo jako lenja i sebicna nacija i samo na sebe mislimo.
Ja kad sednem u auto od 10 minuta voznje bar 5 obilazim nepropisno zaustavljena vozila po put sa 4 žmigavca, tako da mislim da je profesor upravu i da treba povecati i cenu parkinga i goriva.
A gde pise da morate ici kolima na posao?
@kasabonacelniku Milosu Vucevicu bih predlozio da ide do Futoske pijace i pogleda na sta nam (ne njemu) lici grad.
Neka objasni naredbu Komunalnoj Policiji da ne diraju preprodavce na ulicama jer se tako cuva socijalna karta, citaj glasacko telo...
Што се тиче паркинга, треба да је 5 пута скупљи. Не да нико више у центар неће БУС превозом. Такса за 2 или више возила се не треба уводити, једино да на истој адреси не може да се добије 2 и више резервације за паркинг. А контрола паркирања на недозвољеним местима да се појача и кажњава. Сва возила да се равноправно третирају. Да нас не интересује чије је возило. Паук да носи и Џипове, а не само сиротињска возила. Свако ко има боравак у НС да регистрацију има НС и да овде плаћа таксе при регистрацији, а не у ХР, ЦГ или било ком другом граду Србије, а користи привилегије НС и Србије.
Ajde rešite smart rupu koja se pojavila na južnoj strani Varadinske duge, pa da vam onda nešto poverujem. A i ograda će uskoro da otpadne pošto je trula.
Да пренесем искуства са Нове Дтелинаре и поставим пар питања, констатација:
До када смарт града или њене смарт институције мисле да дозвољавају камионе кроз Корнелија Станковића?
До када ће дозвољавати да раскрсница Илије Бирчанина и Јанка Веселиновића буде раскрсница са највише удеса у граду, а у непосредној су близини вртића и уметничке школе?
До када ће се дозвољавати дивљање возила (има и камиона са приколицом што развозе две гајбице банана у вечерњим сатима, на циради пише "Ацико") кроз улицу Јанка Веселиновића?
Да ли ико размишља да поменуту улицу, прекривену бетоном, претвори у пешачку зону, као и простор око цркве и поменутих вртића и школе и да ли неком пада на памет колико би то подигло зеленило и квалитете живота у граду?
Да ли ико у овом граду размишља у правцу подизања квалитета живљења, па и по цену драстичних мера као што су, рестрикције и ограничења вожње аутомобила?
Да ли је могуће да европска престоница буде град који је означен на дну по количини зеленила у граду?
А може се овако до сутра, верује да сваки кутак и део града има милион проблема
Javne površine su svih nas i da li je normalno naplacivati parking?
Koji zaposleni ima para da placa parking,dnevno 360 din,tj.mesečno oko 8.000 din,sa bednim zaradama od 25 do 50 hiljada.
Vlastodršci puni para,levitirali od Naroda,a to nikako nije dobro.
Pa naravno, od službenih automobila AP Vojvodine, Grada Novog Sada, javnih preduzeća... ne može se voziti, oni najviše stvaraju gužve, crnih škoda kao...
Opet iskustvo iz Antalije dvomilionskog turskog grada. Parking na javnim površinama (ulicama) se ne naplaćuje. Plaća se samo na privatnim parkinzima. Za gradski prevoz postoji aplikacija i na mobilnom svakog momenta možete videti gde se tog momenta nalazi autobus koji čekate.
Ma hajde...Dečija bolnica : majke spavaju na podu, nema mesta u vrtićima, škole samo pojedine se nadograđuju ( zna se i zašto), parkovi nisu ograđeni, nema dovoljno kanti, lađa, klupa. O gradskom prevozu i njegovom napretku sve su kometatori napisali, stajalištima. I sad vam treba stručnjak da vam ukaže na probleme i predlozi predlog?? I onda da se plati projekat koji će pisati još 10 godina pa će se možda i realizovati za 20. A tad možda gradonačelnik bude neki Kinez ili Nemac...Da li se bliže izbori?
"Ja mislim da bi naplatu parkinga naprotiv trebalo ukinuti. Svrha naplaćivanja parkinga bi valjda trebalo da bude, da se poboljša situacija sa parking mestima, odn. da se od tih prikupljenih stredstava finansira izgradnja parking garaža. "
Silno grešiš sinko. Svrha je destimulacija korišćenja privatnih vozila za određene destinacije poput strogih centara gradova.
Pa ovi nas zajebavaju,plati ulaz u park,parking itd,a u grad se nista neulaze,bulevari katastrofa,da bice krpljeni,juju,grad omladine i prestonica kulture,aa,treba izaci na ulice
Ja mislim da bi naplatu parkinga naprotiv trebalo ukinuti. Svrha naplaćivanja parkinga bi valjda trebalo da bude, da se poboljša situacija sa parking mestima, odn. da se od tih prikupljenih stredstava finansira izgradnja parking garaža. Za 10 i više godina koliko se parkinzi naplaćuju situacija se samo pogoršala. Koliko je meni poznato Parking servis radi sa gubicima. Planirane garaže će pretpostavljam finansirati privatne firme koje će naplaćivati parkinge, ili će ih opet finansirati građani preko poreskih sredstava. Prema tome pokazalo se da naplata parkinga nema nikakvu svrhu. Trebalo bi ukinuti naplatu parkinga i zatvoriti tu firmu. Time bi se smanjilo trostruko opterećivanje građana. Prvo zbog naplate parkinga, drugo zbog poreskih sredstava kojima pokrivamo gubitke Parking servisa i treće zbog budžetskih sredstava kojima se finansira izgradnja garaža.
Prof. Bogdanović je izuzetan stručnjak. Treba slušati šta čovek priča.
Ja bih tu, da se ja nešto pitam, a pitam se živim u ovom gradu, još maksimalno proširio pešačku zonu u centru, koliko god je to moguće.
Cak i da je to tacno, mada ce biti obrnuto od "..da ce da iseljavaju bosance..", ko ce popraviti to sarenilo zgrada, sa falsh ugradjenim materijalima, bez dovoljno parkinga, bez hidroizolacije, sa ne adekvatnim kapacitetom gradskih instalacija (voda, struja, kanalizacija...), sa ruznim izgledima zgrada koje lice na uskrsnje jelke? Da li je uopste ikada moguce sve to popraviti da Novi Sad lici na grad? Ko je odgovoran za sav taj javasluk u stambenoj izgradnji poslednjih 30 godina? Ocigledno sam postavio glupa pitanja na koje niko u gradu ne zeli/nece da odogvori.
Posle 30 godina urbanisticki i arhitektonskog skrnavljenja grada, sada cete da glumite i bacate pare na neke glupe studije. Novi Sad je razoren i unisten od strane raznih sumnjivih investitora, arhitekata, cinovnika (nekadasnjeg ZIG-a) i JP Urbanizma. Ovo su samo spin i marketing vesti da bi se ovcama-narodu poslala poruka da se nesto "ozbiljno" radi u gradu. Zao mi je mnogo, ali ovom gradu vise nema pomoci, nekada je bas bio lep grad za zivot.
Da se Novim Sadom voze samo skupi automobili. Hoce da eliminisu stare automobile i tako ljude koji ne voze azdaju,primorace na bus.Tako ce nam pokazati kako je standard porastao neverovatno.
Znači nije dovoljno što plaćam auto i pdv i registraciju nego će država da me dodatno oporezuje ako imam dva auta? Recimo jedan veliki za posao i jedan mali za grad? Siguran sam da to nekako zadire u moje lične slobode.
Vidim da je poenta da se ceo grad pretvori u jednu veliku parking zonu pa da se bez muke namlatite para...Sve zonirajte i Limane i N.Naselje pa neka se svuda placa..A gradjani ako budu hteli da glasaju za vas i posle svega toga onda i treba da placaju..
Parking skuplji? Prvo sredite ono sto zovete putevima i parkinzima, a rupe i sajtovi na sred puta/parkinga. Kako Vam to nije palo napamet da analizirate? Sta bi sa semaforima na futoskoj, i bulevarima Evrope i Patrijarha Pavla, jel Vasa analiza kaze koliko ljudi ce ostaviti zivote jer svi jure kao na trkackoj stazi. Javni prevoz, javni jeste prevoz je vise za prevoz stoke nego ljudi, stara traktorska prikolica je udobnija i realno ima vise vazduha. Dva i vise vozila, samo nemojte one sa Audijim I Dzipovima da sklanjate sa trotoara slucajno, poput onih kod Sabiadora. Na Ftn strucnjaci? Strucnjaci su pobegli odatle, ili cute, a ovi sto se eksponiraju zna se ko su. P.s. uskoro cete moci i takse na porodice sa vise od dva clana, ako ih uopste I bude.
#usracuse evo. Strucnjaci.
Moze ime i prezime strucnjaka? Mislim ako je vucevic u prici nema tu strucnosti. unistavate grad od jogurt revolucije vi i vama slicni. Od Maje do danas strmoglavo dole.
Najbolje je da vi lepo odete da radite poslove za koje ste kvalifikovani, liderstvo i organizacija tu ne spadaju.
Pa vama u planu već 20 godina stoji rešenje da se napravi garaža u Đure Jakšića, a niste bukvalno ništa uradili po tom pitanju. Toliko o vama i "smart planu"!!!
Potrebno je MNOGO više od "razvoja biciklističkih staza". Evo Danci su skoro napravili uputstvo za urbane sredine za razvoj ovog vrsta prevoza. Treba samo znati engleski
Sve strucnjak do strucnjaka. E pa ne slazem se sa analizom! Ovaj narod uvek sve resava na najgluplji moguci nacin. Povecanje cene parkiranja je genijalno kao i svojevremeno povecanje cene autobuske karte zato sto ima manje putnika?! Treba proveriti diplome ovih nazovi strucnjaka!
Novosadjani su siromasni i nemaju za placanje parkinga. Luksuz mojih komsija su 2 auta,krsa vredna zajedno 5 hiljada eura. Imaju 3 dece,rade u 2 smene. Posao iza tregera,nema bus linije. Razvoze decu po skoli,vrtcu i vannast.aktivnostima. krpe kraj s krajem iako su obrazovani.
Samo udarite po narodu i dalje.
Bice divno sto ce plate porasti 5%..
Sve stvoreno da se uzmu pare a nigde se ne nudi pametno resenje. Vucevicu, upravo ti sa svojom sumanutom izgradnjom I unistavanjem zelenih povrsina teras decu iz Novog Sada. Garaze mogu samo umesto postojecih zgrada, nijedna zelwna povrsina vise ne sme biti unistena. Javni saobracaj treba poboljsati a biciklisticke staze rasiriti po celom gradu. Investitorima zabraniti gradnju ako ne obezbede dovoljno parking mesta.
Neophodno je uvesti dodatno oporezivanje drugog, trećeg, četvrtog itd. automobila u porodici. Mnogi žive u stanovima od 40ak m2 u tim novim detelinarama i grbavicama, a imaju više od jednog auta po stanu. Polovna vozila su jeftina i mnogi glume bogataše. Ulice NSa su se pretvorile u groblje limenih krntija.
Kaže ovaj kako su čitava naselja pretvorena u višestambene zajednice i kako, avaj, graditelji nisu predvideli dovoljan broj mesta za parkiranje, a ja se pitam ko je istim tim mafijašima na koje se dotični žali izdavao građevinske dozvole poslednjih 7 godina? Njima se nije verovati!
A da mi organizujemo potpisivanje petice za ukidanje Parking Servisa i parkign zona obzirom da su zone skoro prosirili na ceo grad a sa i bez zona nema mesta za parkiranje.
a jel u tom njihovom smart planu postoji kako povećati standard građana NS-a pa onda razmišljajte dalje.Profesoru je kanda proradila ona stara dobra ljubomora i zavist pa ko veli ajd da oglobimo sve pa ako ima i dva bicikla eeej porastao im standard
Ja mislim da bi trebalo ceo grad da bude jedna velika zona, i da svi plaćamo parking. Za svaki auto uvesti jedinstvenu gradsku taksu koja iznosi 1% vrednosti vozila na godišnjem nivou, možda i mesečnom? I hoće li onda svima vama biti dosta para?!
Draga gospodo, pre neki dan je pisano o tome kako JP GSPNS posluje sa gubitkom i u komentarima su ljudi izneli više nego objektivne primedbe zašto se ne voze prevozom.
Automobil u XXI veku nije luksuz, već je potreba. Takođe, i ljudi bi više koristili javni prevoz da je redovan (kao što je bio), čist (kao što je bio) i sa modernim vozilima.
Dosta ljudi koje poznajem idu na posao biciklom, ali imaju zamerke na loše staze, ili visoke ivičnjake.
I sav taj nedostatak parking mesta po centru koji pominjete poističe iz činjenice da je u većini javnih službi zaposleno bar dva puta više ljudi nego što je potrebno (koji obavljaju četiri puta manje posla nego što treba). Sami ste dozvolili gradnju poslovnih i stambenih objekata bez da imaju obezbeđen minimum parking mesta.
I sada rešavate problem time što će te da naplaćujete sve živo, pomerate zone jer vam se može i slično.
Svi srednje-evropski gradovi koji su se razvijali i kojima se divimo imaju dobar javni prevoz, i dobra urbanistička rešenja. A to su postigli time jer se struka pitala prilikom projektovanja grada i jer ljudi nisu bili pohlepni. Prijatno vam bilo!
Novi Sad ima žestoke potrebe za promenom mreže autobuskih linija. Telep nema vezu sa fakultetom, Adice sa železničkom stanicom, gradska bolnica sa institutom u Kamenici, i tako dalje. Mnoge probleme bi rešilo uvođenje vremenske naplate karata i konačno usklađivanje redova vožnje, kako bi se omogućilo presedanje a u nekim slučajevima smanjio interval (primer linije 3 i 9 iz Petrovaradina). Najveći saobraćajni problem grada je tu, jer loš javni prevoz iziskuje sve ostale boljke u saobraćaju Novog Sada, a on se ovako gura pod tepih...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Smart plan" za Novi Sad - skuplji parking, više javnih garaža, bolji javni prevoz
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•24.06.2019.
•14:52 > 15:07
Komentari 94
rebel_ns
liman 4
Zasto trpite nesposobno rukovodstvo Spensa
Kriju se iza vas?!
Nisu u stanju da organizuju nocno kupanje na bazenu. Nocu ima 30 stepeni, sta je problem.
Prosle godine se setili polovinom avgusta.
Toliko dobrih stvari ste uradili za grad, nemojte da vas šaka nesposobnih odvuce u ambis.
Posebna tema je da grad od 400.000 stanovnika ima samo 2 otvorena bazena, ali ovi sa Spensa ni to ne mogu da organizuju
as
Ma
Imate idijote zaposlene i ovakva rešenja me ne čude.
E jednog dana će ovom narodu nadam se proraditi mozak.
MileMileMile
Parkirah se bas pre dva dana preko komsijinog Yuga 45, sad je Yugo 22,5.
novisads
Bez penzionera
To što troše ne benzin, registraciju, tehnički, mogu sebi da priušte taxi ako je baš nešto hitno.
Auuuu
Nebojša
Ono sto bih im rekao ne bi bilo objavljeno ali je svakako sve isplanirano da 1 sat bude 1 evro pa vi lepo na izbore i glasajte za to.
Ivanius
Јое
Који год да су то стручњаци, њихов план је Смрт план за Нови Сад.
novikorisnik
Dragan
Zar ti stručnjaci ne vide da su nam prioritetnije druge stvari?
Recimo kvalitetniji afalt. Popune rupe, padne kisa, za nedleju dana rupa na istom metu.
Ili, divljanje vozilima. Hajde da kretene od vozača uklonimo sa ulica. Svaki dan gledam nekog kretena kako cik-cak zaobilazi vozila, kao da su na trkama.
Moze i ovo, trebalo bi da je na prvom mestu - isplata alimentacija. Bivsi muževi ih uporno uspevaju izbeći. Jednostavno ne plate i nikom ništa.
Imam još toga, ali ono... smart plan...
Saobracajac
Voja
Pa upravo
Ljudi u gradu nemaju potrebu da blate naziv palanka i da je stavljaju u negativan kontekst. Kulturni ljudi se ne bave drugima i ne upoređuju sa drugima. Zadovoljni ljudi, sigurni u svoju struku i znanje za obavljanje posla kojim se bave, ne strahuju da će im grad postati palanka i tako izgubiti poziciju gradonačelnika.
E naš gradonačelniče, kako ti ne znaš šta trebaš da radiš, a mi ne znamo kako da te podučimo.
Zoki021
Alek
Bojan MIlov
dragana
vslv
"Konkretno, u Novom Sadu imate 100 automobila više po glavi stanovnika u odnosu na period pre 10 godina."
Симеон
Можда није смарт идеја али је смрт!
Toza
casovnicar
Ove sadasnje izjave oko pomoci gradjanima su obican cinizam.
Smart za dodatno uzimanje para narodu iz dzepa nije smart
xoxo
Betmen
Ovde je upravo poenta da se vise koristi gradski prevoz a ne sopstveni automobili, pogotovo gradjani koji su zaposleni u firmama gde su parking zone koje se naplacuju. I pritome, ako imate pare za benzin imate i za parking.
ex chapman
da me ne shvatite pogrešno - ne mislim da je ova "naučna studija" gospode sa FTN bog zna kakva mudrost. hteo sam da kažem da ŠTA GOD da se smisli, predloži, uvede, napravi... ma da je od zlata - vi ćete to da za... - pokvarite!
prosti ste takvi - skloni javašluku i autodestrukciji!
marrkos
Profesor Bogdanović je profesor na Saobraćajnom fakultetu već 25 godina i ljudi koji pričaju o proveri njegove diplome su malo smešni.
U Njujorku npr, kad sam bio pre 10 godina, se naplaćuje prolaz kroz Linkoln Tunel 11$, a to je samo ulaz na Menhetn, da bi posle plaćali parking oko 12$ pola sata boravka vozila u garaži. I dalje je tamo gužva u saobraćaju ali većina ljudi koja dolazi samo na posao na Menhetn koristi javni prevoz.
Tako da kad bi se više koristio javni prevoz, bio bi i kvalitetniji i pouzdaniji. Gužve bi se smanjile po celom gradu. Danas svi parkiraju i stanu gde hoce, upale 4 žmigavca i sve je ok. Stanu na sred Bulevara ili bilo koje ulice ispred mesta gde kupe npr cigare ili kiflu, ne razmisljajuci da blokiraju saobraćaj i prave gužvu.
Roditelji voze decu u skolu i staju na ulicu da deca izadju a oko skole parkinga koliko volis, ali ne oni stanu na kapiju da deca ne bi prepesacila 50 m, boze moj umorice se.
Postal smo jako lenja i sebicna nacija i samo na sebe mislimo.
Ja kad sednem u auto od 10 minuta voznje bar 5 obilazim nepropisno zaustavljena vozila po put sa 4 žmigavca, tako da mislim da je profesor upravu i da treba povecati i cenu parkinga i goriva.
Petar
@kasabonacelniku Milosu Vucevicu bih predlozio da ide do Futoske pijace i pogleda na sta nam (ne njemu) lici grad.
Neka objasni naredbu Komunalnoj Policiji da ne diraju preprodavce na ulicama jer se tako cuva socijalna karta, citaj glasacko telo...
B
NOVINA
Inspektor Višekruna
100% Таксиста
Fljizo Polumenta
Симеон
До када смарт града или њене смарт институције мисле да дозвољавају камионе кроз Корнелија Станковића?
До када ће дозвољавати да раскрсница Илије Бирчанина и Јанка Веселиновића буде раскрсница са највише удеса у граду, а у непосредној су близини вртића и уметничке школе?
До када ће се дозвољавати дивљање возила (има и камиона са приколицом што развозе две гајбице банана у вечерњим сатима, на циради пише "Ацико") кроз улицу Јанка Веселиновића?
Да ли ико размишља да поменуту улицу, прекривену бетоном, претвори у пешачку зону, као и простор око цркве и поменутих вртића и школе и да ли неком пада на памет колико би то подигло зеленило и квалитете живота у граду?
Да ли ико у овом граду размишља у правцу подизања квалитета живљења, па и по цену драстичних мера као што су, рестрикције и ограничења вожње аутомобила?
Да ли је могуће да европска престоница буде град који је означен на дну по количини зеленила у граду?
А може се овако до сутра, верује да сваки кутак и део града има милион проблема
Vikica
Koji zaposleni ima para da placa parking,dnevno 360 din,tj.mesečno oko 8.000 din,sa bednim zaradama od 25 do 50 hiljada.
Vlastodršci puni para,levitirali od Naroda,a to nikako nije dobro.
@...
Koliko gaze grad naziv Novi Sad je izbledeo.
Vojvođanin
...
-rece covek koji je odobrio rusenje zakonom zasticene zgrade, koji dozvoljava da se ljudima ruse kuce....
Nesa
Tokmak
Keva
Bot
teror u
Vidoviti Limanac
Silno grešiš sinko. Svrha je destimulacija korišćenja privatnih vozila za određene destinacije poput strogih centara gradova.
Upravo to pogrešno shvatanje i jeste problem!
Dejan
Dejanns
комша
Pauly Ester
eng
/
pa ti koji bi trebalo da mogu platiti skuplji parking ga ionako ne placaju
/
zimi gradski prevoz da ne izgubim parking mesto zato sto novi novosadjani nisu vicni ciscenju snega
Vidoviti limanac
Ja bih tu, da se ja nešto pitam, a pitam se živim u ovom gradu, još maksimalno proširio pešačku zonu u centru, koliko god je to moguće.
@HD
Dzo
Ana
/
smart grad bez sirokih dvosmernih biciklistickih staza, tramvaja, metroa, sa raspalim autobusima bez voznog reda
nema veze bitno da pise 'smart' nesto slicno kao ono 'zmajce na majce'
da li je neko od tih planera bio negde van istoka
Dragojlo
Mrkokrko
Zeka
Ge Cuks
Da ste pitali nekog osnovca, kako resiti guzvu, slicno bi vam rekao, ako ne i isto ;-)
DonJuan
Ns
Dule
John
Lala
na-ebali-smo
Anti Strucnjak
Moze ime i prezime strucnjaka? Mislim ako je vucevic u prici nema tu strucnosti. unistavate grad od jogurt revolucije vi i vama slicni. Od Maje do danas strmoglavo dole.
Najbolje je da vi lepo odete da radite poslove za koje ste kvalifikovani, liderstvo i organizacija tu ne spadaju.
ha,ha,ha
performans
Zato smo tu gde jesmo .
Luk
dax
member
Vladan
HD
ja sam odma pomislio da ce da iseljavaju bosance :(
барбери
zekan
/
Lola
Samo udarite po narodu i dalje.
Bice divno sto ce plate porasti 5%..
Cale
Rušitelji
Djole proleće
Fubija
Jox
NN lice
jasta
ns posmatrac
Komunista
Ali ne i za građane.
Kada su građani u pitanju, poslednja iskra humanizma je otišla sa socijalizmom.
Sada je to samo deranje kože građanima.
Deranje - ali demokratsko deranje.
Pa ti još objasne - kako je to dobro za tebe...
Đura
Mislilac
Mare
Nomad
Ja mislim da bi trebalo ceo grad da bude jedna velika zona, i da svi plaćamo parking. Za svaki auto uvesti jedinstvenu gradsku taksu koja iznosi 1% vrednosti vozila na godišnjem nivou, možda i mesečnom? I hoće li onda svima vama biti dosta para?!
Draga gospodo, pre neki dan je pisano o tome kako JP GSPNS posluje sa gubitkom i u komentarima su ljudi izneli više nego objektivne primedbe zašto se ne voze prevozom.
Automobil u XXI veku nije luksuz, već je potreba. Takođe, i ljudi bi više koristili javni prevoz da je redovan (kao što je bio), čist (kao što je bio) i sa modernim vozilima.
Dosta ljudi koje poznajem idu na posao biciklom, ali imaju zamerke na loše staze, ili visoke ivičnjake.
I sav taj nedostatak parking mesta po centru koji pominjete poističe iz činjenice da je u većini javnih službi zaposleno bar dva puta više ljudi nego što je potrebno (koji obavljaju četiri puta manje posla nego što treba). Sami ste dozvolili gradnju poslovnih i stambenih objekata bez da imaju obezbeđen minimum parking mesta.
I sada rešavate problem time što će te da naplaćujete sve živo, pomerate zone jer vam se može i slično.
Svi srednje-evropski gradovi koji su se razvijali i kojima se divimo imaju dobar javni prevoz, i dobra urbanistička rešenja. A to su postigli time jer se struka pitala prilikom projektovanja grada i jer ljudi nisu bili pohlepni. Prijatno vam bilo!
skep
Bobe
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H