Gradska uprava objavila je pobednička rešenja na arhitektonskom konkursu za idejno rešenje poslovno-ugostiteljskog objekta i pešačko-infrastrukturnog mosta na ušću Kanala Dunav-Tisa-Dunav u Dunav.
Molio bih ovu gospodu da stave komentar na yadatu temu ,, most preko kanala DTD a ne neke putne deonice . I ovi doktori [to prepisuju neke lekove drugima o;igledno ynaju da koriste isti na li;nom primeru proverili .Treba da se uoybiljimo i da ka;imo kreativne komentare meni se dopada predlog br3 mada i ostala dva nisu lo[a hvala ,
Nisu dovoljno ove sulude ideje betoniranja Ribarca, evo nama i bolesnika koji bi da tuda hvataju prečicu do autoputa. Takvima treba prepisati terapiju koja bi bila kombinacija lekića, oduzimanja vozačke i prisiljavanja na kretanje pešice pod pretnjom šibe - da vidiš kako biste se doveli u red za godinu ili dve.
Nisu dovoljno ove sulude ideje betoniranja Ribarca, evo nama i bolesnika koji bi da tuda hvataju prečicu do autoputa. Takvima treba prepisati terapiju koja bi bila kombinacija lekića, oduzimanja vozačke i prisiljavanja na kretanje pešice pod pretnjom šibe - da vidiš kako biste se doveli u red za godinu ili dve.
o boga ti, sve biste pretvorili u parking ili autoput! ako iole razmišljaju o razvoju grada, počeće da proteruju automobile i forsiraju javni prevoz, bicikle i pešačenje. za sobraćaj od srema ka autoputu služiće most planiran kod tekija. na kanalu već ima nekoliko mostova za motorni saobraćaj, nasip i treba da bude nemotorizovana zona.
Ne znam u cemu je problem (osim sto su pare otisle na nagrade). Lepo pise u tekstu:
"Ipak, zaključuje se da bi ovakvo rešenje zahtevalo preispitivanje važeće planske dokumentacije i ozbiljno promišljanje same mogućnosti realizacije".
Prema tome jasno je da most nece biti izgradjen.
To je bilo samo takmichenje.
Šteta što u Srbiji ne postoji antikorupcijski zakon koji bi proveravao svu imovinu, svu komunikaciju sudija konkursa, njihove supružnike, bližu i širu porodicu kada se pojavi sumnja u njihov neadevatan sud.
Šteta što u Srbiji ne postoji antikorupcijski zakon koji bi proveravao svu imovinu, svu komunikaciju sudija konkursa, njihove supružnike, bližu i širu porodicu kada se pojavi sumnja u njihov neadevatan sud.
Izgleda da odgovorni ne razmišljaju o budućem razvoju grada, niti o rasterećenju centra grada od saobraćajnih gužvi. Ovaj most je idealno resenje da se rastereti Bulevar oslobođenja i Partizanska ulica od vec sada prenatrpanog saobraćaja.
Umesto da bude pesačko biciklistički treba da bude klasičan most za saobraćaj vozila sa pesačko i biciklistički stazom u punom ptofilu i da se u produžetku spoji sa putem koji pored Leara izlazi na autoput pre naplate rampe. Na ovaj način bi se napravio veliki iskorak u rasterećenju navedenih ulica od gužvi, a omogućio svima koji dolaze sa sremske strane, kao i graviturajućim delovima grada da na najbrži i najlakši način izađu na autoput ili preko viadukta u izgradnji i kaćkog puta dalje za Banat.
Ni jedan od ponudjena tri nije najprikladniji.
Bilo bi dobro spojiti prvo i trece resenje,funkcija tradicionalnog mosta se menja uz koriscenje savremenih elemenata konstrukcije.
Ja se slazem da ovaj most treba da bude izgradjen, samo bi mogli da Varadinski most pretvore u most za bicikliste i pesake zbog podgradja kod tvrdjave.Ali isto tako mislim da bi trebalo da zazivi most u nastavku bulevara Evrope i onaj most kod Ribarca. Da li neko zna koju svrhu odnosno cemu ce da sluzi most na stubovima Franca Jozefa?
nisam ni ja za takve mesavine ali barem pokazuju neku vestinu za razliku od nasih demagoga.
okruzenje:
https://cache-graphicslib.viator.com/graphicslib/page-images/742x525/262141_Viator_Thinkstock_164595.jpg
Na osnovu ove tri slike, a u skladu sa produžetkom keja i u skladu sa dizajnomi namenom mosta, TREĆE rešenje je najbolje i najlepše.
Prvo rešenje izgleda kao prolazni kokošinjac i veoma je ružno!
Drugo je izuzetno jednostavno, bez ikakvog stila i lepote, bez mogućnosti estetskog proširenja, a namenjeno je samo za saobraćaj i ništa više... Loše rešenje takođe!
Treće je izuzetno kvalitetno odrađeno, kako dizajnerski, tako i arhitektonski sa svim mogućim pratećim sadržajima.
Iskreno, taj most iz Gruzije, gdegod, je ruzan do bola. Mislim postaviti takav dizajn u tom okruzenju je kao da si stavio bling felne na raspalog poniku. Van konteksta.
Drugo rešenje je jedino smisleno i krase ga jednostavnost i funkcionalnost. Treće rešenje je očigledno neprikladno jer kao da se radi o mostu u Las Vegasu, dok prvo rešenje podseća na građevine u delu Balkana koji je bio deo Osmanijskog carstva pa se na taj način nikako ne uklapa u vojvođansku arhitekturu.
Jedino funkcionalno-estetski prihvatljivo je drugo rešenje (bez hotela, budući da se nalazi u zoni odbrambenog nasipa). No, što Sava (jedan od komentatora) kaže, trebalo bi dobro razmisliti i o visini budućeg mosta, s obzirom da je kanal DTD PLOVNI PUT. U protivnom, vodni saobraćaj bio bi ozbiljno kompromitovan. Tek toliko...
P.S. Ne bi bilo na odmet da se o izboru rešenja pitaju građani Novog Sada, na nekom tzv. "javnom uvidu i glasanju." Mi smo ipak ti koji treba da se služimo mostom i od čijeg će se novca isti praviti - zato bi, ubuduće, mi trebali da se pitamo kako će šta god da se pravi izgledati.
P.P.S. Prioriteti, prioriteti... Što jedan drugi komentator kaže, ne znam koliko je ovo trenutno neophodno. Da li je sprovedena studija kom je naselju u Južnobačkom okrugu potreban most? Ja prvo pomislim na vezu Futog-Beočin i po meni bi najpre na tom delu Dunava trebalo most izgraditi...
a taman se sangajci, radnici toplane i rafinerije, oni sa subica, obradovali kad trc, cemu sve ovo kad imate gomilu mostova na kanalu, pa valjda imaju projekte, a i sad se radi uz kanal, zasto imam utisak da ce prvo nici hotel a most...nikad il ranije
Drugo resenje mi se najvise svidja,Ne razumem nedostatak da je most samo
u funkciji saobracaja!!!!Pa to mu je i funkcija.Ne znam da li su clanovi komisije
prelazili vodu u toku kijamete ili vetra koji stalno duva iznad vode.Koja ce se
budala zadrzavati na mostu kada duva vetar s pogledom na kranove luke
i rafineriju.Spominje se autor konstrukcije Kuzmanovic,ne znam sta to tacno
znaci u strucnom smislu a neki Kuzmanovic se spominje i za zatvor hotel
u centru s resetkama.I ovo resenje mi lici malo na zatvor.
Drugo resenje najbolje, mozda malo jos ukrasiti i to je to, sasvim lepo izgleda. Prvo resenje me podseca na 30te godine, a ovo trece na nemoguce godine. Trece resenje je u sustini teski kiceraj, zali boze CPU-a i RAM-a na renderu.
Nadao sam se ovom mostu. Na stranu sta jos treba da se uradi u gradu, ali je taj most dobra ideja. Ali sto se tice konkretnog resenja, sta cemo za bicikliste? Pa, zar nije skoro najavljivano da ce most da premosti evropsku dunavsku biciklisticku rutu, jer vec ima oko 3km sa druge strane Dunava.
"Navodi se da je ovim pristupom pružena mogućnost za razmatranje dodatnog objekta na lokaciji visoke spratnosti, ...", znaci, Galens.
Ako mogu da primetim promašaj glavne ideje, a gde je biciklistička, ili za SNS članove ne mora da se ispoštuje.
Kao kod učiteljice:
-Čime se bavi tvoj tata?
-On je dirtektor učiteljice.
-A bravo, onda je ovaj sastav za čistu peticu.
Elem, kad smo vec kod zvanicno izabranog, nadam se da doticna ekipa koja je smislila ovu nakazu cita. Resenje vam je djubre sa svakog aspekta, niti je dobar brutalizam, niti je estetski dobro osmisljeno, niti se uklapa u ambijent, a ako vam je cilj da forsirate Turkmenistansku ili S.Korejsku arhitekturu, molim vas idite tamo pa to radite, a najbolje vratite diplome i ispisite se iz komore u koju se cenim ionako usli preko SNSa.
Ako budete imali odgovor na ovaj komentar, znacu da neko pise umesto vas, posto captcha filtrira botove.
Тај мост има смисла једино ако би био и за друмски саобраћај чиме би се олакшало кретање становника Шангаја. Ал шта они знају, хоће да направе пешачки мост кроз тврђаву и лифт да избуше на горе а друмски саобраћај и даље кроз градић да иде.
Najgore resenje dobro neko rece ko da je kamenolom u Rakovcu. To mesto je udaljeno oko dva kilometra od centra grada a trece mesto je prenaglaseno ko da ga grade u Turiji
Žeželja smo čekali 20 godina. Koliko nam je život bio paralisan. Jedva ga završiše,a sad nove bajke....
Neka gradonacelnik obidje Podbaru i vidi ulice i trotoare našta liče....zapravo citav grad selendra zapuštena. Bruka i sramota kad dodju turisti.
Onaj kao najlepši je najobičnija kutija koja ničemu ne služi - a pogotovo ne kao biciklistički most. Ono treče, paaaa... da smo u Dubaiu, ali za ovde - jok. Drugo rešenje je po meni skroz OK. A što se tiče "sadržaja", pa kao nema prostora za mitigne po gradu?
Da li nam treba most - treba, ali prvo pešako-biciklistički za Tvrđavu, pa onda mostovi ka Frušoj gori, pa onda neki na kraj Petrovaradina.
Najednostavnije bi bilo da su onaj stari most "montažno-demontažni" turili tu i mirna Bačka. Tolko.
Da li bar jedno resenje i koje? Ima prelaz za ljude sa posebnim potrebama?
Da li iko misli na njih?
Nisu u stanju da prodju ulicama od pipucalig betona i propalog behatona,o ivicnjacima da ne pricamo,ako sidju na stazu za bicikle tu obicno ceka 5-6 mama sa decijim kolicima......
Ajde malo promislite!!!!!!
Zamišljam već kako prelazim bilo koji od ova tri mosta a zapahne me miris kanalizacije kod Žeželja...i onda se trgnem i setim da je isti ovakav konkurs bio pre nekoliko godina za most sa Štranda na Ribarac. Ljudi pokupili pare za projekte i vozdra...nikad mosta. Tako i ovde. Ma...
Slazem se ja da treba most na Kanalu ali bi ukazao na potrebniju malu ivesticiju a to je stalna kancelarija sa ispitnom opremom za sanitarnog inspektora na Limanskoj pijaci. Truju nas prodavci, obolevamo ozbiljno a niko ne kontrolise nacin prodaje i zagadjenost proizvoda. Hiljade gradjana se hrani sa ove pijace, sramota je kakva prljavstina vlada a o zdravstvenoj ispravnosti prodavaca da se i ne prica. Sutra nece biti Novosadjana da koriste most.
Господе Боже, нисам злонамерна, али на шта личи првопласирани нацрт?! Људи, па, то је грозно и старомодно. Одбијам да поверујем да је ико при здравој памети могао да изабере ово ругло и још да му додели милион динара.
Prvo treba napraviti kej sa stazama i zelenilom od ušća DTD u Dunav sve do Big-a i dalje. Treba spojiti kej na Dunavu sa ovim novim kejom, čime bi se napravila još jedna deonica za bicikliste, kojom bi se spojio jedan kraj grada sa drugim, a biciklisti izbegli saobraćajne gužve. Tek onda treba razmišljati o mostu. Ovako most na tom mestu ne bi imao nikakvu svrhu, jer vodi od ničeg ka ničemu. Baš kao i aktuelna politika, a i one pre nje.
Bruka i sramota je gde se rasipaju naše pare, nas poreskih obveznika!
Ovo se NIKADA neće izgraditi, i bolje je da se ne izgradi, jer su sva rešenja sramota za struku!
Od ovog mosta korist će jedino imati desetak stanovnika vikend naselja Subićevo i meštani Šangaja.
Za kuma jedan mali poslic,regularan potpuno jer prolazi zakonitu proceduru grada,kako to sada nije vazno. Ove pametnice su izgleda izuzete od Vuciceve najave cistke u vrhu SNSa jer svako ima svoju visoku cenu pa su se razradili u poslednje vreme.
Trećenagradjeni most je brutalan ali verovatno najskuplji za izgraditi. Prva nagrada deluje kao most iz 1945. Staromodno, samo za pešake, jeftin za izgraditi...takva nam je I gradjevinska operativa. Bolje ne znamo.
Vodi kuda i postojeca 2 mosta. Bolje taj novac investirati gde je primarno a to je most Futog- Beočin. To je žila kucavica,gde ljudi i automobili i danas prelaze skelom.
Odlicno ovaj most nam je bio preko potreban, vlast definiitivno zna koji su prioriteti, idem veceras na kej da uzivam u mirisu kanalizacije sa pogledom na tvrdjavu..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Predstavljena pobednička rešenja za novi most na ušću kanala DTD u Dunav
Autor: 021.rs
Novi Sad
•25.06.2019.
•08:17 > 17:01
Komentari 89
Slavko
:)
Да, да ли неко зна, да ли постоји било каква информација, када ће бити завршено тих 400 m такозване “Лиманске магистрале”?
Од новембра су нон-стоп гужве на раскрсници Булевара и Народног фронта, зато што нема те кратке везе.
Dzo
Nemanja
Nisu dovoljno ove sulude ideje betoniranja Ribarca, evo nama i bolesnika koji bi da tuda hvataju prečicu do autoputa. Takvima treba prepisati terapiju koja bi bila kombinacija lekića, oduzimanja vozačke i prisiljavanja na kretanje pešice pod pretnjom šibe - da vidiš kako biste se doveli u red za godinu ili dve.
Nemanja
Nisu dovoljno ove sulude ideje betoniranja Ribarca, evo nama i bolesnika koji bi da tuda hvataju prečicu do autoputa. Takvima treba prepisati terapiju koja bi bila kombinacija lekića, oduzimanja vozačke i prisiljavanja na kretanje pešice pod pretnjom šibe - da vidiš kako biste se doveli u red za godinu ili dve.
mirko
Djurica
"Ipak, zaključuje se da bi ovakvo rešenje zahtevalo preispitivanje važeće planske dokumentacije i ozbiljno promišljanje same mogućnosti realizacije".
Prema tome jasno je da most nece biti izgradjen.
To je bilo samo takmichenje.
hm
hm
bratislav
nana
Omikron
Umesto da bude pesačko biciklistički treba da bude klasičan most za saobraćaj vozila sa pesačko i biciklistički stazom u punom ptofilu i da se u produžetku spoji sa putem koji pored Leara izlazi na autoput pre naplate rampe. Na ovaj način bi se napravio veliki iskorak u rasterećenju navedenih ulica od gužvi, a omogućio svima koji dolaze sa sremske strane, kao i graviturajućim delovima grada da na najbrži i najlakši način izađu na autoput ili preko viadukta u izgradnji i kaćkog puta dalje za Banat.
Djjjjj
Bilo bi dobro spojiti prvo i trece resenje,funkcija tradicionalnog mosta se menja uz koriscenje savremenih elemenata konstrukcije.
Хајнал Чурушки
dno
Alex
perica
maja
Landrover a sipam benzin za 1000 din.Na govnari se trazi sadrzaj na mostu.
Јое
/
okruzenje:
https://cache-graphicslib.viator.com/graphicslib/page-images/742x525/262141_Viator_Thinkstock_164595.jpg
https://www.ebrd.com/image/1395263821512.jpg
https://citymagazine.rs/wp-content/uploads/2017/01/Tbilisi-no%C4%87u_cover-1000x500.jpg
Trt
####PERICA
Aleksandar
Prvo rešenje izgleda kao prolazni kokošinjac i veoma je ružno!
Drugo je izuzetno jednostavno, bez ikakvog stila i lepote, bez mogućnosti estetskog proširenja, a namenjeno je samo za saobraćaj i ništa više... Loše rešenje takođe!
Treće je izuzetno kvalitetno odrađeno, kako dizajnerski, tako i arhitektonski sa svim mogućim pratećim sadržajima.
Podbara
Ledi
Ironikum
Iskreno, taj most iz Gruzije, gdegod, je ruzan do bola. Mislim postaviti takav dizajn u tom okruzenju je kao da si stavio bling felne na raspalog poniku. Van konteksta.
c25
Zbogom pameti !!!!
Deks
/
@Podbara
Pokojni Čika Franja
P.S. Ne bi bilo na odmet da se o izboru rešenja pitaju građani Novog Sada, na nekom tzv. "javnom uvidu i glasanju." Mi smo ipak ti koji treba da se služimo mostom i od čijeg će se novca isti praviti - zato bi, ubuduće, mi trebali da se pitamo kako će šta god da se pravi izgledati.
P.P.S. Prioriteti, prioriteti... Što jedan drugi komentator kaže, ne znam koliko je ovo trenutno neophodno. Da li je sprovedena studija kom je naselju u Južnobačkom okrugu potreban most? Ja prvo pomislim na vezu Futog-Beočin i po meni bi najpre na tom delu Dunava trebalo most izgraditi...
HAHAHAHAHA
joca
Podbara
deda
bora
u funkciji saobracaja!!!!Pa to mu je i funkcija.Ne znam da li su clanovi komisije
prelazili vodu u toku kijamete ili vetra koji stalno duva iznad vode.Koja ce se
budala zadrzavati na mostu kada duva vetar s pogledom na kranove luke
i rafineriju.Spominje se autor konstrukcije Kuzmanovic,ne znam sta to tacno
znaci u strucnom smislu a neki Kuzmanovic se spominje i za zatvor hotel
u centru s resetkama.I ovo resenje mi lici malo na zatvor.
Cveta
Dorx
jasta
Ivan
N
"Navodi se da je ovim pristupom pružena mogućnost za razmatranje dodatnog objekta na lokaciji visoke spratnosti, ...", znaci, Galens.
Komentator
Kao kod učiteljice:
-Čime se bavi tvoj tata?
-On je dirtektor učiteljice.
-A bravo, onda je ovaj sastav za čistu peticu.
MonteDushano
Vlada
dzo
/
da, gruziji, opet drzavom i narodom kojima se rugate
https://s3.amazonaws.com/bit-wp-repository/wp-content/uploads/2018/09/05005514/bridge-of-peace-tbilisi-georgia-RTTTBILISI0618-890x480.jpg
zatvorite te srpske fakultete i akademije zbog rezultata negativne selekcije
Faro
Marko
Poras
Ako budete imali odgovor na ovaj komentar, znacu da neko pise umesto vas, posto captcha filtrira botove.
ФИРМА 1989
Малоумници и г..нари.
Sava
bez ulice
Ledi
StudentNS
Izmišljati, ako nema
Ne daj Bože, da nestane radova!
Aja
Majko
Гига Моравац
Банг Брос
Salamander
grrrrr @&@"+*€#€€£
Ajmo bagro
bora
Rakovac i transportna traka koj ide preko puta i pruge.
Tercer
Lola
Neka gradonacelnik obidje Podbaru i vidi ulice i trotoare našta liče....zapravo citav grad selendra zapuštena. Bruka i sramota kad dodju turisti.
Seka Persa
Pa onda opet hahahhahaha!!!
Pobednički mauzolej?
Pa to je kao benzinska na autoputevima u UK. Iz 60tih.
Ono kao... retro je.
Slažem se. LOL
Prim aut:
https://www.theguardian.com/travel/2019/mar/24/what-a-journey-sixty-years-of-motorway-service-stations
jamajka i rakija
Podbarac
Da li nam treba most - treba, ali prvo pešako-biciklistički za Tvrđavu, pa onda mostovi ka Frušoj gori, pa onda neki na kraj Petrovaradina.
Najednostavnije bi bilo da su onaj stari most "montažno-demontažni" turili tu i mirna Bačka. Tolko.
Covek
Da li iko misli na njih?
Nisu u stanju da prodju ulicama od pipucalig betona i propalog behatona,o ivicnjacima da ne pricamo,ako sidju na stazu za bicikle tu obicno ceka 5-6 mama sa decijim kolicima......
Ajde malo promislite!!!!!!
Alex
Mile
Točak
Toza
NN lice
Slavija
Lala
Ovo se NIKADA neće izgraditi, i bolje je da se ne izgradi, jer su sva rešenja sramota za struku!
Od ovog mosta korist će jedino imati desetak stanovnika vikend naselja Subićevo i meštani Šangaja.
Radoslav
Sažaljevam
Da li je projektant čuo za leto i Sunce?
Bruce Lee
Sun
Lala
borislav
Mike Sablich
D
Marko
Marko
Lola
M
Utopija
Laloš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H