Autor: RTS

Novi Sad
24.07.2019.
12:19
Ruska železnica zainteresovana je za rekonstrukciju pruge Beograd-Bar i u toku je prikupljanje dokumentacije za taj projekat.
  • mitar

    27.07.2019 00:29
    ko to sve plaća
    koliko plaća
    kako plaća
    kako se i kome novac vraća
  • Mastodont

    25.07.2019 14:52
    @gari

    A rusofilskim klošarima odmah zadrhture donja usnica i prkno kad se pomene majčica Rusija.
  • gari

    24.07.2019 21:11
    nvofilicni sendvicari u transu cim se pomenu ruje salama podrigusa zamirise
  • Deran

    24.07.2019 15:42
    Jel istom brzinom kao i ovu što rade?
  • skeptik

    24.07.2019 15:26
    Kada ce se ponovo otvoriti pruga Beograd - Novi Sad ?
  • Мунгос

    24.07.2019 15:04
    @ комша,
    Не видим која је то „особа М“, али нема важно.
    Када су Југославији уведене санкције, 1991, сав транспорт из Европе на југ се вршио преко Румуније и Бугарске. Румунија и Бугарска није имала никакве путеве, плус је чак и било неопходно да се трајектом преброди Дунав, са свим тим силним европским шлеперима. То је била велика штета, али ко је од Европских транспортних фирми смео да се побуни у том демократском друштву које прокламује слободну трговину?
    Тако су, на Острву Маре, шлепери чекали на ред да крену даље у Бугарску и даље, шофери се паркирали на једном бетонираном плацу, дремали и чекали на ред. Јадници.
    Сетио се један колега румун, па је скувао пуну корпу јајца. И понудио шоферима увече, једно јајце, једна марка. Сви смо му честитали на идеји, зарадио је са мање труда више него да је шверцовао гориво.
  • комша

    24.07.2019 14:29
    @Osoba M
    Путарина нам је дупло јефтинија него у Хрватској. При том мислим на камионе, јер су аутомобили само делић профита. Транзит робе кроз Србију је најкраћи пут од централне и западне Европе ка Азији и обратно. Њима се исплати јер нигде поред нема алтернативни правац. Румунија и Бугарска неће још деценијама урадити аутопут у правцу Север-Југ. Србија има комплетиран аутопут Север-Југ и ускоро ће имати и источни крак. Пруга је била у очајном стању јер се ништа није радило деценијама. Још њих средимо и имаћемо велике користи од транзита. Само треба паметно те паре да искористимо, а не да се хране и возају ботови и плаћају фиктивна радна места за партијске послушнике.
  • Voja

    24.07.2019 14:09
    Put
    Očigledno neko od nas želi da napravi tranzitnu zemlju putara na kojoj će svi drugi zarađivati.Naravno prvo moramo da platimo put kojim će druge zemlje profitirati, a nama ostaju mrvice sa stola.Genijalci iz BG će se posle hvaliti brojem zaposlenih železničara koji rade za mizernu platu.Potpuno je sulud plan da postanemo serviseri puta svile.
  • dragan perković

    24.07.2019 13:25
    A
    Brčko-Banovići to je naša meta izgraditi prugu još ovoga leta (ašovima).Oterati ove i dati posao našem ili zapadno evropskom izvodžaču.Imam iskustva sa tom ruskom firmom.A o obustavljanju putničkog saobraćaja šta reći nego teroristički akt uperen protiv države Srbije.Pruga od Londona do Lamanša komplet zamenjena (podliga,šine,kontaktni vodovi,signalizacija,železnički objekti) za vikend tj tri dana
  • da

    24.07.2019 12:40
    Tito se prevrće u grobu.
  • Osoba M

    24.07.2019 12:35
    Na vrlo smo bitnoj poziciji, mozemo da dosta zaradimo na tranzitnom saobracaju, te cemo da oteramo potecijalne korisnike anormnim poskupljenjem putarina, neadekvatnim odrzavanjem saobracajnica, kao i obustavom zeleznickog saobracaja

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna