@ комша,
Не видим која је то „особа М“, али нема важно.
Када су Југославији уведене санкције, 1991, сав транспорт из Европе на југ се вршио преко Румуније и Бугарске. Румунија и Бугарска није имала никакве путеве, плус је чак и било неопходно да се трајектом преброди Дунав, са свим тим силним европским шлеперима. То је била велика штета, али ко је од Европских транспортних фирми смео да се побуни у том демократском друштву које прокламује слободну трговину?
Тако су, на Острву Маре, шлепери чекали на ред да крену даље у Бугарску и даље, шофери се паркирали на једном бетонираном плацу, дремали и чекали на ред. Јадници.
Сетио се један колега румун, па је скувао пуну корпу јајца. И понудио шоферима увече, једно јајце, једна марка. Сви смо му честитали на идеји, зарадио је са мање труда више него да је шверцовао гориво.
@Osoba M
Путарина нам је дупло јефтинија него у Хрватској. При том мислим на камионе, јер су аутомобили само делић профита. Транзит робе кроз Србију је најкраћи пут од централне и западне Европе ка Азији и обратно. Њима се исплати јер нигде поред нема алтернативни правац. Румунија и Бугарска неће још деценијама урадити аутопут у правцу Север-Југ. Србија има комплетиран аутопут Север-Југ и ускоро ће имати и источни крак. Пруга је била у очајном стању јер се ништа није радило деценијама. Још њих средимо и имаћемо велике користи од транзита. Само треба паметно те паре да искористимо, а не да се хране и возају ботови и плаћају фиктивна радна места за партијске послушнике.
Očigledno neko od nas želi da napravi tranzitnu zemlju putara na kojoj će svi drugi zarađivati.Naravno prvo moramo da platimo put kojim će druge zemlje profitirati, a nama ostaju mrvice sa stola.Genijalci iz BG će se posle hvaliti brojem zaposlenih železničara koji rade za mizernu platu.Potpuno je sulud plan da postanemo serviseri puta svile.
Brčko-Banovići to je naša meta izgraditi prugu još ovoga leta (ašovima).Oterati ove i dati posao našem ili zapadno evropskom izvodžaču.Imam iskustva sa tom ruskom firmom.A o obustavljanju putničkog saobraćaja šta reći nego teroristički akt uperen protiv države Srbije.Pruga od Londona do Lamanša komplet zamenjena (podliga,šine,kontaktni vodovi,signalizacija,železnički objekti) za vikend tj tri dana
Na vrlo smo bitnoj poziciji, mozemo da dosta zaradimo na tranzitnom saobracaju, te cemo da oteramo potecijalne korisnike anormnim poskupljenjem putarina, neadekvatnim odrzavanjem saobracajnica, kao i obustavom zeleznickog saobracaja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ruska firma koja rekonstruiše prugu kod Novog Sada planira i radove na pruzi Beograd-Bar
Autor: RTS
Novi Sad
•24.07.2019.
•12:19
Komentari 11
mitar
koliko plaća
kako plaća
kako se i kome novac vraća
Mastodont
A rusofilskim klošarima odmah zadrhture donja usnica i prkno kad se pomene majčica Rusija.
gari
Deran
skeptik
Мунгос
Не видим која је то „особа М“, али нема важно.
Када су Југославији уведене санкције, 1991, сав транспорт из Европе на југ се вршио преко Румуније и Бугарске. Румунија и Бугарска није имала никакве путеве, плус је чак и било неопходно да се трајектом преброди Дунав, са свим тим силним европским шлеперима. То је била велика штета, али ко је од Европских транспортних фирми смео да се побуни у том демократском друштву које прокламује слободну трговину?
Тако су, на Острву Маре, шлепери чекали на ред да крену даље у Бугарску и даље, шофери се паркирали на једном бетонираном плацу, дремали и чекали на ред. Јадници.
Сетио се један колега румун, па је скувао пуну корпу јајца. И понудио шоферима увече, једно јајце, једна марка. Сви смо му честитали на идеји, зарадио је са мање труда више него да је шверцовао гориво.
комша
Путарина нам је дупло јефтинија него у Хрватској. При том мислим на камионе, јер су аутомобили само делић профита. Транзит робе кроз Србију је најкраћи пут од централне и западне Европе ка Азији и обратно. Њима се исплати јер нигде поред нема алтернативни правац. Румунија и Бугарска неће још деценијама урадити аутопут у правцу Север-Југ. Србија има комплетиран аутопут Север-Југ и ускоро ће имати и источни крак. Пруга је била у очајном стању јер се ништа није радило деценијама. Још њих средимо и имаћемо велике користи од транзита. Само треба паметно те паре да искористимо, а не да се хране и возају ботови и плаћају фиктивна радна места за партијске послушнике.
Voja
dragan perković
da
Osoba M
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H