Električni trotineti već su uveliko osvojili svet, a sve češće se mogu videti i na novosadskim ulicama, što kod građana izaziva kako oduševljenje, tako i revolt.
Neko dole napisa da bi presao na e-bike ali nikad ne bi na e-trotinet kao prazilukasko vozno sredstvo, ha. Pazi, koja razlika, i jednog i drugog dvotockasa pokrece struja, e-bike kao navodno koriste ljudi kojima je teze da verglaju pedale uzbrdo ali ja jos nisam video nekog e-biciklistu koji okrece pedale i po ravnom sem kad im nestane struje (a vidjam ih svaki dan desetine posto je ovaj grad biciklisticki grad).
Isti lik napisa da se sve moze hakovati, pa i elektronsko ogranicenje brzine na e-trotinetu, moze ali obican korisnik to ne moze, plus sto se trajanje baterije ekstremno smanjuje sa vecom brzinom, sa 45km/h bi punjenje jedne baterije trajalo oko 5km sto bi e-trotinet cinilo ekstremno nerentabilnim. Doduse, postoje ljudi koji u kucnoj radinosti budze svoje e-trotinete i dodaju eksterne baterije... kao sto postoje i ljudi koji budze svoje automobile, motocikle, brodove, ali oni nisu vecina.
gluplju peticiju nisam procitao! najbolje da uvedu dozvolu za trotinet, zbog tamo neke Vanje. Zeno, mala deca ce da voze trotinet samo ako im roditelj kupi!
Pali momentalno, nećeš nam nedostajati. Gde god da odeš, videćeš da se ili bicikl normalno vozi kroz pešačku zonu, ili da su svuda kroz nju iscrtane staze umesto beskrajnih bašti kafića, pa opet nećeš moći da se prikazuješ po centru i žvaćeš kašičicu dok ti dete jurca okolo, umesto da ga odvedeš na dečije igralište gde mu je mesto.
Dokle god postoje spodobe poput ovog Bicikliste koji kaže da je biciklima mesto u centru a sitnoj deci nije, znači taj nivo bezobrazluka i bahatosti da neko ne poštuje propise koji jasno kažu da bicikl nema šta da traži u pešačkoj zoni, neće ovde biti nikakvog reda. U prevodu, nikad. Hvala bogu pa uskoro idem odavde, a vi uvodite i tenkove po centru ako hoćete. Dosta mi je i pešaka koji ne znaju da se hoda desnom stranom trotoara ili kojima dune da nasred prometne ulice kao što je Jevrejska odjednom zastanu kao tele na sred puta. Dosta mi je i biciklista koji ne uspore blizu raskrsnica, misleći da ću valjda da levitiram preko biciklističke staze da bih sa trotoara došla do pešačkog prelaza. Dosta mi je i vozača koji na moje zeleno a njihovo uslovno ne stanu da me propuste već pokušavaju da me pregaze. 80% ljudi ne poštuje elementarna pravila saobraćaja, a vi biste da uvodite nešto što može da se kreće 30 km/h da malo gazi pešake a malo podleće pod kola. Pobijte se međusobno, za bolje ova zemlja nije.
Deda mani se pisama redakciji, po spominjanju biciklista koji jure 30 na sat i sličnim budalaštinama vidi se da nemaš veze sa saobraćajem barem od kako su te oterali u penziju. Drž' se svog štapa za hodanje i ne loži se na trotinete, slomićeš vrat do prvog ćoška.
Najsmjesniji su ovi na biciklama kad kazu: trotineti me preteknu bez ikakvog zvuka. hahahaha a da vi na biciklama proizvodite Muuuuu Iaaa Iaaa Uuu uuu uu monkey zvuke ili sta? Nemoj molim te.
Ja imam na elektro bajku trubicu koju koristim pre nego se priblizim biciklisti.
Danas je jedan divljak na trotinetu po cesti vozio po Futoskoj skoro me udario na prelazu za pesake. Nastavio je da vozi po kolovozu za aute sve dole do Hotela Sh. e takve treba rigorozno kaznjavati oduzimanjem na mesec dana i kazna.
A ljubomora ovih pesaka i bajseva sto mi idemo brze je smesna. Bas smesni ste.
Rece mi jedan Hejj pazi sta tako brzo vozis...a on kao izmerio...
U svemu ovome su najsmešniji biciklisti koji se osećaju ugroženo na mestu povlašćenih jer eto oni voze bicikleto pa misle o klimi i zagađenju pa su kul i bla.... Sada imaju konkurenciju a to ne sme jer, bože moj, biciklisti su najkul, najbolji, najpametniji....
"Imperija uzvraca udarac"!?! Sirom Evrope su udarili na elektro-trotinete pa mi je to bas nekako cudno. Zar nije sirom Evrope i sveta akcija da se sto vise koriste obnovljivi izvori energije i smanjenje zagadjenja?
@ Darwin
:D
Slako me nasmeja čoveče, ali si apsolutno u pravu. Kada neko zagine, zavisno od okolnosti naravno ali, dobar veštak može dokazati da vozač nije mogao da izbegne neku nezgodu jer određenim kategorijama nije mesto na određenim mestima.
@NSgari
"Da je finansijski isplativ.. nije, tek nakon 5-6.000 km ste na nuli."
Da li si u obzir uzimao samo nabavku trotineta u poređenju sa gorivom? A godišnja registracija za kola? Za moj je ove godine sa tehničkim pregledom izašlo oko 24k RSD.
@ biće svega
"ali treba d imaju nesto kao praporce ili neki tihi zvuk da se cuju kada nailaze "
Da li si ti gari realan? Praporce, ni manje ni više!
@dijasporac
" brzina e-trotineta je ogranicena na 25km/h."
Matori, sve što ima čip se može hakovati. Kao što se skidaju blokade sa skutera tko se i ovo može ukinuti....
Dakle nakon čitanja komentara ostalih ćitalaca imam još jedan da ostavim.
@ Milan - Trotineti
"Kome smetaju el. trotineti...onima koji bi voleli da ih imaju, a nemaju para da ih kupe. Klasično srpski " da komšiji crkne krava". "
Da izvineš ne olakšavaj se. Tu igračku u životu ne bih vozio i da mi plate. Naravno da si mogu priuštiti ali neću. Kada bih prelazio na struju to bi bio električni bicikl a ne to hipstersko g**no. Pretvoriće se ljudi u debele amebe koje više ne znaju da hodaju samostalno.
@ Svi koji imaju primedbe na račun biciklista
Nismo svi mi biciklisti isti. Nekoliko debila ne predstavlja sliku novosadskih biciklista. Većinom su tolerantni, kulturni i strpljivi. Isto kao što par debila ne predstavlja sve predstavnike bilo koje kategorije učesnika u saobraćaju.
Ovo se pogotovi odnosi na centar grada. Pojedinci misli da bicikliste odavde treba proterati a niko se ne pita zašto nema mesta. Šta bi bilo kada bi se smanjio broj stolova u Z.Jovinoj na pola? Jeste svesni koliko je to zauzimanje javne površine, površine svih nas, da bi neko držao kafanu? Batr da im se to debelo naplati nego grad od toga prima crkavicu a odriče se javne površine...
Naravno da ima onih kojima sve smeta. Verovatno smetaju i sami sebi...Trotineti su odlični, nema zagadjenja i sl. Bilo bi ok da imaju neka zvonca i da ne jurcaju tamo gde baš i nije mesto za to.
Realno, ako neko hoce da stavi glavu u torbu to je stvar izbora, ali kad na biciklistickoj me prelecu, a pri tom sigurno voze brze od 25km/h (srednja brzina biciklom), onda tu nesto ne stima, ali tu su sa druge strane i automobili na trotoaru i skuteri i elektricni bicikli na biciklistickim stazama i staze koje su sve samo ne biciklisticke, kao i kontejneri koje neretko mozete pronaci na njima, tako da problema ima jos podosta. Svako dobro od komse.
Mislim da se za ovu, po mojem mišljenju, pošast mora naći rešenje.
Moraju se zakonski definisati u ZOBS-u kao kategorija učesnika u saobraćaju i propisati im uslove korišćenja, zabrane, kazne i slično.
Trenutno su u limbu jer ih zakon ne prepoznaje. Šta god da urade nisu odgovorni ni za šta, ber ne kao neki učesnici u saobraćaju.
Najbolje bi bilo tretirati ih negde između bicikla i skutera.
Takođe još bolje je potražiti već postojeća rešenja u svetu i videti da li nama odgovaraju i upisati ih u naš ZOBS.
Nema smisla da pored mene i moje dvoje dece proleću likovi sa otprilike 20-25 km/h pri čemu se uopšte ne čuju dok ne prozuje pored. Ima jednog da ošmekam unapred pa da mu se slučajno nacrtam na putanji sa mojih 95 kg, kao nisam ga video, pa da se malo raspravimo.... Neko mora biti prvi!
Legislation:
- In Belgium, an electric scooter must not drive more than 25km / h on the road and 6km / h max on the sidewalk.
- You can drive up to 45KM / H Max in assistance mode only.
- Ensure your Etwow, usually all the family insurance cover your etwow free up to about 25km / h, an extra charge will be asked if you want to cover it up to 35-45km / h.
- Think about your safety and equip yourself with a helmet, be visible on the road wearing a yellow vest, respect other users and drive on the right side of the road and on bike paths, do not drive more than 6km / h on the sidewalk not to be a danger for pedestrians.
- No need for a license or license plate
Ali kad krene da mi zvoni na bici stazi ili još gore, prikrade se opozadi, a ja ga ne čujem. Biciklu vozim prosečnom przinom 22 kmh, a oni me svaki put prešišaju, što znači da idu najmanje 30 na sat, što je opasna brzina van kolovoza.
Po meni, ovo je vrlo praktično i jednostavno sredstvo, moze da se sklopi, da se napuni i za grad poput Ns a u kom mozes da stignes od detelinare do keja za 10ak min idealno. Ali moraju se znati pravila. El trotinet trpi do 100kg, pa masa puta ubrzanje, zamislite da vam dete udari covek od 100kg sa 35 kmh na keju gde ih ima najvise. Znaci kaciga, postovanja propisa kao za psp,i ne ispod 16god i vozi gde hoces. Ne moze se covek oprati tehnologiji ali mozemo bar biti civilizovani. Kada su hrvati mogli da ogranice na setalistima uvece, zasto smo mi losiji?
" :)
07.08.2019 • 16:17
Za voz se govorilo da je djavolski izum.
Pa posle za prvi bickl.
Pa za automobil.
Ljudi su cudo.!"
Па и јесте, точак је уопштено гледано ђаволски изум. Ако ви то нисте до сада кроз живот, спонзали, не знам има ли вам помоћи.
Шта ћете сад рећи, кад сте разоткривени у лажи и пропаганди које пласирате'?
Тротинете, електричне и било какве, под хитно забранити и ми немамо више проблем.
Kako neinformisani ljudi sire los uticaj po internetu ( i zivotu), brzina e-trotineta je ogranicena na 25km/h. Pri toj maksimalnoj brzini zaustavni put pri kocenju do daske je 4,5m.
Svoj xiaomi e-trotinet zadnjih mesec dana nosim na posao, od kuce do metro stanice imam nizbrdo 600-700m pa mi to nije problem ali kad se vracam sa posla izvadim ga iz ranca, sklopim i tih 700m uzbrdo ( 10-11 stepeni nagiba) savladam zezajuci se. Odlicna stvar za letnju zabavu. Na pauzi za rucak se odvezem biciklistickom stazom do okeanske obale za par minuta, pojedem na svezem vazduhu ono sto sam poneo, malo odsedim na travi i vratim se na posao, sto sve nisam mogao pesice. Ekstremno dobra relaksacija.
Novi Sad je idealan za bicikle, trotinete, ravan kao tepsija, cak i bez elektricnog pogona mozete stici gde hocete bez nekog napora.
Sve je tačno.Imam malo dete od dve godine.Ako ga ne mogu pustiti u pešačkoj zoni i u Dunavskom parku gde onda mogu.Nemam ništa protiv el trotineta,zgodni su za grad.Ali nije normalno da petoro klinaca jurca 30 na sat u čoporu po Zmaj Jovinoj koja se i ovako suzila zbog bašti kafića.
Nemam ništa protiv etrotineta ali zar za klince a i one nešto starije nije bolje i zdravije da koriste neko prevozno sredstvo(bicikl, roleri, trotinet, .....) gde treba koristiti mišiće.
Mogu da shvatim ljude koji neće da se oznoje kada krenu na posao ali za ostale je ovo samo još jedan vid propuštene prilike da se bave fizičkom aktivnošću.
U 2019. godini nezamislivo je zabranjivati trotinet, budimo realni. U Srbiji nije moguće sprovesti ni daleko ozbiljnije zakone, ko bi ovo sprovodio?
Dobra su stvar u nadi da će neko zameniti vožnju auta na posao time.
Na trotoarima im nije mesto ako će ih voziti brže od 10ak km/h (dva puta brže od hodanja, kao trčanje). Od bašti kafića i nemaju gde da ih voze.
Najlogičnije je biciklistička staza međutim broj udesa će rasti dok se narod ne opasulji. Više puta sam na keju naleteo biciklom na trotinet koji je dozujao iz mraka velikom brzinom bez zvuka i svetala. Vozi ga dečurlija balava koja još nije naučila ni kako se peške prelazi put, znanje o saobraćaju nula.
Bolide koji voze motore po stazi barem čuješ i vidiš.
Neka nam je sa srećom, ulice su sada još malo manje bezbedne.
Svaki trotinet mi je draži od idiota koji maltretira građane svojim kvadom kojeg jaše po starom gradu i okolini. Em što je opasan po sebe i druge, em što proizvodi toliku buku da mi ne ide u glavu kako to po bilo kom osnovu može biti legalno registrovano vozilo.
Protivnici su oni - koji ne mogu da ih kupe.
Slično je bilo sa mobilnim telefonima.
Masovno ismevanje i protesti protiv onih koji su ih nosili.
Postoje pojedinci koji se opasno ponašaju na skuterima i mogu da povrede druge.
Kada vas masa od 100kg brzine 25-30 kmh udari - to nije dobro.
Što se dešava i sa biciklistima. Pa se ne donosi zakon.
Međutim, izgleda da mi nemamo saoobraćajce, kao nekada?
Sede negde, kucaju nešto po nekim računarima valjda?
Prave elaborate, statistike, browsuju?
Nema ih na ulicama.
NEMA IH DA VIDE ŠTA BICIKLISTI RADE!
A kamoli skuteri...
U stvari, trebali bi da donosimo zakon PROTIV dobrog prevoznog sredtsva koje mnogo što šta rešava - zbog par budala.
I ne zaboravimo najvažnije - jer smo videli da neko u EU to radi!
Nemam skuter, ali ću ga imati. I ne želim da bilo ko ograničava tu šaki jada od ljudskih slobod akoju imamo!
bolje biti i hipster, iako je to samo glup alibi za vlastiti primitivizam i frustraciju, nego pavijan kome sve novo i drugacije smeta...mi koji kao drzava smo u potpunom haosu u kome samo budaletine mogu da profitiraju sad se kao nesto raspravljamo o trotinetima i njihovoj opasnosti po zivot i red u gradu prepunom kriminalaca...
Ne mogu da shvatim kome oni smetaju. Mnogo su sporiji od bicikla i realno mogu da naprave manju štetu. Ja ih apsolutno podržavam i kupio bih jedan al nem para. Sačekaću da krenu polovni u prodaju. Mislim ds se ovde radi o netrpeljivosti prema novim stvarima. Po biciklistickim stazama neprekidno jure Vespe A to niko nigde ne spominje i ako su mnogo brzr, opasnije, teže... E al sad nam smetaju bezazleni trotineti. Budale!
Opet neki seratori koji bi sve zivo sto postoji da regulisu ...
Iskreno ono sto bih ja regulisao je pormena zakona, da ne moze uvek vozilo tj vozac da bude kriv ako pregazi pesaka, biciklistu .. zna se sta je put, to je nesto sto je IZMISLJENO da se njime krecu automobili!
Sta me briga ako neki balavac izleti sa tim trocom i neko ga pokupi .. to nije moj problem, nego mame i tate tog balavca koji su mu kupili to i dali mu da vozi a ne zna pravila u saobracaju.. ne treba nikakav zakon da to regulise, priroda ce ..
..hipsteraj..prodaju foru o ekologiji, a bezbednost 0 bodova..voze kao sumanuti, sa biciklističke staze na put, onda utripuju da mogu naglo da skrenu na pešački, pritom ne gledaju ni levo ni desno..ne pričam napamet, gledam ovo što pišem svakog dana..po meni, najobičniji POZERAJ
Gospodža sve reče, samo ne reče zbog čega je zaustavljala sve trotinetiste koji su prošli. Ako su se ona i dete kretali desnom stranom, trotinetisti su mogli bez problema da ih preteknu, zar ne?
A da zabranimo i upotrebu e-automobila ,i hibridnih vozila ?? Naravno , da je glupost biti protiv napretka,napravite prvo normalne staze za bicikliste i oterajte pešake koji se šetaju bici-stazama i automobile da parkiraju na tim mestima!! Šta radi komunalna policija,vija preprodavce ispred pijace i normalne građane koji kasno ležu??
Ma kako ne shvatate...treba NAPLATITI
Dakle - mora da se REGISTRUJE --(pare drzavi), pre toga homologizuje (pare drzavi), posle toga odobri par POGODNIH uvoznika (pare drzavi), specijalne kacige - homologizovane (pare drzavi)........ ne moram da nastavljam ,,,,,sve je to nastavak pljacke........ u Vojvodini
Mislim da trotoarima ne treba da se krecu sem kad silaze sa biciklisticke staze a to nije ni njima u interesu da stoje na trotinetina na trotoaru umesto da hodaju. Teze je stajati nego hodati. Biciklisticke staze su i za trotinete i oni su na 2 tocka ali treba d imaju nesto kao praporce ili neki tihi zvuk da se cuju kada nailaze bciklistima iza ledja kako ovi ne bi skrenuli ne znajuci da je neko iza njih,
Jadan dan neki tip sa slusalicama na usima vozii bicikl BEZ RUKu. I to tako dobro is igurno da mu zavidim na ravnotezi. Zlo bese samo sto je prosao mm levo od mene a ja bas skrtoh da obidjem baru ne znajuci da je tu neko iza i sledih se.On nista i dalje onako sigurno bez ruku vozi ;) kao da radi u cirkusu.
Razumem da je bolje stojati 10 min na trotinetu nego toliko ili 15 i 20 cekati autobus stojeći ali to nije zdrav sport kao ni taj drugi.
Znamo mi odakle vetar duva za protivljenje trotinetima!
Prvo peticija za zabranu uvoza polovnih automobila kupljenih prljavim novcima zelenasa. Poreska uprava mora to da ceslja uz pomoc policije i oporezuje enormne zarade uvoznika koji su prikriveni. Zaustaviti registraciju vlasnicima tih vozila, dok ne daju izjavu od kog lica su kupili vozilo.
Posedujem el. trotinet, vozio sam rolere, bicikl, motor, auto, kombi... i imam dugogodisnje iskustvo u saobracaju, znam sta mogu da ocekujem (pocev od neodluclih vozaca automobila koji ne pale pokazivace do pojedinaca koji iskacu na biciklisticku stazu). Verovatno imam najmanje iskustva u hodanju, ali poenta price je da su ove stvarcice (el. trotineti) odlicna stvar za grad, a to sto mnogi ne znaju pravila u saobracaju ne znaci da se trebamo vratiti 3 veka u nazad. Da je finansijski isplativ.. nije, tek nakon 5-6.000 km ste na nuli. Ali je lakse jer ne trazite parking. Mi smo nevaspitan narod i uvek smo u pravu, kao sto sam sada ja uveren da sam u pravu, semafor je budala za vecinu Srba
Care, Centar nije biciklisticka staza i propisana je maksimalna brzina koja je brzina pesaka ti nemas sta da se pravis pametan i jurcas okolo tamo gde ti nije mesto brzinom koja nije propisana. Baste mogu tamo da budu, ti ne mozes, kraj...
Ja vozim mali bicikl bez pedala na baterije napravio sam 600 km po gradu amo tamo i vozim po biciklistickim stazama koristim biip bippp a ne ko bicikli koji projure pored mene 30 na sat u tisini. Da o onim koji stalno svaki dan idu kroz crveno ne govorimo. te treba kaznjavati a trotineti su bili od malena i bice.
Vozili smo prve daske sa kuglagerima i ruzili po ulici i nizbrdicama, vozili smo u Puli Karic tako se zvao na 3 tocka od lezajeva sa volanom daska u sredini lezaj veci...vozili TOmos Automatic Tomosice i APn4 BMW K100 i sad elektricni I-Walk bike i vozicu ga i dalje. Tacno tako zavist i zloba mentaliet provincialaca da ti crkne krava...fuj gadite mi se.
Gospoja Maricic ocito spada u tipicne Srbe, mrzitelje svega i svacega novoga, svega i svakoga koga ne razume, svega sto nije po njenoj volji.
Zanimljivo je da od svega sto bi recimo meni smetalo, parkiranja automobila na svim mogicim i nemogucim nedozvoljenim mestima, divlje podignutih kioska, zabetoniranih parkova i igralista, porusenih istorijskih objekta, divljeg nadzidjivanja, opsteg javasluka i bahatosti, korumpirane drzave i drustva, partijskog zaposljavanja, bahatog i stetocinskog nedodirljivog vlastodrsca, zanimljivo da od svega toga njoj smetaju, pazi sad, "samodovoljni tinejdz paramecijumi" koji, pazi opet, "su mogli ozbiljno da ugroze zdravlje njenog deteta". Zamisli da je ona presretala te tinejdz paramecijume i zaustavljala da ih riba, verovatno je neki od njih oterao tamo gde i treba da je otera pa se opako uvredjena pokrenula da otvori peticiju.
Svi mi smo u detinjstvu imali nadzak babe iz kraja koje su nam branile da igramo fudbal ili lastis i skolice ispod zgrade, da pevamo uz gitaru na stepenistu, da se ljubimo sa devojcicom u ulazu. Sve se menja, samo zloce iz kraja opstaju.
Zašto u gradu nema ni pozornika ni saobraćajnih policajaca? Kada sam ih video u Zmaj-Jovinoj i pitao zašto puštaju bicikliste, dobio sam odgovor da je kod Hotela Putnik znak da se smeju voziti brzinom pešaka, a oni nemaju uređaj da mere brzinu. Ne shvata da to važi za Ulicu Modene, a ne za Zmaj-Jovinu. Najgori su u parku, gde jure kako hoće, samo čekam da udare neko dete. Ili između podzemnog i ovog novog čudovišta od zgradurine. I to jednom rukom, jer je u drugoj mobilni. Prvo bicikliste dovedite u red, a e-trotineti će to slediti.
Edukujte decu od malena kako treba da se ponašaju u saobraćaju, u tome je lek za sve. Za ove matore je kasno, njih jedino može da nauči metoda "udaranja po džepu". Električni trotineti su super stvar samo nisu za svakog, kao što nije ni bicikli ni auto.
Pre par dana su dvoje klinaca izletela sa parkinga kod Betanije na nekom električnom čudu (nije trotinet i nema žmigavce ali ima sedište) i malo je falilo da ih pokupi auto, imali su na sebi kacige al džaba je to kad ne zna kako se pravilno skreće levo kada se sa parkinga uključuješ na kolovoz.
Ljudi, ajd oladite. Bacaju vam koske da se ne setite na koga treba da dignete glas. Trotineti vam ne zavlace ruku u dzep cime ugrazavaju vas i vasu porodicu.
Jako dobro prevozno sredstvo koje koristim za odlazak na posao, preporuka svima.
Koristim isključivo biciklističke staze.
Ne treba generalizovani, ima svakakvih ljudi, kao što pojedini vozači automobila voze pijani, prolaze kroz crvena svetla, nepropisno parkiraju i jurcaju po gradu, ne staju na pešačkom prelazu itd....
Ovu oblast samo treba lepo provući kroz zakon da se definišu prava i obaveze korisnika .
Kod nas je sve moda Samo pešaci nemaju kuda da se kreću. Pođite kejom od železničkog mosta do kanaka . Dete ne smete pustiti ssmo da hoda. Motori ,trotineti ,bicikli a tek kola kada idu tartan stazom i biciklističkom stazom .Svi se rekreiraju ?Čiji je ono deo keja i ko ga održava?
od tricikla preko bajsa kroz stanglu, soleksa, tomosa, puha pa na dalje do 8 wheeler trucka, svasta sam ganjao, zato sam siguran da trotineti posebno sa malim tockovima pretstavljaju pri tim brzinam, 30kmh il slicno, opasnost prvo za vlasnika pa one pored kojih prolazi, red bi bio da se limitiraju na neku brzino tipa 10kmh i to uredi propisom, mislim da i grad sam po sebi moze da zabrani voznju tamo gde je opasno zbog dece, vise sveta...
Retko da sam mogla da čujem kako su se svi ljudi oduševili novim prevoznim sredstvom, bilo da.je automobil, bicikl, tamvaj...
Uvek je bilo onih koji prihvataju i koji su protiv. Važno je da se donesu pravila korišćenja i da se ista poštuju. Poštovanje pravila je veći problem od e-trotineta ili drugog prevoznog sredstva. Kada budemo imali malo više discipline i poštovanja jedni pra drugim, svima će nam biti lepše i bolje.
Registracija za trotinet 1000eura godisnje, litar goriva 2000dinara. Manje zagađenje, manje stradanja u saobraćaju, manje guzve, vise pešačenja zdraviji i duži zivot.
Трутове на трутинетима склоните са бициклистичких и тротоара! Јурцају као муве без главе, немају светла, не поштују никога, излећу пред кола и бицикле. Трутови нек купе бицикле па нек се онда возе. Тротинет није безбедан сам по себи јер има мале точкове, нема никакво ослањање на њима и нису напуњени ваздухом, волан се очас посла може скренути за скоро 90 степени и онда се пада, тежиште је веома ниско па је вожња низбрдо преопасна.
I nama ste problem vi što ne pazite na svoju decu pa nam podleću pod točkove, centar nije dečija igraonica pa da blejite u bašti dok vam deca okolo jurcaju. Kad grad razmontira bašte od kojih otima pare i umesto njih napravi napravi staze ići ćemo po njima, a dotle trpite.
Nemam nista protiv, osim sto mi idu na zivce kad jure u pesackoj zoni i po trotoarima kao divljaci. Vecina tih trotineta bez problema dostigne 25 km/h (pogledati specifikacije). Prolaziti Dunavskom ulicom postaje stresno zbog takvih malih divljaka. Ako im nesto kazes, ispasces monstrum posto su u pitanju deca od 15-17 godina. Pesacka zona je za pesake, a ne za divljake na dvotockasima, makar bili i trotineti. A Srbija je takva banana drzava, da joj za donosenje banalnog zakona treba godinu dana. Zar je toliko komplikovano doneti zakon koji ih tretira otprilike kao bicikliste? Ako im je tesko, neka prepisu iz EU drzava.
Veci su problem biciklisti po Centru, ni jedan jedini put sa tzv. ''trotinetistima'' nisam imao problema, dok mi dete po gradu svako malo umalo ne udari neki biciklista, iako je u Centru propisano da je max brzina brzina pesaka, tj. trebas da sidjes i sa strane ga guras, kao sto dosta njih i radi, ali ovi ostali samo jure kao muve bez glave.
Sad su poceli i elektro skutere da teraju trotoarom, u fazonu moj trotinet veci od tvog. Videli od ovih, pa sto da ne. Ocekujem uskoro elektro traktore i elektro kombajne, naravno sve po keju.
Klinci vozili u suprotnom smeru na somborskom bulevaru juče uveče u 11.
Uplašio sam se kad sam video ne jedan već njih nekoliko po svim trakama i to suprotno.
A pre par dana lik me obilazi trorinetoma ja dao žmogavac za skretanje u desno i vidim u retrovizor lik 20 m iza mene ja polako prikočio i da skrenem obilazi me. Sva sreća zakočio sam umalo da ubijem čoveka. On ljutit mi dobacuje??? Ali čoveče uspori ako neko skreće ispred.
Nisu svu isti. Ali ipak treba imati nekog znanja makar osnovnog o saobraćaju
Treba da dobijem robiju zbog idiota?
Etrotinet je svakako manje opasan od skutera koje voze po biciklističkim stazama (pre nego što krenete da pišete kako je dozvoljeno voziti pročitajte ZOBS, gde piše razlika između bisi staze i trake, kao i razlika u tome ko sme da se kreće njom), ali ne vidim da se iko preterano uzrujava oko toga.
Takođe rolere je zabranjeno voziti bici stazom, i običan trotinet i hoverboard, kolica sa detetom pa se sve vozi tuda, jer bože moj svi hoćemo lepe trotoare od behatona, ali ne razmišljamo o tome kako je po njima se kretati.
E trotineti ugrozili bicikliste na biciklistickim stazama pa se svi uzbudili a biciklisti godinama ugrożavaju peșake I nikom ništa..Pa kad veç reșavate problem e trotineya nek ne bude çorak za pešake jer zakon je rekao da troyoari pripadaju peșacima pa bi samo policija I inspekcoje trebalo sa zaștite peșake
Juce videh jednog, stavio dete od nekih 5, 6 godina ispred sebe, on iza i vozi...naravno, dete bez kacige, bez ikakve zastitne opreme. Koliko je taj otac normalan ili ne?
U zapadnim zemljama ce se to zakonom regulisati i ljudi ce to postovati i pridrzavati se pravila ponasanja. U Srbiji se to moze zakonom regulisati i ostati samo na papiru. Kao sto je i sa primenom svih drugih propisa u saobracaju svi ce da se ponasaju kako im odgovara. Parkiranje na zelenim povrsinama, mobilni za volanom, kacige za motore, preticanje na punoj liniji,bicikli na pesackim stazama.... spisak bez kraja.
Mislim da više smetaju automobili tamo gde im nije mesto. Zmaj Jovina i druga mesta gde su pešačke zone. Kome smetaju el. trotineti...onima koji bi voleli da ih imaju, a nemaju para da ih kupe. Klasično srpski " da komšiji crkne krava". Gluposti. Kakve zaštitne opreme i kakve veze što ih voze maloletnici. Neka se malo kale i čeliče kada padnu, ako padnu. Nikome od nas ništa nije falilo bez kojekakve opreme i izrasli smo u normalne i zdrave ljude.
Genijalna stvar ali ipak su to mali motori bez obzira sto ne trose fosilna goriva, treba regulisati njihovu upotreba zbog bezbednosti svih ucesnika u saobracaju al mozda bolje konsultovati resenja iz nekih malo razvijenijih zemalja morala bi se pitati struka sto se kod nas retko desava..
a ne smetaju ti debili što preleću preko bici staze bez da pogledaju da li neko ide? Ne smetaju ti debili što se voze pokretnim stepenicama tako što zagrle u zvezda stilu oba rukohvata umesto da hodaju po njima? Ne smeta ti ekipa što gleda u telefon dok hoda ulicom? Gospođo, teraj uz desnu stranu staze pa će svi moći da te obiđu bez da te ometaju u tvom kretanju.... Terajte deco šta vas briga, zna se kakvi su nama bušili lopte kad smo bili deca...
Да је прелазак на електрична возила у мозговима Срба заснована на очувању животне средине, уштеде трошкова, успоравању и растерећивању саобраћаја, подржао бих свакако, али на жалост то нема везе са тим. То само употпуњује слику дивљег запада на улицама Новог Сада и осталих градова. Изузећу села, где сам рецимо приметио да у Банату је доста заступљен превоз ел.бициклима, моторима шта ли је већ то и заиста пре свега прија ушима, за разлику од тенкова који брује и лете по граду. О уређеним површинама за кретање било чега у Новом Саду , не вреди ни трошити речи.
Juce vodim nekog deb....la hipsterskog vozi tu glupost po futoskom putu i kucka poruke pored tolikog saobracaja i guzve .Dok se to kod nas resi zakonom neko ce da robija zbog gazenja takvih deb...la .
Malo je smesno...pa biciklisti prolaze kroz centar Novog Sada bez po muke a mi pisemo peticiju o trotinetima jer je gospodju par klinaca preplasilo :).. Aj napisemo peticiju o paraglajdingu... Broj nesreca u NS kontam da je 0 na trotinetima a na biciklima... - pa proverite
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
E-trotineti u Novom Sadu: Peticija da se reguliše njihovo kretanje i zabrani maloletnicima
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•07.08.2019.
•12:01 > 13:34
Komentari 83
dijasporac
Isti lik napisa da se sve moze hakovati, pa i elektronsko ogranicenje brzine na e-trotinetu, moze ali obican korisnik to ne moze, plus sto se trajanje baterije ekstremno smanjuje sa vecom brzinom, sa 45km/h bi punjenje jedne baterije trajalo oko 5km sto bi e-trotinet cinilo ekstremno nerentabilnim. Doduse, postoje ljudi koji u kucnoj radinosti budze svoje e-trotinete i dodaju eksterne baterije... kao sto postoje i ljudi koji budze svoje automobile, motocikle, brodove, ali oni nisu vecina.
Sale
Biciklista
Pali momentalno, nećeš nam nedostajati. Gde god da odeš, videćeš da se ili bicikl normalno vozi kroz pešačku zonu, ili da su svuda kroz nju iscrtane staze umesto beskrajnih bašti kafića, pa opet nećeš moći da se prikazuješ po centru i žvaćeš kašičicu dok ti dete jurca okolo, umesto da ga odvedeš na dečije igralište gde mu je mesto.
adios
Vlada
Deda mani se pisama redakciji, po spominjanju biciklista koji jure 30 na sat i sličnim budalaštinama vidi se da nemaš veze sa saobraćajem barem od kako su te oterali u penziju. Drž' se svog štapa za hodanje i ne loži se na trotinete, slomićeš vrat do prvog ćoška.
Edi Grbic
Ja imam na elektro bajku trubicu koju koristim pre nego se priblizim biciklisti.
Danas je jedan divljak na trotinetu po cesti vozio po Futoskoj skoro me udario na prelazu za pesake. Nastavio je da vozi po kolovozu za aute sve dole do Hotela Sh. e takve treba rigorozno kaznjavati oduzimanjem na mesec dana i kazna.
A ljubomora ovih pesaka i bajseva sto mi idemo brze je smesna. Bas smesni ste.
Rece mi jedan Hejj pazi sta tako brzo vozis...a on kao izmerio...
Marko
Idem po kokice....
Djole
Biciklista
To ćeš da izguraš kad ti lično budeš načelnik policije, a možda ni tad. Nama je mesto u centru, a baštama i sitnoj deci nije, kraj.
Vidoviti Limanac
:D
Slako me nasmeja čoveče, ali si apsolutno u pravu. Kada neko zagine, zavisno od okolnosti naravno ali, dobar veštak može dokazati da vozač nije mogao da izbegne neku nezgodu jer određenim kategorijama nije mesto na određenim mestima.
@NSgari
"Da je finansijski isplativ.. nije, tek nakon 5-6.000 km ste na nuli."
Da li si u obzir uzimao samo nabavku trotineta u poređenju sa gorivom? A godišnja registracija za kola? Za moj je ove godine sa tehničkim pregledom izašlo oko 24k RSD.
@ biće svega
"ali treba d imaju nesto kao praporce ili neki tihi zvuk da se cuju kada nailaze "
Da li si ti gari realan? Praporce, ni manje ni više!
@dijasporac
" brzina e-trotineta je ogranicena na 25km/h."
Matori, sve što ima čip se može hakovati. Kao što se skidaju blokade sa skutera tko se i ovo može ukinuti....
Vidoviti Limanac
@ Milan - Trotineti
"Kome smetaju el. trotineti...onima koji bi voleli da ih imaju, a nemaju para da ih kupe. Klasično srpski " da komšiji crkne krava". "
Da izvineš ne olakšavaj se. Tu igračku u životu ne bih vozio i da mi plate. Naravno da si mogu priuštiti ali neću. Kada bih prelazio na struju to bi bio električni bicikl a ne to hipstersko g**no. Pretvoriće se ljudi u debele amebe koje više ne znaju da hodaju samostalno.
@ Svi koji imaju primedbe na račun biciklista
Nismo svi mi biciklisti isti. Nekoliko debila ne predstavlja sliku novosadskih biciklista. Većinom su tolerantni, kulturni i strpljivi. Isto kao što par debila ne predstavlja sve predstavnike bilo koje kategorije učesnika u saobraćaju.
Ovo se pogotovi odnosi na centar grada. Pojedinci misli da bicikliste odavde treba proterati a niko se ne pita zašto nema mesta. Šta bi bilo kada bi se smanjio broj stolova u Z.Jovinoj na pola? Jeste svesni koliko je to zauzimanje javne površine, površine svih nas, da bi neko držao kafanu? Batr da im se to debelo naplati nego grad od toga prima crkavicu a odriče se javne površine...
Nemanja
'Тротинете, електричне и било какве, под хитно забранити и ми немамо више проблем.'
Vas psihovernike sve redom u hospitalizaciju zatvorenog tipa i stvarno nemamo više problem.
IZNOGUD
Lala
Vidiviti Limanac
Moraju se zakonski definisati u ZOBS-u kao kategorija učesnika u saobraćaju i propisati im uslove korišćenja, zabrane, kazne i slično.
Trenutno su u limbu jer ih zakon ne prepoznaje. Šta god da urade nisu odgovorni ni za šta, ber ne kao neki učesnici u saobraćaju.
Najbolje bi bilo tretirati ih negde između bicikla i skutera.
Takođe još bolje je potražiti već postojeća rešenja u svetu i videti da li nama odgovaraju i upisati ih u naš ZOBS.
Nema smisla da pored mene i moje dvoje dece proleću likovi sa otprilike 20-25 km/h pri čemu se uopšte ne čuju dok ne prozuje pored. Ima jednog da ošmekam unapred pa da mu se slučajno nacrtam na putanji sa mojih 95 kg, kao nisam ga video, pa da se malo raspravimo.... Neko mora biti prvi!
Igro Radojevic
- In Belgium, an electric scooter must not drive more than 25km / h on the road and 6km / h max on the sidewalk.
- You can drive up to 45KM / H Max in assistance mode only.
- Ensure your Etwow, usually all the family insurance cover your etwow free up to about 25km / h, an extra charge will be asked if you want to cover it up to 35-45km / h.
- Think about your safety and equip yourself with a helmet, be visible on the road wearing a yellow vest, respect other users and drive on the right side of the road and on bike paths, do not drive more than 6km / h on the sidewalk not to be a danger for pedestrians.
- No need for a license or license plate
Sreten
Posmatrac
Миланка
07.08.2019 • 16:17
Za voz se govorilo da je djavolski izum.
Pa posle za prvi bickl.
Pa za automobil.
Ljudi su cudo.!"
Па и јесте, точак је уопштено гледано ђаволски изум. Ако ви то нисте до сада кроз живот, спонзали, не знам има ли вам помоћи.
Шта ћете сад рећи, кад сте разоткривени у лажи и пропаганди које пласирате'?
Тротинете, електричне и било какве, под хитно забранити и ми немамо више проблем.
Dzo
РаденкА
dijasporac
Svoj xiaomi e-trotinet zadnjih mesec dana nosim na posao, od kuce do metro stanice imam nizbrdo 600-700m pa mi to nije problem ali kad se vracam sa posla izvadim ga iz ranca, sklopim i tih 700m uzbrdo ( 10-11 stepeni nagiba) savladam zezajuci se. Odlicna stvar za letnju zabavu. Na pauzi za rucak se odvezem biciklistickom stazom do okeanske obale za par minuta, pojedem na svezem vazduhu ono sto sam poneo, malo odsedim na travi i vratim se na posao, sto sve nisam mogao pesice. Ekstremno dobra relaksacija.
Novi Sad je idealan za bicikle, trotinete, ravan kao tepsija, cak i bez elektricnog pogona mozete stici gde hocete bez nekog napora.
Maja
Sve je tačno.Imam malo dete od dve godine.Ako ga ne mogu pustiti u pešačkoj zoni i u Dunavskom parku gde onda mogu.Nemam ništa protiv el trotineta,zgodni su za grad.Ali nije normalno da petoro klinaca jurca 30 na sat u čoporu po Zmaj Jovinoj koja se i ovako suzila zbog bašti kafića.
Giga Moravac
brrrr
Mogu da shvatim ljude koji neće da se oznoje kada krenu na posao ali za ostale je ovo samo još jedan vid propuštene prilike da se bave fizičkom aktivnošću.
Toma
Dobra su stvar u nadi da će neko zameniti vožnju auta na posao time.
Na trotoarima im nije mesto ako će ih voziti brže od 10ak km/h (dva puta brže od hodanja, kao trčanje). Od bašti kafića i nemaju gde da ih voze.
Najlogičnije je biciklistička staza međutim broj udesa će rasti dok se narod ne opasulji. Više puta sam na keju naleteo biciklom na trotinet koji je dozujao iz mraka velikom brzinom bez zvuka i svetala. Vozi ga dečurlija balava koja još nije naučila ni kako se peške prelazi put, znanje o saobraćaju nula.
Bolide koji voze motore po stazi barem čuješ i vidiš.
Neka nam je sa srećom, ulice su sada još malo manje bezbedne.
Pavle
Mali Gan
Za budućnost
Slično je bilo sa mobilnim telefonima.
Masovno ismevanje i protesti protiv onih koji su ih nosili.
Postoje pojedinci koji se opasno ponašaju na skuterima i mogu da povrede druge.
Kada vas masa od 100kg brzine 25-30 kmh udari - to nije dobro.
Što se dešava i sa biciklistima. Pa se ne donosi zakon.
Međutim, izgleda da mi nemamo saoobraćajce, kao nekada?
Sede negde, kucaju nešto po nekim računarima valjda?
Prave elaborate, statistike, browsuju?
Nema ih na ulicama.
NEMA IH DA VIDE ŠTA BICIKLISTI RADE!
A kamoli skuteri...
U stvari, trebali bi da donosimo zakon PROTIV dobrog prevoznog sredtsva koje mnogo što šta rešava - zbog par budala.
I ne zaboravimo najvažnije - jer smo videli da neko u EU to radi!
Nemam skuter, ali ću ga imati. I ne želim da bilo ko ograničava tu šaki jada od ljudskih slobod akoju imamo!
JBT
djura
kimi
Iskreno ono sto bih ja regulisao je pormena zakona, da ne moze uvek vozilo tj vozac da bude kriv ako pregazi pesaka, biciklistu .. zna se sta je put, to je nesto sto je IZMISLJENO da se njime krecu automobili!
Sta me briga ako neki balavac izleti sa tim trocom i neko ga pokupi .. to nije moj problem, nego mame i tate tog balavca koji su mu kupili to i dali mu da vozi a ne zna pravila u saobracaju.. ne treba nikakav zakon da to regulise, priroda ce ..
NS boy
RadeNS
Zoki
maka
Dakle - mora da se REGISTRUJE --(pare drzavi), pre toga homologizuje (pare drzavi), posle toga odobri par POGODNIH uvoznika (pare drzavi), specijalne kacige - homologizovane (pare drzavi)........ ne moram da nastavljam ,,,,,sve je to nastavak pljacke........ u Vojvodini
biće svega
Jadan dan neki tip sa slusalicama na usima vozii bicikl BEZ RUKu. I to tako dobro is igurno da mu zavidim na ravnotezi. Zlo bese samo sto je prosao mm levo od mene a ja bas skrtoh da obidjem baru ne znajuci da je tu neko iza i sledih se.On nista i dalje onako sigurno bez ruku vozi ;) kao da radi u cirkusu.
Razumem da je bolje stojati 10 min na trotinetu nego toliko ili 15 i 20 cekati autobus stojeći ali to nije zdrav sport kao ni taj drugi.
Milica
Prvo peticija za zabranu uvoza polovnih automobila kupljenih prljavim novcima zelenasa. Poreska uprava mora to da ceslja uz pomoc policije i oporezuje enormne zarade uvoznika koji su prikriveni. Zaustaviti registraciju vlasnicima tih vozila, dok ne daju izjavu od kog lica su kupili vozilo.
Krompiršiluk
Normalno da ste imali, prirodni predatori napornih kretena koji misle da je u redu da tandrču po gitari na stepeništu ulaza su brojni.
NSgari
zemara
Palanka u glavi - palanka na ulici.
problem biciklista
Edi Grbic
Vozili smo prve daske sa kuglagerima i ruzili po ulici i nizbrdicama, vozili smo u Puli Karic tako se zvao na 3 tocka od lezajeva sa volanom daska u sredini lezaj veci...vozili TOmos Automatic Tomosice i APn4 BMW K100 i sad elektricni I-Walk bike i vozicu ga i dalje. Tacno tako zavist i zloba mentaliet provincialaca da ti crkne krava...fuj gadite mi se.
dijasporac
Zanimljivo je da od svega sto bi recimo meni smetalo, parkiranja automobila na svim mogicim i nemogucim nedozvoljenim mestima, divlje podignutih kioska, zabetoniranih parkova i igralista, porusenih istorijskih objekta, divljeg nadzidjivanja, opsteg javasluka i bahatosti, korumpirane drzave i drustva, partijskog zaposljavanja, bahatog i stetocinskog nedodirljivog vlastodrsca, zanimljivo da od svega toga njoj smetaju, pazi sad, "samodovoljni tinejdz paramecijumi" koji, pazi opet, "su mogli ozbiljno da ugroze zdravlje njenog deteta". Zamisli da je ona presretala te tinejdz paramecijume i zaustavljala da ih riba, verovatno je neki od njih oterao tamo gde i treba da je otera pa se opako uvredjena pokrenula da otvori peticiju.
Svi mi smo u detinjstvu imali nadzak babe iz kraja koje su nam branile da igramo fudbal ili lastis i skolice ispod zgrade, da pevamo uz gitaru na stepenistu, da se ljubimo sa devojcicom u ulazu. Sve se menja, samo zloce iz kraja opstaju.
Bole
Darwin
aman
Hadus
Pre par dana su dvoje klinaca izletela sa parkinga kod Betanije na nekom električnom čudu (nije trotinet i nema žmigavce ali ima sedište) i malo je falilo da ih pokupi auto, imali su na sebi kacige al džaba je to kad ne zna kako se pravilno skreće levo kada se sa parkinga uključuješ na kolovoz.
Radojica
Biciklista
I treba da je puna biciklista, problem je što je puna bašti i ljudi koji misle da je to dečije igralište.
/
Korisnik el. Trotine
Jako dobro prevozno sredstvo koje koristim za odlazak na posao, preporuka svima.
Koristim isključivo biciklističke staze.
Ne treba generalizovani, ima svakakvih ljudi, kao što pojedini vozači automobila voze pijani, prolaze kroz crvena svetla, nepropisno parkiraju i jurcaju po gradu, ne staju na pešačkom prelazu itd....
Ovu oblast samo treba lepo provući kroz zakon da se definišu prava i obaveze korisnika .
:)
Pa posle za prvi bickl.
Pa za automobil.
Ljudi su cudo.
Marija
deda
Luka
Bisa
Uvek je bilo onih koji prihvataju i koji su protiv. Važno je da se donesu pravila korišćenja i da se ista poštuju. Poštovanje pravila je veći problem od e-trotineta ili drugog prevoznog sredstva. Kada budemo imali malo više discipline i poštovanja jedni pra drugim, svima će nam biti lepše i bolje.
Dizelas
schwarz
Комша
Biciklista
I nama ste problem vi što ne pazite na svoju decu pa nam podleću pod točkove, centar nije dečija igraonica pa da blejite u bašti dok vam deca okolo jurcaju. Kad grad razmontira bašte od kojih otima pare i umesto njih napravi napravi staze ići ćemo po njima, a dotle trpite.
Piplfoks
Pa i vi patriJote ugrožavate sve oko sebe već 30 godina pa ste još izvan svojih kaveza.
M
problem biciklista
Lala
mjaukalo
Dušan
Uplašio sam se kad sam video ne jedan već njih nekoliko po svim trakama i to suprotno.
A pre par dana lik me obilazi trorinetoma ja dao žmogavac za skretanje u desno i vidim u retrovizor lik 20 m iza mene ja polako prikočio i da skrenem obilazi me. Sva sreća zakočio sam umalo da ubijem čoveka. On ljutit mi dobacuje??? Ali čoveče uspori ako neko skreće ispred.
Nisu svu isti. Ali ipak treba imati nekog znanja makar osnovnog o saobraćaju
Treba da dobijem robiju zbog idiota?
Android 17
Takođe rolere je zabranjeno voziti bici stazom, i običan trotinet i hoverboard, kolica sa detetom pa se sve vozi tuda, jer bože moj svi hoćemo lepe trotoare od behatona, ali ne razmišljamo o tome kako je po njima se kretati.
Kole
Nomad
Slažem se da bi ih trebalo regulisati, ali isto tako bahatih ima i među biciklistima, motociklistima, vozačima automobila, pešacima...
Bato
Pitam se
Ns
Milan
Cubi
ime
Aman!
Bože što neki ljudi imaju tužan i isfrustriran život.
Лука Лабан
Симеон
Rade
AKIRA
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H