Novi Sad
06.04.2011.
05:04 > 13:39
Saobraćajno veštačenje u slučaju preduzeća ATP "Vojvodina" je završeno, tako da će se novo ročište po tužbi vlasnika Ilije Devića protiv grada Novog Sada održati danas.
  • NS

    09.04.2011 15:20
    DEVIĆ I PRAVA
    Manite se toga da branite devića(namerno sa malim slovom) da je on tako dobar ovde bi ga branilo makar onih 400 ČETRISTO radnika iz ATP "VOJVODINA" a ne par njegovih plaćenika koji pišu za njega!!!! Da je on tasko dobar pored tih 400 ČETRISTO RADNIKA i članovi njihovih familija bi bilo zadovoljno i branilo bi ga ALI NE NISU bili zadovoljni sa njim i njegovom privatizacijom samo je milica(namerno malim slovom) zadovoljna njegovom privatizacijom PITAM SE ZAŠTO?????
  • sale novosadjanin

    09.04.2011 12:04
    dragi sugradjani
    molim vas da se ne svadjate.
    kada postanem gradonacelnik,koji nista nece pitati bgd,devic ce imati svoju stanicu a nas grad ce renovirati svoju autobusku stanicu.
    pa svako nek parkira svoj autobus gde zeli.
  • MARINA

    07.04.2011 21:07
    STRASNO
    Svi ovi komentari su smesni ....O kojoj vi uredjenoj drzavi pricate, o kom zakonu, o kakvim pravima i pravilima....
    Drzava pripada nekolicini ljudi, gradovi, sela trebaju dobiti nazive po ljudima koji se svojom moci izdvajaju, jer su produzena ruka nekog skupstinskog govornika...
    Dzaba Devicu a i drugima ispravna dokumentacija, nije bio siroke ruke....
    Pametni jos cute, fukare mute.....
  • G

    07.04.2011 20:25
    Dakle, kupovinom 8 PROPALIH preduzeća u čijem su sastavu bile i stanice, došli smo do toga da je 90% Srbije sastavljeno od celih 8 mesta. Koje lupetanje. Novosadska stanica nije propala (istina nije baš ni da se pretrgla), koji je onda razlog da se traži njeno gašenje? Da nećete dobrodušno da zaposlite sve radnike, a prevoznicima garantujete iste uslove kao vama - verovatno istim metodama kao pokušaji da ih uništite.
  • ZA G KOJI BAS LUPETA!

    07.04.2011 18:11
    AUTOBUSKE STANICE PRIVATNE!
    "Autoprevoz Čačak" kupio KAVIM PRIVATNO
    "Vrnjačka Banja" PRIVATNO
    "AUTOBANAT ZRENJANIN" PRIVATNO
    "JEDINSTVO VRANJE" PRIVATNO
    "RAKETA UZICE" PRIVATNO
    "7.JULI ŠABAC" PRIVATNO
    "PIROT" PRIVATNO
    "KRALJEVO" PRIVATNO
    Na znanje onima koji lupetaju,od saobraćajnih preduzeća samo nije privatizovana LASTA i sve stanice su u PRIVATNOM VLASNIŠTVU Saobraćajnih firmi zajedno sa obavljanjem saobraćaja.
    Kako je glupo što G komentariše ono što nezna!
    radnici atp vojvodina
    G EDUKUJ SE!
  • G

    07.04.2011 14:18
    @ZA G - autobuske stanice po gradovima nisu privatne, stoga PREKINITE DA LUPETATE. To ako poneki prevoznik, kao Lasta iz Beograda DODATNO ima svoju privatnu stanicu, je potpuno bespredmetno - ostali prevoznici nisu primorani da koriste stanicu njihovog direktnog konkurenta kao jedinu, što vi pokušavate bezuspešno u Novom Sadu. Kola su se polomila kada ste, pomognuti političkom bratijom iz tog vremena pokušali bezuspešno da zatvorite MAS i primorate sve privatnike da koriste samo vašu stanicu - razume se, na vašoj stanici bi uvek davali isti prioritet sebi i drugim privatnicima, a novosađani se kopčaju na leđa. Koristite vašu stanicu kolko god hoćete, niko vam ne brani, ali ste se zeznuli da ćete moći tek tako da dobijete monopol.
  • ZA G

    07.04.2011 12:15
    G TI STVARNO LUPETAS,VIDIM DA SI SIZ!
    90% SAOBRACAJNIH PREDUZECA U SRBIJI JE PRIVATNO UZ SAOBRACAJNO PREDUZECE IMAJU I AUTOBUSKU STANICU,U CEMU JE PROBLEM?
    NEGO JE U NS SLUČAJ DA SU ILIJI ŽELELI DA OTMU AUTOBUSKU STANICU,A TO LOKALNI MOĆNICI,POLITIČARI POVEZANI SA PRLJAVIM NOVCEM OD NARKO I DUVANSKOG KARTELA.
    RADNICI ATP VOJVODINA
  • G

    07.04.2011 08:14
    @MILICA - ja razumem da ste u potpunosti retardirani, ali tvrditi da je 90% stanica u Srbiji "privatno" je vrhunac lupetanja. Ja na žalost nemam način da poremećenoj osobi objasnim razliku kada neko ima samo stanicu, i kada neko ima stanicu i istovremeno je prevoznik, odnosno konkurent ostalim prevoznicima, i potom želi monopol gde ostali prevoznici moraju da voze. A kao što je u ustavnom sudu oboreno lupetanje grada o prodaji pića posle 23 sata, tako mogu da se obore i ovakve gluposti i pokušaji monopola i uništavanja drugih privatnika.
  • MILICA

    06.04.2011 22:41
    VOLIM VELIKA SLOVA
    STANICA JE PRIRODAN MONOPOL!
    90% STANICA U SRBIJI SU PRIVATNE.
    TI PREVOYNICI KOJI NECE DA PREDJU NA LEGALNU STANICU?GOSPODO PA JERKOVIC VISE NE POSTOJI,TO JE BILA ISTURENA RUKA CENTARA MOCI.
    GENERALNIM URBANISTICKIM PLANOM DO 2021 GODINE,TO JE JEDINA AUTOBUSKA STANICA U NS.
    GENERALNI PLAN PROSAO KROZ SKUPSTINU GRADA,A ONAJ VAS STIDNI IZMENJENI IZ 2007. REGULISAN TAMO NEKOM RASPRAVOM.
    GOSPODO OVDE JE SAMO ATP VOJVODINA U PRAVU I ILIJA DEVIC!
    RADNICI ATP VOJVODINA
  • 06.04.2011 22:11
    za sve deviceve pristalice
    zasto krivite Maju? Ona stim nema nista. to je onaj radikal mirovic uredio a Maja nije clan radikalne stranke. blatite njen lik u svrhu politicke propagande a znase da URS mnogo znaci u politickom zivotu u srbiju.
    to nek plati onaj komu je obecavao a Maja nije!
  • BG

    06.04.2011 21:01
    ZA NS!
    Gospodo Novosadjani! Vi koji kazete LAZ i LAZ1!

    Pa nije Vam APELACIONI PRIVREDNI SUD IZ BEOGRADA,ona Novosadska prćija u Sutjeskoj koji presude deli po nalogu lokalnih moćnika,pa te presude moraju da se revediraju u Beogradu.
    SVHATITE ILIJA JE U PRAVU!
    Ilija dobija spor!
    Ilija se vraća u ATP Vojvodinu!
    NAJBOLJA PRIVATIZACIJA U ZEMLJI!
    LJUDI SHVATITE BOLJEG GAZDE NEMA!
    RADNICI ATP VOJVODIN
  • G

    06.04.2011 20:29
    @MILICA - prvo, nema razloga da pišete sve velikim slovima, osim ako ste retardirani. Drugo, niko vam ne brani da imate stanicu - ali ideja da kao privatni prevoznik FIZIČKI TERATE i ostale prevoznike da koriste baš vašu stanicu a da postojeću pod prisilom zatvorite, se pomenutim prevoznicima baš i ne dopada. Ali, vi biste želeli monopol, da zdušno i dobronamerno upropastite sve ostale privatnike kako bi vama preostao ceo kolač, pa se malo isčuđavate kad to baš i ne ide tako glatko kako ste zamislili - zaista, ali zaista treba da ste u potpunosti mentalno poremećeni ako mislite da će se to ikada desiti.
  • za Dušana BG

    06.04.2011 19:39
    Svoje komentare zadržite za Beograd a što se tiče Majinog i Devićevog ugovora nije baš sve čisto tu baš Maja nije bila do kraja precizna i ne postoji nikakav plan da se stanica gradi na mestu koje je Dević postavio, a banke su morale više da paze kako i na bazi čega daju kredite a i ugovor koji sam imala priliku da vidim ne daje Deviću baš puno šansi ali banke tu najviše pritiskaju.
  • NS

    06.04.2011 19:28
    LAŽ 2
    Koja je to signalizacija skinuta eno je još uvek po gradu samo treba pogledati! Ovo je neki Devićev veštak uzima još malo para gosn Deviću!
  • NS

    06.04.2011 19:14
    LAŽ
    Nema u ugovoru nigde da mora da se zatvori stara stanica nego da grad OMOGUĆI da nova stanica počne sa radom! A što se tiče najbolje privatizacije vidim šta 400 radnika "Vojvodine" sada rade tolko o najboljoj privatizaciji a i o tome da nije ništa uplatio od onog što je obećao i pre pravljena stanice! Kako neko PO ZAKONU može da traži da bude monpolista u bilo kom poslu pa to ni u Indiji nema!!!!
  • Dusan Bg

    06.04.2011 18:19
    Dragi EH i slicni. Drzava je uredjeno drustvo koje sistemom institucija regulise i sprovodi planove i projekte razvoja tj. Progresa. U slucaju Atp i Devica fakticko stanje je to da je Gradonacelnica potpisala ugovor ispred grada na osnovu urbanizma, regulacionog plana i resenja skupstine grada. Pravno gledano vrlo cisto. Sve je publikovano u sluzbenom listu. Ako uzmemo u obzir da banke prilikom odobravanja kredita zahtevaju besprekornu dokumentaciju - o cemu vi onda gospodo pricate!? Selektivna pravda nas je i dovela dovde! A vama ukoliko ne odgovara mesto bus stanice resenje je vrlo jednostavno i to u dva koraka:
    1. Platite coveku sta ste duzni ( vasi glasovi su tome doprineli)
    2. Izgradite novu gde god vi to zelite ( a ovu mozete i da srusite)

    P.s. Pa vi oped birajte maju, goju, bozovice i ostale crnogorce patuljastog izgleda.

    Pozdrav od Dukija
  • MILICA

    06.04.2011 16:26
    ATP VOJVODINA I ILIJA DOBIJAJU SPOR!
    1.DOKUMENTACIJA U POTPUNOSTI ISPRAVNA!
    2.ILIJA DEVIĆ PRIVREDNIK OD 1974.GODINE,NE ULAZE NAPAMET,RADIO UZ DOKUMENTACIJU!
    3.NAJBOLJA PRIVATIZACIJA U ZEMLJI!
    4.LOKALNI MOĆNICI ŽELELI DA OTMU ILIJI UZ POMOĆ MAJE, GOJE I BRATIJE!
    5.DOBIJENA PRESUDA PRIVREDNOG APELACIONOG SUDA U BEOGRADU,NEMA TAMO UTICAJA NOVOSADSKIH MOĆNIKA,ČAK NI ONAJ IZ PRAVOSUDJA TAMO NEMA ŠTA DA TRAŽI!
    6.GOJA SADA BRANI ŠARIĆA I STANAJA?
    7.ATP VOJVODINA I ILIJA DOBIJAJU SPOR PROTIV GRADA,KO JE TU KRIV?
    8.NE ZABORAVITE GLAVNU ULOGU ZA TRGOVINU SA MAJOM,GOJOM I BRATIJOM JE OBAVIO ČUVENI JEFTIĆ DIREKTOR URBANIZMA NA BRODU KOD ŠIPOVCA,A IMA TU I BOŽOVIĆA!
    POZDRAV OD RADNIKA ATP VOJVODINA
  • Aleksa

    06.04.2011 11:18
    Malo vise trazi
    Devic trazi 100 miliona evra, da trazi 10 odavno bi to suđenje bilo završeno. Ali, budući da ga je samo stanica koštala 30 miliona evra, teško da bi ga 10 zadovoljilo.
  • Nađa

    06.04.2011 10:58
    Podrška za EH potpuno ste u pravu ko je video da se stanica postavi na mesto koje ne pokriva samo ledna autobuska linija a i sa stanice te linije nije lako stići do famozne Devićeve i Majine stanice, zato neka zajedno snose gubitak koji su sami napravili mislili su da zarade na građanima i svima koji koriste stanicu ali to baš i nije tako jednostavno. Očigledno sem njihovog dogovora i ugovora nema ni jednog valjanog dokumenta o opravdanosti te lokacije jer tako nešto može da napravi samo totalna neznalica jer prekrojiti gradski saobraćaj koji je projektovan pre više desetina godine nije jednostavno a ni isplativo zato neka čovek bankrotira jer je to normalna pojava svud u svetu za onog ko uloži sredstva u pogrešan posao a i banke koje su mu davale kredite neka same nalaze rešenje za svoje propuste a ne da pritiskaju ovaj grad.
  • @Eh

    06.04.2011 10:10
    I treba da tuzi grad jer su gradjani Novog Sada izabrali Maju za gradonacelnika! Niko drugi! E sad kad su tako izabrali, onda treba gradjani i da snose posledice!
  • SUDIJA

    06.04.2011 07:52
    Zovite interventunu
    Da li ima bolji primer da se na određene adrese akutuelnih lokalnih političara pošalje ova jedinica, naravno da nema treba samo da se poštuje zakon koji vredi samo za sitnu boraniju. Za ovakav kriminal nema opravdanja policija treba sama da reaguje samo tako narod će verovati da će stvari krenuti u pravom smeru.
  • Misko

    06.04.2011 06:58
    sta nam uradi ..

    e Majo sta nam uradi od ugovora, napravila si nam 10 miliona evra stete + kamate, a Bubnjevic kao glavni konsiljere i dalje obavlja isti posao :)
  • G

    06.04.2011 06:57
    A šta ako taj ugovor koji je Maja napravila nije po zakonu? Gde to još ima da se nekom privatniku daje monopol, i to još treba grad da natera druge privatnike da koriste stanicu njihovog direktnog konkurenta? Ajde ja da napravim "ugovor" da samo ja mogu da imam pekaru u gradu, i da svi drugi pekari moraju kod mene da prodaju svoje proizvode i nigde drugde (pa onda ako im slabo ide prodaja jer ja guram svoje proizvode to naravno nije moj problem).
  • eh

    06.04.2011 06:17
    i jos
    a da ne govorimo o gradskim bus linijama
    kakva je povezanost ostatka grada sa tom nazovi stanicom
    morali bi svi da menjaju prevoz gde god da idu
    jel i to planirao da prisvoji i prebaci kod sebe?
    i onda one junose pred merkatorom nije sramota da vijaju potpise za maju
    sta je sad novo smislila
    da mu pokloni i pešačke prelaze
  • eh

    06.04.2011 06:16
    pa ne može od grada da traži nego od Maje
    ona mu je to naštelila pa nek mu ona i vrati
    kome odgovara da tamo bude jedina stanica
    samo nekim mukavcima
    treba gradu više stanica i sa više strana da se ulazi i prilazi ali NEĆEMO JEDNU JEDINU i to NEČIJU po DOGOVORU i delimo lovu posle
    a gde je projektna dokumentacija za tu "saobraćajnu signalizaciju" ne postavljaju se znaci tek tako
    gde je studija
    niko stanje snimao nije tuda
    nije bilo onih studenata kao npr na bul. Cara Lazara koliko su stajali dok nisu stavljeni semafori

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna