Svedok sam povrede devojke u bil. Kralja Petra... pretrcavanje na neobelezenom prelazu, zena koja ju je odarila nije kriva...Izgledalo je stravicno...Devojka je odletela u vis i podletela pod drugi auto... Zelim joj brz i uspesan oporavak... Beograd je zbog slicnih situacija postavio ogradu duz bulevara sa sajmom...
To nas kad tad ceka na bul. Oslobodjenja...
Kao neko ko vozi i kola i bajs, mogu samo da napišem da ludaka ima na obe strane. Ne gledaju, jure, uleću, preleću, trkaju se...ne razumem u čemu je fora?! A ovi što telefoniraju su mi omiljeni! Sve biznismen do biznismena, mora da priča, učestvuje u rešavanju problema svetskih razmera! Sve pajseri i palamudi...
Bio sam tu kada je oborena devojka u Kralja Petra. To glupavo pretrcavanje ju je za dlaku moglo glave kostati. Zena koja ju je udarila apsolutno nije kriva i nije mogla da je vidi. Sve se odigralo ispred mene na dva metra.
Neko rece u komentarima "misle samo na sebe"...pa ne bih rekao, da misle na sebe pazili bi da ne oduzmu nekom zivot a isto tako da oni ne stradaju, dakle ne misle ni na sta. Novosadjana ima jos nesto u NS, jer ovo nisu novosadjani. Ljudi nemaju osnovne kulture, a ne mozes onda ocekivati ni u saboracaju. Ovde se desava sukob ruralnog i urbanog, jednostavno, neka se vredja ko hoce. Ukljucivanje sva 4 zmigavca izgleda daje moc parkiranja gde hoces, ispred pesackog, iza, na skretanju, na trotoaru, da sacekas picu da ti ispeku...svaki dan mozes da vidis novu ideju. Pesaci se ne ponasaju kao ucesnici u saobracaju, e kad bi i oni dobijali kazne i poene za saobracaj, mozda bi bilo drugacije. Biciklovi se ne guraju preko pesackih staza, vec ih prelecu. Da ne govorim sto ljudi su toliko zablenuti u telefone, da isprakiravanjem sa parkinga sam mogao udariti u zenu koja gura kolica, jer blene u telefon. Nije kao da je njeno dete, a? A za sekund se pojavila tacno iza kola i kao "Ju!" i potrci da se skloni. Mislim se, gde sad zuris kad stojim? Novi Sad umesto da se siri kao grad, oni ruse i guraju sto vise ka centru. Zgrade su bukvalno iznad puteva, slabo gde ima prilaz zgradi, a parking postaje mit polako. Vozaci se ili vuku u saobracaju ili gaze kao ludi, a koliko god zurio stigne te semafor. Zeleni talas ima samo u Cara Dusana koliko sam primetio, a ostatak semafora nema veze sa sinhronizacijom, tuga, djubre. Ne daj boze da se angazuje da se sredi sinhronizacija samim tim tok saobracaja
Biklisti a verovatno i trotinetisti imaju osecaj da gospodare situcijom sto je delimnicno i tacno čak i kad vam provozaju ispred nosa oni su odmerili da li ce uspeti da se provuku. To se odnosi na one koji se ne skidaju sa bicikla i ovladali su vestinom voznje i drzanja ravnoteze skoro pa srasli sa biciklom.
Ima kod nas jos hvala B dosta finog sveta koji ima obzir i prema drugima u to se uveravamo svaki dan.Kad menjamo prevozno sredstvo smeta nam kod onih drugih sve sto sami radimo kad smo na njihovom mestu.
Žene redje propuštaju pešake od muških vozača ponasaju se kao da im auto ima kao one zmisjko telo pa ce se za daku provući ispred pešaka i uvek mnogo više žure od dece. Provlače se u životu stalno kroz iglene uši i to im je postao način života .
Trotinet mora da ima zvono a mozda i praporce kao kočija D Mraza. Na biciklistickoj stazi je najopasnije preticanje a na pesackom i na semaforu prelaz na ZELENO umesto na NEMA VOZILA zbog onih koji skrecu a imaju takodje zeleno. Zanimljivo kako se uslovno zeleno svetlo pali kad i zeleno za one unakrst a dotle je za sve i do 10 sec crveno.
Slozio bih se sa ovim trolom da masa ovde niti zna da vozi, niti postuje propise niti se ogranicava na bilo koji nacin, bas nasuprot, samo se u novosadskim auto skolama uci da je ok stati bilo gde i pustiti sva 4. A posebno mi se gade slepci koji po decu dolaze autom u skolu ili vrtic. Gledaj pa napravi veceg debila od deteta ako mozes. Ima i ona druga strana a to su urbanizam i infrastruktura koji su ograniceni i nerazvijeni. Nemas prilazni put, nema dovoljno parkinga niti uredjeno maksimalno dozvoljeno vreme parkiranja u odredjenim delovima grada.
Нови Сад је пренатрпан, гради се неплански, што је довело до проблема са паркингом, породица има по бар два аута, путеви лоши, брзо се живи, стално се негде жури, нико никог не гледа, а свако мисли да њега треба да гледају, једна општа некултура у саобраћају, мањак стрпљења и све то скупа ствара хаос, а реално Нови Сад је могао да буде град широких улица само да се плански градило и да смо ми културнији и пажљивији.
Zna se ko je kritičan: vozači Audija i BMW-a sa bahatom vožnjom, nekorišćenjem žmigavaca, bahatim parkiranjem i sl. Njih zaobilazim u širokom luku, i pomaže.
Idemo ispocetka? Zasto u sred LJubljane nikad necete vidjeti nekoga da stane i stavi sva 4 u prometnoj traci? Kultura. Idemo dalje? Zasto niko nece parkirati na trotoaru kao sto radi 300 automobila svaki dan i misle niko nam ovde nemoze nista ovde pauk nemoze da dize? Nekultura? Jucer pred sudom prelazimo pesacki i tip ulazi ladno u jednosmernu. Pitam ga di ces? Odmah bi da me bije sta te briga ko si ti itd. E to se zove provicialisticki seljak. Nisu to Novosadjani bez zamere kulturnim soferima koji su dosli ovamo da zive i rade ovo su oduvek nazivane seljacine u gradu.
Neodgovorni su i jedni i drugi. Pešaci ne gledaju ni lebo ni desno na prelazu, naročito na onom u kampusu kod asistetskog doma, idu kao zombiji, telefoniraju, ali to je opšta slika. Vozači ludi ko struja i eto ti nesreća. Zašto se ne kontroliše na svakom ćošku ponašanje pešaka i brzina i način vožnje, zaustavljanje, poštovanje brzine od 30? Takođe je neophodno zabraniti bilborde pored saobraćajnica, sve što odvraća pažnju, i edukovati, edukovati, opominjati i konačno zaista kažnjavati i jedne i druge, jer su životi u pitanju. Naravno, odgovornost vozača je veća jer su oni zaštićeniji, ali pešake to ne oslobađa obaveze da gledaju kuda idu, kako nas je učiteljica učila, pogledaš levo, pa onda desno, pa kreneš ako nema nikog. I ne telefoniraš KAD PRELAZIŠ ULICU, POSEBNO VAN PRELAZA!
Ja sam i pesak i biciklista i vozac i tvrdim da kao narod generalno nemamo kulturu ponasanja u saobracaju. Svaki dan se susrecem sa toliko neobzirnosti i bahatosti da zaista nije ni cudo sto nam drzava ne funkcionise kada vidim koliko narod u ovoj zemlji nema svest o kulturi ponasanja. Ovde prosto nista ne funkcionise a zelimo da nas drugi uvaze i da budemo deo civilizovanih drzava ali na zalost sami nismo civilizovani.
Samo nekoliko minuta kasnije u 18:31 čas i nekoliko stotina metara dalje, na uglu Bulevara kralja Petra I i Rumenačke u sudaru autobusa i automobila povređene dve žene i dečak. ...
Ovaj sudar se desio par minuta nakon 18 h. Nije mi jasno kako je do sudara moglo doci, nemoguce je ne videti autobus. Gospođa skreće na uslovno levo i udara u bus koji ide desnom trkom. Kako?
Bila sam na raskrsnici kod Mastera, cekala da mi se upali zeleno, dakle na par metara udaljenosti. Zapravo, automobil i bus su se poljubili, udar se nije ni cuo cestito. Nemam pojma kako je tu moblo biti povredjenih. Mislila sam da su najvece zrtve ljudi u busu, pa potom mi, jer je nastao opsti kolaps na toj raskrsnici.
Sve sto su prethodni citaoci napisali je na zalost istina i moze da se skupi u jednu rec egoizam. A dodao bi i zestoki kompleksi. Ja najbolje vozim, ja zurim moja obaveza je preca. Imam blizu prevaljenih milion km voznje iskustva. Nigde nisam video bahatije vozace od Srbije,Bosne i Bugarske i samo sam tu masovno video kompleks voznje sa upaljenim maglenkama danju. I ugradnjom kineskih dnevnih sijalica na krseve jer imaju kompleks od skupih kola koja to imaju ugradjeno sa razlogom. Skripa guma na semaforu, pa ako vozis 50km pa te prestigne sa 250 i prikoci da te besno pogleda dok prolazi. Ogledalo je to sve drustva i svesti. i ponos da se sto veca raga vozi i da sto vise dimi jer onda je neunistiva. A samo malo razumevanja za druge ucesnike i sve bi bilo drugacije
Dodao bih , Veliki problem na ulicama su bahati, novokomponovani, "žestoki" momci i devojke, koji na takav način pokazuju ostalima da su van njihove lige i da mogu kako oni hoće, van sistema. Mi ostali smo samo siva, amorfna, masa. Oni, nedodirljiva, bogata ili kriminalizovana, "elita".
Drugi vid ucesnika su dno dna, bez osnovnog domaćeg vaspitanja ( tu pripadaju i prvo navedeni), koji nisu svesni svoje gluposti i prostakluka. Takvih ima kod nas "na lopate". Ti ne znaju da kažu izvini, oprostite, izvolite, a nos brišu šakom i pljuju po trotoaru.
To je sadašnjost naše Srbije. A najgore u svemu je što nas
kroz takve čitav svet klasifikuje u prostake.
Možete li zamisliti čoveka bez domaćeg vaspitanja, a kulturnog u saobraćaju ? Ja ne.
nisam iznenadjen sa ovolikim svakodnevnim nesrecama. Ovde zivi nekulturan naorod koji ne postuje nikog oko sebe i samo na sebe misli.
Ono sto me posebno iritira je ostavljanje vozila u traci na prometnim ulicama, kladim se da to radi pola vozaca.... Upale sva 4 kao da to nesto znaci i ladno ostave auto na sred dok zavrse svoju kupovinu u radnji ili kupe burek .
Dakle za to bi oduzimao auto momentalno. Koliko treba da budes bezobrazan da vidis da se 100 auta muce da te obidju da stvaras kolaps i da to opet radis...
Osobo EU, Vas komentar je suvisan. Aludirate na saobracajne nesrece u NS? Pa kad ima ucesnika u saobracaju tu mora biti i nesreca. Po zakonu verovatnoce, grad velicine NS ima veliki broj stanovnika, veliki broj prevoznih sredstava pa onda mora biti i saobracajnih nezgoda. Neminovno. Nista mi nismo bahatiji od ostatka EU, verujte.
Da li prodje ijedan jedini dan bez nesrece ?Prava nocna mora je biti ucesnik saobracaja u ovom gradu .
Ovde su mnogi vozaci ekstremno bahati i agresivni , nije vazno sto smo mi (geografski) u evropi kada smo civilizacijski iza africkih plemenskih zajednica. Voznja po Novom Sadu sve vise podseca na filmove iz serijala "Pobesneli Maks".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Žena na trotinetu i trogodišnji dečak među povređenima u šest udesa u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•05.09.2019.
•07:47
Komentari 31
need for speed
Komša
Humpty Dumpty
Nsss
Sremac
To nas kad tad ceka na bul. Oslobodjenja...
Nena
Anonimna
Sad Novi
Deranius
jel tako
svi kreteni sem nas
Ima kod nas jos hvala B dosta finog sveta koji ima obzir i prema drugima u to se uveravamo svaki dan.Kad menjamo prevozno sredstvo smeta nam kod onih drugih sve sto sami radimo kad smo na njihovom mestu.
Žene redje propuštaju pešake od muških vozača ponasaju se kao da im auto ima kao one zmisjko telo pa ce se za daku provući ispred pešaka i uvek mnogo više žure od dece. Provlače se u životu stalno kroz iglene uši i to im je postao način života .
Trotinet mora da ima zvono a mozda i praporce kao kočija D Mraza. Na biciklistickoj stazi je najopasnije preticanje a na pesackom i na semaforu prelaz na ZELENO umesto na NEMA VOZILA zbog onih koji skrecu a imaju takodje zeleno. Zanimljivo kako se uslovno zeleno svetlo pali kad i zeleno za one unakrst a dotle je za sve i do 10 sec crveno.
pitanje
Maja
Radoje
Šta im bi?
Nora
Marko
Kakvo bre uslovno levo?? Nema to... Ima uslovno desno, ako skrećete levo, znači da je upaljeno zeleno....
Pobogu
Vožnja preko pešačkog kod katastra?
Četvrta nezgoda se dogodila u 18:25 časova na Bulevaru kralja Petra I kod broja 95
Autobuska stanica.. pretrčavanje?
Poslednja nezgoda se dogodila u 20:34 časova u Ulici Branka Bajića, gde je oborena žena stara 49 godina koja je vozila trotinet.
Kriza srednjih godina?
vozac
"kad ima ucesnika u saobracaju tu mora biti i nesreca"
Ne mora.
.
Т
neko
Boris Korda
Kika Bibić
Biba
Tetka
Ovaj sudar se desio par minuta nakon 18 h. Nije mi jasno kako je do sudara moglo doci, nemoguce je ne videti autobus. Gospođa skreće na uslovno levo i udara u bus koji ide desnom trkom. Kako?
Bila sam na raskrsnici kod Mastera, cekala da mi se upali zeleno, dakle na par metara udaljenosti. Zapravo, automobil i bus su se poljubili, udar se nije ni cuo cestito. Nemam pojma kako je tu moblo biti povredjenih. Mislila sam da su najvece zrtve ljudi u busu, pa potom mi, jer je nastao opsti kolaps na toj raskrsnici.
Gastos
ozlojedjen
....Nista mi nismo bahatiji od ostatka EU, verujte."
ja vam zestoko ne verujem.
da li ste ikada bili preko ?
zoran
Dodao bih , Veliki problem na ulicama su bahati, novokomponovani, "žestoki" momci i devojke, koji na takav način pokazuju ostalima da su van njihove lige i da mogu kako oni hoće, van sistema. Mi ostali smo samo siva, amorfna, masa. Oni, nedodirljiva, bogata ili kriminalizovana, "elita".
Drugi vid ucesnika su dno dna, bez osnovnog domaćeg vaspitanja ( tu pripadaju i prvo navedeni), koji nisu svesni svoje gluposti i prostakluka. Takvih ima kod nas "na lopate". Ti ne znaju da kažu izvini, oprostite, izvolite, a nos brišu šakom i pljuju po trotoaru.
To je sadašnjost naše Srbije. A najgore u svemu je što nas
kroz takve čitav svet klasifikuje u prostake.
Možete li zamisliti čoveka bez domaćeg vaspitanja, a kulturnog u saobraćaju ? Ja ne.
Troll
Ono sto me posebno iritira je ostavljanje vozila u traci na prometnim ulicama, kladim se da to radi pola vozaca.... Upale sva 4 kao da to nesto znaci i ladno ostave auto na sred dok zavrse svoju kupovinu u radnji ili kupe burek .
Dakle za to bi oduzimao auto momentalno. Koliko treba da budes bezobrazan da vidis da se 100 auta muce da te obidju da stvaras kolaps i da to opet radis...
Sto
EU
Ovde su mnogi vozaci ekstremno bahati i agresivni , nije vazno sto smo mi (geografski) u evropi kada smo civilizacijski iza africkih plemenskih zajednica. Voznja po Novom Sadu sve vise podseca na filmove iz serijala "Pobesneli Maks".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H