Gradsko veće je predložilo da se izbere koncesionar ili koncesionari koji će dobiti 12 lokacija u centru Novog Sada i stambenim zonama za izgradnju i upravljanje garažama naredne 43 godine, saznaje 021.rs.
Prosečna plata u Novom Sadu nije značajno varirala -građani su u proseku u septembru zaradili 59.482 dinara neto ili 82.105 dinara bruto.
------------------------------------------------------------------------------------
NOVI SAD -plata u proseku 59 hilj.(500+-) parking po satu Crvena/0.68 eura, Plava/0.51 eura, bela/0.34 eura
-------------------------------------------------------------------------------------
https://www.trt.net.tr/srpski/ekonomija-1/2019/11/28/prosecna-neto-plata-u-nemackoj-1-890-eura-mesecno-1314094
Prosečna neto plata u najvećoj europskoj ekonomiji, Nemačkoj, iznosi oko 1.890 eura mesečno,
pokazali su poslednji statistički podaci.
Prema podacima bavarskog portala Merkur, prosečna bruto plata za zaposlene s punim radnim vremenom iznosi 2.860 eura,
a prosečna neto plata, nakon svih plaćenih poreza, oko 1.890 eura.
Uposlenici koji rade puno radno vreme, 35 do 40 sati sedmično, primaju u proseku oko 3.770 eura bruto.
Parking ispred centra grada ima maksimalno 2 sata, a cena je 10 centi za 8 minuta što je svega 75 eura centa na sat.
U stambenim zonama postoji parking za 10 centi u 8 minuta, a dnevni maksimum 7,20 eura.
---------------------------------------------------------------------------
Stuttgar -plata u proseku 1890 eura parking po satu Crvena/0.75 eura, plavo/bela/0.72 eura
Sve to moze da se resi bez vecih problema ako postoji zelja i volja da se parkiralista urede kako treba. Prvo, treba uvesti da se svuda u gradu naplacuje parking, od bele, preko plave do crvene zone, da nema izuzetaka i to radnim danima od 7h-23h, subotom od 7h-20h, nedelja od 7h-17h, besplatno samo vikendom tokom dana na pojedinim lokacijama u gradu. Drugo, parkiralista u okviru trznih centara, ili hiper marketa ograniciti na 2,5 sata besplatnog parkinga. Trece, u okviru stambenih blokova koji nemaju mogucnost parkiranja u suterenu i prizemlju objekat ili u dvorisnom delu na parceli, treba obezbediti parking na javnoj povrsini tj ulici ili zajednickoj blokovskoj povrsini i to samo za stanare koji tu zive, da placaju parking mesto na mesecnom nivou u okviru stambene zajednice ali da bude zabranjeno da parkira bilo ko sa strane ko tu nezivi. Cetvrto, parkiranje u okviru poslovnih objekata, vrtica, skola, univerziteta i zdravstvenih ustanova da bude u crvenoj zoni osim za odredjeni broj parking mesta za zaposlene u tim ustanovama koji imaju obezbedjen prostor za parkiranje. Peto, naplacivanje parkinga, crvena zona 80 dinara/h, plava zona 60 dinara/h i bela zona 40 dinara/h, stim da crvena zona cini centar i siri centar grada, plava zona deo liman1, liman2, liman3, deo liman 4, grbavica, podbara, banatic, adamovicevo naselje, nova detelinara, bela zona deo liman 4, telep, adice, stara detelinara, novo naselje i klisa. Sesto, po dve javne garaze u svim delovima gra
Mesne zajednice ne prate izmene planova, ne obaveštavaju građane da postoji javni uvid u izmene planova.. ni o čemu ne obaveštavaju ljude dok se ne približe izbori . Onda skupljaju potpise za ove foteljaše koji kroje grad po svom džepu.
Građani imaju pravo da znaju, samo moraju sami da se interesuju za sve.
Ovo vam nece proci na Novom Naselju. Vec smo spremni, vecina stanara u Bate Brkica i Andje Rankovic. Dogovor je da sve blokiramo i onemogucimo jos jednu prevaru investitora i grada. Nisu ni svesni koliko nas ima. Godinama zivimo u blatu u kojem nas je investitor ostavio , a sada kanda treba umesto uredjenog dvorista i decijih igralista da dobijmo garaze koje ce da naplacuje investitor na koga smo svi kivni. Do sada svi stanari su potpisnici peticije.
Lesha zar si Ti ubeđen da je Rodni nešto , apogotovo kej pošteno uradio, ada se još"poštenije " on i njegovi u sve nije UGRADIO.Ne zanosi se svi oni ižuti i crveni iplavi grade da bi se UGRADILi i to rade pedeset godina kao i dedovi i očevi što su im radili i svi hvale broza ,a što ne bi on je uveo sistem koji će svakom sledećem nasledniku omogućiti veću UGRADNJU i tako do poslednjeg Srbina.
Zašto u koncesiju?!
Zašto grad i parking servis ne finansiraju sami to?!
Gde su pare od naplate parkinga u gradu?
Koje to troškove ima prking servis da ne može da izgradi garaže sam?!
Gde su pare koje su investitori uplaćivali u budžet grada za nedostajuće parking mesto?
Taksa je bila 200.000,00 din za nedostajuće parking mesto, sad je 2.000.000,00 din, gde su te pare otišle....
Niko od stanara koji trenutno imaju parking nalepnice neće hteti da plaća dodatno parking u tim garažama pa će svi pohrliti da parkiraju u okolnim ulicama u svojoj zoni, čime će se izazvati još veći haos za parking mesta. Da li iko od nadležnih razmišljao o tome ? Napravićete haos u Banatiću, s obzirom da veliki broj stanara parkira svoje automobile na parkingu kod vrtića u Branimira Ćosića.
Ne mogu da komentarišem svaku zasebnu garažu, vidim da se ljudi na Podbari bune, kao što smo se bunili i mi na Limanu gde se garaža stavlja ljudima pod prozore. To nije humano i ne treba tako da se radi, ali generalno kao ideju da se ukidaju parking mesta na ulici i prave garaže na određenim lokacijama koje nikom ne smetaju, to apsolutno podržavam! Za one koji kukaju da će biti skupo, mnogo skuplje za ovo društvo je što ljudi ne vade guzice iz automobila, zagađuju vazduh svih nas, smrtna su opasnost za pešake i bicikliste, čine sebi loše jer nemaju dovoljno fizičkih aktivnosti, uništavaju planetu svakim litrom goriva koji potroše, podržavaju time ratove zbog nafte, itd. Ne bi ni bile potrebne garaže kada bi samo oni koji baš moraju vozili i posedovali auto, a ostali išli alternativnim prevozom.
Tolike garaže u užem centru grada? Da li Novosađani mogu malo da pešače? Zašto ne pojačate javni prevoz da se ne ide automobilima u centar? Zašto garaže privatnicima na 43 godine? I još toliko logičnih pitanja.......
Ovo je otvoreni kriminal - dati grad na 43 godine nekom kontroverynom privatniku da izgradi garazae koje na nekim lokacijama ni nisu potrebne! Ako ovo ne zasluzuje jedan veliki protest onda nek iznajme cutke ceo grad Dodiku i slicnima.
Nadam se da će nova gradska vlast raspisati tender i izabrati vlasnike privatnih garaža za sledeće 43 godine, ne bi bilo u redu da se pre izbora ovo sprovodi, treba proveriti da li građani Novog Sadapodržavaju ovu ideju, izbori u aprilu će biti prava prilika
3 godine za izgradnju?! Zamislite 3 godine imati rupu u komsiluku ili recimo gledati ogromnu rupu u centru u ulici Modene cele 3 godine!
Naucite da dolazite u centar biciklima, busevima, taksijem i peske. Ne moze se po svaku cenu podilaziti onima koji bi da parkiraju na dva metra od baste kafica u centru.
Ovde treba raditi na transformaciji svesti gradjana da koriste druga sredstva prevoza i kaznjavanju vozaca koji parkiraju gde se ne sme.
U celom svetu postoji intencija da se individualni saobraćaj dislocira iz centra grada, što zbog zagađenja vazduha što zbog rasterećenja pretesnih saobraćajnica koje su i ovako prezakrčene saobraćajem jer nisu proširivane a projektovane su za neki period kada intezitet saobraćaja nije bio ni približan današnjem. Danas svakako ne postoji mogućnost da se zbog urbanističkih okolnisti po tom pitanju bilo šta peduzme pa je jedino logično da se iz više navedenih razloga ne pravi gužva gde je ionako već previše ima ;)
Ko će normalan na Novom Naselju gde je 90 % stanara, nema toliko gostiju (nismo centar) da plaća 50 RSD sat vremena parkinga, to je 1200 rsd dnevno, 360000 mesečno, preko 4000000 godišnje???????? Pa za te pare mogu da kupim garažu? Koji mozak je računao da će to nekom da se isplati, ima da zuje prazne garaže a okolo će opet biti haos sa parkingom. Može garaže ali da bude besplatno parkiranje ili neka sića kao godišnja stanarska od parking servisa, dve tri hiljade gdoišnje.
43 hodine,zasto,znate li vi srbi koliki je amortizacioni period, da ne bi ove garaze prosle kao benzinska pumpa pecurka, poske tog vreme ce je srusiti jer je privatno vlasnistvo i usput da narodne mase ne brinu o drusvenoj imovini i kako se od tog moglo napraviti jos nesto !! Nismo mi za normalan Svet,tesko to hocemo da priznamo,to je nazalost tako !
Problem sa parkiranjem je ustvari širi problem dugogodišnjeg lošeg urbanističkog planiranja, pretrpavanje sadržaja bez odgovarajuće infrastrukture. Povećanje broja parking mesta nije rešenje, jer opet raste pritisak na saobraćaju infrastrukturu. Što više parking mesta, više i kola veća zagušenja, gužve , buka, gasovi. Broj parking mesta treba polako smanjivati, a paralelno poboljšavati alternativne tipove prevoza: biciklistički, pešački i javni prevoz. Nadam se da će grad ostati dosledan u tome da nakon izgradnje garaža parkinge pretvara u zelene i pešačke/biciklističke površine.
e moj Milose takvu si ekipu izabrao da ne umes nista upoecatljivo kao G(k)radonacelnik da uradis
Imas ljude cije su vizije i dometi pesacki prelaz i fabanje tarabe
I dalje imas frustraciju jer je pavlicic napravio kej ceo a ti jednu kapiju
kakve si kadrove oko sebe okupio dobro jos nismo potonuli u g****
Grad nikad vise para nije imao a tvoji nesposobni likovi ne umeju nista kapitalno ni urbano da smisle
Nek niko ne kupi.Sledeća vlast je dužna da sve poništi i da organizatore pranja novca u tkzv skupštini grada pohapsi.Prazna kasa grada hoće da popune prodavanjem zemljišta koje nije njihovo.
https://www.gradnja.rs/gradnja-podzemne-garaze-u-novom-sadu-pocinje-na-prolece/
Da li će neko normalan objasniti zašto nije izgrađena podzemna garaža na Trgu Republike i da li ćemo opet bacati pare za dokumentaciju??
2012. "Izgradnja podzemne garaže na Trgu Republike trebalo je da počne sa dolasom 2012. godine. Ipak, to je odloženo za proleće, a do kraja zime bi trebalo da bude završena projektna dokumentacija, za koju je iz budžeta grada izdvojeno oko 150.000 evra.
Gradski centar, ili kako ga urbanisti nazivaju staro gradsko jezgro, smatra se završenom celinom u kojoj su urbanistički potezi strogo definisani.
Prema rečima arhitekte „Urbanizma“ Darka Polića, u ovom delu grada postoji mogućnost za razvoj koji ne mora da se tiče samo izgradnje novih struktura, već i promene namene postojećih objekata. On navodi deo kod Riblje pijace kao najinteresantniju lokaciju za razvoj.
– Ova pijaca i nekadšnja autobuska stanica imaju puno potencijala, jer se neke smernice urbanističkih planova mogu realizovati, kao što je podzemna garaža – rekao je Polić.
– Izgradnja garaže značajno će olakšati parkiranje u centru, ali ga i oživeti." ... ...
Važno je da imamo klupu od 10.000 evra.
U Planu detaljne regulacije dela Podbare stoji izgradnja javne NADZEMNE garaže u Šumadijskoj ulici, pored toplane, 5 spratova, 350 mesta, u neposrednoj blizini budućeg VRTIĆA! Samo IDIOT može da poželi i da planira da deca udišu OTROVE zbog javne garaže, zarad nečijeg profita. Ko ovo odobri i potpiše biće odgovoran za sve bolesti budućih naraštaja. Urbanisti, spavajte mirno ako možete. Gradite garaže u dvorištima onih koji su u poslednjih 25 godina odobrili izgradnju stambenih zgrada bez garaža i parkinga!
Sagradite ih vise, sramota da ste dopustili i investitorima da grade tolike zgrade bez obezbedjenig parkinga a ako ga pojedini i imaju, to se dodatno naplaćuje. Pod 2 podzemne su neophodne i naravno da ce da budu skuplje nego na ulici, ali ce se opet prepoloviti vozila na ulicama jer ne zive svi u centru grada nego dolaze sa nekim razlogom. U Beogradu je sat parkinga u svim javnim garazama oko 100 din. Pa izvolite u centar automobilom. Ove kombinacije sa privatnim partnerima necu da komentarisem, jer veze naci nacina da se neko i ugradi i to je svima jasno. Ali ajd počnite više! Most Jos jedan sačekaćemo jos dve decenije, nije frka, nema gužvi i super nam je. Bazen isto nemojte, nije Beograd preko sveta, možemo i tamo decu da vozimo da nauče da plivaju ili se ozbiljnije bave tom disciplinom. Pozorista, nemojte previše da uređujete, ni to nam ne treba. A ni ove što nam vode grad, ni njih ne vaspitavajte. Laku noć!
Sagradite ih vise, sramota da ste dopustili i investitorima da grade tolike zgrade bez obezbedjenig parkinga a ako ga pojedini i imaju, to se dodatno naplaćuje. Pod 2 podzemne su neophodne i naravno da ce da budu skuplje nego na ulici, ali ce se opet prepoloviti vozila na ulicama jer ne zive svi u centru grada nego dolaze sa nekim razlogom. U Beogradu je sat parkinga u svim javnim garazama oko 100 din. Pa izvolite u centar automobilom. Ove kombinacije sa privatnim partnerima necu da komentarisem, jer veze naci nacina da se neko i ugradi i to je svima jasno. Ali ajd počnite više! Most Jos jedan sačekaćemo jos dve decenije, nije frka, nema gužvi i super nam je. Bazen isto nemojte, nije Beograd premo sveta, možemo i tamo decu da vozimo da nauče da plivaju ili se ozbiljnije bave tom disciplinom. Pozorista, nemojte previše da uređujete, ni to nam ne treba. A ni ove što nam vode grad, ni njih ne vaspitavajte. Laku noć!
Sve super samo da se što pre završi jer ovo sa parkiranjem u gradu je totalna ludnica. Mora se uraditi tramvajska mreža po osnovnim saobraćajnicama (bulevarima) jer bi samo to rasteretilo ulice po centru i oko centra (bez obzira na ove nove parking zgrade) i smanjilo interesovanje da svak od nas seda u auto sam samcat ili ev sa još jednom osobom i vozi u centar pa onda psuje po redi zato jer nema mesta za parking. Tramvaj lep komotan sa internetom i u zadnjem delu mestom za bajsove... Ajde gradonačelniče, možeš ti to da završiš za 150 miliona zajednički sa nekim francuzima. Grad 75 i investitor 75 pa nek karta bude i 120 dinara
Dakle, buducnost dolazi u stilu Bonda, bar kada je o parkiranju u Ns rec.Leteci automobil za cas ispusti sagorele papke i pomocu cetiri plovka upliva u slobodan nivo.Ronilacko odelo obaveza za vozaca i sve putnike.Prema potrebi, okolnim stanarima dozvoliti da u slobodnim parking mestima uzgajaju ribice, sto kao ljubimce, sto u cilju ishrane, a leti dozvoliti buckanje, jer nemaju za more.Milina
Posmatrajmo šta će se dešavati od sutra 13-og uveče u 20h do nedelje ujutro.
Ako se ništa ne dogodi... onda zaslužujemo sve ovo.
I ne postoje više sile, već je krajnja i vrhovna vlast Gospodar Srbijanski.
Ja, ipak, verujem u sve ono što nauka ne zastupa.
Jer, imao sam malo više praktičnih dokaza, nego što ih je nauka ikada ponudila.
Na kraju balade, Novi Sad će biti sjajno mesto.
Treba samo jedan svetski rat da protutnji, u međuvremenu.
Verovali ili ne, sve ću to doživeti i preživeti.
Nesposobna gradska vlast se opet ponaša kao da je ovo njihova prćija i izdašno se trudi da upropasti što je preostalo. Baš ih briga šta će biti za 10, 40 i 43 godine oni će biti odmah podmireni
"ali Dokle više tog laprdanja da ništa ne valja", "nisam ni glup."
Upitno?
Ipak treba pročitati Odluku o osnivaju parking servisa u NS, Sl.glasnik NS, 2004.g., čl.4 "izgradnje podzemnih i nadzemnih javnih garaža")
Dakle, nije njihov posao bicikli i taksi stajališta!
Да ли неко у градској власти и институцијама може да смисли нешто квалитетно и што ће да унапреди о дигне квалитет живота у граду? Питање у локалу, да ли икоме пада на памет да растерети улицу Јанка Веселиновића саобраћаја, пресецањем, поплочавањем око школе и вртића, цела Нова Детелинара би требало да се успори и преусмети а не све на један семафор код Холија (морао сам тако, чуј холи). Како ће да функционише тај саобраћај из и у бидуће гараже ако се све зачепи и дивља као што је сада ситуација?
Po pravilu parking servis bi trebao da gradi garaze. Ali toje nemoguce dodik ce nam izgraditi parkinge posto uzima na amestenim tenderima sve najbolje lokacije u gradu. Na ribljoj pijaci smatrajte da je vec uzeto na 50god. A cujem dasu podigli spratnost u jevrejskoj ulici i da nameravaju da naprave zgrade od sinagoge do pekare zeki koja je na kraju ulice vec su poceli da idu po stanovima i lokalima da pregovaraju.
Citiram "Prema ovim podacima sada ima 175.740 vozila u širem području Novog Sada, a 108.938 u užem"
+
"Budući koncesionar ili više koncesionara upravljaće sa oko 2.500 do 3.000 parking mesta"
= KAP U MORU (sa svih 12 garaza rešava se mirujući saobraćaj sa ispod 3%), što znači niti manje vozila na ulicama, niti više zelenila, niti rešenog parkinga... A ako dodamo tome i čuvenu sposobnost gradske uprave da brzo reši imovinsko-pravna pitanja... Nema sekiracije, nema ništa od ovog!
Zabraniti automobilima i motorima u centar! Bicikl i peske kao u Kopenhagenu! Mladi ljudi su debeli i ne mogu da hodaju ni 500m. Treba raditi na razvoju zdrave nacije a ne da ni djubre ne moze da baci bez auta!
dugorocna zarada bez investicije i odgovornosti zaheb za sledecu vlast (vlasti) i resavanje problema parkiranja.
KO zna u V Maslese je na placevima iza kuca bila veliiiiiiiiiiiiiiiika bara uvek puna vode. Zimi su se deca na njoj klizala pa je tako i jedan nas hokejas danas veoma bogat od malih nogu krenuo na led.Kad mu je bilo jezero u basti .
Jasno je da grad nema novca, J-P partnerstvo nije loš put.
Međutim, koncesije na 40 godina su predugačke - zamislite kako će da izgleda neki objekat posle 40 godina, na kojem će tehnološkom nivou biti čak i ako ga privatnik svo vreme pravilno održava? A šta ako privatnik odluči da, recimo, poslednjih 10 ili 15 godina koncesije, drastično smanji nivo održavanja jer ga je baš briga šta će biti posle?
Mislim da je 20 godina apsolutna gornja granica na koju mogu da se daju koncesije za ovakve objekte.
Podzemne garaze treba da se naprave zbog toga sto:
1. parking mesta fale
2. je to tako svuda u svetu
3. ce to podici rejting Novom Sadu
4. ce to koliko toliko obezbediti sigurnost parkiranim automobilima (kamere i sl)
DS & LSV su planirali garazu ispod Riblje pijace koja bi imala 2 etaze ali je SNS+DSS+SPO odustao pod izgovorom da je skupa investicija za Grad???? Sad vas pitam, kako je za Grad skupo, a za privatnika nije??? Ili je privatnik neko od SNS funkcionera!!!
znaci dzaba demostracije
neke lokacije su taman zavrsene i opet im sledi raskopavanje
ni jedno parking mesto nece biti besplatno
sa druge strane, ono sta sam vec kucao.
pogledajte vizuelizaciju- verujete nekome ko u nju nije utrosio ni 20e. skinuo je slika sa interneta nevesto frajstendovao i zalepio na amaterski 3D model
U privatne i podobne spadaju i Merkator i Promenada, … Svi oni imaju garaže. Dokle više tog laprdanja da ništa ne valja - sadašnjost ne valja, a vi ne bi ništa da menjate. Da ne bude zabune - dole vlada (nisam njihov), ali nisam ni glup.
vratite se medicinske sestre. evo plate će da skoče na 50.000 - taman da imate da platite za parking - jer nigde više u gradu neće biti besplatnog parkinga. a izgradnju garaža platićete sami - kroz poreze i druge dažbine. a onda će privatnik da naplaćuje npr. 100 din po satu (u početku; posle sve više)
na kraju sirotinja neće ni moći da priušti auto - što će zapravo biti dobro za planetu Zemlju. još kad većina počne da krepava od gladi ili da se samoubija zbog beznađa - Bože blagi, kako će priroda da procvete. šteta samo što stanovništvo Srbije čini tako beznačaja procenat ukupne svetske populacije - inače bi ovaj doprinos sveopštem boljitku planete bio mnogo veći! :)
ko ne voli karanfile, taj ne treba ni da živi!
Da su malo pritisli investitore da svaka nova zgrada MORA da ima odgovarajuci broj parking mesta, ne bi bilo tolikog haosa. Ni parking mesta, ni trotoara, a o zelenom pojasu ispred tih skalamerija necu ni da govorim. Samo me je strah sta ce da se desi kad krenu da buse rupe pod centrom grada, a zna se koliko su strucni i koliko paze na kvalitet radova.
parkiranje u garažama u centru po satu biti 84 dinara sa PDV-om, u stambenim zonama po 53 dinara sa PDV-om
Nisam sisao vesla pa da plaćam 84+pdv po satu za parking
Neko je lepo osmislio legalnu pljačku građana Novog Sada a o narušavanju zdravlja uništavanjem i ovo malo preostalog zelenila izlišno je govoriti
I zašto nadzemne garaže??? nego kao u Beču samo podzemne garaže pravite a iznad toga parkovi sa drvećem
Zapazih u tekstu, uz sve ostalo, da će se graditi garaža s dva podzemna nivoa na Trgu Republike koji je nedavno rekonstruisan i silne pare date! Pa će ga sad kopati, ... pa opet rekonstruisati... pa sve u ruke privatnika, ... mi smo stvarno jedno veliko stado kad dozvoljavamo sve što dozvoljavamo!
Parking servis, koji je inače osnovan radi izgradnje novih parkinga i garaža, pravi stajališta za bicikle i uređuje taxi stajališta! A podobni privatnici garaže...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad daje 12 lokacija za garaže kojima će naredne 43 godine upravljati privatnici
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•12.09.2019.
•12:54 > 10:58
Komentari 64
Novosadjanin
Prosečna plata u Novom Sadu nije značajno varirala -građani su u proseku u septembru zaradili 59.482 dinara neto ili 82.105 dinara bruto.
------------------------------------------------------------------------------------
NOVI SAD -plata u proseku 59 hilj.(500+-) parking po satu Crvena/0.68 eura, Plava/0.51 eura, bela/0.34 eura
-------------------------------------------------------------------------------------
https://www.trt.net.tr/srpski/ekonomija-1/2019/11/28/prosecna-neto-plata-u-nemackoj-1-890-eura-mesecno-1314094
Prosečna neto plata u najvećoj europskoj ekonomiji, Nemačkoj, iznosi oko 1.890 eura mesečno,
pokazali su poslednji statistički podaci.
Prema podacima bavarskog portala Merkur, prosečna bruto plata za zaposlene s punim radnim vremenom iznosi 2.860 eura,
a prosečna neto plata, nakon svih plaćenih poreza, oko 1.890 eura.
Uposlenici koji rade puno radno vreme, 35 do 40 sati sedmično, primaju u proseku oko 3.770 eura bruto.
Parking ispred centra grada ima maksimalno 2 sata, a cena je 10 centi za 8 minuta što je svega 75 eura centa na sat.
U stambenim zonama postoji parking za 10 centi u 8 minuta, a dnevni maksimum 7,20 eura.
---------------------------------------------------------------------------
Stuttgar -plata u proseku 1890 eura parking po satu Crvena/0.75 eura, plavo/bela/0.72 eura
NS centar
Marko
Sramota!
Građani imaju pravo da znaju, samo moraju sami da se interesuju za sve.
Grupa gradjana NN
Mile
.....
Zašto grad i parking servis ne finansiraju sami to?!
Gde su pare od naplate parkinga u gradu?
Koje to troškove ima prking servis da ne može da izgradi garaže sam?!
Gde su pare koje su investitori uplaćivali u budžet grada za nedostajuće parking mesto?
Taksa je bila 200.000,00 din za nedostajuće parking mesto, sad je 2.000.000,00 din, gde su te pare otišle....
komšija
Luk
Miloš
/
Cale
Dušan
Cale
Naucite da dolazite u centar biciklima, busevima, taksijem i peske. Ne moze se po svaku cenu podilaziti onima koji bi da parkiraju na dva metra od baste kafica u centru.
Ovde treba raditi na transformaciji svesti gradjana da koriste druga sredstva prevoza i kaznjavanju vozaca koji parkiraju gde se ne sme.
glas razuma
Dule
Dejan
Arhitekta
Lesha
Imas ljude cije su vizije i dometi pesacki prelaz i fabanje tarabe
I dalje imas frustraciju jer je pavlicic napravio kej ceo a ti jednu kapiju
kakve si kadrove oko sebe okupio dobro jos nismo potonuli u g****
Grad nikad vise para nije imao a tvoji nesposobni likovi ne umeju nista kapitalno ni urbano da smisle
Konj
treba obrnuti pare
dragan perković
vidra
Klupa za 10.000 evra
Da li će neko normalan objasniti zašto nije izgrađena podzemna garaža na Trgu Republike i da li ćemo opet bacati pare za dokumentaciju??
2012. "Izgradnja podzemne garaže na Trgu Republike trebalo je da počne sa dolasom 2012. godine. Ipak, to je odloženo za proleće, a do kraja zime bi trebalo da bude završena projektna dokumentacija, za koju je iz budžeta grada izdvojeno oko 150.000 evra.
Gradski centar, ili kako ga urbanisti nazivaju staro gradsko jezgro, smatra se završenom celinom u kojoj su urbanistički potezi strogo definisani.
Prema rečima arhitekte „Urbanizma“ Darka Polića, u ovom delu grada postoji mogućnost za razvoj koji ne mora da se tiče samo izgradnje novih struktura, već i promene namene postojećih objekata. On navodi deo kod Riblje pijace kao najinteresantniju lokaciju za razvoj.
– Ova pijaca i nekadšnja autobuska stanica imaju puno potencijala, jer se neke smernice urbanističkih planova mogu realizovati, kao što je podzemna garaža – rekao je Polić.
– Izgradnja garaže značajno će olakšati parkiranje u centru, ali ga i oživeti." ... ...
Važno je da imamo klupu od 10.000 evra.
Ima li normalnih?
Novosadjanka
Keva
Keva
Možete
007
Ns 49
Mile
Komsija
Sugrađanin
Ako se ništa ne dogodi... onda zaslužujemo sve ovo.
I ne postoje više sile, već je krajnja i vrhovna vlast Gospodar Srbijanski.
Ja, ipak, verujem u sve ono što nauka ne zastupa.
Jer, imao sam malo više praktičnih dokaza, nego što ih je nauka ikada ponudila.
Na kraju balade, Novi Sad će biti sjajno mesto.
Treba samo jedan svetski rat da protutnji, u međuvremenu.
Verovali ili ne, sve ću to doživeti i preživeti.
43 godine?
Srki
Milos
Luka
Nella
Upitno?
Ipak treba pročitati Odluku o osnivaju parking servisa u NS, Sl.glasnik NS, 2004.g., čl.4 "izgradnje podzemnih i nadzemnih javnih garaža")
Dakle, nije njihov posao bicikli i taksi stajališta!
Симеон
Bole
R
+
"Budući koncesionar ili više koncesionara upravljaće sa oko 2.500 do 3.000 parking mesta"
= KAP U MORU (sa svih 12 garaza rešava se mirujući saobraćaj sa ispod 3%), što znači niti manje vozila na ulicama, niti više zelenila, niti rešenog parkinga... A ako dodamo tome i čuvenu sposobnost gradske uprave da brzo reši imovinsko-pravna pitanja... Nema sekiracije, nema ništa od ovog!
Nikako nadzemne!
da li je
Vozac
bice klizanja
KO zna u V Maslese je na placevima iza kuca bila veliiiiiiiiiiiiiiiika bara uvek puna vode. Zimi su se deca na njoj klizala pa je tako i jedan nas hokejas danas veoma bogat od malih nogu krenuo na led.Kad mu je bilo jezero u basti .
socko
Međutim, koncesije na 40 godina su predugačke - zamislite kako će da izgleda neki objekat posle 40 godina, na kojem će tehnološkom nivou biti čak i ako ga privatnik svo vreme pravilno održava? A šta ako privatnik odluči da, recimo, poslednjih 10 ili 15 godina koncesije, drastično smanji nivo održavanja jer ga je baš briga šta će biti posle?
Mislim da je 20 godina apsolutna gornja granica na koju mogu da se daju koncesije za ovakve objekte.
bb
xxl
grunf
1. parking mesta fale
2. je to tako svuda u svetu
3. ce to podici rejting Novom Sadu
4. ce to koliko toliko obezbediti sigurnost parkiranim automobilima (kamere i sl)
Baki
Ludnica
/
neke lokacije su taman zavrsene i opet im sledi raskopavanje
ni jedno parking mesto nece biti besplatno
sa druge strane, ono sta sam vec kucao.
pogledajte vizuelizaciju- verujete nekome ko u nju nije utrosio ni 20e. skinuo je slika sa interneta nevesto frajstendovao i zalepio na amaterski 3D model
NS
ex chapman
na kraju sirotinja neće ni moći da priušti auto - što će zapravo biti dobro za planetu Zemlju. još kad većina počne da krepava od gladi ili da se samoubija zbog beznađa - Bože blagi, kako će priroda da procvete. šteta samo što stanovništvo Srbije čini tako beznačaja procenat ukupne svetske populacije - inače bi ovaj doprinos sveopštem boljitku planete bio mnogo veći! :)
ko ne voli karanfile, taj ne treba ni da živi!
Caca
Čamdžadžija
Nisam sisao vesla pa da plaćam 84+pdv po satu za parking
Neko je lepo osmislio legalnu pljačku građana Novog Sada a o narušavanju zdravlja uništavanjem i ovo malo preostalog zelenila izlišno je govoriti
I zašto nadzemne garaže??? nego kao u Beču samo podzemne garaže pravite a iznad toga parkovi sa drvećem
a sto ne grad
jebač
Novosadjanin
Mirjana
Hvala svima koji su mi omogućili odlazak.
Zbogom, poslaću vam razglednicu za NG.
Vesna
...
Antonije Pušić
Nella
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H