Nastavljamo pregovore u vezi sa Fruškogorskim koridorom, kako o ceni tako i o dinamici, a u radnoj grupi biće i predstavnik Novog Sada i plan je da do novembra - decembra imamo potpisan komercijalni ugovor, izjavila je ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović posle razgovora sa gradonačelnikom Novog Sada Milošem Vučevićem.
Potpuno se marginalizju pokrajinske institucije i Beograd opet svodi priču na NS.Naravno mogu da zamislim predstavnika grada, biće to neko levo sviralo koje se ne pita ništa.
Vlasti, ova i prethodne su se stvarno potudile da reše pitanje stanovnika Iriga. Izmestiti kamionski saobraćaj iz malog mesta, kakav je Irig, je zaista težak posao, te se mora rešavati skoro pola veka, možda i duže. Velika je bezobzirnost prisutna u ovom narodu i njenim vlastodršcima, koji se stalno diče patriotizmom, očito praznim, šupljim, beskorisnim. Zato se ni jedan problem ovde ne ume rešiti, ili se tegli decenijama.
Svaka cast, htela sam da napisem takav komentar, ali sam bila lenja da trazim po internetu svaku naprednjacku laz izgovorenu svih ovih godina (uglavnom pred izbore) u vezi sa Fruskogorskim koridorom! HVALA!
Какав бре црни Фрушкогорски коридор. Ови не знају ни обичну улицу од 200 метара да изграде. Онај пут поред кинеске четврти на Лиману су градили више од годину дана. Провозајте се по њему, па ћете имати осећај као да се возите по наопако постављеним лежећим полицајцима. Шта су у Новом Саду направили за ових 7 година колико су на власти? Ако изузмемо сечу дрвећа, ништа.
Kineska Eksim banka? Znači bilo da ga nazovemo ili ne, put će se zvati Mao Ce. Nikome ne pada na pamet da koliki je naciolani rizik izlaganje ovolikim stranim kreditima, pogotovo kao što je Kina. A Kina je poznata po fer tretnmanu prema svim svojim partnerima i susedima.
Petrovgrad, pročitaj ceo tekst, saberi se, i zamisli zašto se spominje samo predstavnik Novog Sada, a ne Vojvodine.... Posle snedviča, upotrebi malo mozak, ne treba se puno naprezati......
Bravo za komentar. Gradnja puteva i infrastrukture treba da prestane da bude stranačko pitanje na čijim se obećanjima dobijaju ili gube izbori. Podržavam gradnju putetva i infraskture, bez obzira gradili ih napredni, nazadni, žuti, crveni ili plavi....putevi treba da se grade zbog nas gradjana i tačka ! To ne sme da bude stranačko pitanje i konačno treba prestati sa time....vlast da manipuliše sa gradnjom i obećanjima a opozicija sa kritikom gradnje zato je vlast nešto izgradila. Ima dosta tema na kojima mogu da se sukobljavaju ali oko gradnje puteva nikako ne smeju, Opšte dobro treba da nam je iznad svega a ne usko stranački interesi pojedinaca i garnitura koje se smenju na vlasti ili preleću iz stranke u stranku.
......"Biće uključen i predstavnik Novog Sada..........."!!!!!!!!! Sad neka neko kaže da se ne
vodi računa o interesima građana Vojvodine, pozdrav iz iste.....
Фрушкогорски тунел би уједно диктирао и даљи, много већи развој Новог Сада. Па још кад се надовеже аутопут Рума-Шабац-Лозница. Не може се правити велики град на оној бедној раскрсници и пролазу од три метра у Јеврејској код Хотела Центар.
Idemo opet iz početka. I tako oko pet godina slušamo Zoranine fantazije o tunelu ispod Fruške Gore. Na kraju od cele priče dobijamo ono malo puta Ruma-Šabac.
Da se jos jednom podsetimo:
- (17.04.2014.) Izgradnja Fruškogorskog koridora počeće krajem 2015.
- (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
- (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
- (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
- (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
- (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
- (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
- (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
- (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
- (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
- (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
- (11.06.2019.) NA POMOLU I FRUŠKOGORSKI KORIDOR Ključni objekat najduži tunel u Srbiji
- (20.08.2019.) NOVI TUNEL OD 3,5 KILOMETARA BIĆE NAJDUŽI U SRBIJI Ugovor o gradnji do proleća 2020
Odjedanput se uvidelo koliko je nepravedno manje razvijena putna i železnička infrastruktura u Vojvodini nego u centralnoj Srbiji. Nepravedno, jer smo lojalniji poreski obveznici, rastemo po broju stanovnika koji se ovde doseljavaju, pa i radjaju i čekali smo 20 godina duže da dobijemo autoput koji je u to vreme postojao u central oj Srbiji i južnije. Da li ste spiminjali užasan asfalt po regionalnim putevima, čija širina je projektovana kao za brdsko-planinska područja?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ugovor za Fruškogorski koridor do kraja godine, u radnoj grupi i predstavnik Novog Sada
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.09.2019.
•06:57
Komentari 24
Marko
Tokmačić
Voja
Džabe rasveta
wnj
Neoplanta
Joe
da
vladaNS
teror u
100% Таксиста
naprednjacko blato!
običan gradjanin
Bravo za komentar. Gradnja puteva i infrastrukture treba da prestane da bude stranačko pitanje na čijim se obećanjima dobijaju ili gube izbori. Podržavam gradnju putetva i infraskture, bez obzira gradili ih napredni, nazadni, žuti, crveni ili plavi....putevi treba da se grade zbog nas gradjana i tačka ! To ne sme da bude stranačko pitanje i konačno treba prestati sa time....vlast da manipuliše sa gradnjom i obećanjima a opozicija sa kritikom gradnje zato je vlast nešto izgradila. Ima dosta tema na kojima mogu da se sukobljavaju ali oko gradnje puteva nikako ne smeju, Opšte dobro treba da nam je iznad svega a ne usko stranački interesi pojedinaca i garnitura koje se smenju na vlasti ili preleću iz stranke u stranku.
Петровград
Грађани су српски, досадњаковићу. Свако добро из светосавског Баната.
Novosadjanin
Abidas
vladaNS
vodi računa o interesima građana Vojvodine, pozdrav iz iste.....
Петровград
Z
Samo drzim fige da se istraje u tim projektima, tj da ne ostane na vestima u novinama pred izbore.
Anonimus
Laloš
N
- (17.04.2014.) Izgradnja Fruškogorskog koridora počeće krajem 2015.
- (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
- (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
- (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
- (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
- (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
- (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
- (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
- (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
- (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
- (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
- (11.06.2019.) NA POMOLU I FRUŠKOGORSKI KORIDOR Ključni objekat najduži tunel u Srbiji
- (20.08.2019.) NOVI TUNEL OD 3,5 KILOMETARA BIĆE NAJDUŽI U SRBIJI Ugovor o gradnji do proleća 2020
Žao mi...
kada ce
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H