Molim? Znači, pešak prelazi Bulevar Oslobođenja, tri trake, ja treba da se zaustavim na sred bulevara i da ga propustim, jer je njemu pešački prelaz dalje od 100 metara? Molio bih Vas za tačan zakon i član tog zakona koji propisuje da se ja moram zaustaviti na sred puta da bih propustio pešaka koji prelazi van pešačkog prelaza, a dalje od 100 metara od najbližeg pešačkog prelaza. I, ne, neću da tražim sam, ako ste već naveli to, onda ste dužni i da date dokaz za takvu izjavu, u suprotnom, smatraću da ili lažete, ili nemate pojma.
"Najvolijem" ove sto voze put oko sveta spoljnom trakom u kružnom umesto da izađu na prva dva izlaza, i kada padne kiša kad se takmiče ko će sporije i ko će veću gužvu napravitii iza sebe.
Prvo treba dovezti na neki normalan nivo saobraćajmice u Novom Sadu! Sem dva bulevara ( bu. Evrope i bel. Patrijarha Pavla i nove saobraćajnice od Novog Naselja do limanske pijace), sve ostale ulice su u fazi raspadanha!
Primeri:
Bulevar oslobođenja- celom dužinom
Bul Kneza Miloša
Miše Dimitrijevica
Penjsnje i silazak sa mosra Duga!!!
Marka Miljanova... ( Užas)
Maksima Gorkog ( haos)
@Cvrle
Gospođo, pešaci i treba da se kreću levom stranom kolovoza ako baš moraju tu da se kreću. Kada se krećete levom stranom kolovoza kao pešak imate bolji pregled kada vam vozilo dolazi u susret i možete se skloniti sa puta, a vozila sa desne strane koja vam dolaze sa leđa vam nisu opasnost. Toliko o tome ko ne zna pravila saobraćaja
Džaba sve kamere sveta kada u NS voze kao u Kalkuti. Ljudi nemaju osnovna znanja o saobraćaju. Većina prešaka ide levom stranom puta! A ne desnom kako je pravilno. Većina vozača ne zna znakove i ne obraća pažnju na njih. Ne znaju da parkiraju! U sedmom mesecu trudnoće sam ulazila u auto kroz gepek zbog nepropisnog parkiranja drugih. Ubeđena sam sada kad bi se ljudi uputili na vanredan vozački ispit 80-85% vozača ga ne bi prošlo iz prve.
Ne znam samo kako će kamere smanjiti broj nesreća kada će snimati iste kada se dese a to će biti kasno. To je apsurdno. Sve postaje apsurdno u Srbiji. Donose neke odluke kako bi videli da nešto rade, a zapravo nema to veze sa realnosti i zdravim razumom.
Btw, gledam ove naše štrumfove što šetaju kineske štrumfove, drže im obuku kako ubiti vreme na terenu.... Naravno u klajdži! Srećno!
Jedina aktivnost saobraćajne policije i komiteta za bezbednost u saobraćaju je kažnjavanje vozača, i izmišljanje novih saobraćajnih prekršaja.Jedinu opasnost za bezbednost, ovi "stručnjaci", vide u vozačima i vremešnim automobilima.Niko od njih ne vidi opasnost od kvaliteta puteva, loše saobraćajne signalizacije, slabe ili nikakve preglednosti na putu ili pružnim prelazima... Na Ibarskoj magistrali kilometrima nema saobraćajnih znakova, na putu redovno saobraćaju motokultivatori i ostala poljoprivredna mehamizacija.Naravno da je najlakše oglobiti vozače, a za propuste putara država nema para.Vozači u Srbiji su u najgorem položaju, po meni, u Svetu.
bile su kamere kod Merkatora, koje su snimile pijanog ludaka kako ubija troje mladih. Ni dan danas nemamo sliku sa kamere koja bi možda potvrdila da je semafor bio neispravan, a pijani ludak je na slobodi. Dakle, rešenje nije u kamerama nego kao i rešenje svih drugih problema u ovoj državi : u poštovanju zakona i postojanju pravne države, gde isti zakoni važe za SVE.
Juče se približavam semaforu u prometnoj ulici, zeleno već uveliko trepće, stajem, iza mene staje mlada gospođa sa bebom...
Ne možete, a na svu sreću ni ja zamisliti šta je izgovara, pokazivala srednji prst, opšta histerija, zove me da izađemo napolje..
Pored kamera fali i psihijatrijski nadzor vozača...
Strašni smo postali....
"biciklisti i "mopedovci" koji ne silaze sa svojih vozila i preguravaju ih preko prelaza (a obavezni su)"
Na pešačkom prelazu biciklisti jesu obavezni da preguraju bicikl, što NIJE slučaj na prelazu biciklističke staze ili trake preko kolovoza. Prelazak na udaljenosti većoj od 100m od najbližeg pešačkog prelaza je DOZVOLJEN i vi ste dužni da se zaustavite. Pri tom, ne postoji nikakvo ograničenje po pitanju broja traka tog puta. Jedini, isključivi izuzetak iz tog pravila je autoput. Filozofirate, a ne biste ni test položili.
Ovo je snimak sigurnosnih kamera koje gradjani Republike Srbije placaju u milionima dinara svakog meseca,slucaj kantrimen Brankov most 2014-e godine.
https://youtu.be/WGDcsTwMIMk?t=28
Liliputancu iz Zimbambvea da pokazes snimak znace u kakvoj drzavi je dosao da zivi ne coveku koji je rodjen zivi i radi i placa porez u jednoj drzavi na tlu Evrope ne u Svazilendu.
Dakle, kamere ce uspesno snimati prolazak "na zuto", skretanje bez zmigavca i ne propustanje pesaka, ali zato nece moci da skloni motorase sa ulica, koji mogu da divljaju 100 na sat bulevarom i da ih za to niko nista ne pita. Pesaci koji pretrcavaju ulice van pesackog prelaza, biciklisti i "mopedovci" koji ne silaze sa svojih vozila i preguravaju ih preko prelaza (a obavezni su) jos uvek ce to nastaviti da rade i za njih nikom nista. I tako su vozaci automobila uvek krivi za nezgodu.
Pa da, sa vozacima i registarskim tablicama automobila je mnogo lakse. Samo se na kucnu adresu posalje uplatnica za (astronomsku) kaznu i posao gotov. Ostali su mnogo tezi plen i lakse ih je pustiti nego ih vijati po gradu. To vazi i za vozace, ali rodjake i prijatelje kojekakvih gradskih njuski koje "mogu da im srede" svaku kaznu.
Vrlo je interesantno pitanje kome koriste te kamere i da li ih koristi neko van "sistema". Bese onaj slucaj (mislim "kantrimen") kada se snimak slao za ameriku jer mi nismo imali adekvatan "softver"!?!
Koliko mi je poznato, pravougaone hvataju prolazak na crveno svetlo, tj, od pre par godina i na žuto koje je izjednačeno s crvenim. One okrugle, tzv riblje oko, služe za nadzor i istragu posle nezgoda.Iskustva kolega vozača?
Traze da se napravi elaborat necega sto se koristi decenijama u ozbiljnim zemljama, i gde je broj prekrsaja minoran u odnosu na nas, umesto da "prepisu zadatak". No, treba uzeti procenat kroz elaborat, a kamere da li ce staviti ili ne...to cemo znati kad dodje sledeci elaborat!
Prva kamera u NS je bila postavljena kod Merkatora od mosta ka ž. stanici. Kako se pričalo puno je koštala ali se za prvi mesec isplatila. Prolasci na crveno pa čak i na žuto su vrlo brzo prestali.
ako ih imaju mnogo saobracajno uredjenije drzave cemu elaborat sem da se mrkne kinta za neko copy/paste remek delo
a do tada bi informatika mogla da odradi ono sto naplacuje pa da popravi ili zameni kamere, pa pola kamera vam ne radi sramoto od firme
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sistem nadzornih kamera za snimanje saobraćajnih prekršaja u Novom Sadu na analizi
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•27.09.2019.
•12:10 > 10:14
Komentari 27
Stevan
Jovan
Sima
Maki
Mara
Po pitanju prolaska kroz žuto nikada se ništa nije menjalo. To što vi niste naučili u početku kako treba je između vas i tog što vas je "učio".
Aleksandar Vujanovic
Primeri:
Bulevar oslobođenja- celom dužinom
Bul Kneza Miloša
Miše Dimitrijevica
Penjsnje i silazak sa mosra Duga!!!
Marka Miljanova... ( Užas)
Maksima Gorkog ( haos)
Rope
Gospođo, pešaci i treba da se kreću levom stranom kolovoza ako baš moraju tu da se kreću. Kada se krećete levom stranom kolovoza kao pešak imate bolji pregled kada vam vozilo dolazi u susret i možete se skloniti sa puta, a vozila sa desne strane koja vam dolaze sa leđa vam nisu opasnost. Toliko o tome ko ne zna pravila saobraćaja
Cvrle
najbolje ni na jedno
Zvekete
Btw, gledam ove naše štrumfove što šetaju kineske štrumfove, drže im obuku kako ubiti vreme na terenu.... Naravno u klajdži! Srećno!
YYY
I ja
biciklista
drr
Ja
Ne možete, a na svu sreću ni ja zamisliti šta je izgovara, pokazivala srednji prst, opšta histerija, zove me da izađemo napolje..
Pored kamera fali i psihijatrijski nadzor vozača...
Strašni smo postali....
cluffas
Đura
Na pešačkom prelazu biciklisti jesu obavezni da preguraju bicikl, što NIJE slučaj na prelazu biciklističke staze ili trake preko kolovoza. Prelazak na udaljenosti većoj od 100m od najbližeg pešačkog prelaza je DOZVOLJEN i vi ste dužni da se zaustavite. Pri tom, ne postoji nikakvo ograničenje po pitanju broja traka tog puta. Jedini, isključivi izuzetak iz tog pravila je autoput. Filozofirate, a ne biste ni test položili.
Nenad
https://youtu.be/WGDcsTwMIMk?t=28
Liliputancu iz Zimbambvea da pokazes snimak znace u kakvoj drzavi je dosao da zivi ne coveku koji je rodjen zivi i radi i placa porez u jednoj drzavi na tlu Evrope ne u Svazilendu.
Krcko
Pa da, sa vozacima i registarskim tablicama automobila je mnogo lakse. Samo se na kucnu adresu posalje uplatnica za (astronomsku) kaznu i posao gotov. Ostali su mnogo tezi plen i lakse ih je pustiti nego ih vijati po gradu. To vazi i za vozace, ali rodjake i prijatelje kojekakvih gradskih njuski koje "mogu da im srede" svaku kaznu.
cluffas
Djole
/
A
Liman 4
Milan
Mile
deda
a do tada bi informatika mogla da odradi ono sto naplacuje pa da popravi ili zameni kamere, pa pola kamera vam ne radi sramoto od firme
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H