@Nemanja
Problem prenatrpanih automobila se ne resava sprecavanjem gradnje garaze. Da li vi imate neko resenje?
Opet, ponavljam, nigde u tekstu se ne spominje da se garaza planira na necijem placu.
Pa zalaganje za podizanje garaža drugima pod prozorom je samo i isključivo podržano ličnim interesom, bez ikakve primese želje za unapređenjem kvaliteta života.
Medju ovima koji komentarisu, poprilican je procenat onih koji menaju blage veze o postupku donosenja plana, izrade projekta, izgradnje objekta, kontrole izgradjenog.... oni ne prave razliku izmedju komisije za planove, urbaniste, investitora, izvodjaca radova i gradjevinskog inspektora. ko tu sta treba da radi... . Ali je zato bitno da se osecaju pozvanim da ostave svoj cenjeni sud vidljiv javnosti, negativan i pljujuci, po pravilu uvredljiv za dosta veliki broj onih koji u ovim dovoljno teskim vremenima pokusavaju raditi svoj posao najbolje sto znaju...
Jaoj trava i igralište posadjeno na krovu garaže hahahahhaahha pa oni travu ne mogu da spasu ni u parku ni na livadi gde sama niče, ane da je posade na zgradi...
Delimicno nije dovoljno prevarice sve zaustaviti skroz kada jedna bude na Podbari onda ce i druga pa treca nikada nece doci kraj. Zamislite imati decu ziveti pored garaze sa 100-200-300+ automobila udisati to dan i noc te smogove. Onda kada pocnu da trube ko divljaci ta buka ce biti nezamisliva. Treba peticija da se zabrane spratne garaze i parkinzi. Ruglo koje ce ovi gadovi lopovski napraviti bice nepopravljivo. Nema kompromisa bice za**b godine ako im ljudi dozvole.
Nije garaza planirana na zapustenoj poljani nego na kuci ljudi koji tu zive 80 godina, i koji ne zele da se sele. Bilo bi odlicno da je na zapustenoj poljani, to bi svima odgovaralo. Citajte plan pre nego sto.komentarisete!
Treba prihvatiti samo onaj arhitektonski projekt koji dozvoljava kasniju nadogradnu kao Lego kockice. Sada izgraditi onoliko koliko se saglasimo, ali kroz 20-30-50 godia stanovnici Podbare mogu da imaju drugačije viđenje i potrebe i da prave još pet spratova ispod nivoa ulice ili sedam spratnu garažu u visinu. Ko zna šta nosi sutra.
Predizborne prazne priče i obećanja. Verujem da će nići viiiiisoka garaža, i još mnogo visokih zgrada po Podbari. Pa treba negde i useliti sve te migrante koje primamo.
Zivim u tom kraju i ne vidim u cemu je sporna izgradnja garaza, kad imam u vidu koliko je tesko naci parking u tom kraju i koliko trotara je blokirano parkiranim automobilima jer su parking mesta prekratka. Taj deo gde je planirana garaza je vec godinama ruglo, zapustena poljana, odmah pored toplane, to nije mesto za park ili decje igraliste. A argument da ce izgradnja garaza da umanje vrednost nekretnine mi samo govori da se ljudi ipak vise vode svojim ekonomskim interesom nego kvalitetom zivota. Jeste da buka svima smeta, ali problem prenatrpanih automobila zahteva povecanje parking prostora, a to se ne moze izvesti na besuman nacin.
Razumem da je problem garaža, ali povećanje broja stanovnika je skandalozno. Garaža je bila mamac, na koji su se građan, kao i obično, upecali. Svakako da je dobro sto je neće biti u prvobitnim gabaritima, s tim sto se ne bih kladila da će se to ispoštovati. Samo predlog investitora može da pukne još više spratova u visinu. Po starom dobrom običaju. Z su građane. Predizborni trikovi. Gde će se parkirati tih 2000 ljudi. Racunajte to je bar 500 automobila.
Dokaz više da ako postoji kulturna inicijativa građana možda i vlast kulturno odgovori. Ali, građani moraju imati inicijativu i pratiti, predlagati ili ulagati prigovore.
Od ćutanja i zabijanja glave u pesak niko ništa nije dobro postigao. Za 48 sati stanovnici Podbare (oni misleći, sa glavom a ne samo sa frizurom) skupili su 770 potpisa protiv nadzemne garaže. Ostali (oni koji samo imaju frizuru) su samo nemo posmatrali kao i uvek, pravili se ludi a znaju da prigovaraju svima za sve, kad sve prodje.
Samo ne treba biti previše isključiv i uvek se može doći do rešenja, kojim će obe strane biti zadovoljne...i građani i oni koji planiraju i rade u korist tih istih građana.
Uvek je lepo kada čuješ da se neke sporne stvari rešavaju na fin i kulturan način. Dobro je što je pronađen kompromis, jer bez obzira na želju da sačuvamo taj neki stari duh grada, moramo ići u korak sa vremenom... ekonomičnost i konstruktivnost mora biti na najvišem nivou. Pitam se ipak, da li je tih 140 parking mesta dovoljno... kada se već krene sa radom, bolje odraditi što više i bolje nego po završetku radova shvatiti da nema nekog velikog efekta toliki trud i rad...
Prisustvovao sam ovoj javnoj raspravi.
Zaista sam ponosan što sam Novosađan, tako su dobronamerni, kulturni i fini bili svi - i predlagači primedbi i urbanisti. Sve pohvale za ton i pristup. Svako je imao svoje argumente i rasprava tome služi, samo je potrebno saslušati sagovornika. Ovo je recept kako treba raditi. Bravo!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Protivljenje građana delimično urodilo plodom: Biće garaže na Podbari, ali će biti znatno manja
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•03.10.2019.
•13:44 > 17:39
Komentari 23
Limanac
K’o Boga vas sve molim, nemojte više ništa raditi...., to je najbolje što možete uraditi za ovaj getoizovani, upropašćeni grad!
Ana
Problem prenatrpanih automobila se ne resava sprecavanjem gradnje garaze. Da li vi imate neko resenje?
Opet, ponavljam, nigde u tekstu se ne spominje da se garaza planira na necijem placu.
Milan
Nemanja
Pa zalaganje za podizanje garaža drugima pod prozorom je samo i isključivo podržano ličnim interesom, bez ikakve primese želje za unapređenjem kvaliteta života.
Tandarabrotj
Medju ovima koji komentarisu, poprilican je procenat onih koji menaju blage veze o postupku donosenja plana, izrade projekta, izgradnje objekta, kontrole izgradjenog.... oni ne prave razliku izmedju komisije za planove, urbaniste, investitora, izvodjaca radova i gradjevinskog inspektora. ko tu sta treba da radi... . Ali je zato bitno da se osecaju pozvanim da ostave svoj cenjeni sud vidljiv javnosti, negativan i pljujuci, po pravilu uvredljiv za dosta veliki broj onih koji u ovim dovoljno teskim vremenima pokusavaju raditi svoj posao najbolje sto znaju...
hahaha
Limanac
Oni u toku gradnje menjaju planove!
Tako je i Promenada trebala da dobije travnati krov s teniskim terenima i stazama, pa je dobila k...c!!!
Tako i nas sada lažu i mažu za Limanski park!!!
NO PASARAN!!!
Pong
Salamander
biciklista
Nada umire poslednja
Ime
Dušanka
Zbogom pameti
Ana
...
Smejurija
Dokaz
Od ćutanja i zabijanja glave u pesak niko ništa nije dobro postigao. Za 48 sati stanovnici Podbare (oni misleći, sa glavom a ne samo sa frizurom) skupili su 770 potpisa protiv nadzemne garaže. Ostali (oni koji samo imaju frizuru) su samo nemo posmatrali kao i uvek, pravili se ludi a znaju da prigovaraju svima za sve, kad sve prodje.
Bravo
Eliza
Milica
mrzim botove
Novosađan
Zaista sam ponosan što sam Novosađan, tako su dobronamerni, kulturni i fini bili svi - i predlagači primedbi i urbanisti. Sve pohvale za ton i pristup. Svako je imao svoje argumente i rasprava tome služi, samo je potrebno saslušati sagovornika. Ovo je recept kako treba raditi. Bravo!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H